-
[quote='italakias']οταν καταφερεις να απαντησεις κατι που θα εχει καποια ουσια ,ας ειναι και λαθος , δεν πειραζει.
[quote] -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
οταν καταφερεις να απαντησεις κατι που θα εχει καποια ουσια ,ας ειναι και λαθος , δεν πειραζει.
αλλη μια φορα δεν καταφερες να δωσεις μια απαντηση σαυτα που ειπα.
και το μονο που κανεις ειναι να ειρωνευεσαι. -
Ίσως μπορώ να συνεισφέρω στην συζήτηση λόγω εμπειρίας στην εθνική οδό με δύο αυτοκίνητα και πάνω από 400,000 χλμ συνολικά .
Το πρώτο αυτοκίνητο, Suzuki swift GTI του ’90 ,έκανε πάνω από 220000 στον αυτοκινητόδρομο πηγαίνοντας συνέχεια με 5000 σαλ δηλ με πάνω από 160 km/h και αποδείχθηκε ψιλό ακατάλληλο για αυτή τη χρήση. Ζημιές που έβγαλε , ήδη από τα 100,000 χλμ ο στρόφαλος είχε αρχίσει να έχει κενά ,ακουγόταν χαρακτηριστικά μέχρι να ζεσταθεί, αλλά το χειρότερο ήταν το σασμάν , στα 90,000 χλμ αλλάχθηκε ευτυχώς στην εγγύηση (όλα αρπαγμένα μεσα γρανάζια ταχυτήτων και διαφορικό) στα και 160,000 πάλι μία από τα ίδια (αυτή τη φορά το πλήρωσα) προς το τέλος λίγο πριν το πουλήσω άρχισε να πετάει την 5η ταχύτητα. Κοντά στα 220,000 χλμ χτύπησε οριστικά στρόφαλο και αλλαγή κινητήρα.
Μετά από συμβουλή του μηχανικού μου που είδε τα προβλήματα μου πήρα ένα Ford mondeo Mk III 1,8. Πουλήθηκε και αυτό με πάνω από 200,000 χλμ και χρήση full εθνική πηγαίνοντας και αυτό με τέρμα το γκάζι. Σασμάν άψογο χωρίς αλλαγή βαλβολίνης , εννοείτε συμπλέκτης δεν αλλάχθηκε ποτέ. Με αλλαγές λαδιών κάθε 20,000 χλμ ο στρόφαλος από τα 150000 χλμ άρχισε να ακούγεται με κρύο κινητήρα . Υπόψη για τους κατόχους Ford με κινητήρα duratec, τα μέταλλα στο στρόφαλο είναι τα πιο φθηνά που υπάρχουν κοινώς για το π@@@@ο καβάλα. .
Συμπέρασμα: α. Το κατάλληλο αυτοκίνητο για τη κατάλληλη χρήση.
β. Αν θέλετε να αντέξει το μοτέρ , όχι τελικές στην εθνική και αλλαγές λαδιών πριν τις 10000χλμ άσχετα τι λένε οι κατασκευαστές το οποίο και εφαρμόζω ανελλιπώς στο τελευταίο αυτοκίνητο μου. -
ποιο είναι το νέο αυτοκίνητο ?
όταν λες ότι ο στρόφαλος ακούγεται με κρύο μοτέρ, μπορείς να το περιγράψεις λίγο, δηλαδή τι ακούγεται ?
-
Μετά απ τη τελευταία ανάλυση λαδιων που έκανα στο δικό μου, τείνω να πιστέψω κι εγώ ότι ο αυτοκινητόδρομος έστω και με ψηλές ταχύτητες είναι ευνοϊκότερος για το αυτοκίνητο.
Το avensis έχει κοντά 300.000, πάντα οδηγούταν σβέλτα έως και κόφτες και πολλά απ τα τελευταία 100.000 έχουν γίνει σε ταχύτητες πάνω απο 160-170, και όχι για 5-10 λεπτά αλλά για ώρες.
Η ανάλυση έδειξε μηδενική φθορά στον κινητήρα
Πρέπει να ομολογήσω όμως ότι η χροιά του κινητήρα έχει αλλάξει αισθητά τελευταία προς το πιο γρέτζο.αυτό που λέει ο BEAMS είναι ένα ενδιαφέρον μηχανολογικά ανάλογο, αλλά εγώ όσον αφορά τα άλλα υποσυστήματα, πχ μπιλιοφόρους, μου κάνει εντύπωση το ότι οι ψηλές ταχύτητες δεν τα φθείρουν περισσότερο
Δεν μιλάω για φθορες από χαζοσπινιαρίσματα και γκαζώματα με στριμένο τιμόνι, αλλα για νορμάλ οδήγηση εντός πόλης -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
ποιο είναι το νέο αυτοκίνητο ?όταν λες ότι ο στρόφαλος ακούγεται με κρύο μοτέρ, μπορείς να το περιγράψεις λίγο, δηλαδή τι ακούγεται ?
Ένα απαλό γουπ-γουπ (αρχικά) που ακούγεται μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ. Ο μηχανικός που το εντόπισε και στα δύο αμάξια έχει ένα συνεργείο με μια μεγάλη μάντρα (τουλάχιστον 200 μέτρα) από τσιμεντόλιθους. Κινούμενοι παράλληλα στη μάντρα με 2α , χαμηλές στροφές και ανοικτά παράθυρα ,ακουγόταν πεντακάθαρα , μετά φυσικά έγινε και επαλήθευση με ένα όργανο σα στηθοσκόπιο των γιατρών .
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Μετά απ τη τελευταία ανάλυση λαδιων που έκανα στο δικό μου, τείνω να πιστέψω κι εγώ ότι ο αυτοκινητόδρομος έστω και με ψηλές ταχύτητες είναι ευνοϊκότερος για το αυτοκίνητο.
Τ**ο avensis έχει κοντά 300.000, πάντα οδηγούταν σβέλτα έως και κόφτες και πολλά απ τα τελευταία 100.000 έχουν γίνει σε ταχύτητες πάνω απο 160-170, και όχι για 5-10 λεπτά αλλά για ώρες.
Η ανάλυση έδειξε μηδενική φθορά στον κινητήρα **:)
Πρέπει να ομολογήσω όμως ότι η χροιά του κινητήρα έχει αλλάξει αισθητά τελευταία προς το πιο γρέτζο.αυτό που λέει ο BEAMS είναι ένα ενδιαφέρον μηχανολογικά ανάλογο, αλλά εγώ όσον αφορά τα άλλα υποσυστήματα, πχ μπιλιοφόρους, μου κάνει εντύπωση το ότι οι ψηλές ταχύτητες δεν τα φθείρουν περισσότερο
Δεν μιλάω για φθορες από χαζοσπινιαρίσματα και γκαζώματα με στριμένο τιμόνι, αλλα για νορμάλ οδήγηση εντός πόληςAυτά που λες στα bold, ελπίζω να σε κάνουν να το ξανασκεφτείς να πουλήσεις την ΕΥΑ. Πάρε κάτι άλλο αν τη βαρέθηκες και κράτα τη βάζοντας μια ταμπέλα Μεταφορές- μετακομίσεις 'το Νίρμπουργκρινγκ' .
-
Το θέμα είναι στις ώρες λειτουργίας του κινητήρα. Ένα αμάξι πχ που κινείται αποκλειστικά μέσα στην πόλη και έχει κάνει 100,000χλμ με μ.ω.τ. 20χλμ/ω έχει λειτουργήσει ο κινητήρας του 5000ώρες. Ένα αμάξι που κινείται σε αυτοκινητόδρομο για τα ίδια χιλίομετρα αλλά με μ.ω.τ. τα 75χλμ/ω έχει λειτουργήσει ο κινητήρας του 1333ώρες. Συν ότι στο σταμάτα ξεκίνα τα κινούμενα μέρη καταπονούνται στο μέγιστο γιατί πρέπει να ξεπεράσουν τη ροπή αδράνειας τους.
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Το θέμα είναι στις ώρες λειτουργίας του κινητήρα. Ένα αμάξι πχ που κινείται αποκλειστικά μέσα στην πόλη και έχει κάνει 100,000χλμ με μ.ω.τ. 20χλμ/ω έχει λειτουργήσει ο κινητήρας του 5000ώρες. Ένα αμάξι που κινείται σε αυτοκινητόδρομο για τα ίδια χιλίομετρα αλλά με μ.ω.τ. τα 75χλμ/ω έχει λειτουργήσει ο κινητήρας του 1333ώρες. Συν ότι στο σταμάτα ξεκίνα τα κινούμενα μέρη καταπονούνται στο μέγιστο γιατί πρέπει να ξεπεράσουν τη ροπή αδράνειας τους.αν οδηγήσεις όμως και στις 2 περιπτώσεις ίδιες ώρες λειτουργίας?
Προσωπική μου άποψη είναι ότι πρακτικά λάθος μετράμε km για τα οποία πρέπει να γίνουν ώστε να φτάσουμε στην επόμενη αλλαγή λαδιών ή service κι αυτό γιατί ακόμα και μηδενική απόσταση να κάνουμε, αν ανάψουμε τη μηχανή, αυτή καταπονείται όπως και τα λάδια όπως και πολλά άλλα πράγματα.Παρότι δηλαδή εμείς δεν έχουμε κάνει ούτε βήμα μπρος ή πίσω, έχουμε προκαλέσει φθορά στη μηχανή.
Για φανταστείτε τα 2 άκρα.
Λειτουργούν 2 κινητήρες για 2000 ώρες.
Ο ένας είναι τελείως ακίνητος και δεν έχει προχωρήσει το αμάξι ούτε μισό μέτρο.
Ο άλλος είναι στην εθνική με 120km/h και 2500rpm και λειτουργεί κι αυτός 2000 ώρες.
ΚΑΙ οι 2 έχουν καταπονηθεί αρκετά ύστερα από τόσες ώρες λειτουργίας.Κι όμως...αν πας στην αντιπροσωπεία, για τον έναν θα σου πουν ότι δε χρειάζεται σίγουρα αλλαγή λαδιών ενώ ο άλλος χρειάζεται (αν υποθέσουμε ότι έφτασε το όριο km για servive/λαδια).Η δική μου άποψη είναι ότι θεωρητικά έπρεπε να μετράμε ώρες λειτουργίας (όπως πχ γίνεται και στα καράβια) ή πχ συνολικές στροφές που έχει κάνει ως εκείνη την ώρα ο κινητήρας και όχι km όπως γίνεται τώρα...
Μην κολλάμε λοιπόν μόνο στο που οδηγούμε αλλά και πώς διανύουμε τα km αυτά...
Για να ρωτήσουμε τον οποιονδήποτε μηχανικό τι θα πει αν του πούμε ότι κάναμε 5000km στην εθνική και 5000km μέσα στο κέντρο της πόλης με πάρα πολλά σταμάτα-ξεκίνα...
Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι έχουμε καταπονήσει το ίδιο τους κινητήρες, τι γίνεται με το κιβώτιο, το συμπλέκτη, τα φρένα (δίσκους-τακάκια), με την ανάρτηση κτλ?
Σίγουρα εν τω συνόλω η καταπόνηση που δέχεται ένα αμάξι στην εθνική είναι αρκετά λιγότερη από ό,τι μέσα στην πόλη. -
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Μετά απ τη τελευταία ανάλυση λαδιων που έκανα στο δικό μου, τείνω να πιστέψω κι εγώ ότι ο αυτοκινητόδρομος έστω και με ψηλές ταχύτητες είναι ευνοϊκότερος για το αυτοκίνητο.
Τ**ο avensis έχει κοντά 300.000, πάντα οδηγούταν σβέλτα έως και κόφτες και πολλά απ τα τελευταία 100.000 έχουν γίνει σε ταχύτητες πάνω απο 160-170, και όχι για 5-10 λεπτά αλλά για ώρες.
Η ανάλυση έδειξε μηδενική φθορά στον κινητήρα **:)
Πρέπει να ομολογήσω όμως ότι η χροιά του κινητήρα έχει αλλάξει αισθητά τελευταία προς το πιο γρέτζο.αυτό που λέει ο BEAMS είναι ένα ενδιαφέρον μηχανολογικά ανάλογο, αλλά εγώ όσον αφορά τα άλλα υποσυστήματα, πχ μπιλιοφόρους, μου κάνει εντύπωση το ότι οι ψηλές ταχύτητες δεν τα φθείρουν περισσότερο
Δεν μιλάω για φθορες από χαζοσπινιαρίσματα και γκαζώματα με στριμένο τιμόνι, αλλα για νορμάλ οδήγηση εντός πόληςAυτά που λες στα bold, ελπίζω να σε κάνουν να το ξανασκεφτείς να πουλήσεις την ΕΥΑ. Πάρε κάτι άλλο αν τη βαρέθηκες και κράτα τη βάζοντας μια ταμπέλα Μεταφορές- μετακομίσεις 'το Νίρμπουργκρινγκ' .
Ποιός τρελός να την αγοράσει ρε
Δεν πωλείται, απλά θα επιστρέψει, αν γίνει το όνειρο πραγματικότητα, εκεί που θα έπρεπε να ανήκει -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Το θέμα είναι στις ώρες λειτουργίας του κινητήρα. Ένα αμάξι πχ που κινείται αποκλειστικά μέσα στην πόλη και έχει κάνει 100,000χλμ με μ.ω.τ. 20χλμ/ω έχει λειτουργήσει ο κινητήρας του 5000ώρες. Ένα αμάξι που κινείται σε αυτοκινητόδρομο για τα ίδια χιλίομετρα αλλά με μ.ω.τ. τα 75χλμ/ω έχει λειτουργήσει ο κινητήρας του 1333ώρες. Συν ότι στο σταμάτα ξεκίνα τα κινούμενα μέρη καταπονούνται στο μέγιστο γιατί πρέπει να ξεπεράσουν τη ροπή αδράνειας τους.
αν οδηγήσεις όμως και στις 2 περιπτώσεις ίδιες ώρες λειτουργίας?
Προσωπική μου άποψη είναι ότι πρακτικά λάθος μετράμε km για τα οποία πρέπει να γίνουν ώστε να φτάσουμε στην επόμενη αλλαγή λαδιών ή service κι αυτό γιατί ακόμα και μηδενική απόσταση να κάνουμε, αν ανάψουμε τη μηχανή, αυτή καταπονείται όπως και τα λάδια όπως και πολλά άλλα πράγματα.Παρότι δηλαδή εμείς δεν έχουμε κάνει ούτε βήμα μπρος ή πίσω, έχουμε προκαλέσει φθορά στη μηχανή.
Για φανταστείτε τα 2 άκρα.
Λειτουργούν 2 κινητήρες για 2000 ώρες.
Ο ένας είναι τελείως ακίνητος και δεν έχει προχωρήσει το αμάξι ούτε μισό μέτρο.
Ο άλλος είναι στην εθνική με 120km/h και 2500rpm και λειτουργεί κι αυτός 2000 ώρες.
ΚΑΙ οι 2 έχουν καταπονηθεί αρκετά ύστερα από τόσες ώρες λειτουργίας.Κι όμως...αν πας στην αντιπροσωπεία, για τον έναν θα σου πουν ότι δε χρειάζεται σίγουρα αλλαγή λαδιών ενώ ο άλλος χρειάζεται (αν υποθέσουμε ότι έφτασε το όριο km για servive/λαδια).Η δική μου άποψη είναι ότι θεωρητικά έπρεπε να μετράμε ώρες λειτουργίας (όπως πχ γίνεται και στα καράβια) ή πχ συνολικές στροφές που έχει κάνει ως εκείνη την ώρα ο κινητήρας και όχι km όπως γίνεται τώρα...
Μην κολλάμε λοιπόν μόνο στο που οδηγούμε αλλά και πώς διανύουμε τα km αυτά...
Για να ρωτήσουμε τον οποιονδήποτε μηχανικό τι θα πει αν του πούμε ότι κάναμε 5000km στην εθνική και 5000km μέσα στο κέντρο της πόλης με πάρα πολλά σταμάτα-ξεκίνα...
Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι έχουμε καταπονήσει το ίδιο τους κινητήρες, τι γίνεται με το κιβώτιο, το συμπλέκτη, τα φρένα (δίσκους-τακάκια), με την ανάρτηση κτλ?
Σίγουρα εν τω συνόλω η καταπόνηση που δέχεται ένα αμάξι στην εθνική είναι αρκετά λιγότερη από ό,τι μέσα στην πόλη.Το σωστότερο θα ήταν οι κατασκευαστές να όριζαν αλλαγή λαδιών μετά συγκέκριμένα km ή συγκεκριμένες ώρες... 15000 και 500h ας πούμε
Αλλά νομίζω οτι αυτά αγγίζουν το όριο της υπερβολής -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το σωστότερο θα ήταν οι κατασκευαστές να όριζαν αλλαγή λαδιών μετά συγκέκριμένα km ή συγκεκριμένες ώρες... 15000 και 500h ας πούμε
Αλλά νομίζω οτι αυτά αγγίζουν το όριο της υπερβολήςαν και δε θα έλεγα ότι είναι τόσο υπερβολή αν σκεφτείς ότι ήδη κάποιες εταιρίες χρησιμοποιούν ένα πρόγραμμα μεταβλητών διαστημάτων service που μέσω του Board computer ειδοποιείσαι για το πότε πρέπει το αμάξι σου να κάνει service, υπολογίζοντας την καταπόνηση των λαδιών, την ρευστότητα αυτών, τις μέρες που είναι μέσα στο αμάξι σου κτλ-κτλ...
Από όσο ξέρω η BMW, Audi και Mercedes το έχουν αυτό το σύστημα.(σίγουρα κι άλλες απλά εγώ δεν το ξέρω).Προσωπικά, όσο τραγικό κι αν ακούγεται (ειδικά σκεφτόμενος κι αυτά που είπα πιο πάνω), δυσκολεύομαι να το εμπιστευτώ (ακόμα) και συνεχίζω να κάνω αλλαγές λαδιών και service όποτε φτάνω τα km που πρέπει.
-
Μπορεί να είσαι με 2500 στροφές στην πόλη και 30-70χλμ και με 2500 στην εθνική και 120χλμ. (έστω για τον ίδιο χρόνο)
Στην εθνική θα πατάς πολύ περισσότερο γκάζι (για να βγάλεις τα 30-40 άλογα που απαιτούνται) και οι πιέσεις ανάμεσα στα μέταλλα θα είναι μεγαλύτερες...
Στην πόλη από την άλλη θα κυκλοφορείς με 5-10 άλογα (εύκολα κι αζόριστα) αλλά κάνεις πιο συχνά το 650-5500 στροφές έστω και χωρίς μεγάλες πιέσεις...
Ποιο από τα δύο είναι χειρότερο; Εγώ δεν ξέρω ποιο αλλά νομίζω ότι κάπου εκεί πρέπει να καταλήξει η άμεση σύγκριση. Το ίδιο και για το κιβώτιο, τι είναι καλύτερα να περνάνε 30-40 άλογα από το ένα γρανάζι σταθερά ή 5-10 άλογα από 2-3 γρανάζια αλλά πολλές αλλαγές;
Στο αποτέλεσμα προσθέτουμε και τα κρύα ξεκινήματα που κάνουν κακό παντού.
Τα 20 ξεκινήματα τη μέρα δεν λέει κάτι αν μόνο τα 2 είναι κρύα. Αν είναι έτσι πήγαινε μια βόλτα με αυτοκίνητο με start-stop σε μποτιλιάρισμα να μετρήσεις ξεκινήματα τη μέρα!!Και δεν μιλάμε για φθορές υπόλοιπων συστημάτων. Παραδοσιακά στην πόλη τρως συμπλέκτη και εκτός πόλης (όχι μόνο εθνική) τρως φρένα. Στην πόλη κορνάρεις αλλά στην εθνική τρως έντομα και πετραδάκια...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Το σωστότερο θα ήταν οι κατασκευαστές να όριζαν αλλαγή λαδιών μετά συγκέκριμένα km ή συγκεκριμένες ώρες... 15000 και 500h ας πούμε
Αλλά νομίζω οτι αυτά αγγίζουν το όριο της υπερβολήςαν και δε θα έλεγα ότι είναι τόσο υπερβολή αν σκεφτείς ότι ήδη κάποιες εταιρίες χρησιμοποιούν ένα πρόγραμμα μεταβλητών διαστημάτων service που μέσω του Board computer ειδοποιείσαι για το πότε πρέπει το αμάξι σου να κάνει service, υπολογίζοντας την καταπόνηση των λαδιών, την ρευστότητα αυτών, τις μέρες που είναι μέσα στο αμάξι σου κτλ-κτλ...
Από όσο ξέρω η BMW, Audi και Mercedes το έχουν αυτό το σύστημα.(σίγουρα κι άλλες απλά εγώ δεν το ξέρω).Προσωπικά, όσο τραγικό κι αν ακούγεται (ειδικά σκεφτόμενος κι αυτά που είπα πιο πάνω), δυσκολεύομαι να το εμπιστευτώ (ακόμα) και συνεχίζω να κάνω αλλαγές λαδιών και service όποτε φτάνω τα km που πρέπει.
ούτε στο δικό μου το πολυεμπιστεύομαι...
Το δικό μου έχει 2 trip computer και το δευτερο δεν το μηδενίζω , έτσι πέρα από τα km βλέπω και τις ώρες συνολικής λειτουργίας -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το δικό μου έχει 2 trip computer και το δευτερο δεν το μηδενίζω , έτσι πέρα από τα km βλέπω και τις ώρες συνολικής λειτουργίας
εμένα το '2' μηδενίζει σε 99 ώρες οδήγησης, οπότε πρακτικά έχει μηδενίσει πριν κάνω την επόμενη αλλαγή λαδιών.
@onyx !
από τη στιγμή που (δυστυχώς) μετράμε τα διαστήματα αλλαγής λαδιών σε km, πάντα θα υπάρχουν περιπτώσεις που θα μπορείς να στηρίξεις το γεγονός ότι η κίνηση μέσα στην πόλη μπορεί να είναι λιγότερο 'κουραστική' για το αμάξι.
το θέμα είναι (για να μην μπαίνουμε στα πολλά 'ΑΝ') το πώς οδηγεί ο καθένας.
Εγώ βλέπω ότι δεν πρόκειται να μην επιταχύνω βίαια μέσα στην πόλη κάθε μέρα τουλάχιστον 2-3 φορές, ενώ στην εθνική λίγες φορές (μέσα σε διάστημα ενός χρόνου) θα μου συμβεί.
άρα για μένα η κίνηση μέσα στην πόλη είναι (σχετικά πάντα) θάνατος για το οποιοδήποτε αμάξι οδηγώ.(βασικά εκνευρίζομαι όταν πέφτω σε μποτιλιάρισμα και όπως καταλαβαίνεις κάνω πιο σπαστικές κινήσεις ).
Αντίθετα στην εθνική επειδή πιάνω μία ταχύτητα και σπανίως θα χρειαστεί να φρενάρω (εκτός κι αν θέλω να βγω σε κάποια έξοδο ή σε διόδια) μιας και πλέον δεν τρέχω.Κάποιος άλλος μπορεί να βγαίνει στην εθνική και να το λιώνει και να του 'πετάει τα λάδια έξω' και μέσα στην πόλη να οδηγεί σαν αρνάκι.
Δεν ξέρω αν 'έπιασες' το συλλογισμό μου. -
Συμφωνώ μαζί σου ο παράγοντας οδηγός και τρόπος οδήγησης επηρεάζει περισσότερο από όλα τα άλλα. Αναρωτιέμαι όμως, προσπαθώντας να το δούμε πιο αποσπασματικά (ανά τομέα) τι είναι χειρότερο πού.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
ποιο είναι το νέο αυτοκίνητο ?...παίζει να είναι ένα Mondeo ST 220 ........
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
ποιο είναι το νέο αυτοκίνητο ?
...παίζει να είναι ένα Mondeo ST 220 ........
Μάντης είσαι;... ή μάλλον μέλος στο Clubford!
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
ποιο είναι το νέο αυτοκίνητο ?
...παίζει να είναι ένα Mondeo ST 220 ........
Μάντης είσαι;... ή μάλλον μέλος στο Clubford!
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Το δικό μου έχει 2 trip computer και το δευτερο δεν το μηδενίζω , έτσι πέρα από τα km βλέπω και τις ώρες συνολικής λειτουργίας
εμένα το '2' μηδενίζει σε 99 ώρες οδήγησης, οπότε πρακτικά έχει μηδενίσει πριν κάνω την επόμενη αλλαγή λαδιών.
Στις 999 μηδενιζει ρεεεεε και μετα αν θες να κρατας αρχειο μετρα απλα τα χιλιαρικα
πολυ χοντρικα τις 1000 ωρες τις συμπληρωσα στα 30.000 χλμ και μετα μηδενισε
(κινουμενος κυριως σε πολη)ειχα βαλει και φωτο στις 800+ ωρες
ΥΓ επισης απο τη μεση ταχυτητα του '2' ισως μπορεις να υπολογισεις τις ωρες σου
εμενα ειναι στανταρ στα 30λιγα km/h
αρα στα 30.000 χλμ με 30 χλμ την ωρα ειχα οντως 1000 ωρες μες στο αμαξακι μου
θελω κι αλλες
Πολη ή αυτοκινητοδρομος; Μυθοι και αληθειες