-
Παιδιά, για πείτε τη γνώμη σας για τα παραπάνω. Ποιο θα αγοράζατε;
Προσωπικά θα τα έβαζα με σειρά κατάταξης- Alfa 147 2.0
- Focus ST170
- Corolla 1.8 TSport
Υ.Γ.: Δεν είμαι υποψήφιος αγοραστής, απλά από περιέργεια ρωτάω.
-
Παιδιά, για πείτε τη γνώμη σας για τα παραπάνω. Ποιο θα αγοράζατε;
Προσωπικά θα τα έβαζα με σειρά κατάταξης- Alfa 147 2.0
- Focus ST170
- Corolla 1.8 TSport
Υ.Γ.: Δεν είμαι υποψήφιος αγοραστής, απλά από περιέργεια ρωτάω.
-
Παιδιά, για πείτε τη γνώμη σας για τα παραπάνω. Ποιο θα αγοράζατε;
Προσωπικά θα τα έβαζα με σειρά κατάταξης- Alfa 147 2.0
- Focus ST170
- Corolla 1.8 TSport
Υ.Γ.: Δεν είμαι υποψήφιος αγοραστής, απλά από περιέργεια ρωτάω.
-
Αν μου τα χαρίζανε θα τα έβαζα με την ίδια σειρά, πρώτη η Alfa.
Αν όμως τα πλήρωνα θα έβαζα πρώτα το Focus....Στην πρώτη περίπτωση μιλάει η καρδιά στη δεύτερη η λογική!
-
η 147 για μενα στην 1η θεση!Ειναι πολυ συνεπεις αυτοκινητο γενικα σε ολες τις συνθηκες!
Το τογιοτα δεν το ξερω, ισως ειναι καλο!
Το φορντ ειναι επικινδυνο στους παγους, γενικα το πισω μερος τους ειναι ανησυχο!Ο Ρομπερτ Κολινς, αυτος που γυρισε αναποδα το μερψεντε Α σειρα, ζηταει, σε ανοιχτο γραμμα απο την φορντ, να αποσηρει το σε/μαξ η να το τροποποιησει γιατι το κατατασει χειρωτερα απο το μερσεντε!
Σπυρος -
Ψήφισα το Φόκους. Πιστεύω οτι έχει κορυφαία συμπεριφορά. Ειδικά αν αλλαχτούν τα λάστιχα με καλύτερα, μεταμορφώνεται.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ψήφισα το Φόκους. Πιστεύω οτι έχει κορυφαία συμπεριφορά. Ειδικά αν αλλαχτούν τα λάστιχα με καλύτερα, μεταμορφώνεται.Δεν είμαι σίγουρος ότι η καλύτερη πρόσφυση προσφέρει στην οδική συμπεριφορά γενικά (ειδικά μπορεί). Σίγουρα βελτιώνοντας την πρόσφυση ανεβάζεις τα όρια αλλά τότε μπορεί απλά να κρύβονται κάποια μειονεκτήματα του συνόλου....
Μερικές φορές (πχ αρκετά φαρδύτερο ελαστικό) μπορεί να αλλοιώνει την απόκριση και να αμβλύνει την επικοινωνία οδηγού-δρόμου στο όριο και πέρα από αυτό. -
Και εγώ το Φόκους ψήφισα,αν και οι Άλφα Ρομέο στοιχειώνουν πάντοτε τα όνειρά μου.
Το Φόκους έχει σαφώς καλύτερο τιμόνι,είναι ταχύτερο ειδικά με τα τελευταία καπάκια,οπότε και πλησιάζει τους 170 ίππους,και σε τελική ανάλυση έχει πιο 'συμμετοχική' οδική συμπεριφορά,άρα και πιο σπορ αίσθηση -
Φόκους εκτός λόγω του ότι το νέο μοντέλο είναι σχεδόν έτοιμο.
Κορόλα ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ.Άλφα πολύ καλή. Περίμενε το νέο Φόκους
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ψήφισα το Φόκους. Πιστεύω οτι έχει κορυφαία συμπεριφορά. Ειδικά αν αλλαχτούν τα λάστιχα με καλύτερα, μεταμορφώνεται.
Δεν είμαι σίγουρος ότι η καλύτερη πρόσφυση προσφέρει στην οδική συμπεριφορά γενικά (ειδικά μπορεί). Σίγουρα βελτιώνωντας την πρόσφυση ανεβάζει τα όρια αλλά τότε μπορεί απλά να κρύβει κάποια μειονεκτήματα του συνόλου....
Μερικές φορές (πχ αρκετά φαρδύτερο ελαστικό) μπορεί να αλλοιώνει την απόκριση και να αμβλύνει την επικοινωνία οδηγού-δρόμου στο όριο και πέρα από αυτό.Αυτό το είχα δεί σε κάποιο AUTOCAR. Δεν ξέρω όμως αν πρέπει να το πάρω σοβαρά, γιατί οι Αγγλοι είναι ελαφρώς πορωμένοι με τα Ford.
-
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
η 147 για μενα στην 1η θεση!Ειναι πολυ συνεπεις αυτοκινητο γενικα σε ολες τις συνθηκες!
Το τογιοτα δεν το ξερω, ισως ειναι καλο!
Το φορντ ειναι επικινδυνο στους παγους, γενικα το πισω μερος τους ειναι ανησυχο!Ο Ρομπερτ Κολινς, αυτος που γυρισε αναποδα το μερψεντε Α σειρα, ζηταει, σε ανοιχτο γραμμα απο την φορντ, να αποσηρει το σε/μαξ η να το τροποποιησει γιατι το κατατασει χειρωτερα απο το μερσεντε!
ΣπυροςO kyrios pou toumpare th 'Mersente' eixe allaksei diastash sta elastika me ena noumero mikrotera...Gia thn istoria.....
-
H Alfa θέλει μερικά άλογα ακόμα, αφού το πλαίσιο αντέχει, το Focus χρειάζεται άλλες δύο ταχύτητες (ή ένα πολύ πιο κοντό διαφορικό) γιατί το εξάρι που έχει κρεμάει πολύ και η Corolla άλλο τιμόνι και αναρτήσεις
Ως γνωστό αντιδραστικό στοιχείο Corolla για το VVTL-i και μόνο
-
Αγαπητε mkiii
Εχεις απολυτα λαθος!!!
Δεν ειχε αλλαχτει τιποτα, εξαλλου το αυτοκινητο το πηρε η μερσεντε ΑΜΕΣΩΣ μετα το ατυχημα για να το ελεξει μονη της αν ηταν κανενα λαθος ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, αλλα δεν βρηκαν κανενα λαθος και ριξανε το βαρος στον Ρομπερτ οτι δεν ξερει να οδηγαει!!!!!
Εξαλλου ο Ρομπερτ Κολινς δεν ηταν ο πρωτος, μερικες μερες πριν η Marianne Sterner του Σουηδικου περιοδικου Vi Bilagare οταν οδηγουσε το αυτοκινητο , ιδιοκτησια της ιδιας της μερσεντε, στην Δανια μαζι με αλλους δημοσιογραφους για τα τεστ εν σχεσει με την ψηφοφορια για το αυτοκινητο της χρονιας, ηταν μονο μερικα χιλιοστα πριν το αναποδογυρισει και αυτη!Και εδω μιλαμε για μια συντηρητικη οδηγο, χωρις να εχει και πολλες απαιτησεις απο τα τεστ που κανει!
Αν το λαθος ηταν σε λαστιχα που ειχε αλλαξει ο Ρομπερτ Κολινς, οπως λες, η μερσεντε δεν θα σταματουσε την παραγωγη για αρκετους μηνες και δεν θα προχωρουσε σε τροποποιησεις που κοστισαν δις!
Σπυρος -
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Αγαπητε mkiii
Εχεις απολυτα λαθος!!!
Δεν ειχε αλλαχτει τιποτα, εξαλλου το αυτοκινητο το πηρε η μερσεντε ΑΜΕΣΩΣ μετα το ατυχημα για να το ελεξει μονη της αν ηταν κανενα λαθος ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, αλλα δεν βρηκαν κανενα λαθος και ριξανε το βαρος στον Ρομπερτ οτι δεν ξερει να οδηγαει!!!!!
Εξαλλου ο Ρομπερτ Κολινς δεν ηταν ο πρωτος, μερικες μερες πριν η Marianne Sterner του Σουηδικου περιοδικου Vi Bilagare οταν οδηγουσε το αυτοκινητο , ιδιοκτησια της ιδιας της μερσεντε, στην Δανια μαζι με αλλους δημοσιογραφους για τα τεστ εν σχεσει με την ψηφοφορια για το αυτοκινητο της χρονιας, ηταν μονο μερικα χιλιοστα πριν το αναποδογυρισει και αυτη!Και εδω μιλαμε για μια συντηρητικη οδηγο, χωρις να εχει και πολλες απαιτησεις απο τα τεστ που κανει!
Αν το λαθος ηταν σε λαστιχα που ειχε αλλαξει ο Ρομπερτ Κολινς, οπως λες, η μερσεντε δεν θα σταματουσε την παραγωγη για αρκετους μηνες και δεν θα προχωρουσε σε τροποποιησεις που κοστισαν δις!
Σπυροςεχεις δικιο εκανα λαθος.
Οι 4Τ νομιζω το ειχαν τεσταρει με μικροτερη διασταση ελαστικα για να δουν τι γινεται.
Μπερδευτηκα γιατι εχω διαβασει τοσα για το Aclass επειδη το πηρε μια φιλη μου. -
Γεια σου ξανα φιλε mkiii
Το αστειο ειναι οτι και ενα προγραμμα για αυτοκινητα που γινοταν εδω στην Σουηδικη τηλεοραση το ειχαν πετσοκοψει το Α!Αυτο το προγραμμα ηταν πολυ συντηρητικο και δεν τους ενδιεφερε τιποτα αλλο εκτος ποσα καροτσακια παιρνει μεσα ενα αυτοκινητο και ποσο κανει να αλλαξεις εξατμιση!Να φανταστεις, οτι οταν βγηκε η 156/147 αυτοκινητα της χρονιας, δεν το ειχαν αναφερει επειδη δεν ηταν οικογενειακα η για λογους που μονο αυτοι ξερανε!Πηραν μερκες χιλιαδες email απο αγριους Alfisti και καταγγελειες στην επιτροπη που κρινει τα προγραμματα!(ναι υπαρχει και τετοιο εδω!)
Αυτοι οταν ξανακανανε το τεστ με το βελτιωμενο Α ειχαν ενα αστειο ατυχημα με ενα κλαδο απο ενα δεντρο που ηταν στην ασφαλτο και μπλεχτηκε κατω απο το αυτοκινητο και εκοψε το καλωδιο του ESP στον εναν πισω τροχο!
Ετσι κανανε και ενα elg test χωρις το ESP!(Παροτι η συμφωνια που ειχαν κανει με την μερσεντε για να τους δωσει το αυτοκινητο ηταν να μην το πειραξουν!)Αλλα αυτο ηταν ενα ατυχημα που μπορει να συμβει στον καθενα!
Το αποτελεσμα το δειξανε στο προγραμμα και εκανε την μερσεντε εδω στην Σουηδια να αφριζει!
Δεν τουμπαρισε, αλλα πηγαινε ηδη στα 30Κμ στους κωνους σαν μπαλαρινα, γυρναγε σαν σβουρα!Αστειο αυτοκινητακι, γιατι δεν το σταματησανε?Πως μπορει κανενας να αγορασει ενα τετοιο αυτοκινητο;
Εχω οδηγησει ενα και στον αυτοκινητοδρομο, στα 110Κμ αρχιζει να πηγαινει δεξια/αριστερα σχεδον δεν μπορεις να κρατηθεις σε μια λωριδα χωρις να το διορθωνεις συνεχεια!Η αισθηση στο τιμονι ειναι χειρωτερη και απο Volvo S80!
Σπυρος -
Φυσιολογικά θα σου έλεγα να πάρεις corolla γιατί σε γενικές γραμμές είναι καλύτερο 'αυτοκίνητο' από τα άλλα δύο. ΟΜΩΣ (!!!!) αν προσπαθήσεις να την οδηγήσεις γρήγορα σε δρόμο με στροφές δεν πρόκειται να πιάσεις με τίποτα, τα άλλα δύο. Οπότε αποκλείω την corolla (παρόλο που δεν την έχω οδηγήσει, δέχομαι τις απόψεις των περιοδικών) και μένω στα άλλα δύο.
Από αυτά Θα πρότεινα focus (φθηνότερο, άτοκες δόσεις, ταχύτερο, πολύ καλοί χώροι) αλλά επειδή θα αλλάξει σύντομα το μοντέλο, συνιστώ 147 και ας είναι λιγάκι πιο αργή και με ανύπαρκτους χώρους. Σε αποζημιώνει όμως με ποιοτικότερο εσωτερικό, εξωτερική εμφάνιση και εξίσου καλή (αν όχι καλύτερη) οδική συμπεριφορά.
Τώρα αν σε φοβίζει λιγάκι η αξιοπιστία της Alfa...
Ε, τι να κάνουμε, ρίσκαρέ το...
Alfa 147 2.0 vs Focus ST170 vs Corolla 1.8 TSport