-
Θα μπουνε και φωτο με το τσουβαλι..
Καλα βλεπεις εκτος αν παιζεις με 12 βαθμους μυωπια..
-
Eλαφρώς off topic,αλλά σχετικό με τήν Αλφέττα. Ευτύχησα ,ως φοιτητής στήν Ιταλία πρίν κάποια χρόνια, να διατελέσω ιδιοκτήτης Αλφέττα GT, με ακριβώς το ίδιο μοτέρ 1,6 με δύο διπλά ,δύο εκκεντροφόρους και απίστευτο ήχο. Τί μου θυμίσατε,τώρα...μιλάμε για γ@μώ τα στησίματα το αυτοκίνητο,αλλά και σάν σχέδιο,Giugiaro και ξερό ψωμί,το άτομο ητανε (και είναι)πολύ μπροστά, και το ντισάιν του στέκει ακόμη. Άντε, να δούμε μήπως μας κάτσει η Brera σιγά σιγά...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Θα μπουνε και φωτο με το τσουβαλι..Καλα βλεπεις εκτος αν παιζεις με 12 βαθμους μυωπια..
Για να χω Ιταλικά αυτοκίνητα η όραση μου προφανώς παίζει σε πάαααρα πολύ καλά επίπεδα!
Φέρε την κούκλα καμιά βόλτα απτο γνωστό πλυντήριο στην αρχή της Γκινοσάτη να της ρίξουμε καμιά ματιά! -
Α στον φιλο μου το πας κι εσυ; Ειχα παει το φιατ απο κει την παρασκευη..την αλφα δεν την παμε σε βουρτσες ΡΕ.
Ψαχνω εν τω μεταξυ να βρω specs του στυλ τυπος τουρμπινας κλπ.. Ξερεις τπτ; Θα πρεπει να περιμενω τον Guiseppe η την Alba να μου ριξουν λιγο φως.. -
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Α στον φιλο μου το πας κι εσυ; Ειχα παει το φιατ απο κει την παρασκευη..την αλφα δεν την παμε σε βουρτσες ΡΕ.
Ψαχνω εν τω μεταξυ να βρω specs του στυλ τυπος τουρμπινας κλπ.. Ξερεις τπτ; Θα πρεπει να περιμενω τον Guiseppe η την Alba να μου ριξουν λιγο φως...
Μακράν το καλύτερο πλύσιμο ο Γιωργαρος και άμα σε ξέρει κιόλας ξηγιέται έξτρα περιποίηση! Κι εγώ έτσι έλεγα για την Alfa αλλά και με χιόνια και με κρύα (που λέει και το σύνθημα) δεν γίνεται να είσαι με το λάστιχο και τον κουβά! Από specs πακέτο! Δεν έχω ιδέα αλλά για κάποιον άγνωστο λόγο παρατηρώ ότι παίζει πολύ μυστικοπάθεια γύρω από αυτά τα θέματα! Να φανταστείς στο χάρχαλο το Q5 που το χουμε κάνα 6μηνο ακόμα ψάχνω σε τι πιέσεις δουλεύει και τη μάρκα της τουρμπίνας την διάβασα πάνω της (IHI). Δοκίμασε στο eper πάντως να τη δεις σαν ανταλλακτικό!
-
εγω το παω στη γ.παπανδρέου.. τωρα τελευταία που βαριέμαι να το πλένω με το χέρι..
βρε βρε τα γειτονάκια..
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
... Να φανταστείς στο χάρχαλο το Q5 που το χουμε κάνα 6μηνο ακόμα ψάχνω σε τι πιέσεις δουλεύει και τη μάρκα της τουρμπίνας την διάβασα πάνω της (IHI). Δοκίμασε στο eper πάντως να τη δεις σαν ανταλλακτικό!Εισαι σιγουρος? Ο TFSi εχει Borg Warner K03....γιατι να αλλαζει στο Q5?
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
εγω το παω στη γ.παπανδρέου.. τωρα τελευταία που βαριέμαι να το πλένω με το χέρι..βρε βρε τα γειτονάκια..
Aπαπαπα! Μακριά από αυτόν! Μια φορά πήγα πριν 3-4 χρόνια και δεν ξαναπατάω με τίποτα..ειδικά τώρα ξέρω πλέον προσωπικά τον άλλο. Πάντως έχει κι άλλους Ιταλάκηδες η περιοχή. Στο πλακοστρωτο πίσω απτον Αγ. Κωνσταντίνο αράζουν έξω απτό ίδιο σπίτι μια κουκλαρα 166Tb, μια 147 FL(η οποία μάλλον αντικατέστησε μια 147 προ FL) και ένα Υ, στο σπίτι μου αράζουν μια 147, μια 146, ένα Seicento και ένα 500αρακι και έξω απτο δημαρχείο έχω δει αρκετές φορές αυτοκίνητα (συνήθως μια μαύρη 156ΤΙ) με αυτοκόλλητο alfisti.gr. Κρατάω αρχείο....
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
... Να φανταστείς στο χάρχαλο το Q5 που το χουμε κάνα 6μηνο ακόμα ψάχνω σε τι πιέσεις δουλεύει και τη μάρκα της τουρμπίνας την διάβασα πάνω της (IHI). Δοκίμασε στο eper πάντως να τη δεις σαν ανταλλακτικό!
Εισαι σιγουρος? Ο TFSi εχει Borg Warner K03....γιατι να αλλαζει στο Q5?
Θα σε γελάσω...η τουρμπίνα πάντως γράφει ΙΗΙ πάνω, η οποία ΙΗΙ (μπορεί να πω και βλακεία) νομίζω έχει εξαγοραστεί από τη Borg Warner και συν τις άλλοις του Q5 είναι ο πιο τελευταίος TFSI με valvelift και μπορεί να έχουν παίξει αλλαγές.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
... Να φανταστείς στο χάρχαλο το Q5 που το χουμε κάνα 6μηνο ακόμα ψάχνω σε τι πιέσεις δουλεύει και τη μάρκα της τουρμπίνας την διάβασα πάνω της (IHI). Δοκίμασε στο eper πάντως να τη δεις σαν ανταλλακτικό!
Εισαι σιγουρος? Ο TFSi εχει Borg Warner K03....γιατι να αλλαζει στο Q5?
Θα σε γελάσω...η τουρμπίνα πάντως γράφει ΙΗΙ πάνω, η οποία ΙΗΙ (μπορεί να πω και βλακεία) νομίζω έχει εξαγοραστεί από τη Borg Warner και συν τις άλλοις του Q5 είναι ο πιο τελευταίος TFSI με valvelift και μπορεί να έχουν παίξει αλλαγές.
η λιστα με τους suppliers για το Q5 λεει honeywell ....
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
εγω το παω στη γ.παπανδρέου.. τωρα τελευταία που βαριέμαι να το πλένω με το χέρι..
βρε βρε τα γειτονάκια..
Aπαπαπα! Μακριά από αυτόν! Μια φορά πήγα πριν 3-4 χρόνια και δεν ξαναπατάω με τίποτα..ειδικά τώρα ξέρω πλέον προσωπικά τον άλλο. Πάντως έχει κι άλλους Ιταλάκηδες η περιοχή. Στο πλακοστρωτο πίσω απτον Αγ. Κωνσταντίνο αράζουν έξω απτό ίδιο σπίτι μια κουκλαρα 166Tb, μια 147 FL(η οποία μάλλον αντικατέστησε μια 147 προ FL) και ένα Υ, στο σπίτι μου αράζουν μια 147, μια 146, ένα Seicento και ένα 500αρακι και έξω απτο δημαρχείο έχω δει αρκετές φορές αυτοκίνητα (συνήθως μια μαύρη 156ΤΙ) με αυτοκόλλητο alfisti.gr. Κρατάω αρχείο....
H 166TB που λες,η πρασσινη,ειναι γνωστου,του ιδιοκτητη του ανθωπολειου διπλα απ το ομορφο.Οταν την ειχε παρει πριν καμια δεκαετια και βαλε ειχε γινει θεμα στη μεταμορφωση το αμαξι.γενικα ο φιλος εχει ριξει ΑΠΕΙΡΑ λεφτα σε αμαξια ολα αυτα τα χρονια ενω παλιοτερα ασχολια του ηταν η βελτιωση του αυτοκινητου του.Ωσπου εφτασε η ωρα της Αλφα και ειπε τη μεγαλυτερη κουβεντα:'αν μπορεις να παρεις ενα αμαξι απο το εργοστασιο δυνατο και οπως το θες,παρτο,αλλιως μην παιρνεις αμαξι.' Στο δημαρχειο παρκαρει παντα μια κοκκινη 146 παλι φιλικης οικογενειας οπως επισης παλιοτερα και maserati granturismo. Tωρα πλεον βολταρει και η 159 Ti Τbi μαζι με το bravo και το punto της οικογενειας απ τα μερη μας..
-
ακομη 'μαμα' ειναι?
φλωρε
-
Ουρτ ρε
Τελικα προμηθευτης turbo κι εδω borg warner.
-
Ήρθε...Φοράει 17αρες και όχι τις 19ρες.
Πήγαμε Κέρκυρα.
Turbo από τις 1500στροφές και άγρια επιτάχυνση.
6η με 70 και ανεβαίνει σαν τρελλό.
6η με 3000στροφές έχει πάνω από 120ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χλμ.Να μην μιλήσουμε για την οργή του κινητήρα όταν επιταχύνει...και ψηλά στο κοντέρ και χαμηλά και παντού.
Μόνη ένσταση η δυσκολία στην εκκίνηση. Πρέπει να πατήσεις 1000+στροφές για να φύγει. Κάτω από 1000 δεν κουνιέται ή θα σβήσει.
Κατανάλωση στα βουνά 10-11 λίτρα. Θεσσαλονίκη Ιωάννινα με 32ευρώ κάυσιμο. Τις ερωμένες τις πληρώνεις...Έριξα μια ματιά στο μοτέρ. Πρόλαβα και είδα exhauster για το σερβοφρενο...απόδειξη ότι το turbo ΠΟΤΕ δεν ησυχάζει στο μοτέρ αυτό. Κατα τα άλλα δυο ηλεκτροβαλβίδες για τον μεταβλητό στους εκκεντροφόρους, αντλία υψηλής πίεσης για τον άμεσο ψεκασμό.
Μετά από τόσα χλμ καταλήγω στο συμπέρασμα ότι δεν χρειάζεται καγκούρικες 19αρες αυτό το αυτοκίνητο και πως το χαλάνε. To test drive δεν μπορούσε να ξεκινήσει.
Δεν θα έπρεπε να πουλάνε τα άλλα μοντέλλα κάτι 1.8.Δώσε 5000 παραπάνω και πάρε αυτό που πρέπει.
Αυτή είναι μια πραγματική ALFA με Cuore sportivo. Τα άλλα να μην πω για τι είναι.ΤΟΥΣ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΥΣ θα με κάνουν να πάω να πάρω και εγώ ένα τέτοιο!
-
Καλοτάξιδη!!!
Απόκριση ηλεκτρόγκαζου; Θα σε ρωτούσα και για την δύναμη ψηλά αλλά προφανώς είναι στο στρώσιμο και δεν το πήγες πάνω απο 3-4 χιλιάδες...
-
Καμία καθυστέρηση...
Είπα ΔΥΝΑΜΗ παντού. Χαμηλά ψηλά.
Και βέβαια το πήγα σε όλο το φάσμα του οργάνου. Δεν έχει στρώσιμο. -
Αυτο για τις 1000+στροφες για να ξεκινησει,μηπως οφειλεται στην περιεργη επαναφορα του συμπλεκτη; Γιατι ειναι κατι που αποτι διαπιστωσα θελει λιγο χρονο να το συνηθισεις.
-
Βρε παιδιά ένα λεπτό, γιατί τα περιοδικά θα μας τρελάνουν. Τι πάει να πει ότι το αυτοκίνητο θέλει πάνω από 1000 σ.α.λ. για να ξεκινήσει; Όλα τα αυτοκίνητα δεν θέλουν ένα ανέβασμα στροφών πάνω από τις 1800-2000 σ.α.λ. (ανάλογα με την ιπποδύναμη, τη ροπή, το βάρος και την κλιμάκωση της πρώτης) για να ξεκινήσουν από στάση; Θα ξεχάσουμε κι όσα έχουμε μάθει δηλαδή; Το ρελαντί είναι συνήθως στις 800-900 σ.α.λ., έλεος δηλαδή.
Κι αυτό που έγραφε το Drive ότι... αν το ESP του Passat ήταν απενεργοποιήσιμο, θα ήταν - λέει - πιο ρυθμίσιμο απ'την 159... Edit mod bill 33
-
Edit mod bill 33
-
Edit mod bill 33
Alfa Romeo 159 & 159TBi