Δεν είμαι ούτε μια τρίχα γερμανόφιλος (ούτε και εχθρός τους φυσικά) αλλά πιστεύω ότι οι λέξεις Γερμανός και 'απατεώνας' μάλλον ΔΕΝ συμβιβάζονται. Να ακούσω τη φράση 'ελληνικές απατεωνιές' θα το θεωρήσω το πιο συνηθισμένο φαινόμενο του πλανήτη ολόκληρου και δεν χρειάζονται ΦΥΣΙΚΑ εξηγήσεις...
Αν υπήρχαν 'γερμανικές απατεωνιές' ΔΕΝ θα είχαν οι στη Γερμανία εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομων και σιδηροδρομικών γραμμών, νομίζω;;; ΔΕΝ θα είχαν καταφέρει από βομβαρδισμένη χώρα πριν 60 χρόνια να γίνουν απ' τις πρώτες βαριά βιομηχανικές χώρες του πλανήτη και τα αμάξια τους ΔΕΝ θα ήταν περιζήτητα σ' όλον τον κόσμο. ΟΥΤΕ θα είχαν ξαναενώσει τη χωρισμένη χώρα τους.
Αμα λοιπόν δεν γουστάρουμε το DSG για x-y-z λόγους, ας βρούμε βάσιμα επιχειρήματα εναντίον του κι ας αφήσουμε τους 'απετεώνες' Γερμανούς...
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
αυτό που δεν έχουν καταλάβει οι 'ιππότες της ανόθευτης οδήγησης' ( ) είναι οτι το ιδανικό στο χειρισμό ενός αυτοκινήτου είναι:- Το αυτοκίνητο επιταχύνει/αποκρίνεται άμεσα στο ανάλογο πάτημα του γκαζιού σε οποιαδήποτε ταχύτητα (as in velocity)
- Το αυτοκίνητο επιβραδύνει ανάλογα με το πόσο πατάς το φρένο
- Χρησιμοποιείς το τιμόνι για να το κατευθύνεις
This is driving και τίποτε άλλο
Τα υπόλοιπα είναι περιορισμοί της τεχνολογίας και αναχρονισμοί
100 (περίπου) χρονιά μαζικής αυτοκίνησης και ακόμα το αυτοκίνητο δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε :rant
Πόσο απλά και πόσο αληθινά! Όντως όλα τα μέχρι τώρα που θεωρούμε αυτονόητα προέκυψαν λόγω συμβιβασμών ή τεχνολογικών περιορισμών. Πχ οι κινητήρες το αποδίδουν σε μέρος του κύκλου λειτουργίας (δίχρονα, 4χρονα κλπ), μετατροπή παλινδρομικής κίνησης κλπ, στρόφαλοι εκκεντροφόροι, το να πρέπει να έχουμε να αλλάζουμε ταχύτητες και τόσα άλλα. Εφόσον οι καινοτομίες μας πλησιάζουν περισσότερο στο γκάζι-φρένο-τιμόνι (με την απαραίτητη αίσθηση και feedback βέβαια) τόσο πιο ανόθευτη γίνεται η οδήγηση!
Ή μήπως όχι..;; Γιατί μου φαίνεται ότι το όχημα το πιο απλό και ανόθευτο μοιάζει να είναι το τρόλλεϋ... Ηλεκτρικός κινητήρας με τεράστια ροπή σε όλες τις στροφές οπότε δεν χρειάζεσαι κιβώτιο συμπλέκτη και να αλλάζεις ταχύτητες, κινητήρας που σε ανάστροφη λειτουργία κάνει και για φρένο καταργώντας την ανάγκη για φρένα δίσκους και τακάκια ενώ γλυτώνεις και το μη αναρτημένο βάρος και όλα αυτά ενώ είναι και οικολογικό χωρίς καυσαέρια και ανάκτηση ενέργειας!! Υπάρχουν ήδη και κάτι κόλπα για ρόδες χωρίς ακτίνες που καταργούν μερικά ακόμα στάδια ενώ βελτιώνουν ανάρτηση και κέντρο βάρους με ταυτόχρονη ρύθμιση ύψους.... εκτός αν με μαγνητικά κόλπα το κάνουμε να είναι στον αέρα οπότε δεν θα θέλει ούτε ρόδες και πάει λέγοντας.... Ναι στην τεχνολογική πρόοδο και την απαγκίστρωση από τους παλιούς περιορισμούς και προκαταλήψεις αλλά αν δεν προσέξουμε και το απλοποιήσουμε πολύ τότε... this is not driving....this is using an appliance!! -
όλο το ζουμί είναι η εμπειρία απο τη χρήση της 'συσκευής'
το αυτοκίνητο όσο δεν είναι αυτόνομο -ως προς την οδήγηση- και με την προϋπόθεση οτι η αλληλεπίδραση μαζί του σου δίνει 'κάτι' δεν θα γίνει ποτέ appliance
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
ετσι οπως παμε στο μελλον με τοσα ηλεκτρονικα σκατολοΐδια θα οδηγαμε τα αυτοκινητα μονο με τα ματια.Και καλα για κανα Yaris.Αμα εχεις ενα οδηγικα ενδιαφερον αυτοκινητο τοτε τι γινεται?
Β..ζια με σιληκονη μου φαινονται ολα αυτα.Η αρχιζω και μενω πισω?εχεις δικιο, να καταργηθουν αμεσως:
- υδραυλικα/ηλεκτρικα τιμονια
- υποβοηθηση στα φρενα
- ABS/ESP/BAS/TCS και λοιπα σκατολοιδια
- ηλεκτρονικος ψεκασμος και turbo γιατι βαζουν καθυστερηση στην αποκριση
-
γερμανικες απατεωνιες για να βαραινουν τα αυτοκινητα να γινονται πολυπλοκοτερα και να τα κονομανε οι σπαγγοραμμενοι. Που μου ρχονται με τροχοσπιτα για να μη νοικιασουν κανα δωματιο.ουστ! κι εγω πως θα ζησω?
-
Δεν είμαι ούτε μια τρίχα γερμανόφιλος (ούτε και εχθρός τους φυσικά) αλλά πιστεύω ότι οι λέξεις Γερμανός και 'απατεώνας' μάλλον ΔΕΝ συμβιβάζονται. Να ακούσω τη φράση 'ελληνικές απατεωνιές' θα το θεωρήσω το πιο συνηθισμένο φαινόμενο του πλανήτη ολόκληρου και δεν χρειάζονται ΦΥΣΙΚΑ εξηγήσεις...
Αν υπήρχαν 'γερμανικές απατεωνιές' ΔΕΝ θα είχαν οι στη Γερμανία εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομων και σιδηροδρομικών γραμμών, νομίζω;;; ΔΕΝ θα είχαν καταφέρει από βομβαρδισμένη χώρα πριν 60 χρόνια να γίνουν απ' τις πρώτες βαριά βιομηχανικές χώρες του πλανήτη και τα αμάξια τους ΔΕΝ θα ήταν περιζήτητα σ' όλον τον κόσμο. ΟΥΤΕ θα είχαν ξαναενώσει τη χωρισμένη χώρα τους.
Αμα λοιπόν δεν γουστάρουμε το DSG για x-y-z λόγους, ας βρούμε βάσιμα επιχειρήματα εναντίον του κι ας αφήσουμε τους 'απετεώνες' Γερμανούς... -
Ο χρήστης GiannisB έγραψε:
Δεν είμαι ούτε μια τρίχα γερμανόφιλος (ούτε και εχθρός τους φυσικά) αλλά πιστεύω ότι οι λέξεις Γερμανός και 'απατεώνας' μάλλον ΔΕΝ συμβιβάζονται. Να ακούσω τη φράση 'ελληνικές απατεωνιές' θα το θεωρήσω το πιο συνηθισμένο φαινόμενο του πλανήτη ολόκληρου και δεν χρειάζονται ΦΥΣΙΚΑ εξηγήσεις...
Αν υπήρχαν 'γερμανικές απατεωνιές' ΔΕΝ θα είχαν οι στη Γερμανία εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομων και σιδηροδρομικών γραμμών, νομίζω;;; ΔΕΝ θα είχαν καταφέρει από βομβαρδισμένη χώρα πριν 60 χρόνια να γίνουν απ' τις πρώτες βαριά βιομηχανικές χώρες του πλανήτη και τα αμάξια τους ΔΕΝ θα ήταν περιζήτητα σ' όλον τον κόσμο. ΟΥΤΕ θα είχαν ξαναενώσει τη χωρισμένη χώρα τους.
Αμα λοιπόν δεν γουστάρουμε το DSG για x-y-z λόγους, ας βρούμε βάσιμα επιχειρήματα εναντίον του κι ας αφήσουμε τους 'απετεώνες' Γερμανούς...Προφανώς ο mikegr κάνει πλάκα...
-
Ίσως ναι (για την πλάκα), κάποια όμως πράγματα καλό είναι να λέγονται.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Δεν είμαι ούτε μια τρίχα γερμανόφιλος (ούτε και εχθρός τους φυσικά) αλλά πιστεύω ότι οι λέξεις Γερμανός και 'απατεώνας' μάλλον ΔΕΝ συμβιβάζονται. Να ακούσω τη φράση 'ελληνικές απατεωνιές' θα το θεωρήσω το πιο συνηθισμένο φαινόμενο του πλανήτη ολόκληρου και δεν χρειάζονται ΦΥΣΙΚΑ εξηγήσεις...
Αν υπήρχαν 'γερμανικές απατεωνιές' ΔΕΝ θα είχαν οι στη Γερμανία εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομων και σιδηροδρομικών γραμμών, νομίζω;;; ΔΕΝ θα είχαν καταφέρει από βομβαρδισμένη χώρα πριν 60 χρόνια να γίνουν απ' τις πρώτες βαριά βιομηχανικές χώρες του πλανήτη και τα αμάξια τους ΔΕΝ θα ήταν περιζήτητα σ' όλον τον κόσμο. ΟΥΤΕ θα είχαν ξαναενώσει τη χωρισμένη χώρα τους.
Αμα λοιπόν δεν γουστάρουμε το DSG για x-y-z λόγους, ας βρούμε βάσιμα επιχειρήματα εναντίον του κι ας αφήσουμε τους 'απετεώνες' Γερμανούς...Προφανώς ο mikegr κάνει πλάκα...
παντως ειναι απιστευτα σπαγγοι και στα αυτοκινητα οτι πληρωσεις παιρνεις.Πρεπει να ριξεις πολυ χρημα για να παρεις φoρτωμενη BMW η Mercedes.Και η Porsche ειναι η φιρμα με την μεγαλυτερη κερδοφορια ανα μοναδα προΐντος.Να σκεφτεις ακριβηνε ο καφες στο Βερολινο απο 1,40 σε 1,60 και εξαφανιστηκανε ολοι απο τα μαγαζια.Σε δυο βδομαδες η τιμη επανηλθε στο 1,40. Βεβαια αυτο θα επρεπε να το κανουμε κι εμεις...
-
DSG με τα χίλια!
-
delete
-
Η γερμανια ειναι πρωτη σε οικονομικες απατες μεσα στην ΕΕ ως κρατος και ιδιωτικες επιχειρησεις... αλλα πληρωνουν και τα περισσωτερα..... Ναι το DSG ειναι πολυ καλη λυση.... το εχω οδηγησει σε Γκολφ ντιζελ με 140 αλογα και σε Α3 3.2. Διασκεδαζεις αφανταστα εχοντας το μυαλο σου μονο στο Φρενο γκαζι.... και τον μοχλο η τα αυτια η και τιποτα!!!!
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Διασκεδαζεις αφανταστα εχοντας το μυαλο σου μονο στο Φρενο γκαζι.... και τον μοχλο η τα αυτια η και τιποτα!!!! - topic:timeago_later,12 years
-
Καλημέρα σε όλους.
Αν και με μεγάλη ανησυχία για το αν θα μου αρέσει, τελικά πήρα το KAMIQ 1500/150 /DSG.
Είναι απόλαυση τελικά το αυτόματο κιβώτιο και απόλυτη χαλάρωση σε οδήγηση εντός κ εκτός πόλης. Όταν -δε- βρεθείς σε φανάρι ανηφόρας, αισθάνεσαι (κάθε φορά) υπερήφανος για την επιλογή σου (απερίγραπτη η συμπεριφορά του 'Hill assist)!! Είσαι με ταχύτητα 'D' , σταματάς πατώντας μόνο το φρένο -σβήνει η μηχανή- πράσινο - αφήνεις το φρένο και μέχρι να βάλεις το πόδι στο γκάζι έχει εκκινήσει ο κινητήρας, έχει 'συμπλέξει, αυξάνει όμορφα την ροπή και έφυγες χωρίς 'πετάγματα', χωρίς να πας χιλιοστό πίσω.Τέτοια εκκίνηση δεν την κάνω, μετά από 34 χρόνια οδήγησης, σε manual κιβώτιο.
-
Προφανώς και είναι απόλαυση τα αυτόματα κιβώτια και μάλιστα στην κατάσταση που περιγράφεις το DSG δεν είναι και στα καλύτερα του (ένα με μετατροπέα είναι πολύ καλύτερο σε αυτές τις συνθήκες) και όμως είδες πόσο καλά δουλεύει!
Με γειά το νέο αυτοκίνητο....να το χαρείς με Υγεία!!!
-
Γιατί είχες ανησυχία για το αν θα σου αρέσει; Οι προδιαγραφές είναι σούπερ, τι σε τρόμαζε;
-
Το άν θα μου 'κάτσει' η οδηγική συμπεριφορά ενός αυτόματου αυτοκινήτου. Τελικά ειναι καλύτερο και για όσους έχουν ενδοιασμό θα ανακαλύψουν ότι ακόμη και την βιασύνη, ή το νεύρο που μπορεί να έχει ο οδηγός αποτυπώνεται και έχει χαρτογραφηθεί στην απόκριση του κινητήρα.
Εννοώ απλά ότι ακόμη κι αν δεν αλλάξεις την οδήγηση στο 'S' ή 'D', το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται διαφορετικά όταν πατάς γκάζι βιαστικός απ ότι όταν κάνεις χαλαρή βόλτα κάπου. Για την ακρίβεια, δεν αλλάζει μια ταχύτητα στις ίδιες πάντα στροφές, αλλά ανάλογα με τον τρόπο που οδηγείς.
-
Εκτός του κόστους, δεν υπάρχει λόγος να πας σε χειροκίνητο αυτοκίνητο όσον αφορά την καθημερνή χρήση. Εάν μιλάμε για σπορ κατασκευές τότε αλλάζουν και οι παράμετροι της συζήτησης χωρίς απαιτητά να αλλάζει και η απάντηση.
-
Το άν θα μου 'κάτσει' η οδηγική συμπεριφορά ενός αυτόματου αυτοκινήτου. Τελικά ειναι καλύτερο και για όσους έχουν ενδοιασμό θα ανακαλύψουν ότι ακόμη και την βιασύνη, ή το νεύρο που μπορεί να έχει ο οδηγός αποτυπώνεται και έχει χαρτογραφηθεί στην απόκριση του κινητήρα.
Εννοώ απλά ότι ακόμη κι αν δεν αλλάξεις την οδήγηση στο 'S' ή 'D', το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται διαφορετικά όταν πατάς γκάζι βιαστικός απ ότι όταν κάνεις χαλαρή βόλτα κάπου. Για την ακρίβεια, δεν αλλάζει μια ταχύτητα στις ίδιες πάντα στροφές, αλλά ανάλογα με τον τρόπο που οδηγείς.
Eιναι πολυ προηγμενο το κιβωτιο διπλου συμπλεκτη και ταυτοχρονα πολυπλοκο. Δεν υπηρχε περιπτωση να μην σου αρεσει, ομως σε περιπτωση βλαβης τα κοστολογια ειναι τεραστια.