-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Επιπλέον έτσι για την ιστορία...με 4η και 2000rpm και πατώντας το kick down, βάζει 2α.Ακριβώς αυτό θα ρωτούσα μόλις. Άρα χαμηλώνει όσο χρειαστεί για μέγιστη απόδοση.
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Ακριβώς αυτό θα ρωτούσα μόλις. Άρα χαμηλώνει όσο χρειαστεί για μέγιστη απόδοση.Σωστά.
Με το kick down βάζει τη μικρότερη δυνατή ταχύτητα που μπορεί να μπει (ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα βάλει μία ταχύτητα πχ για 100rpm) με τις δεδομένες στροφές του κινητήρα και την ταχύτητα με την οποία πάμε.
Ξέρω ότι ακούγεται ψιλο-βλακεία να βάζει ταχύτητα για 100-200rpm αλλά όσο 'χαζό' κι αν μας φαίνεται, έτσι έχουμε τη μεγαλύτερη (και γρηγορότερη) δυνατή επιτάχυνση. -
Και ρούφηγμα καυσίμων θα συμπληρώσω.
Να σε ρωτήσω βρε Κάβουρα. Ο συμπλέκτης δεν σου λείπει καθόλου; Υπήρξε στιγμή που να ήθελες να μετριάσεις πόσο γκάζι θα περάσει ή γενικά να παίξεις λίγο; (μην μου πεις για τα θετικά τα ξέρω, τα αρνητικά θέλω να ακούσω λίγο)
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Και ρούφηγμα καυσίμων θα συμπληρώσω.Εντάξει...αν το παρακάνεις με το kick down θα βλέπεις το δείκτη καυσίμου να κινείται σαν στροφόμετρο προς τα κάτω (εντάξει...υπερβάλω λίγο)
Να σε ρωτήσω βρε Κάβουρα. Ο συμπλέκτης δεν σου λείπει καθόλου; Υπήρξε στιγμή που να ήθελες να μετριάσεις πόσο γκάζι θα περάσει ή γενικά να παίξεις λίγο; (μην μου πεις για τα θετικά τα ξέρω, τα αρνητικά θέλω να ακούσω λίγο)
Μεταξύ μας, αυτή πρέπει να είναι η ερώτηση που έπρεπε να κάνει ο οποιοσδήποτε θέλει να το πάρει με dsg.
Να σου πω που μου έχει λείψει λίγο? (από τη στιγμή που πήρα το αμάξι ως σήμερα)
1)στην αρχή όπου δεν μπορούσα να συνηθίσω το δεξί μου πόδι να πέφτει πολύ απαλά στο γκάζι για να μην κλωτσάει (ελαφρά) κατά την εκκίνηση.Ακόμα βέβαια ξεχνιέμαι κάποιες φορές αλλά πλέον είναι ελάχιστες.Αυτό είναι καθαρά συνήθεια.Θυμάμαι χαρακτηριστικά όμως που στην αρχή μου είχε σπάσει τα νεύρα και γυρνούσα σπίτι μου εκνευρισμένος, όχι τόσο γιατί είχα συνηθίσει το αμάξι να ξεκινάει τελείως smooth, αλλά κυρίως διότι δεν είχα καταλάβει γιατί κλωτσούσε (ελαφρά όπως προείπα) στις εκκινήσεις.2)κατά το παρκάρισμα πχ σε κατηφόρα (ή ανηφόρα) που είναι αρκετά έντονη (όχι απλώς με κάποια φυσιολογική κλίση), εκεί που δεν χρειάζεται απλώς να συμπλέξει μόνο του το αμάξι και να πάει προς τα πίσω (ή μπροστά αντίστοιχα) ή έστω να μείνει ακίνητο, αλλά που πρέπει να πατήσεις σχετικά αρκετό γκάζι για να πάει προς την κατεύθυνση που θες.
Τι με αγχώνει πραγματικά? Αν πατήσω αρκετά παραπάνω το γκάζι (κατα λάθος) από όσο πρέπει, φοβάμαι μήπως πάρει φόρα και την 'κάτσει' στον πίσω (ή στον μπροστά αντίστοιχα).Στις αρχές μάλιστα, θυμάμαι χαρακτηριστικά μία φορά που έψαχνα πάρκινγκ σε μία περιοχή με πολλές και πολύ έντονες ανηφόρες-κατηφόρες και κοιτούσα για θέσεις μόνο στα στενάκια που ήταν με μικρή κλίση (ή μηδενική) και απέρριπτα όλες τις θέσεις που ήταν σε στενάκια μεγάλες ανηφόρες-κατηφόρες.
(Μιλάω για ανηφόρες-κατηφόρες που ούτε με μετατροπέα ροπής το αμάξι δεν μένει έστω ακίνητο => μεγάλες κλίσεις)Αν είχα manual κιβώτιο, θα μπορούσα άνετα να το παρκάρω και σε πολύ στενή θέση, όσο μεγάλη και να είναι η κατηφόρα (ή ανηφόρα).Τώρα με το dsg πρέπει η θέση να είναι έστω...λίγο άνετη, αφού οι κινήσεις σε τέτοιες καταστάσεις δεν μπορούν να είναι τόοοσο ακριβείας (του στυλ κάνω μανούρβες όπου το αμάξι κινείται κάθε φορά 3-5cm).
Μόνο εκεί.Δεν μπορώ να φανταστώ άλλη στιγμή που μου έχει λείψει.
ίσως και μη μου έχει τύχει άλλη κατάσταση όπου να μου έχει λείψει.Ίσως να μπορείς εσύ να σκεφτείς κάποια 'περίεργη' κατάσταση, να το συζητούσαμε.Και το 'μου έχει λείψει' όχι τόσο με την αρνητική έννοια, όσο ότι ξέρω πως με ένα αμάξι με συμπλέκτη, θα μπορούσα να παρκάρω και σε πολύ στενή θέση σε μεγάλη ανηφόρα/κατηφόρα*.Τώρα απλώς την απορρίπτω χωρίς να σκεφτώ κάτι παραπέρα.
Γενικά πάντως όσο περνά ο καιρός, τόσο πιστεύω ότι θα έκανα βλακεία αν το έπαιρνα με manual κιβώτιο.
Ειλικρινά, δεν υπάρχει δηλαδή ούτε ψήγμα αμφιβολίας για την επιλογή μου, αν αυτός είναι ο απώτερος(?) σκοπός της ερώτησής σου.
DSG και πάλι DSG.
Ειδικά σε 'σφιχτές' διαδρομές, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο διασκεδαστικό είναι ή...σε ανοίγματα σε φανάρια (πχ) που βλέπεις ότι αφήνεις πίσω σου αμάξια αρκετά δυνατότερα (ή έστω παρεμφερούς ιπποδύναμης).*γενικότερα εγώ δεν θα πάρκαρα ποτέ σε τέτοια θέση.Απλά το αναφέρω γιατί αν ήθελα, μπορούσα...Απλώς λόγω του άγχους μου μήπως με χτυπήσουν ή με γρατζουνίσουν κατά το παρκάρισμα-ξεπαρκάρισμα, τις απέρριπτα αμέσως τις στενές θέσεις.Πλέον...και να θέλω,πιστεύω ότι δεν μπορώ.(δεν το έχω προσπαθήσει και πολλές φορές να πω την αλήθεια αφού έχω έναν ακόμα λόγο για να μην το βάλω σε τέτοια θέση. )
ΥΓ:Sorry για το σεντόνι.
ΥΓ2:νομίζω όμως ότι περιγράφω γενικότερα προβλήματα που έχει ένα αυτόματο κιβώτιο σε σχέση με ένα χειροκίνητο. -
Μια ερωτηση Καβουρα. Το hill-stop-assist ή οπως το λενε δεν θα σε βοηθουσε θεωρητικα/πρακτικα σε τετοια κατασταση παρκαρισματος. Επισης για να καταλαβω αυτο ειναι το συστημα που εχει απο τη μαμα το dsg και οταν εχεις πατημενο του σχετικο κουμπι οποτε το αυτοκινητο ακινητοποιειται δεν χρειαζεται να πατας φρενο (ειτε σε ευθεια ειτε σε κλισεις)?Αν ειναι ετσι θα ειναι πολυ βολικο στην κινηση-οπως φανταζομαι αλλωστε θα ειναι και απο μονο του το dsg (οδηγας με ενα χερι και ενα ποδι). καλα τα λεω?
Ευχαριστω. -
καλησπερα σε ολους τους sciroccades.ρε παιδια ξερει κανενας ποτε περιπου θα παραλαβω εγω απο την στιγμη που το παρειγγειλα 10 -4?αυτος μου ειπε οτι μπορει να προλαβω την προσφορα κιολας μεχρι 7 αυγουστου.τα extra που εβαλα ηταν ιντερλαγκος,οροφη, ξενον,παρκ τρονικ,
κρουιζ κοντρολ,usb θηρα,σπορ πακετο,πιεση ελαστικων,πακετο φωτισμου με τα 310 ευρο.αυτα.μηπως μπορει καποιος να μου πει με σιγουρια? -
Το hill hold assist κρατάει το αμάξι 2 δεύτερα από την στιγμή που αφήσεις το πόδι σου από το φρένο για να πατήσεις το γκάζι χωρίς να σε πάρει πίσω. Εκεί που είχες τον συμπλέκτη γι αυτή την δουλειά (όχι σε όλα τα αμάξια βέβαια) τώρα έχεις αυτό το σύστημα.
Ευχαριστώ κάβουρα.
Κοίτα το πρόβλημα συνήθειας ξεπερνιέται. Δεν θα φοβόμουν κάτι με λόγο δεν μπορώ να το συνηθίσω.
Απλά αυτό που χρειάζεται με το ημιαυτόματο είναι να μετριάσεις με το ένα πόδι ότι έκανες με 2.Λέτε το επόμενο σιρόκο να έχει αυτόματο παρκάρισμα όπως το πασάτ cc?
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
2)κατά το παρκάρισμα πχ σε κατηφόρα (ή ανηφόρα) που είναι αρκετά έντονη (όχι απλώς με κάποια φυσιολογική κλίση), εκεί που δεν χρειάζεται απλώς να συμπλέξει μόνο του το αμάξι και να πάει προς τα πίσω (ή μπροστά αντίστοιχα) ή έστω να μείνει ακίνητο, αλλά που πρέπει να πατήσεις σχετικά αρκετό γκάζι για να πάει προς την κατεύθυνση που θες.
Τι με αγχώνει πραγματικά? Αν πατήσω αρκετά παραπάνω το γκάζι (κατα λάθος) από όσο πρέπει, φοβάμαι μήπως πάρει φόρα και την 'κάτσει' στον πίσω (ή στον μπροστά αντίστοιχα).Στις αρχές μάλιστα, θυμάμαι χαρακτηριστικά μία φορά που έψαχνα πάρκινγκ σε μία περιοχή με πολλές και πολύ έντονες ανηφόρες-κατηφόρες και κοιτούσα για θέσεις μόνο στα στενάκια που ήταν με μικρή κλίση (ή μηδενική) και απέρριπτα όλες τις θέσεις που ήταν σε στενάκια μεγάλες ανηφόρες-κατηφόρες.
(Μιλάω για ανηφόρες-κατηφόρες που ούτε με μετατροπέα ροπής το αμάξι δεν μένει έστω ακίνητο => μεγάλες κλίσεις)Αν είχα manual κιβώτιο, θα μπορούσα άνετα να το παρκάρω και σε πολύ στενή θέση, όσο μεγάλη και να είναι η κατηφόρα (ή ανηφόρα).Τώρα με το dsg πρέπει η θέση να είναι έστω...λίγο άνετη, αφού οι κινήσεις σε τέτοιες καταστάσεις δεν μπορούν να είναι τόοοσο ακριβείας (του στυλ κάνω μανούρβες όπου το αμάξι κινείται κάθε φορά 3-5cm).
Μόνο εκεί.Δεν μπορώ να φανταστώ άλλη στιγμή που μου έχει λείψει.Παρκάρεις πολύ πιο άνετα με αυτόματο κιβώτιο στις ανηφόρες/κατηφόρες παρά με χειροκίνητο.
Το κόλπο είναι ενώ πατάς το φρένο με το αριστερό, πατάς αρκετό γκάζι με το δεξί ώστε όταν απελευθερώσεις ΛΙΓΟ το φρένο το αμάξι να κινηθεί μαλακά με την δύναμη του κινητήρα και όχι προς την κατηφόρα.
Φθείρεις τον συμπλέκτη στα DSG και υπερθερμαίνεις το λάδι στα συμβατικά αυτόματα αλλά αν δεν το παρακάνεις δεν παθαίνουν τίποτε. Όταν μάθεις να το κάνεις καλά, ταλαιπωρείς ελάχιστα το σασμάν.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
kostis20
δεν ήταν επιθετικό το post μου...ύφος απορίας είχε.
συγνώμη αν το παρεξήγησες.Ίσα-ίσα που χαρά μου είναι να γράφω για κάποια πράγματα που γνωρίζω.Κάπου αλλού θα μου απαντήσει κάποιος για κάποιο πράγμα που δεν γνωρίζω κοκ...
Ok!
Ευχαριστουμε για τις εντυπωσεις σου!
Κυριως γιατι μας αναφερεις και τα αρνητικα του κιβωτιου.Αυτο με το παρκαρισμα δεν το ειχα σκεφτει. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το κόλπο είναι ενώ πατάς το φρένο με το αριστερό, πατάς αρκετό γκάζι με το δεξί ώστε όταν απελευθερώσεις ΛΙΓΟ το φρένο το αμάξι να κινηθεί μαλακά με την δύναμη του κινητήρα και όχι προς την κατηφόρα.Ακριβώς αυτό... Απο τη στιγμή που μπορείς να ανεβάσεις στροφές πατώντας φρένο, γιατί να μην χρησιμοποιήσεις το φρένο ως συμπλέκτη...?
Ξέρω ότι ακούγεται ψιλο-βλακεία να βάζει ταχύτητα για 100-200rpm αλλά όσο 'χαζό' κι αν μας φαίνεται, έτσι έχουμε τη μεγαλύτερη (και γρηγορότερη) δυνατή επιτάχυνση.
Θεωρητικά δεν έχουμε τη μεγαλύτερη δυνατή επιτάχυνση κάνοντας χρήση 100-200 στροφών πριν τον κόφτη με τις καμπύλες που έχουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα (δηλ. με τη μέγιστη απόδοση να ακολουθεί φθίνουσα πορεία σχεδόν 1.000 στροφές πριν τον κόφτη)... αυτό έχει νόημα σε αυτοκίνητα που κρατάνε τη μέγιστη ιπποδύναμη μέχρι τα κόκκινα...
Αλλά απο την άλλη, μάλλον κάτι παραπάνω θα ξέρουν για να το κάνουν έτσι... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Ξέρω ότι ακούγεται ψιλο-βλακεία να βάζει ταχύτητα για 100-200rpm αλλά όσο 'χαζό' κι αν μας φαίνεται, έτσι έχουμε τη μεγαλύτερη (και γρηγορότερη) δυνατή επιτάχυνση.
Θεωρητικά δεν έχουμε τη μεγαλύτερη δυνατή επιτάχυνση κάνοντας χρήση 100-200 στροφών πριν τον κόφτη με τις καμπύλες που έχουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα (δηλ. με τη μέγιστη απόδοση να ακολουθεί φθίνουσα πορεία σχεδόν 1.000 στροφές πριν τον κόφτη)... αυτό έχει νόημα σε αυτοκίνητα που κρατάνε τη μέγιστη ιπποδύναμη μέχρι τα κόκκινα...
Αλλά απο την άλλη, μάλλον κάτι παραπάνω θα ξέρουν για να το κάνουν έτσι...Η ροπή του κινητήρα μπορεί να είναι μικρότερη κοντά στο όριο αλλά η ροπή στον τροχό μάλλον είναι μεγαλύτερη επειδή έχεις μικρότερη σχέση στο σασμάν.
-
ρε παιδια ξερει κανενας τι σταδιο ειναι το φιμε τζαμι στο σπορ πακετο?1 2 η 3?α και αν ξερει κανενας να μου πει η media in θηρα απο που εχει εξοδο?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Η ροπή του κινητήρα μπορεί να είναι μικρότερη κοντά στο όριο αλλά η ροπή στον τροχό μάλλον είναι μεγαλύτερη επειδή έχεις μικρότερη σχέση στο σασμάν.στο όριο το scirocco θα εμφανίζει την κλασική ροπή 1400αριού μιας και η πίεση έχει πέσει τελείως, άρα μιλάμε για 14-15 κιλά... από την άλλη το torque-band είναι της τάξης των 23-24 κιλών... αν η προηγούμενη σχέση δεν είναι τουλάχιστον 65% κοντύτερη [(23-14)/14] από την επόμενη, ώστε η ροπή που φτάνει υποπολλαπλασιασμένη στον τροχό να είναι η ίδια πριν και μετά, δεν αξίζει να παραμένει εκεί ο κινητήρας..
-
αν ομως για παραδειγμα η 2α ομως πολλαπλασιαζει τη ροπη επι 2.09 και η 3η επι 1.47(χρησιμοποιω στοιχεια απο τον κινητηρα μου που χω προχειρα), πρεπει να κατσεις και να δεις αν σε συμφερει, γιατι μπορει και να συμφερει ο κοφτης.
αυτο πιστευω οτι εννοει ο leonp -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Η ροπή του κινητήρα μπορεί να είναι μικρότερη κοντά στο όριο αλλά η ροπή στον τροχό μάλλον είναι μεγαλύτερη επειδή έχεις μικρότερη σχέση στο σασμάν.Και με τις θεόκοντες σχέσεις που έχει το αυτόματο... ένα δίκιο το έχεις...
-
ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ
VW Scirocco will get a R20T version
The Volkswagen Scirocco has been accused of being a Golf in wolf’s clothing because of the multitude parts shared. But now this is finally going to be used to the Scirocco’s advantage if it gets a version of the engine in the upcoming Golf R20.
We picked up on this rumor many months ago, but now there are also spy shots of the Scirocco testing with the 270 hp 2.0-liter turbocharged engine. While we haven’t had the opportunity to personally pilot the car because VW slammed the door on a U.S.-spec Scirocco, friends overseas have applauded the car’s suspension but have prayed from more power. So now maybe VW is listening.
To help distinguish the R20 from other Sciroccos, VW may use the larger air intake and rear wing found on the Scirocco Study R. The total package may make for an appealing car, but U.S. fans shouldn’t get too excited. If VW is leaving out the Scirocco here because it would cannibalize sales from the GTI, then it’s doubtful VW would take the chance on the much smaller production numbers of the R20.
Κύριοι έαν η VW βγάλει αυτήν την έκδοση......... Κ Α Λ Η Ν Υ Χ Τ Α
Με τέτοιο κινητήρα και μετατρόχια κόντρες μόνο με ....Μ3 ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ?????
-
δεν το πιασα
-
λοιπον πηρα το αυτοκινητο την τριτη...
εχω 300 χιλιομετρα,...το αυτοκινητο αψογο!! να θυμισω οτι εχω το μικρο τσι.. το 122,....
παει παρα πολυ καλα με βαση τις απαιτησεις μου.. απολυτα ευχαριστημενος.. το αυτοκινητο τραβαει τα βλεμματα..κ ειναι σιγουρα πολυ ξεχωριστο....
ενα μικρο μειον π βρηκα ειναι στις αλλαγες ταχυτητων..κατι π ειπωθηκε και πριν μερικες σελιδες νομιζω..οταν αλλαζεις γρηγορα υπαρχει ενα μικρο σκαλωματακι... γενικα φαινεται λιγο σφιχτο το κιβωτιο... θα δειξει στη συνεχεια..!!!
παντως αξιζει και τα λεφτα και την αναμονη.....
-
αντε καλοταξιδο.
-
γιατι εχω την εντυπσωση πως αμα επαιρνα μιτο οι ευχες θα εφταναν τις 2-3 γραμμες παρα τη μια προταση?
απροβληματιστο δν θα μ πεις??
VW Scirocco