Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
H Ποιότητα κατασκευής θα είναι για πάντα μαζί σου κάθε μέρα..
Η υποτιθέμενη καλύτερη αξιοπιστία μπορεί να μην την δείς και ποτέ...
Γι' αυτό και σε ερήμους, στέπες, τούνδρες, ζούγκλες και δεν συμμαζεύεται, κάνουν θράυση τα ευρωπαικά premium SUV. Για τον ίδιο λόγο που και οι σχολές οδηγών στην Ελλάδα, μόνο ευρωπαικά ψωνίζουν. Ομολογώ βέβαια, ότι αν μείνεις από βλάβη στη Σαχάρα και έξω έχει πενηνταπέντε βαθμούς, τα ζουληχτά ταμπλώ, τα καθίσματα από δέρμα τρικάμπουρης καμήλας του Νείλου, και οι επενδύσεις από ξύλο αγριοτριανταφυλλιάς των δυτικών Άνδεων, είναι ένα εξαιρετικά πολιτισμένο περιβάλλον να περιμένεις την Sahara Express Service που δεν θα έρθει ποτέ.Αν σε κάποιους φαντάζει υπερβολικό το παράδειγμα, αντικαταστήστε τη Σαχάρα με το οροπέδιο της Οίτης, κάποιο Φλεβάρη με -20 βαθμούς.Το recovery vehicle ήταν ένα ελεεινό Hilux 25ετίας.Το όχημα με την βλάβη, μια μεγαλοπρεπής Χ5.Ποιο είχε τελικά την ποιότητα κατασκευής από τα δύο;Ποιο την αξιοπιστία;Και ποιό τελικά μετράει περισσότερο, όταν δεν διακυβεύεται κάτι τόσο σοβαρό όσο η ανθρώπινη ζωή αλλά απλώς χρήματα βγαλμένα με κόπο και η ψυχική ηρεμία του κατόχου.Ή απλώς η γκρίνια από τη σύζυγο, συμβία, φιλενάδα κλπ;Το post για την Mercedes ML των 90Κ ευρώ, που αναρτήθηκε πριν λίγες ημέρες ήταν εξόχως αποκαλυπτικό.Τα παθήματα του ζεύγους, που αποφάσισαν να κάνουν το γύρο της γης με Disco, ακόμα αποκαλυπτικότερο στην αιώνια συζήτηση για το αν η αξιοπιστία είναι τελικά τόσο υπερτιμημένη.Καλημέρα σε όλους.