-
Τα 3 οχήματα συγκρίνονται μόνο λόγω της πολύ χαμηλής τιμής του S40 λόγω της έκπτωσης και των πολύ υψηλών τιμών των ιαπωνικών εταιρειών που όπως και οι γερμανικές κρατάνε ψηλά τη μυτούλα τους παρά την μείωση του ΕΤΤ. Απλά το S40 είναι σε άλλη κατηγορία.Οι χαμηλές τιμές του S40 εξηγούνται από το γεγονός ότι σύντομα θα το δούμε με τουρμπάτους κινητήρες 1.6 με 180 άλογα και 2λιτρο με πάνω από 200 και νομίζω ότι και σε αυτήν την περίπτωση οι τιμές θα είναι αρκετά προσιτές για τα δεδομένα της κλάσης του.
Ένα S40 1.8 με μεταλλικό χρώμα στη φτωχότερη έκδοση Kinetic κοστίζει περίπου 19500 ευρώ, τιμή στα ίδια επίπεδα με την Alfa 159 1.8,αρκετά ακριβότερο από τη Delta (η οποία είναι περισσότερο για έρωτα παρά για γάμο) και στην έκδοση Momentum έχει την ίδια τιμή με το νέο Α4 (κατά 30εκ. μεγαλύτερο σε μήκος Α4 1,8). Με 4000 ευρώ (δλδ κάπου στα 23500 ευρώ) επιπλέον, κάποιος μπορεί να πάρει το S60 με 200 άλογα με 5κύλινδρο τούρμπο κινητήρα με τη διαφορά όμως ότι στις αρχές του μήνα βγήκε από την παραγωγή και στις αρχές του 2010 έρχεται η νέα γενιά. Αντιθέτως κάποιοι άλλοι εκμεταλλευόμενοι τα κολλήματα των Ελλήνων κράτησαν τις τιμές τεχνιέντως σταθερές (βλέπε Mercedes,VW,Fiat 500,Μini,Toyota). Τι να πει κανείς; Ας τρέξουν...κι ας με θεωρούν εμένα χαζό... -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Είναι αλήθεια ότι χρειάζονται περί τα 8000 ~ 10000 χιλιόμετρα για τους κινητήρες της HONDA (ή απλά να αλλάξεις τα πρώτα λάδια). Στη συνέχεια παρουσιάζεται ακόμα ένα σκαλοπάτι στα 20~25k (ίσως να σχετίζεται με τον βηματικό μηχανισμό που ελέγχει το VTEC) και από εκεί και πέρα τα πράγματα πάνε όπως και στους υπόλοιπους.
Τώρα για το 2ο. 140 τουρμπάτα άλογα δεν είναι 140 ατμοσφαιρικά. Για τεστ δείτε καλύτερα αυτό...
http://www.civinfo.com/forum/2009-civic ... -test.html
Για να καταλάβουν και οι αδαείς . Τι συμβαινει στα 8-10,000 και τι στα 20-25,000 ?
-
Ερωτηση προς ολους οσους χαρακτηριζουν λιγο τον 1.8 για το S40:
1ον τι οδηγειτε?
2ον εχετε οδηγησει το S40? -
Volvo S40 και από μένα.
Έχω εδώ και 14 μήνες ένα S40 1,8 και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ασφάλεια ποιότητα και οδική συμπεριφορά κορυφαία.
Ο κινητήρας 1,8 με 125 άλογα είναι πολύ καλός και σβέλτος. Αναφέρεις ως μειονέκτημα το ότι ο κινητήρας είναι της Ford, επειδή το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα ήταν Ford Focus 1,6 σε πληροφορώ ότι έχει πολύ καλούς, αξιόπιστους και γερούς κινητήρες.
Επίσης οι τιμές σέρβις και ανταλλακτικών είναι σε λογικά επίπεδα και πάντως καλύτερα από αυτά που δίνει ο αδελφός μου στην Toyota για ένα Starlet 15 ετών!!!
Τα άλλα δύο που σκέφτεσαι είναι μέσα μεταφοράς που δεν μπορούν να σου δώσουν συνολικά ότι το S40. Κάνε και στα 3 τεστ drive και θα καταλάβεις τι εννοώ.
Γενική συμβουλή πάρε αυτό που σου γουστάρει περισσότερο, μην βρεθείς μετά να χαζεύεις στο δρόμο αυτό που δεν πήρες….
Καλή επιλογή και καλά χιλιόμετρα. -
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
Επίσης οι τιμές σέρβις και ανταλλακτικών είναι σε λογικά επίπεδα και πάντως καλύτερα από αυτά που δίνει ο αδελφός μου στην Toyota για ένα Starlet 15 ετών!!!
Μπά, η Volvo έχει φθηνότερα service από την Toyota; Επιπλέον, για να δούμε τι θα έδινε για ένα Volvo 15 ετών...
Εγώ πάντως ψήφισα Corolla. Αυστηρά και μόνο με βάση τα κριτήρια επιλογής που αναφέρει ο ενδιαφερόμενος και μιλώντας από προσωπική εμπειρία.
-
Μια χαρά είναι ο κινητήρας του S40 1.8.
130+ ρόδα, δυναμομετρημένα από τους 4Τ πριν 4 χρόνια περίπου.
Κινεί πολύ σβέλτα το αυτοκίνητο που και λόγω πλαισίου είναι αρκετά σταθερό παντού.Γενικά το αυτοκίνητο αυτό δίνει παραπάνω από που θα του 'ζητήσει' ο εκάστοτε κάτοχος του.
Μόνο το ηλεκτρονικό γκάζι είναι κάπως σπαστικό. -
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Μια χαρά είναι ο κινητήρας του S40 1.8.
130+ ρόδα, δυναμομετρημένα από τους 4Τ πριν 4 χρόνια περίπου.εννοείς μάλλον 130 στρόφαλο..
S40 1.8
119 τροχό στο roto, από ροπή ψιλοπάσχει με τα 14.8 κιλά όταν ένα astra 1.8 ατμοσφαιρικό έβγαζε τροχό 17 κιλά ροπή... -
Είχα διαβάσει ένα άρθρο της Φαμπιάτου που έλεγε ότι πάει πολύ καλά το 1.8, νομίζεις πως κάτω από το καπό έχει μεγαλύτερο κινητήρα.
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Μια χαρά είναι ο κινητήρας του S40 1.8.
130+ ρόδα, δυναμομετρημένα από τους 4Τ πριν 4 χρόνια περίπου.εννοείς μάλλον 130 στρόφαλο..
S40 1.8
119 τροχό στο roto, από ροπή ψιλοπάσχει με τα 14.8 κιλά όταν ένα astra 1.8 ατμοσφαιρικό έβγαζε τροχό 17 κιλά ροπή...Προφανώς κάνω λάθος για το πού. Το νούμερο πάντως το θυμάμαι καλά.
@edit Πολύ μικρή μου φαίνεται η ροπή για 1.8 μοτέρ.
-
καλη ειναι η ροπη για 1800 ατμοσφαιρικο..
η αλφα για την 159 1.8 δηλωνει 17.8
-
Απο τη δευτερα εχω ενα V50 1.8 μιας και το δικο μου ειναι συνεργειο για επισκευη του πισω προφυλακτηρα (γιατι καποιος μακακας του εγδαρε ολη την γωνια ), λαδια/βαλβολινες και μονο καλες εντυπωσεις μου εχει αφησει. Καταρχην καταναλωση....Γλυφαδα-Πειραια 3 μερες τωρα και λιγο εθνικη χθες 8,3 l/100! Εφαγε και μερικα σκισιματα απο κατι φαναρια για να δω τι κανει. Ο κινητηρας σε συνδιασμο με το κοντο κιβωτιο επιταχυνει το αυτοκινητο πολυ καλα εν κινηση και ικανοποιητικα απο σταση. Σιγουρα δεν συγκρινετε με κανενα τουρμπο ομως πραγματικα ειδικα χαμηλα σου δινει την αισθηση μεγαλυτερου μοτερ. Τραβαει πολυ καλα απο το ρελαντι, μετα τις 3000 δειχνει να αποδιδει τα μεγιστα και μεχρι τις 5000 ανεβαζει αβιαστα. Σε πληρη επιταχυνση απο σταση ειναι λιγο θορυβωδες ομως εν κινηση τα επιπεδα θορυβου ειναι ιδιαιτερα χαμηλα. Κατι που αναφερθηκε παραπανω για το ηλεκτρονικο γκαζι ειναι εντελως αβασιμο. Επανηλλειμενα το δοκιμασα σε διαφορες ταχυτητες με διαφορα φορτια και η αποκριση του ηταν αμεσοτατη. Μην περιμενει κανεις ηλεκτρονικο γκαζι να εχει την αισθηση ντιζατου....Το κιβωτιο ειναι λιγο σκληρο για τα γουστα μου (σε αρκετους βεβαια αυτο θα αρεσει) αλλα σαφες (εκτος της πρωτης ). Στα θετικα το οτι η οπισθεν και εδω οπως και στο Τ5 ειναι πληρως συγχρονισμενη και μπορεις να την επιλεξεις πρωτου ακινητοποιηθει πληρως το αυτοκινητο (του Τ5 μπορει να μπει ακομα και με 10km/h). Ο συμπλεκτης απο την αλλη ειναι αρκετα ελαφρυς πραγμα που βολευει στην πολη αλλα οχι τοσο στην γρηγορη οδηγηση. Τα φρενα ειναι δυνατα και το πενταλ ειναι προοδευτικο με μεγαλη διαδρομη (κατι που μαλλον δεν θα εκτιμησουν οι φιλοι των VAG) αλλα με λιγο σπογγωδη αισθηση. Η αναρτηση ειναι ανετη δεν μεταφερει κραδασμους και σε μερικες στροφουλες που το ψιλοπιεσα (ελαχιστα ειναι αληθεια) δεν γερνει ιδιαιτερα και σου δινει μεγαλη εμπιστοσυνη. Στα θετικα επισης το τιμονι του...γρηγορο (2.5 στροφες απο ακρη σε ακρη) με μεταβλητη υποβοηθηση, αρκετο βαρος γυρω απο την ευθεια και αρκετα ακριβες. Το DSTC επιτρεπει αρκετο σπινιαρισμα κατα την επιταχυνση και γινετε αισθητο μονο απο το λαμπακι στο καντραν που αναβοσβηνει.
-
η autopoint σου δίνει αυτοκίνητο αντικατάστασης ?
γραφίτης Sum ... είναι αυτό της αντικατάστασης ?γενικά, μετά από 4.000χλμ συμφωνώ με τις διαπιστώσεις σου ....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
η autopoint σου δίνει αυτοκίνητο αντικατάστασης ?
γραφίτης Sum ... είναι αυτό της αντικατάστασης ?γενικά, μετά από 4.000χλμ συμφωνώ με τις διαπιστώσεις σου ....
Ναι
ΝαιΑλλο ειχα ζητησει βεβαια αλλα λογω ζητησης (!) δεν μπορουσαν να μου το δωσουν....
-
XC60 ? ... πόσο σου πήγε το γδάρσιμο ? χρόνος επισκευής ?
αυτό που έχεις πρέπει να είναι αυτό που είχα κάνει 2-3 φορές τέστ drive ... -
Χθεσινη προσφορα για Volvo S40 1.8 Summum με μεταλλικο, €23.000 με το κλειδι στο χερι
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
XC60 ? ... πόσο σου πήγε το γδάρσιμο ? χρόνος επισκευής ?
αυτό που έχεις πρέπει να είναι αυτό που είχα κάνει 2-3 φορές τέστ drive ...Ναι...ψηνομαι αρκετα να πω την αληθεια για το XC60 αν και θα πρεπει να σκοτωσω το δικο μου...
150 ευρω βαψιμο ολοκληρος...Ο προφυλακτηρας ειναι ετοιμος απο χθες αλλα οι .... περιμενουν ακομα τις βαλβολινες του haldex και των διαφορικων...
Εσωτερικα βλεπω αυτο που ελεγες για το DSTC ειναι λιγο αβολο να το ενεργοποιεις/απενεργοποιεις απο τον υπολογιστη ταξιδιου. Οπως επισης παρατηρησα οτι οταν ανοιξεις πληρως το συρταροτο καλυμα για τις ποτηροθηκες για να το κλεισεις θα πρεπει να σηκωσεις το υποβραχιωνιο...πολυ καλυτερο το προ f/l. Απο την αλλη πιο ομορφοι ειναι οι αεραγωγοι και δειχνουν πιο ποιοτικοι οπως επισης και τα στρογγυλα χειριστηρια του κλιματισμου και του infotainment με τους χρωμιομενους δακτυλιους (θα ρωτησω αν μπορω να τους βαλω κι εγω )
Απο εκει το αγορασες τελικα? -
ναι από την Autopoint στην Λ Αθηνών .... τι χρονολογίας είναι το δικό σου και με πόσα χλμ ? πόσο στο παίρνει πίσω για ανταλλαγή η Autopoint ? Περιμένεις το XC60 με τον νέο 2.0Τ ?
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Χθεσινη προσφορα για Volvo S40 1.8 Summum με μεταλλικο, €23.000 με το κλειδι στο χεριαπό που ?
-
Απο Γλυφαδα (νομιζω Σαρακακης ειναι). Αλλου μπορω να βρω καλυτερα;
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Απο Γλυφαδα (νομιζω Σαρακακης ειναι). Αλλου μπορω να βρω καλυτερα;Tον πούλο το foci;
Volvo S40 1.8 Kinetic - Civic 4d 1.8 LS - Corolla 1.6 SOL