-
Δεν είσαι ο μόνος που έχεις δει Ferrari και Lamborghini από κοντά Pik. Προσωπικά προτιμώ την Fiorano αν και είμαι φαν των κεντρομήχανων. Κάτι με χαλάει στα φώτα και γενικά στην μούρη της Murcielago...
-
Απο Φρανκφουρτη. Καποια στιγμη οταν βρω χρονο θα γραψω και 2 λογια για το αμαξι...
-
Φοβερές φωτογραφίες, φοβερό αυτοκίνητο!!
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Απο Φρανκφουρτη. Καποια στιγμη οταν βρω χρονο θα γραψω και 2 λογια για το αμαξι...
Καλά ο άλλος πως στα κομμάτια κατάφερε να αφήσει πατημασιά στο αριστερό κάτω μέρος του ταμπλό?
Και μετά λέμε τους δικούς κάφρους στις εγχώριες εκθέσεις αυτοκινήτου
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
http://xs743.xs.to/xs743/09384/ferrari-458italia-0444255.jpgΞέρουμε τι κάνει ο περιστροφικός διακόπτης και τα κουμπάκια που είναι στο κέντρο του ταμπλώ, αλλά είναι στραμένα εντελώς προς τον οδηγό;
-
πάντως το εσωτερικό σχεδιαστικά είναι λίγο
Αυτοί οι αεραγωγοί με ξενίζουν...προτιμώ τους κλασσικούς στρογγυλούς
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν είσαι ο μόνος που έχεις δει Ferrari και Lamborghini από κοντά Pik. Προσωπικά προτιμώ την Fiorano αν και είμαι φαν των κεντρομήχανων. Κάτι με χαλάει στα φώτα και γενικά στην μούρη της Murcielago...μα προς θεου εννοειται...
αλλα ισως ειμαι απο τους λιγους που εχουν δει την 458 Ιταλια.
σε μαυρο να δουμε λιγο.
ωραιες ζαντες εχει...
-
Ναι ο Πατρικ ο Αστεριας...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
TheoM5: Κάτι τέτοιους κώλους ευχαρίστως τους φιλάω!
Eleos: ...Όπως είπε και ο Nick-K ΕΛΕΟΣ! Η μόνη μη τετρακίνητη Lambo σήμερα είναι η Balboni που θα περιοριστεί στις 250 μονάδες.
ψευδοτετρακινηση εχουν κι αυτες...
3 Διαφορικά έχουν, όι ψευτοτετρακίνηση. Αν και η πισω κίνηση είναι καλύτερη!
οχι φιλε Αλεξανρε εχουν ψευδοτετρακινηση κανενα 3ο διαφορικο ψαξτο
ουτε οι porsche , ουτε το gtr , ουτε φυσικα το R8
(φυσικα να θυμηθουμε τι φοραει και η veyron )ολα εχουν συμπλεκτες ειτε συνεκτικους με το υγρο που μολις ζεσταινεται γινεται στερεο ειτε πολυδισκους
απλα εκει τα πραγματα δουλευουν τελειως αντιθετα σε σχεση με το δικο μου..ειναι κυριως πισωκινητα και οταν χασουν προσφυση οι πισω τροχοι γινονται 4κινητα
το 3ο διαφορικο ειναι για τα suv
-
Μακάρι να είχα και εγώ τα χρήματα να την αγοράσω.
Αλλά θέλω ακόμα κάποια χρόνια για αυτή την στιγμή...
Είναι ένα πανέμορφο μηχανολογικά αμάξι, που όμως εξωτερικά στα μάτια μου είναι άσχημο .-
Αλλά ποιος είπε, ότι ορισμένες φορές η ασχήμια δεν είναι όμορφη; χιχιΤι δεν μου αρέσει:
Προσωπικά και με βάση το γούστο μου, δεν μου αρέσουν τα εμπρός φώτα, όχι γιατί είναι τύπου led, αντιθέτως μου αρέσουν περισσότερο από τις κοινές λάμπες, αλλά λόγο τους σχήματος του φαναριού. Θα περίμενα κάτι περισσότερο στρογγυλό...
Ακόμα δεν μου αρέσουν τα πίσω φώτα, μάλλον μου αρέσουν, αλλά θα ήθελα τα διπλά όπως στην 430 ή ακόμα καλύτερα αυτά της 360.
Και το πίσω φινιστρίνι κάπως δεν μου κάθετε καλά στο μάτι... ίσως λόγο τις γωνίας του στο τελείωμα του.
Επίσης δεν μου αρέσει εκεί ο τρόπος που έβαλαν το εμπρός αλογάκι... ακόμα επιμένω ότι οι κάτοχοι τους θα πρέπει να έχουν μερικά τέτοια αλογάκια στο συρτάρι τους και αρκετή κόλλα για αυτό το κομμάτι στον προφυλακτήρα.
Απο το εσωτερικό, δεν μου αρέσουν οι αεραγωγοί και το ψευτό-αγωνιστικό στιλ που θέλει να δώσει η Ferrari. Δεν με χαλάει, αλλά δεν μου αρέσει.Αυτά που μου αρέσουν:
Μου αρέσει η smooth αίσθηση του εξωτερικού και πολύ από την μέση και πίσω.
Η χλίδα στο εσωτερικό (εδώ σε αντίθεση με την ψευτο-αγωνιστική κατα τα άλλα αίσθηση).
Το τι μπορεί να σου δώσει αυτό το αμάξι, ακόμα και με 150 χιλιόμετρα την ώρα.
Το πόσο τέλειο είναι μηχανολογικά.Και για τέλος...
Κρίμα που δεν γεννήθηκα από πλούσια αρχίδια...
Ότι καταφέρουμε μόνοι μας σε αυτή την ζωή... αλλιώς έχουμε και την επόμενη -
Θάνο,
Απ τα λεγόμενά σου - στρογγυλεμένα φώτα, διπλά φανάρια πίσω κτλ, ουσιαστικά θα θελες μια...προχωρημένη 360!
της οποίας ο κώλος όντως είναι άπαιχτος...
πάντως για τα φτωχά @ρχίδια μην χαλιέσαι: υπάρχουν τα ναρκωτικά, οι πουτ@νες, τέλος πάντων επιχειρηματικό μυαλό να σαι ...
-
Πρέπει να είναι η πρώτη Ferrari που δε μου αρέσει καθόλου το μπροστινό της μέρος, ειδικά τα φανάρια...
Αν είναι δυνατόν, τα led υποτίθεται ότι θα έφερναν καταπληκτικά σχέδια, αντί αυτού όμως μάλλον για καγκουράμαξο μου φέρνει...
Ρε μπας και οι κάγκουρες είναι έτη μπροστά;
κρίμα...
_
-
2'.02'.45 ο χρόνος της 458 στο Mugello,με PZero Corsa και προφανώς επαγγελματία στο πηδάλιο.Εξωπραγματικός χρόνος .....τη στιγμή που η Gt2 με ανάρτηση ρυθμισμένη για πίστα,PZero Corsa και επαγγελματία οδηγό,δεν κατεβαίνει κάτω από το 2'.05'.
Δεδομένης αυτής της επίδοσης στο Mugello,το 1'.25' στο Fiorano είναι υπερβολικά μεγάλος χρόνος....και βάζει σε σκέψεις για τα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν εκεί.
Όσο και αν η 458 είναι ένα αυτοκίνητο stradale,μοιάζει περιέργη η επιλογή τόσων πολλών προμηθευτών ελαστικών πρώτης τοποθέτησης....ιδιαίτερα αν σκεφθεί κανείς ότι εξακολουθεί να προσφέρεται tο Bridgestone RE050A,το οποίο υστερεί σημαντικά σε σχέση με τα άλλα δύο ελαστικά πρώτης τοποθέτησης(PZero Nero και Michelin Pilot sport).Όλα αυτά βέβαια μικρή σημασία έχουν για τον υποψήφιο αγοραστή,ο οποίος αν έχει ανησυχίες,αγοράζει μια τετράδα P0 corsa,αναθέτει και σε κάποιον που γνωρίζει,να του ρυθμίσει τις γωνίες....και δοκιμάζει την τύχη του σε πίστα.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
2'.02'.45 ο χρόνος της 458 στο Mugello,με PZero Corsa και προφανώς επαγγελματία στο πηδάλιο.Εξωπραγματικός χρόνος .....τη στιγμή που η Gt2 με ανάρτηση ρυθμισμένη για πίστα,PZero Corsa και επαγγελματία οδηγό,δεν κατεβαίνει κάτω από το 2'.05'.Δεδομένης αυτής της επίδοσης στο Mugello,το 1'.25' στο Fiorano είναι υπερβολικά μεγάλος χρόνος....και βάζει σε σκέψεις για τα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν εκεί.
Όσο και αν η 458 είναι ένα αυτοκίνητο stradale,μοιάζει περιέργη η επιλογή τόσων πολλών προμηθευτών ελαστικών πρώτης τοποθέτησης....ιδιαίτερα αν σκεφθεί κανείς ότι εξακολουθεί να προσφέρεται tο Bridgestone RE050A,το οποίο υστερεί σημαντικά σε σχέση με τα άλλα δύο ελαστικά πρώτης τοποθέτησης(PZero Nero και Michelin Pilot sport).Όλα αυτά βέβαια μικρή σημασία έχουν για τον υποψήφιο αγοραστή,ο οποίος αν έχει ανησυχίες,αγοράζει μια τετράδα P0 corsa,αναθέτει και σε κάποιον που γνωρίζει,να του ρυθμίσει τις γωνίες....και δοκιμάζει την τύχη του σε πίστα.
Έχει ανάγκη η Ferrari να γλύφει τους προμηθευτές ελαστικών?? Έγινε η 458...159 ΤΙ ώστε να χει 2-3 προμηθευτές ελαστικών? By default επρεπε να έχει ελαστικά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ εξελιγμένα γι' αυτήν ώστε να μην παίζουν αντιρρήσεις σε σχέση με χρόνους κτλ! Εδώ έχουν το GTR και η Μ3 ελαστικά για πάρτη τους..δεν μπορεί να έχει η 458??
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Όσο και αν η 458 είναι ένα αυτοκίνητο stradale,μοιάζει περιέργη η επιλογή τόσων πολλών προμηθευτών ελαστικών πρώτης τοποθέτησης....ιδιαίτερα αν σκεφθεί κανείς ότι εξακολουθεί να προσφέρεται tο Bridgestone RE050A,το οποίο υστερεί σημαντικά σε σχέση με τα άλλα δύο ελαστικά πρώτης τοποθέτησης(PZero Nero και Michelin Pilot sport).
Όλα αυτά βέβαια μικρή σημασία έχουν για τον υποψήφιο αγοραστή,ο οποίος αν έχει ανησυχίες,αγοράζει μια τετράδα P0 corsa,αναθέτει και σε κάποιον που γνωρίζει,να του ρυθμίσει τις γωνίες....και δοκιμάζει την τύχη του σε πίστα.
Mia διορθωση οσο αφορα την αποτελεσματικοτητα του 050α που ειναι ποοοολυ καλυτερο απο το νερο και το μισλεν σπορτ.
Στην 2η παραγραφο συμφωνω. -
Μην μπερδεύετε το 050Α με το 050... η μέρα με την νύχτα. Το 050Α ειναι κορυφη απλά.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Mia διορθωση οσο αφορα την αποτελεσματικοτητα του 050α που ειναι ποοοολυ καλυτερο απο το νερο και το μισλεν σπορτ.
Δεκτόν .....αν και επικρατεί ευρέως η αντίθετη άποψη σε σχέση με τα άλλα δύο.....ενώ υπάρχουν και κάποιοι υπερβολικοί που λένε ότι το 050Α είναι το χειρότερο sport της αγοράς.Αυτό δεν το υιοθετώ βέβαια με τίποτα .
Οfficial movie από Μugello
Ωραίο το virtual αναλογικό ταχύμετρο που εμφανίζεται κατ'επιλογίν
Youtube Video -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
2'.02'.45 ο χρόνος της 458 στο Mugello,με PZero Corsa και προφανώς επαγγελματία στο πηδάλιο.Εξωπραγματικός χρόνος .....τη στιγμή που η Gt2 με ανάρτηση ρυθμισμένη για πίστα,PZero Corsa και επαγγελματία οδηγό,δεν κατεβαίνει κάτω από το 2'.05'.Δεδομένης αυτής της επίδοσης στο Mugello,το 1'.25' στο Fiorano είναι υπερβολικά μεγάλος χρόνος....και βάζει σε σκέψεις για τα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν εκεί.
Όσο και αν η 458 είναι ένα αυτοκίνητο stradale,μοιάζει περιέργη η επιλογή τόσων πολλών προμηθευτών ελαστικών πρώτης τοποθέτησης....ιδιαίτερα αν σκεφθεί κανείς ότι εξακολουθεί να προσφέρεται tο Bridgestone RE050A,το οποίο υστερεί σημαντικά σε σχέση με τα άλλα δύο ελαστικά πρώτης τοποθέτησης(PZero Nero και Michelin Pilot sport).Όλα αυτά βέβαια μικρή σημασία έχουν για τον υποψήφιο αγοραστή,ο οποίος αν έχει ανησυχίες,αγοράζει μια τετράδα P0 corsa,αναθέτει και σε κάποιον που γνωρίζει,να του ρυθμίσει τις γωνίες....και δοκιμάζει την τύχη του σε πίστα.
τα pzero corsa δεν ειναι semislick?
-
-
...for the typical ferraristi...
Το αμάξι αυτό όταν το δούμε στους δρόμους απλά θα μας πέφτουν τα σαγόνια...πόσο μάλλον αν το ακούσουμε στις 9αρες που σηκώνει το νέο του διαμάντι
Μοντετζέμολο...υποκλίνομαι!!! Από τώρα σκέφτομαι ποιος ΙΤΑΛΟΣ μπορεί να τον διαδεχθεί!
Μήπως πλέον το θέμα πρέπει να μεταφερθεί στο ¨κατασκευαστές και μοντέλα' για να μην πηγαινοερχόμαστε, καθότι η 458 είναι πλέον πραγματικότητα?
Ferrari F458 Italia