-
σε αντ/πείες mb αλλά και bmw υπήρχε μία αντιμετώπιση μεταξύ αλλαζονείας και ψιλοαδιαφορίας;
απ' ότι φαίνεται η συμπεριφορά των αντιπροσωπων της mb στην ελλάδα είναι όντως απαράδεκτη. Μπορώ να το επιβεβαιώσω και εγώ καθώς όταν έψαχνα το πρώτο μου αυτοκίνητο είχα περάσει σχεδόν από όλες τις γερμανικές αντιπροσωπείες και η mb (στην αθηνών λαμίαs) μου είχε κάνει πολλή κακή εντύπωση, το στυλ των πωλητών ήταν όντως πολλή αλαζονικό (δεν θα έλεγα ότι ήταν αδιάφοροι πάντως).
Για την bmw δεν είμαι σίγουρος. Στην αντιπροσωπεία που πήγα στην πειραιώς (σπανός ήταν νομίζω)ο πωλητής ήταν απίστευτα εξυπηρετικός.
-
συγγνώμη, αλλα πως κάνw quote?
-
Πατας το 'παραθεση' στο ποστ που θελεις .
-
a ok κατάλαβα τη βλακεία έκανα thnx
-
α) Καλα ξεμπερδέματα
β) Την άψογη εξυπηρετηση-αντιμετωπιση δικαιουντε όλοι οι πελάτες, απο αυτον που αγόρασε ενα σειτσέντο με 500 € μετάχειρο μέχρι καποιον που έδωσε 1 εκ € για ενα εξωτικό super car.
-
Oσα θα μπορουσα να πω ηδη εχουν ειπωθει....
Απλα να σου πω οτι αν ειχα περασει περισσοτερο χρονο στο συνεργειο παρα οδηγωντας το αυτοκινητο μαλλον θα εκανα το παν με το να τους τρεξω νομικα οσο περισσοτερο μπορω. -
Δύο διευκρινίσεις .
Γιά τις μπαταρίες του Lexus , δεν μιλάω γιά αξιοπιστία , αλλά γιά το κόστος αντικατάστασης όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου .
Γιά την ML , το τέλος ταξινόμησης είναι 15000-20000 € . Οπότε τα άλλα τα τσεπώνει η ΜΒ και μεγάλο μέρος τους οι εδώ συνεργάτες της με την απαράδεκτη συμπεριφορά .
Η προβληματική ποιότητα κατασκευής δεν αφορά μόνο τα αμερικανοκατασκευασμένα μοντέλλα αλλά και τα γερμανικά , όπως ανέφεραν άλλοι συμφορουμίτες .
Και κάτι τελευταίο . Μιά Ε κάνει 2,5-3 φορές παραπάνω από ένα άλλο , ίδιας κατηγορίας (Mondeo, insignia , C5 , Avensis ) αυτοκίνητο . Αυτή η διαφορά είναι υπερβολική και όταν η ποιότητα του αυτοκινήτου και η συμπεριφορά της εταιρείας δεν είναι ΑΨΕΓΑΔΙΑΣΤΗ , τότε αυτός που το έχει αγοράσει αισθάνεται τόσες φορές μ@λ@κ@ς , όσες φορές παραπάνω έχει πληρώσει την π@π@ρι@ , γιά premium αυτοκίνητο . Γι' αυτό κάναν εκπτώσεις 20 % πρίν την μείωση γιά να πουλήσουν . Λέτε να έμπαιναν μέσα τότε , όχι απλά έχουν τεράστιο ποσοστό κέρδους . Ελπίζω κάποτε να ξυπνήσουμε και να μην αγοράζουμε φύκια γιά μεταξωτές κορδέλλες . -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
τότε αυτός που το έχει αγοράσει αισθάνεται τόσες φορές μ@λ@κ@ς , όσες φορές παραπάνω έχει πληρώσει την π@π@ρι@ , γιά premium αυτοκίνητο .Nαι αλλα οδηγαει Μερσεντες! Οπως ελεγε και ο Κλακσον στο τελευταιο TG: 'the Jaaagggg!'
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Αγαπητέ φίλε θα σε παρηγορήσει το γεγονός ότι δεν είσαι μόνος σου . Η ποιότητα κατασκευής του συγκεκριμμένου αυτοκινήτου είναι προβληματική , αλλά αν τη συγκρίνεις με τα λεφτά που κάνει είναι απλά κακή . Οσο αφορά την after sales υποστήριξη , αυτή είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ . Το δικό μου , συνομήλικο με το δικό σου , άρχισε να κοπανάει και να τρίζει από το πρώτο εξάμηνο και η κατάσταση χειροτέρευε συνέχεια . Το πρόβλημα με τα πίσω φώτα , το είχα και εγώ , οι λάμπες δεν είναι καμμένες απλά έχουν βάλει λάθος συνδυασμό υλικών και γίνεται ηλεκτρόλυση . Το πρόβλημα λύνεται με αντικατάσταση όλου του γκρούπ των πίσω φώτων με νέα που έχουν άλλα υλικά . Γενικά το σέρβις είναι της πλάκας , ψιλοβλάβες που έβγαλε τις προσδιόριζα εγώ και δεν τις διορθώνανε με την πρώτη , αλλά ο στόχος τους ήταν να περάσουν τα δύο χρόνια και το αμάξι να βγεί εκτός εγγύησης . Μιλώντας με ανθρώπους του χώρου , μου είπαν ότι η συγκεκριμμένη τακτική αποδίδει και ότι αν τους πείς γιά κάτι μετά τα δύο χρόνια , απλά μιλάς σε τοίχο . Ασε αυτή η ιστορία με τα σέρβις που δεν ξέρεις το πρόγραμμα συντήρησης , γιατί λέει τους ενημερώνει το αμάξι , τί χρειάζεται , απλά εσύ το μαθαίνεις με το λογαριασμό . Βέβαια άλλοι γνωστοί που τα είχαν αγοράσει τα αυτοκίνητα , έλεγαν ότι δεν τους έβγαλε τίποτα . αλλά όταν τους ζόριζες άρχιζαν να ψελλίζουν κάτι λίγα . Γενικά πρέπει σαν καταναλωτές να μάθουμε να αγαπάμε τα λεφτουδάκια μας και να τους κράζουμε όταν μας κοροιδεύουν , αλλά πολλοί φοβούνται ότι αν πούνε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τους χαβαλεδοπρίμιουμ , οι άλλοι θα τους περάσουν γιά κορόιδια , θα αντιμετωπίσουν χαιρεκακία από τους γύρω τους και πιθανότατα και δυσκολία στην μεταπώληση του αυτοκινήτου τους . Σιγά - σιγά πάντως είδικά από όσους τα έχουν με ενοικίαση χωρίς εξαγορά είναι καλό να αρχίσουν να ακούγονται κάποιες αλήθειες , μήπως και έρθουν τα πράγματα στα ίσια τους . Οσο γιά τους λέξους να δούμε τι θα γίνει όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου γιά τις μπαταρίες.αγαπητέ criuser
Τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα περιγράφεις κι εσύ. Στη συγκεκριμένη εταιρέια απλά δεν υπάρχει after sale service (μάλλον και στις υπόλοιπες απ'οτι υποψιάζομαι). Μόλις πήρα το αμάξι ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes Eλλάς μου έστειλε μια επιστολή που έσταζε απ΄τα σάλια και τώρα ούτε στο τηλέφωνο ούτε αυτοπροσώπως μου επιτρέπεται να επικοινωνήσω μαζί του. Όσο τα αμάξια είναι στην 2ετή εγγύηση ότι χαλάει, απλά αλλάζεται. Το τι χαλάει όμως ,στα καινούρια μοντέλα, δεν το ξέρουν οι μηχανικοί και αρχίζουν να κάνουν το αμάξι σου συναρμολογούμενο μέχρι να το βρούν. Προσωπικά σε 3 βλάβες απο το δικό μου έκαναν λάθος διάγνωση την πρώτη φορα!. Τι να το κάνω που είναι στην εγγύηση και δεν πλήρώνω? Το αμάξι που αποσυναρμολογέιται χωρίς λόγο, μόνο εγώ το πονάω. Έχουν κάτι παιδάκια που το μόνο που κάνουν είναι βίδωμα-ξεβίδωμα και οι μηχανικοί απορώ γιατί υπάρχουν αφού δεν μπορούν να κάνουν τίποτα περισσότερο απο οτι λέει το κομπιούτερ απο το εργοστάσιο (το οποίο δεν μπορεί να τα λέει και όλα).
Το τραγικό όμως είναι η ομηρία που μας έχουν οι αντιπρόσωπίες με τα πανάκριβα σέρβις, με το οτι δεν δίνουν ανταλλακτικά σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο , με το οτι πρέπει να προγραμματίσουν τον εγκέφαλο γιατι αλλιώς δεν θα λειτουργήσει. Αν τολμήσεις να λιποτακτίσεις ή μιλήσεις , θα σε στείλουν με ευχαρίστηση στο τρελλάδικο.
Ακούστε τώρα τα καινούρια.
Όταν εξέφρασα την άρνηση μου να πληρώσω 3.000€ για το διαφορικό, στο ερώτημα μου αν μπορούν να μου τοποθετήσουν μεταχειρισμένο , μου απάντησαν οτι γίνεται. Βρήκα λοιπόν έναν έμπορο απο Θεσσαλονίκη με ανταλλακτικά και με ρώτησε τι Βήμα έιναι το διαφορικό που θέλω ώστε να ταιριάζει με τα άλλα δυο. Ρωτάω τον υπεύθυνο του Ισμαϊλου ,κο Πετρή και μου απαντάει οτι δεν υπάρχει το βήμα, παρα μόνο ο κωδικός του ανταλλακτικού που τον βρήκε μέσα στο κομπιούτερ. Τον στέλνω με φαξ στη Θεσσαλονίκη και την άλλη μέρα παραλαμβάνω το διαφορικό. Κλέινω ραντεβου σήμερα για την τοποθέτηση και ενα σέρβις χιλ. που έπρεπε να γίνει. Τελικά το διαφορικό δεν κάνει γιατί δεν ταιριάζει το βήμα !(χαρά αυτοί...) Μου έιπαν οτι ενώ έπρεπε να το γράφει επάνω στο ανταλλακτικό και στο δικό μου και στο ξένο , δεν το έγραφε. Παρ'ολα αυτά το τοποθετήσανε χωρίς να ξέρουν αν κάνει... Πηγαίνω στο κομπιούτερ με τον μηχανικό, του λέω να πατήσει για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και ανταλλακτικό και οπως ήταν φυσικό εμφανίζεται πεντακάθαρα το βήμα!! '1/3,90'. Στην ερώτηση μου στον κο Πετρή ,γιατί δεν μου το είπε οταν το ζήτησα, ακούστε απάντηση :'..γιατί αν δεν είναι αυτό σωστό θα του μετέφερα την ευθύνη' Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να μην είναι σωστό αυτό που δίνει το εργοστάσιο??? Με λίγα λόγια επίτηδες δεν μου έδωσε το Βήμα για να ταλαιπωρηθώ και αυτοί να πληρωθούν διπλά γιατί πρέπει να μπεί άλλο. Αλλά δεν ξέρουν τι τους περιμένει.. Αναμένετε -
Φιλε τι να πω , εχω μεινει με ανοιχτο το στομα.
Θα τους ειχα κανει να αλλαξοπιστησουν η/και να πουνε το δεσποτη παναγιωτη αυτους τους μπασταρδους που(δεν) σε αντιμετωπισαν με αυτο το τροπο.
Να χεσω και τα πριμιουμ και τη μουρη και ολα αν ειναι να σκασω τοσα λεφτα και να βαεθω το πηγαινε ελα στο συνεργειο....και μιλαμε για θεωρητικα αυτοκινητο τανκ το οποιο εβγαλε ολες αυτες τις ζημιες σε ασφαλτο
Και πανω απο ολα σε λιγα χιλιομετρα, 160.000 χλμ ειναι μικρο νουμερο ακομα και για αυτοκινητα που κατασκευαζοταν 15 χρονια πριν....
Καλα ξεμπερδεματα και μια συμβουλη αν μου επιτρεπεται: Aφου αποφασισανε να σε τρελλανουνε και εν μερει τα καταφερανε , καντους το κι εσυ , ηρθε η σειρα σου... -
Για την εξυπηρετηση δεν το συζηταμε καν.
Τραγικη και απαραδεκτη επιπεδου εμπορου λαϊκης αγορας που πουλαει κινεζικα ρολογια του κιλου, απάυτα που ειτε θα δουλεψουν μια ζωη ειτε θα βγουν αχρηστα μετα την απομακρυνση εκ του ταμειου.
Απο εκει και περα ομως καποια γεγονοτα ειναι αναμφισβητητα και γνωστα για τους παροικουντες την Ιερουσαλημ τουλαχιστον.
Γεγονος ειναι οτι τα 'αμερικανικα' Μερσεντες Μ ειχαν σοβαρωτατα προβληματα ποιοτητας κατασκευης με βλαβες οπως αυτες που αναφερει ο aakris και σιγουρα παρα πολυ πανω απο το συνηθη μεσο ορο βλαβων της μαρκας.
Επισης γεγονος ειναι οτι τα προβληματα αυτα εγιναν γνωστα σχεδον αμεσως.
Νομιζω οτι η Μερσεντες εξαιτιας αυτων των προβληματων διεκοψε την εισαγωγη απο την Αμερικη αυτοκινητων σειρας Μ για την Ευρωπαϊκη αγορα.
Αλλα οταν δινουμε 90000 ευρω (=31 εκατομμυρια δρχ) καλο ειναι να μην αρκουμαστε στη φημη του σηματος του καπω αλλα να ψαχνουμε κι ενα βημα παραπερα.Γενικα παντως η Mercedes στην Ελλαδα στο θεμα 'after sales' ειναι πολυ πισω ακομα και απο εταιρειες των οποιων τα προϊοντα τους εχουν υποδιπλασιες τιμες...
-
κριμα παντως ενα αμαξι τεοιας αξιας και τετοιας υποτιθεμενης αξιας να βγαζει τετοια προβληματα και να ταλαιπωρει τον ιδιοκτητη του, πρωτα απο ολα το οχημα και μετα οι γραφειοκρατες υπαλληλισκοι που νομιζουν οτι δουλευουν στην MERCEDES γερμανιας και οχι στον καθε μικρο αντιπροσωπακο της Ελλαδας, ασε που υποτιμουν την νοημοσυνη των πελατων τους.
ΠΑντως οπως ειπανε και παραπανω απορω με την υπομονη σου να κρατας ακομα το οχημα, το οποιο βγαζει ακομα προβληματα, πλεον υπαρχει θεμα αξιοπιστιας και ασφαλειας οταν μας λες οτι εσβησε με 120 κμ στην Αττική!!!!!!!!! -
Η κακή αξιοπιστία της ΜΒ,είναι γνωστή εδώ και αρκετά χρόνια,με αποκορύφωμα την προηγούμενη ML...Και εγώ έχω πάρα πολύ κακή,προσωπική, εμπειρία από τη MB.
Και οι ίδιοι το ξέρουν και υποτίθεται ότι έχουν δώσει μεγάλο βάρος στην αξιοπιστία, στα μοντέλα από τη νέα C και μετά.Βεβαία θα κριθούν εκ του αποτελέσματος... -
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
σε αντ/πείες mb αλλά και bmw υπήρχε μία αντιμετώπιση μεταξύ αλλαζονείας και ψιλοαδιαφορίας;απ' ότι φαίνεται η συμπεριφορά των αντιπροσωπων της mb στην ελλάδα είναι όντως απαράδεκτη. Μπορώ να το επιβεβαιώσω και εγώ καθώς όταν έψαχνα το πρώτο μου αυτοκίνητο είχα περάσει σχεδόν από όλες τις γερμανικές αντιπροσωπείες και η mb (στην αθηνών λαμίαs) μου είχε κάνει πολλή κακή εντύπωση, το στυλ των πωλητών ήταν όντως πολλή αλαζονικό (δεν θα έλεγα ότι ήταν αδιάφοροι πάντως)....
Αυτό παιδιά πάντως ΔΕΝ είναι μόνο ελληνικό χάρισμα...
Ακόμα και στα ανάλογα φόρα της Γερμανίας αναφέρεται συχνά πως, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο υποψήφιος πελάτης των πρέμιουμ κατασκευαστών (Merc, BMW και Audi) είναι η αδιάφορη και αλαζονική συμπεριφορά των πωλητών τους (ειδικά της Merc)!Τώρα με την κρίση έχουν βέβαια κατέβει κάπως από το καλάμι τους, αλλά δεν είναι ακόμα όπως θα έπρεπε...
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Δικές μου παρατηρήσεις......
-To ML (καλώς ή κακώς) κατασκευάζεται στις ΗΠΑ και ποιοτικά δεν είναι συγκρίσιμο με τα λοιπά μοντέλα Στουτγκάρδης-Όταν βγήκε (δεν θυμαμαι) 2004 - 2005 τα πρώτα μοντέλα είναι σίγουρο ότι θα έχουν προβλήματα, τα οποία αν είναι σοβαροί, τα λύνουν στα καινούργια και έτσι το μοντέλο 2009 θα πρέπει να είναι trouble free
-Προσωπικά, αποφεύγω να αγοράζω φρεσκα μοντέλα αλλά προσπαθώ για δοκιμασμενα στο χρόνο μοντέλα ή ακόμα και απερχόμενα με σκοπό να σώσω λίγα λεφτά (τα οποία βέββαια τα χάνω σε αξια μεταπώλησης άμεσα μόλις βγει το καινούργιο)
-έχω ξεκοκαλίσει προηγουμένως τα forum του μοντέλου που με απασχολεί σε βαθμό που καταλήγω αρκετές φορές να λέω είναι όλα είναι σαπάκια και δεν το πάιρνω με τίποτα. Όταν κοίταγα το Land Cruiser και επειδή στην Ευρώπη δεν επαιζε κοίταγα τα forum Lexus Prado USA και LC Αυστραλίας. Εκεί μου τελείωσε ο μύθος για lexus - Toyota και παγκόσμιες πρωτιές! Παράλληλα κοιτώ και αυτό το γερμανικο site με τις καταναλώσεις για να μην βρεθω προ έκπληξης μετά
- Όσο και να είνα ωμό, το αυτοκίνητο και ας κάνει 90,000 (λόγω φόρων, τελών) είναι ένα υλικό αγαθό με αξία κοντά στα 30Κ όσο κάνει δηλαδή και ένα Beovision ή ένα φουσκωτό, το οποίο είναι μαζική παραγωγή και δέχεται g forces, άρα φθείρεται
-Αφου ερευνούσα όλα τα recalls και έβλεπα ότι έχουν διορθωθεί ΤΩΡΑ που παλιώνει θα αγόραζα μια καινούργια ML και με πλούσιο πλέον δωρεάν εξοπλισμό που κάποιοι χρυσοπλήρωσαν στα καινούργια τοτε μοντέλα
-Αυτόν τον καραγκιοζάκο στα κεντρικά της Merc θα τον έκαναα να χάσει τον ύπνο του
-Εκτύπωνε τα recalls και τα TSB και να πηγαίνεις με αυτά στο συνεργείο (το ότι η εταιρεία βγάζει TSB είναι σημαντικό γιατί κάτι άλλα σαπάκια σε αφήνουν στην τύχη σου)
http://www.allworldauto.com/tsbs/merced ... 113-1.htmlπχ δες εδώ τα tail lights
http://www.allworldauto.com/tsbs/NHTSA_ ... 85063.htmlδες εδώ την αεράναρτηση
http://www.allworldauto.com/tsbs/NHTSA_ ... 34527.htmlδες εδώ για το τιμόνι
http://www.allworldauto.com/tsbs/NHTSA_ ... 87982.htmlεφόσον τα αναγνωρίζει παγκοσμίως δεν μπορεί εσένα να σε αφηνει ξεκρέμαστο
Φίλε cpp
συμφωνώ σε όλα όσα λες, βέβαια άλλο είναι να αγοράζεις ένα ολοκαίνουριο μοντέλο και άλλο μέτα απο 3 χρόνια. Το θέμα είναι οτι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα στα αυτοκίνητα που έβγαζαν κάποτε, για μείωση του κόστους και για να το αλλάζεις στα 3-4 χρόνια. Όπως άλλωστε έχει πέσει και η ποιότητα των υπηρεσιών ,σε όλους τους τομείς και σε όλα τα επαγγέλματα ,στις μέρες που ζούμε. Επαγγελματισμό , σοβαρότητα, και υπευθυνότητα πρέπει να ψάξεις πολύ για να βρείς. Αυτοσκοπός των επαγγελματιών είναι το έυκολο και το γρήγορο χρήμα (ανέντιμο κέρδος) και βλέπουμε την κατάληξη ποια είναι. Να πληρώνουν οι κυβερνήσεις (δηλαδή εγώ κι εσύ) τα σπασμένα σε τράπεζες και αυτοκινητοβιομηχανίες για να μην χάσουν τη δουλειά τους ποιοι? οι υπάλληλοι που με ταλεπορούν... -
Ο χρήστης aakris έγραψε:
Δικές μου παρατηρήσεις......
-To ML (καλώς ή κακώς) κατασκευάζεται στις ΗΠΑ και ποιοτικά δεν είναι συγκρίσιμο με τα λοιπά μοντέλα Στουτγκάρδης-Όταν βγήκε (δεν θυμαμαι) 2004 - 2005 τα πρώτα μοντέλα είναι σίγουρο ότι θα έχουν προβλήματα, τα οποία αν είναι σοβαροί, τα λύνουν στα καινούργια και έτσι το μοντέλο 2009 θα πρέπει να είναι trouble free
-Προσωπικά, αποφεύγω να αγοράζω φρεσκα μοντέλα αλλά προσπαθώ για δοκιμασμενα στο χρόνο μοντέλα ή ακόμα και απερχόμενα με σκοπό να σώσω λίγα λεφτά (τα οποία βέββαια τα χάνω σε αξια μεταπώλησης άμεσα μόλις βγει το καινούργιο)
-έχω ξεκοκαλίσει προηγουμένως τα forum του μοντέλου που με απασχολεί σε βαθμό που καταλήγω αρκετές φορές να λέω είναι όλα είναι σαπάκια και δεν το πάιρνω με τίποτα. Όταν κοίταγα το Land Cruiser και επειδή στην Ευρώπη δεν επαιζε κοίταγα τα forum Lexus Prado USA και LC Αυστραλίας. Εκεί μου τελείωσε ο μύθος για lexus - Toyota και παγκόσμιες πρωτιές! Παράλληλα κοιτώ και αυτό το γερμανικο site με τις καταναλώσεις για να μην βρεθω προ έκπληξης μετά
- Όσο και να είνα ωμό, το αυτοκίνητο και ας κάνει 90,000 (λόγω φόρων, τελών) είναι ένα υλικό αγαθό με αξία κοντά στα 30Κ όσο κάνει δηλαδή και ένα Beovision ή ένα φουσκωτό, το οποίο είναι μαζική παραγωγή και δέχεται g forces, άρα φθείρεται
-Αφου ερευνούσα όλα τα recalls και έβλεπα ότι έχουν διορθωθεί ΤΩΡΑ που παλιώνει θα αγόραζα μια καινούργια ML και με πλούσιο πλέον δωρεάν εξοπλισμό που κάποιοι χρυσοπλήρωσαν στα καινούργια τοτε μοντέλα
-Αυτόν τον καραγκιοζάκο στα κεντρικά της Merc θα τον έκαναα να χάσει τον ύπνο του
-Εκτύπωνε τα recalls και τα TSB και να πηγαίνεις με αυτά στο συνεργείο (το ότι η εταιρεία βγάζει TSB είναι σημαντικό γιατί κάτι άλλα σαπάκια σε αφήνουν στην τύχη σου)
http://www.allworldauto.com/tsbs/merced ... 113-1.htmlπχ δες εδώ τα tail lights
http://www.allworldauto.com/tsbs/NHTSA_ ... 85063.htmlδες εδώ την αεράναρτηση
http://www.allworldauto.com/tsbs/NHTSA_ ... 34527.htmlδες εδώ για το τιμόνι
http://www.allworldauto.com/tsbs/NHTSA_ ... 87982.htmlεφόσον τα αναγνωρίζει παγκοσμίως δεν μπορεί εσένα να σε αφηνει ξεκρέμαστο
Φίλε cpp
συμφωνώ σε όλα όσα λες, βέβαια άλλο είναι να αγοράζεις ένα ολοκαίνουριο μοντέλο και άλλο μέτα απο 3 χρόνια. Το θέμα είναι οτι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα στα αυτοκίνητα που έβγαζαν κάποτε, για μείωση του κόστους και για να το αλλάζεις στα 3-4 χρόνια. Όπως άλλωστε έχει πέσει και η ποιότητα των υπηρεσιών ,σε όλους τους τομείς και σε όλα τα επαγγέλματα ,στις μέρες που ζούμε. Επαγγελματισμό , σοβαρότητα, και υπευθυνότητα πρέπει να ψάξεις πολύ για να βρείς. Αυτοσκοπός των επαγγελματιών είναι το έυκολο και το γρήγορο χρήμα (ανέντιμο κέρδος) και βλέπουμε την κατάληξη ποια είναι. Να πληρώνουν οι κυβερνήσεις (δηλαδή εγώ κι εσύ) τα σπασμένα σε τράπεζες και αυτοκινητοβιομηχανίες για να μην χάσουν τη δουλειά τους ποιοι? οι υπάλληλοι που με ταλεπορούν...Διαφωνώ ότι μειώθηκε η ποιότητα γενικώς. Πριν από 30-40 χρόνια ένας μέσος κινητήρας έβγαζε 100 χιλιάδες χιλιόμετρα και μετά ήθελε ρεκτιφιέ. Δεν υπήρχαν ηλεκτρονικά να χαλάσουν αλλά θυμάμαι ανοίγματα καπακιών κινητήρων συχνά-πυκνά. Μην τα μηδενίζουμε όλα. Σήμερα ένας κινητήρας πάει άνετα 200 χιλιάδες χιλιόμετρα και πολλοί ιαπωνικοί φτάνουν και τις 500 χιλιάδες!
-
Να βγω λιγο Offtopic?
Αυτο με τα χιλιομετρα πού ακριβως στηριζεται?
Γιατι εδω εχω ενα Fiat Tipo 20ετιας με 215000km και ενα Lancia Dedra επισης 20ετιας με σχεδον 300000km, απο τα οποία παρα πολλα πατωμενα με 180 και 200 σε εγνατιες ή ευρωπαϊκους δρομους χρονια πριν... Δηλαδη θα επρεπε να αισθανομαι πολυ τυχερος που ακομα δουλευουν και τα 2 αψογα? (ποσο μαλλον αφου ειναι και ιταλικα...)Δεν το νομιζω..., καθαρα θεμα τυχης ειναι (και συντηρησης βεβαιως βεβαιως).
Οι κινητηρες στα Mercedes (και άλλα) 20-30 ετων που εκτελουσαν χρεη ταξι τοτε εχεις ιδεα ποσα χιλιομετρα εβγαζαν?
Προσφατα μπηκα σε ενα ξεχασμενο 15ετιας Toyota Corona ταξι με 3500km στο ταμπλω. Τον ρωτησα 'μονο 3500??? αλλαξες οργανα?'. Και μου απαντησε 'Οχι εφτασε ενα εκατομμυριο και ξαναγυρισε απο την αρχη'...Ας μη τα παραλεμε λοιπον κι οποιον παρει ο χαρος...
Στο θεμα τωρα, πραγματικα λυπαμαι τον ανθρωπο που ταλαιπωρειται με τους...αχαρακτηριστους εκει στην MB, και απορω πώς γινεται παρα πολυς κοσμος με Accent Ι και Ciquecento να κυκλοφορει ακομα με πολλαπλάσια χιλιομετρα και με πολυ λιγοτερα προβληματα...
Μηπως τελικα δεν ειναι θεμα κοστους αγορας η αξιοπιστια?
-
Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
Να βγω λιγο Offtopic?Αυτο με τα χιλιομετρα πού ακριβως στηριζεται?
Γιατι εδω εχω ενα Fiat Tipo 20ετιας με 215000km και ενα Lancia Dedra επισης 20ετιας με σχεδον 300000km, απο τα οποία παρα πολλα πατωμενα με 180 και 200 σε εγνατιες ή ευρωπαϊκους δρομους χρονια πριν... Δηλαδη θα επρεπε να αισθανομαι πολυ τυχερος που ακομα δουλευουν και τα 2 αψογα? (ποσο μαλλον αφου ειναι και ιταλικα...)Δεν το νομιζω..., καθαρα θεμα τυχης ειναι (και συντηρησης βεβαιως βεβαιως).
Οι κινητηρες στα Mercedes (και άλλα) 20-30 ετων που εκτελουσαν χρεη ταξι τοτε εχεις ιδεα ποσα χιλιομετρα εβγαζαν?
Προσφατα μπηκα σε ενα ξεχασμενο 15ετιας Toyota Corona ταξι με 3500km στο ταμπλω. Τον ρωτησα 'μονο 3500??? αλλαξες οργανα?'. Και μου απαντησε 'Οχι εφτασε ενα εκατομμυριο και ξαναγυρισε απο την αρχη'...Ας μη τα παραλεμε λοιπον κι οποιον παρει ο χαρος...
Στο θεμα τωρα, πραγματικα λυπαμαι τον ανθρωπο που ταλαιπωρειται με τους...αχαρακτηριστους εκει στην MB, και απορω πώς γινεται παρα πολυς κοσμος με Accent Ι και Ciquecento να κυκλοφορει ακομα με πολλαπλάσια χιλιομετρα και με πολυ λιγοτερα προβληματα...
Μηπως τελικα δεν ειναι θεμα κοστους αγορας η αξιοπιστια?
Καλά λες... ας μην τα λέμε και όποιον πάρει ο χάρος... τον επαγγελματία με το Corona τον ρώτησες αν άλλαξε κινητήρα ή έβγαλες το αυθαίρετο συμπέρασμα ότι είναι ο αρχικός; Εξάλλου αυτό είναι ντίζελ... αναφερόμουν σε βενζινοκινητήρες. Τα 215 χιλιάδες του Tipo τα θεωρώ φυσιολογικά και είναι μέσα στα όρια που έθεσα κι εγώ (και ποτέ δεν είπα ότι τα ιταλικά σπανε ). Όμως θα έχει ενδιαφέρον να μας πεις τι έχει αλλαχτεί ως τώρα. Πάντως μιας και πιάσαμε τα Taxi... τα βενζινοκίνητα Mazda 323 πήγαιναν 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα (με αντικατάσταση φυσικά πολλών μερών αλλά όχι άνοιγμα καπακιού) και εκεί ήταν που απλά 'τελείωναν'... έσπαγαν τα μέταλλα της κυλινδροκεφαλής (όχι από θερμοκρασία... κόπωση μετάλλου λέγεται). Αυτά όμως είναι σύγχρονα σχετικά αυτοκίνητα (15-20 ετών). Πριν από 30-40 χρόνια τα κράμματα μετάλλων δεν είχαν τέτοιες αντοχές.
-
εχω πετυχει ταριφα με 800Κ σε vectra ο οποιος μου ειπε οτι ηταν 1.800.000 χλμ με το ιδιο μοτερ!!!
τωρα αν ειναι απο τα γνωστα φιδια των ταξιτζηδων οπως οι πρωτες τους ερωτικες επαφες στα 11 λογω προωρης αναπτυξης δεν ξερω να σου πω...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
... τωρα αν ειναι απο τα γνωστα φιδια των ταξιτζηδων οπως οι πρωτες τους ερωτικες επαφες στα 11 λογω προωρης αναπτυξης δεν ξερω να σου πω...Γενικώς θέλει να κρατάμε μικρό καλάθι στα ταξί ... ήξερα αυτόματο Primera που στα 800.000 χλμ είχε 3ο κινητήρα επάνω και Peugeot 406 που στα 700.000 χλμ δεν είχε αλλάξει ούτε turbo (αλλά στη 5ετία ... 5 αυτόματα κιβωτια (άλλο θέμα τούτο)) ... Όλα είναι 'σχετικά'!!!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ MERCEDES ΠΑΡΕΛΘΟΝ?