-
Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
Πλάκα κάνεις, έτσι?... Ποιά 'επιπλέον πολυπλοκότητα' και ποια διόδια ρε συ? Αν σου έλεγαν, π.χ. [έστω εξακολουθώντας να είναι κολλημένοι με τα κυβικά] ότι 'τα τέλη που θα πληρώσεις θα προκύπτουν από τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα του αυτοκινήτου σου διά 8 σε Ευρώ' (π.χ. 1400/8=175, 2000/8=250, 3500/8=438, κλπ) θα είχες τεράαααααστιο πρόβλημα να τα υπολογίσεις, κι εσύ και ο καθένας, έτσι?!.. Το πόσο πιο δίκαια θα ήταν αναλογικά [έστω χωρίς να υπολογίσουμε τον παράγοντα turbo] π.χ. για τον 1400άρη σε σχέση με τον 1600αρη & τον 1800άρη που τώρα είναι όλοι μαζί στο ίδιο σακί, ή για τον 2λιτρο που τώρα του ζητάνε να πληρώσει σαν να έχει 3 (!!!) αμάξια των 1800 κ.εκ. (κάπου 400 Ευρώ παραπάνω από τον 1800άρη), μεγαλώνοντας την ήδη εντελώς παράλογη διαφορά αντί να τη μικραίνουν, δε σε απασχολεί, ε?
Δεν κάνω πλάκα, εσύ τελείς εν συγχύσει. Εφόσον το κράτος έχει αποφασίσει να 'ξεζουμίσει' τα δίλιτρα αλλά όχι τα 1800άρια, τούτο βεβαίως μπορεί να το κάνει είτε τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται κλιμακωτά είτε με συνεχή τρόπο (προφανώς όχι γραμμικά).
'Τελείς εν συγχύσει'?!
Αρχίζω να καταλαβαίνω γιατί θεωρείς τόσο πολύπλοκο έναν υπολογισμό με βάση μια απλή φόρμουλα και υπερασπίζεσαι με νύχια και με δόντια το τσουβάλιασμα σε κατηγορίες. Αν δεν κατάλαβες αυτά που έγραψα παραπάνω όντως θα είχες πρόβλημα να βγάλεις κομπιουτεράκι και να πατήσεις 5 κουμπιά. Μου αρέσει πάντως το δεύτερο 'επιχείρημα' υπέρ του τσουβαλιάσματος: Βοηθάει το κράτος να 'ξεζουμίσει' μια 'κατηγορία' [με βάση π.χ. τα κυβικά] χωρίς να πειράξει κάποια άλλη, αν και θα μπορούσε να το κάνει ακόμα κι αν τα τέλη υπολογιζόντουσαν με 'συνεχή' τρόπο.
Το αν η παραπάνω απόφαση είναι δίκαιη ή άδικη απλά δεν έχει σχέση με την προηγούμενη συζήτηση περί της αναγκαιότητας ή μη του τσουβαλιάσματος. Παρομοίως, είναι άλλη συζήτηση αν το τελευταίο πρέπει να γίνεται με βάση τα κυβικά, την ιπποδύναμη, το βάρος κλπ. Αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω είναι ότι η κατηγοριοποίηση καθαυτή ενδείκνυται για πρακτικούς λόγους
Θαυμάσια. Κι αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω εγώ είναι ότι δεν είμαστε ΤΟΣΟ ηλίθιοι για να προέχουν οι 'πρακτικοί λόγοι' στους οποίους αναφέρεσαι σε σχέση με ο,τιδήποτε άλλο.
-
http://www.skai.gr/articles/news/environment/
Ενστάσεις από τον ΣΤΕΕΑ για τα μέτρα Σουφλιά
*Ο ΣΤΕΕΑ αναφέρει ότι τα μέτρα Σουφλιά κινούνται σε θετική κατεύθυνση αλλά διατηρεί ενστάσειςΤελευταία Ενημέρωση 19:10 24/07/2009
Σε θετική κατεύθυνση, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Τουριστικών Επιχειρήσεων Ενοικιάσεως Αυτοκινήτων (ΣΤΕΕΑ), κινούνται τα μέτρα που πρότεινε το ΥΠΕΧΩΔΕ σχετικά με την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Ειδικότερα όμως για το μέτρο της απόσυρσης, επισημαίνει ότι θα έπρεπε να περιλαμβάνει και την αντικατάσταση του παλιού αυτοκινήτου με ελαφρώς μεταχειρισμένο κατηγορίας Euro 4 προσφέροντας και σε αυτήν την περίπτωση οικονομικό κίνητρο διατηρώντας παράλληλα τα περιβαλλοντικά οφέλη από την χρήση αυτοκινήτων νεότερων και πολύ χαμηλών εκπομπών CO2.
«Με αυτόν τον τρόπο θα δινόταν η δυνατότητα σε κάποιον που τα οικονομικά του δεν επαρκούν για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, να αποσύρει το παλιό ρυπογόνο όχημά του και να το αντικαταστήσει με ένα σαφώς νεότερο και πιο σύγχρονο ενώ παράλληλα τονώνεται και η αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου» υπογραμμίζει ο ΣΤΕΕΑ.
Σχετικά με τη διαδικασία αγοράς των Περιβαλλοντικών Τελών Κυκλοφορίας ο ΣΤΕΕΑ τονίζει ότι την βρίσκει ιδιαίτερα γραφειοκρατική και καθόλου πρακτική. Δεν κατανοεί την αναγκαιότητα προσκόμισης της Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων όπου δεν αναφέρεται κανένα στοιχείο που να συντελεί στην κατάταξη του αυτοκινήτου σε μία από τις 4 Κλάσεις.
Αντίθετα, ο Σύνδεσμος εκτιμά ότι προκαλεί αξεπέραστα προβλήματα για τις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων: τα αυτοκίνητα είναι νοικιασμένα, ταξιδεύουν σε όλη την Ελλάδα και είναι αδύνατον για τις εταιρείες να συγκεντρώσουν τις κάρτες. Ακόμη, για πολλές εταιρείες που ο στόλος τους είναι κάποιες χιλιάδες αυτοκίνητα, είναι αδύνατον να μεταφέρουν τέτοιο όγκο καρτών στα σημεία αγοράς των Τελών Κυκλοφορίας. *
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Αρα, ο 'μυθος' οτι εχουν στο εξωτερικο ακριβοτερο κοστος ζωης εχει καταρρευσει πλεον και αυτο φαινεται απο τις οργισμενες αντιδρασεις πολλων ξενων οταν δουν τις τιμες στα ελληνικα supermarket.Και χειρότερα:
http://livingingreece.gr/2009/07/07/cos ... ng-greece/Δηλαδή πχ ένα παλιό Sunny ή Astra F με αντικατάσταση του καταλύτη θα έχει τη κατανάλωση, τις εκπομπές ρύπων και την ασφάλεια ενός νέου αυτοκινήτου;
Ένα μέσο Astra 1.4 του 1995 παράγει λιγότερο από το μισό CO2 (καμένη βενζίνη) σε σχέση με το 2-λιτρο turbo Astra OPC του 2010. Για τους ρύπους μπορεί να χρειάζεται ένα νέο καλό καταλύτη.
Μήπως μιλάω με τον Αντώναρο και δεν το έχω καταλάβει;
Συγκρίνεις το 1400 με το 2000 OPC; Κάνε σύγκριση μεταξύ όσο το δυνατόν όμοιων μοντέλων. Γενικά οι καταναλώσεις έπεσαν κάπως κατά μέσο όρο, παρ'όλο που δυστυχώς τα αυτοκίνητα βάρυναν πολύ.
Πχ. καταναλώσεις μοντέλων 1991-92: Alfa Romeo 155 1.8 12,4lt/100Km, A155 2.0 11,4lt/100Km, BMW 316i 11,01lt/100Km, 318i 10,52lt/100Km
τρέχοντα μοντέλα: Alfa Romeo 159 1.8 12,0lt/100Km, 159 1.9 & 2.2 13,4 και 14,5 lt/100Km αντίστοιχα. BMW 316 10,7lt/100Km, 320 9,8lt/100Km. (πηγή: library.techlink.gr/4t)Όμως οι εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα, άκαυστων υδρογονάνθρακων και οξειδίων του αζώτου έχουν μειωθεί δραματικα (http://en.wikipedia.org/wiki/European_e ... enger_cars)
Αν ο καταλύτης του Astra του 1992 χρειαστεί αντικατάσταση, το αυτοκίνητο θα επιστρέψει στη κατάσταση των προδιαγραφών Euro 1 που ίσχυαν όταν σχεδιάστηκε τότε, δεν θα γίνει Euro 5!Μου αρέσει πάντως το δεύτερο 'επιχείρημα' υπέρ του τσουβαλιάσματος: Βοηθάει το κράτος να 'ξεζουμίσει' μια 'κατηγορία' [με βάση π.χ. τα κυβικά] χωρίς να πειράξει κάποια άλλη, αν και θα μπορούσε να το κάνει ακόμα κι αν τα τέλη υπολογιζόντουσαν με 'συνεχή' τρόπο.
Συνεχής συνάρτηση δεν είναι μόνο η y=ax+b αλλά και η y=abx^3 (όπου προφανώς y=τέλη, x=κυβικά, a,b=διάφορες σταθερές ή παράμετροι)
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
...Αλλά τι λέω, παράκρουση θα με έχει πιάσει, γίνονται στην Ελλάδα τα αυτονόητα;;;;;;;
Τοτε ομως θα πρεπει να γινει και το αυτονοητο ο καθενας μας να μπορει να παει στη δουλεια του με τα ΜΜΜ κατι που στην Ελλαδα ειναι στη σφαιρα της επιστημονικης φαντασιας. Αλλα δε νομιζω να δεχτεις να σε φορολογησουν παραπανω (και τα αυτοκινητα που αγοραζεις) για να επιδοτησεις ετσι την κατασκευη ΜΜΜ' ή κανω λαθος; Μεχρι τοτε ο φορος στη βενζινη παιρνει τα βαρη απο καποιους και τα φορτωνει σε καποιους αλλους.-
Το εχω ξαναγραψει: ο νομοθετης πρεπει να νομοθετει για τους αδυνατους, ουτε καν για τους περισσοτερους.ΝΑΙ!!!! Μακάρι να γινόταν και στην Ελλάδα όπως γίνεται κι έξω. Έιναι το καλύτερο. Όπως είπα και πρίν, δυστυχώς για τους Έλληνες εκτός Αθηνών, τα συστήματα ΜΜΜ είναι μια ουτοπία. Μακάρι να μας δινόταν όλων η δυνατότητα να πληρώσουμε άμεσα για να φτιαχτούν συστήματα ΜΜΜ στον τόπο μας (επειδή είμαι από Πάτρα, στο λέω ότι είναι κάτι που όλοι ζητάμε χρόνια και θα τα δίναμε οι ίδιοι οι πολίτες, όπως έχουμε κάνει και πολλές φορές στο παρελθόν γιατι το κράτος μας έχει γράψει κανονικά). Αλλά όταν πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά μόνο και μόνο για να βλέπεις το αμάξι σου να κάθεται, με το λεωφορείο θα πάς; Με το αμάξι θα πας κι ας έιναι και 100 μέτρα απόσταση. Αυτά είναι τα πράσινα κίνητρα, φτου φτου τα καμάρια μας που τα σκεφτηκανε!!!
Και επειδή τη μισή μου ζωή την έχω φάει στο εξωτερικό, να σου πώ ότι κι εδώ μας έχουν ξεσκίσει στον πράσινο φόρο (βενζίνη και τέλη) αλλά εδώ έχει και υποδομές ΜΜΜ, δεν είναι Ελλάντα, δεν έχεις δικαιολογία να πάρεις αμάξι αντί λεωφορείου. Κι έτσι έχω το 2.5 (10ετίας, οικολογικότατο και καλοσυντηρημένο) αμαξάκι μου αλλά όταν κάνω 5.000χλμ το χρόνο (και 15.000 σε ΜΜΜ), δεν παραπονιέμαι, γιατί δε μου έρχεται ο κούκος αηδόνι. Το έχω για να το ευχαριστιέμαι τα σαββατοκύριακα. Κι άμα νομίζω ότι μου κοστίζει, περιορίζω τις εκδρομές, δεν πληρώνω σα μ@λακας 1000 Ευρώ (που θέλει το οικολογικά ευαίσθητο Ελλαδιστάν) για να το βλέπω να κάθεται. Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.
Αν διαβάσεις τα σχόλια περί του θέματος των έκτακτων εισφορών στην Καθημερινή http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathworld_1_17/07/2009_1289009 ο πολίτης δεν έχει πρόβλημα να πληρώσει για κάτι που θεωρεί ότι θα βοηθήσει τον τόπο. Το πρόβλημα είναι ότι ο πολίτης δεν πληρώνει γιατι ξέρει ότι όσα και να δώσει θα τα φάνε οι εξυπνάκηδες. Ακόμα και στους ΟΤΑ να πηγαίναν τα λεφτά, πάλι είναι γνωστό ότι τα τρώνε μεταξύ τους. Και βεβαίως, όλα αυτά με πλήρη ατιμωρησία (μας τιμωρεί ο λαός που δε μας ξαναψηφίζει,αχ, τι σκληρή και άδικη μοίρα).
Τέλος, για να παραφράσω αυτό που είπες φίλε Ασίμοφ - Ο νομοθέτης πρέπει να νομοθετεί το ίδιο για όλους. Αυτή είναι η αρχή της αναλογικότητας που πρέπει να ισχύει από τον τελευταίο πολίτη μέχρι τον πρωθυπουργό.
Α και κάτι τελευταίο, να που θα πάνε οι έκτακτες εισφορές μας: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_100002_26/07/2009_323583. ΚΑΙ Π*ΔΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΑΡΜΕΝΟΙ ΔΗΛΑΔΗ!!!! Α ρε λαέ με τα σοφά τα ρητά σου!!!
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
'Τελείς εν συγχύσει'?!Ακριβώς, και το επιβεβαιώνεις αφού για άλλη μια φορά φάσκεις και αντιφάσκεις, στην ίδια πρόταση μάλιστα:
Βοηθάει το κράτος να 'ξεζουμίσει' μια 'κατηγορία' [με βάση π.χ. τα κυβικά] χωρίς να πειράξει κάποια άλλη, αν και θα μπορούσε να το κάνει ακόμα κι αν τα τέλη υπολογιζόντουσαν με 'συνεχή' τρόπο.
Μα αφού μπορεί να το κάνει εξίσου καλά με συνεχή τρόπο (ο zorz ήδη έδωσε ένα παράδειγμα, αν δυσκολεύεσαι να το πιστέψεις, και φυσικά υπάρχουν άπειρα άλλα), δεν είναι το τσουβάλιασμα που βοηθάει. Δεν σου φταίει το τσουβάλιασμα λοιπόν, αλλά η συγκεκριμένη πολιτική του κράτους.
-
Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
'Τελείς εν συγχύσει'?!
Ακριβώς, και το επιβεβαιώνεις αφού για άλλη μια φορά φάσκεις και αντιφάσκεις, στην ίδια πρόταση μάλιστα:
Βοηθάει το κράτος να 'ξεζουμίσει' μια 'κατηγορία' [με βάση π.χ. τα κυβικά] χωρίς να πειράξει κάποια άλλη, αν και θα μπορούσε να το κάνει ακόμα κι αν τα τέλη υπολογιζόντουσαν με 'συνεχή' τρόπο.
Μα αφού μπορεί να το κάνει εξίσου καλά με συνεχή τρόπο (ο zorz ήδη έδωσε ένα παράδειγμα, αν δυσκολεύεσαι να το πιστέψεις, και φυσικά υπάρχουν άπειρα άλλα), δεν είναι το τσουβάλιασμα που βοηθάει. Δεν σου φταίει το τσουβάλιασμα λοιπόν, αλλά η συγκεκριμένη πολιτική του κράτους.
Ή δε μπορείς ή δε θέλεις να καταλάβεις απλά Ελληνικά.
Αναρωτιέμαι σε τι γλώσσα πρέπει να το γράψω για να καταλάβεις ότι ακόμα κι αν κάνει αυτό που λέει ο Γιώργος πιο πάνω ΔΕΝ βάζει στο ίδιο καζάνι το 1400άρι με το 1600άρι ή το 1800άρι κλπ, και ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ από το στεγνό τσουβάλιασμα το οποίο εσύ τόσο πασχίζεις να υποστηρίξεις.
Από εκεί και πέρα, αν αναρωτιεσαι τι 'μου φταίει' πολύ απλά θα σου πω ΚΑΙ το τσουβάλιασμα ως 'λογική' ΚΑΙ η γενικότερη πολιτική του κράτους, που βρωμάει από μακριά ότι μόνο στόχο έχει να γεμίσει τα ταμεία και να βολέψει κάποιους 'φίλους', ασχέτως τι θα κοστίσει αυτό στον Έλληνα πολίτη.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Πρόσεξε τι γράφεις, ετοιμάζεται να σου την πέσει ο πράκτωρ 888888 που δεν περίμενες ν' αρχίσουν όοοοολοι οι συμπολίτες σου να ζητάνε αποδείξεις προτού καταθέσεις τις παραπάνω απόψεις.Τις ειρωνιουλες τα χαχανα και τους χαρακτηρισμους αλλου...
Νασαι σιγουρος οτι μπορω καλυτερα απο εσενα να σε ειρωνευτω και να σε χαρακτηρισω.
Ενταξει λεβεντακο??
Οταν αδυνατεις να καταλαβεις κατι να ρωτας να στο εξηγουν.Πουθενα εγω δεν εγραψα αυτα που μου αποδιδεις και σε κανενα δεν απαγορευσα (με ποιο τροπο αλλωστε θα μπορουσα) να πει τις αποψεις του...
Να στο κανω λιανα μπας και το καταλαβεις??
Αυτο που λεω ειναι οτι για το χαλι αυτο υπευθυνοι ειμαστε ΚΑΙ εμεις.
Εχουμε το κρατος που μας αξιζει συνολικα σαν πολιτες.
Οταν ξεμπερδεψεις απο τις λειες συνεχεις συναρτησεις και ξελαμπικαρει το μυαλουδακι σου κοιτα γυρω σου και θα καταλαβεις τι εννοω.
Τοσο απλα.
Αϊντε λεβεντη μου.... -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Πρόσεξε τι γράφεις, ετοιμάζεται να σου την πέσει ο πράκτωρ 888888 που δεν περίμενες ν' αρχίσουν όοοοολοι οι συμπολίτες σου να ζητάνε αποδείξεις προτού καταθέσεις τις παραπάνω απόψεις.
Τις ειρωνιουλες τα χαχανα και τους χαρακτηρισμους αλλου...
Νασαι σιγουρος οτι μπορω καλυτερα απο εσενα να σε ειρωνευτω και να σε χαρακτηρισω.
Ενταξει λεβεντακο??
Οταν αδυνατεις να καταλαβεις κατι να ρωτας να στο εξηγουν.Πουθενα εγω δεν εγραψα αυτα που μου αποδιδεις και σε κανενα δεν απαγορευσα (με ποιο τροπο αλλωστε θα μπορουσα) να πει τις αποψεις του...
Να στο κανω λιανα μπας και το καταλαβεις??
Αυτο που λεω ειναι οτι για το χαλι αυτο υπευθυνοι ειμαστε ΚΑΙ εμεις.
Εχουμε το κρατος που μας αξιζει συνολικα σαν πολιτες.
Οταν ξεμπερδεψεις απο τις λειες συνεχεις συναρτησεις και ξελαμπικαρει το μυαλουδακι σου κοιτα γυρω σου και θα καταλαβεις τι εννοω.
Τοσο απλα.
Αϊντε λεβεντη μου....δεν υπαρχει κανενας δικηγορος να τους τραβηξει καμια μυνηση οπως εγινε τωρα πριν λιγες μερες για εναν αλλο φορο που βαλανε ?
Aς κανει πρωτα μυνηση στους φοροφυγαδες συναδελφους του, να συνεχισει με τους ααααλλους συνεπεις φορολογουμενους τους Γιατρους, μετα ας τραβηξει και απο μια μυνηση σε Ελευθερους Επαγγελματιες και Αυτοαπασχολουμενους και μολις ολοκληρωθουν οι δικες ας μηνυσει και το τοτε υπουργο Οικονομιας οιασδηποτε αποχρωσης.
Μεχρι τοτε και οσο υπαρχουν φοροφυγαδες ΣΚΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ!!!!
I rest my case...
...λεβέντη μου.
-
Τα τελευταία μέτρα αποτελούν μια άγρια φοροεπιδρομή εναντίον των φτωχότερων στρωμάτων της ελληνικής κοινωνίας και μία βίαιη μετάτοπιση πλούτου της Ελλάδος στο εξωτερικό που θα επιδεινώσει έτι περαιτέρω το έλλειμμα ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών της χώρας τη στιγμή που η Ελλάδα εισέρχεται σε ύφεση. Πρόκειται για καθαρό εκβιασμό! Αντί να στηριχθούν παραγωγικοί κλάδοι της Ελληνικής οικονομίας, στο όνομα του περιβάλλοντος στηρίζονται οι Γερμανοί,οι Γάλλοι, οι Σουηδοί, οι Κορεάτες, οι Ιάπωνες κτλ, όλοι και κάποιοι μετρημένοι στα δάχτυλα μεγαλοεπιχειρηματίες του κλάδου στην Ελλάδα. Οι παραγωγικές τάξεις της ελληνικής οικονομίας; Με τη λογική της προστασίας του περιβάλλοντος γιατί το κράτος δεν μειώνει τις εκπομπές της ΔΕΗ; Και οι ελληνικές παραγωγικές εταιρείες; Η Ελλάδα δεν είναι χώρα παραγωγής αυτοκινήτου για να αλλάζονται τα αυτοκίνητα κάθε 7 χρόνια όπως οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι ούτε έχουμε τους μισθούς των άλλων Δυτικοευρωπαίων που εφαρμόστηκε το μέτρο...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
I rest my case......λεβέντη μου.
Mαλλον εχεις καποιο σοβαρο προβλημα κατανοησης του γραπτου λογου.
Ασχολησου καλυτερα με τις λειες συνεχεις συναρτησεις που θα μειωσουν τα τελη κυκλοφοριας κατα 20?? 50?? ευρω το χρονο ωστε με το 20αρικο να παρεις το λαπτοπ σου... -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αναρωτιέμαι σε τι γλώσσα πρέπει να το γράψω για να καταλάβεις ότι ακόμα κι αν κάνει αυτό που λέει ο Γιώργος πιο πάνω ΔΕΝ βάζει στο ίδιο καζάνι το 1400άρι με το 1600άρι ή το 1800άρι κλπ, και ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ από το στεγνό τσουβάλιασμα το οποίο εσύ τόσο πασχίζεις να υποστηρίξεις.Προφανώς αγνοείς ότι με μια μέθοδο παρεμβολής μπορώ πανεύκολα να βγάλω μια συνεχή συνάρτηση που να προσεγγίζει το υπάρχον σύστημα με οσοδήποτε καλή ακρίβεια. Αν το κράτος αποφάσιζε να κάνει ακριβώς αυτό, θα ήσουν ευχαριστημένος μόνο και μόνο επειδή καταργήθηκε το τσουβάλιασμα; Δεν νομίζω.
Από εκεί και πέρα, αν αναρωτιεσαι τι 'μου φταίει' πολύ απλά θα σου πω ΚΑΙ το τσουβάλιασμα ως 'λογική' ΚΑΙ η γενικότερη πολιτική του κράτους, που βρωμάει από μακριά ότι μόνο στόχο έχει να γεμίσει τα ταμεία και να βολέψει κάποιους 'φίλους', ασχέτως τι θα κοστίσει αυτό στον Έλληνα πολίτη.
Η κατηγοριοποίηση επιβάλλεται για συγκεκριμένους πρακτικούς λόγους, η μεγάλη επιβάρυνση των αυτοκινήτων >1929cc όχι. Δικαίωμά σου να διαμαρτύρεσαι για ό,τι θες, αλλά η οποιαδήποτε διαμαρτυρία είναι αποτελεσματικότερη όταν εστιάζεται στις σωστές αιτίες.
Οταν ξεμπερδεψεις απο τις λειες συνεχεις συναρτησεις και ξελαμπικαρει το μυαλουδακι σου κοιτα γυρω σου και θα καταλαβεις τι εννοω.
888888, για να είμαστε δίκαιοι εγώ ανέφερα τις λείες συναρτήσεις στην περί τσουβαλιάσματος συζήτηση, όχι ο nidosan. Εκείνος πάντως έχει την εντύπωση ότι δυσκολεύομαι να χρησιμοποιήσω κομπιουτεράκι...
-
Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
Αναρωτιέμαι σε τι γλώσσα πρέπει να το γράψω για να καταλάβεις ότι ακόμα κι αν κάνει αυτό που λέει ο Γιώργος πιο πάνω ΔΕΝ βάζει στο ίδιο καζάνι το 1400άρι με το 1600άρι ή το 1800άρι κλπ, και ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ από το στεγνό τσουβάλιασμα το οποίο εσύ τόσο πασχίζεις να υποστηρίξεις.
Προφανώς αγνοείς ότι με μια μέθοδο παρεμβολής μπορώ πανεύκολα να βγάλω μια συνεχή συνάρτηση που να προσεγγίζει το υπάρχον σύστημα με οσοδήποτε καλή ακρίβεια. Αν το κράτος αποφάσιζε να κάνει ακριβώς αυτό, θα ήσουν ευχαριστημένος μόνο και μόνο επειδή καταργήθηκε το τσουβάλιασμα; Δεν νομίζω.
Tώρα θες να μου πεις ότι το τσουβάλιασμα είναι καλό, πρακτικό και χρήσιμο, επειδή αν θέλει το κράτος μπορεί να το προσεγγίσει και με άλλες μεθόθους?!
Συγνώμη, αλλά...
Από εκεί και πέρα, αν αναρωτιεσαι τι 'μου φταίει' πολύ απλά θα σου πω ΚΑΙ το τσουβάλιασμα ως 'λογική' ΚΑΙ η γενικότερη πολιτική του κράτους, που βρωμάει από μακριά ότι μόνο στόχο έχει να γεμίσει τα ταμεία και να βολέψει κάποιους 'φίλους', ασχέτως τι θα κοστίσει αυτό στον Έλληνα πολίτη.
Η κατηγοριοποίηση επιβάλλεται για συγκεκριμένους πρακτικούς λόγους, η μεγάλη επιβάρυνση των αυτοκινήτων >1929cc όχι. Δικαίωμά σου να διαμαρτύρεσαι για ό,τι θες, αλλά η οποιαδήποτε διαμαρτυρία είναι αποτελεσματικότερη όταν εστιάζεται στις σωστές αιτίες.
Θα ήθελες να μας τους αναλύσεις αυτούς τους συγκεκριμένους λόγους που κάνουν την κατηγοριοποίηση και τα πάγια ποσά να επιβάλλονται?
Και μια και το έφερε η συζήτηση και είσαι υπέρ της 'κατηγοριοποίησης για πρακτικούς λόγους', για πες μας, συμφωνείς με τη θέσπιση παγίων ποσών ανά κατηγορίες εισοδήματος για την 'έκτακτη εισφορά', που τσουβαλιάζουν αυτόν που έβγαλε 60.000 μαζί με αυτόν που έβγαλε 75.000, κλπ?
εκείνος πάντως έχει την εντύπωση ότι δυσκολεύομαι να χρησιμοποιήσω κομπιουτεράκι...
Εγώ την έχω για εσένα, κι εσύ για την πλειοψηφία των Ελλήνων....
-
Πρέπει να είμαστε από τις λίγες χώρες στον κόσμο όπου ένα μέτρο που κινείται στη σωστή κατεύθυνση προκαλεί τόση γκρίνια.
Τα τέλη κυκλοφορίας ως τώρα καθορίζονταν μόνο με τα κυβικά, τώρα θα καθορίζονται με τα κυβικά και την κατηγορία εκπομπών ρύπων. Οι χρονολογίες με βάση τις οποίες γίνεται η κατηγοριοποίηση είναι οι χρονολογίες που εφαρμόστηκαν οι εκάστοτε προδιαγραφές ρύπων (2005: Euro4, 2001: Euro3 κ.ο.κ). Με αντίστοιχο τρόπο υπολογίζονται τα τέλη κυκλοφορίας και σε άλλες χώρες (γερμανία, ελβετία), δεν πρόκειται για κάποια ελληνική πατέντα.
Φυσικά για οποιοδήποτε μέτρο θα μπορούσε να βρει κανείς παραδείγματα παππούδων που αδικούνται γιατί κάνουν μόνο Χ χιλιόμετρα κλπ κλπ, κανένα μέτρο δεν μπορεί να είναι ούτε τέλειο ούτε απόλυτα δίκαιο για όλους, η ουσία είναι να είναι καλό το μέτρο προς το γενικό συμφέρον.
Και γι αυτούς που επιβαρύνονται πολύ από τα νέα μέτρα, όσους δηλαδή έχουν αυτοκίνητο Euro 1 και παλιότερο, το κράτος με την απόσυρση τους δίνει 1500-2500 ευρώ τη στιγμή που το αποσυρόμενο αυτοκίνητο έχει τις περισσότερες φορές μικρότερη εμπορική αξία από 1500 ευρώ.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Θα ήθελες να μας τους αναλύσεις αυτούς τους συγκεκριμένους λόγους που κάνουν την κατηγοριοποίηση και τα πάγια ποσά να επιβάλλονται?Και μια και το έφερε η συζήτηση και είσαι υπέρ της 'κατηγοριοποίησης για πρακτικούς λόγους', για πες μας, συμφωνείς με τη θέσπιση παγίων ποσών ανά κατηγορίες εισοδήματος για την 'έκτακτη εισφορά', που τσουβαλιάζουν αυτόν που έβγαλε 60.000 μαζί με αυτόν που έβγαλε 75.000, κλπ?
Τα έχω ξαναγράψει, δεν διαβάζεις; Εφόσον μιλάμε για μικρά ποσά, η διευκόλυνση που προσφέρει η κατηγοριοποίηση είναι ασύγκριτα χρήσιμη. Ανέφερα τα διόδια ως ακραίο παράδειγμα (προφανώς δεν το κατάλαβες), όπου εκεί όλα τα επιβατικά ΙΧ αυτοκίνητα μπαίνουν σε μια μόνο κατηγορία, ακριβώς επειδή πρόκειται για ποσά μόλις 2-3€. Εκτός και αν έχεις όρεξη να περιμένεις στην ουρά έως ότου ο ταμίας να υπολογίσει μέχρι και το τελευταίο λεπτό τα διόδια που πρέπει να πληρώσει καθένα από τα 10-20 αυτοκίνητα που είναι μπροστά σου, με βάση τα κυβικά, την ιπποδύναμη, ή ό,τι άλλο. Στο αντίθετο άκρο, τώρα, π.χ. στη φορολογία εισοδήματος όπου τα ποσά ανέρχονται σε (πολλές) χιλιάδες ευρώ, η χρήση πιο πολύπλοκων μεθόδων υπολογισμού είναι ορθή και θεμιτή.
-
Μια γρήγορη ματιά στους 4Τ, για να δούμε τους καβαλημένους με τα 2λιτρα, τους 'έχοντες', τους 'ρυπαίνοντες', αυτά τα ρεμάλια που φοροδιαφεύγουν και πάνε και παίρνουν πανάκριβα αυτοκίνητα, που έχουν πάει τη χώρα κατα διαόλου.. αυτούς που τους αξίζει να πληρώσουν ειδικό φόρο στα αυτοκίνητα υπέρ του δημοσίου.
BMW 320i(318i), 1995cc(1995cc), €36.900 (€34.850)
Saab Sport Sedan 2.0 Aero TS 1998cc €35.950
VW Passat 2.0 FSi. 1984cc, €28.045
Opel Insignia 2.0T, 1998cc, €26.579
Mazda 6 Sedan 2.0, 1999cc, €24.470
Renault Laguna 2.0, 1998cc, €23.078
Hyundai Tucson 2.0, 1975 cc, €20.790
Toyota Rav4 2.0, 1986cc, €19.850
Όλοι αυτοί να πληρώσουν γιατί τους αξίζει τέτοιοι που είναι, €428 τέλη κυκλοφορίας + €150 ειδικό φόρο = €578. Ενώ ο φτωχούλης μικροκομπιναδόρος, ο πεινασμένος, ο μέσος Έλληνας που προσπαθεί να αναθρέψει τα παιδάκια του, που έκανε μια μικρή αρπαχτούλα όχι γι'αυτόν αλλά για τη φουκαριάρα τη μάνα του, και πήρε μια ψωρο-Μερσεντέ, μη φανταστείτε τίποτα AMG, τη C200K (1796cc, €41.500, ψίχουλα δηλαδή, μόλις €4.600 πιο ακριβό από το ακριβότερο αμάξι που αναφέρω)... Αυτός να πληρώσει €184. Γιατί πεινάει. Γιατί δεν είναι 'έχων' σαν τους υπόλοιπους.
Αναρωτιέμαι μήπως τελικά έγινε πλειοδοτικός διαγωνισμός α λα Μίζενς και τα περισσότερα τα έριξε η ΜΒ-Hellas για να μπεί το όριο στα 1929cc κι όχι στα 2000cc ακριβώς (όχι ότι έχω τίποτα με τη Μercedes, αλλά είναι τραγικό και το λιγότερο περίεργο το αυτοκίνητο που καλώς ή κακώς έγινε σήμα κατατεθέν του Έλληνος Νεόπλουτου και του Δημόσιου Παράγοντα να είναι το μόνο που μένει απ΄έξω από την επιδρομή).
Γράφει ο Αντώνης Μπέζας (υφυπουργός οικονομικών) για τις έκτακτες εισφορές: Είναι σαφές ότι αφορά τους οικονομικά πιο εύπορους πολίτες.LINK
εδώ γελάτε!!!!!
*Σημειωτέον ότι παραθέτω από κάθε κατασκευαστή το αυτοκίνητο με κινητήρα πιο κοντά στο 'ψυχολογικό' όριο των 2 λίτρων.
-
Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
Θα ήθελες να μας τους αναλύσεις αυτούς τους συγκεκριμένους λόγους που κάνουν την κατηγοριοποίηση και τα πάγια ποσά να επιβάλλονται?
Και μια και το έφερε η συζήτηση και είσαι υπέρ της 'κατηγοριοποίησης για πρακτικούς λόγους', για πες μας, συμφωνείς με τη θέσπιση παγίων ποσών ανά κατηγορίες εισοδήματος για την 'έκτακτη εισφορά', που τσουβαλιάζουν αυτόν που έβγαλε 60.000 μαζί με αυτόν που έβγαλε 75.000, κλπ?
Τα έχω ξαναγράψει, δεν διαβάζεις; Εφόσον μιλάμε για μικρά ποσά, η διευκόλυνση που προσφέρει η κατηγοριοποίηση είναι ασύγκριτα χρήσιμη.
Μωρέ διαβάζω, επιχειρήματα είναι που δε βλέπω.
- Από πότε ποσά όπως τα 646 Ευρώ το χρόνο και γενικότερα ποσά που φτάνουν μέχρι και τα 1380 Ευρώ το χρόνο, με τα οποία χρέωσαν κάποιες κατηγορίες, είναι 'μικρά ποσά'?!..
- Από που κι ως που είναι 'ασύγκριτα χρήσιμη' η διευκόλυνση που προσφέρει το τσουβάλιασμα όταν έχουμε να κάνουμε με τέτοια ποσά, που τα πληρώνουμε 1 φορά το χρόνο? Δε θα μας το εξηγήσεις? Θα ήταν, πιστεύεις, δύσκολο ή υπερβολικά χρονοβόρο να υπολογίσει ο καθένας το φόρο που θα αντιστοιχούσε στα [π.χ.] κυβικά του με μια διαίρεση ή ένα πολ/σμό αντί να ψάξει να δει σε ποιο σακί τον έχουν βάλει?
Μη μου πεις πάλι για διόδια διότι ούτε τα ποσά συγκρίνονται ούτε ο χρόνος στον οποίο πρέπει να γίνει ο κάθε υπολογισμός.
στη φορολογία εισοδήματος όπου τα ποσά ανέρχονται σε (πολλές) χιλιάδες ευρώ, η χρήση πιο πολύπλοκων μεθόδων υπολογισμού είναι ορθή και θεμιτή.
Για να καταλάβω ποια είναι η θέση σου, υπό ποιες συνθήκες [από τι ποσό και πάνω, κλπ] πιστεύεις ότι είναι 'ορθή και θεμιτή' η χρήση 'πιο πολύπλοκων μεθόδων υπολογισμού' σε σχέση με το απλό τσουβάλιασμα?
Με το πατροπαράδοτο τσουβάλιασμα ορισμένων 'κυβικών' (1400cc=1600cc=1800cc, κλπ) συμφωνείς? Είναι 'ορθό, θεμιτό και αναγκαίο'?
Και βέβαια δεν απάντησες στη σχετική ερώτηση που σου έκανα παραπάνω - σε καλύπτει η θέσπιση παγίων ποσών της τάξεως των μερικών χιλιάδων [ή δεκάδων χιλιάδων] ευρώ ανά 'κατηγορία εισοδήματος' για την 'έκτακτη εισφορά', που τσουβαλιάζουν π.χ. αυτόν που έβγαλε 60.000 μαζί με αυτόν που έβγαλε 75.000 [και τιμωρούν αυτόν που έβγαλε 80.000 σε σχέση με αυτόν που έβγαλε 79.500]?...
Αναρωτιέμαι μήπως τελικά έγινε πλειοδοτικός διαγωνισμός α λα Μίζενς και τα περισσότερα τα έριξε η ΜΒ-Hellas για να μπεί το όριο στα 1929cc κι όχι στα 2000cc ακριβώς (όχι ότι έχω τίποτα με τη Μercedes, αλλά είναι τραγικό και το λιγότερο περίεργο το αυτοκίνητο που καλώς ή κακώς έγινε σήμα κατατεθέν του Έλληνος Νεόπλουτου και του Δημόσιου Παράγοντα να είναι το μόνο που μένει απ΄έξω από την επιδρομή).
Γράφει ο Αντώνης Μπέζας (υφυπουργός οικονομικών) για τις έκτακτες εισφορές: Είναι σαφές ότι αφορά τους οικονομικά πιο εύπορους πολίτες.LINK
εδώ γελάτε!!!!!
Είπαμε, στη σημερινή Ελλάδα 'οικονομικά πιο εύπορος πολίτης' είναι αυτός που έβγαλε πάνω από 60Κ το 2007 ή/και το 2008 κι αυτός που έχει αμάξι με κινητήρα >1929 κ.εκ.
Όχι ο ταλαίπωρος που έχει σπίτια, οικόπεδα, μερικά μύρια στην άκρη και το ταπεινό C200 για να κάνει τις βόλτες του. Αυτός αποτελεί 'προστατευόμενο είδος'. -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
- Από πότε ποσά όπως τα 646 Ευρώ το χρόνο και γενικότερα ποσά που φτάνουν μέχρι και τα 1380 Ευρώ το χρόνο, με τα οποία χρέωσαν κάποιες κατηγορίες, είναι 'μικρά ποσά'?!..
Μικρές είναι οι διαφορές που θα προκύψουν αν ο υπολογισμός των τελών γίνει με κατάλληλα επιλεγμένη συνεχή συνάρτηση. ('Οχι φυσικά με το 'κυβικά/8' που θες εσύ. Κάτι τέτοιο δεν θα γινόταν ποτέ αποδεκτό, αφού επιβαρύνει τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού. Και μην αντιτείνεις ότι θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται άλλα κριτήρια αντί του κυβισμού, είπαμε σύμφωνοι όμως αυτό είναι άλλη συζήτηση.)
- Από που κι ως που είναι 'ασύγκριτα χρήσιμη' η διευκόλυνση που προσφέρει το τσουβάλιασμα όταν έχουμε να κάνουμε με τέτοια ποσά, που τα πληρώνουμε 1 φορά το χρόνο? Δε θα μας το εξηγήσεις? Θα ήταν, πιστεύεις, δύσκολο ή υπερβολικά χρονοβόρο να υπολογίσει ο καθένας το φόρο που θα αντιστοιχούσε στα [π.χ.] κυβικά του με μια διαίρεση ή ένα πολ/σμό αντί να ψάξει να δει σε ποιο σακί τον έχουν βάλει?
Αυτό πες το στον υπάλληλο της εφορίας που θα πρέπει να δώσει εκατοντάδες σήματα τελών κυκλοφορίας καθημερινά (τις τελευταίες μέρες του χρόνου, που τρέχουν όλοι). Βλέπεις, η μηχανογράφηση δεν είναι ακόμα τέλεια, αλλιώς θα μας έστελναν κατευθείαν το σήμα των τελών με το ταχυδρομείο, και την χρέωση με το εκκαθαριστικό.
στη φορολογία εισοδήματος όπου τα ποσά ανέρχονται σε (πολλές) χιλιάδες ευρώ, η χρήση πιο πολύπλοκων μεθόδων υπολογισμού είναι ορθή και θεμιτή.
Για να καταλάβω ποια είναι η θέση σου, υπό ποιες συνθήκες [από τι ποσό και πάνω, κλπ] πιστεύεις ότι είναι 'ορθή και θεμιτή' η χρήση 'πιο πολύπλοκων μεθόδων υπολογισμού' σε σχέση με το απλό τσουβάλιασμα?
Θέλεις να σου προσδιορίσω ένα ακριβές ποσό; Λυπάμαι, δεν έχω όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να κάνω πλήρη ανάλυση κόστους/οφέλους (δεν είμαι σύμβουλος του υπουργού ). Ανέφερα όμως συγκεκριμένες τάξεις μεγέθους (δεκάδες vs. χιλιάδες ευρώ), αν δεν σου αρκεί αυτό τί να πω...
Με το πατροπαράδοτο τσουβάλιασμα ορισμένων 'κυβικών' (1400cc=1600cc=1800cc, κλπ) συμφωνείς? Είναι 'ορθό, θεμιτό και αναγκαίο'?
Προσωπικά δεν το θεωρώ τόσο τραγικό, και γενικά στο forum δεν έχω δει πολλούς να διαμαρτύρονται γι' αυτό -- μάλιστα αν δεν υπήρχαν 2-3 συγκεκριμένα μοντέλα της Audi και της Mercedes μάλλον δεν θα φώναζε κανείς. Χάριν συζήτησης, όμως, ας υποθέσουμε ότι κάνουμε τον κόπο να σπάσουμε την κατηγορία ως εξής: κρατάμε σταθερά τα τέλη στα 1600cc, τα αυξάνουμε κατά Χ στα 1800cc και τα μειώνουμε κατά X στα 1400cc. Πόσο να βάλουμε το Χ; (Απάντησε υπεύθυνα.) 15€; 20€; 25€; Αυτό εννοώ όταν λέω ότι οι διαφορές δεν θα ξεπερνούσαν λίγες δεκάδες ευρώ. Αλλά ξέχασα, με αυτά τα λεφτά εσύ αγοράζεις ολόκληρο laptop...
Υ.Γ. Όσο για την έκτακτη αναδρομική εισφορά, αυτή εντάσσεται στην φορολογία εισοδήματος, την οποία ήδη κάλυψα στην προηγούμενη απάντησή μου.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Είπαμε, στη σημερινή Ελλάδα 'οικονομικά πιο εύπορος πολίτης' είναι αυτός που έβγαλε πάνω από 60Κ το 2007 ή/και το 2008 κι αυτός που έχει αμάξι με κινητήρα >1929 κ.εκ.
Όχι ο ταλαίπωρος που έχει σπίτια, οικόπεδα, μερικά μύρια στην άκρη και το ταπεινό C200 για να κάνει τις βόλτες του. Αυτός αποτελεί 'προστατευόμενο είδος'.Όσον αφορά την περιουσία δεν ξέρω αν έχεις δίκιο, δεν αποτελεί πάντα ένδειξη πλούτου ή και ρευστότητας. Επι παραδείγματι, οι δικοί μου (μισθωτοί) έκαναν το σκ@το τους (και το δικό μας μεγαλώνοντας) παξιμάδι 30 χρόνια πληρώνοντας μέχρι τελευταία δεκάρα τον κάθε φόρο που τους αναλογούσε και αγόρασαν τούβλα, μπετά, σίδερα κτλ κτλ, πάντα πληρώνοντας τον ανάλογο ΦΠΑ, ΙΚΑ, τόκους (από τους οποίους η τράπεζα απέδωσε στο κράτος πάλι φόρο) και τα φτιάξανε 2 σπίτια. Με γειά τους και χαρά τους.
Κάποιος άλλος τα ίδια λεφτά τα έφαγε στα μπουζούκια, τα ντύθηκε burberry, τα έφαγε σε ταξίδια, τα πήρε αμάξια, παπούτσια, τούρτες παγωτό ή δεν ξέρω κι εγώ τι, πληρώνοντας το ΦΠΑ του, τα τέλη του ή ότι άλλο του αναλογεί. Με γειά του και χαρά του κι αυτού! Μόνο που σ'αυτόν δεν ήρθε κανένας να του πεί ότι τώρα επειδή χάλασε 200.000 ευρώ στα μπουζούκια και στα burberry υπάρει Ειδικό Τέλος Άκρατης Καλοζωίας (ΕΤΑΚ) και πρέπει να πληρώνει εσαεί ένα χ ποσοστό μέχρι να πεθάνει. Δε συμφέρει να τα τρώς λοιπόν μέχρι τελευταίας δεκάρας;
Ανταμείβει το κράτος έτσι τον σπάταλο και αυτόν που θα του γίνει βάρος στα γεράματά του, κι όχι αυτόν που έχει φροντίσει να έχει ένα υστέρημα και να μην εξαρτάται από το τί βρωμοεπίδομα της ντροπής θα του πετάξει ο κάθε πολιτικάντης.
Το κράτος δεν πρέπει να το νοιάζει τι κάνει ο καθένας με τα λεφτά του από τη στιγμή που πλήρωσε το φόρο του και μετά. Από το υστέρημά μας δεν τα φτιάξαμε τα σπίτια μας ή δεν πήραμε τα αυτοκίνητά μας; Τι πάει να πεί έχεις; Ναι, έχω, δεν τα'κλεψα κύριε. 'Αμα τα εκμεταλλεύομαι και βγάζω κέρδος να πληρώσω το φόρο εισοδήματος. Αλλά άμα δε βγάζω μία κι ίσα ίσα πληρώνω ΔΕΗ, τηλέφωνα, έξοδα συντήρησης, κοινόχρηστα, συνεργεία, ανταλλακτικά κτλ κτλ, δε φτάνει που τα παίρνεις απ'το ΦΠΑ, γιατί με φορολογείς δηλαδή κι από πάνω; Φόρος στη χασούρα; Πάμε καλά;
Δε λέω, το κράτος έχει ανάγκη να μαζευτούν ορισμένα χρήματα είτε με τον ένα είτε με τον άλλο τρόπο... απλά ας σταματήσει ο εμπαιγμός, απλά και τίμια να μπούν όλα στο φόρο εισοδήματος (κι ας γίνει και η χαμηλότερη κλίμακα ένα σκανδιναβικότατο 40%) και επιτέλους να κάνει τη δουλειά της η εφορία, να ελέγχει τα εισοδήματα σωστά και να μην ξημεροβραδιάζονται στο φραπέ και στη μίζα. Τέλος στην ασύδοτη μαλάκυνση, τα επικοινωνιακά τρικ, τη δημιουργική λογιστική και τον φανφαρονισμό ορισμένων που νομίζουν ότι όλη η Ευρώπη μας χρωστάει χάρη ενώ στην πραγματικότητα έχουμε γίνει τα τσιμπούρια και οι λαθρομετανάστες της, τελευταίοι στα πάντα.
-
Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
Με το πατροπαράδοτο τσουβάλιασμα ορισμένων 'κυβικών' (1400cc=1600cc=1800cc, κλπ) συμφωνείς? Είναι 'ορθό, θεμιτό και αναγκαίο'?
Προσωπικά δεν το θεωρώ τόσο τραγικό, και γενικά στο forum δεν έχω δει πολλούς να διαμαρτύρονται γι' αυτό -- μάλιστα αν δεν υπήρχαν 2-3 συγκεκριμένα μοντέλα της Audi και της Mercedes μάλλον δεν θα φώναζε κανείς. Χάριν συζήτησης, όμως, ας υποθέσουμε ότι κάνουμε τον κόπο να σπάσουμε την κατηγορία ως εξής: κρατάμε σταθερά τα τέλη στα 1600cc, τα αυξάνουμε κατά Χ στα 1800cc και τα μειώνουμε κατά X στα 1400cc. Πόσο να βάλουμε το Χ; (Απάντησε υπεύθυνα.) 15€; 20€; 25€; Αυτό εννοώ όταν λέω ότι οι διαφορές δεν θα ξεπερνούσαν λίγες δεκάδες ευρώ. Αλλά ξέχασα, με αυτά τα λεφτά εσύ αγοράζεις ολόκληρο laptop...
Υ.Γ. Όσο για την έκτακτη αναδρομική εισφορά, αυτή εντάσσεται στην φορολογία εισοδήματος, την οποία ήδη κάλυψα στην προηγούμενη απάντησή μου.
Φίλε φοβάμαι ότι δε μπορώ να σε στηρίξω σε όσα λές. Δες το προηγούμενο ποστ μου για να πειστείς ότι η κατηγοριοποίηση με βάση τα κυβικά είναι απηρχαιωμένη, βλακώδης, ανίδεη, και αφάνταστα κομπλεξική στάση αμόρφωτων Αυστραλοπίθηκων, σαν κι αυτών που κολλάνε στις Α-class Μερσεντές τους και τις 316 BMW σήματα AMG και ///Μ (για να δείξουμε ότι έχουμε πολλά κυβικά @@).
Το ερώτημα του πόσο να βάλουμε το Χ είναι ανούσιο. Ας μην κολλάμε στη λεπτομέρεια όταν είναι προφανές ότι το όλο σύστημα είναι λάθος. Και ακόμα και οι διαφορές να ήταν της τάξης των λιγων δεκάδων ευρώ, λίγα απο δω, λιγα απο κει, ο Τσοχατζόπουλος που δεν είχε βρακί ο κ***ς του, παντρεύτηκε στο Παρίσι και καν'το Google να δείς τι χάλασε (με το μισθό του δημόσιου λειτουργού), μην ξεχνας ότι μερικοί γίνονται ζαπλουτοι σε βάρος όλων μας.
-
komis1, τα όσα είπα αφορούσαν την 'κατηγοριοποίηση' καθαυτή, όχι το 'με βάση τα κυβικά', το οποίο απλά ελήφθη ως δεδομένο χάριν συζήτησης. Εξάλλου λίγο παραπάνω είχα γράψει:>Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
Και μην αντιτείνεις ότι θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται άλλα κριτήρια αντί του κυβισμού, είπαμε σύμφωνοι όμως αυτό είναι άλλη συζήτηση.
Κάτι ακόμη: ιδανικά, όλες οι αλλαγές που προτείνει ο καθένας θα έπρεπε να είναι revenue-neutral, δηλαδή το κράτος συνολικά να εισπράττει το ίδιο ποσό με προηγουμένως. (Μάλιστα, για να είναι revenue-neutral το υποθετικό σύστημα που είπα, η μείωση στα 1400cc πρέπει να γίνει μικρότερη, κάπου X/2 αντί για Χ, αφού τα 1400άρια είναι περισσότερα από τα 1800άρια.) Με δεδομένο αυτό, το ποιος θα τα φάει μετά από το κράτος είναι επίσης άλλη συζήτηση...
Τέλη κυκλοφορίας