Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας (merged)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας (merged)
    • 1
    • 2
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 474
    • 475
    • 33 / 475
    Περί αυτοκίνησης
    44
    9486
    71427
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      starslikedust last edited by

      Ο χρήστης nidosan έγραψε:

      Η φορολογία εισοδήματος είναι ελάχιστα πιο περίπλοκη από το απλό τσουβάλιασμα, διότι και εκεί υπάρχουν κλιμάκια. Στα πλαίσια αυτής της συζήτησης, το ιδανικό θα ήταν το ποσοστό του φόρου να υπολογίζεται από μία σιγμοειδή συνάρτηση, αλλά ακόμη και λογιστές βγάζουν σπυριά όταν ακούν κάτι τέτοια.

      Ακριβώς επειδή είναι ΕΛΑΧΙΣΤΑ πιο περίπλοκη, όπως λες, αλλά ΑΠΕΙΡΩΣ πιο δίκαια, καλό θα ήταν να έχουμε αυτή ως πρότυπο κι όχι το 'απλό τσουβάλιασμα', λοιπόν.

      Χαλάρωσε! Τουλάχιστον, στη φορολογία εισοδήματος παίζουν σημαντικά ποσά και η επιπλέον πολυπλοκότητα δικαιολογείται. Για τα τέλη κυκλοφορίας, τί διαφορές θα προέκυπταν από μια παρόμοια γραμμικοποίηση; +/- μερικές δεκάδες €; Θα ήθελες μήπως να γίνει το ίδιο και στα διόδια, για να γλυτώσουμε 5-10 λεπτά;

      Καλά σου λέει ο 888888, το κουράζεις άδικα το θέμα.

      Τελοσπάντων, τέλη κυκλοφορίας είναι για όσους κυκλοφορούν το αυτοκίνητό τους, ώστε να έχουν δικαίωμα χρήσης των δρόμων. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος που κάνει 6.000χλμ το χρόνο (π.χ. ένα ζευγάρι παππούδες που έχουν ένα αμαξάκι για να πηγαίνουν καμμιά φορά καμμια βόλτα) να πληρώνει το ίδιο με κάποιον που κάνει 25.000χλμ το χρόνο γιατί πάει μέχρι και στο περίπτερο με τ΄αμάξι, ή τον ταξιτζή που λιώνει το ταξί στα χιλιόμετρα όλη μέρα.

      Είπαμε, τα 'μαύρα κουτιά' στα αυτοκίνητα αργούν ακόμα. Άσε που υπάρχουν και οι γνωστές ανησυχίες περί 'Μεγάλου Αδελφού'...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tiger last edited by

        Ο χρήστης komis1 έγραψε:

        Με ρωτησε κανεις τους αν εχω το χρημα ή την διαθεση να αγορασω νεο ΙΧ

        Μπορει να πληρωνεις μονο τα αυξημενα τελη

        Λολ! Όταν θα μπεί το τέλος χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή για να τονωθεί η αγορά ή για να αποσυρθούν τα μη οικολογικά μηχανήματα που καίνε περισσότερο ρεύμα, θα το θεωρήσεις δίκαιο να πληρώσεις επειδή έτυχε και αγόρασες ένα υπολογιστή που κάνει ακόμα πολύ καλά τη δουλειά του μετά από 5 χρόνια;

        Τελοσπάντων, τέλη κυκλοφορίας είναι για όσους κυκλοφορούν το αυτοκίνητό τους, ώστε να έχουν δικαίωμα χρήσης των δρόμων. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος που κάνει 6.000χλμ το χρόνο (π.χ. ένα ζευγάρι παππούδες που έχουν ένα αμαξάκι για να πηγαίνουν καμμιά φορά καμμια βόλτα) να πληρώνει το ίδιο με κάποιον που κάνει 25.000χλμ το χρόνο γιατί πάει μέχρι και στο περίπτερο με τ΄αμάξι, ή τον ταξιτζή που λιώνει το ταξί στα χιλιόμετρα όλη μέρα.

        Oπως ξαναεγραψα στο forum....καθεστε και συγγραφετε πονηματα για παππουδες και γιαγιαδες και υπολογιζετε χλμ και ολα αυτα γιατι;Γιατι** το κρατος εβαλε ενα νεο χαρατσι**,αυτο ειναι ολη η ιστορια,δεν εχει ουτε παππουδες με Χ χλμ,ουτε ιστορικά,ουτε αυτοκινητο με κοκκινες πινακιδες,ουτε ξερω γω τι,χεσμενα τα εχουν ολα αυτα,τα λεφτα μας θελουν για να διορισουν τους αφισοκολλητες τους στο δημοσιο και τα ξαδερφια τους και τους γκομενους τους να τους κανουν υπουργους για να ζουν εις βαρος μας.

        'Ευτυχης οποιος γνωριζει τις αιτίες των πραγμάτων' λεει το ρητο,αλλα εγω μονο ευτυχης δεν αισθανομαι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nidosan last edited by

          Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:

          Η φορολογία εισοδήματος είναι ελάχιστα πιο περίπλοκη από το απλό τσουβάλιασμα, διότι και εκεί υπάρχουν κλιμάκια. Στα πλαίσια αυτής της συζήτησης, το ιδανικό θα ήταν το ποσοστό του φόρου να υπολογίζεται από μία σιγμοειδή συνάρτηση, αλλά ακόμη και λογιστές βγάζουν σπυριά όταν ακούν κάτι τέτοια.

          Ακριβώς επειδή είναι ΕΛΑΧΙΣΤΑ πιο περίπλοκη, όπως λες, αλλά ΑΠΕΙΡΩΣ πιο δίκαια, καλό θα ήταν να έχουμε αυτή ως πρότυπο κι όχι το 'απλό τσουβάλιασμα', λοιπόν.

          Χαλάρωσε! Τουλάχιστον, στη φορολογία εισοδήματος παίζουν σημαντικά ποσά και η επιπλέον πολυπλοκότητα δικαιολογείται. Για τα τέλη κυκλοφορίας, τί διαφορές θα προέκυπταν από μια παρόμοια γραμμικοποίηση; +/- μερικές δεκάδες €; Θα ήθελες μήπως να γίνει το ίδιο και στα διόδια, για να γλυτώσουμε 5-10 λεπτά;

          Πλάκα κάνεις, έτσι?... Ποιά 'επιπλέον πολυπλοκότητα' και ποια διόδια ρε συ? Αν σου έλεγαν, π.χ. [έστω εξακολουθώντας να είναι κολλημένοι με τα κυβικά] ότι 'τα τέλη που θα πληρώσεις θα προκύπτουν από τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα του αυτοκινήτου σου διά 8 σε Ευρώ' (π.χ. 1400/8=175, 2000/8=250, 3500/8=438, κλπ) θα είχες τεράαααααστιο πρόβλημα να τα υπολογίσεις, κι εσύ και ο καθένας, έτσι?!.. Το πόσο πιο δίκαια θα ήταν αναλογικά [έστω χωρίς να υπολογίσουμε τον παράγοντα turbo] π.χ. για τον 1400άρη σε σχέση με τον 1600αρη & τον 1800άρη που τώρα είναι όλοι μαζί στο ίδιο σακί, ή για τον 2λιτρο που τώρα του ζητάνε να πληρώσει σαν να έχει 3 (!!!) αμάξια των 1800 κ.εκ. (κάπου 400 Ευρώ παραπάνω από τον 1800άρη), μεγαλώνοντας την ήδη εντελώς παράλογη διαφορά αντί να τη μικραίνουν, δε σε απασχολεί, ε?

          'Μερικές δεκάδες €' για εσένα μπορεί να είναι τρίχες κατσαρές, για κάποιον άλλο όμως μπορεί να καλύπτουν 7-8 μήνες ασφάλισης του αυτ/του του, ένα καινούργιο λάπτοπ, ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο - αστείο ποσό πάντως ΔΕΝ είναι. Καλό είναι να φροντίσεις να έρθεις και στη θέση των άλλων προτού αρχίσεις τις μεγάλες κουβέντες και τα 'χαλάρωσε'.

          Τώρα για τον ειδικό φόρο... τι να πώ... Σκιστηκες στη δουλειά, έβγαλες λεφτά, πλήρωσες φόρο, αγόρασες αμάξι, πλήρωσες κι άλλο φόρο, το κινείς, πληρώνεις φόρο (τέλη κυκλοφορίας + φόρο βενζίνης), γιατί πρέπει σώνει και καλά να δώσεις κι άλλο ΕΙΔΙΚΟ ΦΟΡΟ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ;;;;;;; Θεωρείσαι πλούσιος; Δηλαδή άμα από τα λεφτά που έβγαλες και φορολογήθηκες, αντι για αμάξι αγόραζες 30.000 σουβλάκια, θα ήσουν λιγότερο πλούσιος; ΤΙ ΤΟ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΦΟΡΟ; Και στην τελική, δεν έχουμε λεφτά σαν κράτος; Ας έμεναν οι συντελεστές της φορολογίας εκεί που ήταν, θα ήταν πιο τίμιο και δε θα έλεγε κανένας τίποτα, ο κόσμος έχει κουραστεί από τα επικοινωνιακά τρικ και τη λογική με το ένα χέρι δίνω και με το άλλο τα παίρνω.

          ...Ξ-Ε-Φ-Τ-Ι-Λ-Α...

          Στη Βρετανία όταν το κράτος επιχήρησε να ανεβάσει τα τέλη κυκλοφορίας με τον ίδιο αναδρομικό τρόπο που τα αύξησε το ελληνικό Δημόσιο (και καλά για το περιβάλλον), μαζεύτηκαν 2.000.000 ηλεκτρονικές υπογραφές εναντίον της πρωτοφανούς βλακείας και αναγκάστηκαν και το πήραν πίσω. Εδώ δε μπορούμε να κάνουμε το ίδιο; Είναι προφανές ότι στη χώρα η αντιπροσώπευση στη Δημοκρατία ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ. Ας δούμε επιτέλους κινήσεις που να επιτρέπουν στον πολίτη πιο άμεση συμμετοχή στη Δημοκρατία και όχι την ευκαιρία να ψηφίσουν τα ίδια λαμόγια κάθε 4 χρόνια. Να μπεί έλεγχος στην παράνοια. Να γίνεται το αυτονόητο... Είναι πιά τόσο δύσκολο σ'αυτή τη χώρα;

          Πρόσεξε τι γράφεις, ετοιμάζεται να σου την πέσει ο πράκτωρ 888888 που δεν περίμενες ν' αρχίσουν όοοοολοι οι συμπολίτες σου να ζητάνε αποδείξεις προτού καταθέσεις τις παραπάνω απόψεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            starslikedust last edited by

            Ο χρήστης nidosan έγραψε:
            Πλάκα κάνεις, έτσι?... Ποιά 'επιπλέον πολυπλοκότητα' και ποια διόδια ρε συ? Αν σου έλεγαν, π.χ. [έστω εξακολουθώντας να είναι κολλημένοι με τα κυβικά] ότι 'τα τέλη που θα πληρώσεις θα προκύπτουν από τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα του αυτοκινήτου σου διά 8 σε Ευρώ' (π.χ. 1400/8=175, 2000/8=250, 3500/8=438, κλπ) θα είχες τεράαααααστιο πρόβλημα να τα υπολογίσεις, κι εσύ και ο καθένας, έτσι?!.. Το πόσο πιο δίκαια θα ήταν αναλογικά [έστω χωρίς να υπολογίσουμε τον παράγοντα turbo] π.χ. για τον 1400άρη σε σχέση με τον 1600αρη & τον 1800άρη που τώρα είναι όλοι μαζί στο ίδιο σακί, ή για τον 2λιτρο που τώρα του ζητάνε να πληρώσει σαν να έχει 3 (!!!) αμάξια των 1800 κ.εκ. (κάπου 400 Ευρώ παραπάνω από τον 1800άρη), μεγαλώνοντας την ήδη εντελώς παράλογη διαφορά αντί να τη μικραίνουν, δε σε απασχολεί, ε?

            Δεν κάνω πλάκα, εσύ τελείς εν συγχύσει. Εφόσον το κράτος έχει αποφασίσει να 'ξεζουμίσει' τα δίλιτρα αλλά όχι τα 1800άρια, τούτο βεβαίως μπορεί να το κάνει είτε τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται κλιμακωτά είτε με συνεχή τρόπο (προφανώς όχι γραμμικά). Το αν η παραπάνω απόφαση είναι δίκαιη ή άδικη απλά δεν έχει σχέση με την προηγούμενη συζήτηση περί της αναγκαιότητας ή μη του τσουβαλιάσματος. Παρομοίως, είναι άλλη συζήτηση αν το τελευταίο πρέπει να γίνεται με βάση τα κυβικά, την ιπποδύναμη, το βάρος κλπ. Αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω είναι ότι η κατηγοριοποίηση καθαυτή ενδείκνυται για πρακτικούς λόγους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adriver last edited by

              Ο χρήστης zorz έγραψε:

              Προσπαθεί να πείσει ότι όταν έρχεται ο χρόνος να αλλάξουμε καταλύτη, θα πρέπει να πετάμε ολόκληρο το αυτοκίνητο!!!

              Δηλαδή πχ ένα παλιό Sunny ή Astra F με αντικατάσταση του καταλύτη θα έχει τη κατανάλωση, τις εκπομπές ρύπων και την ασφάλεια ενός νέου αυτοκινήτου;
              .

              Ένα μέσο Astra 1.4 του 1995 παράγει λιγότερο από το μισό CO2 (καμένη βενζίνη) σε σχέση με το 2-λιτρο turbo Astra OPC του 2010. Για τους ρύπους μπορεί να χρειάζεται ένα νέο καλό καταλύτη.

              Τα υπόλοιπα αφορούν την τσέπη και τα γούστα του καθενός. Είναι ανήθικοι οι κρατικοί εκβιασμοί για να πλουτίζουν επιχειρηματίες και τραπεζίτες.

              Μην τρελλαθούμε, σου φαίνεται λογικό να μας λένε ότι πρέπει να αλλάξεις αυτοκίνητο πριν έρθει η ώρα να αλλάξεις καταλύτη ? Τα ΚΤΕΟ και τις Κάρτες τι τα έχουμε και τα πληρώνουμε ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Επειδή εμφανίζονται στην τηλεόραση οι εκπρόσωποι των ηλιθίων που συνέλαβαν το σχέδιο αύξησης των τελών κυκλοφορίας με την φράση 'ο ρυπαίνων πληρώνει' να μας εξηγήσουν γιατί ένα αμάξι 30ετίας που κατά μέσο όρο κάνει 2.000 χλμ το χρόνο κινούμενο εκτός πόλης, να πληρώνει περισσότερα τέλη από ένα αμάξι 3τίας που κάνει κατά μέσο όρο 20.000 χλμ το χρόνο κινούμενο εντός πόλης.

                Βάσει ποιας έρευνας καθορίστηκαν οι ρύποι των αυτοκινήτων; Ασχολήθηκαν πάνω από 5 λεπτά πριν αποφασίσουν τις βλακώδεις κατηγορίες των τελών κυκλοφορίας;

                ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ (δήθεν) ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ;

                ΠΩΣ ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ; ΠΟΣΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyote last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:

                  κατά τα αλλά λουστείτε οτι ψηφίσατε

                  Σωστά το λες αλλά και τι να ψηφίσουν;

                  ΠΑΣΟΚ ... θα είχαμε όλοι Οκτάβιες και Ξαρά από τον πρώην άντρα της Αποστολάκη

                  ΚΚΕ ... θα είχαμε όλοι Lada

                  ΣΥΡΙΖΑ ... δεν θα είχαμε αμάξια γιατί θα τα έκαιγαν οι κουκουλοφόροι

                  ΛΑΟΣ ... Μ/S 240 GD & Steyer θα ήταν must για αυτούς

                  αν υπήρχε μια καλή εναλλακτική οι περισσότεροι θα τους είχαν ψηφίσει. Λέω οι περισσότεροι γιατί υπάρχουν και οι χειροκροτητές με τα σημαιάκια κοινώς τα κομματόσκυλα.

                  εδώ το ΠΑΣΟΚ με τον George Papandreou για να πάρει κεφάλι ... διέλυσε την χώρα ο «μπριζολάκιας».

                  Κάποτε ήταν ο σύζηγος της κυρίας
                  Τώρα είναι όλοι μαζί
                  Να μας πουν γιατί τα στελέχη τους παίνρουν 300.000 ευρώ το χρόνο και μετά να απολύσουν τους πωλητές τους.... που παιρνουν δε παιρνυν 15Κ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    komis1 last edited by

                    Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                    Τελοσπάντων, τέλη κυκλοφορίας είναι για όσους κυκλοφορούν το αυτοκίνητό τους, ώστε να έχουν δικαίωμα χρήσης των δρόμων. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος που κάνει 6.000χλμ το χρόνο (π.χ. ένα ζευγάρι παππούδες που έχουν ένα αμαξάκι για να πηγαίνουν καμμιά φορά καμμια βόλτα) να πληρώνει το ίδιο με κάποιον που κάνει 25.000χλμ το χρόνο γιατί πάει μέχρι και στο περίπτερο με τ΄αμάξι, ή τον ταξιτζή που λιώνει το ταξί στα χιλιόμετρα όλη μέρα.

                    Oπως ξαναεγραψα στο forum....καθεστε και συγγραφετε πονηματα για παππουδες και γιαγιαδες και υπολογιζετε χλμ και ολα αυτα γιατι;Γιατι** το κρατος εβαλε ενα νεο χαρατσι**,αυτο ειναι ολη η ιστορια,δεν εχει ουτε παππουδες με Χ χλμ,ουτε ιστορικά,ουτε αυτοκινητο με κοκκινες πινακιδες,ουτε ξερω γω τι,χεσμενα τα εχουν ολα αυτα,τα λεφτα μας θελουν για να διορισουν τους αφισοκολλητες τους στο δημοσιο και τα ξαδερφια τους και τους γκομενους τους να τους κανουν υπουργους για να ζουν εις βαρος μας.

                    'Ευτυχης οποιος γνωριζει τις αιτίες των πραγμάτων' λεει το ρητο,αλλα εγω μονο ευτυχης δεν αισθανομαι

                    Είσαι σωστός, αλλά παράλληλα δε σημαίνει ότι επί τη ευκαιρία δε θα έπρεπε να γίνεται και συζήτηση. Αν απλά δεχόμασταν τα πάντα δίχως σχόλιο θα γινόμασταν πρόβατα, όπως είναι οι Βρετανοί εδώ πέρα που το μόνο που τους νοιάζει είναι να μπορούν να τα πιουν το σαββατοκύριακο. Το γεγονός ότι καθόμαστε και τα γράφουμε όλα αυτά δηλώνει απλά το μπούχτισμα του πολίτη από τη συνεχή κοροϊδία. Ας έμεναν οι συντελεστές φορολογίας οι ίδιοι αν δεν είχαμε λεφτά. Πιο τίμιο δε θα ήταν;

                    Είπαμε, τα 'μαύρα κουτιά' στα αυτοκίνητα αργούν ακόμα. Άσε που υπάρχουν και οι γνωστές ανησυχίες περί 'Μεγάλου Αδελφού'...

                    Να λοιπόν και ένα ψευδές δίλλημα που προσπαθούν να μας επιβάλλουν (για να κονομήσουν αυτοί που θα φτιάξουν τα κουτιά, αυτοί που θα τρέχουν το σύστημα, αυτοί που θα πουλήσουν τους server, οι χαφιέδες για να μας ελέγχουν και οι πολιτικοί για να πέσει η μιζούλα τους)... με την αθώα πρόφαση του 'όφελους του πολίτη'!!!!! Ας καταργούνταν εντελώς τα τέλη κυκλοφορίας και ας ενσωματώνονταν στην τιμή της βενζίνης - για να πας πιο μακριά θες πιο πολλή εξάλλου. Από τα ΚΤΕΟ θα μπορούσε να υπολογιστεί ο μέσος όρος που κινείται ετησίως ένα αυτοκίνητο στην Ελλάδα και με βάση αυτό να μπει προσαύξηση στην βενζίνη. Άρα ο μέσος Ελληνας να πληρώνει περίπου τα ίδια με τώρα, ο ρυπαίνων λιγότερο ή περισσότερο να βλέπει και τη διαφορά.

                    Αλλά τι λέω, παράκρουση θα με έχει πιάσει, γίνονται στην Ελλάδα τα αυτονόητα;;;;;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      asimov last edited by

                      Ο χρήστης komis1 έγραψε:
                      ...Αλλά τι λέω, παράκρουση θα με έχει πιάσει, γίνονται στην Ελλάδα τα αυτονόητα;;;;;;;

                      Τοτε ομως θα πρεπει να γινει και το αυτονοητο ο καθενας μας να μπορει να παει στη δουλεια του με τα ΜΜΜ κατι που στην Ελλαδα ειναι στη σφαιρα της επιστημονικης φαντασιας. Αλλα δε νομιζω να δεχτεις να σε φορολογησουν παραπανω (και τα αυτοκινητα που αγοραζεις) για να επιδοτησεις ετσι την κατασκευη ΜΜΜ' ή κανω λαθος; Μεχρι τοτε ο φορος στη βενζινη παιρνει τα βαρη απο καποιους και τα φορτωνει σε καποιους αλλους.-
                      Το εχω ξαναγραψει: ο νομοθετης πρεπει να νομοθετει για τους αδυνατους, ουτε καν για τους περισσοτερους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        Το θέμα μας είναι ότι μια ζωή μας τη φέρνει αν είμαστε πάνω από 2000 ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          asimov last edited by

                          Ο χρήστης coyote έγραψε:
                          Το θέμα μας είναι ότι μια ζωή μας τη φέρνει αν είμαστε πάνω από 2000 ...

                          Ναι γιατι ειναι ανικανος να βρει αλλα, πιο λογικα, σκαλοπατια ή συνδυασμους αυτων για να επιβαλει τα τελη. Απο την αλλη, εμεις σαν καταναλωτες οφειλουμε να διαπιστωνουμε την ικανοτητα ή την ανικανοτητα τους καθως και προς τα που κινειται η πολιτικη τους και ν' αποφασιζουμε βασει αυτου. Πχ το κυνηγι των διλιτρων και γενικοτερα η φορολογηση βασει κυβισμου ειναι μια τακτικη που δεν εχει αλλαξει τα τελευταια 20 χρονια... Οταν πας κι επιλεγεις διλιτρο, (αδικα, δε διαφωνω) ξερεις σε ποια διαδικασια μπαινεις. Πολιτικη αυτοι, πολιτικη κι εμεις, αναγκαστικα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nidosan last edited by

                            Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:

                            Πλάκα κάνεις, έτσι?... Ποιά 'επιπλέον πολυπλοκότητα' και ποια διόδια ρε συ? Αν σου έλεγαν, π.χ. [έστω εξακολουθώντας να είναι κολλημένοι με τα κυβικά] ότι 'τα τέλη που θα πληρώσεις θα προκύπτουν από τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα του αυτοκινήτου σου διά 8 σε Ευρώ' (π.χ. 1400/8=175, 2000/8=250, 3500/8=438, κλπ) θα είχες τεράαααααστιο πρόβλημα να τα υπολογίσεις, κι εσύ και ο καθένας, έτσι?!.. Το πόσο πιο δίκαια θα ήταν αναλογικά [έστω χωρίς να υπολογίσουμε τον παράγοντα turbo] π.χ. για τον 1400άρη σε σχέση με τον 1600αρη & τον 1800άρη που τώρα είναι όλοι μαζί στο ίδιο σακί, ή για τον 2λιτρο που τώρα του ζητάνε να πληρώσει σαν να έχει 3 (!!!) αμάξια των 1800 κ.εκ. (κάπου 400 Ευρώ παραπάνω από τον 1800άρη), μεγαλώνοντας την ήδη εντελώς παράλογη διαφορά αντί να τη μικραίνουν, δε σε απασχολεί, ε?

                            Δεν κάνω πλάκα, εσύ τελείς εν συγχύσει. Εφόσον το κράτος έχει αποφασίσει να 'ξεζουμίσει' τα δίλιτρα αλλά όχι τα 1800άρια, τούτο βεβαίως μπορεί να το κάνει είτε τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται κλιμακωτά είτε με συνεχή τρόπο (προφανώς όχι γραμμικά).

                            'Τελείς εν συγχύσει'?!

                            Αρχίζω να καταλαβαίνω γιατί θεωρείς τόσο πολύπλοκο έναν υπολογισμό με βάση μια απλή φόρμουλα και υπερασπίζεσαι με νύχια και με δόντια το τσουβάλιασμα σε κατηγορίες. Αν δεν κατάλαβες αυτά που έγραψα παραπάνω όντως θα είχες πρόβλημα να βγάλεις κομπιουτεράκι και να πατήσεις 5 κουμπιά. Μου αρέσει πάντως το δεύτερο 'επιχείρημα' υπέρ του τσουβαλιάσματος: Βοηθάει το κράτος να 'ξεζουμίσει' μια 'κατηγορία' [με βάση π.χ. τα κυβικά] χωρίς να πειράξει κάποια άλλη, αν και θα μπορούσε να το κάνει ακόμα κι αν τα τέλη υπολογιζόντουσαν με 'συνεχή' τρόπο.

                            Το αν η παραπάνω απόφαση είναι δίκαιη ή άδικη απλά δεν έχει σχέση με την προηγούμενη συζήτηση περί της αναγκαιότητας ή μη του τσουβαλιάσματος. Παρομοίως, είναι άλλη συζήτηση αν το τελευταίο πρέπει να γίνεται με βάση τα κυβικά, την ιπποδύναμη, το βάρος κλπ. Αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω είναι ότι η κατηγοριοποίηση καθαυτή ενδείκνυται για πρακτικούς λόγους

                            Θαυμάσια. Κι αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω εγώ είναι ότι δεν είμαστε ΤΟΣΟ ηλίθιοι για να προέχουν οι 'πρακτικοί λόγοι' στους οποίους αναφέρεσαι σε σχέση με ο,τιδήποτε άλλο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nidosan last edited by

                              http://www.skai.gr/articles/news/environment/

                              Ενστάσεις από τον ΣΤΕΕΑ για τα μέτρα Σουφλιά
                              *Ο ΣΤΕΕΑ αναφέρει ότι τα μέτρα Σουφλιά κινούνται σε θετική κατεύθυνση αλλά διατηρεί ενστάσεις

                              Τελευταία Ενημέρωση 19:10 24/07/2009

                              Σε θετική κατεύθυνση, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Τουριστικών Επιχειρήσεων Ενοικιάσεως Αυτοκινήτων (ΣΤΕΕΑ), κινούνται τα μέτρα που πρότεινε το ΥΠΕΧΩΔΕ σχετικά με την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Ειδικότερα όμως για το μέτρο της απόσυρσης, επισημαίνει ότι θα έπρεπε να περιλαμβάνει και την αντικατάσταση του παλιού αυτοκινήτου με ελαφρώς μεταχειρισμένο κατηγορίας Euro 4 προσφέροντας και σε αυτήν την περίπτωση οικονομικό κίνητρο διατηρώντας παράλληλα τα περιβαλλοντικά οφέλη από την χρήση αυτοκινήτων νεότερων και πολύ χαμηλών εκπομπών CO2.

                              «Με αυτόν τον τρόπο θα δινόταν η δυνατότητα σε κάποιον που τα οικονομικά του δεν επαρκούν για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, να αποσύρει το παλιό ρυπογόνο όχημά του και να το αντικαταστήσει με ένα σαφώς νεότερο και πιο σύγχρονο ενώ παράλληλα τονώνεται και η αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου» υπογραμμίζει ο ΣΤΕΕΑ.

                              Σχετικά με τη διαδικασία αγοράς των Περιβαλλοντικών Τελών Κυκλοφορίας ο ΣΤΕΕΑ τονίζει ότι την βρίσκει ιδιαίτερα γραφειοκρατική και καθόλου πρακτική. Δεν κατανοεί την αναγκαιότητα προσκόμισης της Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων όπου δεν αναφέρεται κανένα στοιχείο που να συντελεί στην κατάταξη του αυτοκινήτου σε μία από τις 4 Κλάσεις.

                              Αντίθετα, ο Σύνδεσμος εκτιμά ότι προκαλεί αξεπέραστα προβλήματα για τις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων: τα αυτοκίνητα είναι νοικιασμένα, ταξιδεύουν σε όλη την Ελλάδα και είναι αδύνατον για τις εταιρείες να συγκεντρώσουν τις κάρτες. Ακόμη, για πολλές εταιρείες που ο στόλος τους είναι κάποιες χιλιάδες αυτοκίνητα, είναι αδύνατον να μεταφέρουν τέτοιο όγκο καρτών στα σημεία αγοράς των Τελών Κυκλοφορίας. *

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zorz last edited by

                                Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
                                Αρα, ο 'μυθος' οτι εχουν στο εξωτερικο ακριβοτερο κοστος ζωης εχει καταρρευσει πλεον και αυτο φαινεται απο τις οργισμενες αντιδρασεις πολλων ξενων οταν δουν τις τιμες στα ελληνικα supermarket.

                                Και χειρότερα:
                                http://livingingreece.gr/2009/07/07/cos ... ng-greece/

                                Δηλαδή πχ ένα παλιό Sunny ή Astra F με αντικατάσταση του καταλύτη θα έχει τη κατανάλωση, τις εκπομπές ρύπων και την ασφάλεια ενός νέου αυτοκινήτου;

                                Ένα μέσο Astra 1.4 του 1995 παράγει λιγότερο από το μισό CO2 (καμένη βενζίνη) σε σχέση με το 2-λιτρο turbo Astra OPC του 2010. Για τους ρύπους μπορεί να χρειάζεται ένα νέο καλό καταλύτη.

                                Μήπως μιλάω με τον Αντώναρο και δεν το έχω καταλάβει;

                                Συγκρίνεις το 1400 με το 2000 OPC; Κάνε σύγκριση μεταξύ όσο το δυνατόν όμοιων μοντέλων. Γενικά οι καταναλώσεις έπεσαν κάπως κατά μέσο όρο, παρ'όλο που δυστυχώς τα αυτοκίνητα βάρυναν πολύ.

                                Πχ. καταναλώσεις μοντέλων 1991-92: Alfa Romeo 155 1.8 12,4lt/100Km, A155 2.0 11,4lt/100Km, BMW 316i 11,01lt/100Km, 318i 10,52lt/100Km
                                τρέχοντα μοντέλα: Alfa Romeo 159 1.8 12,0lt/100Km, 159 1.9 & 2.2 13,4 και 14,5 lt/100Km αντίστοιχα. BMW 316 10,7lt/100Km, 320 9,8lt/100Km. (πηγή: library.techlink.gr/4t)

                                Όμως οι εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα, άκαυστων υδρογονάνθρακων και οξειδίων του αζώτου έχουν μειωθεί δραματικα (http://en.wikipedia.org/wiki/European_e ... enger_cars)
                                Αν ο καταλύτης του Astra του 1992 χρειαστεί αντικατάσταση, το αυτοκίνητο θα επιστρέψει στη κατάσταση των προδιαγραφών Euro 1 που ίσχυαν όταν σχεδιάστηκε τότε, δεν θα γίνει Euro 5!

                                Μου αρέσει πάντως το δεύτερο 'επιχείρημα' υπέρ του τσουβαλιάσματος: Βοηθάει το κράτος να 'ξεζουμίσει' μια 'κατηγορία' [με βάση π.χ. τα κυβικά] χωρίς να πειράξει κάποια άλλη, αν και θα μπορούσε να το κάνει ακόμα κι αν τα τέλη υπολογιζόντουσαν με 'συνεχή' τρόπο.

                                Συνεχής συνάρτηση δεν είναι μόνο η y=ax+b αλλά και η y=abx^3 (όπου προφανώς y=τέλη, x=κυβικά, a,b=διάφορες σταθερές ή παράμετροι)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  komis1 last edited by

                                  Ο χρήστης Asimov έγραψε:

                                  ...Αλλά τι λέω, παράκρουση θα με έχει πιάσει, γίνονται στην Ελλάδα τα αυτονόητα;;;;;;;

                                  Τοτε ομως θα πρεπει να γινει και το αυτονοητο ο καθενας μας να μπορει να παει στη δουλεια του με τα ΜΜΜ κατι που στην Ελλαδα ειναι στη σφαιρα της επιστημονικης φαντασιας. Αλλα δε νομιζω να δεχτεις να σε φορολογησουν παραπανω (και τα αυτοκινητα που αγοραζεις) για να επιδοτησεις ετσι την κατασκευη ΜΜΜ' ή κανω λαθος; Μεχρι τοτε ο φορος στη βενζινη παιρνει τα βαρη απο καποιους και τα φορτωνει σε καποιους αλλους.-
                                  Το εχω ξαναγραψει: ο νομοθετης πρεπει να νομοθετει για τους αδυνατους, ουτε καν για τους περισσοτερους.

                                  ΝΑΙ!!!! Μακάρι να γινόταν και στην Ελλάδα όπως γίνεται κι έξω. Έιναι το καλύτερο. Όπως είπα και πρίν, δυστυχώς για τους Έλληνες εκτός Αθηνών, τα συστήματα ΜΜΜ είναι μια ουτοπία. Μακάρι να μας δινόταν όλων η δυνατότητα να πληρώσουμε άμεσα για να φτιαχτούν συστήματα ΜΜΜ στον τόπο μας (επειδή είμαι από Πάτρα, στο λέω ότι είναι κάτι που όλοι ζητάμε χρόνια και θα τα δίναμε οι ίδιοι οι πολίτες, όπως έχουμε κάνει και πολλές φορές στο παρελθόν γιατι το κράτος μας έχει γράψει κανονικά). Αλλά όταν πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά μόνο και μόνο για να βλέπεις το αμάξι σου να κάθεται, με το λεωφορείο θα πάς; Με το αμάξι θα πας κι ας έιναι και 100 μέτρα απόσταση. Αυτά είναι τα πράσινα κίνητρα, φτου φτου τα καμάρια μας που τα σκεφτηκανε!!!

                                  Και επειδή τη μισή μου ζωή την έχω φάει στο εξωτερικό, να σου πώ ότι κι εδώ μας έχουν ξεσκίσει στον πράσινο φόρο (βενζίνη και τέλη) αλλά εδώ έχει και υποδομές ΜΜΜ, δεν είναι Ελλάντα, δεν έχεις δικαιολογία να πάρεις αμάξι αντί λεωφορείου. Κι έτσι έχω το 2.5 (10ετίας, οικολογικότατο και καλοσυντηρημένο) αμαξάκι μου αλλά όταν κάνω 5.000χλμ το χρόνο (και 15.000 σε ΜΜΜ), δεν παραπονιέμαι, γιατί δε μου έρχεται ο κούκος αηδόνι. Το έχω για να το ευχαριστιέμαι τα σαββατοκύριακα. Κι άμα νομίζω ότι μου κοστίζει, περιορίζω τις εκδρομές, δεν πληρώνω σα μ@λακας 1000 Ευρώ (που θέλει το οικολογικά ευαίσθητο Ελλαδιστάν) για να το βλέπω να κάθεται. Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.

                                  Αν διαβάσεις τα σχόλια περί του θέματος των έκτακτων εισφορών στην Καθημερινή http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathworld_1_17/07/2009_1289009 ο πολίτης δεν έχει πρόβλημα να πληρώσει για κάτι που θεωρεί ότι θα βοηθήσει τον τόπο. Το πρόβλημα είναι ότι ο πολίτης δεν πληρώνει γιατι ξέρει ότι όσα και να δώσει θα τα φάνε οι εξυπνάκηδες. Ακόμα και στους ΟΤΑ να πηγαίναν τα λεφτά, πάλι είναι γνωστό ότι τα τρώνε μεταξύ τους. Και βεβαίως, όλα αυτά με πλήρη ατιμωρησία (μας τιμωρεί ο λαός που δε μας ξαναψηφίζει,αχ, τι σκληρή και άδικη μοίρα).

                                  Τέλος, για να παραφράσω αυτό που είπες φίλε Ασίμοφ - Ο νομοθέτης πρέπει να νομοθετεί το ίδιο για όλους. Αυτή είναι η αρχή της αναλογικότητας που πρέπει να ισχύει από τον τελευταίο πολίτη μέχρι τον πρωθυπουργό.

                                  Α και κάτι τελευταίο, να που θα πάνε οι έκτακτες εισφορές μας: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_100002_26/07/2009_323583. ΚΑΙ Π*ΔΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΑΡΜΕΝΟΙ ΔΗΛΑΔΗ!!!! Α ρε λαέ με τα σοφά τα ρητά σου!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    starslikedust last edited by

                                    Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                                    'Τελείς εν συγχύσει'?!

                                    Ακριβώς, και το επιβεβαιώνεις αφού για άλλη μια φορά φάσκεις και αντιφάσκεις, στην ίδια πρόταση μάλιστα:

                                    Βοηθάει το κράτος να 'ξεζουμίσει' μια 'κατηγορία' [με βάση π.χ. τα κυβικά] χωρίς να πειράξει κάποια άλλη, αν και θα μπορούσε να το κάνει ακόμα κι αν τα τέλη υπολογιζόντουσαν με 'συνεχή' τρόπο.

                                    Μα αφού μπορεί να το κάνει εξίσου καλά με συνεχή τρόπο (ο zorz ήδη έδωσε ένα παράδειγμα, αν δυσκολεύεσαι να το πιστέψεις, και φυσικά υπάρχουν άπειρα άλλα), δεν είναι το τσουβάλιασμα που βοηθάει. Δεν σου φταίει το τσουβάλιασμα λοιπόν, αλλά η συγκεκριμένη πολιτική του κράτους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nidosan last edited by

                                      Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:

                                      'Τελείς εν συγχύσει'?!

                                      Ακριβώς, και το επιβεβαιώνεις αφού για άλλη μια φορά φάσκεις και αντιφάσκεις, στην ίδια πρόταση μάλιστα:

                                      Βοηθάει το κράτος να 'ξεζουμίσει' μια 'κατηγορία' [με βάση π.χ. τα κυβικά] χωρίς να πειράξει κάποια άλλη, αν και θα μπορούσε να το κάνει ακόμα κι αν τα τέλη υπολογιζόντουσαν με 'συνεχή' τρόπο.

                                      Μα αφού μπορεί να το κάνει εξίσου καλά με συνεχή τρόπο (ο zorz ήδη έδωσε ένα παράδειγμα, αν δυσκολεύεσαι να το πιστέψεις, και φυσικά υπάρχουν άπειρα άλλα), δεν είναι το τσουβάλιασμα που βοηθάει. Δεν σου φταίει το τσουβάλιασμα λοιπόν, αλλά η συγκεκριμένη πολιτική του κράτους.

                                      Ή δε μπορείς ή δε θέλεις να καταλάβεις απλά Ελληνικά.

                                      Αναρωτιέμαι σε τι γλώσσα πρέπει να το γράψω για να καταλάβεις ότι ακόμα κι αν κάνει αυτό που λέει ο Γιώργος πιο πάνω ΔΕΝ βάζει στο ίδιο καζάνι το 1400άρι με το 1600άρι ή το 1800άρι κλπ, και ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ από το στεγνό τσουβάλιασμα το οποίο εσύ τόσο πασχίζεις να υποστηρίξεις.

                                      Από εκεί και πέρα, αν αναρωτιεσαι τι 'μου φταίει' πολύ απλά θα σου πω ΚΑΙ το τσουβάλιασμα ως 'λογική' ΚΑΙ η γενικότερη πολιτική του κράτους, που βρωμάει από μακριά ότι μόνο στόχο έχει να γεμίσει τα ταμεία και να βολέψει κάποιους 'φίλους', ασχέτως τι θα κοστίσει αυτό στον Έλληνα πολίτη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 8
                                        888888 last edited by

                                        Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                                        Πρόσεξε τι γράφεις, ετοιμάζεται να σου την πέσει ο πράκτωρ 888888 που δεν περίμενες ν' αρχίσουν όοοοολοι οι συμπολίτες σου να ζητάνε αποδείξεις προτού καταθέσεις τις παραπάνω απόψεις.

                                        Τις ειρωνιουλες τα χαχανα και τους χαρακτηρισμους αλλου...
                                        Νασαι σιγουρος οτι μπορω καλυτερα απο εσενα να σε ειρωνευτω και να σε χαρακτηρισω.
                                        Ενταξει λεβεντακο??
                                        Οταν αδυνατεις να καταλαβεις κατι να ρωτας να στο εξηγουν.

                                        Πουθενα εγω δεν εγραψα αυτα που μου αποδιδεις και σε κανενα δεν απαγορευσα (με ποιο τροπο αλλωστε θα μπορουσα) να πει τις αποψεις του...

                                        Να στο κανω λιανα μπας και το καταλαβεις??

                                        Αυτο που λεω ειναι οτι για το χαλι αυτο υπευθυνοι ειμαστε ΚΑΙ εμεις.
                                        Εχουμε το κρατος που μας αξιζει συνολικα σαν πολιτες.
                                        Οταν ξεμπερδεψεις απο τις λειες συνεχεις συναρτησεις και ξελαμπικαρει το μυαλουδακι σου κοιτα γυρω σου και θα καταλαβεις τι εννοω.
                                        Τοσο απλα.
                                        Αϊντε λεβεντη μου....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nidosan last edited by

                                          Ο χρήστης 888888 έγραψε:

                                          Πρόσεξε τι γράφεις, ετοιμάζεται να σου την πέσει ο πράκτωρ 888888 που δεν περίμενες ν' αρχίσουν όοοοολοι οι συμπολίτες σου να ζητάνε αποδείξεις προτού καταθέσεις τις παραπάνω απόψεις.

                                          Τις ειρωνιουλες τα χαχανα και τους χαρακτηρισμους αλλου...
                                          Νασαι σιγουρος οτι μπορω καλυτερα απο εσενα να σε ειρωνευτω και να σε χαρακτηρισω.
                                          Ενταξει λεβεντακο??
                                          Οταν αδυνατεις να καταλαβεις κατι να ρωτας να στο εξηγουν.

                                          Πουθενα εγω δεν εγραψα αυτα που μου αποδιδεις και σε κανενα δεν απαγορευσα (με ποιο τροπο αλλωστε θα μπορουσα) να πει τις αποψεις του...

                                          Να στο κανω λιανα μπας και το καταλαβεις??

                                          Αυτο που λεω ειναι οτι για το χαλι αυτο υπευθυνοι ειμαστε ΚΑΙ εμεις.
                                          Εχουμε το κρατος που μας αξιζει συνολικα σαν πολιτες.
                                          Οταν ξεμπερδεψεις απο τις λειες συνεχεις συναρτησεις και ξελαμπικαρει το μυαλουδακι σου κοιτα γυρω σου και θα καταλαβεις τι εννοω.
                                          Τοσο απλα.
                                          Αϊντε λεβεντη μου....

                                          δεν υπαρχει κανενας δικηγορος να τους τραβηξει καμια μυνηση οπως εγινε τωρα πριν λιγες μερες για εναν αλλο φορο που βαλανε ?

                                          Aς κανει πρωτα μυνηση στους φοροφυγαδες συναδελφους του, να συνεχισει με τους ααααλλους συνεπεις φορολογουμενους τους Γιατρους, μετα ας τραβηξει και απο μια μυνηση σε Ελευθερους Επαγγελματιες και Αυτοαπασχολουμενους και μολις ολοκληρωθουν οι δικες ας μηνυσει και το τοτε υπουργο Οικονομιας οιασδηποτε αποχρωσης.

                                          Μεχρι τοτε και οσο υπαρχουν φοροφυγαδες ΣΚΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ!!!!

                                          I rest my case...

                                          ...λεβέντη μου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            scandinavian last edited by

                                            Τα τελευταία μέτρα αποτελούν μια άγρια φοροεπιδρομή εναντίον των φτωχότερων στρωμάτων της ελληνικής κοινωνίας και μία βίαιη μετάτοπιση πλούτου της Ελλάδος στο εξωτερικό που θα επιδεινώσει έτι περαιτέρω το έλλειμμα ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών της χώρας τη στιγμή που η Ελλάδα εισέρχεται σε ύφεση. Πρόκειται για καθαρό εκβιασμό! Αντί να στηριχθούν παραγωγικοί κλάδοι της Ελληνικής οικονομίας, στο όνομα του περιβάλλοντος στηρίζονται οι Γερμανοί,οι Γάλλοι, οι Σουηδοί, οι Κορεάτες, οι Ιάπωνες κτλ, όλοι και κάποιοι μετρημένοι στα δάχτυλα μεγαλοεπιχειρηματίες του κλάδου στην Ελλάδα. Οι παραγωγικές τάξεις της ελληνικής οικονομίας; Με τη λογική της προστασίας του περιβάλλοντος γιατί το κράτος δεν μειώνει τις εκπομπές της ΔΕΗ; Και οι ελληνικές παραγωγικές εταιρείες; Η Ελλάδα δεν είναι χώρα παραγωγής αυτοκινήτου για να αλλάζονται τα αυτοκίνητα κάθε 7 χρόνια όπως οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι ούτε έχουμε τους μισθούς των άλλων Δυτικοευρωπαίων που εφαρμόστηκε το μέτρο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 474
                                            • 475
                                            • 33 / 475
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr