-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Kαπως ετσι. Βασικα το διλλημα ειναι μεταχειρισμενο Α4 ή Εξεο
To εντυπωσιακό είναι πως ο δοκιμαστής προτιμά την ανάρτηση του Seat με τα McFerson μπροστά, αντί του Audi με την Multilink...
Κατά τ' άλλα, με αυτές τις τιμές, δεν έχει και πολύ τύχη. Όταν με λίγα παραπάνω παίρνεις το Α4 quattro ή με τα ίδια λεφτά το Α4 με λίγα χιλιόμετρα, ποιος ο λόγος τελικά;
Καλύτερα να...φύγει , να πάει αλλού ο αγοραστής. Για ν' αναγκαστεί και η Seat να ρίξει τις τιμές της... -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Οσα τα βλέπω το Audi είναι 100 φορές καλύτερο σχεδιαστικά . Πως το έκαναν αυτό το έγκλημα 3 χρόνια μετά.
Πάρε ολα τα Seat ενας προς ενα, αρχης γεννομενης απο το προηγουμενης γενιας Ibiza... όλα ξαφνικα έγιναν άσχημα! Δεν έγιναν επειδή οι σχεδιαστές είναι ανίκανοι... αλλά αυτές είναι οι επιταγές της μαμάς VW! Αυτά τα σχέδια εγκρίνει... Βασικά θα μπορούσε απλά να την κλείσει μιας και δεν έχει ιδιαίτερο νόημα πλέον η Seat σαν ξεχωριστό brand.
Μετά από δύο μνημιώδεις πατάτες (Altea, Toledo) η επιβιώση της SEAT στηρίζεται στο Exeo.
Για την VW δεν έχει και πολύ νόημα να την κρατάει αφού η Skoda είναι στο ίδιο τμήμα της αγοράς και πολύ πιο ανταγωνιστική. -
H επιβίωση της SEAT δεν στηρίζεται στο EXEO. Από την αρχή δεν αναμενόταν να κάνει πάνω από 30.000 πωλήσεις / έτος στην Ευρώπη. Απλά θέλουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, ενώ δεν έχουν τα φράγκα για κάτι καλύτερο. Γι' αυτό και χρησιμοποίησαν έτοιμες λύσεις (αν και θα μπορούσαν να έχουν αλλάξει πιο πολύ την εμφάνιση... τσιγγούνηδες... ), που θα μπορούν να είναι κερδοφόρες με τόσο λίγες πωλήσεις.
Απλά θέλουν να έχουν μία εναλλακτική στην κατηγορία πάνω από το Leon. Κανείς δεν περιμένει από το ΕΧΕΟ να πουλήσει...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Μετά από δύο μνημιώδεις πατάτες (Altea, Toledo) η επιβιώση της SEAT στηρίζεται στο Exeo.
στο Leon και στο Ibiza βασίζεται η SEAT μην τρελαθούμε κιόλας. Αλήθεια το Altea γιατί πατάτα;
Για την VW δεν έχει και πολύ νόημα να την κρατάει αφού η Skoda είναι στο ίδιο τμήμα της αγοράς και πολύ πιο ανταγωνιστική.
εδώ κρατά η FIAT την Lancia...
Σε τι είναι ανταγωνιστική η Skoda? Πουλά περισσότερο το fabia από το ibiza? Εχει η skoda αντίστοιχο των altea & altea xl ? Εχει καμία ομοιότητα το leon με το octavia?
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Kαπως ετσι. Βασικα το διλλημα ειναι μεταχειρισμενο Α4 ή Εξεο
To εντυπωσιακό είναι πως ο δοκιμαστής προτιμά την ανάρτηση του Seat με τα McFerson μπροστά, αντί του Audi με την Multilink...
Ασφαλώς τι ξέρεις εσύ εγώ και οι λοιποί μη ειδικοί δημοσιογράφοι .... τα διπλά ψαλίδια δεν λένε μία εμπρός στα McFerson ..... Πρέπει να δίνει πολλά η μαμά VW για να λέγονται και να γράφονται τέτοιες @@@@κίες..... Εκτός και αν πράγματι τα McFerson είναι καλύτερα από το Multilink οπότε η HONDA που πέρασε στον ημι-άκαμπτο είναι έτη εμπρός...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μετά από δύο μνημιώδεις πατάτες (Altea, Toledo) η επιβιώση της SEAT στηρίζεται στο Exeo.
στο Leon και στο Ibiza βασίζεται η SEAT μην τρελαθούμε κιόλας. Αλήθεια το Altea γιατί πατάτα;
Γιατί πατάτα; Πόσα Altea έχεις δει να κυκλοφορούν;
Για την VW δεν έχει και πολύ νόημα να την κρατάει αφού η Skoda είναι στο ίδιο τμήμα της αγοράς και πολύ πιο ανταγωνιστική.
εδώ κρατά η FIAT την Lancia...
Το περίεργο είναι που την άφησε να φτάσει τόσο χάλια και παρόλα αυτά ακόμη την κρατάει. Όταν αγόρασε την Seat η VW, ήταν ανύπαρκτη με δύο μοντέλα ουσιαστικά (πες καλύτερα 1, αφού το Malaga είχε ελάχιστο μερίδιο...), παρόλα αυτά σε ελάχιστα χρόνια έφτασε εδώ. Το πρόβλημά της είναι πως έξω από την Ισπανία, δεν τα πάει και τόσο καλά (στην Ελλάδα πάντως, κάτι κάνει). Η Skoda, τα πάει καλύτερα νομίζω, βοηθάει και το ανατολικό μπλοκ σίγουρα...
Η Lancia, είχε φτάσει στον πάτο και το λογικό θα ήταν μάλλον να κλείσει. Αποφάσισαν αλλιώς και μάλλον δικαιώνονται, αφού οι πωλήσεις ακόμη και της Delta που σπάνια την βλέπεις στους ελληνικούς δρόμους τουλάχιστον, κάτι πουλάει και μάλιστα αυξάνει το μερίδιό της. Άρα, μπορεί και να έχει νόημα σαν φίρμα... Αν κάνουν το καλό με ένα πιο ανταγωνιστικό Υpsilon (περισσότερες εκδόσεις και 5 πόρτες...), μπορούν ακόμη καλύτερα.Όπως και να 'χει το μέλλον θα δείξει, αφού μιλάμε περισσότερο για...νεκρανάσταση, αφού τα ποσοστά της πριν ήταν στο...όριο του στατιστικού λάθους!
Να θυμίσω πάντως πως στους δρόμους ακόμη κυκλοφορούν Beta και Delta I, κάτι που βοηθά λίγο την κατάσταση (σε αντίθεση με της ίδια εποχής Seat, Skoda κλπ... )Σε τι είναι ανταγωνιστική η Skoda? Πουλά περισσότερο το fabia από το ibiza? Εχει η skoda αντίστοιχο των altea & altea xl ? Εχει καμία ομοιότητα το leon με το octavia?
Η Skoda δείχνει ποιοτικότερη από την Seat. Λόγω πιο 'σοβαρού' design και σίγουρα καλύτερων υλικών στο εσωτερικό. Αυτό αφορά όλα τα μοντέλα. Πάντως, δύσκολα το Fabia (ειδικά με τα χάλια που έχει εμφανισιακά... ) να φτάσει το Ibiza (κι ας έχει κι αυτό τα θεματάκια του, εν τούτοις έχει απίστευτο value for money!).
To ότι η Skoda δεν έχει Altea...μπορείς να το πεις και πλεονέκτημα! -
Στην Δυτική Ευρώπη η Seat ως επι το πλείστον πουλάει Altea και Altea XL
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
... Το ότι η Skoda δεν έχει Altea...μπορείς να το πεις και πλεονέκτημα!Δεν νομίζω! Κατά ΣΕΑΑ στην ίδια κατηγορία υπάρχει το Roomster με καλύτερες πωλήσεις απο το Altea!!!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
εδώ κρατά η FIAT την Lancia...
Kαι πολυ καλα κανει.
Σε τι είναι ανταγωνιστική η Skoda?
Σε σχεση με τη SEAT σχεδον παντου.
Και σε επιπεδο παραγωγης (παραγωγη* '08: 380.575 seat, 556.347 skoda) και σε επιπεδο πωλησεων (πωλησεις* 08: 369.457 seat, 674.530 skoda) που μαλλον εδω φαινεται ποιος 'πειθει' και ποιος οχι τον τελικο κριτη που ειναι ο καταναλωτης αλλα και πολυ περισσοτερο, στο οτι-σε αντιθεση με τη seat- 'φερνει λεφτα στο σπιτι'(=vag group)Πουλά περισσότερο το fabia από το ibiza?
Nαι!!
Συμφωνα με τα annual reports των δυο εταιρειων για τo 2008*, το μεν Ιbiza+Cοrdoba πουλησαν 192.470 τεμαχια το δε Fabia+Fabia Sedan 246.561
Εχει η skoda αντίστοιχο των altea & altea xl ?
Eυτυχως(?) οχι...
Για να μιλησουμε λιγο πιο σοβαρα.
Στο μεν Altea (17.747 τεμ.πωλησεις-η πατατα που λεγαμε) θα μπορουσε να αντιπαρατεθει το Roomster (50.454 τεμ.πωλησεις)στο δε Altea XL (31.925 τεμ.πωλησεις) το Οctavia Combi (102.724 τεμ.πωλησεις)Εχει καμία ομοιότητα το leon με το octavia?
Ομοιοτητες σε μηχανικα μερη εχουν πολλες.
Εμφανισιακα καμμια.
Mηπως ομως απευθυνονται στο ιδιο κοινο??
Προφανως οχι.
Αυτος που σκοπευει να παρει Γκολφ ας πουμε εχει πολυ περισσοτερες πιθανοτητες να κοιταξει το Leon παρα το Octavia το οποιο μαλλον θα κοιταξει ενας που θελει να παρει Jetta αλλα και ενας που γλυκοκοιταει το Passat αλλα δε του βγαινουν τα λεφτα.*Πηγες:
http://media.seat.com/info2009/annualreport/media/down_pdf_en/memoria-anual.pdf (σελ.20)
http://new.skoda-auto.com/Documents/AnnualReports/SkodaAuto_AnnualReport_2008_en.pdf (σελ.66) -
Οι τιμές του Seat Exeo:
Exeo 1,6 Reference 102hp 19.150 €
Exeo 1,6 Style 102hp 20.150 €
Exeo 1,8 Reference 150hp 21.900 €
Exeo 1,8 Style 150hp 22.900 €
Exeo 2,0 Sport TSI 200hp 27.600 € -
βρισκω αχρηστες τις 1,6..,... καλες οι 1,8 αν και ενα 500αρι κατω θα ταν κουτι
-
Και φαντασου να χασουν χιλιαδες πελατες για τα 500 ευρω!
Εγω παντως 1800ρα μηχανη και δη (και) 20βαλβιδη,βενζινοκαταβοθρα δεν θα αγοραζα στους ταραγμενους μας καιρους,οσο δελεαστικο κι αν μου πλασαραν το πακετο.
-
Το μεγαλύτρο πρόβλημα του Exeo λέγεται Octavia.
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Το μεγαλύτρο πρόβλημα του Exeo λέγεται Octavia.To μεγαλυτερο προβλημα του ΕΧΕΟ λεγεται...ΕΧΕΟ.
Με την εννοια οτι ασχετως αν ειναι ενα καλο αυτοκινητο (που κατα τη γνωμη μου ειναι) ειναι παρα πολυ δυσκολο να πεισει για τα προσοντα του τον αγοραστη...
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Το μεγαλύτρο πρόβλημα του Exeo λέγεται Octavia.
To μεγαλυτερο προβλημα του ΕΧΕΟ λεγεται...ΕΧΕΟ.
Με την εννοια οτι ασχετως αν ειναι ενα καλο αυτοκινητο (που κατα τη γνωμη μου ειναι) ειναι παρα πολυ δυσκολο να πεισει για τα προσοντα του τον αγοραστη...
Το προβλημα του πιστευω οτι η τιμη του και το γεγονος οτι θυμιζει υπερολικα το a4 στο οποιο στηριζεται..
-
Φαντάζομαι ότι οι πωλητές της Seat στο ... 'μπλα μπλα' ... της παρουσίασης του αυτοκινήτου σε πελάτες θα αναφέρουν πολλές φορές το όνομα 'Audi' ως προς το premium αμάξωμα, χαρακτήρα, εσωτερικό κλπ. Από την άλλη πάλι ίσως πολλοί (χωρίς πολλές γνωσεις περι αυτοκινήτων) θα το δουν σαν ξεχωριστό αυτοκίνητο με κλασικό σχήμα που αγαπάει ο Έλληνας ...
Πολύ δύσκολη η πρόβλεψη για το πως θα πάει στην ελληνική αγορά ... μπερδεύει! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... Από την άλλη πάλι ίσως πολλοί (χωρίς πολλές γνωσεις περι αυτοκινήτων) θα το δουν σαν ξεχωριστό αυτοκίνητο με κλασικό σχήμα που αγαπάει ο Έλληνας ...
Πολύ δύσκολη η πρόβλεψη για το πως θα πάει στην ελληνική αγορά ... μπερδεύει!Το θεμα δεν ειναι πως θα παει στην Ελληνικη αγορα.
Αντε κι εδω πουλαει καλα -150-200 τεμαχια/μηνα ειναι παααρα πολυ καλα- στις μεγαλες αγορες της Ευρωπης ειναι το ζητημα.
Γερμανια Γαλλια Ιταλια Μ.Βρεττανια και (ακομα και η) Ισπανια.
Θα πεισει εκει?? -
Το ζήτημα είναι ότι η Seat επιστρέφει στις ρίζες της, δηλαδή στη φασόν κατασκευή αυτοκινήτων (συχνά καταργημένων) άλλων κατασκευαστών, όπως άλλωστε της αρμόζει. Θα ρίξω πάντως μεγάλο γέλιο με τους ιδιοκτήτες Audi A4 που θα τους τη λέω ότι τους πιάσανε κορόιδα κι αγοράσανε ακριβά το EXEO... Ή, πιο καλά ακόμα, θα τους λέω (είναι λίγο τραβηγμένο αυτό, αλλά τους αξίζει) ότι η Audi φτιάχνει πολυτελή SEAT.
-
Λες και η Lancia δεν κάνει το ίδιο κατασκευάζοντας πολυτελή Fiat.
-
Oxxιιι προς θεού
Seat Exeo