-
Ο χρήστης dpets έγραψε:
@saxo_1100, η σχέση Toyota/Lexus ειναι όμοια με την VW/Audi, Fiat/Ferrari και τα σχετικά.
Τιποτα κακό, αυτα επιβαλλουν οι κανόνες του marketing σημερα.δλδ. θεωρείς ότι η σχέση lexus-toyota είναι παρόμοια με τη σχέση audi-vw?
εγκυκλοπαιδικά η audi έφτιαχνε αυτοκίνητα υπό τον horch από το 1910 την εποχή δλδ. που η τεχνικοί της toyota-lexus ήταν απασχολημένοι με το σχεδιασμό μηχανών κλωστουφαντουργίας... και το 1964 έγινε μέλος του vw group... είναι μια ιστορικότατη εταιρεία με πολλές πρωτιές και προτωπορίες στο χώρο...
αντίθετα η lexus δεν είχε καμιά απολύτως ιστορία, ήταν απλά ένα μαρκετινίστικο τρικ των ιαπώνων το 1989 ώστε να πουλήσουν lux αυτοκίνητα στις ΗΠΑ και να κτυπήσουν στους τομείς που ήξεραν καλά αξιοπιστία και value-for-money... το ίδιο ισχύει και για τις φίρμες infinity, acura και παλιότερα την eunos-cosmo το παρακλάδι της mazda στις ΗΠΑ...
όσο για τις πρωτιές της lexus δεν ξέρω συγκεκριμένα, αλλά φαντάζομαι θα είναι τπτ καθίσματα με μασάζ για χοντρόκ@λους αμερικάνους, καμιά έξυπνα αποσπώμενη ποτηροθήκη...
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
αντίθετα η lexus δεν είχε καμιά απολύτως ιστορία, ήταν απλά ένα μαρκετινίστικο τρικ των ιαπώνων το 1989 ώστε να πουλήσουν lux αυτοκίνητα στις ΗΠΑ και να κτυπήσουν στους τομείς που ήξεραν καλά αξιοπιστία και value-for-money... το ίδιο ισχύει και για τις φίρμες infinity, acura και παλιότερα την eunos-cosmo το παρακλάδι της mazda στις ΗΠΑ...
όσο για τις πρωτιές της lexus δεν ξέρω συγκεκριμένα, αλλά φαντάζομαι θα είναι τπτ καθίσματα με μασάζ για χοντρόκ@λους αμερικάνους, καμιά έξυπνα αποσπώμενη ποτηροθήκη...
Πρωταπριλιάτικο είναι αυτό?
-
όχι..
πχ η πολυδιαφημισμένη τεχνολογία της lexus Lexus Hybrid Drive είναι το Hybrid Synergy Drive, (HSD) is a set of hybrid car technologies developed by **Toyota **and used in the company's Prius, Highlander Hybrid, Camry Hybrid, Lexus RX 400h, Lexus GS 450h, and Lexus LS 600h/LS 600hL automobiles. It is also used in the Nissan Altima Hybrid.... -
saxo_1100 δεν έχεις καθόλου δίκιο...
Τι να ξαναλέω, δες τα από κοντά και έλα μετά να ξαναπείς τα Λέξους για χοντρόκωλους αμερικάνους. Η Λέξους προσπαθεί να τοποθετηθεί μεταξύ BMW και Mercedes.
Υποτιμάς τους Ιάπωνες. ΤΟ Λέξους μόνο rebadged Τουοτα δεν είναι. -
Να πω μια άποψη επί του θέματος......προσωρινώς ζω στο εξωτερικό (Γερμανία) και σε περιβάλλον πολυεθνικό με πολλούς Αμερικανούς.
Οι εν λόγω κύριοι είναι κάτοχοι Αμερικάνικων (Chevrolet, Cadillac, Buick) ή Ιαπωνικών (Lexus, Infinity) αυτ/των **στην πατρίδα τους **και έχουν μεγάλη οικονομική επιφάνεια, παρόλα αυτά δεν επιλέγουν κάποιο από τα ανωτέρω (που σημειώνω πως έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν από εδώ και τιμές πολύ χαμηλές) αλλά ένα Γερμανικό και αποκλειστικά BMW ή Mercedes (σε αναλογία 70 - 30)!
Σε κάποιες από τις συγκεντρώσεις μας τους ρώτησα γιατί δεν επιλέγουν ένα Infinity που κοστίζει 25000 ευρώ (Full Extra) ή μια Buick αλλά αντί αυτού ένα BMW 328i ή ένα ΜΒ E320 τα οποία τους κοστίζουν σχεδόν +20 - 30% περισσότερο. Η απάντηση αφοπλιστική, επί λέξη: 'Τα αμερικάνικα αυτ/τα είναι μάπα, θα σπάσουν στους Γερμανικούς δρόμους εάν τρέξουν με τις τρελές ταχύτητες που μπορούν να πάνε εδώ! Όσο για τα luxurious Γιαπωνέζικα, δεν συγκρίνονται ούτε με το κράτημα ούτε με την ποιότητα-στιβαρότητα των γερμανικών αυτ/των! Fun to drive, fast but always safe είναι ειδικά τα BMW......Δεν είναι περίεργο λοιπόν που οι πλούσιες κοινωνικές τάξεις στις ΗΠΑ (δικηγόροι, ιατροί κτλ.) έχουν - σχεδόν στην πλειονότητά τους - Γερμανικά αυτ/τα και κατά κύριο λόγο BMW & Merc!!'
Τάδε έφη Αμερικανός, δεν είναι δικά μου λόγια οκ? Την άποψη αυτή δε τη συμμερίζονται και άλλοι ομοεθνείς του εδώ πέρα.....
Αυτά...
-
Και τότε πως γίνεται η Lexus να τους κάνει ασήκωτους από το ξύλο μια δεκαπενταετία τώρα στην Αμερική?
-
είναι μεγάλη κουβέντα.. γενικά τα lexus 'έπιασαν' στην Αμερική για κάποιους συγκεκριμένους λόγους και αισθάνομαι ότι θέλουν τώρα να μας τα πασάρουν και στην ευρώπη... αλλά οι ευρωπαίοι έχουν δείξει μέχρι τώρα ότι δεν τσιμπάνε...
edit: τα ίδια λένε και ευρωπαίοι αναλυτές
Rosengarten calls Lexus’ European sales of about 20,000 cars a year “pitiful.” He also says a brand’s history is important to prestige. “Without heritage, which means a glorious history and brand tradition, it will not be easy to establish a successful luxury brand in Europe, not to mention establish a premium brand. All the more so as Lexus has many American luxury-style elements with its design orientation geared towards other premium brands instead of creating its own unique elements, and it cannot showcase any important innovations,” he said. (Πηγή leftlanenews.com)
-
Βλέποντας τα νούμερα από άλλη οπτική γωνία μπορείς εύκολα να οδηγηθεί κανείς σε ελαφρώς διαφορετικά συμπεράσματα.
Οι πωλήσεις της Λέξους το 2007 στην δυτική ευρώπη ήταν 54.000 οχήματα (το 20.000 πότε είναι?) και σε αυτό το νούμερο δεν περιλαμβάνονται και οι πωλήσεις στο ανατολικό μπλοκ που είναι σημαντικές.Λαμβάνοντας υπόψη ότι δεν έχει
α. πετρελαιοκίνητο (σοβαρό ποσοστό πωλήσεων σε πολλά κράτη και τώρα που έχει, έχει μόνο ένα),
β. διάφορους αχθοφόρους βαριών ονομάτων (Α,Β, 116/316-318 κ.α.) που όμως γράφουν νούμερα,
γ.πολυμορφικά
δ. στέισον,
ε. δικό της δίκτυο (υπό συνεχή διαμόρφωση ακόμη)
στ. αγωνιστικό τμήμα
η. Δεν είναι ευρωπαική φίρμα (στην ευρώπη της προγονολατρείας και των ''σχολών'' ζούμε, μετράνε αυτά)
θ. δεν κατεβαίνει κάτω από τα 2.500 κυβικάοποιοσδήποτε με ανοιχτό πνεύμα θα δει με μια δεύτερη ανάγνωση ότι οι πωλήσεις της είναι λίγες, αλλά σημαντικά περισσότερες από όσες φαίνονται με την πρώτη. Και βέβαια, αν εξαιρέσουμε το κακό για όλους 2008, διαρκώς μέχρι τώρα ανεβαίνουν.
Εσείς που ποντάρετε ότι θα ανέβουν κι' άλλο στο μέλλον παίρνοντας πελάτες από τους γνωστούς, ή ότι θα πέσουν? -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
εγκυκλοπαιδικά η audi έφτιαχνε αυτοκίνητα υπό τον horch από το 1910 την εποχή δλδ. που η τεχνικοί της toyota-lexus ήταν απασχολημένοι με το σχεδιασμό μηχανών κλωστουφαντουργίας... και το 1964 έγινε μέλος του vw group... είναι μια ιστορικότατη εταιρεία με πολλές πρωτιές και προτωπορίες στο χώρο...
Εντελώς εγκυκλοπαιδικά η σημερινή Audi AG δεν έχει καμία ιστορική ή εταιρική σχέση ούτε με την προπολεμική Αudi,ούτε με την Auto Union...της οποίας σφετερίζεται τόσο την ιστορία,όσο και το διακριτικό λογότυπο,χρησιμοποιώντας τους τέσσερεις κύκλους της AU... αντί του 'άσσου' της προπολεμικής Audi.
-
δλδ. τα σημερινά fiat με το νέο logo δεν έχουν καμιά σχέση με τα παλιά έτσι?
και η lamborghini που είναι μέρος της audi ag που είναι μέρος του vw group που είναι μέρος της porsche δεν έχει καμιά σχέση με την παλιά lamborghini, σωστά?
και η abarth που ξεκίνησε σαν abarth μετά πουλήθηκε στη fiat spa και πρόσφατα την έβγαλε η fiat από τη ναφθαλίνη, με το σκεπτικό σου δεν έχει καμιά σχέση με την παλιά abarth...ωραίο σκεπτικό, όταν πουλιέται μια εταιρεία εξαφανίζεται η ιστορία της τέλος
-
Ο χρήστης dpets έγραψε:
@kpsig: Για τα ελάστικά runflat , όταν είπα ότι δεν τα θέλω στην αντιπροσωπεία, στραβώσανε ελαφρώς... Και το ζητησα γιατι την 3 coupe με αυτά την ξέρω(την έχει συγγενικό μου πρόσωπο).
Τα ελαστικά runflat , όταν είπες ότι δεν τα θέλεις, τι σου είπαν στην αντιπροσωπεία? Στα άλλαξαν ? Ζήτησαν χρήματα? Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει ρεζέρβα λόγω tyre kit. Το πορτ μπαγκάζ χωρά ρεζέρβα και αν ναι κανονική ή ανάγκης?
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
δλδ. τα σημερινά fiat με το νέο logo δεν έχουν καμιά σχέση με τα παλιά έτσι?Eπειδή μάλλον δεν το κατάλαβες.
To 1949 ιδρύθηκε στo Dusseldorf μια εταιρεία υπό την εμπορική επωνυμία Auto Union-DKW Gmbh,η οποία απλώς είχε αποκτήσει το δικαίωμα χρήσης της εμπορικής επωνυμίας της Auto Union και των επιμέρους εταιρειών που την απάρτιζαν (Horch,Audi,Wanderer,DKW),χωρίς να έχει καμιά ιστορική,εταιρική ή υλική σχέση μαζί τους. Σκοπός της ήταν η δημιουργία προσιτών δίχρονων αυτοκινήτων.Η εταιρεία αυτή βρέθηκε κάποια στιγμή υπό την ιδιοκτησία της Daimler-Benz,η οποία αμφιβάλοντας για την βιωσιμότητά της,την έκανε πάσα στην VW,η οποία το 1969 τη συγχώνευσε με την ιστορική βαυαρική εταιρεία NSU AG,για να προκύψει έτσι η Audi- NSU Auto Union AG.To εταιρικό όνομα Audi AG,θα εμφανιστεί μόλις το 1986.Είναι λογικό βέβαια ότι όταν θέλεις να μετατρέψεις ένα ultra economy brand,σαν αυτό της Audi NSU AU AG,σε premium....προσπαθείς να δημιουργήσεις μυθολογία προγονικού μεγαλείου.Η VW μπορεί να έκανε άψογη δουλειά με την Audi,η οποία μέχρι προ εικοσιπενταετίας δεν απολάμβανε κάποιας ιδιαίτερης υπόληψης ως κατασκευαστής,μετατρέποντάς την σε αυτό που είναι σήμερα,αλλά αυτό επ'ουδενί σημαίνει ότι τα αγωνιστικά Auto Union Type DV12 ή type C/D V16 έχουν καμία ιστορική ή άλλη σχέση με την Audi AG.Το πρώτο μεταπολεμικό Audi δεν είναι άλλο από το F103 του 1965,που ουσιαστικά δεν είναι τίποτα άλλο από το DKWF102.Όλα αυτά αφού από το 1966 εξαφάνισαν το λογότυπο της DKW και ξέθαψαν εκείνο της Audi.Αν επιμένει κανείς να αναζητήσει το παρελθόν της σημερινής Audi,καλύτερα ας κάνει τις αναφορές του στην NSU,αφού από αυτή την μικρή αλλά σημαντική εταιρεία άντλησε τόσο τεχνογνωσία όσο και φιλοσοφία.Δεν είναι εξάλλου τυχαίο ούτε ότι το hitech εργοστάσιο της Audi βρίσκεται σήμερα στο Neckarsulm (πρώην λίκνο της NSU),ούτε το γεγονός ότι όλα τα τετράπορτά της τριών όγκων ( Α4/6/8 )ακολουθούν τη σχεδιαστική γλώσσα του NSU Ro80,με τα τρία πλευρικά παράθυρα.Η Audi εξακολουθεί δε να ονομάζει sport αυτοκίνητά της ΤΤ,από το NSU Prinz TT.
-
απο τις λιγες φορες που συμφωνω 100% μαζι σου!
απολυτα!
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
όχι..
πχ η πολυδιαφημισμένη τεχνολογία της lexus Lexus Hybrid Drive είναι το Hybrid Synergy Drive, (HSD) is a set of hybrid car technologies developed by **Toyota **and used in the company's Prius, Highlander Hybrid, Camry Hybrid, Lexus RX 400h, Lexus GS 450h, and Lexus LS 600h/LS 600hL automobiles. It is also used in the Nissan Altima Hybrid....Dude, http://en.wikipedia.org/wiki/Lexus για αρχή να ενημερωθείς λίγο,γιατί ο ίδιος παραδέχεσαι οτι κάποια πράγματα δεν γνωρίζεις.
Απο κει και πέρα,ένα IS/GS/LS να εξετάσεις προσεκτικά,δεν νομίζω οτι θα βρεις μειονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού.Αλλού υπερέχουν,αλλού όχι αλλά σίγουρα υπάρχει υπόσταση και ουσία.Αν δεν σου αρέσουν,πάσο. Αλλά να θάβεις μια εταιρία λέγοντας οτι πρόκειται για μαρκετίστικο τρικ
(αυτό το 'τρικ' με κινητήρες/LVH/ηχοσυστήματα κλπα έπρεπε να το αξιοποιεί η Toyota πιο πολύ δεν νομίζεις? ) -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
απο τις λιγες φορες που συμφωνω 100% μαζι σου!απολυτα!
Μήπως γιατί η Audi έχει κάνει κλίσμα στην BMW; (sto scherzando).
Θα σε στενοχωρήσω λίγο αλλά και το Μάρτη στην ιταλική αγορά η BMW είναι στο -27,7% ..τη στιγμή που η Audi είναι μόλις στο -1,77%.Στη δε γαλλική είναι στο -31% τη στιγμή που το Ingolstadt είναι στο +4 (η πλάκα βέβαια είναι να δεις τα θετικά πρόσημα που καταγράφει το grupozzo σε αυτές τις δύο αγορές)
Πέρα από το αστείο.... μπορεί η BMW να έχει αδιάλειπτη ιστορική συνέχεια,παρά την αλλαγή ιδιοκτησιακών καθεστώτων (από τον triestino Camillo Castiglioni ως την οικογένεια Quandt),ωστόσο ιδιαίτερη βαρύτητα το όνομά της απέκτησε μόλις τα τελευταία 25 χρόνια,από όταν άρχισε και προσφέρει και σωρεία εκπληκτικών αυτοκινήτων.ΥΓ.Να ζητήσω συγγνώμη από το συνάδελφο που του χάλασα το topic και κυρίως δεν μπορώ να συνεισφέρω στο προβληματισμό του (3 vs ΙS),αλλά δεδομένου ότι δεν είχα στην κατοχή μου ούτε το ένα ούτε το άλλο,δεν μπορώ να έχω άποψη στα εξειδικευμένα ζητήματα που θέτει.
Και τα δύο είναι καταπληκτικά αυτοκίνητα και αν έχει κάποια σημασία να απαντήσω τί θα διάλεγα αν 'φορούσα τα παπούτσια του'.....θα έλεγα Lexus,για λόγους που δεν έχει σημασία να αναλύσω. -
Alba τα περι ιστορίας, εταιρικών σημάτων, κοινού ανθρώπινου παράγοντα κλπ είναι σχετικά.
Οι περισσότερες εταιρίες που προϋπήρχαν του Π.Π. έχουν αλλάξει ονομασίες / σήματα, κάποιες εγκαταστάσεις, αρκετές έφτασαν στα πρόθυρα να κλείσουν, μερικές έκλεισαν, αλλες ξανάνοιξαν με το ίδιο όνομα, άλλες με άλλο, κάποιες δεν επανεμφανίστηκαν ποτέ κλπ κλπ...
Μην ξεχνας οτι μιλάμε για μια εποχή που ακόμα και οι εταιρίες που επιβίωναν τότε, δεν έφτιαχναν καν... αυτοκίνητα.
Με τούτα κι εκείνα το αν και πόσα κοινά έχει μια εταιρία σήμερα σε σχέση με 100 χρόνια πρίν, (ευτυχως) ελάχιστη σημασία έχει... και αυτή μόνο για εγκυκλοπαιδικούς σκοπούς (ή για τους συναισθηματικούς συνειρμούς που αρέσκονται να προκαλούν).Στο θέμα της Audi σου διαφεύγουν μερικά πράγματα...
Το 1945 οι εγκαταστάσεις της Auto Union στο Zwickau παροπλίστηκαν, λόγω της μεγάλης ζημιάς που υπέστησαν απο βομβαρδισμούς, και αυτό είχε ως αποτέλεσμα την απαλλοτρίωση το 1948 της Auto Union, οι εγκαταστάσεις της οποίας έγιναν μια Volkseigener Betrieb ως AWZ (Automobilwerk Zwickau).
Μόλις ένα χρόνο μετά (1949) επανέρχεται το όνομα της Auto Union αυτή τη φορά με έδρα το Ingolstadt και μεγάλο μέρος των εργαζομένων του Zwickau, συνεχίζοντας την φιλοσοφία της DKW...Κοινώς, η μετάβαση έχει περισσότερα κοινά απ'οσα θες να πιστεύεις, όπως επίσης η λέξη 'σφετεριμός' που χρησιμοποιείς δεν έχει καμία βάση...
Πραγματικά όμως, τι νόημα έχουν όλα αυτά...?
Λες και υπάρχει εταιρία που έχει απο τότε τα ίδια πρόσωπα ή τους ίδιους στόχους... -
Αν δει κανείς την ιστορία της σύγχρονης BMW, θα δει ότι από το κουβαδάκι Isetta του 1955 και μέχρι την 7άρα Ε32 του 1987 (αυτοκίνητο εμβληματικό κατά την άποψή μου διότι έδειξε τότε ποιός πήρε τα πρωτεία), πέρασαν 32 χρόνια έρευνας, εξέλιξης, ρίσκων, επενδύσεων,αγωνιστικών εμπλοκών και συνεχούς ανόδου.
Αντίστοιχα βλέποντας την σύγχρονη ιστορία της Audi, αρχής γενόμενης αντίστοιχα από το 100άρι του 1982, θα δει μια συνεχή ανοδική πορεία που συντηρήθηκε με ποταμούς επενδύσεων, καταιγισμό μοντέλων, διαφήμισης, αγώνων, καινοτομιών κ.α.
Τι να πει η Lexus με μόλις 20 χρόνια στον αγώνα, και αυτά στις ΗΠΑ, γιατί σε ευρώπη είναι ούτε 10 σε μερικά κράτη, και στην ιαπωνία μόλις ...4?
Ή η Mercedes με 110+ χρονάκια στην πλάτη της?
Το χαιλίκι δεν φτιάχνεται από τη μία μέρα στην άλλη, αλλά από την μία εικοσιπενταετία στην άλλη. -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Στο θέμα της Audi σου διαφεύγουν μερικά πράγματα...
Το 1945 οι εγκαταστάσεις της Auto Union στο Zwickau παροπλίστηκαν, λόγω της μεγάλης ζημιάς που υπέστησαν απο βομβαρδισμούς, και αυτό είχε ως αποτέλεσμα την απαλλοτρίωση το 1948 της Auto Union, οι εγκαταστάσεις της οποίας έγιναν μια Volkseigener Betrieb ως AWZ (Automobilwerk Zwickau).
Μόλις ένα χρόνο μετά (1949) επανέρχεται το όνομα της Auto Union αυτή τη φορά με έδρα το Ingolstadt και μεγάλο μέρος των εργαζομένων του Zwickau, συνεχίζοντας την φιλοσοφία της DKW...Κοινώς, η μετάβαση έχει περισσότερα κοινά απ'οσα θες να πιστεύεις, όπως επίσης η λέξη 'σφετεριμός' που χρησιμοποιείς δεν έχει καμία βάση...
Πραγματικά όμως, τι νόημα έχουν όλα αυτά...?
Λες και υπάρχει εταιρία που έχει απο τότε τα ίδια πρόσωπα ή τους ίδιους στόχους...Καταρχήν οι εργαζόμενοι στο Zwickau της Σαξωνίας δεν είχαν ελευθερία κινήσεων που θα τους εξασφάλιζε μια εσωτερική μετανάστευση στη Βαυαρία...καθώς ανήκοντας στο σοβιετικό τομέα ελέγχου της Γερμανίας,όσοι δεν εστάλησαν να σπάνε πέτρες στα Ουράλια,έμειναν εκεί για να συναρμολογούν λίγα χρόνια μετά Tράμπαντ.
Είναι άλλο πράγμα ένα brand να αλλάζει στο πέρασμα του χρόνου εγκαταστάσεις,να διαφοροποιεί το αντικείμενο στο οποίο δραστηριοποιείται ή να εντάσσεται στο χαρτοφυλάκιο ενός ομίλου...και εντελώς άλλο να οργανώνεται μια μελετημένη προσπάθεια από την μητρική εταιρεία,με σκοπό να αποτιναχθεί η ρετσινιά της διχρονίλας ενός οικονομικού brand σαν την DKW από την νεοπαγή Audi του 1965.Σου διαφεύγει επίσης το γεγονός ότι η Auto Union ήταν ένας όμιλος τεσσάρων brands διαφορετικού status και ιδιοκτησιας από το 1032 του Jorgen Rasmunssen και όχι ένας αυθύπαρκτος κατασκευαστής,που ως διακριτικό τίτλο είχε τους τέσσερεις κύκλους,οι οποίοι δεν υποκαθιστούσαν τα επιμέρους λογότυπα των τεσσάρων κατασκευαστών στα μοντέλα τους ...αλλά απλά τον συμπλήρωναν.Η Horch και η Wanderer κατασκεύαζαν αυτοκίνητα πολυτελείας,η DKW μικρά λαϊκά....και η Audi απλά μικρομεσαία,για να περιέλθει σιγά σιγά σε αφάνεια,καταλήγοντας να συναρμολογεί αυτοκίνητα των τριών άλλων brands.Οι αγωνιστικές κατασκευές της Auto Union ήταν αποτέλεσμα μιας επιχείρησης που είχε στήσει ο Ferdinand Porsche και στη δημιουργία των οποίων συνέβαλε ο Αdolf Rosenberger (τον τελευταίο τον....αποσιώπησαν βέβαια γιατί ήταν εβραίος),οι οποίες απλά συναρμολογούνταν στα εργοστάσια της Horch και έτρεχαν με το λογότυπο της Auto Union στα πλαίσια ενίσχυσης των αγώνων για προπαγανδιστικούς λόγους από το ναζιστικό καθεστώς.
Η VW,αφενός από το 1966 εξαφάνισε το brand DKW,υποκαθιστώντας το με αυτό της Audi,της οποίας το πρώτο μεταπολεμικό μοντέλο ήταν ένα rebadged DKW,αφετέρου απάλειψε το διακριτικό λογότυπο της Audi, υποκαθιστώντας το με αυτό ενός ομίλου,ενώ στη συνέχεια την συγχώνευσε με ένα εντελώς ξένο προς το παρελθόν της Σαξωνίας και της βιομηχανικής κουλτούρας της Auto Union brand,την NSU AG,από την οποία η σημερινή Audi AG έλκει τόσο την τεχνογνωσία όσο και την φιλοσοφία της.
Από την άποψη αυτή η προσπάθεια της VW να δημιουργήσει ένα λαμπρό παρελθόν για τη θυγατρική της,με επιλεκτική απάλειψη ή διαστρέβλωση στοιχείων του ιστορικού παρελθόντος,ώστε σήμερα να ποζάρουν στο μουσείο του Ingolstadt τα μονοθέσια του Nuvolari και του Varzi,ως μηχανολογικοί προπάτορες των σημερινών R10,δεν θα διέφερε σε τίποτα από πλευράς ιστορικής ανακρίβειας από το αν το 1986 η Fiat αποφάσιζε να παροπλίσει το brand της Alfa Romeo,εκχωρώντας το θυρεό των Visconti,και τις διάφορες προπολεμικές P2,P3,6c και 8c στη Ferrari SpA.....μόνο και μόνο γιατί από το 1929 ως τις παραμονές του Β παγκοσμίου πολέμου,κάποιος κύριος Enzo Ferrari είχε αναλάβει την αγωνιστική ομάδα του Portello.Σίγουρα όλη αυτή η τυμβωρυχία εξυπηρετεί σε μεγάλο βαθμό τους σκοπούς του σύγχρονου marketing,προκειμένου οι πωλήσεις να συνεχίζονται απρόσκοπτα...αλλά από την άλλη,δεν μπορεί να στηλιτεύεται η παρθενογένεση της Lexus και να υποστηρίζεται η ιστορική λαθροχειρία της σύγχρονης Audi,όταν εξυπηρετούν τους ίδιους ανομολόγητους σκοπούς.
-
απορω γιατι εχεις νικ γυναικειο!!!!!!ακομα απορω!
και που να γνωριζες την Luisa Corna...απιστευτες γνωσεις....
οσον αφορα την BMW φιλε μου δεν εχω και μετοχες εκει ξερεις!γιατι τον φιλο του τοπικτο αυτοκινητο που πηρα ομως ενα πραγμα μου εχει αποδειξει...
καθε μερα και κατι καινουριο..4 χρονια παει και ειμαι ερωτευμενος...
δεν νομιζω να ημουν με Λεξους η Αουντι.
η γνωμη μου βεβαια για τον ελικα εχει τοση βαρυτητα οση η γνωμη ενος μικρου παιδιου για την σοκολατα....
Μπορει ΜΠΟΡΕΙ με Μερτσα αν ΑΝ ειχε αλλο σχεδιασμο... -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
...αυτοί έχουν κόμπλεξ με τα αμάξια τους και όχι εγώ που θέλω να αγοράσω το καλύτερο (bmw, merc...)Άκου φίλε σάξο...
Επειδή μάλλον είσαι ακόμα πιτσιρικάς και ΔΕΝ έχεις αλλάξει πολλά αμάξια στην ζωή σου ώστε να έχεις αρκετές εμπειρίες:
Για ρώτα και τους ταλαίπωρους που στο παρελθόν 'έμπλεξαν' μ' αυτό που εσύ ονομάζεις 'καλύτερο' για να δούμε τι θα σου πούνε (ειδικά οι αστεράτοι).Όχι βέβαια ότι θα σου αλλάξουν γνώμη....βλέπεις ο Νεοέλληνας δεν μασάει (μπροστά στην δόξα τι είναι ο πόνος)
BMW 325 (4-door) vs LEXUS IS250 Elegance