-
ΑΠο νοεμβρη τωρα οι εξελιξεις...οποτε για φετος ισως τα προλαβουμε . . . ισως τωρα θα χουν και το χρονο για να σκεφτουν κατι καλυτερο
-
Δεν πέρασαν τα νέα τέλη.??
Το 150 αρη νομίζω ότι το είχαν περάσει?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Δεν πέρασαν τα νέα τέλη.??Το 150 αρη νομίζω ότι το είχαν περάσει?
Τον πρόσθετο φόρο στα μεγάλα κυβικά τον περάσανε τον Ιούλιο.
Αυτό που ΔΕΝ πέρασε είναι τα περιβαλλοντικά τέλη (αναλόγως χρονολογίας) -
απορία:
το Golf V 1.6FSI είναι προδιαγραφών Euro 4, παρότι παραγωγής 2004.Παρόλα αυτά θα πάρει αύξηση 50€ (άδικα κατ'εμέ).Θεωρητικά, λοιπόν, θα έπρεπε να είμαστε στην κατηγορία με τη μείωση (κατά 18€ -σιγά τα λεφτά).Παρόλα αυτά λόγω ηλικίας ( ) και μόνο είμαστε στην κατηγορία της 'αύξησης'.
Αυτοί κύριοι υπουργοί δεν το σκεφτήκατε υποθέτω. Και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είμαστε η μοναδική περίπτωση.Σίγουρα κι άλλα αμάξια παλιότερα (2003-2004) θα είναι προδιαγραφών euro 4 κι ας έχουν παραχθεί πριν την (υποχρεωτική) ισχύ των προδιαγραφών Euro.
Τα λεφτουδάκια όμως ξέρουν (όλοι) να τα 'τσιμπάνε'.Απορώ ποιός τους πληρώνει όλους αυτούς τους συμβούλους.
Μπορώ να κάνω κάτι γι'αυτό? (εκτός από το να πληρώσω προφανώς την αύξηση? ) -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
απορία:
το Golf V 1.6FSI είναι προδιαγραφών Euro 4, παρότι παραγωγής 2004.Παρόλα αυτά θα πάρει αύξηση 50€ (άδικα κατ'εμέ).Θεωρητικά, λοιπόν, θα έπρεπε να είμαστε στην κατηγορία με τη μείωση (κατά 18€ -σιγά τα λεφτά).Παρόλα αυτά λόγω ηλικίας ( ) και μόνο είμαστε στην κατηγορία της 'αύξησης'.
Αυτοί κύριοι υπουργοί δεν το σκεφτήκατε υποθέτω. Και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είμαστε η μοναδική περίπτωση.Σίγουρα κι άλλα αμάξια παλιότερα (2003-2004) θα είναι προδιαγραφών euro 4 κι ας έχουν παραχθεί πριν την (υποχρεωτική) ισχύ των προδιαγραφών Euro.
Τα λεφτουδάκια όμως ξέρουν (όλοι) να τα 'τσιμπάνε'.Απορώ ποιός τους πληρώνει όλους αυτούς τους συμβούλους.
Μπορώ να κάνω κάτι γι'αυτό? (εκτός από το να πληρώσω προφανώς την αύξηση? )Πολύ το αναλύεις...
Πόσα τεμάχια προ 2000 έχουμε; Τόσα.
Πόσα τεμάχια μεταξύ 2000 & 2005 έχουμε; Τόσα.
Πόσα τεμάχια μετά το 2005 έχουμε; Τόσα.Ωραία, μούμπλε μούμπλε, αυτοί τόσα, εκείνοι τόσα, ετούτοι τόσα.
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Πολύ το αναλύεις...
Πόσα τεμάχια προ 2000 έχουμε; Τόσα.
Πόσα τεμάχια μεταξύ 2000 & 2005 έχουμε; Τόσα.
Πόσα τεμάχια μετά το 2005 έχουμε; Τόσα.Ωραία, μούμπλε μούμπλε, αυτοί τόσα, εκείνοι τόσα, ετούτοι τόσα.
_
Αριθμητική/σκεπτικό δημοτικού έτσι?
Αλλά αν το ήθελαν, έτσι τι μου αρχίσαν τα 'προδιαγραφών Euro 4 και 5' κτλ?
Γιατί δε λένε ξεκάθαρα τα πράγματα με το όνομά τους:
Ας λέγανε ξεκάθαρα 'από το 2000 ως το 2005, τόσα λεφτά γιατί...έτσι.
Από το 1995 ως το 2000 τόσα λεφτά γιατί...έτσι (χ2).
Και από το 2005 ως σήμερα τσάμπα τέλη ( ) γιατί σας γουστάρουμε που χαλάσατε τα λεφτά σας για να κινηθεί η αγορά, πήρατε πολλά κυβικά λόγω μείωσης του ΕΤΤ και τώρα μπορούμε να σας σκίσουμε άνετα. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
παντως, τα σχεδια του κουφου, με αυξησεις στα τελη, αποσυρση κτλ, ΔΕΝ εχουν ψηφιστει. -
Αν σκεφτούμε πάντως ότι το Κράτος σε βάση δεδομένων για τα αυτοκινητα μας έχει από:
-την εφορία
το Αριθμό κυκλοφορίας, τα κυβικά και τους φορολογήσιμους ίππους και από
-το υπουργείο μεταφορών
αν είναι περασμένες οι άδεεις σε βάση δεδομένων...........
έχει αρκετές πληροφορίες αλλά όχι την χρονιά κατασκευής και την ποσότητα των ρύπωνμάλλον θα χρειαστέι μετά το κτηματολόγιο να γίνει ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΛΟΓΙΟ και μας βλέπω να μας στέλνουν αρχικά στην αντιπροσωπεία με τον αριθμό πλαισίου να πάρουμε έτος κατασκευής και Co2 του μοντέλου εν συνεχεία μαζί με μια κάρτα καυσαερίων θα πηγαίνεις στο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΛΟΓΙΟ θα το δηλώνεις και θα έρχεται μετά ο φόρος
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
έχει αρκετές πληροφορίες αλλά όχι την χρονιά κατασκευής και την ποσότητα των ρύπων
έχει όμως ημερομηνία έκδοσης πρώτης άδειας, το οποίο για το 95% των αυτοκινήτων της Ελλάδας είναι όποτε και το αγόρασες.Βέβαια...το ότι το πήρες πχ το 2006 δε σημαίνει ότι δεν άρχισε το αμάξι να παράγεται από το 2002 (πχ αν υποθέσουμε ότι είναι λίγο πριν αλλάξει το μοντέλο)...
Η καλύτερη λύση είναι να μετράνε τα C02 και να πας με την κάρτα καυσαερίων στο ταμείο...
βέβαια τότε το τι θα δουν τα μάτια των εισπρακτών των τελών κυκλοφορίας είναι άλλο θέμα -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
έχει αρκετές πληροφορίες αλλά όχι την χρονιά κατασκευής και την ποσότητα των ρύπων
έχει όμως ημερομηνία έκδοσης πρώτης άδειας, το οποίο για το 95% των αυτοκινήτων της Ελλάδας είναι όποτε και το αγόρασες.Βέβαια...το ότι το πήρες πχ το 2006 δε σημαίνει ότι δεν άρχισε το αμάξι να παράγεται από το 2002 (πχ αν υποθέσουμε ότι είναι λίγο πριν αλλάξει το μοντέλο)...
Η καλύτερη λύση είναι να μετράνε τα C02 και να πας με την κάρτα καυσαερίων στο ταμείο...
βέβαια τότε το τι θα δουν τα μάτια των εισπρακτών των τελών κυκλοφορίας είναι άλλο θέμαΘα μπορούσε να έβγαινε μια κάρτα καυσαερίων σε στυλ tzoker τις οποίας τις κουκίδες θα σου γραμμμοσκίαζε το συνεργείο και θα την ταχυδρομούσες στο κράτος όπου θα τις διλαβαζε pc και θα είχε τα ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ.
Βέβαια η προμήθεια του συστήματος απο το Κράτος με μίζες μπορεί να ήθελε τα έσοδα 20 χρόνων για να γίνει απόσβεση αλλά αυτό δεν το κοιτάει κανείς -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
παντως, τα σχεδια του κουφου, με αυξησεις στα τελη, αποσυρση κτλ, ΔΕΝ εχουν ψηφιστει.
Μηπως ομως αφορα μονο την αποσυρση ,ενω τα αυξημενα τελη ισχυσουν κανονικα ?
Στον Αντεννα οντως ανεφεραν οτι το μετρο της αποσυρσης δεν ψηφιστηκε.... τα τελη κυκλοφοριας ομως ειναι στην ιδια τροπολογια η προλαβαν να τα περασουν? -
δεν ψηφιστηκε τπτ νομιζω αλλα τουλαχιστον οπως το βλεπω μαλλον δε τη γλυτωνουμε..οποτε μηδενα πριν του τελους μακαριζε...
-
Όποιος και να βγει νομίζω ότι θα θέλει να το ψηφίσει, είναι πολλά τα λεφτά (και είναι και δωρεάν, το πολιτικό κόστος το έχει ήδη χρεωθεί η τωρινή κυβέρνηση).
-
το 150€ για τα 1929+ κ.εκ το περασαν για καθε χρονο η μονο για φετος???
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
το 150€ για τα 1929+ κ.εκ το περασαν για καθε χρονο η μονο για φετος???έχω την εντύπωση ότι δεν ψηφίστηκε καν (δεν πρόλαβαν?). Μπορεί να κάνω και λάθος. (δυστυχώς ξέρω μόνο ό,τι ακούω από το ράδιο τα πρωινά ).
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
το 150€ για τα 1929+ κ.εκ το περασαν για καθε χρονο η μονο για φετος???
έχω την εντύπωση ότι δεν ψηφίστηκε καν (δεν πρόλαβαν?). Μπορεί να κάνω και λάθος. (δυστυχώς ξέρω μόνο ό,τι ακούω από το ράδιο τα πρωινά ).
το γλιτωσαμε αυτο
-
μπα .....
-
ΦΕΚ A 122/21.07.2009
Ημερομηνία Κυκλοφορίας 23.07.2009 Σελίδες 20
... κυλινδρισμό κινητήρα 1. Επιβάλλεται ετήσιος ειδικός φόρος υπέρ του Δημοσίου επί των επιβατικών ... ακόλουθη κλίμακα: Κινητήρας σε κυβικά εκατοστά Ειδικός φόρος Από 1.929 έως 2.500 150 ευρώ ... την αποφυγή άμεσων ή έμμεσων φόρων, θεωρείται κέρδος της επιχείρησης ... υπόψη για τον προσδιορισμό των φόρων, τελών και εισφορών. 5. Για τον... ακόλουθη κλίμακα: Κινητήρας σε κυβικά εκατοστά Ειδικός φόρος Από 1.929 έως 2.500 150 ευρώ... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το 150€ για τα 1929+ κ.εκ το περασαν για καθε χρονο η μονο για φετος???
έχω την εντύπωση ότι δεν ψηφίστηκε καν (δεν πρόλαβαν?). Μπορεί να κάνω και λάθος. (δυστυχώς ξέρω μόνο ό,τι ακούω από το ράδιο τα πρωινά ).
το γλιτωσαμε αυτο
Μην αγχώνεσαι, είτε με αυτό, είτε με κάποιο άλλο μέτρο η εκάστοτε κυβέρνηση θα αναζητήσει έσοδα και μάλιστα πολλά. Έχουμε και μια ΕΕ να μας κυνηγάει για μείωση του ελλείμματος.
-
αφου μας ήρθε και το 12% στακινητα...
ίδιο φεκ ειναι
Φτου σου...
Τέλη κυκλοφορίας