-
-
-
3 η ώρα το μεσημέρι με θερμοκρασία 40 C υπο σκιά και την λαμαρίνα στους 50++ την περιμένατε ότι θα βάλετε το A/C και θα γίνει ψυγείο αμέσως?? Το κλιματιστικό το κρίνεις από το πόσο κρύος είναι ο αέρας που βάζει και την παροχή του. Το Bravo έχει 12 σκάλες για την παροχή του αέρα αν δεν κάνω λάθος.. Στο τέρμα low βάζει μέσα πολύ και κρύο αέρα αλλά για δοκίμαστε πχ να πιάσεις το ταμπλό ή το παρμπρίζ να δεις πόση θερμότητα έχουν αποθηκεύσει και μετά ελάτε να πείτε αν δουλεύει καλά ή όχι. Εγώ με αυτές τις συνθήκες (50+ C) το δουλεύω κανα μισάωρο τέρμα low και μετά ανεβάζω σταδιακά τη θερμοκρασία μέχρι τους 25 συνήθως (μέσα πραγματικά έχει περίπου 28 στην καλύτερη περίπτωση γιατί δεν είναι δυνατόν από 40 εσωτερική να πέσει στους 25 όταν το χτυπάει ο ήλιος εν κινήση). Στην ελλάδα ψυγεία θέλαμε.
-
Καλημέρα σε όλους...
Παρέλαβα το bravo μου στις 26/6 και δεν έχω μπορέσει να το χαρώ καθόλου, μα καθόλου.
Όπως είχα γράψει εδώ μου χτύπησαν το μπροστινό αριστερό φτερό, μάλλον με πόρτα, και μου έκαναν λακούβα. 120€ η λυπητερή.
Μετά από λίγες μέρες πέφτει πίσω μου ένας κύριος με ένα παλιό σιτροέν και μου κάνει τρύπα στον προφυλακτήρα και ζημιά στο πίσω δεξί φτερό. Διορθώνεται και αυτό με έξοδα της ασφάλειάς του (φιλική δήλωση ότι φταίει), λέω εντάξει αφού δεν πάθαμε τίποτα, τι αξία έχουν οι λαμαρίνες.
Ε και σήμερα είναι το αποκορύφωμα (μέχρι τώρα!)! Πηγαίνω για ποτό στη Κρήνη και αφήνω το αυτοκίνητο στο πάρκινγκ του μαγαζιού. Γυρνώντας λέω ας κάνω τον γύρο του αυτοκινήτου να δω αν έχει κάτι...
Βλέπω τη μια κοπέλα της παρέας να με κοιτάει με ένα βλέμμα απίστευτο. Λέω, ωχ!!!Πάω στη πλευρά του συνοδηγού και βλέπω την πόρτα χαρακωμένη (περίπου 20 εκατ) μάλλον από κλειδί!!!!!!!!!
ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ!!!
Πόση κακία υπάρχει πια, δεν μπορώ να καταλάβω. Από που αντλεί την ευχαρίστηση αυτός που το έκανε και πάλι δεν μπορώ να καταλάβω...
Υπάρχει κάποιος τρόπος να διορθωθεί το πρόβλημα με καμία κρέμα ή κάτι τέτοιο και να μη χρειαστεί βαφή ή επίσκεψη στη chips away;
Πραγματικά έχω βγει έξω από τα ρούχα μου. Έχω πάθει τόσες ζημιές μέσα σε ένα μήνα και σε καμία δεν έφταιξα εγώ....
-
Δεν βαζεις ενα ματοχαντρο ;Καποιος σε εχει ματιασει!!Πολλες ζημιες!!!
-
Ο χρήστης supergeorge έγραψε:
Υπάρχει κάποιος τρόπος να διορθωθεί το πρόβλημα με καμία κρέμα ή κάτι τέτοιο και να μη χρειαστεί βαφή ή επίσκεψη στη chips away;
....Δυστυχώς στις περιπτώσεις χρήσης κλειδιού η χάραξη είναι τόσο βαθιά που δεν γίνεται τίποτα με κρέμες παρά δεν θα φαίεντια τόσο έντονα. Πάνε γρήγορα σε μια chips away, αν μιλάμε για 20 εκατοστά μάκρος τότε θα βγει κανα 70ρι ευρώ. Κάνε το για να μην το βλέπεις και στεναχωριέσαι άδικα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν βαζεις ενα ματοχαντρο ;Καποιος σε εχει ματιασει!!Πολλες ζημιες!!!Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω! Αφού σκέφτομαι να το αφήσω στα Γιαννιτσά από όπου κατάγομαι μέσα στο γκαράζ και να μη το κυκλοφορώ...
Δυστυχώς στις περιπτώσεις χρήσης κλειδιού η χάραξη είναι τόσο βαθιά που δεν γίνεται τίποτα με κρέμες παρά δεν θα φαίεντια τόσο έντονα. Πάνε γρήγορα σε μια chips away, αν μιλάμε για 20 εκατοστά μάκρος τότε θα βγει κανα 70ρι ευρώ. Κάνε το για να μην το βλέπεις και στεναχωριέσαι άδικα.
Πήγα σήμερα το πρωί στο κατάστημά τους στη Δελφών, στη Θεσσαλονίκη, το είδε και μου είπε 80€. Έκλεισα ραντεβού για την Παρασκευή και ελπίζω να είναι το τελευταίο που μου συμβαίνει, αν και πολύ αμφιβάλλω.
-
supergeorge, τι να σου πω ρε φίλε, παρα μόνο να σου ευχηθώ, να ΄ναι οι πρώτες και τελευταίες ζημιές που παθαίνεις και απο δω και περα να το ευχαριστηθείς το αυτοκίνητο.
και όσο και αν λέμε, έλα μωρε λαμαρίνες είναι, με την προϋπόθεση ότι μιλάμε μόνο για υλικές ζημιές με τίποτα πιο σοβαρό, μέσα μας 'πονάμε ', και όταν μας γρατσουνάνε το αυτοκίνητο κάποιοι κομπλεξικοί, είνα σα να 'γρατσουνάνε' εμάς τους ίδιους!
το ίδιο και με τα μικροατυχήματα!!
προσωπικά, φτου φτου μην το ματιάσω, το bravo μου είναι απείραχτο, όπως και μέχρι τώρα που οδηγώ, δεν έχω έμπλακεί ποτέ μου σε μικρόατύχημα αλλά και σε τίποτα άλλο πιο σοβαρό.!! φτου φτου ξανά!!τώρα μια ερώτηση προς τους κατόχους, το κλειδί σας λειτουργεί? για να το θέσω πιο απλά, ο τηλεχειρισμός, που υπάρχει στο κλειδί και κλειδώνει-ξεκλειδώνει πόρτες και πορτμπαγκάζ, λειτουργεί, όποτε θυμάται, και ανάλογα τις μέρες.
ή μπορεί να το κλειδώσεις και μετά να μην μπορείς να το ξεκλειδώσεις, μερικές φορές είναι τελείως νεκρό, άλλες φορές λέιτουργεί μόνο το κουμπάκι που ξεκλειδώνει το πορτμπαγκάζ, ή τις πόρτες, ή απλά μόνο μπορείς να το ξεκλειδώσεις.
γενικά με έχει σπάσει τα νευρα, μιας και τις τελευταίες μέρες είναι τελείως νεκρό, και κλειδώνω-ξεκλειδώνω το αυτοκίνητο με τον παραδοσιακό τρόπο.έχω αλλάξει την μπαταρία, το έχω φυσήξει με αέρα μήπως κάποιο σκουπιδάκι μου κάνει την ζημιά, το πειράζω με το κατσαβίδι μήπως δεν κάνει καλή επαφή, αλλά , συνήθως θα δουλέψει εκείνη την στιγμή, και μετά νεκρό (με την έννοια δουλέψει εννοώ ότι θα κλειδώσει θα ξεκλειδώσει και μετά νεκρό)!!!
θα το πάω στην αντιπροσωπεία να τους το δείξω, άραγε είναι στην εγγύηση για αλλαγή?στην fabia απο το '05, κλειδί της (ο τηλεχειρισμός), δουλεύει άψογα, ούτε μπαταρία δεν έχει ζητήσει ακόμα.
-
supergeorge και μενα 6 μηνών εχει τα χτυπηματάκια του.. αλλά το ξεπέρασα πια..μη στενοχωριέσαι.. να στενοχωριέσαι μόνο για πράγματα που δε μπορούν να φτιαχτούν..
1.στο πάρκιν ενος καταστήματος κάποιος έκρινε σκόπιμο να ανοίξει τη πόρτα του με δύναμη πάνω στη δικιά μου
2.το έγδαρα εγω σε ενα σίδερο που προέξειχε απο ενα φράκτη καθώς είχα βάλει το αμάξι όλο μέσα σε μια (άγνωστη μου)αυλή για να μεταφέρουμε μια γιαγιά στο σπίτι της που πήγε να μείνει απο θερμοπληξία στη μέση του δρόμου
3.το σκυλί! στη δουλειά μου το έχει γδάρει 2-3 φορές στη πόρτα του οδηγού καθώς το κακόμοιρο χαίρετε υπερβολικά όταν τυγχάνει να πάω σάββατο δουλειά(που σημαίνει θα το ταίσει κάποιος).
4.κάτω απο το πλαινό σπόιλερ κάπου έχω βρεί.. δεν κατάλαβα που.ειλικρινά μόνο την πρώτη φορά πειράχτηκα.. μετα δε δίνω σημασία.. δε φαίνονται και πολύ είναι η αλήθεια..
πάντως συγκρίνοντας το χρώμα με τα άλλα μας αμάξια χαράζεται υπερβολικά πολύ έυκολα.. απαράδεκτα λεπτή βαφή@πανο
εμένα το χειριστήριο είναι άψογο.. 14.000 χλμ και σχετικά συχνή χρήση και δεν εχει παρουσιάσει τίποτα. -
Το κλειδί δουλεύει και σε εμένα κανονικά.
Να το πας να στο κοιτάξουν και πες μας τι γίνεται με την εγγύηση.Να και κάτι που μου ήρθε με mail πριν λίγες μέρες. Δεν ξέρω εάν είναι αλήθεια. Απλά σας το παραθέτω έτσι όπως το έχω:
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ... Μην ενεργοποιήσετε τον κλιματισμό αμέσως μόλις μπείτε στο αυτοκίνητο!
Ανοίξτε τα παράθυρα, αφού μπείτε στο αυτοκίνητό σας και μην ενεργοποιήσετε τον κλιματισμό αμέσως.
Σύμφωνα με τις έρευνες που έγιναν, το ταμπλό του αυτοκινήτου, καλοριφέρ ή Α/C εκπέμπει Βενζόλιο, μια τοξίνη που προκαλεί τον Καρκίνο (καρκινογόνο- είναι η πλαστική θερμαινόμενη μυρωδιά του αυτοκινήτου σας).
Εκτός από την πρόκληση καρκίνου, είναι δηλητήρια για τα οστά σας, προκαλεί αναιμία και μειώνει τα λευκά αιμοσφαίρια. Η παρατεταμένη έκθεση θα προκαλέσει Λευχαιμία, αυξάνοντας τον κίνδυνο του καρκίνου μπορεί επίσης να προκαλέσει αποβολή.
Αποδεκτό επίπεδο Βενζόλιου σε εσωτερικούς χώρους είναι 50 mg ανά τετραγωνικό μέτρο, αυτοκίνητο παρκαρισμένο σε κλειστό χώρο με τα παράθυρα κλειστά θα περιέχει 400-800 mg του Βενζόλιου.
Σε περίπτωση που σταθμεύουν σε εξωτερικούς χώρους κάτω από τον ήλιο σε θερμοκρασία πάνω από 60 βαθμούς F, το επίπεδο Βενζόλιου ανεβαίνει στα 2000-4000 mg, 40 φορές το αποδεκτό επίπεδο ... Τα άτομα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου αναπόφευκτα θα εισπνέουν υπερβολική ποσότητα των τοξινών.
Συνιστάται να ανοίξετε την πόρτα και τα παράθυρα για να δοθεί χρόνος για καθαρό αέρα πριν μπείτε. Το βενζόλιο είναι μια τοξίνη που επηρεάζει το ήπαρ και τα νεφρά, και είναι πολύ δύσκολο για τον οργανισμό σας να απομακρύνει αυτό το τοξικό υλικό. -
Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια ή όχι, πάντως είναι λογικό όταν θέλεις να ξεκινήσεις και το αυτοκίνητο βρίσκεται στον ήλιο για ώρα να ανοίγεις τα παράθυρα για να φεύγει η ζέστη του εσωτερικού και να έρχεται φρέσκος αέρας. Προσωπικά ανοίγω τα παράθυρα, βάζω τον κλιματισμό στο μέγιστο χωρίς ανακύκλωση του αέρα και με κατεύθυνση τόσο στα πόδια όσο και από τις περσίδες του ταμπλώ. Ο κρύος αέρας μένει προς τα κάτω και ο ζεστός ανεβαίνει και φεύγει πιο γρήγορα από το αυτοκίνητο, αφού βρίσκει διέξοδο από τα ανοιχτά τζάμια. Μετά από 2-3 λεπτά ανεβάζω τα παράθυρα στη μέση και ρυθμίζω τον κλιματισμό στα 3/4. Άλλα 2-3 λεπτά έτσι και κατόπιν κλείνω τελείως τα τζάμια, ρυθμίζω τον κλιματισμό στη μέση, με κατεύθυνση μόνο από τις περσίδες του ταμπλώ, και βάζω την ανακύκλωση.
-
Όταν σκεπάζω το μπροστινό τζάμι ώστε να μη μπαίνει ο ήλιος μέσα, ο κλιματισμός μπορεί να κρυώσει το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Όταν το χτυπάει το τζάμι ο ήλιος για ώρες, δεν υπάρχει περίπτωση να κρυώσει το αμάξι.
-
Άλλη μια κακή εμπειρία από συνεργείο.. Μετά από επισκευή στο φτερό και στον προφυλακτήρα πέρυσι τον Αύγουστο παρατήρησα πριν από 3 εβδομάδες σκάσιμο της μπογιάς στον προφυλακτήρα δίπλα στο φανάρι. Το πήγα στην Fiat Εσκιάδης (Θεσσαλονίκης) όπου είχε γίνει η επισκευή και δεν αναγνωρίζαν τίποτα λέγοντας πως το προκάλεσα εγώ. Παρ' όλα αυτά τραβήξαν φωτογραφίες τάχα να τις στείλουν Ιταλία διότι εκείνοι είναι αρμόδιοι για τις εγγυήσεις. Εγώ ζήτησα μια γνώμη από μια άλλη πολύ μεγάλη αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη χωρίς να αναφέρω ιστορικό ούτε καν ότι έχω αλλάξει προφυλακτήρα. Το κάναν έναν πρόχειρο έλεγχο μου είπαν ότι σίγουρα έχω αλλάξει προφυλακτήρα και το φανάρι είναι λάθος τοποθετημένο με αποτέλεσμα να σπρώχνει τον προφυλακτήρα και να σκάσει η μπογιά. Μου είπαν επίσης ότι όταν γίνεται επισκευή και η αντιπροσωπεία δίνει εγγύηση για αυτή την επισκευή είναι υπεύθηνη αποκλειστικά το συνεργείο και όχι η Fiat Ιταλίας (Ο διευθυντής συνεργείου μου τα είπε αυτά). Ωστόσο ο Β. Εσκιάδης και ο άχρηστος αρχιμηχανικός του (από ηλεκτρολόγος σε μια μέρα αρχιμηχανικός .....) μου είπαν δε μας νοιαζει, δεν ακούμε άλλο, δε σας θέλουμε για πελάτες!!! Μου είπαν αν θέλω να κινηθώ νομικά.. Νομικά δε με συμφέρει να κινηθώ καθώς κοστίζει και η απόφαση παίρνει χρόνια για μια ζημιά των 30Ε. Δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω κάποια καταγγελία σε κάποιον φορέα ή στην Fiat Auto Hellas.
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Άλλη μια κακή εμπειρία από συνεργείο.. Μετά από επισκευή στο φτερό και στον προφυλακτήρα πέρυσι τον Αύγουστο παρατήρησα πριν από 3 εβδομάδες σκάσιμο της μπογιάς στον προφυλακτήρα δίπλα στο φανάρι. Το πήγα στην Fiat Εσκιάδης (Θεσσαλονίκης) όπου είχε γίνει η επισκευή και δεν αναγνωρίζαν τίποτα λέγοντας πως το προκάλεσα εγώ. Παρ' όλα αυτά τραβήξαν φωτογραφίες τάχα να τις στείλουν Ιταλία διότι εκείνοι είναι αρμόδιοι για τις εγγυήσεις. Εγώ ζήτησα μια γνώμη από μια άλλη πολύ μεγάλη αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη χωρίς να αναφέρω ιστορικό ούτε καν ότι έχω αλλάξει προφυλακτήρα. Το κάναν έναν πρόχειρο έλεγχο μου είπαν ότι σίγουρα έχω αλλάξει προφυλακτήρα και το φανάρι είναι λάθος τοποθετημένο με αποτέλεσμα να σπρώχνει τον προφυλακτήρα και να σκάσει η μπογιά. Μου είπαν επίσης ότι όταν γίνεται επισκευή και η αντιπροσωπεία δίνει εγγύηση για αυτή την επισκευή είναι υπεύθηνη αποκλειστικά το συνεργείο και όχι η Fiat Ιταλίας (Ο διευθυντής συνεργείου μου τα είπε αυτά). Ωστόσο ο Β. Εσκιάδης και ο άχρηστος αρχιμηχανικός του (από ηλεκτρολόγος σε μια μέρα αρχιμηχανικός .....) μου είπαν δε μας νοιαζει, δεν ακούμε άλλο, δε σας θέλουμε για πελάτες!!! Μου είπαν αν θέλω να κινηθώ νομικά.. Νομικά δε με συμφέρει να κινηθώ καθώς κοστίζει και η απόφαση παίρνει χρόνια για μια ζημιά των 30Ε. Δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω κάποια καταγγελία σε κάποιον φορέα ή στην Fiat Auto Hellas.Παρε τηλεφωνο στην Fiat Ιταλιας! Εχουν και ελληνες phone representatives και πες τα εκει ενα χερακι! Εχω μια εντυπωση παντως, πως απο τοτε που ο Εσκιαδης αλλαξε υπευθυνο του σερβις εχει παρει την κατω βολτα.
Ηταν χαρακτηριστικη η στιχομυθια που ειχα ακουσει του αρχιμηχανικου με καποιον αλλο μηχανικο για την επισκευη ενος αυτοκινητου... μου χει μεινει χαρακτηριστικα μια φραση: 'και αμα γκρινιαξει για το κοστος επισκευης, πες του κανα 500αρι χαμηλοτερα μωρε'.... Μας κανει και χαρη ενα πραγμα...
Full επαγγελματισμος... ουτε καν φροντισε να τα πει ποιο χαμηλοφωνα να μην τον ακουσω.
-
Θυμάμαι το βλέμα και τα λόγια του διευθυντή συνεργείου της άλλης μεγάλης αντιπροσωπείας όταν πλέον τους εξήγησα την όλη ιστορία : 'Στον αρχιμηχανικό τον Πά...oυ πήγες? Από ηλεκτρολόγος εν μια νυκτί έγινε αρχιμηχανικός. Ούτε γνώσεις τεχνικές έχει ούτε μαρκετινγκ.'
Εγώ θα προσπαθήσω να πάρω Ιταλία τηλέφωνο αν και δεν νομιζω να βγάλω άκρη. Πάντως αυτό το θαύμα των ελληνικών αντιπροσωπειών να μειώνουν ένα τόσο καλό προιόν (τα καινούρια fiat) με τις κακές υπηρεσίες after sales δεν το καταλαβαίνω.. Απορώ πως επιβιώνει τόσα χρόνια η εταιρεία Εσκιάδης όταν ο ίδιος ο Β. Εσκιάδης είναι τόσο αντιπαθητικός και άξεστος.. Ευτυχώς πήρε ο Ράνιος και τα Fiat Lancia και θα έχω ένα συνεργείο να μου φέρονται με επαγγελματισμό σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Έχω βαρεθεί τους άσχετους και ανεύθυνους που ακόμα και τις ίδιες τις γραπτές εγγυήσεις που υπογράφουν τις έχουν μόνο για να σκουπίζουν τον κώ..ο τους
-
Εδώ και χρόνια αυτό είναι το κύριο πρόβλημα της fiat, όχι μόνο στην Ελλάδα,αλλά διεθνώς: το κακό after sale service.
Τι να πρωτοκανει και ο τεράστιος ο Sergio... -
Και εγώ είχα την εντύπωση ότι στον Εσκιάδη είχαν πολύ καλό service.
Εμένα τουλάχιστον με φέρθηκαν πολυ καλά και ευγενικά όσες φορές πήγα το Bravo πρόπερσι.Τώρα για το καινούριο που περιμένω αυτή τη βδομάδα λέω να δοκιμάσω Σφακιανάκη.
Είναι καλός άραγε?
Γνωρίζει κανείς?Υ.Γ. Απο Κοζάνη το παράγγειλα αλλά δε ξέρω τι παίζει εδώ!
-
Στον Σφακιανάκη (πρώην Εμίκο) μου φέρθηκαν άψογα. Προσφέρθηκε ακόμη και να μου το βάψει το προβληματικό σημείο με ένα πινελάκι χωρίς χρέωση. Ώστόσο επειδή πήγαινα το Alfa μου τόσο καιρό σε αυτούς θεωρώ πως δεν είναι και αυτοί τέλειοι αλλά έχουν μια σοβαρότητα και μια πιο σωστή οργάνωση. Στον Εσκιάδη κάνουν προχειροδουλειές και δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες των πράξεών τους. Το service του Εσκιάδη είναι κατώτερο και από το συνεργείο του μπαρμπα Μήτσου. Ο αρχιμηχανικός είναι τελείως άσχετος (ποιον έχει μπάρμπα αυτός και είναι σε εκείνη τη θέση.. ). 5 χρόνια το 147 και 2 το Φιατ έχω ολοκληρωμένη άποψη για τα ιταλικά συνεργεία και η εμπειρία μου λέει ότι ο Ράνιος είναι κλάσεις ανώτερος.
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Στον Σφακιανάκη (πρώην Εμίκο) μου φέρθηκαν άψογα. Προσφέρθηκε ακόμη και να μου το βάψει το προβληματικό σημείο με ένα πινελάκι χωρίς χρέωση. Ώστόσο επειδή πήγαινα το Alfa μου τόσο καιρό σε αυτούς θεωρώ πως δεν είναι και αυτοί τέλειοι αλλά έχουν μια σοβαρότητα και μια πιο σωστή οργάνωση. Στον Εσκιάδη κάνουν προχειροδουλειές και δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες των πράξεών τους. Το service του Εσκιάδη είναι κατώτερο και από το συνεργείο του μπαρμπα Μήτσου. Ο αρχιμηχανικός είναι τελείως άσχετος (ποιον έχει μπάρμπα αυτός και είναι σε εκείνη τη θέση.. ). 5 χρόνια το 147 και 2 το Φιατ έχω ολοκληρωμένη άποψη για τα ιταλικά συνεργεία και η εμπειρία μου λέει ότι ο Ράνιος είναι κλάσεις ανώτερος.Αν το πάω εκεί όμως το Bravo θα μείνει η εγγύηση?
Είναι εξουσιοδωτημένος για Alfa και όχι για Fiat. -
Ο χρήστης canonis έγραψε:
Αν το πάω εκεί όμως το Bravo θα μείνει η εγγύηση?
Είναι εξουσιοδωτημένος για Alfa και όχι για Fiat.Η εγγύηση ισχύει όπου και να το πας. Αρκεί να χρησιμοποιήουν τα ''σωστά'' ανταλλακτικά.
Fiat Bravο 2007