-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Για την Z4M δήλωσαν ότι δεν ήθελαν να βάλουν SMG λόγω χαρακτήρα, όχι λόγω τεχνικών δυσκολιών..
Η GT3 δεν είναι και κανένα τέρας δύναμης, 420PS έχει οπότε και εκεί έμπαινε dsg..Προσωπικά πάντως επιμένω, σαν το καλό manual κιβώτιο, δεν υπάρχει τίποτα πιο ενδιαφέρον & παιχνιδιάρικο.. (φυσικά και δεν μιλάω για μέσα στην πόλη)
Όσπου να οδηγήσεις σειριακό.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Για την Z4M δήλωσαν ότι δεν ήθελαν να βάλουν SMG λόγω χαρακτήρα, όχι λόγω τεχνικών δυσκολιών..
Η GT3 δεν είναι και κανένα τέρας δύναμης, 420PS έχει οπότε και εκεί έμπαινε dsg..Προσωπικά πάντως επιμένω, σαν το καλό manual κιβώτιο, δεν υπάρχει τίποτα πιο ενδιαφέρον & παιχνιδιάρικο.. (φυσικά και δεν μιλάω για μέσα στην πόλη)
Όσπου να οδηγήσεις σειριακό.
Μα έχω οδηγήσει..
-
όποιος έχει οδηγησει γρηγορα σε στροφοδιαδρομη, ή πιστα, μπορει να καταλαβει ποσο καύλα ειναι να μην χρειαζεσαι 3 ποδια και 3 χερια ενω εχεις απο 2 (καλα ορισμενοι εχουν 3 ποδια ) μόνο. Τι καύλα ειναι να ακουμπας το γαμοπαντλ και να γινεται η αλλαγη, να μην ιδρωνεις στριβωντας να αλλαξεις ταχυτητα σκεφτομενος μην σου γρατζουνησει, να την κανεις γρηγορα ομως, αλλα παραλληλα να έχεις μηνει στα φρενα μεχρι τελευταια στιγμη μέχρι το turn in. Ε αει στα διαλα να έρθει να βοηθησει και ο συνοδηγος
Δεν καταλαβαινω για πιο λογο κάποιοι κολανε στο να ανακατευουν την σουπα, ενω με τα διπλου συμπλεκτη πάλι αυτοι αλλαζουν οποτε γουσταρουν ΤΑΧΥΤΑΤΑ.
Το μονο που δεν μπορουν να κανουν κανουν ειναι να 'συμπλεκτιασουν' αλλα δεν νομιζω οτι θα τους χρειαστει.
-
Σωστός ο Στέλιος...
Παρότι λάτρης του χειροκίνητου, ύστερα από μερικές βόλτες με Μ3 SMG, και την ανεκτίμητη υπόθεση να έχεις συνεχώς και τα δύο χέρια στο τιμόνι, θα προβληματιζόμουν αρκετά αν βρισκόμουν ενώπιον του διλήμματος...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Σωστός ο Στέλιος...Παρότι λάτρης του χειροκίνητου, ύστερα από μερικές βόλτες με Μ3 SMG, και την ανεκτίμητη υπόθεση να έχεις συνεχώς και τα δύο χέρια στο τιμόνι, θα προβληματιζόμουν αρκετά αν βρισκόμουν ενώπιον του διλήμματος...
Και μάλιστα το SMG είναι αργό σχετικά μπροστά στο νέο double-clutch.
-
Υποτίθεται ότι οδηγείς γρήγορα σε στροφοδιαδρομή για την κ@ύλα του θέματος και όχι γιατί σε νοιάζει να μετακινηθείς γρήγορα.
Οπότε έχει τη φάση του το να αλλάζεις ταχύτητες, το να παλεύεις με 2 πόδια να κάνεις 3 πράγματα, και γενικά το να προσπαθείς (χωρίς να πετυχαίνεις, ποιός νοιάζεται άλλωστε) για το τέλειο.
Δεν έχω καμία εμπειρία ως οδηγός από αυτόματο, είμαι όμως καθαρά φαν τους για την ευκολία τους (και την ταχύτητά τους*) στην καθημερινή μετακίνηση.
Αλλά όταν ανεβαίνω τον Υμμητό, το να κατεβάζω 1η συγχρονίζοντας τις στροφές με το γκάζι ενώ παράλληλα πατάω φρένο, δεν είναι μέρος της εμπειρίας, είναι Η εμπειρία.
Ίσως ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο σου 'γεμίζει τα χέρια' ούτως ή άλλως. Αυτό μπορώ να το δεχτώ.*Στη Νέα Υόρκη ήταν απίστευτο με τί ταχύτητα ξεκινούσαν όλοι στα φανάρια.
-
Tι σχεση εχει το αυτοματο με την επιταχυνση στα φαναρια; Στην Ν Υορκη ολοι ειναι γρηγοροι γιατι τα αυτοκινητα εχουν πολλους ιππους, το αυτοματο ειναι πιο αργο. Εγω με χειροκινητο 2.8 λτ 174 ιππους ποτε δεν ειχα προβλημα να ξεκινησω γρηγορα.
Σε καθε περιπτωση χειροκινητο με συμπλεκτη ειναι η καλυτερη επιλογη για καθημερινη χρηση.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Tι σχεση εχει το αυτοματο με την επιταχυνση στα φαναρια; Στην Ν Υορκη ολοι ειναι γρηγοροι γιατι τα αυτοκινητα εχουν πολλους ιππους, το αυτοματο ειναι πιο αργο. Εγω με χειροκινητο 2.8 λτ 174 ιππους ποτε δεν ειχα προβλημα να ξεκινησω γρηγορα.Βασικά εννοώ απόκριση στα φανάρια. Με το αυτόματο απλά τσαρουχώνεις το γκάζι. Με το χειροκίνητο 1) πατάς συμπλέκτη 2) βάζεις ταχύτητα και 3) ζυγίζεις συμπλέκτη και γκάζι ώστε να μη σπινάρεις αλλά και να μη σου σβήσει.
Πες μου ένα λόγο (πέραν της κατανάλωσης) που το χειροκίνητο είναι καλύτερο για καθημερινή χρήση.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Υποτίθεται ότι οδηγείς γρήγορα σε στροφοδιαδρομή για την κ@ύλα του θέματος και όχι γιατί σε νοιάζει να μετακινηθείς γρήγορα....επισης για την κ@υλα του θεματος μπορεις να οδηγησεις με πιεσεις 15/35psi ή να βαλεις ενα σακι πατατες στο πορτμπαγκαζ, αλλα δε ξερω και πολλους που να το κανουν.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
βαλεις ενα σακι πατατες στο πορτμπαγκαζβελτιώνει την κατανομή βάρους και λοιπά?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Tι σχεση εχει το αυτοματο με την επιταχυνση στα φαναρια; Στην Ν Υορκη ολοι ειναι γρηγοροι γιατι τα αυτοκινητα εχουν πολλους ιππους, το αυτοματο ειναι πιο αργο. Εγω με χειροκινητο 2.8 λτ 174 ιππους ποτε δεν ειχα προβλημα να ξεκινησω γρηγορα.
Βασικά εννοώ απόκριση στα φανάρια. Με το αυτόματο απλά τσαρουχώνεις το γκάζι. Με το χειροκίνητο 1) πατάς συμπλέκτη 2) βάζεις ταχύτητα και 3) ζυγίζεις συμπλέκτη και γκάζι ώστε να μη σπινάρεις αλλά και να μη σου σβήσει.
Πες μου ένα λόγο (πέραν της κατανάλωσης) που το χειροκίνητο είναι καλύτερο για καθημερινή χρήση.
Aν εχεις ελαφρυ συμπλεκτη (οπως σε ολα τα αυτοκινητα τα τελευταια 12 χρονια) ουτε καταλαβαινεις οτι πατας συμπλεκτη, γκαζι δεν χρειαζεται να πατησεις για να μην σου σβησει (με 2.8λτ μηχανη μολις αφησεις τον συμπλεκτη ξεκιναει μονο του και σε ανηφορα λογω ροπης). Το χειροκινητο ειναι ελαφρυτερο, πιο φθηνο να το αγορασεις, ελεγχεις καλυτερα τις αλλαγες, αντεχει παραπανω, εχει λιγοτερες απωλειες και αρα ειναι πιο γρηγορο. Δεν μου αρεσει η αποκομμενη αισθηση του αυτοματου και επισης οτι σε καποια στιγμη θα χρειαστει rebuild. To να αλλαζεις ταχυτητες ειναι πλεονεκτημα για μενα γιατι κανει πιο ενδιαφερουσα την οδηγηση ειδικα στην Αμερικη που οι περισσοτερες περιοχες δεν εχουν ενδιαφερον δρομους.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
βαλεις ενα σακι πατατες στο πορτμπαγκαζ
βελτιώνει την κατανομή βάρους και λοιπά?
Για να φτιαξουμε την κατανομη βγαζουμε βαρος δεν βαζουμε! οποτε αντι να βαλεις ενα σακι παπατες στο πορτ μπαγκαζ....βγαλε το καπο, αδειασε το νερο απο τα πιτσιλιστηρια κλπ κλπ
-
ωραιο αυτοκινητο ειχα το προηγουμενο που για μενα ηταν πιο αλητεια και καλυτερη θεση οδηγησης πιο αγωνιστικη βλεποντας το φουσκωμα στο καπο ενιωθες αλλιως...το καινουριο μοιαζει πιο φιλικο....οπως και να χει πολλα τα λεφτα και δεν τα αξιζει με τιποτα...μονο το 2.3...με τοσα λεφτα που εχει το 3.5 παιρνεις παπαδες και σε μεταχειρισμενο ακομα καλυτερα...ειμαι μεγαλος φαν των bmw αν και εχω 350ζ αλλα προσωπικα πιστευω τα μονα που αξιζουν ειναι τα M μοντελα...απολυτα οπλα..αλλιως boxster s,cayman s,370z ,z4m και τα μυαλα στα καγκελα...αν τα οδηγησεις θα καταλαβεις την διαφορα...ειδικα το ζ4Μ το προηγουμενο δηλαδη ειναι πολυ αλητικο και δυστροπο...εκτος αν σου αρεσουν οι γρηγορες βολτες...το γυρισε σε πιο κυριλε η bmw και αυτο με χαλασε αρκετα...μαζι με το οτι εβαλε και τουρμπο και ολη η παλια φιλοσοφια πηγε στραφι...ειδε πως δεν θα την επαιρνε καποια στιγμη και την εκανε την κινηση...κριμα...
-
Ο χρήστης xristaras έγραψε:
ωραιο αυτοκινητο ειχα το προηγουμενο που για μενα ηταν πιο αλητεια και καλυτερη θεση οδηγησης πιο αγωνιστικη βλεποντας το φουσκωμα στο καπο ενιωθες αλλιως...το καινουριο μοιαζει πιο φιλικο....οπως και να χει πολλα τα λεφτα και δεν τα αξιζει με τιποτα...μονο το 2.3...με τοσα λεφτα που εχει το 3.5 παιρνεις παπαδες και σε μεταχειρισμενο ακομα καλυτερα...ειμαι μεγαλος φαν των bmw αν και εχω 350ζ αλλα προσωπικα πιστευω τα μονα που αξιζουν ειναι τα M μοντελα...απολυτα οπλα..αλλιως boxster s,cayman s,370z ,z4m και τα μυαλα στα καγκελα...αν τα οδηγησεις θα καταλαβεις την διαφορα...ειδικα το ζ4Μ το προηγουμενο δηλαδη ειναι πολυ αλητικο και δυστροπο...εκτος αν σου αρεσουν οι γρηγορες βολτες...το γυρισε σε πιο κυριλε η bmw και αυτο με χαλασε αρκετα...μαζι με το οτι εβαλε και τουρμπο και ολη η παλια φιλοσοφια πηγε στραφι...ειδε πως δεν θα την επαιρνε καποια στιγμη και την εκανε την κινηση...κριμα...Το προηγουμενο 3.0 si coupe το εχει φιλος, με ειχε παει βολτα οταν το πηρε πριν
2 χρονια, δεν θα ξεχασω ποτε την αλητικη αισθηση που εβγαζε στο δρομο με το μηχανολογικα αριστο και εξωτικο κινητηρα του. 'Sic τρομοκρατια' ηταν οι πρωτες φρασεις που βγηκαν απ' το στομα μου οταν την εζησα για λιγο απο μεσα...
Τωρα στο στυλ που λες εχει μεινει η Μ3 Ε92, ισως λιγο πιο βαρια απο οτι θα επρεπε,
και τα τερατακια Μ5, Μ6... -
Ο χρήστης xristaras έγραψε:
ωραιο αυτοκινητο ειχα το προηγουμενο που για μενα ηταν πιο αλητεια και καλυτερη θεση οδηγησης πιο αγωνιστικη βλεποντας το φουσκωμα στο καπο ενιωθες αλλιως...το καινουριο μοιαζει πιο φιλικο....οπως και να χει πολλα τα λεφτα και δεν τα αξιζει με τιποτα...μονο το 2.3...με τοσα λεφτα που εχει το 3.5 παιρνεις παπαδες και σε μεταχειρισμενο ακομα καλυτερα...ειμαι μεγαλος φαν των bmw αν και εχω 350ζ αλλα προσωπικα πιστευω τα μονα που αξιζουν ειναι τα M μοντελα...απολυτα οπλα..αλλιως boxster s,cayman s,370z ,z4m και τα μυαλα στα καγκελα...Μόνο που η μεγάλη διαφορά τιμής απο την Boxster S δεν τα καθιστά συγκρίσιμα...
Η τιμή της νέας Ζ είναι στα επίπεδα ενός 350Ζ... και αυτά -τηρουμένων των αναλογιών- δεν είναι πολλά για μια Ζ435...ειδικα το ζ4Μ το προηγουμενο δηλαδη ειναι πολυ αλητικο και δυστροπο...εκτος αν σου αρεσουν οι γρηγορες βολτες...το γυρισε σε πιο κυριλε η bmw και αυτο με χαλασε αρκετα...
Βρες ένα 35άρι με M-Adaptive και κάνε μια (καλή) βόλτα αλλάζοντας τις ρυθμίσεις... θα εκπλαγείς με το πόσο 'κυριλέ' ή 'δύστροπο' μπορεί να είναι ταυτόχρονα το ίδιο αυτοκίνητο...
Βέβαια το 'Μ' θα είναι πάντα 'Μ'... -
Η νέα Ζ έχει τεράστιο πλεονέκτημα τη σκληρή οροφή που την κάνει ακαταμάχητη για το γούστο μου. Απ την άλλη έχει κυριλέψει σαν σχήμα ίσως υπερβολικά που την βλέπω να κυκλοφορεί πολύ σε λευκό.
Διάβαζα το συγκριτικό των 4Τ στην κεντρική σελίδα του site με την boxster. Έχουν κάνει λάθος την τιμή του Ζ4 3,5. Γράφουν 56χιλιάρικα που είχε με την έκπτωση του ΕΤΤ, πλέον δική σας με μόλις 64χιλιάδες και την boxsterS στα 71. Για μένα αρκετά συγκρίσιμες εκδόσεις, τη στιγμή που η Ζ4 3,5 κοστίζει περισσότερο απ την απλή boxster.
Αυτά θεωρητικά αν η bmw κρατήσει το λόγο της αυτή τη φορά και δεν φορέσει 4κύλινδρο στο μοντέλο. Υποτίθεται πως θα βγει η Ζ2 για τέτοια δουλειά αλλά κρατάω μικρό καλάθι. Αρχικά δήλωναν 'μόνο 6κύλινδρα' στην προηγούμενη γενιά και τελικά μείωσαν το πρεστίζ του αμαξιού με τον δίλιτρο στο τέλος.
Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά το διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο υπάρχει μόνο στην 3,5 τη στιγμή που η audi το φοράει μέχρι και στα δίλτρα. Για τους περισσότερους που θα πάρουν Ζ4 λοιπόν αυτό το δίλημμα δεν θα υπάρξει και θα επικεντρωνόμουν σ αυτή την κοροϊδία...
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
Διάβαζα το συγκριτικό των 4Τ στην κεντρική σελίδα του site με την boxster. Έχουν κάνει λάθος την τιμή του Ζ4 3,5. Γράφουν 56χιλιάρικα που είχε με την έκπτωση του ΕΤΤ, πλέον δική σας με μόλις 64χιλιάδες και την boxsterS στα 71. Για μένα αρκετά συγκρίσιμες εκδόσεις, τη στιγμή που η Ζ4 3,5 κοστίζει περισσότερο απ την απλή boxster.Η τιμή της Boxter S με την επαναφορά του ΕΤΤ είναι 82Κ και της απλής στα 70Κ.
Η Ζ435 στα 64Κ είναι φθηνότερη απο την απλή Boxster και πολύ φθηνότερη απο την S... αν συνυπολογίσουμε και τα εξτρά οι διαφορές γίνονται ακόμη μεγαλύτερες... -
παιδια μην βλεπετε τιμες ειναι σχετικο...για μενα οποιος δινει πανω απο 40 αντε το πολυ 50.000 για καινουριο ειναι μεγα κοροιδο...με το συμπαθειο δηλαδη...εγω αγορασα το 350ζ μεταχειρισμενο σε αψογη κατασταση και του κανω 800 χλμ την βδομαδα και δεν καταλαβαινει τιποτα...αν το ψαξεις ειδικα αν φερεις απο γερμανια ειναι Η ευκαιρια...ριξτε μια ματια να δειτε τι παιζει απο δευτερο χερι με 50000...θα βρειτε απιστευτα εργαλεια...απλα ενα ψαξιματακι με εναν ειδικο απο συνεργειο και ειστε κομπλε...
ας βρεθει καποιος να μου πει τωρα οτι ειναι καλυτερο να δωσεις 65 000 για Ζ4 3.5 αντι για 35.000 μαξιμουμ για ενα καλο 350ζ και τα υπολοιπα 30.000 στην τσεπη για επομενη αλλαγη αυτοκινητου...η αλλιως τα 10.000 για ενα διπλο τουρμπο και απογειωση στα 450 αλογα...η ακομα και μια Μ3 Ε46 για τους φαν της προπελας...δυστυχως κι εγω αφου πηρα 2 bmw καινουρια δινοντας μια περιουσια το καταλαβα...ειδικα οταν μου τα πηραν για ενα κομματι ψωμι....αλλα εβαλα μυαλο και εμαθα...δυστυχως το θεμα μεταχειρισμενο στην ελλαδα ειναι ταμπου ακομα...κακως...
ενας γνωστος μου πηρε ε92 320 με 40.000 και του εβρισκα 325 αντε με ζορι 330 με τα ιδια λεφτα...δεν ηθελε...κολλημα ειναι αυτο αλλα θα το καταλαβει αργοτερα...εγω στην θεση του αν και τρελος φαν της προπελας θα πηγαινα σε κατι αλλο οπως ενα ολοκαινουριο με 38000 αφου ηθελε καινουριο ιμπρεζα wrx sti...300 αλογακια ...αλλα περι ορεξεως...
παρολο που οδηγω 350ζ ειμαι τρελαμενος με bmw απο μικρος...αλλα οταν θα αποφασισω να τα σκασω θα παω σε m3 και τιποτα αλλο...ολα τα αλλα της εταιριας ειναι για να κερδιζει η εταιρια χωρις να προσφερει τιποτα στην ουσια....καλη ποιοτητα υλικων που τελευταια εχει πεσει...ασε που τα μοντελα της εχουν αρχισει να μερσεντιζουν και να πηγαινουν στο πιο κυριλε υφος 50αρη κοιλαρα...και ευτυχως που εβαλε τουρμπο γιατι δεν την επαιρνε αλλο...
ασχετο ....ημουν στο τσακ αντι για το νισσαν να παρω την 135 αλλα δεν μου εκανε κλικ...
-
ασχετο ....ημουν στο τσακ αντι για το νισσαν να παρω την 135 αλλα δεν μου εκανε κλικ...
Κουβέντα να γίνεται αλλά επειδή όλως τυχαίως διάβαζα χτες στην παραλία ένα τεστ με 135 και Sti γιατί δεν σου έκανε κλικ;
-
κοιτα καταρχην μεσα μου φανηκε αρκετα μικρη και ειναι οντως ετσι? δεν ειναι ε92...επισης διπλα στο 350 δειχνει απλα παιχνιδακι ενω το 350 ακομα και διπλα σε πορσε δειχνει πολυ κακο...πολυ αλητεια...επισης λιγο το μπλοκε που ηθελα,λιγο την ατμοσφαιρα και τα πολλα και πολυ φθηνοτερα upgrades που βρισκεις για εναν ιαπωνα συν το οτι δεν σπαει δεν χαλαει με εκανε να καταληξω προς ιαπωνια πλευρα...ηταν και ενα ονειρο πολλων ετων...παρολ αυτα τωρα εχοντας το ζ την 135 την βρισκω πολυ ομορφη αλλα πολυ ακριβη για να τα παρεις ολα με Μ πακετο μπλοκε και ιστοριες...σιγουρα τωρα πια εχουν και φθηνη βελτιωση λογω του τουρμπο αλλα για να διαθεσω 15000 παραπανω θα πρεπε και μεσα και εξω να χει και το κατι παραπανω βρε παιδι μου...θυμαμαι ενα βιντεακι του fifth gear που παρουσιαζε την 335 και ο τυπος ελεγε οτι τοσα λεφτα,τοσα γκαζια και να ειναι ιδια με την 316,320 κλπ ειναι οντως ξενερα...σιγουρα θα πρεπε να κανουν κατι παραπανω για να ξεχωριζει σαν 335 και μεσα και εξω...ανεπιτρεπτο για μενα...βαλτε εκει ενα σηματακι παραπανω...ειναι καλο μαρκετινιστικο κολπο...δειτε την honda με το civic...εχει το απλο,το type s και type r...οπως και να χει αν δεν μπορεις να πας στο r σου κανει κλικ και το s...
Νεα BMW Ζ4