-
εμεις ολα τα αυτοκίνητα τα έχουμε καραμαμά εκτός από το 19 που εχει αλλάγμενο τιμόνι από 19ph.1 αφου το κανονικό έλιωσε...
όταν τελειώσει η εγγύηση το clio όμως θα γίνει overloaded
-
Ο zxαρος φοραει αμορτισερ απο xsara 2λιτρο,ραλλοζαντες λευκες, και μπροστινες δισκοπλακες απο 307..Εχω και δυο ηχειακια στην εταζερα..
-
Ναι (εμαθα απο τα λαθη μου!).
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Δεν το έθεσα σωστά. Εννοούσα τα εργοστασιακά ανταλλακτικά, που βάζεις μετά.
Παλι δεν το θετεις σωστα, αλλα καταλαβα τι εννοεις.
Η αυπνία βλέπεις...
δε μου ερχόταν η φράση 'εργοστασιακός εξοπλισμός' -
Το μονο που εχω αλλαξει ειναι ο λεβιες του κιβωτιου. Εβαλα ξυλινο.
-
-
Στα 10 σχεδόν αυτοκίνητα που έχω πάρει, αλλαγές έχω κανει σε 3 και σε λεπτομέρειες.
Στο πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα ... του μπαμπά ... στο Datsun 120Y που ξήλωσα όλα τα σήματα, λογότυπα 'Datsun' και τα αντικατέστησα με αυτοκόλλητα 'Nissan' που κολλήθηκαν με Logo που μόλις είχε ανακαλυφθεί!
Στο Passat του 97' που αφού μου έκλεψαν τα τάσια (2 φορές, και την τετραδα απο μτχ που είχα πάρει) ... έβαλα 16άρα ζάντα της BBS.
Και στο Megane του 99' που τότε η μόδα ήθελε νίκελ λεβιέ ταχυτήτων και πεντάλ και μετά απο ένα μαρτυρικό καλοκαίρι να οδηγώ με πετσέτα στο λεβιέ απο την ζέστη ... έβαλα ξανά τα εργοστασιακά.
Σε όλα τα υπόλοιπα επιδή τα έπερνα στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση είχαν σχεδόν τα πάντα και δεν επέμβαινα με αλλαγές. -
Στο 106 μου άλλαξα αμορτισέρ σε κάποιο τύπο που τα επισκευάζει επείδή ήταν πιο φτηνά από τα εργοστασιακά, σκούπα γιατί ήταν πιο φτηνή από το φίλτρο αέρα,(γλυτώνω και την αλλαγή) αν και μάλλον τώρα θα πάρει δρόμο, μεσαίο και τελικό στην εξάτμιση γιατί και πάλι ήταν πιο φτηνά από τα εργοστασιακά που θέλανε αλλαγή. Επίσης δισκόπλακες μπροστά με τρυπητές στην ίδια διάσταση (αυτές πάλι κοστίζαν η μια όσο και οι 2 εργοστασιακές ). Τώρα βέβαια που σχεδόν όλα αυτά θέλουν και πάλι αλλαγή δεν ξέρω τι θα κάνω ... Και πείτε μου τι να ψηφίσω ναι ή όχι ???
-
στο 106 , είχα
ζάντες από το gti
φρένα από C3 266mm
τρόμπα φρένων 24αρα
σωληνάκια υψηλής
βάση σασμαν powerflex
ανάρτηση peugeot sport mini GrA
22ρες ράβδους πίσω
αλουμινένια πίσω σινεμπλόκ
σκούπα
μπουζί platinum
λάστιχα σεμι hankook Z211 hard ή rally Z209 hard -
οπως απο το εργοστασιο το δικο μου.
-
Είναι εντελώς μαμά. (προς το παρόν)
Άλλωστε ως τώρα το αμάξι μου με ικανοποιεί 110%, οπότε...τι να αλλάξω και για ποιό λόγο? -
Nissan X-trail:Δεν ξέρω αν πιάνεται σαν αλλαγή αλλα του βάλαμε πιο χωμάτινα λάστιχα κ όχι ασφάλτου που ερχόταν απο τη μάνα του γιατί μας αρέσουν κ οι off road καταστάσεις
Opel Corsa D:Μαμά είναι εντελώς αν εξαιρέσεις ότι λείπουν οι πνίχτες απο το φίλτρο αέρα(και που τους έβγαλα δεν κατάλαβα και τίποτα...)Θέλω να βγάλω τα απλά φωτάκια θέσεως που έχει και να βάλω λευκές ψείρες γιατί με εκνευρίζει αυτό το ημικίτρινο φως που βγάζουν..Το σκέφτομαι ακόμα δεν ξέρω.. Αμα καούν βλέπουμε..
-
Όλα είναι μαμά πλέον...μάλλον γέρασα διότι πλέον θεωρώ τα χρήματα στο αυτοκίνητο χαμένα...
εξαιρώ αναβαθμίσεις σε λάστιχα, φρένα, αναρτήσεις δηλαδή εκείνα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των επιβατών. Φυσικά δεν περιλαμβάνω σε αυτό τις όποιες υπερβολές τετραπίστονες δαγκάνες σε 1400 ή coilovers και 18άρες με πανάκριβες ζάντες. -
Μαμά. Βέβαια θα ξεφορτωθώ τα 'μαμά' λάστιχα (χωρίς να αλλάξω διάσταση) και του χρόνου θα βάλω μεμβράνες (UV99, δεν με ενδιαφέρει καθόλου να δείχνει φιμέ, απλά να κόβουν λίγο τη ζέστη).
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ο zxαρος φοραει .... -
Ποια Τουοτα εχεις...? Με καμπινα ή καροτσα?
ΖΧ FTW!
-
Εγω στο παλιο μου αυτοκινητο,ενα Ρενω 19 του 1991,ειχα κανει της εξης αλλαγες:
1.Ειχα βγαλει το εργοστασιακο τιμονι και του ειχα βαλει ενα αγωνιστικο τριακτινο απο το αγωνιστικο Ρενω 19 16v.
2.Ειχα βαψει με μαυρο χρωμα την περιοχη που βρισκεται η πισω πινακιδα(αναμεσα στα φαναρια)και σκουρινα τα πισω φαναρια(τα κοκκινα γιναν σκουρα κοκκινα,τα πορτοκαλι σκουρα πορτοκαλι,τα ασπρα γκρι).
3.Εβαλα προβολεις ομιχλης εμπρος.
4.Εβγαλα τις σιδερενιες ζαντες με τασια και εβαλα ζαντες αλουμινιου.
5.Εβγαλα το εργοστασιακο Ραδιοκασετοφωνο και εβαλα Radio CD Sony.
6.Εβαψα προφυλακτηρες και καθρεπτες στο χρωμα του αμαξωματος(ασημι).
Το Ρενω 19 το πουλησα με 95.000 χλμ τον Γεναρη του 2007(μου το εδωσε ο πατερας μου το 1999 με 50.000 χλμ)και πηρα ενα Ρενω Κλιο 3ης γενιας 1.4 Authentic,το οποιο μεχρι σημερα εχει κανει 15.000 χλμ.Το Κλιο ειναι μεχρι στιγμης οπως το παρελαβα τον Γεναρη του 2007,αλλα σκεφτομαι να του βαλω προβολεις ομιχλης,ζαντες αλουμινιου,3 πισω προσκεφαλα ασφαλειας και 2 χειρολαβες στηριξης πισω... -
Μεγάλη κουβέντα...
-Το αυτοκίνητο απ' το εργοστάσιο ενσωματώνει πληθώρα συμβιβασμών επί το οδικώς-τεχνικώς συντηρητικότερο, αλλά και επί το οικονομικότερο (για την τσέπη του εργοστασίου κυρίως). Νοείται λοιπόν κάποιο customization στα μέτρα του καθενός και αναλόγως τις πραγματικές ανάγκες του.
-Το να παρέμβει κάποιος βελτιωτικώς απαιτεί πολλή γνώση, πολύ διάβασμα, πολλή γύρα στο διαδίκτυο και στα συνεργεία (αφού πρώτα έχει επαρκή θεωρητική κατάρτιση, για να καταλαβαίνει τι του λένε στην πραγματικότητα και τι ΔΕΝ του λένε).
Χρειάζεται χρόνος και διάθεση. Και στοιχειώδης 'συγκρότηση' της προσωπικότητας (δηλ. να μην είναι κανείς αστοιχείωτος, κάγκουρας, λιμοκοντόρος, χωριάτης κλπ).
-Εννοείται ότι τα λεφτά της όποιας πραγματικής ή φαντασιακής βελτίωσης, σοβαρής ή καγκουροειδούς (ιδίως τότε), ΔΕΝ τα παίρνουμε πίσω αν πουλήσουμε το αυτοκίνητο.Στοιχειώδες εμπειρικοί κανόνες:
-Αφήνουμε τον κινητήρα ήσυχο, εκτός κι αν είναι τούρμπο, που όμως θέλει πολλή προσοχή.
-Κάθε μα κάθε αυτοκίνητο αποκτά καλύτερα φρένα με αναβαθμισμένα υγρά-σωληνάκια και τακάκια.
-Τα ανωτέρω λεφτά για γκάζια και για φρένα είναι ΠΕΤΑΜΕΝΑ, έως και επικίνδυνα, χωρίς σωστή αναβάθμιση της ανάρτησης.
-Αναρτήσεις στην Ελλάδα (για μη αγωνιστικά αυτοκίνητα) ξέρουν να στήνουν τρεις (3) άνθρωποι... (οι οποίοι εννοείται ότι δεν ικανοποιούν καγκούρικα αιτήματα για 'χαμήλωμα' )
Εν πάση περιπτώσει, όσον αφορά τα αμορτισέρ, κανένα άφτερ μάρκετ δεν είναι χειρότερο από το 'μαμά', για το 99% των αυτοκινήτων. Ακόμη και μιας 911 τα μαμά αμορτισέρ είναι 'ψεύτικα' αν τα συγκρίνεις με εκείνα που δίνει η Ohlins ή η Intrax γι' αυτό το αυτοκίνητο.
-Εξυπακούεται ότι μένουμε πάντα στη μαμά διάσταση τροχών, ιδίως ως προς τη συνολική διάμετρο τροχού. Πόσο μάλλον σήμερα, που τα εργοστάσια φορούν στα αμάξια θηριώδεις τροχούς, ακόμη κι αν δεν χρειάζεται/πρέπει.
-Αν έχουμε Μπεμβέ (πισωκίνητη εννοείται) αξιοπρεπούς ισχύος (δηλαδή εξακύλινδρη) της βάζουμε μπλοκέ διαφορικό τόρσεν της Quaife ή δισκάτο της Drexler, πριν κάνουμε ο,τιδήποτε άλλο. Aρκεί να ξέρουμε ότι αυτός που θα βάλει χέρι στα σπλάχνα του ολοκαίνουργιου αυτοκινήτου μας θα είναι professional, δηλαδή Γερμανός ή Βρετανός και πάντως όχι Οθωμανός ή Βέλγος (και καμία σχέση με την ανεπάρκεια του επίσημου δικτύου).- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Σε προσωπικό τώρα επίπεδο, το προηγούμενο αμάξι μου (Οκτάβια 4Χ4, 1,8Τ) έγινε project. ¨Ηθελα, και με πολλή προσοχή και ψάξιμο έφτιαξα πράγματι, ένα μοντέλο που το εργοστάσιο δεν έβγαζε: Τετρακίνητο RS. To RS έβγαινε μόνον προσθιοκίνητο, το 4Χ4 έβγαινε μόνον υπερυψωμένο και μαλακό (αλλοιθωρίζοντας προς σουβ! ) και με μειωμένη ισχύ. ¨Ηταν μία διαδικασία που μου έμαθε πολλά και ευχαρίστως θα την επαναλάμβανα αν θα ξαναέχω ποτέ το χρόνο (πχ να πάρεις μια 335 και να την καταστήσεις μια πιο ταξιδιάρα και fuel efficient M3).
Όποιος όμως δεν έχει χρόνο, έχει παράδες (κατά το μυαλό και τα ποδάρια) -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Στοιχειώδες εμπειρικοί κανόνες:
-Αφήνουμε τον κινητήρα ήσυχο, εκτός κι αν είναι τούρμπο, που όμως θέλει πολλή προσοχή.Δεκάδες βελτιωμένα σαξόλαρα σε διαψεύδουν.
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Σε προσωπικό τώρα επίπεδο, το προηγούμενο αμάξι μου (Οκτάβια 4Χ4, 1,8Τ) έγινε project. ¨Ηθελα, και με πολλή προσοχή και ψάξιμο έφτιαξα πράγματι, ένα μοντέλο που το εργοστάσιο δεν έβγαζε: Τετρακίνητο RS. To RS έβγαινε μόνον προσθιοκίνητο, το 4Χ4 έβγαινε μόνον υπερυψωμένο και μαλακό (αλλοιθωρίζοντας προς σουβ! ) και με μειωμένη ισχύ. ¨Ηταν μία διαδικασία που μου έμαθε πολλά και ευχαρίστως θα την επαναλάμβανα αν θα ξαναέχω ποτέ το χρόνο (πχ να πάρεις μια 335 και να την καταστήσεις μια πιο ταξιδιάρα και fuel efficient M3).
Όποιος όμως δεν έχει χρόνο, έχει παράδες (κατά το μυαλό και τα ποδάρια)εχεις ορεξη να μου πεις συνοπτικα τι εκανες στην οκταβια σου?
κατεφυγες σε λυση αδερφων μοντελων (haldex) ή εκανες κατι πιο πολυπλοκο?
Έχετε το αυτοκίνητό σας μαμά?