-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
λετε να αλλαξει τιμολογιακη πολιτική (προς τα κατω) η VW?
Έχει ήδη αλλάξει εδώ και καιρό...
ε νταξ... μην το λες...
To λέω και με σιγουριά. Ξεκίνησε απ' το GTi V και συνεχίστηκε κατα πόδας επί TSi.
-
Περι νεου polo: yawn μπλιαχ βαρετο κλπ κλπ, με λιγα λογια φαινεται κλασσικο πολο, ομως ασχημοτερο εξωτερικα
ειδικα πισω φαινεται σα να ειναι κατι μεταξυ κρυου αστειου και κορεατικου, ισως ενα μειγμα (αστειο κορεατικο )
ειμαι ο πρωτος που εχει αυτη την αποψη στο θεμα, αλλα σαφως θεωρω το τωρινο μοντελο πιο ομορφο, εξωτερικα παντα. απλως τεχνολογικα ειναι ξεχασμενο απ'τη Φαου Βε που εχει επικεντρωθει στα αλλα μοντελα κ κυριως στο γκολφ (και καλα κανει βεβαια..)Περι αξιοπιστιας: στην οικογενεια μεχρι σημερα εχουν υπαρξει 2 πολο (2000, 2008). Δεν υπηρξε κανενα σοβαρο προβλημα σε κανενα απο τα δυο. Βεβαια αν τα οδηγουσα εγω θα ειχε υπαρξει, λογικα θα κατεληγαν σε κανα γκρεμι επειδη yawn + fail
-
Είναι απίστευτο (για εμένα) ότι βγαίνει ένα τόσο άσχημο (και άτολμο σχεδιαστικά) αυτοκίνητο στην αγορά όταν υπάρχουν αυτοκίνητα-σχεδιαστικές ασκήσεις (επιτυχημένες) όπως τα fiesta, Mazda 2.
Δυστυχώς, το πόλο βαδίζει στα χνάρια του νέου Γκόλφ (για εμένα μοιάζει τελείως γεροντίστικο). Δίπλα σε Bravo που το είδα σχεδόν έπαθα πλάκα. -
ποτε εγινε εμπορικη επιτυχια το mazda 2 και ποτε προλαβε να γινει το fiesta??
το fiesta παντως λογικα θα γινει και τα 2 αυτα μικρα μου αρεσουν πολυ! -
μόνο σ' εμένα φαίνονται τα fiesta/2 σαν κακές αντιγραφές του corsa d 3d??
-
ναι
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Είναι απίστευτο (για εμένα) ότι βγαίνει ένα τόσο άσχημο (και άτολμο σχεδιαστικά) αυτοκίνητο στην αγορά όταν υπάρχουν αυτοκίνητα-σχεδιαστικές ασκήσεις (επιτυχημένες) όπως τα fiesta, Mazda 2.
Δυστυχώς, το πόλο βαδίζει στα χνάρια του νέου Γκόλφ (για εμένα μοιάζει τελείως γεροντίστικο). Δίπλα σε Bravo που το είδα σχεδόν έπαθα πλάκα.να σου πω και εγω μαζι σου ......χρονια βριζω τα vw για τον σχεδιασμο .... αλλα αυτο το polo μου εκανε κλικ....γενικα παντως αλλο το να μιλας για τολμηρο σχεδιασμο που μετα λιγα χρονια δεν θα ειναι καλος γιατι απλα το στυλ και η μοδα στον σχεδιασμο θα αλλαξουν και το μοντελο που καποτε εδειχνε απιστευτα εναρμονισμενο με την σημερινη αισθητικη θα διχνει παρωχημενο και κιτς στο μελλον και αλλο για φορμες που ενδεχωμενος ναι μεν θα ειναι ατολμες σημερα αλλα καλογουστες και μπορει να εναρμονιζονται σε μεγαλυτερο βαθμο στο μελλον....οντας ουδέτερες!!!η σχεδιαση αυτοκινητων εμπνέεται απο πολλα ...ακομα και απο ενα κτηριο η ενα επιπλο η ενα βαζο το οποιο θεωρειται μοντερνο στην εποχη του... για μενα τρανταχτο παραδειγμα ειναι η 520i bmw E39 http://www.netcarshow.com/bmw/2001-525i/1600x1200/wallpaper_01.htm
απλα παντα θα ειναι ενα παραπολυ κομψο αυτοκινητο σε ολες τις εποχες μοδας!!!
http://www.netcarshow.com/bmw/2001-m5/1600x1200/wallpaper_01.htm -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ποτε εγινε εμπορικη επιτυχια το mazda 2 και ποτε προλαβε να γινει το fiesta??
το fiesta παντως λογικα θα γινει και τα 2 αυτα μικρα μου αρεσουν πολυ!Το Mazda 2 από όσο θυμάμαι τα νούμερα, δεν έγινε ούτε αυτό εμπορική επιτυχία εις τας Ευρώπας. Το Fiesta σίγουρα έγινε και θα παραμείνει.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
να σου πω και εγω μαζι σου ......χρονια βριζω τα vw για τον σχεδιασμο .... αλλα αυτο το polo μου εκανε κλικ....γενικα παντως αλλο το να μιλας για τολμηρο σχεδιασμο που μετα λιγα χρονια δεν θα ειναι καλος γιατι απλα το στυλ και η μοδα στον σχεδιασμο θα αλλαξουν και το μοντελο που καποτε εδειχνε απιστευτα εναρμονισμενο με την σημερινη αισθητικη θα διχνει παρωχημενο και κιτς στο μελλον και αλλο για φορμες που ενδεχωμενος ναι μεν θα ειναι ατολμες σημερα αλλα καλογουστες και μπορει να εναρμονιζονται σε μεγαλυτερο βαθμο στο μελλον....οντας ουδέτερες!!!η σχεδιαση αυτοκινητων εμπνέεται απο πολλα ...ακομα και απο ενα κτηριο η ενα επιπλο η ενα βαζο το οποιο θεωρειται μοντερνο στην εποχη του... για μενα τρανταχτο παραδειγμα ειναι η 520i bmw E39 http://www.netcarshow.com/bmw/2001-525i/1600x1200/wallpaper_01.htm
απλα παντα θα ειναι ενα παραπολυ κομψο αυτοκινητο σε ολες τις εποχες μοδας!!!
http://www.netcarshow.com/bmw/2001-m5/1600x1200/wallpaper_01.htmΘα διαφωνήσω κ θα υποστηρίξω οτι σχεδιαση απο σχεδίαση διαφέρει. Τυχαίνει κάποιες φορες ακόμα κ το τολμηρό που κάνει μπάμ στην εποχή του παραμένει πανέμορφο κ διαχρονικό με αποτελεσμα να γίνει κλασικό κάποια στιγμή. Ποιός λέει κιτς το Focus I σήμερα,12 χρόνια απο την παρουσιασή του; κανείς. Όλοι το θεωρούν πανέμορφο. Να συνεχίσω με παραδείγματα όπως Alfa 156/147, Mercedes W203 κ πολλά άλλα...Ενώ κάποια άλλα όπως κάτι κορόλες του '98-00, τα audi A6 του '97 κ κάποια κορεάτικα της εποχής με δήθεν νεοτερίστικες σχεδιαστικές απόψεις,σχεδόν αναγουλιάζεις όταν τα βλέπεις σήμερα...
Όσο γ το πόλο κ γκόλφ που ανέφερες, ναι είναι η σχεδιαστική άποψη της VW, αν κ έδειξε οτι τολμάει με τα Σιρόκο κ το πανέμορφο (Sorry Opel!) Πασσάτ CC..
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πάντως, αυτός ο 1.2ΤDI 75ps (Polo Bluemotion), με 3,3lt/100km και 87 g/km Co2,
υπόσχεται πολλά!
Τσάμπα παλεύουν άλλοι με τα υβριδικά;Μα η VW είναι σε χρόνια 'κοντρα' με την Toyota υποστηρίζοντας τους σύγχρονους 'καθαρούς' ντίζελ έναντι στα υβριδικά συστήματα με στόχο απόδοση με χαμηλή κατανάλωση...
-
οχι εμενα μου αρεσει απιστευτα η γραμμη και η ωριμοτητα του audi a6 και αναγουλιαζω με τα toyota ... ο σχεδιασμος των μοντελων τις audi απο το 97 και μετα με αποκορυφωμα το ΤΤ ειναι μαθημα
σε σχολες σχεδιασμου αυτοκινητων και δημιουργησε μια νεα εποχη το α6 του 97 ακομα και σημερα ειναι απιστευτα συγχρονο και κομψο κατι που δεν συμβαινει με τις mercedes του τοτε
που ειναι βγαλμενες απο αλλη εποχη .τσπ θεωρω αν και συντηρητικο το νεο polo οτι βρηκε στην σχεδιαση του μια κρυφη συνταγη που θα το κανει παντα επικαιρο!! το golf 5,5 το θεωρω αθλιο. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ποτε εγινε εμπορικη επιτυχια το mazda 2 και ποτε προλαβε να γινει το fiesta??
το fiesta παντως λογικα θα γινει και τα 2 αυτα μικρα μου αρεσουν πολυ!H επιτυχία που αναφέρα σχετίζεται με το σχεδιασμό
-
Μα η VW είναι σε χρόνια 'κοντρα' με την Toyota υποστηρίζοντας τους σύγχρονους 'καθαρούς' ντίζελ έναντι στα υβριδικά συστήματα με στόχο απόδοση με χαμηλή κατανάλωση...
Η VW δεν είναι σε καμμία κόντρα με την Toyota προτάσσοντας ντίζελ έναντι των υβριδικών. Άλλο κάνει το ένα όχημα και άλλο το άλλο.
Όσον αφορά τον όμιλο Porsche στον οποίο ανήκει ο όμιλος VAG προσφέρει ήδη σε υβριδικό την Cayenne, θα ακολουθήσει σε ένα έτος το Tuareg και το Q7, και περιφέρει από έκθεση σε έκθεση το πετρελαιοκίνητο υβριδικό Golf των 3 κυλίνδρων και 1.200 κυβικών. Μένει να αποφασίσει να το παράγει και αυτό, αν και δεν της βγαίνει οικονομικά.
Άποψή μου? Τουλάχιστον 6 υβριδικά από τον όμιλο Porsche εντός 3ετίας. -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
ποτε εγινε εμπορικη επιτυχια το mazda 2 και ποτε προλαβε να γινει το fiesta??
το fiesta παντως λογικα θα γινει και τα 2 αυτα μικρα μου αρεσουν πολυ!H επιτυχία που αναφέρα σχετίζεται με το σχεδιασμό
αυτο ειναι τελειως μα τελειως υποκειμενικο..
σε πολλους αρεσει πχ το c30 της volvo αλλα ακομα περισσοτεροι (μεταξυ των οποιων και εγω), το θεωρουμε τερας..
το οτι τελικα δεν πολυπουλαει ειναι αυτο που το κανει αποτυχια..οπως αντιστοιχα επιτυχια εγινε το πανασχημο megane II και σχετικη επιτυχια το 'διαστημικο' (και ασχημο για αρκετους) νεο civic.
αυτα τα 2 μπορουν να ισχυριστουν οτι ειναι επιτυχιες και μαλιστα σχεδιαστικες,περα απο εμπορικες, ακομα κι αν δε πολυβλεπονται (για αρκετους ).το mazda 2 κι εμενα μου αρεσει παρα πολυ σχεδιαστικα, αλλα την επιτυχια τελικα οι αγοραστες θα την καθορισουν.
αρα ως επιτυχια αντιλαμβανομαι κατι που περα απο το οτι κανει αισθηση,γινεται και εμπρακτως αποδεκτο απο το κοινο.
και μπορει να λεμε οτι καποιες εταιρειες οπως η vw πουλανε ο,τι και να βγαλουν ομως παρε παραδειγματα που πουλουσαν παντα αρκετα στη χωρα μας οπως το toledo και το ibiza..
Πού ειναι τωρα??τα βλεπεις πουθενα στο δρομο??
ο κοσμος δεν ειναι τοσο ανοητος και ανεγκεφαλος στο συνολο του,ξερει τι παιρνει(υπαρχουν και εξαιρεσεις βεβαια )αποψη μου παντα..
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μα η VW είναι σε χρόνια 'κοντρα' με την Toyota υποστηρίζοντας τους σύγχρονους 'καθαρούς' ντίζελ έναντι στα υβριδικά συστήματα με στόχο απόδοση με χαμηλή κατανάλωση...
Η VW δεν είναι σε καμμία κόντρα με την Toyota προτάσσοντας ντίζελ έναντι των υβριδικών. Άλλο κάνει το ένα όχημα και άλλο το άλλο.
Όσον αφορά τον όμιλο Porsche στον οποίο ανήκει ο όμιλος VAG προσφέρει ήδη σε υβριδικό την Cayenne, θα ακολουθήσει σε ένα έτος το Tuareg και το Q7, και περιφέρει από έκθεση σε έκθεση το πετρελαιοκίνητο υβριδικό Golf των 3 κυλίνδρων και 1.200 κυβικών. Μένει να αποφασίσει να το παράγει και αυτό, αν και δεν της βγαίνει οικονομικά.
Άποψή μου? Τουλάχιστον 6 υβριδικά από τον όμιλο Porsche εντός 3ετίας.ενδιαφερουσα αποψη..
ειχα μεινει και γω σε αυτα που ειπε ο technik.αυτο βεβαια μπορει να οφειλεται στην porsche η οποια προσπαθει συνεχεια να ναι μες στη μοδα πολυ περισσοτερο απο οσο προσπαθουσε το vag
τοσα χρονια δεν ειχα καταλαβει, ουτε νομιζω οτι ειχε εκδηλωθει καποια προθεση, οτι το vag ηθελε να ασχοληθει με επαναφορτιζομενες μπαταριες..
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
να σου πω και εγω μαζι σου ......χρονια βριζω τα vw για τον σχεδιασμο .... αλλα αυτο το polo μου εκανε κλικ....γενικα παντως αλλο το να μιλας για τολμηρο σχεδιασμο που μετα λιγα χρονια δεν θα ειναι καλος γιατι απλα το στυλ και η μοδα στον σχεδιασμο θα αλλαξουν και το μοντελο που καποτε εδειχνε απιστευτα εναρμονισμενο με την σημερινη αισθητικη θα διχνει παρωχημενο και κιτς στο μελλον και αλλο για φορμες που ενδεχωμενος ναι μεν θα ειναι ατολμες σημερα αλλα καλογουστες και μπορει να εναρμονιζονται σε μεγαλυτερο βαθμο στο μελλον....οντας ουδέτερες!!!η σχεδιαση αυτοκινητων εμπνέεται απο πολλα ...ακομα και απο ενα κτηριο η ενα επιπλο η ενα βαζο το οποιο θεωρειται μοντερνο στην εποχη του... για μενα τρανταχτο παραδειγμα ειναι η 520i bmw E39 http://www.netcarshow.com/bmw/2001-525i/1600x1200/wallpaper_01.htm
απλα παντα θα ειναι ενα παραπολυ κομψο αυτοκινητο σε ολες τις εποχες μοδας!!!
http://www.netcarshow.com/bmw/2001-m5/1600x1200/wallpaper_01.htmΘα διαφωνήσω κ θα υποστηρίξω οτι σχεδιαση απο σχεδίαση διαφέρει. Τυχαίνει κάποιες φορες ακόμα κ το τολμηρό που κάνει μπάμ στην εποχή του παραμένει πανέμορφο κ διαχρονικό με αποτελεσμα να γίνει κλασικό κάποια στιγμή. Ποιός λέει κιτς το Focus I σήμερα,12 χρόνια απο την παρουσιασή του; κανείς. Όλοι το θεωρούν πανέμορφο. Να συνεχίσω με παραδείγματα όπως Alfa 156/147, Mercedes W203 κ πολλά άλλα...Ενώ κάποια άλλα όπως κάτι κορόλες του '98-00, τα audi A6 του '97 κ κάποια κορεάτικα της εποχής με δήθεν νεοτερίστικες σχεδιαστικές απόψεις,σχεδόν αναγουλιάζεις όταν τα βλέπεις σήμερα...
Όσο γ το πόλο κ γκόλφ που ανέφερες, ναι είναι η σχεδιαστική άποψη της VW, αν κ έδειξε οτι τολμάει με τα Σιρόκο κ το πανέμορφο (Sorry Opel!) Πασσάτ CC..
Δεν θα διφωνίσω πλήρως με αυτά που γράφεις.
Kαλά αναφέρεις το focus το 1998 και την alfa 147, αλλά πόσα Golf IV του 1998 βλέπεις στον δρόμο? Αυτά δεν είναι πολυ συντηρητικά?? τα POLO του 1998? Καλά κάνουν τα Mazda 2 και Fiesta που είναι ριζοσπαστικά, αλλά θα πρέπει να ξέρεις οτι αυτές οι εταιρίες ρισκάρουν...
Ο πρόεδρος της VW Martin Vinte-κατι δήλωσε πρίν βγεί το Golf VI ότι αυτό το μοντέλο δεν πρέπει να αποτυχει. Είναι πολύ σημαντικό για την VW.
Όπως και να έχει το καινούργιο Polo μου φαίνεται φοβερό (οχι οτι δεν υπάρχει άλλο που μου αρέσει περισσότερο ). Έχει πολλές αλλάγές σε σχέση με το προηγούμενο. Και πιο μεγάλο και πιο μακρύ και πιο ελαφρύ. Α, και με έναν TSI 1.2 105ps, και άσε τους άλλους να πρωτοτυπούν...
Καλό, όμορφο, άσχημο, βλακεία, αλλά σαν αυτοκίνητο τι λέει? Δεν είναι μόνο η εμφάνηση. Σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι. ΤΟ θέμα είναι η ποιότητα, το τιμόνι, το πάτημα που έχει σαν αυτοκίνητο. Να δούμε και πως στρίβει... Αυτά δεν είναι θέματα γούστου.
Τέλος βλέπω πού γράφετε οτι μοιάζει με το Golf. Η δική μου γνώμη είναι οτι μοιάζει επειδή έχει το καινούργιο κόψιμο η μάσκα. Όπως υποτίθεται μοιάζουν και με το Scirocco.. και με ολα τα VW που θα βγούν στο μέλλον.
Αλήθεια, πόσο μοιάζει το Opel Corsa με το Astra? To Focus με το Fiesa? Αν δεν μοιάζουν δεν μοιάζει και το Golf με το Polo, αν μοιάζουν... μοιάζει και το Golf με το Polo. Ειναι θέμα αντίληψης. -
Πολυ πιο ωραιο απο το γκολφ ,και με τον 1.2 tsi θα μοσχοπουλησει (στην Ελλαδα σιγουρα).
-
Πρώτα απ όλα ούτε το Fiesta, ούτε το 2 είναι ριζοσπαστικά. Χώρια που συγκεντρώνουν 100άδες σχεδιαστικά στοιχεία από άλλα μοντέλα. Ιδίως το 2 είναι εξωφρενικά ίδιο με το Yaris σε πολλές λεπτομέρειες.
Το Golf του 98 τι έχει; Μια χαρά φρέσκο φαίνεται ακόμα.
Και εν τέλει, τι θα έπρεπε να ενδιαφέρει την VW, ότι εμείς θεωρούμε το Polo ψυγείο σε ρόδες ή ότι χάρις αυτή τη σχεδίαση θα πουλήσει πάλι τρελά;
-
Νομίζω ότι πλέον τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι καλοσχεδιασμένα και αρκετά προσεγμένα όσον αφορά τη σχεδίασή τους γενικότερα. Το τί φαίνεται σε κάποιον όμορφο ή άσχημο είναι υποκειμενικό, εξαρτάται από την προσωπικότητά του, τις εμπειρίες του, τι ταιριάζει στον καθένα. Στην αισθητική δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Η ερμηνεία και η κατανόησή της είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη, καθώς επηρεάζει και επηρεάζεται, διαμορφώνει και διαμορφώνεται, συνεχώς μεταβάλλεται και αλληλεπιδρά.
Η σχεδίαση ενός αυτοκινήτου είναι σημαντικός παράγοντας επιλογής του(είναι η εικόνα μας προς τα έξω) αλλά δεν είναι ο μοναδικός, όυτε ίσως και ο πιο σημαντικός. Δε νομίζω ό,τι η σχεδίαση και μόνο μπορεί να καθορίσει την εμπορική επιτυχία ή όχι ενός μοντέλου, την επηρεάζει όμως ως ένα βαθμό. Π.χ. το Focus του 98 σχεδιαστικά είχε όντως κάτι να πει, όμως η οδική του συμπεριφορά πιστεύω πως έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην εμπορική του επιτυχία.
Προσωπικά το νέο polo δε μου φαίνεται καθόλου άσχημο(ούτε όμως και όμορφο!) και ο κινητήρας 1.2 με τα 105 άλογα θα είναι ένα από τα δυνατά του χαρτιά. Αν όμως η οδική συμπεριφορά του είναι ίδια με του ibiza, συγκρινόμενο με το fiesta 1.6(δεδομένου ότι δε θα έχουν μεγάλη διαφορά σε τιμή και εξοπλισμό) προσωπικά(πάντα) θα επέλεγα το δεύτερο...
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Το Golf του 98 τι έχει; Μια χαρά φρέσκο φαίνεται ακόμα....είπε ο mika την 19η Μαρτίου του '99.
VW Polo 2009