Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 301
    • 302
    • 303
    • 304
    • 305
    • 315
    • 316
    • 303 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49016
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      navouxodonosoras last edited by

      Ελαφρύ το άτιμο. Η τιμή είναι με γεμάτο ντεπόζιτο ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        volvozeus last edited by

        Ουτε για πλακα τοσο λιγο...Πανω απο 1400 ειναι και τα δυο gti dsg φιλων...το ενα μοντελο 2005 και το αλλο 2007

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasgti last edited by

          1336 kg το 3θ με μηχανικό κιβώτιο
          1355 kg το 3θ με DSG
          1372 kg το 5θ με μηχανικό κιβώτιο
          1391 kg το 5θ με DSG

          http://www.km77.com/eli/motor/fichacompleta.asp?coche1=10981&coche2=10982&coche3=10983&coche4=10984

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            volvozeus last edited by

            Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
            1336 kg το 3θ με μηχανικό κιβώτιο
            1355 kg το 3θ με DSG
            1372 kg το 5θ με μηχανικό κιβώτιο
            1391 kg το 5θ με DSG

            http://www.km77.com/eli/motor/fichacompleta.asp?coche1=10981&coche2=10982&coche3=10983&coche4=10984

            3Θ και τα δυο που αναφερω ζυγισμενα σε πλαστιγγα πανω απο 1400...Θα ρωτησω τους ιδιοκτητες να μου πουν ακριβως τα κιλα τους γιατι εγω μονο του δικου μου θυμαμαι (1545)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              προφανως οι φιλοι σου τα μετρησαν με βενζινη μεσα. Ισως οι παραπανω τιμες να ειναι με αδειο ρεζερβουαρ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                volvozeus last edited by

                Αυτο του 2005 με μπολικο εξοπλισμο ηταν κοντα στα 1500 θυμαμαι....μονο η βενζινη δεν μπορει να κανει αυτη τη διαφορα...Επιφυλασσομαι για τα ακριβη νουμερα των μετρησεων μας και τις συνθηκες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  professeur last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                  προφανως οι φιλοι σου τα μετρησαν με βενζινη μεσα. Ισως οι παραπανω τιμες να ειναι με αδειο ρεζερβουαρ.

                  Eκτός αυτού (που όντως οι εταιρίες μιλάνε για στεγνά αυτοκίνητα) παίζει ρόλο και ο εξοπλισμός. Π.χ. πίσω αερόσακοι, cdιερα, εξτρα radio-cd, μεγαλυτερες ζάντες, γεμάτα ντουλαπάκια ( ) προσφέρουν όλα εξτρά κιλά. Νομίζω ότι το τρίθυρο, χειροκίνητο GTI ήταν επισήμως στα 1328 κιλά. Αν ξεθάψω κάπου το επίσημο φυλλάδιο θα το ανεβάσω...

                  Μήπως έχει κανείς τα manual από VW GOLF TSI 1.4 τα επίσημα-των μηχανικών, αυτά που δίνουν στις αντιπροσωπείες?

                  Τα είχα βρει πριν από 1χρόνο αλλά ήταν στα ρωσικα...

                  Τα service manual ψάχνεις? Aν ναι, στα ανέβασα εδώ :

                  http://www.sendspace.com/file/2qpsu7

                  Αν ψάχνεις σε ηλεκτρονική μορφή τις απλές οδηγίες για το χρήστη-οδηγό δεν τις έχω!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zebra last edited by

                    μια πληροφορια θελω μηπως γνωριζει κανεις που κατασκευαζεται το golf vi.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mivec_power last edited by

                      αν το παρήγγειλες δεξιοτίμονο, στο Port Elizabeth, Ν. Αφρική...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koralli last edited by

                        Καλημέρα.

                        Σε Golf V TSi 140 παρουσιαζεται εδω και λιγες βδομαδες το εξης:

                        Οταν ειναι κρυο ο συμπλεκτης δεν παρουσιαζει κανενα προβλημα και δεν ακουγεται τιποτα περιεργο.

                        Μετα απο 15-20 λεπτα (αφου ζεσταθει καλα το αμαξι) εμφανιζει ενα εντονο θορυβο ο οποιος γινεται αντιληπτος μονο οταν το αυτοκινητο ειναι στο ρελαντι και σταματημενο και ΜΟΝΟ οταν δεν ειναι πατημενος ο συμπλεκτης! Με το που πατησεις τον συμπλεκτη εξαφανιζεται δια μαγειας! Επισης σε συνδυασμο με τον θόρυβο αυτόν, εμφανίζεται και κραδασμός στον επιλογεα του κιβωτιου όταν είναι στο νεκρο και δεν πατιεται ο συμπλεκτης. Μολις ο συμπλεκτης πατηθει εξαφανιζεται κι αυτος μαζι με το θορυβο.

                        Η λειτουργια του κιβωτιου δεν φαινεται να επηρεαζεται απο αυτο αφου οι ταχυτητες κουμπωνουν κανονικα, απλα ειναι πολυ ενοχλητικος ο θορυβος στο ρελαντι (ακουγεται εντονα μεσα στην καμπινα).

                        Οσο ζεσταινεται περισσοτερο το αμαξι (πχ μεγαλο ταξιδι) τοσο πιο εντονος γινεται ο θορυβος και ο κραδασμος στον επιλογεα στο νεκρο αντιστοιχα.
                        Εδω να σημειωσω οτι ειχε αλλαχτει απο όταν το αμαξι ηταν σχεδον καινουριο το σετ συμπλεκτη και το τρομπακι.

                        Ειχε κανεις παρομοιο προβλημα? Πως το αντιμετωπισε?

                        Ξερετε εαν αυτο το πραγμα δημιουργει καποια μηχανικη φθορα (πχ στο κιβωτιο) ή ειναι μονο ακουστικο το θεμα?

                        Ευχαριστω!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          www2000 last edited by

                          Καλησπέρα

                          πόσα χλμ έχεις;
                          μήπως είναι δίσκο πλατώ?
                          παρόμοιους θορύβους (και μυρωδιά όταν ζεσταινόταν) είχα και εγώ σε πόλο, ώσπου μου έμεινε στο δρόμο. Μπορεί να μην είναι αυτό, αλλά ρίξε μια ματιά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Κατά 99% το ρουλεμάν του συμπλέκτη είναι. Κλασικό σημάδι ότι ο θάνατος του πλησιάζει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              koralli last edited by

                              Τα km ειναι 56000 (απο τα οποια τα 46000 περιπου με το νεο σετ συμπλεκτη που ειχε αλλαχτει).

                              Ρουλεμαν συμπλεκτη ε? Ξερεις μηπως τι κοστος εχει η αλλαγη του? Χρειαζεται να κατεβει το σασμαν για να γινει?

                              Ο θανατος του πρακτικα τι σημαινει? Μπορω να τον...περιμενω?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                neos last edited by

                                Ίσως χρειαστεί να αλλάξεις γενικώς συμπλέκτη, ειδικά αν μεγάλο μέρος των χλμ έγιναν σε πόλη μπορεί να έχει φαγωθεί για τα καλά. Γεγονός είναι πάντως πως από ότι φαίνεται δεν απομονώνει σωστά ο συμπλέκτης σου, γι αυτό και ο Realzeus λέει για φαγωμένο ρουλεμάν. Το κιβώτιο για θέματα συμπλέκτη δε χρειάζεται να κατέβει ευτυχώς (τα εργατικά μόνο για το ανεβοκατέβασμα στα Golf φτάνουν το 250άρι άνετα!).

                                Άσχετο, αλλά πόσο σπαστικό είναι που ο μοναδικός τριγμός που έχω στο αυτοκίνητο που και που είναι απ την πόρτα συνοδηγού και ξεκίνησε από τότε που μου άλλαξαν προληπτικά κλειδαριά συνοδηγού (έκανε έναν περίεργο ήχο κατά το κλείδωμα χωρίς να έχει κάποιο άλλο πρόβλημα) ; Μόνο εκεί που έβαλε χέρι ελληνικό μαστόρι τριζει το αμάξι, τυχαίο ε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  koralli last edited by

                                  Κοιτα 46000km για αλλαγη συμπλεκτη τα θεωρω αδικαιολογητα λιγα για αλλαγη.
                                  Ποσο μαλλον οταν γενικως ειμαι πολυ προσεκτικος στη χρηση του και πολλα απο αυτα τα km ειναι σε ταξιδια.

                                  Αυτο που μου φαινεται περιεργο ειναι οτι ο θορυβος παρουσιαζεται μονο οταν ειναι αρκετα ζεστος.

                                  Υποθετω οτι εαν δεν απομονωνε σωστα θα το παρουσιαζε παντοντε, ετσι δεν ειναι?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    greek last edited by

                                    Ειναι η πριζντιρεκ που κάνει θόρυβο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      volvozeus last edited by

                                      Και αφου το προηγουμενο θεμα που ειχα αναφερει λυθηκε αμεσα (και απλα) με την αντικατασταση της βαλβιδας N75 και τον επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου στο πρωτο σερβις ( neos/vagsti) με αποτελεσμα το αυτοκινητο να εχει πραγματικα εντελως διαφορετικη αισθηση, εχω μια ακομη ερωτηση...Χθες μετα απο καιρο παλι οδηγησα το αυτοκινητο και παρατηρησα οτι σε καποιες ανωμαλιες πανω σε στροφες κανει καποιο side stepping το πισω μερος...Γνωριζετε αν υπαρχει καποιο διαφορετικο setting στη γεωμετρια που θα μπορουσε να το εξαλειψει? Ποσο ρυθμισιμη ειναι η πισω αναρτηση του V?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        supergeorge last edited by

                                        Καλησπέρα σε όλους,

                                        φίλος έχει golf VI 160ps και του έχει εμφανίσει ένα περίεργο πρόβλημα, το οποίο δεν ξέρω αν το έχετε αναφέρει ξανά.

                                        Σε άσχετες στιγμές κατεβαίνουν τα παράθυρα και συγκεκριμένα του συνοδηγού. Είναι σίγουρος ότι τα είχε κλειστά και έχει συμβεί πάνω από μία φορά.

                                        Έχει συμβεί σε κανέναν άλλο; Μήπως παίζει ρόλο ο συναγερμός, λόγω ηλεκτρικών;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          neos last edited by

                                          Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
                                          Και αφου το προηγουμενο θεμα που ειχα αναφερει λυθηκε αμεσα (και απλα) με την αντικατασταση της βαλβιδας N75 και τον επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου στο πρωτο σερβις ( neos/vagsti) με αποτελεσμα το αυτοκινητο να εχει πραγματικα εντελως διαφορετικη αισθηση, εχω μια ακομη ερωτηση...Χθες μετα απο καιρο παλι οδηγησα το αυτοκινητο και παρατηρησα οτι σε καποιες ανωμαλιες πανω σε στροφες κανει καποιο side stepping το πισω μερος...Γνωριζετε αν υπαρχει καποιο διαφορετικο setting στη γεωμετρια που θα μπορουσε να το εξαλειψει? Ποσο ρυθμισιμη ειναι η πισω αναρτηση του V?

                                          Πράγματι έτσι είναι η ρύθμιση της ανάρτησης, σε ανωμαλία επάνω σε στροφή νιώθεις το πίσω μέρος να κάνει 'αλματάκι' δεξιά ή αριστερά αλλά αν θες τη γνώμη μου αυτό είναι μάλλον επιλογή του κατασκευαστή για την καλύτερη δυνατή διατήρηση της πορείας. Μπορεί να κάνει το sidestep όμως δεν χρειάζεσαι καμία διόρθωση στο τιμόνι και συνεχίζει προς τα εκεί που του έδειχνες. Σε αμάξι με ημιάκαμπτο (ή μέτριους πολλαπλούς όπως το Cee'd) η συνήθης αντίδραση είναι να υποστρέψει και να πρέπει να το βάλεις πιο μέσα με κόψιμο τιμονιού. Οπότε πιο πολύ για καλό το βλέπω παρά για ελάττωμα προς εξάλειψη.
                                          Για ρύθμιση της υπάρχουσας ανάρτησης δεν έχω ιδέα αν γίνεται

                                          Καλησπέρα σε όλους,

                                          φίλος έχει golf VI 160ps και του έχει εμφανίσει ένα περίεργο πρόβλημα, το οποίο δεν ξέρω αν το έχετε αναφέρει ξανά.

                                          Σε άσχετες στιγμές κατεβαίνουν τα παράθυρα και συγκεκριμένα του συνοδηγού. Είναι σίγουρος ότι τα είχε κλειστά και έχει συμβεί πάνω από μία φορά.

                                          Έχει συμβεί σε κανέναν άλλο; Μήπως παίζει ρόλο ο συναγερμός, λόγω ηλεκτρικών;

                                          Έχω διαβάσει κάπου ξανά για Golf VI που ο ιδιοκτήτης το βρήκε μερικές φορές με κατεβασμένα τα παράθυρα. Προφανώς κάποιο ελάττωμα παίζει σε κάποια παρτίδα, ας πάει στην αντιπροσωπεία για κανέναν έλεγχο στα ηλεκτρικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            provocatoras last edited by

                                            Golf 1.2TSI 105 ίππων μετά/άνευ DSG, punkt.

                                            http://www.volkswagen.de/vwcms/master_p ... l.0.3.html

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 301
                                            • 302
                                            • 303
                                            • 304
                                            • 305
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 303 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr