Mar 20, 2009, 3:14 PM

Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Το μόνο αρνητικό είναι η σχετικά αυξημένη κατανάλωση στο ρελαντί (για αυτό αν είσαι σταματημένος πολύ ώρα, καλό είναι να βάζεις νεκρό ή Parking).

Τα τελευταία 10-20 χρόνια έχει αλλάξει (ανέβει) το stall speed του μετατροπέα ροπής. Είναι πολύ πιο 'χαλαροί' (οι μετατροπείς ροπής) από παλιά ώστε στο ρελαντί να μην ζορίζουν τον κινητήρα και να μην αυξάνει η κατανάλωση.

Στο παλιό (1973) Μερσεντές μας, μπορείς στο ρελαντί να ανεβείς μεγάλες ανηφόρες με όπισθεν ή L (στο D ξεκινάει με δευτέρα) - πολύ 'σφικτός' μετατροπέας ροπής, δηλαδή χαμηλό stall speed.

εντιτ

Οι καινούριοι 'χαλαροί' μετατροπείς ροπής, κλειδώνουν στο ταξίδι. Το κλείδωμα-ξεκλείδωμα το αισθάνεσαι σαν ακόμα μια αλλαγή ταχύτητας. Αν δεν κλείδωναν (πατινάριζαν συνέχεια) θα έκαιγαν στο ταξίδι πολύ περισσότερη βενζίνη από τους παλιούς που δεν κλείδωναν αλλά ήταν σφιχτοί.

Αν ο μετατροπέας ροπής χαλάσει και δεν κλειδώνει, το σασμάν στο ταξίδι υπερθερμαίνεται και θα χαλάσει σύντομα.