-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
[color]οφκορς νοτ.Το εγραψα και στη προηγουμενη σελιδα:Για να κλεψεις πρεπει να υπ[αρχει κατι να κλεψεις.Η διαφορα μας ειναι οτι εγω λεω οτι και να ηθελαν να κλεψουν δεν υπαρχει τιποτα να κλεψουν επειδη η συντριπτικοτατη πλειοψηφια δεν πλερωνει.Με αποτελεσμα να φορτωνομαστε τα βαρη για αλλη μια φορα οι γνωστοι μαλακες που δε μπορουμε/δε θελουμε να ξεφυγουμε.Εσυ λες οτι κλεβουν οι πολιτικοι και μονο.[/color]
Τα μπέρδεψες με το χρώμα και τώρα το πρόσεξα αυτό...
'Και να ήθελαν να κλέψουν δεν υπάρχει τίποτα να κλέψουν'....
-
να ρωτήσω κάτι παίδες
ένα μη καταλυτικό παπάκι του 94 επιβαρύνεται με +150€?
γιατί κάπου τσίμπησε το μάτι μου κατηγορία 0-300κεεάν συμβαίνει και αυτό
-
Ο χρήστης apatsi02 έγραψε:
να ρωτήσω κάτι παίδες
ένα μη καταλυτικό παπάκι του 94 επιβαρύνεται με +150€?
γιατί κάπου τσίμπησε το μάτι μου κατηγορία 0-300κεεάν συμβαίνει και αυτό
Για τα μηχανάκια αυτή τη στιγμή ισχύει το Euro 3. Πιό παλιά νομίζω δέν είχαν καθόλου περιορισμούς.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
δεν υπαρχει κανενας δικηγορος να τους τραβηξει καμια μυνηση οπως εγινε τωρα πριν λιγες μερες για εναν αλλο φορο που βαλανε ?
Aς κανει πρωτα μυνηση στους φοροφυγαδες συναδελφους του, να συνεχισει με τους ααααλλους συνεπεις φορολογουμενους τους Γιατρους, μετα ας τραβηξει και απο μια μυνηση σε Ελευθερους Επαγγελματιες και Αυτοαπασχολουμενους και μολις ολοκληρωθουν οι δικες ας μηνυσει και το τοτε υπουργο Οικονομιας οιασδηποτε αποχρωσης.
Μεχρι τοτε και οσο υπαρχουν φοροφυγαδες ΣΚΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ!!!!
Για τους φοροφυγαδες κυριοι υπευθυνοι ειναι οι ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ που τους ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ....>
Εγώ ελπίζω να πάνε να .... πολύ νωρίτερα από τις εκλογές. Αλλά πρέπει εμείς να κάνουμε κάτι γι αυτό αντί να κλαίμε τη μοίρα μας.
Σωστος!!!!
Τι θα λεγες αν απο τωρα αρχιζαμε να ζηταμε αποδειξεις αντι να σκεφτομαστε και να κλαψουριζουμε για το αδικο συστημα φορολογησης και τους πειξους τους δειξους πολιτικους μας??με αυτη τη λογικη ας βαλουν στη φυλακη και αυτους που εχουν φαει τοσα χρηματα τοσα χρονια και να τους βαλουν να γυρισουν οοοολα τα χρηματα που εχουν φαει πισω για να ξαναγεμισουν τα ταμεια
-
Για το δικο μου ταπεινο αμαξακι μοντελο 2003(προιστορικο συμφωνα με τα νεα μετρα), το οποιο στον τελευταιο ελεγχο του ΚΤΕΟ το καραβρωμικο μηχανημα μετρησης εδειξε εκπομπες κατω των 100 γρ,θα αναγκαστω να πληρωσω 165ε.Αυξηση μεσα σε δυο χρονια περιπου 85%(απο 92 σε 165).
Αφου το οχημα μου δεν ρυπαινει(πολυ) γιατι με τιμωρει ετσι το κρατος
Με ρωτησε κανεις τους αν εχω το χρημα ή την διαθεση να αγορασω νεο ΙΧ
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Με ρωτησε κανεις τους αν εχω το χρημα ή την διαθεση να αγορασω νεο ΙΧ
Μπορει να πληρωνεις μονο τα αυξημενα τελη
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Με ρωτησε κανεις τους αν εχω το χρημα ή την διαθεση να αγορασω νεο ΙΧ
Μπορει να πληρωνεις μονο τα αυξημενα τελη
Λολ! Όταν θα μπεί το τέλος χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή για να τονωθεί η αγορά ή για να αποσυρθούν τα μη οικολογικά μηχανήματα που καίνε περισσότερο ρεύμα, θα το θεωρήσεις δίκαιο να πληρώσεις επειδή έτυχε και αγόρασες ένα υπολογιστή που κάνει ακόμα πολύ καλά τη δουλειά του μετά από 5 χρόνια;
Τελοσπάντων, τέλη κυκλοφορίας είναι για όσους κυκλοφορούν το αυτοκίνητό τους, ώστε να έχουν δικαίωμα χρήσης των δρόμων. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος που κάνει 6.000χλμ το χρόνο (π.χ. ένα ζευγάρι παππούδες που έχουν ένα αμαξάκι για να πηγαίνουν καμμιά φορά καμμια βόλτα) να πληρώνει το ίδιο με κάποιον που κάνει 25.000χλμ το χρόνο γιατί πάει μέχρι και στο περίπτερο με τ΄αμάξι, ή τον ταξιτζή που λιώνει το ταξί στα χιλιόμετρα όλη μέρα.
Τώρα για τον ειδικό φόρο... τι να πώ... Σκιστηκες στη δουλειά, έβγαλες λεφτά, πλήρωσες φόρο, αγόρασες αμάξι, πλήρωσες κι άλλο φόρο, το κινείς, πληρώνεις φόρο (τέλη κυκλοφορίας + φόρο βενζίνης), γιατί πρέπει σώνει και καλά να δώσεις κι άλλο ΕΙΔΙΚΟ ΦΟΡΟ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ;;;;;;; Θεωρείσαι πλούσιος; Δηλαδή άμα από τα λεφτά που έβγαλες και φορολογήθηκες, αντι για αμάξι αγόραζες 30.000 σουβλάκια, θα ήσουν λιγότερο πλούσιος; ΤΙ ΤΟ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΦΟΡΟ; Και στην τελική, δεν έχουμε λεφτά σαν κράτος; Ας έμεναν οι συντελεστές της φορολογίας εκεί που ήταν, θα ήταν πιο τίμιο και δε θα έλεγε κανένας τίποτα, ο κόσμος έχει κουραστεί από τα επικοινωνιακά τρικ και τη λογική με το ένα χέρι δίνω και με το άλλο τα παίρνω.
...Ξ-Ε-Φ-Τ-Ι-Λ-Α...
Στη Βρετανία όταν το κράτος επιχήρησε να ανεβάσει τα τέλη κυκλοφορίας με τον ίδιο αναδρομικό τρόπο που τα αύξησε το ελληνικό Δημόσιο (και καλά για το περιβάλλον), μαζεύτηκαν 2.000.000 ηλεκτρονικές υπογραφές εναντίον της πρωτοφανούς βλακείας και αναγκάστηκαν και το πήραν πίσω. Εδώ δε μπορούμε να κάνουμε το ίδιο; Είναι προφανές ότι στη χώρα η αντιπροσώπευση στη Δημοκρατία ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ. Ας δούμε επιτέλους κινήσεις που να επιτρέπουν στον πολίτη πιο άμεση συμμετοχή στη Δημοκρατία και όχι την ευκαιρία να ψηφίσουν τα ίδια λαμόγια κάθε 4 χρόνια. Να μπεί έλεγχος στην παράνοια. Να γίνεται το αυτονόητο... Είναι πιά τόσο δύσκολο σ'αυτή τη χώρα;
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Η φορολογία εισοδήματος είναι ελάχιστα πιο περίπλοκη από το απλό τσουβάλιασμα, διότι και εκεί υπάρχουν κλιμάκια. Στα πλαίσια αυτής της συζήτησης, το ιδανικό θα ήταν το ποσοστό του φόρου να υπολογίζεται από μία σιγμοειδή συνάρτηση, αλλά ακόμη και λογιστές βγάζουν σπυριά όταν ακούν κάτι τέτοια.
Ακριβώς επειδή είναι ΕΛΑΧΙΣΤΑ πιο περίπλοκη, όπως λες, αλλά ΑΠΕΙΡΩΣ πιο δίκαια, καλό θα ήταν να έχουμε αυτή ως πρότυπο κι όχι το 'απλό τσουβάλιασμα', λοιπόν.
Χαλάρωσε! Τουλάχιστον, στη φορολογία εισοδήματος παίζουν σημαντικά ποσά και η επιπλέον πολυπλοκότητα δικαιολογείται. Για τα τέλη κυκλοφορίας, τί διαφορές θα προέκυπταν από μια παρόμοια γραμμικοποίηση; +/- μερικές δεκάδες €; Θα ήθελες μήπως να γίνει το ίδιο και στα διόδια, για να γλυτώσουμε 5-10 λεπτά;
Καλά σου λέει ο 888888, το κουράζεις άδικα το θέμα.
Τελοσπάντων, τέλη κυκλοφορίας είναι για όσους κυκλοφορούν το αυτοκίνητό τους, ώστε να έχουν δικαίωμα χρήσης των δρόμων. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος που κάνει 6.000χλμ το χρόνο (π.χ. ένα ζευγάρι παππούδες που έχουν ένα αμαξάκι για να πηγαίνουν καμμιά φορά καμμια βόλτα) να πληρώνει το ίδιο με κάποιον που κάνει 25.000χλμ το χρόνο γιατί πάει μέχρι και στο περίπτερο με τ΄αμάξι, ή τον ταξιτζή που λιώνει το ταξί στα χιλιόμετρα όλη μέρα.
Είπαμε, τα 'μαύρα κουτιά' στα αυτοκίνητα αργούν ακόμα. Άσε που υπάρχουν και οι γνωστές ανησυχίες περί 'Μεγάλου Αδελφού'...
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
Με ρωτησε κανεις τους αν εχω το χρημα ή την διαθεση να αγορασω νεο ΙΧ
Μπορει να πληρωνεις μονο τα αυξημενα τελη
Λολ! Όταν θα μπεί το τέλος χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή για να τονωθεί η αγορά ή για να αποσυρθούν τα μη οικολογικά μηχανήματα που καίνε περισσότερο ρεύμα, θα το θεωρήσεις δίκαιο να πληρώσεις επειδή έτυχε και αγόρασες ένα υπολογιστή που κάνει ακόμα πολύ καλά τη δουλειά του μετά από 5 χρόνια;
Τελοσπάντων, τέλη κυκλοφορίας είναι για όσους κυκλοφορούν το αυτοκίνητό τους, ώστε να έχουν δικαίωμα χρήσης των δρόμων. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος που κάνει 6.000χλμ το χρόνο (π.χ. ένα ζευγάρι παππούδες που έχουν ένα αμαξάκι για να πηγαίνουν καμμιά φορά καμμια βόλτα) να πληρώνει το ίδιο με κάποιον που κάνει 25.000χλμ το χρόνο γιατί πάει μέχρι και στο περίπτερο με τ΄αμάξι, ή τον ταξιτζή που λιώνει το ταξί στα χιλιόμετρα όλη μέρα.
Oπως ξαναεγραψα στο forum....καθεστε και συγγραφετε πονηματα για παππουδες και γιαγιαδες και υπολογιζετε χλμ και ολα αυτα γιατι;Γιατι** το κρατος εβαλε ενα νεο χαρατσι**,αυτο ειναι ολη η ιστορια,δεν εχει ουτε παππουδες με Χ χλμ,ουτε ιστορικά,ουτε αυτοκινητο με κοκκινες πινακιδες,ουτε ξερω γω τι,χεσμενα τα εχουν ολα αυτα,τα λεφτα μας θελουν για να διορισουν τους αφισοκολλητες τους στο δημοσιο και τα ξαδερφια τους και τους γκομενους τους να τους κανουν υπουργους για να ζουν εις βαρος μας.
'Ευτυχης οποιος γνωριζει τις αιτίες των πραγμάτων' λεει το ρητο,αλλα εγω μονο ευτυχης δεν αισθανομαι
-
Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
Η φορολογία εισοδήματος είναι ελάχιστα πιο περίπλοκη από το απλό τσουβάλιασμα, διότι και εκεί υπάρχουν κλιμάκια. Στα πλαίσια αυτής της συζήτησης, το ιδανικό θα ήταν το ποσοστό του φόρου να υπολογίζεται από μία σιγμοειδή συνάρτηση, αλλά ακόμη και λογιστές βγάζουν σπυριά όταν ακούν κάτι τέτοια.
Ακριβώς επειδή είναι ΕΛΑΧΙΣΤΑ πιο περίπλοκη, όπως λες, αλλά ΑΠΕΙΡΩΣ πιο δίκαια, καλό θα ήταν να έχουμε αυτή ως πρότυπο κι όχι το 'απλό τσουβάλιασμα', λοιπόν.
Χαλάρωσε! Τουλάχιστον, στη φορολογία εισοδήματος παίζουν σημαντικά ποσά και η επιπλέον πολυπλοκότητα δικαιολογείται. Για τα τέλη κυκλοφορίας, τί διαφορές θα προέκυπταν από μια παρόμοια γραμμικοποίηση; +/- μερικές δεκάδες €; Θα ήθελες μήπως να γίνει το ίδιο και στα διόδια, για να γλυτώσουμε 5-10 λεπτά;
Πλάκα κάνεις, έτσι?... Ποιά 'επιπλέον πολυπλοκότητα' και ποια διόδια ρε συ? Αν σου έλεγαν, π.χ. [έστω εξακολουθώντας να είναι κολλημένοι με τα κυβικά] ότι 'τα τέλη που θα πληρώσεις θα προκύπτουν από τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα του αυτοκινήτου σου διά 8 σε Ευρώ' (π.χ. 1400/8=175, 2000/8=250, 3500/8=438, κλπ) θα είχες τεράαααααστιο πρόβλημα να τα υπολογίσεις, κι εσύ και ο καθένας, έτσι?!.. Το πόσο πιο δίκαια θα ήταν αναλογικά [έστω χωρίς να υπολογίσουμε τον παράγοντα turbo] π.χ. για τον 1400άρη σε σχέση με τον 1600αρη & τον 1800άρη που τώρα είναι όλοι μαζί στο ίδιο σακί, ή για τον 2λιτρο που τώρα του ζητάνε να πληρώσει σαν να έχει 3 (!!!) αμάξια των 1800 κ.εκ. (κάπου 400 Ευρώ παραπάνω από τον 1800άρη), μεγαλώνοντας την ήδη εντελώς παράλογη διαφορά αντί να τη μικραίνουν, δε σε απασχολεί, ε?
'Μερικές δεκάδες €' για εσένα μπορεί να είναι τρίχες κατσαρές, για κάποιον άλλο όμως μπορεί να καλύπτουν 7-8 μήνες ασφάλισης του αυτ/του του, ένα καινούργιο λάπτοπ, ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο - αστείο ποσό πάντως ΔΕΝ είναι. Καλό είναι να φροντίσεις να έρθεις και στη θέση των άλλων προτού αρχίσεις τις μεγάλες κουβέντες και τα 'χαλάρωσε'.
Τώρα για τον ειδικό φόρο... τι να πώ... Σκιστηκες στη δουλειά, έβγαλες λεφτά, πλήρωσες φόρο, αγόρασες αμάξι, πλήρωσες κι άλλο φόρο, το κινείς, πληρώνεις φόρο (τέλη κυκλοφορίας + φόρο βενζίνης), γιατί πρέπει σώνει και καλά να δώσεις κι άλλο ΕΙΔΙΚΟ ΦΟΡΟ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ;;;;;;; Θεωρείσαι πλούσιος; Δηλαδή άμα από τα λεφτά που έβγαλες και φορολογήθηκες, αντι για αμάξι αγόραζες 30.000 σουβλάκια, θα ήσουν λιγότερο πλούσιος; ΤΙ ΤΟ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΦΟΡΟ; Και στην τελική, δεν έχουμε λεφτά σαν κράτος; Ας έμεναν οι συντελεστές της φορολογίας εκεί που ήταν, θα ήταν πιο τίμιο και δε θα έλεγε κανένας τίποτα, ο κόσμος έχει κουραστεί από τα επικοινωνιακά τρικ και τη λογική με το ένα χέρι δίνω και με το άλλο τα παίρνω.
...Ξ-Ε-Φ-Τ-Ι-Λ-Α...
Στη Βρετανία όταν το κράτος επιχήρησε να ανεβάσει τα τέλη κυκλοφορίας με τον ίδιο αναδρομικό τρόπο που τα αύξησε το ελληνικό Δημόσιο (και καλά για το περιβάλλον), μαζεύτηκαν 2.000.000 ηλεκτρονικές υπογραφές εναντίον της πρωτοφανούς βλακείας και αναγκάστηκαν και το πήραν πίσω. Εδώ δε μπορούμε να κάνουμε το ίδιο; Είναι προφανές ότι στη χώρα η αντιπροσώπευση στη Δημοκρατία ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ. Ας δούμε επιτέλους κινήσεις που να επιτρέπουν στον πολίτη πιο άμεση συμμετοχή στη Δημοκρατία και όχι την ευκαιρία να ψηφίσουν τα ίδια λαμόγια κάθε 4 χρόνια. Να μπεί έλεγχος στην παράνοια. Να γίνεται το αυτονόητο... Είναι πιά τόσο δύσκολο σ'αυτή τη χώρα;
Πρόσεξε τι γράφεις, ετοιμάζεται να σου την πέσει ο πράκτωρ 888888 που δεν περίμενες ν' αρχίσουν όοοοολοι οι συμπολίτες σου να ζητάνε αποδείξεις προτού καταθέσεις τις παραπάνω απόψεις.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Παιδιά καλά κάνουμε και φωνάζουμε γιά όποιο φόρο μας βάζουνε , αλλά επειδή όλοι βολτάρουμε και στο εξωτερικό , η κατάσταση εκεί δεν είναι καθόλου καλύτερη . Μπορεί να μας πεί ο φίλος γιά τον Αγγλο με τα 1400 € μισθό , τι ενοίκιο πληρώνει εκεί την εβδομάδα ? Ετσι γιά να μην ισοπεδώνουμε τα πάντα .Θα σου πω με το μηνα και χωρις συγκατοικο στο Portsmouth: 700Ε δλδ το μισο του μισθο για ενα 3αρι.
Ενα αντιστοιχο σπιτι εδω σε μια πολη θελει γυρω στο 500αρικο, δλδ το 80% του βασικου και οχι το 50%.
Επισης το σαπουνι Aromatherapy (ακριβως το ιδιο με το ελληνικο) εκει εχει 1,5Ε και εδω μεχρι και 4!!! Να μην πουμε για το γαλα που κατα τα αλλα 'μειωθηκε'...
Αρα, ο 'μυθος' οτι εχουν στο εξωτερικο ακριβοτερο κοστος ζωης εχει καταρρευσει πλεον και αυτο φαινεται απο τις οργισμενες αντιδρασεις πολλων ξενων οταν δουν τις τιμες στα ελληνικα supermarket.
Αρα φιλε μου τα παντα εχουν ισοπεδωθει, οχι απο εμας, αλλα απο αυτους που μας κυβερνουν στην ΕΕ εποχη, που ειναι ακριβως ο,τι μας αξιζει.Και οσο λεμε 'δεν ασχολουμαι αφου ολοι τα ιδια σκατα ειναι' θα πηγαινουμε ακομα και πιο κατω.-
Τα τελη κυκλοφοριας που καλουμαστε να πληρωσουμε (και που ειναι το θεμα συζητησης μας) ειναι δυσαναλογοτατα ακριβα σε σχεση με το τι βγαζουμε. Τελος. -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Πλάκα κάνεις, έτσι?... Ποιά 'επιπλέον πολυπλοκότητα' και ποια διόδια ρε συ? Αν σου έλεγαν, π.χ. [έστω εξακολουθώντας να είναι κολλημένοι με τα κυβικά] ότι 'τα τέλη που θα πληρώσεις θα προκύπτουν από τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα του αυτοκινήτου σου διά 8 σε Ευρώ' (π.χ. 1400/8=175, 2000/8=250, 3500/8=438, κλπ) θα είχες τεράαααααστιο πρόβλημα να τα υπολογίσεις, κι εσύ και ο καθένας, έτσι?!.. Το πόσο πιο δίκαια θα ήταν αναλογικά [έστω χωρίς να υπολογίσουμε τον παράγοντα turbo] π.χ. για τον 1400άρη σε σχέση με τον 1600αρη & τον 1800άρη που τώρα είναι όλοι μαζί στο ίδιο σακί, ή για τον 2λιτρο που τώρα του ζητάνε να πληρώσει σαν να έχει 3 (!!!) αμάξια των 1800 κ.εκ. (κάπου 400 Ευρώ παραπάνω από τον 1800άρη), μεγαλώνοντας την ήδη εντελώς παράλογη διαφορά αντί να τη μικραίνουν, δε σε απασχολεί, ε?Δεν κάνω πλάκα, εσύ τελείς εν συγχύσει. Εφόσον το κράτος έχει αποφασίσει να 'ξεζουμίσει' τα δίλιτρα αλλά όχι τα 1800άρια, τούτο βεβαίως μπορεί να το κάνει είτε τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται κλιμακωτά είτε με συνεχή τρόπο (προφανώς όχι γραμμικά). Το αν η παραπάνω απόφαση είναι δίκαιη ή άδικη απλά δεν έχει σχέση με την προηγούμενη συζήτηση περί της αναγκαιότητας ή μη του τσουβαλιάσματος. Παρομοίως, είναι άλλη συζήτηση αν το τελευταίο πρέπει να γίνεται με βάση τα κυβικά, την ιπποδύναμη, το βάρος κλπ. Αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω είναι ότι η κατηγοριοποίηση καθαυτή ενδείκνυται για πρακτικούς λόγους.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Προσπαθεί να πείσει ότι όταν έρχεται ο χρόνος να αλλάξουμε καταλύτη, θα πρέπει να πετάμε ολόκληρο το αυτοκίνητο!!!
Δηλαδή πχ ένα παλιό Sunny ή Astra F με αντικατάσταση του καταλύτη θα έχει τη κατανάλωση, τις εκπομπές ρύπων και την ασφάλεια ενός νέου αυτοκινήτου;
.Ένα μέσο Astra 1.4 του 1995 παράγει λιγότερο από το μισό CO2 (καμένη βενζίνη) σε σχέση με το 2-λιτρο turbo Astra OPC του 2010. Για τους ρύπους μπορεί να χρειάζεται ένα νέο καλό καταλύτη.
Τα υπόλοιπα αφορούν την τσέπη και τα γούστα του καθενός. Είναι ανήθικοι οι κρατικοί εκβιασμοί για να πλουτίζουν επιχειρηματίες και τραπεζίτες.
Μην τρελλαθούμε, σου φαίνεται λογικό να μας λένε ότι πρέπει να αλλάξεις αυτοκίνητο πριν έρθει η ώρα να αλλάξεις καταλύτη ? Τα ΚΤΕΟ και τις Κάρτες τι τα έχουμε και τα πληρώνουμε ?
-
Και ουτως ή αλλως ολα αυτα ειναι προσχηματικα. Σου δημιουργουν αντικινητρα για ενα οχημα ανω των 15 ετων ουσιαστικα αφου το τελος ρυπων (στα μικρα) υπερβαινει το τελος κυκλοφοριας. Αν εσυ μπορουσες, θα το αλλαζες ουτως ή αλλως αφου πλεον οι συνθηκες ειναι πολυ καλυτερες οσον αφορα χρηματοδοτηση και προσφορες απο την ιδια την αγορα αυτοκινητου απο οτι το 1991. Αρα το πιο λογικο θα ηταν η υποχρεωτικη αλλαγη καταλυτη στα ανω 15ετιας απο την οποια θα εισεπραταν και 19% ΦΠΑ. Αυτοι ομως θελουν απλα να μας γδυσουν και να ωθησουν 'με τη βια' τους φτωχους να παρουν νεο αυτοκινητο και να βαλουν νεο μπελα στο κεφαλι τους. Τωρα ομως που εισηγειται η ΕΕ καταργηση του δωρου (και φυσικα οι κυβερνωντες τρεχουν με βημα ταχυ να τα εφαρμοσουν αυτα) θελω να δω πως στο διαολο θα πληρωνονται τα τελη κυκλοφοριας τους και το ΕΤΑΚ τους καθε Δεκεμβρη. Η τρελη κατρακυλα μολις ξεκινησε. Enjoy it...
Οσο για τα ΚΤΕΟ και τις ΚΕΚ ειναι σαν τα ελληνικα πανεπιστημια. Τελειωσε τα με το καλο και μετα δωσε ΑΣΕΠ (γιατι αμφισβητουμε τη γνωση που εμεις οι ιδιοι σου προσφεραμε) για να σε παρουμε γραναζι στη μηχανη μας (ελληνικο κωλοκρατος)...
-
Επειδή εμφανίζονται στην τηλεόραση οι εκπρόσωποι των ηλιθίων που συνέλαβαν το σχέδιο αύξησης των τελών κυκλοφορίας με την φράση 'ο ρυπαίνων πληρώνει' να μας εξηγήσουν γιατί ένα αμάξι 30ετίας που κατά μέσο όρο κάνει 2.000 χλμ το χρόνο κινούμενο εκτός πόλης, να πληρώνει περισσότερα τέλη από ένα αμάξι 3τίας που κάνει κατά μέσο όρο 20.000 χλμ το χρόνο κινούμενο εντός πόλης.
Βάσει ποιας έρευνας καθορίστηκαν οι ρύποι των αυτοκινήτων; Ασχολήθηκαν πάνω από 5 λεπτά πριν αποφασίσουν τις βλακώδεις κατηγορίες των τελών κυκλοφορίας;
ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ (δήθεν) ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ;
ΠΩΣ ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ; ΠΟΣΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
κατά τα αλλά λουστείτε οτι ψηφίσατε
Σωστά το λες αλλά και τι να ψηφίσουν;
ΠΑΣΟΚ ... θα είχαμε όλοι Οκτάβιες και Ξαρά από τον πρώην άντρα της Αποστολάκη
ΚΚΕ ... θα είχαμε όλοι Lada
ΣΥΡΙΖΑ ... δεν θα είχαμε αμάξια γιατί θα τα έκαιγαν οι κουκουλοφόροι
ΛΑΟΣ ... Μ/S 240 GD & Steyer θα ήταν must για αυτούς
αν υπήρχε μια καλή εναλλακτική οι περισσότεροι θα τους είχαν ψηφίσει. Λέω οι περισσότεροι γιατί υπάρχουν και οι χειροκροτητές με τα σημαιάκια κοινώς τα κομματόσκυλα.
εδώ το ΠΑΣΟΚ με τον George Papandreou για να πάρει κεφάλι ... διέλυσε την χώρα ο «μπριζολάκιας».
Κάποτε ήταν ο σύζηγος της κυρίας
Τώρα είναι όλοι μαζί
Να μας πουν γιατί τα στελέχη τους παίνρουν 300.000 ευρώ το χρόνο και μετά να απολύσουν τους πωλητές τους.... που παιρνουν δε παιρνυν 15Κ -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Τελοσπάντων, τέλη κυκλοφορίας είναι για όσους κυκλοφορούν το αυτοκίνητό τους, ώστε να έχουν δικαίωμα χρήσης των δρόμων. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος που κάνει 6.000χλμ το χρόνο (π.χ. ένα ζευγάρι παππούδες που έχουν ένα αμαξάκι για να πηγαίνουν καμμιά φορά καμμια βόλτα) να πληρώνει το ίδιο με κάποιον που κάνει 25.000χλμ το χρόνο γιατί πάει μέχρι και στο περίπτερο με τ΄αμάξι, ή τον ταξιτζή που λιώνει το ταξί στα χιλιόμετρα όλη μέρα.
Oπως ξαναεγραψα στο forum....καθεστε και συγγραφετε πονηματα για παππουδες και γιαγιαδες και υπολογιζετε χλμ και ολα αυτα γιατι;Γιατι** το κρατος εβαλε ενα νεο χαρατσι**,αυτο ειναι ολη η ιστορια,δεν εχει ουτε παππουδες με Χ χλμ,ουτε ιστορικά,ουτε αυτοκινητο με κοκκινες πινακιδες,ουτε ξερω γω τι,χεσμενα τα εχουν ολα αυτα,τα λεφτα μας θελουν για να διορισουν τους αφισοκολλητες τους στο δημοσιο και τα ξαδερφια τους και τους γκομενους τους να τους κανουν υπουργους για να ζουν εις βαρος μας.
'Ευτυχης οποιος γνωριζει τις αιτίες των πραγμάτων' λεει το ρητο,αλλα εγω μονο ευτυχης δεν αισθανομαι
Είσαι σωστός, αλλά παράλληλα δε σημαίνει ότι επί τη ευκαιρία δε θα έπρεπε να γίνεται και συζήτηση. Αν απλά δεχόμασταν τα πάντα δίχως σχόλιο θα γινόμασταν πρόβατα, όπως είναι οι Βρετανοί εδώ πέρα που το μόνο που τους νοιάζει είναι να μπορούν να τα πιουν το σαββατοκύριακο. Το γεγονός ότι καθόμαστε και τα γράφουμε όλα αυτά δηλώνει απλά το μπούχτισμα του πολίτη από τη συνεχή κοροϊδία. Ας έμεναν οι συντελεστές φορολογίας οι ίδιοι αν δεν είχαμε λεφτά. Πιο τίμιο δε θα ήταν;
Είπαμε, τα 'μαύρα κουτιά' στα αυτοκίνητα αργούν ακόμα. Άσε που υπάρχουν και οι γνωστές ανησυχίες περί 'Μεγάλου Αδελφού'...
Να λοιπόν και ένα ψευδές δίλλημα που προσπαθούν να μας επιβάλλουν (για να κονομήσουν αυτοί που θα φτιάξουν τα κουτιά, αυτοί που θα τρέχουν το σύστημα, αυτοί που θα πουλήσουν τους server, οι χαφιέδες για να μας ελέγχουν και οι πολιτικοί για να πέσει η μιζούλα τους)... με την αθώα πρόφαση του 'όφελους του πολίτη'!!!!! Ας καταργούνταν εντελώς τα τέλη κυκλοφορίας και ας ενσωματώνονταν στην τιμή της βενζίνης - για να πας πιο μακριά θες πιο πολλή εξάλλου. Από τα ΚΤΕΟ θα μπορούσε να υπολογιστεί ο μέσος όρος που κινείται ετησίως ένα αυτοκίνητο στην Ελλάδα και με βάση αυτό να μπει προσαύξηση στην βενζίνη. Άρα ο μέσος Ελληνας να πληρώνει περίπου τα ίδια με τώρα, ο ρυπαίνων λιγότερο ή περισσότερο να βλέπει και τη διαφορά.
Αλλά τι λέω, παράκρουση θα με έχει πιάσει, γίνονται στην Ελλάδα τα αυτονόητα;;;;;;;
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
...Αλλά τι λέω, παράκρουση θα με έχει πιάσει, γίνονται στην Ελλάδα τα αυτονόητα;;;;;;;Τοτε ομως θα πρεπει να γινει και το αυτονοητο ο καθενας μας να μπορει να παει στη δουλεια του με τα ΜΜΜ κατι που στην Ελλαδα ειναι στη σφαιρα της επιστημονικης φαντασιας. Αλλα δε νομιζω να δεχτεις να σε φορολογησουν παραπανω (και τα αυτοκινητα που αγοραζεις) για να επιδοτησεις ετσι την κατασκευη ΜΜΜ' ή κανω λαθος; Μεχρι τοτε ο φορος στη βενζινη παιρνει τα βαρη απο καποιους και τα φορτωνει σε καποιους αλλους.-
Το εχω ξαναγραψει: ο νομοθετης πρεπει να νομοθετει για τους αδυνατους, ουτε καν για τους περισσοτερους. -
Το θέμα μας είναι ότι μια ζωή μας τη φέρνει αν είμαστε πάνω από 2000 ...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Το θέμα μας είναι ότι μια ζωή μας τη φέρνει αν είμαστε πάνω από 2000 ...Ναι γιατι ειναι ανικανος να βρει αλλα, πιο λογικα, σκαλοπατια ή συνδυασμους αυτων για να επιβαλει τα τελη. Απο την αλλη, εμεις σαν καταναλωτες οφειλουμε να διαπιστωνουμε την ικανοτητα ή την ανικανοτητα τους καθως και προς τα που κινειται η πολιτικη τους και ν' αποφασιζουμε βασει αυτου. Πχ το κυνηγι των διλιτρων και γενικοτερα η φορολογηση βασει κυβισμου ειναι μια τακτικη που δεν εχει αλλαξει τα τελευταια 20 χρονια... Οταν πας κι επιλεγεις διλιτρο, (αδικα, δε διαφωνω) ξερεις σε ποια διαδικασια μπαινεις. Πολιτικη αυτοι, πολιτικη κι εμεις, αναγκαστικα.
Τέλη κυκλοφορίας