Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 210
    • 211
    • 212
    • 213
    • 214
    • 768
    • 769
    • 212 / 769
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    15379
    137364
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Italakias: Θεωρώ τις 164, 166, 156 και 147 αληθινές Alfa, ίσως πιο αληθινές από την (πισωκίνητη γαμώτο... ) 75 η οποία είχε αρκετά θεματάκια με την συμπεριφορά της. Οπότε για μένα η τελευταία αυθεντική Alfa είναι η 147 μαζί με την GT (ως ένα βαθμό).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        asimov last edited by

        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
        Υποτίθεται ότι κάθε forum που αφορά τους 4τροχους φίλους μας, απευθύνεται σε άτομα που τους αρέσει η οδήγηση, το να χαζέψουν το αμάξι τους όταν είναι πλυμένο, το να μην ακολουθήσουν την πιο σύντομη διαδρομή και λοιπά χαζά και κουλά που κάνουν αυτοί που γουστάρουν γενικά το όλο θέμα.

        Ναι, αυτο ειναι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης Asimov έγραψε:

          Υποτίθεται ότι κάθε forum που αφορά τους 4τροχους φίλους μας, απευθύνεται σε άτομα που τους αρέσει η οδήγηση, το να χαζέψουν το αμάξι τους όταν είναι πλυμένο, το να μην ακολουθήσουν την πιο σύντομη διαδρομή και λοιπά χαζά και κουλά που κάνουν αυτοί που γουστάρουν γενικά το όλο θέμα.

          Ναι, αυτο ειναι

          αυτο ειναι αλλα και η ασφαλεια παιζει το ρολο της.
          δε λεω να ειναι πρωταρχικος παραγοντας επιλογης, ομως καλο ειναι να γνωριζουμε τι μπορει να μας συμβει σε περιπτωση ατυχιας.

          εγω παντως προτεινα mito καθως η 147 μπορει να ειναι πιο ομορφη και να εχει πιο ψαγμενη αναρτηση, ειναι ομως πιο παλια(και γενικα πολυ παλια) πιο αργη και τα μοτερ που ξυπνανε ψηλα μου σπανε τα νευρα

          καις βενζινη πραγματικα ασκοπα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skye last edited by

            @ Asimov

            Εγω προσωπικα 147 καινουργια σημερα δεν θα επαιρνα. Μονο απο θεμα απαξιωσης να το δεις, γαμησε τα κι αφησε τα...
            Καλυτερα focus IMO.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              italakias last edited by

              μα ειναι ποτε δυνατον να δωσει καποιος 15000 για ενα τελειωμενο αμαξι οταν υπαρχουν τοσα φρεσκα στην αγορα .
              με τοσα λεφτα υπαρχουν πολλα καλυτερα αμαξια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                morpheus last edited by

                Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                Τότε να πάψουμε να μιλάμε για το φοβερό τιμόνι, την οδηγική συμπεριφορά κτλ κτλ κιόλας;

                Όχι γιατί αυτά είναι που μας αφορούν 'εμάς' τους αυτοκινητόφιλους.

                Θα γίνω κακός, το ξέρω, αλλά αφού αυτά αφορούν τους 'αυτοκινητόφιλους' γιατί δεν αναφέρει κανένας και την κουτάλα ανακατέματ... συγνώμη, το κιβώτιο της 147...?

                Τώρα που ανέφερες τιμόνι. Είχα μια κουβέντα με κάποιον κύριο από τον Σαρακάκη, ήταν στέλεχος.
                Μου είπε ότι το τιμόνι της 147 δεν θα το βγάλουν οι άλλοι κατασκευαστές ούτε σε 10 χρόνια. Του απάντησα ότι μάλλον ποτέ δεν θα το βγάλουν οι άλλοι αλλά ακόμη και οι ίδιοι οι Ιταλοί την ώρα που ολοένα και περισσότερο εκλίπουν τα υδραυλικά....

                Με MCS λούστηκες...?
                Λούσου με Cooper και θα δείς...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 1
                  106_4_ever last edited by

                  ναι αλλα αν θες πραγματικα αποτελεσματα λουσου με 106 ραλλυ!

                  ΜΟΝΟ στα φαρμακρεια!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    morpheus last edited by

                    Βασικά με το MCS αναφέρομαι στα περι ηλεκτροϋδραυλικών...
                    Στα υδραυλικά είναι άλλη ιστορία (και φυσικά υπήρξαν καταπληκτικά τιμόνια)...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                      Τότε να πάψουμε να μιλάμε για το φοβερό τιμόνι, την οδηγική συμπεριφορά κτλ κτλ κιόλας;

                      Όχι γιατί αυτά είναι που μας αφορούν 'εμάς' τους αυτοκινητόφιλους.

                      Θα γίνω κακός, το ξέρω, αλλά αφού αυτά αφορούν τους 'αυτοκινητόφιλους' γιατί δεν αναφέρει κανένας και την κουτάλα ανακατέματ... συγνώμη, το κιβώτιο της 147...?

                      Τώρα που ανέφερες τιμόνι. Είχα μια κουβέντα με κάποιον κύριο από τον Σαρακάκη, ήταν στέλεχος.
                      Μου είπε ότι το τιμόνι της 147 δεν θα το βγάλουν οι άλλοι κατασκευαστές ούτε σε 10 χρόνια. Του απάντησα ότι μάλλον ποτέ δεν θα το βγάλουν οι άλλοι αλλά ακόμη και οι ίδιοι οι Ιταλοί την ώρα που ολοένα και περισσότερο εκλίπουν τα υδραυλικά....

                      Με MCS λούστηκες...?
                      Λούσου με Cooper και θα δείς...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Και το 106 ηλεκτροϋδραυλικό είναι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          morpheus last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gti_ last edited by

                            Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                            Τώρα που ανέφερες τιμόνι. Είχα μια κουβέντα με κάποιον κύριο από τον Σαρακάκη, ήταν στέλεχος.
                            Μου είπε ότι το τιμόνι της 147 δεν θα το βγάλουν οι άλλοι κατασκευαστές ούτε σε 10 χρόνια. Του απάντησα ότι μάλλον ποτέ δεν θα το βγάλουν οι άλλοι αλλά ακόμη και οι ίδιοι οι Ιταλοί την ώρα που ολοένα και περισσότερο εκλίπουν τα υδραυλικά....

                            Με MCS λούστηκες...?
                            Λούσου με Cooper και θα δείς...

                            Eιδικά όσον αφορά το τιμόνι σου έχω και πιο φθηνό λουSTικό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης GTI_ έγραψε:

                              Τώρα που ανέφερες τιμόνι. Είχα μια κουβέντα με κάποιον κύριο από τον Σαρακάκη, ήταν στέλεχος.
                              Μου είπε ότι το τιμόνι της 147 δεν θα το βγάλουν οι άλλοι κατασκευαστές ούτε σε 10 χρόνια. Του απάντησα ότι μάλλον ποτέ δεν θα το βγάλουν οι άλλοι αλλά ακόμη και οι ίδιοι οι Ιταλοί την ώρα που ολοένα και περισσότερο εκλίπουν τα υδραυλικά....

                              Με MCS λούστηκες...?
                              Λούσου με Cooper και θα δείς...

                              Eιδικά όσον αφορά το τιμόνι σου έχω και πιο φθηνό λουSTικό.

                              του focus δεν ειναι μονο υδραυλικο?
                              st δεν εχω οδηγησει αλλα και το απλο 1600 εχει πολυ ωραιο τιμονι!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                koralli last edited by

                                Η παραγωγή της 147 στην Ιταλία συνεχίζεται κανονικά ή εχει ήδη σταματήσει?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alba-parietti last edited by

                                  Ο χρήστης koralli έγραψε:
                                  Η παραγωγή της 147 στην Ιταλία συνεχίζεται κανονικά ή εχει ήδη σταματήσει?

                                  Tην Παρασκευή 24/4 έκλεισε η γραμμή παραγωγής για την 5θυρη.Η παραγωγή της 3θυρης εχει σταματήσει εδώ και μήνες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mailon last edited by

                                    παιδια και γω ειμαι ενας απο αυτους που σκεφτονται να αγορασουν την 147
                                    αυτα που προσφερει (και αυτα που εχει η εκδοση distinctive) δεν τα δινει καμια αλλη εταιρια σε αυτη τη τιμη (απ'αυτες που επισκεφθηκα τουλαχιστον)

                                    Πολύ συζήτηση έγινε για την κατανάλωση...
                                    βλέπω οτι ο 1.6 του Leon καιει 10.4 στην πολη ενώ η 147 καιει 11.2
                                    ενταξει, δεν ειναι και τραγικη η διαφορά...

                                    Υστερα σχετικά με αυτα που αναφερθηκαν για το υψηλο κόστος συντηρησης... δηλαδή για τί ακριβώς μιλάμε, σε τί τιμές, και τί τιμές έχουν περιπου οι ανταγωνιστές στη συντηρηση??

                                    Τελος, την ασφαλεια την θεωρω σημαντική. Εντάξει, τα χλμ που καλυπτω ειναι σε καλο δρομο γενικά, αλλά μια φορά θα γινει το κακο και καλό ειναι να ήμαστε προετοιμασμενοι. Δεν παιζω το κεφαλι μου, βαζουμε ασφαλειες 500-1000 για το αυτοκινητο και δε θα βαλουμε κατι παραπανω για την αφεντομουτσουνάδα μας???
                                    Δηλ, αν καταλαβα καλα, σε πλαγιομετωπικη η 147 σε στελνει να κανεις κοντρες με τον Sena?

                                    Τελος, ας μιλησουμε με νουμερα για τον ανταγωνισμο. Το Leon, C4 και Fiesta τί τιμή βγαίνουν σε 1600 κυβικά?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mailon last edited by

                                      14400 με μεταλλικο μου το δινει το στοκ 147 το τριθυρο η εδω αντιπροσωπεια...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • giuseppe-busso
                                        giuseppe-busso last edited by

                                        159 1750 TBi Distinctive 27.170 Ελλάδα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • giuseppe-busso
                                          giuseppe-busso last edited by

                                          159 Σειρά 2
                                          ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
                                          Στην σειρά 2 θα διατίθενται οι παρακάτω συνδυασμοί κινητήρα / κιβωτίου / μετάδοσης:
                                          Βενζίνη
                                          1.8 140hp (χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων) (Berlinaδιαθέσιμη ΑΠΟ ΙΟΥΛΙΟ)
                                          1.750 TBi 200hp(χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων)
                                          Q4 3.2 V6 Jts 260hpQ-tronic (Αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, 4WD)
                                          Πετρέλαιο
                                          2.0 Jtd 170hp (χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων)
                                          2.4 Jtd 200hpQ-Tronic (Αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, Προσθιοκίνητο)
                                          Q4 2.4 Jtd 210hp (χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, 4WD)

                                          Το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον παρουσιάζει ο πολυαναμενόμενος νέος 1.750 TurboBenzinainiezionediretta, ο οποίος συνδυάζει τις πλέον προηγμένες τεχνολογικές εξελίξεις στους τομείς της ανάφλεξης, του άμεσου ψεκασμού, του διπλού συνεχούς μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, της υπερτροφοδότησης και του συστήματος διαχείρισης του κινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι ένας κινητήρας με επιδόσεις που συγκρίνονται μόνο με αυτές ενός 3λιτρου συνόλου, ενώ η κατανάλωση συγκρατείται σε λογικά επίπεδα, που ταιριάζουν σ' ένα κινητήρα χωρητικότητας 1.75 λίτρων. Ο νέος κινητήρας τηρεί τις προδιαγραφές Euro 5.

                                          Η εξαίρετη απόδοση του κινητήρα οφείλεται στην εφαρμογή της τεχνολογίας «σάρωσης» (Scavenging), η οποία μεγιστοποιεί τη ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές του κινητήρα, μεταφέροντας στον οδηγό την αίσθηση ενός πολύ εύστροφου κινητήρα. Το σύστημα ελέγχει μέσω αισθητήρων σε πραγματικό χρόνο και μεταβάλει συνεχώς μια σειρά παραμέτρων όπως τον χρονισμό των εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής (VVT), τον άμεσο ψεκασμό καυσίμου, την πίεση υπερπλήρωσης, την προπορεία των σπινθηριστών κ.α..
                                          Το αποτέλεσμα είναι η μέγιστη ροπή στις 1500 στροφές να είναι 70% μεγαλύτερη σε σχέση με έναν συμβατικό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, και ο χρόνος απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού να είναι λιγότερος από τον μισό σε σχέση με το συνηθισμένο. Ολόκληρος ο κινητήρας έχει εξελιχθεί με ιδιαίτερη προσοχή στην μείωση των απωλειών λόγο τριβών. Μέσω της χρήσης προηγμένων υλικών, οι εσωτερικές τριβές του κινητήρα είναι μειωμένες κατά 65% στις 2000 σαλ σε σχέση με τον Twin Spark.

                                          Η τεχνολογία «Scavenging», συνδυασμένη με το νέο σύστημα διαχείρισης, ανεβάζει τα όρια των αποδόσεων των σημερινών κινητήρων. Η ειδική ροπή (185 Nm / lt) είναι πολύ υψηλή και τον τοποθετεί στην κορυφή των σύγχρονων κινητήρων.
                                          Η μέγιστη τιμή της ροπής (320 Nm) και το γεγονός ότι αποδίδεται μόλις στις 1400, στροφές αντιπροσωπεύει ένα σημείο απόλυτης υπεροχής.
                                          Και, τέλος, η ειδική ισχύς των 115 ίππων / lt επιτυγχάνεται στις 4.750 στροφές, παραμένοντας σταθερή έως τις 5500 στροφές.

                                          Ο επίσης νέος κινητήρας πετρελαίου 2.0 Jtd αποτελεί την εξέλιξη του 1.9 Jtd. Η σχέση συμπίεσης έχει μειωθεί στο 16.5:1 (από 17.5:1) και η διάμετρος των κυλίνδρων έχει αυξηθεί στα 83χιλ (από 82 στον 1.9) σχέση, βελτιώνοντας την ροπή (36.7kgm/1750σ.α.λ.) και την ιπποδύναμη (170hp/4000σ.α.λ.), ενώ παράλληλα μειώνονται οι εκπομπές ρύπων (142gr/km) , η κατανάλωση (5.4 lt/100km) και πληρούνται οι προϋποθέσεις του Euro 5.

                                          159
                                          Berlina
                                          Sportwagon
                                          Berlina
                                          Sportwagon
                                          Κινητήρας - Χαρακτηριστικά
                                          1750 TURBO BENZINA
                                          2.0 170 HP JTDM
                                          Κύλινδροι/διάταξη
                                          4 , εμπρός εγκάρσια σε σειρά
                                          Διάμετρος x Διαδρομή (mm)
                                          83.0 x 80.5
                                          83.0 x 90.4
                                          Χωρητικότητα (κ.εκ.)
                                          1742
                                          1956
                                          Σχέση συμπίεσης
                                          9.5:1
                                          16.5:1
                                          Μέγιστη απόδοση : kW (HP) σε σ.α.λ
                                          147 (200) / 5000
                                          125 (170) / 4000
                                          Μέγιστη Ροπή: Nm (kgm) σε σ.α.λ.
                                          320 (32.7) / 1400
                                          360 (36.7) / 1750
                                          Προδιαγραφές ρύπων (Euro)
                                          EU5
                                          EU5
                                          Εκπομπές CO2 (g/km) μεικτός κύκλος
                                          189
                                          194
                                          142
                                          145
                                          Μετάδοση

                                          Κινητήριοι τροχοί
                                          Εμπρός
                                          Εμπρός
                                          Κιβώτιο ταχυτήτων
                                          Χειροκίνητο, 6 ταχύτητες
                                          Χειροκίνητο, 6 ταχύτητες
                                          1η
                                          3.818: 1
                                          3.917: 1
                                          2α
                                          2.158: 1
                                          2.040: 1
                                          3η
                                          1.475: 1
                                          1.321: 1
                                          4η
                                          1.067: 1
                                          0.954: 1
                                          5η
                                          0.875: 1
                                          0.755: 1
                                          6η
                                          0.744: 1
                                          0.623: 1
                                          Όπισθεν
                                          3.545: 1
                                          3.750: 1
                                          Τελική σχέση μετάδοσης
                                          3.941: 1
                                          3.545:1
                                          Τροχοί

                                          Ελαστικά
                                          225/50R17 - 235/45R18 - 235/40ZR19
                                          205/55R16 - 215/55R16 - 225/50R17 - 235/45R18 - 235/40ZR19
                                          Σύστημα διεύθυνσης
                                          Κρεμαγιέρα με υδραυλική υποβοήθηση
                                          Διάμετρος κύκλου στροφής
                                          11.1 m
                                          Ανάρτηση

                                          Εμπρός
                                          Ανεξάρτητη, διπλά ψαλίδια σε διάταξη παραλληλογράμμου με αντιστρεπτική δοκό
                                          Πίσω
                                          Ανεξάρτητη , πολλαπλών συνδέσμων
                                          Σύστημα Πέδησης (Δίσκοι)

                                          Εμπρός : διάμετρος. (mm)
                                          D 330 x 28 αεριζόμενοι, Με αλουμινένιες σιαγώνες Brembo με 4 αντικριστά έμβολα (τετραπίστονες)
                                          4 x 42 mm
                                          D 305 x 28 αεριζόμενοι, Με αλουμινένιες σιαγώνες Brembo με 4 αντικριστά έμβολα (τετραπίστονες)
                                          4 x 42 mm
                                          Πίσω : διάμετρος. (mm)
                                          D 292 x 22 αεριζόμενοι, με πλευστή σιαγόνα και έμβολο 42 mm
                                          D 278 x 12, με πλευστή σιαγόνα και έμβολο 38 mm
                                          Αμάξωμα-ΔΙαστάσεις

                                          Μήκος/Πλάτος/Ύψος (mm)
                                          4660 / 1828 / 1417 (1422 με τροχούς 17 ιντσών)
                                          Μεταξόνιο (mm)
                                          2700
                                          Μετατρόχιο εμπρός/πίσω (mm)
                                          1578 / 1555 με τροχούς 17 ιντσών
                                          1578 / 1555 με τροχούς 17 ιντσών
                                          Χώρος αποσκευών VDA (dm3)
                                          405
                                          445 / 1245
                                          405
                                          445 / 1245
                                          Χωρητικότητες -Βάρη

                                          Δοχείο καυσίμων (liters)
                                          70
                                          70
                                          70
                                          70
                                          Βάρος DIN (kg)
                                          1430
                                          1480
                                          1490
                                          1540
                                          Επιδόσεις - Κατανάλωση

                                          Μέγιστη ταχύτητα (km/h)*
                                          235
                                          233
                                          218
                                          216
                                          Επιτάχυνση (sec) : 0-100 km/h
                                          7.7
                                          7.9
                                          8.8
                                          9.0
                                          Επιτάχυνση (sec) : 0 - 1000 m
                                          28.9
                                          29.2
                                          30.2
                                          30.5
                                          Κατανάλωση - (l/100 km):
                                          Dir. CE 1999/100
                                          11.8
                                          6.0
                                          8.1
                                          12.0
                                          6.2
                                          8.3
                                          7.0
                                          4.4
                                          5.4
                                          7.2
                                          4.5
                                          5.5

                                          ΕΚΔΟΣΕΙΣ
                                          Στην γκάμα της 159 θα υπάρχουν δύο βασικά επίπεδα εξοπλισμού, τα εξής :
                                          Distinctive, διαθέσιμο στον 1.8 140hpκαι 1.750 TBi 200hp
                                          Premium, διαθέσιμο σε όλους τους κινητήρες εκτός από τον 1.8 140hp
                                          Επίσης υπάρχουν οι παρακάτω εκδόσεις οι οποίες αποτελούν πακέτο εξοπλισμού :
                                          Sport1, η οποία είναι διαθέσιμη στην 1.8 140hpDistinctive
                                          Sport 2, η οποία είναι διαθέσιμη στην Premium
                                          Ti, η οποία είναι διαθέσιμη στην Premium
                                          LeatherPack , η οποία είναι διαθέσιμη στην Premium

                                          Συνοπτικά :
                                          Κινητήρες - Εκδόσεις
                                          Distinctive
                                          Premium
                                          1.8 140hp
                                          Διαθέσιμο

                                          1750 TBi 200hp
                                          Διαθέσιμο
                                          Διαθέσιμο
                                          3.2 V6 Q4 Q-tronic

                                          Διαθέσιμο
                                          2.0 JTD 170hp

                                          Διαθέσιμο
                                          2.4 JTD Q-tronic 200hp

                                          Διαθέσιμο
                                          2.4 JTD Q4 210hp

                                          Διαθέσιμο

                                          Πακέτα -Εκδόσεις
                                          Distinctive
                                          Premium
                                          Sport 1 (140hp)
                                          Διαθέσιμοστον 1.8 140hp

                                          Sport 2

                                          Διαθέσιμο
                                          Ti

                                          Διαθέσιμο
                                          Leather Pack

                                          Διαθέσιμο

                                          Distinctive

                                          Η έκδοση Distinctiveείναι διαθέσιμη με τον κινητήρα 1.8 140hpκαι 1750 ΤΒi.
                                          Ο κινητήρας 1.8 140 Hp είναι διαθέσιμος μόνο σε αυτό το επίπεδο εξοπλισμού.
                                          Στον εξοπλισμό της έκδοσης Distinctive περιλαμβάνονται τα παρακάτω στοιχεία :
                                          ·Σύστημα ελέγχου ευστάθειας VDCμε ASR, MSR, Brakeassist, Hillholder
                                          ·4-πίστονες δαγκάνες Bremboμε σήμα AlfaRomeo(Εμπρός)
                                          ·Electronic Q2
                                          ·Αυτόματος Διζωνικός Κλιματισμός
                                          ·Ζάντες αλουμινίου 16” στον 1.8 140hp (Κωδικός 56J)
                                          ·Ζάντες αλουμινίου 17” στον 1750ΤΒi 200hp(Κωδικός 55Ε )
                                          ·RadioCDμε δυνατότητα αναπαραγωγής MP3.
                                          ·Δερμάτινο Τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων
                                          ·Cruise Control
                                          ·Προβολείς ομίχλης
                                          ·Ρεζέρβα τύπου ανάγκης
                                          ·Καθίσματα αρχικά με επένδυση από βελούδο

                                          ·Από Ιούλιο καθίσματα με Alfatex (πλαϊνά) & Βελούδο (κεντρικά τμήματα) .

                                          Premium
                                          Η έκδοση Premiumείναι διαθέσιμη ως Berlinaκαι Sportwagon με όλους τους κινητήρες εκτός από τον 1.8 140 hp. Τοποθετείται 1.100€ πάνω από την Distinctive, διαθέτοντας πρόσθετο εξοπλισμό αξίας άνω των 1.800€. Πιο συγκεκριμένα διαθέτει επιπλέον :
                                          ·Τιμόνι με πλήκτρα ελέγχου ηχοσυστήματος και Blue&Me
                                          ·Blue & Me ( Σύστημα ανοιχτής ακρόασης Bluetooth & USBMediaPlayer)
                                          ·Πακέτο Ορατότητας
                                          oAυτόματη ενεργοποίηση υαλοκαθαριστήρων
                                          oAυτόματη ενεργοποίηση φώτων
                                          oΑισθητήρες θαμπώματος και οσμών
                                          oΕσωτερικός ηλεκτροχρωμικός καθρέπτης)
                                          ·Κεντρική κονσόλα και διακοσμητικά φιλέτα από πραγματικό αλουμίνιο
                                          ·Ρεζέρβα αλουμινίου, ίδιου τύπου με τις επιλεγμένες ζάντες
                                          ·3ο Προσκέφαλο πίσω καθισμάτων
                                          ·Επένδυση AlfatexMicroforato. (Κεντρικό τμήμα διάτρητο) (εικόνες με τα διαθέσιμα χρώματα και τους αντίστοιχους κωδικούς μπορείτε να τα βρείτε και στον υπάρχοντα προϊοντικό κατάλογο της 159, Κωδικοί 145,127,165 και 150)

                                          Η έκδοση Premiumμπορεί να συνδυαστεί και με τον παρακάτω προαιρετικό εξοπλισμό:
                                          LeatherPack (opt 5TF). Στην ίδια τιμή με το Δερμάτινο σαλόνι (1500€), προσφέρονται δωρεάν οι Ηλεκτρικά ανακλινόμενοι καθρέπτες και ο Τριζωνικός κλιματισμός, δηλαδή υπάρχει όφελος 700€. Στις εκδόσεις Premiumδεν είναι δυνατή η παραγγελία Δερμάτινης επένδυσης χωρίς το LeatherPack
                                          ToLeatherPackμπορεί να συνδιαστεί με δέρμα Frau (χρέωση 2300€), δερμάτινο ταμπλό (χρέωση 2300€), ή Δέρμα Frauμε δερμάτινο ταμπλό (χρέωση 3100€),

                                          Sport 1 (Distinctive 1.8 140 hp)
                                          Η έκδοση Sport 1 τοποθετείται ως πακέτο εξοπλισμού πάνω στην Distinctive 1.8 140hp, με χρέωση 1.500 € και διαθέτει πρόσθετο εξοπλισμό αξίας άνω των 2.000€.
                                          Πιο συγκεκριμένα η έκδοση Sport1 περιλαμβάνει :
                                          ·Κεντρική κονσόλα και διακοσμητικά φιλέτα από αλουμίνιο σκούρας απόχρωσης
                                          ·Τιμόνι με πλήκτρα ελέγχου ηχοσυστήματος και Blue&Me
                                          ·Blue & Me ( Σύστημα ανοιχτής ακρόασης Bluetooth & USBMediaPlayer)
                                          ·Σπορ Ζάντα αλουμινίου 17” κωδ 4WQ
                                          ·Σπορ Πεντάλ αλουμινίου
                                          ·Σπορ τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων με Μαυρες ραφές
                                          ·Σπορ Πίνακας οργάνων
                                          ·Χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης
                                          ·Μαύρη επένδυση στο εσωτερικό (Ταμπλό,ουρανός & κολώνες)
                                          ·Καθίσματα με σπορ ύφασμα ειδικής σχεδίασης (εικόνες με τα διαθέσιμα χρώματα και τους αντίστοιχους κωδικούς μπορείτε να τα βρείτε και στον υπάρχοντα προϊοντικό κατάλογο της 159, Κωδικοί 352 και 373)

                                          Η έκδοση Sport 1 μπορεί να συνδυαστεί και με τον παρακάτω προαιρετικό εξοπλισμό :
                                          ·Δερμάτινη Επένδυση (opt 5vk) με Σπορ θερμαινόμενα καθίσματα ειδικής σχεδίασης , οσφυϊκή ρύθμιση καθίσματος οδηγού, ρυθμιζόμενη κλίση βάσης εμπρός καθισμάτων και 3ο πίσω προσκέφαλο. Σε αυτή την περίπτωση έχουμε ουσιαστικά τον εξοπλισμό που διαθέτει η 159 1.8 Τi σειράς 1. Η συνολική χρέωση του Σπορ πακέτου με το παραπάνω εσωτερικό είναι 2.950€. (opt 5vk)
                                          Αν τα καθίσματα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα υπάρχει επιβάρυνση 800€ (opt 5vl)
                                          ·Ζάντες Αλουμινίου 18”, 5Α6 (5 τρύπες) και 5VM(Τουρμπινα) με χρέωση 600€

                                          Sport2 (Premium) Η έκδοση Sport2 τοποθετείται ως πακέτο εξοπλισμού πάνω στην Premium, με χρέωση 1.450 € και διαθέτει πρόσθετο εξοπλισμό σε σχέση με την Premium αξίας 2.400€
                                          Πιο συγκεκριμένα η έκδοση Sport2 περιλαμβάνει :
                                          ·Κεντρική κονσόλα και διακοσμητικά φιλέτα από αλουμίνιο σκούρας απόχρωσης
                                          ·Σπορ Ζάντα αλουμινίου 18” κωδ 5A6
                                          ·Κόκκινες 4-πίστονες δαγκάνες Brembo
                                          ·Χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση
                                          ·Σπορ Πεντάλ αλουμινίου
                                          ·Σπορ τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων με Μαυρες ραφές
                                          ·Σπορ Πίνακας οργάνων
                                          ·Μαύρη επένδυση στο εσωτερικό (ουρανός & κολώνες)
                                          ·Χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης
                                          ·Καθίσματα με σπορ ύφασμα ειδικής σχεδίασης (όπως Sport1) (εικόνες με τα διαθέσιμα χρώματα και τους αντίστοιχους κωδικούς μπορείτε να τα βρείτε και στον υπάρχοντα προϊοντικό κατάλογο της 159, Κωδικοί 352 και 373)

                                          Ti
                                          Η έκδοση Ti είναι η κορυφαία έκδοση της Α159. Η έκδοση Ti τοποθετείται ως πακέτο εξοπλισμού πάνω στην Premium, με χρέωση 3.000 € και διαθέτει πρόσθετο εξοπλισμό αξίας άνω των 5.500€.
                                          Πιο συγκεκριμένα η έκδοση Ti περιλαμβάνει :
                                          ·Κεντρική κονσόλα και διακοσμητικά φιλέτα από αλουμίνιο σκούρας απόχρωσης
                                          ·Ζάντα αλουμινίου 19” (κωδ 435) ή εναλλακτικά
                                          oΣπορ Ζάντα αλουμινίου 18” κωδ 5A6
                                          ·Κόκκινες 4-πίστονες δαγκάνες Brembo
                                          ·Χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση
                                          ·Πλευρικά σπόιλερ
                                          ·Σπορ Καθίσματα ειδικής σχεδίασης
                                          ·Δερμάτινη Επένδυση στα καθίσματα και τις πόρτες
                                          ·Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα
                                          ·Οσφυϊκή ρύθμιση καθίσματος οδηγού
                                          ·Ρυθμιζόμενη κλίση βάσης εμπρός καθισμάτων
                                          ·Σπορ Πεντάλ αλουμινίου
                                          ·Σπορ τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων με Κόκκινες ραφές
                                          ·Σπορ Πίνακας οργάνων
                                          ·Μαύρη επένδυση στο εσωτερικό (ουρανός & κολώνες)
                                          ·Χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης

                                          Η έκδοση Tiμπορεί να συνδυαστεί και με τον παρακάτω προαιρετικό εξοπλισμό :
                                          ·Ζάντες Αλουμινίου 19” 5ER (ίδια με την 435 αλλά σκούρα) με χρέωση 300€
                                          ·Τα καθίσματα μπορούν να είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα με επιβάρυνση 800€.
                                          ·Το ταμπλό μπορεί να είναι δερμάτινο με επιβάρυνση 800€.

                                          Συνοπτικός νέος προτεινόμενος τιμοκατάλογος Alfa 159
                                          Αν συγκρίνουμε τις τιμές χωρίς την επίδραση της μείωσης του ΦΤΤ, παρατηρούμε πως η τιμή της 1750 Tbi είναι στο επίπεδο που ήταν μέχρι πρότινος η 1.8 140 hpser1.

                                          Εξωτερικά Χρώματα
                                          Στην σειρά 2 ισχύουν τα ίδια χρώματα με την σειρά 1, με την διαφορά δεν είναι πλέον διαθέσιμα τα : Μπλέ Aurora (297), Γαλάζιο Cristallo (282), Καφέ Luci del Bosco (581) .
                                          Συνολικά τα διαθέσιμα χρώματα είναι τα παρακάτω:

                                          Εσωτερικά Χρώματα

                                          Distinctive : Μαύρο ταμπλό & Μαύρα καθίσματα (173)
                                          Μαύρο / Γκρί ταμπλό & Γκρι καθίσματα (196)
                                          Μαύρο / Μπεζ ταμπλό & Μπεζ καθίσματα (120)

                                          Elegante : Μαύρο ταμπλό & Μαύρα καθίσματα (145)
                                          Μαύρο / Γκρί ταμπλό & Γκρι καθίσματα (127)
                                          Μαύρο / Μπεζ ταμπλό & Μπεζ καθίσματα (150)

                                          Sport 1 & 2 : Μαύρο ταμπλό & Μαύρα καθίσματα με μαύρο σχέδιο (352)
                                          Μαύρο ταμπλό & Μαύρα καθίσματα με κόκκινο σχέδιο (373)

                                          Ti: Μαύρο ταμπλό & Μαύρα sportκαθίσματα (529)
                                          Μαυρο ταμπλό & Cuoiosportκαθίσματα (505)

                                          Εσωτερικά Χρώματα - Προαιρετικός εξοπλισμός

                                          Sportδερμάτινο σαλόνι (Ti) για Sport 1 Opt 5vk & 5vl :
                                          Μαύρο ταμπλό & Μαύρα sportκαθίσματα (540)
                                          Μαυρο ταμπλό & Cuoiosportκαθίσματα (551)

                                          Sportδερμάτινο σαλόνι ΜΕ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΑΜΠΛΟ για TiOpt 4H0 & 4ZY : Μαύρο ταμπλό & Μαύρα sportκαθίσματα (514)
                                          Μαυρο ταμπλό & Cuoiosportκαθίσματα (577)

                                          Δερμάτινο σαλόνι (opt211) ή Leatherpack (5TF)
                                          Μαύρο ταμπλό & Κόκκινα καθίσματα (401)
                                          Μαύρο ταμπλό & Μαύρα καθίσματα (402)
                                          Μαύρο ταμπλό & Μπλέ καθίσματα (403)
                                          Μαύρο / Γκρί ταμπλό & Γκρι καθίσματα (439)
                                          Μαυρο / Μπεζ ταμπλό & Μπεζ καθίσματα (445)
                                          Μαύρο ταμπλό & Cuoioκαθίσματα (465)

                                          Δερμάτινο σαλόνι Frau (opt212) ή Leather pack μεδέρμα Frau
                                          Μαύρο ταμπλό & Μαύρα καθίσματα (90
                                          Μαύρο / Γκρί ταμπλό & Γκρι καθίσματα (907)
                                          Μαύρο / Μπεζ ταμπλό & Μπεζ καθίσματα (905)

                                          Δερμάτινο σαλόνι (opt4dd) ή Leatherpack ΜΕ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΑΜΠΛΟ
                                          Μαύρο ταμπλό & Κόκκινα καθίσματα (914)
                                          Μαύρο ταμπλό & Μαύρα καθίσματα (923)
                                          Μαύρο / Γκρί ταμπλό & Γκρι καθίσματα (924)
                                          Μαυρο / Μπεζ ταμπλό & Μπεζ καθίσματα (925)
                                          Μαύρο ταμπλό & Cuoioκαθίσματα (930)

                                          Δερμάτινο σαλόνι Frau(opt4wl) ή LeatherpackFrau ΜΕ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΑΜΠΛΟ
                                          Μαύρο ταμπλό & Μαύρα καθίσματα (934)
                                          Μαύρο / Γκρί ταμπλό & Γκρι καθίσματα (935)
                                          Μαύρο / Μπεζ ταμπλό & Μπεζ καθίσματα (936)

                                          Προωθητικές ενέργειες
                                          Για την σειρά 2 της 159 ισχύει επιδοτούμενη χρηματοδότηση με :

                                          0% Προκαταβολή – 5,5% ετήσιο επιτόκιο – έως 72 δόσεις.

                                          Δεν ισχύει καμία άλλη επιδότηση.

                                          Παραγγελίες
                                          Η τοποθέτηση παραγγελιών για την σειρά 2 θα είναι δυνατή από τις 28.4.2009 για την 1.750 ΤΒiPremium (140.cbb.2).
                                          Στις 29.4 θα είναι δυνατή η παραγγελία 1750 ΤΒiDistinctive (140.bbb.2).
                                          Οι υπόλοιπες εκδόσεις θα ανοίξουν σταδιακά, εκτός της Berlina 1.8 140HpDistinctive (140.bb0.2) η οποία θα ανοίξει τον Ιούλιο.

                                          Ανταγωνισμός & Επιδόσεις
                                          Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στους παρακάτω πίνακες, οι επιδόσεις που εξασφαλίζει ο νέος κινητήρας είναι οι κορυφαίες της κατηγορίας, συγκρινόμενες μόνο με τον 2.0 TSiτης VWκαι τον 2.0 Turboτης Opel. Παράλληλα η τιμή μας είναι πιο κοντά από ποτέ στους μαζικούς κατασκευαστές, αυξάνοντας την διαφορά από μάρκες όπως Audi, BMW και Mercedes. Αντίστοιχα είναι εμφανής η υπεροχή του νέου κινητήρα σε σχέση με τους κινητήρες 1.9 & 2.2 που αντικαθιστά. Εξαιρετικά ανταγωνιστικές είναι και οι τιμές κατανάλωσης και βάρους.

                                          Βάρος
                                          Hp
                                          Ροπή
                                          Μεγ. Ταχ.
                                          0-100
                                          80-120 με 6η
                                          60-100 με 5η
                                          Μέση Καταν
                                          159 1.750 TBi
                                          1420
                                          200
                                          320
                                          235
                                          7,7
                                          8,4
                                          6,5
                                          8,1
                                          159 1.9 Jts
                                          1435
                                          160
                                          190
                                          214
                                          9,5
                                          15,4
                                          12,4
                                          8,7
                                          159 2.2 Jts
                                          1445
                                          185
                                          230
                                          224
                                          8,7
                                          11,5
                                          9,7
                                          9,2

                                          Μεγ. Ταχ.
                                          0-100
                                          Μέση Καταν
                                          Βάρος
                                          Τιμη

                                          159 1.750 TBi 200hp Distinctive
                                          235
                                          7,7
                                          8,1
                                          1420
                                          27.170

                                          159 1.750 TBi 200hp Premium
                                          235
                                          7,7
                                          8,1
                                          1420
                                          28.290

                                          Passat 1.8 TSI 160hp Sportline
                                          220
                                          8,6
                                          7,6
                                          1440
                                          24.270

                                          Passat 2.0 200hp TSI Sportline
                                          235
                                          7,7
                                          8,1
                                          1445
                                          28.115

                                          Passat CC 1.8 TSI 160hp
                                          222
                                          8,6
                                          7,6
                                          1430
                                          25.860

                                          A4 1.8 T 160hp
                                          225
                                          8,6
                                          7,1
                                          1410
                                          31.700

                                          A4 1.8 T 160hp Ambition
                                          225
                                          8,6
                                          7,1
                                          1410
                                          34.050

                                          Insignia 2.0T 220hp Edition
                                          242
                                          7,6
                                          8,8
                                          1530
                                          28.957

                                          C180 blue Efficiency 156 hp
                                          230
                                          9,5
                                          6,5
                                          1390
                                          32.066

                                          318 Comfort 143hp
                                          210
                                          9,1
                                          5,9
                                          1360
                                          34.970

                                          Είμαστε βέβαιοι πως η νέα σειρά, και ειδικά ο νέος κινητήρας 1750 TBi, θα δώσουν νέα ώθηση στις πωλήσεις της 159. Λανσάροντας την 159 1750 ΤΒi στην τιμή που είχε μέχρι πρότινος η 1.8 140Hp, ανταποκρινόμαστε σε όσους επέκριναν τις επιδόσεις της 159. Άλλωστε ο ειδικός τύπος σαν αρνητικά στοιχεία της 159 είχε επισημάνει το αυξημένο βάρος και τις επιδόσεις. Με την μείωση βάρους που έγινε πέρσι και τον νέο κινητήρα, έχουμε στην διάθεσή μας ένα από τα γρηγορότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
                                          Παράλληλα προκειμένου να διατηρήσουμε το ενδιαφέρον για την 1.8 140 hp, στις αρχές του μήνα μειώσαμε τις τιμές των 1.8 140hp κατά 3.500€, βελτιώνοντας κατά πολύ την ανταγωνιστικότητα του μοντέλου. Αν στις 3.500€ προσθέσουμε την ισχύουσα για την σειρά 1 προωθητική ενέργεια των 1.590€ , έχουμε καθαρή μείωση άνω των 5.000€ σε σχέση με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε μέχρι τον Μάρτιο. Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι ανεξάρτητα της μείωσης του ΦΤΤ, την οποία επίσης περάσαμε ολόκληρη στους καταναλωτές. Ταυτόχρονα με τα παραπάνω μειώσαμε και το προσφερόμενο επιδοτούμενο επιτόκιο στο 5,5%, ενώ δίνουμε πλέον στους υποψήφιους αγοραστές την δυνατότητα αγοράς χωρίς προκαταβολή.

                                          Ο κανονισμός ορίζει πως πρέπει να παραθέσεις την πηγή! Ευχαριστώ

                                          (Moderator nass)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                                            159 1750 TBi Distinctive 27.170 Ελλάδα

                                            ετσι, τρελη απαξιωση για οποιον εχει παρει ατμοσφαιρα!

                                            σωστη κινηση παντως, επιτελους!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 210
                                            • 211
                                            • 212
                                            • 213
                                            • 214
                                            • 768
                                            • 769
                                            • 212 / 769
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr