-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
έχει αρκετές πληροφορίες αλλά όχι την χρονιά κατασκευής και την ποσότητα των ρύπων
έχει όμως ημερομηνία έκδοσης πρώτης άδειας, το οποίο για το 95% των αυτοκινήτων της Ελλάδας είναι όποτε και το αγόρασες.Βέβαια...το ότι το πήρες πχ το 2006 δε σημαίνει ότι δεν άρχισε το αμάξι να παράγεται από το 2002 (πχ αν υποθέσουμε ότι είναι λίγο πριν αλλάξει το μοντέλο)...
Η καλύτερη λύση είναι να μετράνε τα C02 και να πας με την κάρτα καυσαερίων στο ταμείο...
βέβαια τότε το τι θα δουν τα μάτια των εισπρακτών των τελών κυκλοφορίας είναι άλλο θέμα -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
έχει αρκετές πληροφορίες αλλά όχι την χρονιά κατασκευής και την ποσότητα των ρύπων
έχει όμως ημερομηνία έκδοσης πρώτης άδειας, το οποίο για το 95% των αυτοκινήτων της Ελλάδας είναι όποτε και το αγόρασες.Βέβαια...το ότι το πήρες πχ το 2006 δε σημαίνει ότι δεν άρχισε το αμάξι να παράγεται από το 2002 (πχ αν υποθέσουμε ότι είναι λίγο πριν αλλάξει το μοντέλο)...
Η καλύτερη λύση είναι να μετράνε τα C02 και να πας με την κάρτα καυσαερίων στο ταμείο...
βέβαια τότε το τι θα δουν τα μάτια των εισπρακτών των τελών κυκλοφορίας είναι άλλο θέμαΘα μπορούσε να έβγαινε μια κάρτα καυσαερίων σε στυλ tzoker τις οποίας τις κουκίδες θα σου γραμμμοσκίαζε το συνεργείο και θα την ταχυδρομούσες στο κράτος όπου θα τις διλαβαζε pc και θα είχε τα ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ.
Βέβαια η προμήθεια του συστήματος απο το Κράτος με μίζες μπορεί να ήθελε τα έσοδα 20 χρόνων για να γίνει απόσβεση αλλά αυτό δεν το κοιτάει κανείς -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
παντως, τα σχεδια του κουφου, με αυξησεις στα τελη, αποσυρση κτλ, ΔΕΝ εχουν ψηφιστει.
Μηπως ομως αφορα μονο την αποσυρση ,ενω τα αυξημενα τελη ισχυσουν κανονικα ?
Στον Αντεννα οντως ανεφεραν οτι το μετρο της αποσυρσης δεν ψηφιστηκε.... τα τελη κυκλοφοριας ομως ειναι στην ιδια τροπολογια η προλαβαν να τα περασουν? -
δεν ψηφιστηκε τπτ νομιζω αλλα τουλαχιστον οπως το βλεπω μαλλον δε τη γλυτωνουμε..οποτε μηδενα πριν του τελους μακαριζε...
-
Όποιος και να βγει νομίζω ότι θα θέλει να το ψηφίσει, είναι πολλά τα λεφτά (και είναι και δωρεάν, το πολιτικό κόστος το έχει ήδη χρεωθεί η τωρινή κυβέρνηση).
-
το 150€ για τα 1929+ κ.εκ το περασαν για καθε χρονο η μονο για φετος???
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
το 150€ για τα 1929+ κ.εκ το περασαν για καθε χρονο η μονο για φετος???έχω την εντύπωση ότι δεν ψηφίστηκε καν (δεν πρόλαβαν?). Μπορεί να κάνω και λάθος. (δυστυχώς ξέρω μόνο ό,τι ακούω από το ράδιο τα πρωινά ).
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
το 150€ για τα 1929+ κ.εκ το περασαν για καθε χρονο η μονο για φετος???
έχω την εντύπωση ότι δεν ψηφίστηκε καν (δεν πρόλαβαν?). Μπορεί να κάνω και λάθος. (δυστυχώς ξέρω μόνο ό,τι ακούω από το ράδιο τα πρωινά ).
το γλιτωσαμε αυτο
-
μπα .....
-
ΦΕΚ A 122/21.07.2009
Ημερομηνία Κυκλοφορίας 23.07.2009 Σελίδες 20
... κυλινδρισμό κινητήρα 1. Επιβάλλεται ετήσιος ειδικός φόρος υπέρ του Δημοσίου επί των επιβατικών ... ακόλουθη κλίμακα: Κινητήρας σε κυβικά εκατοστά Ειδικός φόρος Από 1.929 έως 2.500 150 ευρώ ... την αποφυγή άμεσων ή έμμεσων φόρων, θεωρείται κέρδος της επιχείρησης ... υπόψη για τον προσδιορισμό των φόρων, τελών και εισφορών. 5. Για τον... ακόλουθη κλίμακα: Κινητήρας σε κυβικά εκατοστά Ειδικός φόρος Από 1.929 έως 2.500 150 ευρώ... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το 150€ για τα 1929+ κ.εκ το περασαν για καθε χρονο η μονο για φετος???
έχω την εντύπωση ότι δεν ψηφίστηκε καν (δεν πρόλαβαν?). Μπορεί να κάνω και λάθος. (δυστυχώς ξέρω μόνο ό,τι ακούω από το ράδιο τα πρωινά ).
το γλιτωσαμε αυτο
Μην αγχώνεσαι, είτε με αυτό, είτε με κάποιο άλλο μέτρο η εκάστοτε κυβέρνηση θα αναζητήσει έσοδα και μάλιστα πολλά. Έχουμε και μια ΕΕ να μας κυνηγάει για μείωση του ελλείμματος.
-
αφου μας ήρθε και το 12% στακινητα...
ίδιο φεκ ειναι
Φτου σου... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το γλιτωσαμε αυτο
F@ck...
ένας λόγος λιγότερος για να δικαιολογήσω την κακή επιλογή μου. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ΦΕΚ A 122/21.07.2009
Ημερομηνία Κυκλοφορίας 23.07.2009 Σελίδες 20
... κυλινδρισμό κινητήρα 1. Επιβάλλεται ετήσιος ειδικός φόρος υπέρ του Δημοσίου επί των επιβατικών ... ακόλουθη κλίμακα: Κινητήρας σε κυβικά εκατοστά Ειδικός φόρος Από 1.929 έως 2.500 150 ευρώ ... την αποφυγή άμεσων ή έμμεσων φόρων, θεωρείται κέρδος της επιχείρησης ... υπόψη για τον προσδιορισμό των φόρων, τελών και εισφορών. 5. Για τον... ακόλουθη κλίμακα: Κινητήρας σε κυβικά εκατοστά Ειδικός φόρος Από 1.929 έως 2.500 150 ευρώ...Για να καταλάβω.. Σύμφωνα με τα παραπάνω, φαίνεται ότι δεν τα γλυτώσαμε.. Ξέρει κάποιος κάτι στα σίγουρα;
-
ΦΕΚ δεν ειναι αυτό που δίνω
τι πιο σίγουρο οτι θα πληρώσουμε.
Τι ερωτήσεις ειναι αυτές? ΦΕΚ ειναι. Δες και το κινητό σου που τις περάσανε ήδη άμα δε το πιστεύεις
-
Προς το παρόν λοιπόν χαμένοι βγαίνουν όσοι έχουν μεγάλο κυβισμό Euro4 που δεν θα τους μειωθούν τα τέλη κατά 10% και θα πληρώσουν και την εισφορά
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
ΦΕΚ A 122/21.07.2009
Ημερομηνία Κυκλοφορίας 23.07.2009 Σελίδες 20
... κυλινδρισμό κινητήρα 1. Επιβάλλεται ετήσιος ειδικός φόρος υπέρ του Δημοσίου επί των επιβατικών ... ακόλουθη κλίμακα: Κινητήρας σε κυβικά εκατοστά Ειδικός φόρος Από 1.929 έως 2.500 150 ευρώ ... την αποφυγή άμεσων ή έμμεσων φόρων, θεωρείται κέρδος της επιχείρησης ... υπόψη για τον προσδιορισμό των φόρων, τελών και εισφορών. 5. Για τον... ακόλουθη κλίμακα: Κινητήρας σε κυβικά εκατοστά Ειδικός φόρος Από 1.929 έως 2.500 150 ευρώ...Για να καταλάβω.. Σύμφωνα με τα παραπάνω, φαίνεται ότι δεν τα γλυτώσαμε.. Ξέρει κάποιος κάτι στα σίγουρα;
το παραπάνω δεν είναι για τα τέλη κυκλοφορίας νομίζω άλλα για το έκτακτο χαράτσι.
-
δεν είναι έκτακτο ειναι μόνιμο?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ΦΕΚ δεν ειναι αυτό που δίνωτι πιο σίγουρο οτι θα πληρώσουμε.
Τι ερωτήσεις ειναι αυτές? ΦΕΚ ειναι. Δες και το κινητό σου που τις περάσανε ήδη άμα δε το πιστεύεις
Δεν το προσεξα οτι είναι ΦΕΚ Σωστός λοιπον
-
Μόνιμο
Τέλη κυκλοφορίας