Είδα διαφήμιση της opel στην τηλεόραση για το νεο corsa με 100 αλογα . Έχου αλλάξει τίποτα στα μηχανικά μέρη ή μόνο την χαρτογραφηση του κινήτηρα;;
Latest posts made by stefanostam
-
RE: OPEL FORUM
-
RE: Δεν επιτάχυνε πάνω απο 120...
Η αλήθεια είναι ότι έβαλα βενζίνη απο ένα Βενζινάδικο κάπου στην ερημιά στη Λακωνία οπότε παίζει να είχε και τίποτα καλό μέσα η βενζίνη...Όταν αδειάσω θα το πάω να του ρίξουν μία ματιά...Για πόσο καιρό το κρατάει ο εγκέφαλος??Δηλαδή το λαμπάκι για το ABS που είχε ανάψει πέρσι τον χειμώνα θα το έχει ακόμη κρατημένο;;
-
RE: Δεν επιτάχυνε πάνω απο 120...
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Δεν ξέρω τι μπορεί να είναι απο όλα αυτά...Πάντως το θέμα ειναι ότι δεν ξαναεμφανίστηκε και σήμερα έπιασα 140 στη γέφυρα του Σταυρού χωρίς καμία δυσκολία οπότε ίσως να ήταν παροδικό το φαινόμενο...
Κατα τα άλλα μια χαρά λειτουργεί σήμερα...
τι αμαξι εχεις ?
Opel Corsa το τελευταίο μοντέλο 1400 κυβικά.
Πάντως απο την Κυριακή δεν μου έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα...
-
RE: Δεν επιτάχυνε πάνω απο 120...
Δεν ξέρω τι μπορεί να είναι απο όλα αυτά...Πάντως το θέμα ειναι ότι δεν ξαναεμφανίστηκε και σήμερα έπιασα 140 στη γέφυρα του Σταυρού χωρίς καμία δυσκολία οπότε ίσως να ήταν παροδικό το φαινόμενο...
Κατα τα άλλα μια χαρά λειτουργεί σήμερα...
-
RE: Δεν επιτάχυνε πάνω απο 120...
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δεν πηγαινε πανω απο καποιο οριο στροφών ο κινητηρας? Στις ποσες στροφες ειχε σταματήσει?Είχε σταματήσει στις 4000 περίπου
για να καταλαβω ,το σανιδωσες σε κατηφορικο δρομο και παρόλα αυτα δεν ανεβαζε χιλιομετρα ?
Ακριβώς αυτό...Πάτησα τέρμα το γκάζι αλλα δεν ανέβαινε η ταχύτητα...
Έτσι συμπεριφέρεται ο κινητήρας όταν έχει βουλώσει το φίλτρο βενζίνης (και για μερικούς ακόμα λόγους). Δεν επανέρχεται όμως, το πρόβλημα πάλι εμφανίζεται σε μεγάλες ταχύτητες αλλά όχι μέσα στη πόλη.
Μήπως δεν ήταν κατηφόρα αλλά ανηφόρα και σου φαινόταν σαν ελαφρά κατηφόρα;
Αυτό σκέφτηκα κι εγώ εκείνη τη στιγμή αλλά κατηφόρα θυμάμαι ότι ήταν.Και γι αυτό μου έκανε εντύπωση κιόλας...Σε ανηφόρα με 1400 κυβικά με 90 άλογα δεν θα μου έκανε εντύπωση να μην επιταχύνει.
Μετά απο λίγο επανήλθε και πήγαινε κανονικότατα...Και φιλτρο βενζινης οπως αναφερει ο φιλος ανωθεν ειναι πιθανο αλλα ειναι εξισου πιθανο να ειναι και πολυ κακη ποιοτητα στη βενζινη. Οταν 'δουν' απαραδεκτη ποιοτητα στη βενζινη τα συγχρονα πεφτουν σε σειφ μοντ και δεν μπορεις να ανεβασεις στροφες και επομενως ταχυτητα.
Για τι αυτοκινητο μιλαμε? Χλμ, σερβις,λαμπακι αναμενο στο ταμπλο?
Corsa D το τελευταιο μοντέλο δηλαδή με 52000 km κανονικά ολα τα service και κανένα λαμπάκι αναμμένο.
Μία φορά είχα κάνει από μ@λ@κί@ μου όπισθεν σε νερά, με αποτέλεσμα (υποθέτω) να μπουν νερά μέσα στην εξάτμιση και προφανώς να τρελάνουν τον αισθητήρα λ.
Αποτέλεσμα; Για μερικά χλμ το αμάξι δεν ανέβαζε με τίποτα πάνω από 70, ανεξαρτήτως ταχύτητας και γενικά είχε ελάχιστο γκάζι. Μου μοιάζει με το σύμπτωμα που περιέγραψε ο φίλος. Εν τέλει, αφού έφτασα στον κεντρικό, σταματάω στην άκρη, σβύνω το μοτέρ (με προσευχές και κατάρες να ξαναπάρει), βγάζω το κλειδί, το ξαναβάζω και ευτυχώς πήρε με την πρώτη χωρίς πρόβλημα και λειτουργούσε κανονικά! Και από τότε (έχει περίπου 1 χρόνο και καμμιά 25Κ χλμ) δεν έχω πρόβλημα.
Μήπως είχε κάτι τέτοιο;
Δέν πέρασα απο τίποτα νερά οπότε κάτι τέτοιο το αποκλείω...
Δεν ξέρω τι να πω...
-
Δεν επιτάχυνε πάνω απο 120...
Καλησπέρα σε όλους
Γύριζα σήμερα από Λακωνία στην Αθηνά και στο κομμάτι της Εθνικής Τριπόλεως-Αθηνών που έχει διαδοχικές κατηφορικές στροφές είχα το εξής πρόβλημα...Σε ελαφρά κατηφορικό δρόμο επιτάχυνα με 5η απο τα 100 το αυτοκίνητο επιτάχυνε σχετικά αργά (συγκριτικά με άλλες φορές) και στα 120 σταματούσε να επιταχύνει με την όποια αύξηση ταχύτητας υπήρχε απο εκεί και πέρα να προέρχεται απο την κατηφόρα που είχε ο δρόμος.Κατέβασα ταχύτητα σε 4η και πάλι τα ίδια το αυτοκίνητο μετά τα 120 δεν επιτάχυνε με τπτ...Μόνο μέχρι 120 μπορούσα να πάω
Μετά απο κανα 2 χιλιόμετρα που το ξαναδοκιμάζω αφου έφυγα απο την κίνηση το πρόβλημα ως δια μαγείας εξαφανίστηκε και το αυτοκίνητο επιτάχυνε κανονικα!!!!!
Έφτασα Αθήνα χωρίς κανένα πρόβλημα και όποτε ήθελα να επιταχύνω πάνω απο 120 όλα ήταν οκ...Έχετε καμία ιδέα τι μπορεί να έφταιγε;;;
thanks!!!
-
RE: Δεν επιτάχυνε πάνω απο 120...
Καλησπέρα σε όλους
Γύριζα σήμερα από Λακωνία στην Αθηνά και στο κομμάτι της Εθνικής Τριπόλεως-Αθηνών που έχει διαδοχικές κατηφορικές στροφές είχα το εξής πρόβλημα...Σε ελαφρά κατηφορικό δρόμο επιτάχυνα με 5η απο τα 100 το αυτοκίνητο επιτάχυνε σχετικά αργά (συγκριτικά με άλλες φορές) και στα 120 σταματούσε να επιταχύνει με την όποια αύξηση ταχύτητας υπήρχε απο εκεί και πέρα να προέρχεται απο την κατηφόρα που είχε ο δρόμος.Κατέβασα ταχύτητα σε 4η και πάλι τα ίδια το αυτοκίνητο μετά τα 120 δεν επιτάχυνε με τπτ...Μόνο μέχρι 120 μπορούσα να πάω
Μετά απο κανα 2 χιλιόμετρα που το ξαναδοκιμάζω αφου έφυγα απο την κίνηση το πρόβλημα ως δια μαγείας εξαφανίστηκε και το αυτοκίνητο επιτάχυνε κανονικα!!!!!
Έφτασα Αθήνα χωρίς κανένα πρόβλημα και όποτε ήθελα να επιταχύνω πάνω απο 120 όλα ήταν οκ...Έχετε καμία ιδέα τι μπορεί να έφταιγε;;;
thanks!!!
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Είνια διαφορετικό το service στην αντιπροσωπεία και διαφορετικό το service σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο για την εκάστοτε μάρκα;Δηλαδή και στα 2 το ίδιο σου πιάνουν τον κ@λο;
Ρωτάω επειδή τώρα το opel μου βγήκε απο την εγγύηση και ψάχνω που αλλού θα μπορούσα να του κάνω service χωρίς να πληρώνω τα διπλάσια στην αντιπροσωπεία αλλά να έχουν και τα απαραίτητα εξαρτήματα για να συνδέσουν το αυτοκίνητο για τις αναβαθμίσεις στον εγκέφαλο κλπ
thanks!!!!!!!
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
Για τα καινούρια τακάκια και τους δίσκους που μετά τον τόρνο θα μπορούσε να πει κανείς ότι ειναι σαν καινούριοι πόσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνω για 'στρώσιμο' τους μέχρι να καθήσουν καλα;
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έβαλα κάποια τακάκια της ΑΤΕ...Είναι καλή εταιρεία τι ξέρετε;
Και επίσης μου είπαν ότι έχουν κάποιο όριο οι δισκόπλακες που αν φαγωθούν πέρα απο αυτό μετά θα πρέπει να αλλαχθούν...Πόσα χιλιοστά είναι το ελάχιστο ξέρετε;H ATE σαν μάρκα είναι από τις μεγάλες του χώρου περισσότερο γνωστή για τις εργοστασιακές εφαρμογές και όχι σαν aftermarket.
Τακάκια όλοι βγάζουν και απλά και πιο καλά. Έχει καμιά φορά σημασία και το μοντέλο και όχι μόνο η μάρκα. Επίσης έχει σημασία και το ταίριασμα με τον δίσκο.
Γενικά ανάλογα και με το δίσκο και ο κάθε κατασκευαστής το λέει, το όριο συνήθως είναι 0,8-1 χιλιοστό ανά επιφάνεια (2 επιφάνειες). Πχ για έναν δίσκο που καινούργιος ήταν 22mm αν έχεις φτάσει κάτω από τα 20,4mm πρέπει να τον αλλάξεις. Το μετράς με το παχύμετρο αλλά και με το χέρι πιάνοντας την πατούρα που δημιουργείται στην άκρη μπορείς να καταλάβεις αν έχει έρθει η ώρα του.Με τον τόρνο μου είπαν ότι θα φαγωθούν περίπου 2χιλιοστά.Φαντάζομαι ότι εάν απο 22mm που θεωρητικά είναι καινούριος πηγαινε στα 20 δηλαδή κάτω απο το ελάχιστο τότε δεν θα μου έλεγε να τους βάλει στον τορνο αλλά ότι αξίζει να βάλω αμέσως καινούριους.
Συνηθως ο δισκος γραφει επανω ποσο ειναι το ελαχιστο παχος του.
Με τη ρόδα επάνω δεν φαίνεται θα πρέπει να βγάλω ρόδες κλπ για να το δω...