-
Italakias: Θεωρώ τις 164, 166, 156 και 147 αληθινές Alfa, ίσως πιο αληθινές από την (πισωκίνητη γαμώτο... ) 75 η οποία είχε αρκετά θεματάκια με την συμπεριφορά της. Οπότε για μένα η τελευταία αυθεντική Alfa είναι η 147 μαζί με την GT (ως ένα βαθμό).
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Υποτίθεται ότι κάθε forum που αφορά τους 4τροχους φίλους μας, απευθύνεται σε άτομα που τους αρέσει η οδήγηση, το να χαζέψουν το αμάξι τους όταν είναι πλυμένο, το να μην ακολουθήσουν την πιο σύντομη διαδρομή και λοιπά χαζά και κουλά που κάνουν αυτοί που γουστάρουν γενικά το όλο θέμα.Ναι, αυτο ειναι
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Υποτίθεται ότι κάθε forum που αφορά τους 4τροχους φίλους μας, απευθύνεται σε άτομα που τους αρέσει η οδήγηση, το να χαζέψουν το αμάξι τους όταν είναι πλυμένο, το να μην ακολουθήσουν την πιο σύντομη διαδρομή και λοιπά χαζά και κουλά που κάνουν αυτοί που γουστάρουν γενικά το όλο θέμα.
Ναι, αυτο ειναι
αυτο ειναι αλλα και η ασφαλεια παιζει το ρολο της.
δε λεω να ειναι πρωταρχικος παραγοντας επιλογης, ομως καλο ειναι να γνωριζουμε τι μπορει να μας συμβει σε περιπτωση ατυχιας.εγω παντως προτεινα mito καθως η 147 μπορει να ειναι πιο ομορφη και να εχει πιο ψαγμενη αναρτηση, ειναι ομως πιο παλια(και γενικα πολυ παλια) πιο αργη και τα μοτερ που ξυπνανε ψηλα μου σπανε τα νευρα
καις βενζινη πραγματικα ασκοπα
-
@ Asimov
Εγω προσωπικα 147 καινουργια σημερα δεν θα επαιρνα. Μονο απο θεμα απαξιωσης να το δεις, γαμησε τα κι αφησε τα...
Καλυτερα focus IMO. -
μα ειναι ποτε δυνατον να δωσει καποιος 15000 για ενα τελειωμενο αμαξι οταν υπαρχουν τοσα φρεσκα στην αγορα .
με τοσα λεφτα υπαρχουν πολλα καλυτερα αμαξια. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Τότε να πάψουμε να μιλάμε για το φοβερό τιμόνι, την οδηγική συμπεριφορά κτλ κτλ κιόλας;
Όχι γιατί αυτά είναι που μας αφορούν 'εμάς' τους αυτοκινητόφιλους.
Θα γίνω κακός, το ξέρω, αλλά αφού αυτά αφορούν τους 'αυτοκινητόφιλους' γιατί δεν αναφέρει κανένας και την κουτάλα ανακατέματ... συγνώμη, το κιβώτιο της 147...?
Τώρα που ανέφερες τιμόνι. Είχα μια κουβέντα με κάποιον κύριο από τον Σαρακάκη, ήταν στέλεχος.
Μου είπε ότι το τιμόνι της 147 δεν θα το βγάλουν οι άλλοι κατασκευαστές ούτε σε 10 χρόνια. Του απάντησα ότι μάλλον ποτέ δεν θα το βγάλουν οι άλλοι αλλά ακόμη και οι ίδιοι οι Ιταλοί την ώρα που ολοένα και περισσότερο εκλίπουν τα υδραυλικά....Με MCS λούστηκες...?
Λούσου με Cooper και θα δείς... -
ναι αλλα αν θες πραγματικα αποτελεσματα λουσου με 106 ραλλυ!
ΜΟΝΟ στα φαρμακρεια!
-
Βασικά με το MCS αναφέρομαι στα περι ηλεκτροϋδραυλικών...
Στα υδραυλικά είναι άλλη ιστορία (και φυσικά υπήρξαν καταπληκτικά τιμόνια)... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Τότε να πάψουμε να μιλάμε για το φοβερό τιμόνι, την οδηγική συμπεριφορά κτλ κτλ κιόλας;
Όχι γιατί αυτά είναι που μας αφορούν 'εμάς' τους αυτοκινητόφιλους.
Θα γίνω κακός, το ξέρω, αλλά αφού αυτά αφορούν τους 'αυτοκινητόφιλους' γιατί δεν αναφέρει κανένας και την κουτάλα ανακατέματ... συγνώμη, το κιβώτιο της 147...?
Τώρα που ανέφερες τιμόνι. Είχα μια κουβέντα με κάποιον κύριο από τον Σαρακάκη, ήταν στέλεχος.
Μου είπε ότι το τιμόνι της 147 δεν θα το βγάλουν οι άλλοι κατασκευαστές ούτε σε 10 χρόνια. Του απάντησα ότι μάλλον ποτέ δεν θα το βγάλουν οι άλλοι αλλά ακόμη και οι ίδιοι οι Ιταλοί την ώρα που ολοένα και περισσότερο εκλίπουν τα υδραυλικά....Με MCS λούστηκες...?
Λούσου με Cooper και θα δείς... -
Και το 106 ηλεκτροϋδραυλικό είναι...
-
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Τώρα που ανέφερες τιμόνι. Είχα μια κουβέντα με κάποιον κύριο από τον Σαρακάκη, ήταν στέλεχος.
Μου είπε ότι το τιμόνι της 147 δεν θα το βγάλουν οι άλλοι κατασκευαστές ούτε σε 10 χρόνια. Του απάντησα ότι μάλλον ποτέ δεν θα το βγάλουν οι άλλοι αλλά ακόμη και οι ίδιοι οι Ιταλοί την ώρα που ολοένα και περισσότερο εκλίπουν τα υδραυλικά....Με MCS λούστηκες...?
Λούσου με Cooper και θα δείς...Eιδικά όσον αφορά το τιμόνι σου έχω και πιο φθηνό λουSTικό.
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Τώρα που ανέφερες τιμόνι. Είχα μια κουβέντα με κάποιον κύριο από τον Σαρακάκη, ήταν στέλεχος.
Μου είπε ότι το τιμόνι της 147 δεν θα το βγάλουν οι άλλοι κατασκευαστές ούτε σε 10 χρόνια. Του απάντησα ότι μάλλον ποτέ δεν θα το βγάλουν οι άλλοι αλλά ακόμη και οι ίδιοι οι Ιταλοί την ώρα που ολοένα και περισσότερο εκλίπουν τα υδραυλικά....Με MCS λούστηκες...?
Λούσου με Cooper και θα δείς...Eιδικά όσον αφορά το τιμόνι σου έχω και πιο φθηνό λουSTικό.
του focus δεν ειναι μονο υδραυλικο?
st δεν εχω οδηγησει αλλα και το απλο 1600 εχει πολυ ωραιο τιμονι! -
Η παραγωγή της 147 στην Ιταλία συνεχίζεται κανονικά ή εχει ήδη σταματήσει?
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Η παραγωγή της 147 στην Ιταλία συνεχίζεται κανονικά ή εχει ήδη σταματήσει?Tην Παρασκευή 24/4 έκλεισε η γραμμή παραγωγής για την 5θυρη.Η παραγωγή της 3θυρης εχει σταματήσει εδώ και μήνες.
-
παιδια και γω ειμαι ενας απο αυτους που σκεφτονται να αγορασουν την 147
αυτα που προσφερει (και αυτα που εχει η εκδοση distinctive) δεν τα δινει καμια αλλη εταιρια σε αυτη τη τιμη (απ'αυτες που επισκεφθηκα τουλαχιστον)Πολύ συζήτηση έγινε για την κατανάλωση...
βλέπω οτι ο 1.6 του Leon καιει 10.4 στην πολη ενώ η 147 καιει 11.2
ενταξει, δεν ειναι και τραγικη η διαφορά...Υστερα σχετικά με αυτα που αναφερθηκαν για το υψηλο κόστος συντηρησης... δηλαδή για τί ακριβώς μιλάμε, σε τί τιμές, και τί τιμές έχουν περιπου οι ανταγωνιστές στη συντηρηση??
Τελος, την ασφαλεια την θεωρω σημαντική. Εντάξει, τα χλμ που καλυπτω ειναι σε καλο δρομο γενικά, αλλά μια φορά θα γινει το κακο και καλό ειναι να ήμαστε προετοιμασμενοι. Δεν παιζω το κεφαλι μου, βαζουμε ασφαλειες 500-1000 για το αυτοκινητο και δε θα βαλουμε κατι παραπανω για την αφεντομουτσουνάδα μας???
Δηλ, αν καταλαβα καλα, σε πλαγιομετωπικη η 147 σε στελνει να κανεις κοντρες με τον Sena?Τελος, ας μιλησουμε με νουμερα για τον ανταγωνισμο. Το Leon, C4 και Fiesta τί τιμή βγαίνουν σε 1600 κυβικά?
-
14400 με μεταλλικο μου το δινει το στοκ 147 το τριθυρο η εδω αντιπροσωπεια...
-
159 1750 TBi Distinctive 27.170 Ελλάδα
-
159 Σειρά 2
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Στην σειρά 2 θα διατίθενται οι παρακάτω συνδυασμοί κινητήρα / κιβωτίου / μετάδοσης:
Βενζίνη
1.8 140hp (χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων) (Berlinaδιαθέσιμη ΑΠΟ ΙΟΥΛΙΟ)
1.750 TBi 200hp(χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων)
Q4 3.2 V6 Jts 260hpQ-tronic (Αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, 4WD)
Πετρέλαιο
2.0 Jtd 170hp (χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων)
2.4 Jtd 200hpQ-Tronic (Αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, Προσθιοκίνητο)
Q4 2.4 Jtd 210hp (χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, 4WD)Το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον παρουσιάζει ο πολυαναμενόμενος νέος 1.750 TurboBenzinainiezionediretta, ο οποίος συνδυάζει τις πλέον προηγμένες τεχνολογικές εξελίξεις στους τομείς της ανάφλεξης, του άμεσου ψεκασμού, του διπλού συνεχούς μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, της υπερτροφοδότησης και του συστήματος διαχείρισης του κινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι ένας κινητήρας με επιδόσεις που συγκρίνονται μόνο με αυτές ενός 3λιτρου συνόλου, ενώ η κατανάλωση συγκρατείται σε λογικά επίπεδα, που ταιριάζουν σ' ένα κινητήρα χωρητικότητας 1.75 λίτρων. Ο νέος κινητήρας τηρεί τις προδιαγραφές Euro 5.
Η εξαίρετη απόδοση του κινητήρα οφείλεται στην εφαρμογή της τεχνολογίας «σάρωσης» (Scavenging), η οποία μεγιστοποιεί τη ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές του κινητήρα, μεταφέροντας στον οδηγό την αίσθηση ενός πολύ εύστροφου κινητήρα. Το σύστημα ελέγχει μέσω αισθητήρων σε πραγματικό χρόνο και μεταβάλει συνεχώς μια σειρά παραμέτρων όπως τον χρονισμό των εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής (VVT), τον άμεσο ψεκασμό καυσίμου, την πίεση υπερπλήρωσης, την προπορεία των σπινθηριστών κ.α..
Το αποτέλεσμα είναι η μέγιστη ροπή στις 1500 στροφές να είναι 70% μεγαλύτερη σε σχέση με έναν συμβατικό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, και ο χρόνος απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού να είναι λιγότερος από τον μισό σε σχέση με το συνηθισμένο. Ολόκληρος ο κινητήρας έχει εξελιχθεί με ιδιαίτερη προσοχή στην μείωση των απωλειών λόγο τριβών. Μέσω της χρήσης προηγμένων υλικών, οι εσωτερικές τριβές του κινητήρα είναι μειωμένες κατά 65% στις 2000 σαλ σε σχέση με τον Twin Spark.Η τεχνολογία «Scavenging», συνδυασμένη με το νέο σύστημα διαχείρισης, ανεβάζει τα όρια των αποδόσεων των σημερινών κινητήρων. Η ειδική ροπή (185 Nm / lt) είναι πολύ υψηλή και τον τοποθετεί στην κορυφή των σύγχρονων κινητήρων.
Η μέγιστη τιμή της ροπής (320 Nm) και το γεγονός ότι αποδίδεται μόλις στις 1400, στροφές αντιπροσωπεύει ένα σημείο απόλυτης υπεροχής.
Και, τέλος, η ειδική ισχύς των 115 ίππων / lt επιτυγχάνεται στις 4.750 στροφές, παραμένοντας σταθερή έως τις 5500 στροφές.Ο επίσης νέος κινητήρας πετρελαίου 2.0 Jtd αποτελεί την εξέλιξη του 1.9 Jtd. Η σχέση συμπίεσης έχει μειωθεί στο 16.5:1 (από 17.5:1) και η διάμετρος των κυλίνδρων έχει αυξηθεί στα 83χιλ (από 82 στον 1.9) σχέση, βελτιώνοντας την ροπή (36.7kgm/1750σ.α.λ.) και την ιπποδύναμη (170hp/4000σ.α.λ.), ενώ παράλληλα μειώνονται οι εκπομπές ρύπων (142gr/km) , η κατανάλωση (5.4 lt/100km) και πληρούνται οι προϋποθέσεις του Euro 5.
159
Berlina
Sportwagon
Berlina
Sportwagon
Κινητήρας - Χαρακτηριστικά
1750 TURBO BENZINA
2.0 170 HP JTDM
Κύλινδροι/διάταξη
4 , εμπρός εγκάρσια σε σειρά
Διάμετρος x Διαδρομή (mm)
83.0 x 80.5
83.0 x 90.4
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
1742
1956
Σχέση συμπίεσης
9.5:1
16.5:1
Μέγιστη απόδοση : kW (HP) σε σ.α.λ
147 (200) / 5000
125 (170) / 4000
Μέγιστη Ροπή: Nm (kgm) σε σ.α.λ.
320 (32.7) / 1400
360 (36.7) / 1750
Προδιαγραφές ρύπων (Euro)
EU5
EU5
Εκπομπές CO2 (g/km) μεικτός κύκλος
189
194
142
145
ΜετάδοσηΚινητήριοι τροχοί
Εμπρός
Εμπρός
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο, 6 ταχύτητες
Χειροκίνητο, 6 ταχύτητες
1η
3.818: 1
3.917: 1
2α
2.158: 1
2.040: 1
3η
1.475: 1
1.321: 1
4η
1.067: 1
0.954: 1
5η
0.875: 1
0.755: 1
6η
0.744: 1
0.623: 1
Όπισθεν
3.545: 1
3.750: 1
Τελική σχέση μετάδοσης
3.941: 1
3.545:1
ΤροχοίΕλαστικά
225/50R17 - 235/45R18 - 235/40ZR19
205/55R16 - 215/55R16 - 225/50R17 - 235/45R18 - 235/40ZR19
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα με υδραυλική υποβοήθηση
Διάμετρος κύκλου στροφής
11.1 m
ΑνάρτησηΕμπρός
Ανεξάρτητη, διπλά ψαλίδια σε διάταξη παραλληλογράμμου με αντιστρεπτική δοκό
Πίσω
Ανεξάρτητη , πολλαπλών συνδέσμων
Σύστημα Πέδησης (Δίσκοι)Εμπρός : διάμετρος. (mm)
D 330 x 28 αεριζόμενοι, Με αλουμινένιες σιαγώνες Brembo με 4 αντικριστά έμβολα (τετραπίστονες)
4 x 42 mm
D 305 x 28 αεριζόμενοι, Με αλουμινένιες σιαγώνες Brembo με 4 αντικριστά έμβολα (τετραπίστονες)
4 x 42 mm
Πίσω : διάμετρος. (mm)
D 292 x 22 αεριζόμενοι, με πλευστή σιαγόνα και έμβολο 42 mm
D 278 x 12, με πλευστή σιαγόνα και έμβολο 38 mm
Αμάξωμα-ΔΙαστάσειςΜήκος/Πλάτος/Ύψος (mm)
4660 / 1828 / 1417 (1422 με τροχούς 17 ιντσών)
Μεταξόνιο (mm)
2700
Μετατρόχιο εμπρός/πίσω (mm)
1578 / 1555 με τροχούς 17 ιντσών
1578 / 1555 με τροχούς 17 ιντσών
Χώρος αποσκευών VDA (dm3)
405
445 / 1245
405
445 / 1245
Χωρητικότητες -ΒάρηΔοχείο καυσίμων (liters)
70
70
70
70
Βάρος DIN (kg)
1430
1480
1490
1540
Επιδόσεις - ΚατανάλωσηΜέγιστη ταχύτητα (km/h)*
235
233
218
216
Επιτάχυνση (sec) : 0-100 km/h
7.7
7.9
8.8
9.0
Επιτάχυνση (sec) : 0 - 1000 m
28.9
29.2
30.2
30.5
Κατανάλωση - (l/100 km):
Dir. CE 1999/100
11.8
6.0
8.1
12.0
6.2
8.3
7.0
4.4
5.4
7.2
4.5
5.5ΕΚΔΟΣΕΙΣ
Στην γκάμα της 159 θα υπάρχουν δύο βασικά επίπεδα εξοπλισμού, τα εξής :
Distinctive, διαθέσιμο στον 1.8 140hpκαι 1.750 TBi 200hp
Premium, διαθέσιμο σε όλους τους κινητήρες εκτός από τον 1.8 140hp
Επίσης υπάρχουν οι παρακάτω εκδόσεις οι οποίες αποτελούν πακέτο εξοπλισμού :
Sport1, η οποία είναι διαθέσιμη στην 1.8 140hpDistinctive
Sport 2, η οποία είναι διαθέσιμη στην Premium
Ti, η οποία είναι διαθέσιμη στην Premium
LeatherPack , η οποία είναι διαθέσιμη στην PremiumΣυνοπτικά :
Κινητήρες - Εκδόσεις
Distinctive
Premium
1.8 140hp
Διαθέσιμο1750 TBi 200hp
Διαθέσιμο
Διαθέσιμο
3.2 V6 Q4 Q-tronicΔιαθέσιμο
2.0 JTD 170hpΔιαθέσιμο
2.4 JTD Q-tronic 200hpΔιαθέσιμο
2.4 JTD Q4 210hpΔιαθέσιμο
Πακέτα -Εκδόσεις
Distinctive
Premium
Sport 1 (140hp)
Διαθέσιμοστον 1.8 140hpSport 2
Διαθέσιμο
TiΔιαθέσιμο
Leather PackΔιαθέσιμο
Distinctive
Η έκδοση Distinctiveείναι διαθέσιμη με τον κινητήρα 1.8 140hpκαι 1750 ΤΒi.
Ο κινητήρας 1.8 140 Hp είναι διαθέσιμος μόνο σε αυτό το επίπεδο εξοπλισμού.
Στον εξοπλισμό της έκδοσης Distinctive περιλαμβάνονται τα παρακάτω στοιχεία :
·Σύστημα ελέγχου ευστάθειας VDCμε ASR, MSR, Brakeassist, Hillholder
·4-πίστονες δαγκάνες Bremboμε σήμα AlfaRomeo(Εμπρός)
·Electronic Q2
·Αυτόματος Διζωνικός Κλιματισμός
·Ζάντες αλουμινίου 16” στον 1.8 140hp (Κωδικός 56J)
·Ζάντες αλουμινίου 17” στον 1750ΤΒi 200hp(Κωδικός 55Ε )
·RadioCDμε δυνατότητα αναπαραγωγής MP3.
·Δερμάτινο Τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων
·Cruise Control
·Προβολείς ομίχλης
·Ρεζέρβα τύπου ανάγκης
·Καθίσματα αρχικά με επένδυση από βελούδο·Από Ιούλιο καθίσματα με Alfatex (πλαϊνά) & Βελούδο (κεντρικά τμήματα) .
Premium
Η έκδοση Premiumείναι διαθέσιμη ως Berlinaκαι Sportwagon με όλους τους κινητήρες εκτός από τον 1.8 140 hp. Τοποθετείται 1.100€ πάνω από την Distinctive, διαθέτοντας πρόσθετο εξοπλισμό αξίας άνω των 1.800€. Πιο συγκεκριμένα διαθέτει επιπλέον :
·Τιμόνι με πλήκτρα ελέγχου ηχοσυστήματος και Blue&Me
·Blue & Me ( Σύστημα ανοιχτής ακρόασης Bluetooth & USBMediaPlayer)
·Πακέτο Ορατότητας
oAυτόματη ενεργοποίηση υαλοκαθαριστήρων
oAυτόματη ενεργοποίηση φώτων
oΑισθητήρες θαμπώματος και οσμών
oΕσωτερικός ηλεκτροχρωμικός καθρέπτης)
·Κεντρική κονσόλα και διακοσμητικά φιλέτα από πραγματικό αλουμίνιο
·Ρεζέρβα αλουμινίου, ίδιου τύπου με τις επιλεγμένες ζάντες
·3ο Προσκέφαλο πίσω καθισμάτων
·Επένδυση AlfatexMicroforato. (Κεντρικό τμήμα διάτρητο) (εικόνες με τα διαθέσιμα χρώματα και τους αντίστοιχους κωδικούς μπορείτε να τα βρείτε και στον υπάρχοντα προϊοντικό κατάλογο της 159, Κωδικοί 145,127,165 και 150)Η έκδοση Premiumμπορεί να συνδυαστεί και με τον παρακάτω προαιρετικό εξοπλισμό:
LeatherPack (opt 5TF). Στην ίδια τιμή με το Δερμάτινο σαλόνι (1500€), προσφέρονται δωρεάν οι Ηλεκτρικά ανακλινόμενοι καθρέπτες και ο Τριζωνικός κλιματισμός, δηλαδή υπάρχει όφελος 700€. Στις εκδόσεις Premiumδεν είναι δυνατή η παραγγελία Δερμάτινης επένδυσης χωρίς το LeatherPack
ToLeatherPackμπορεί να συνδιαστεί με δέρμα Frau (χρέωση 2300€), δερμάτινο ταμπλό (χρέωση 2300€), ή Δέρμα Frauμε δερμάτινο ταμπλό (χρέωση 3100€),Sport 1 (Distinctive 1.8 140 hp)
Η έκδοση Sport 1 τοποθετείται ως πακέτο εξοπλισμού πάνω στην Distinctive 1.8 140hp, με χρέωση 1.500 € και διαθέτει πρόσθετο εξοπλισμό αξίας άνω των 2.000€.
Πιο συγκεκριμένα η έκδοση Sport1 περιλαμβάνει :
·Κεντρική κονσόλα και διακοσμητικά φιλέτα από αλουμίνιο σκούρας απόχρωσης
·Τιμόνι με πλήκτρα ελέγχου ηχοσυστήματος και Blue&Me
·Blue & Me ( Σύστημα ανοιχτής ακρόασης Bluetooth & USBMediaPlayer)
·Σπορ Ζάντα αλουμινίου 17” κωδ 4WQ
·Σπορ Πεντάλ αλουμινίου
·Σπορ τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων με Μαυρες ραφές
·Σπορ Πίνακας οργάνων
·Χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης
·Μαύρη επένδυση στο εσωτερικό (Ταμπλό,ουρανός & κολώνες)
·Καθίσματα με σπορ ύφασμα ειδικής σχεδίασης (εικόνες με τα διαθέσιμα χρώματα και τους αντίστοιχους κωδικούς μπορείτε να τα βρείτε και στον υπάρχοντα προϊοντικό κατάλογο της 159, Κωδικοί 352 και 373)Η έκδοση Sport 1 μπορεί να συνδυαστεί και με τον παρακάτω προαιρετικό εξοπλισμό :
·Δερμάτινη Επένδυση (opt 5vk) με Σπορ θερμαινόμενα καθίσματα ειδικής σχεδίασης , οσφυϊκή ρύθμιση καθίσματος οδηγού, ρυθμιζόμενη κλίση βάσης εμπρός καθισμάτων και 3ο πίσω προσκέφαλο. Σε αυτή την περίπτωση έχουμε ουσιαστικά τον εξοπλισμό που διαθέτει η 159 1.8 Τi σειράς 1. Η συνολική χρέωση του Σπορ πακέτου με το παραπάνω εσωτερικό είναι 2.950€. (opt 5vk)
Αν τα καθίσματα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα υπάρχει επιβάρυνση 800€ (opt 5vl)
·Ζάντες Αλουμινίου 18”, 5Α6 (5 τρύπες) και 5VM(Τουρμπινα) με χρέωση 600€Sport2 (Premium) Η έκδοση Sport2 τοποθετείται ως πακέτο εξοπλισμού πάνω στην Premium, με χρέωση 1.450 € και διαθέτει πρόσθετο εξοπλισμό σε σχέση με την Premium αξίας 2.400€
Πιο συγκεκριμένα η έκδοση Sport2 περιλαμβάνει :
·Κεντρική κονσόλα και διακοσμητικά φιλέτα από αλουμίνιο σκούρας απόχρωσης
·Σπορ Ζάντα αλουμινίου 18” κωδ 5A6
·Κόκκινες 4-πίστονες δαγκάνες Brembo
·Χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση
·Σπορ Πεντάλ αλουμινίου
·Σπορ τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων με Μαυρες ραφές
·Σπορ Πίνακας οργάνων
·Μαύρη επένδυση στο εσωτερικό (ουρανός & κολώνες)
·Χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης
·Καθίσματα με σπορ ύφασμα ειδικής σχεδίασης (όπως Sport1) (εικόνες με τα διαθέσιμα χρώματα και τους αντίστοιχους κωδικούς μπορείτε να τα βρείτε και στον υπάρχοντα προϊοντικό κατάλογο της 159, Κωδικοί 352 και 373)Ti
Η έκδοση Ti είναι η κορυφαία έκδοση της Α159. Η έκδοση Ti τοποθετείται ως πακέτο εξοπλισμού πάνω στην Premium, με χρέωση 3.000 € και διαθέτει πρόσθετο εξοπλισμό αξίας άνω των 5.500€.
Πιο συγκεκριμένα η έκδοση Ti περιλαμβάνει :
·Κεντρική κονσόλα και διακοσμητικά φιλέτα από αλουμίνιο σκούρας απόχρωσης
·Ζάντα αλουμινίου 19” (κωδ 435) ή εναλλακτικά
oΣπορ Ζάντα αλουμινίου 18” κωδ 5A6
·Κόκκινες 4-πίστονες δαγκάνες Brembo
·Χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση
·Πλευρικά σπόιλερ
·Σπορ Καθίσματα ειδικής σχεδίασης
·Δερμάτινη Επένδυση στα καθίσματα και τις πόρτες
·Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα
·Οσφυϊκή ρύθμιση καθίσματος οδηγού
·Ρυθμιζόμενη κλίση βάσης εμπρός καθισμάτων
·Σπορ Πεντάλ αλουμινίου
·Σπορ τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων με Κόκκινες ραφές
·Σπορ Πίνακας οργάνων
·Μαύρη επένδυση στο εσωτερικό (ουρανός & κολώνες)
·Χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισηςΗ έκδοση Tiμπορεί να συνδυαστεί και με τον παρακάτω προαιρετικό εξοπλισμό :
·Ζάντες Αλουμινίου 19” 5ER (ίδια με την 435 αλλά σκούρα) με χρέωση 300€
·Τα καθίσματα μπορούν να είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα με επιβάρυνση 800€.
·Το ταμπλό μπορεί να είναι δερμάτινο με επιβάρυνση 800€.Συνοπτικός νέος προτεινόμενος τιμοκατάλογος Alfa 159
Αν συγκρίνουμε τις τιμές χωρίς την επίδραση της μείωσης του ΦΤΤ, παρατηρούμε πως η τιμή της 1750 Tbi είναι στο επίπεδο που ήταν μέχρι πρότινος η 1.8 140 hpser1.Εξωτερικά Χρώματα
Στην σειρά 2 ισχύουν τα ίδια χρώματα με την σειρά 1, με την διαφορά δεν είναι πλέον διαθέσιμα τα : Μπλέ Aurora (297), Γαλάζιο Cristallo (282), Καφέ Luci del Bosco (581) .
Συνολικά τα διαθέσιμα χρώματα είναι τα παρακάτω:Εσωτερικά Χρώματα
Distinctive : Μαύρο ταμπλό & Μαύρα καθίσματα (173)
Μαύρο / Γκρί ταμπλό & Γκρι καθίσματα (196)
Μαύρο / Μπεζ ταμπλό & Μπεζ καθίσματα (120)Elegante : Μαύρο ταμπλό & Μαύρα καθίσματα (145)
Μαύρο / Γκρί ταμπλό & Γκρι καθίσματα (127)
Μαύρο / Μπεζ ταμπλό & Μπεζ καθίσματα (150)Sport 1 & 2 : Μαύρο ταμπλό & Μαύρα καθίσματα με μαύρο σχέδιο (352)
Μαύρο ταμπλό & Μαύρα καθίσματα με κόκκινο σχέδιο (373)Ti: Μαύρο ταμπλό & Μαύρα sportκαθίσματα (529)
Μαυρο ταμπλό & Cuoiosportκαθίσματα (505)Εσωτερικά Χρώματα - Προαιρετικός εξοπλισμός
Sportδερμάτινο σαλόνι (Ti) για Sport 1 Opt 5vk & 5vl :
Μαύρο ταμπλό & Μαύρα sportκαθίσματα (540)
Μαυρο ταμπλό & Cuoiosportκαθίσματα (551)Sportδερμάτινο σαλόνι ΜΕ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΑΜΠΛΟ για TiOpt 4H0 & 4ZY : Μαύρο ταμπλό & Μαύρα sportκαθίσματα (514)
Μαυρο ταμπλό & Cuoiosportκαθίσματα (577)Δερμάτινο σαλόνι (opt211) ή Leatherpack (5TF)
Μαύρο ταμπλό & Κόκκινα καθίσματα (401)
Μαύρο ταμπλό & Μαύρα καθίσματα (402)
Μαύρο ταμπλό & Μπλέ καθίσματα (403)
Μαύρο / Γκρί ταμπλό & Γκρι καθίσματα (439)
Μαυρο / Μπεζ ταμπλό & Μπεζ καθίσματα (445)
Μαύρο ταμπλό & Cuoioκαθίσματα (465)Δερμάτινο σαλόνι Frau (opt212) ή Leather pack μεδέρμα Frau
Μαύρο ταμπλό & Μαύρα καθίσματα (90
Μαύρο / Γκρί ταμπλό & Γκρι καθίσματα (907)
Μαύρο / Μπεζ ταμπλό & Μπεζ καθίσματα (905)Δερμάτινο σαλόνι (opt4dd) ή Leatherpack ΜΕ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΑΜΠΛΟ
Μαύρο ταμπλό & Κόκκινα καθίσματα (914)
Μαύρο ταμπλό & Μαύρα καθίσματα (923)
Μαύρο / Γκρί ταμπλό & Γκρι καθίσματα (924)
Μαυρο / Μπεζ ταμπλό & Μπεζ καθίσματα (925)
Μαύρο ταμπλό & Cuoioκαθίσματα (930)Δερμάτινο σαλόνι Frau(opt4wl) ή LeatherpackFrau ΜΕ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΑΜΠΛΟ
Μαύρο ταμπλό & Μαύρα καθίσματα (934)
Μαύρο / Γκρί ταμπλό & Γκρι καθίσματα (935)
Μαύρο / Μπεζ ταμπλό & Μπεζ καθίσματα (936)Προωθητικές ενέργειες
Για την σειρά 2 της 159 ισχύει επιδοτούμενη χρηματοδότηση με :0% Προκαταβολή – 5,5% ετήσιο επιτόκιο – έως 72 δόσεις.
Δεν ισχύει καμία άλλη επιδότηση.
Παραγγελίες
Η τοποθέτηση παραγγελιών για την σειρά 2 θα είναι δυνατή από τις 28.4.2009 για την 1.750 ΤΒiPremium (140.cbb.2).
Στις 29.4 θα είναι δυνατή η παραγγελία 1750 ΤΒiDistinctive (140.bbb.2).
Οι υπόλοιπες εκδόσεις θα ανοίξουν σταδιακά, εκτός της Berlina 1.8 140HpDistinctive (140.bb0.2) η οποία θα ανοίξει τον Ιούλιο.Ανταγωνισμός & Επιδόσεις
Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στους παρακάτω πίνακες, οι επιδόσεις που εξασφαλίζει ο νέος κινητήρας είναι οι κορυφαίες της κατηγορίας, συγκρινόμενες μόνο με τον 2.0 TSiτης VWκαι τον 2.0 Turboτης Opel. Παράλληλα η τιμή μας είναι πιο κοντά από ποτέ στους μαζικούς κατασκευαστές, αυξάνοντας την διαφορά από μάρκες όπως Audi, BMW και Mercedes. Αντίστοιχα είναι εμφανής η υπεροχή του νέου κινητήρα σε σχέση με τους κινητήρες 1.9 & 2.2 που αντικαθιστά. Εξαιρετικά ανταγωνιστικές είναι και οι τιμές κατανάλωσης και βάρους.Βάρος
Hp
Ροπή
Μεγ. Ταχ.
0-100
80-120 με 6η
60-100 με 5η
Μέση Καταν
159 1.750 TBi
1420
200
320
235
7,7
8,4
6,5
8,1
159 1.9 Jts
1435
160
190
214
9,5
15,4
12,4
8,7
159 2.2 Jts
1445
185
230
224
8,7
11,5
9,7
9,2Μεγ. Ταχ.
0-100
Μέση Καταν
Βάρος
Τιμη159 1.750 TBi 200hp Distinctive
235
7,7
8,1
1420
27.170159 1.750 TBi 200hp Premium
235
7,7
8,1
1420
28.290Passat 1.8 TSI 160hp Sportline
220
8,6
7,6
1440
24.270Passat 2.0 200hp TSI Sportline
235
7,7
8,1
1445
28.115Passat CC 1.8 TSI 160hp
222
8,6
7,6
1430
25.860A4 1.8 T 160hp
225
8,6
7,1
1410
31.700A4 1.8 T 160hp Ambition
225
8,6
7,1
1410
34.050Insignia 2.0T 220hp Edition
242
7,6
8,8
1530
28.957C180 blue Efficiency 156 hp
230
9,5
6,5
1390
32.066318 Comfort 143hp
210
9,1
5,9
1360
34.970Είμαστε βέβαιοι πως η νέα σειρά, και ειδικά ο νέος κινητήρας 1750 TBi, θα δώσουν νέα ώθηση στις πωλήσεις της 159. Λανσάροντας την 159 1750 ΤΒi στην τιμή που είχε μέχρι πρότινος η 1.8 140Hp, ανταποκρινόμαστε σε όσους επέκριναν τις επιδόσεις της 159. Άλλωστε ο ειδικός τύπος σαν αρνητικά στοιχεία της 159 είχε επισημάνει το αυξημένο βάρος και τις επιδόσεις. Με την μείωση βάρους που έγινε πέρσι και τον νέο κινητήρα, έχουμε στην διάθεσή μας ένα από τα γρηγορότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Παράλληλα προκειμένου να διατηρήσουμε το ενδιαφέρον για την 1.8 140 hp, στις αρχές του μήνα μειώσαμε τις τιμές των 1.8 140hp κατά 3.500€, βελτιώνοντας κατά πολύ την ανταγωνιστικότητα του μοντέλου. Αν στις 3.500€ προσθέσουμε την ισχύουσα για την σειρά 1 προωθητική ενέργεια των 1.590€ , έχουμε καθαρή μείωση άνω των 5.000€ σε σχέση με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε μέχρι τον Μάρτιο. Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι ανεξάρτητα της μείωσης του ΦΤΤ, την οποία επίσης περάσαμε ολόκληρη στους καταναλωτές. Ταυτόχρονα με τα παραπάνω μειώσαμε και το προσφερόμενο επιδοτούμενο επιτόκιο στο 5,5%, ενώ δίνουμε πλέον στους υποψήφιους αγοραστές την δυνατότητα αγοράς χωρίς προκαταβολή.Ο κανονισμός ορίζει πως πρέπει να παραθέσεις την πηγή! Ευχαριστώ
(Moderator nass)
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
159 1750 TBi Distinctive 27.170 Ελλάδαετσι, τρελη απαξιωση για οποιον εχει παρει ατμοσφαιρα!
σωστη κινηση παντως, επιτελους!
ΑLFA ROMEO FORUM