-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το κακό είναι ... ότι λένε και για αντι κίνητρα ....
βλέπω το παλιό σταρλετάκι μου 85 (άψογο) να μας αφήνει χρόνους ...
αν οικονομικά το 'κάνουν' ασύμφοροΚαι δεν βρίσκεις τέτοια αμάξια σήμερα, να ξέρεις ότι δεν πρόκειται να καταλάβουν τίποτα όπου και να τα πας ότι και να τους κάνεις όπως και να τα οδηγήσεις. Για εργαλεία είναι ότι πρέπει, αλλά προβλέπεται να πέσει τρελή φορολογία για τα παλιά οχήματα από του χρόνου
μην αγχωνεσαι, εδω δε ξερουμε ποιος θα ειναι κυβερνηση σε 3 μηνες...
Είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρώπη που συμβαίνει αυτό...
Πολύ φοβάμαι ότι δε θα έχουμε κίνητρα απόσυρσης από την πολιτεία αλλά φορολογία ανάλογη των εκπομπών CO2....και επειδή τα παλιά θα έχουν υψηλές εκπομπές θα είναι ασύμφορο να τα διακρατά κάποιος και έτσι οι αντιπροσωπείες θα σου κάνουν μία έκπτωση για να τα αποσύρεις...το ταμείο είναι πολύ μείον, η χώρα δανείζεται με 6.13% όταν η Γερμανία δανείζεται με 3.73% και περιμένετε απόσυρση;
Η Ελλάδα δεν έχει αυτοκινητοβιομηχανία και κάθε ευρώ που αντί να πηγαίνει στη αγορά αυτοκινήτων μένει στην ελληνική οικονομία είτε ως κατανάλωση είτε ως αποταμίευση δεν το λες και αρνητικό...όταν δε, πηγαίνει προς κατανάλωση αυξάνει το τωρινό ΑΕΠ ενώ ως αποταμίευση το δυνητικό ΑΕΠ...γι'αυτό και ως χώρα δεν υπάρχει κάποιος άμεσος λόγος για απόσυρση...βέβαια στις αντιπροσωπείες πολύ κόσμος θα χάσει ή έχει ήδη χάσει τη δουλειά του αλλά δεν είναι ένα κρίσιμο μέγεθος οι εργαζόμενοι στον τομέα του αυτοκινήτου στη χώρα μας. Ο μόνος λόγος για τον οποίο το κράτος θα προέβαινε στο μέτρο της απόσυρσης με επιδότηση αγοράς αυτοκινήτου είναι η καταβαράθρωση των δημοσίων εσόδων από τους φόρους που εισπράττει το κράτος με την πώληση ενός καινούριου ή εισαγόμενου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Οι απώλειες εσόδων αυτή τη στιγμή για το κράτος είναι πολύ μεγάλες και η επιδότηση της απόσυρσης δε θα άλλαζε και πολλά για τα δημόσια οικονομικά στο βαθμό που θα αγοράζαμε οχήματα μικρού κυβισμού...(αλήθεια δεν αναρωτηθήκατε γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα τουλάχιστον όσο θα έπρεπε;Για τα φορολογικά έσοδα του κράτους και τα κέρδη 2 επιχειρήσεων....) -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
το κακό είναι ... ότι λένε και για αντι κίνητρα ....
βλέπω το παλιό σταρλετάκι μου 85 (άψογο) να μας αφήνει χρόνους ...
αν οικονομικά το 'κάνουν' ασύμφοροΚαι δεν βρίσκεις τέτοια αμάξια σήμερα, να ξέρεις ότι δεν πρόκειται να καταλάβουν τίποτα όπου και να τα πας ότι και να τους κάνεις όπως και να τα οδηγήσεις. Για εργαλεία είναι ότι πρέπει, αλλά προβλέπεται να πέσει τρελή φορολογία για τα παλιά οχήματα από του χρόνου
μην αγχωνεσαι, εδω δε ξερουμε ποιος θα ειναι κυβερνηση σε 3 μηνες...
Είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρώπη που συμβαίνει αυτό...
Πολύ φοβάμαι ότι δε θα έχουμε κίνητρα απόσυρσης από την πολιτεία αλλά φορολογία ανάλογη των εκπομπών CO2....και επειδή τα παλιά θα έχουν υψηλές εκπομπές θα είναι ασύμφορο να τα διακρατά κάποιος και έτσι οι αντιπροσωπείες θα σου κάνουν μία έκπτωση για να τα αποσύρεις...το ταμείο είναι πολύ μείον, η χώρα δανείζεται με 6.13% όταν η Γερμανία δανείζεται με 3.73% και περιμένετε απόσυρση;
Η Ελλάδα δεν έχει αυτοκινητοβιομηχανία και κάθε ευρώ που αντί να πηγαίνει στη αγορά αυτοκινήτων μένει στην ελληνική οικονομία είτε ως κατανάλωση είτε ως αποταμίευση δεν το λες και αρνητικό...όταν δε, πηγαίνει προς κατανάλωση αυξάνει το τωρινό ΑΕΠ ενώ ως αποταμίευση το δυνητικό ΑΕΠ...γι'αυτό και ως χώρα δεν υπάρχει κάποιος άμεσος λόγος για απόσυρση...βέβαια στις αντιπροσωπείες πολύ κόσμος θα χάσει ή έχει ήδη χάσει τη δουλειά του αλλά δεν είναι ένα κρίσιμο μέγεθος οι εργαζόμενοι στον τομέα του αυτοκινήτου στη χώρα μας. Ο μόνος λόγος για τον οποίο το κράτος θα προέβαινε στο μέτρο της απόσυρσης με επιδότηση αγοράς αυτοκινήτου είναι η καταβαράθρωση των δημοσίων εσόδων από τους φόρους που εισπράττει το κράτος με την πώληση ενός καινούριου ή εισαγόμενου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Οι απώλειες εσόδων αυτή τη στιγμή για το κράτος είναι πολύ μεγάλες και η επιδότηση της απόσυρσης δε θα άλλαζε και πολλά για τα δημόσια οικονομικά στο βαθμό που θα αγοράζαμε οχήματα μικρού κυβισμού...(αλήθεια δεν αναρωτηθήκατε γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα τουλάχιστον όσο θα έπρεπε;Για τα φορολογικά έσοδα του κράτους και τα κέρδη 2 επιχειρήσεων....)+1000000 και τον φεβρουαριο -33% οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων.
-
Είναι αστείο να ζητάμε από το κράτος να ξοδέψει μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ (όταν δεν έχει να τα δώσει στο ταμείο για τους αναξιοπαθούντες) για να αυξηθεί το εμπορικό έλλειμα.
Αλλα είναι και πολύ σοβαρό για έναν λάθος λόγο (να αυξηθούν τα κρατικά έσοδα από τους φόρους στα νέα αυτοκίνητα) και για έναν σωστό (να ενισχυθεί η Ευρωπαική και παγκόσμια οικονομία στο σύνολό της ώστε να δούμε και περισσότερους τουρίστες το καλοκαίρι) αν και δε βλέπω κάποια αντίστοιχη κίνηση από άλλα κράτη υπέρ του τουρισμού στα πλαίσια του 'βοήθα με για να σε βοηθήσω'. -
Αντικειμενικά η αυξηση των πωλήσεων αυτοκινήτων με τεχνικό τρόπο εν μέσω κρίσης δεν βοηθάει καθόλου την οικονομία της Ελλάδος.
Την στιγμή που η αγορά έχει τρέλο πρόβλημα ρευστότητας και δεν υπάρχει ευρώ πουθένα, θα δώσεις κίνητρα
για να αυξηθούν οι εισαγωγές και να φύγει και άλλο χρήμα από την Ελληνική οικονομία ;;;Ο χρήστης nickolas έγραψε:
.... έναν σωστό (να ενισχυθεί η Ευρωπαική και παγκόσμια οικονομία στο σύνολό της ώστε να δούμε και περισσότερους τουρίστες το καλοκαίρι) αν και δε βλέπω κάποια αντίστοιχη κίνηση από άλλα κράτη υπέρ του τουρισμού στα πλαίσια του 'βοήθα με για να σε βοηθήσω'.Αυτό θα ίσχυε, εαν αγοράζαμε πιο πολυ Ευρωπαικά..... και λιγότερα Ιαπωνικά/Κορεάτικα/Κινέζικα...
Αλλα στην Ελλάδα δίνουμε ένα 11% στην Toyota με μηδενικά αντισταθμιστικά ωφέλη για την Ελληνική οικονομία (Με Ευρωπαικό μ.ορο τα 5%) ενώ στις ευρωπαικές εταιρίες που έχουν και ελληνες προμηθευτές μικρότερα ποσοστά...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Αντικειμενικά η αυξηση των πωλήσεων αυτοκινήτων με τεχνικό τρόπο εν μέσω κρίσης δεν βοηθάει καθόλου την οικονομία της Ελλάδος.Την στιγμή που η αγορά έχει τρέλο πρόβλημα ρευστότητας και δεν υπάρχει ευρώ πουθένα, θα δώσεις κίνητρα
για να αυξηθούν οι εισαγωγές και να φύγει και άλλο χρήμα από την Ελληνική οικονομία ;;;.... έναν σωστό (να ενισχυθεί η Ευρωπαική και παγκόσμια οικονομία στο σύνολό της ώστε να δούμε και περισσότερους τουρίστες το καλοκαίρι) αν και δε βλέπω κάποια αντίστοιχη κίνηση από άλλα κράτη υπέρ του τουρισμού στα πλαίσια του 'βοήθα με για να σε βοηθήσω'.
Αυτό θα ίσχυε, εαν αγοράζαμε πιο πολυ Ευρωπαικά..... και λιγότερα Ιαπωνικά/Κορεάτικα/Κινέζικα...
Αλλα στην Ελλάδα δίνουμε ένα 11% στην Toyota με μηδενικά αντισταθμιστικά ωφέλη για την Ελληνική οικονομία (Με Ευρωπαικό μ.ορο τα 5%) ενώ στις ευρωπαικές εταιρίες που έχουν και ελληνες προμηθευτές μικρότερα ποσοστά...
Άλλο ένα 11% έχει και η Ευρωπαική VW.
Αλήθεια, τα αυτοκίνητα της Toyota δεν κατασκευάζονται σε Ευρωπαικές χώρες?
-
Κάποια Toyota φτιάχνονται στην Τουρκία, δεν πρέπει να τους βοηθήσουμε τους αγαπημένους μας γείτονες δηλαδή;;; Στο σεντούκι να τα αφήσουμε τα λεφτά...;;
-
ελεύθερη οικονομία δεν θέλουμε ?
προστατευτισμός για την ελληνική , ευρωπαϊκή οικονομία ??? --- μπλε κρατισμός ?
-
Επέκταση του μέτρου της απόσυρσης, αν εφαρμοστεί, και στα μεταχειρισμένα ζητούν οι έμποροι.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=993746&lngDtrID=251
-
Σε γενικώτερη συμφωνία με σκέψεις που διατυπώθηκαν προηγούμενα, θέλω να πώ ότι η επιδότηση της αγοράς αυτοκινήτου είναι προκλητικά άσχετη με τις πραγματικές ανάγκες τις Ελληνικής οικονομίας.
Είναι σαν να χρηματοδοτούμε με το 'στέρημα' μας τις βιομηχανίες και τις θέσεις εργασίας στην Ευρώπη, Τουρκία, Κορέα, Ιαπωνία, κτλ.
Ας μπούν χρήματα στην κατασκευή δρόμων, πάρκινγκ κτλ. να δουλέψει η χώρα και να μπορούμε να έχουμε περισσότερα αυτοκίνητα στο μέλλον. Ας επιδοτηθούν πακέτα τουρισμού για τους χαμηλόμισθους, να επιβιώσει η πραγματική Ελληνική βιομηχανία!
Αν εμείς επιδοτήσουμε την αγορά αυτοκινήτου, θα επιδοτήσουν Άγγλοι-Γάλλοι-Γερμανοί τις διακοπές στην Ελλάδα?
Η επίκληση της προστασίας του περιβάλλοντος είναι υποκρισία, αν πρόκειται να αποσύρουμε τα ευκαιρικά χρησιμοποιούμενα μικρού κυβισμού για κανα-δίλτρο κ.ο.κ. Την χρησιμοποιούν οι ξένοι για τον ίδιο λόγο που η επιδότηση σε βαμβάκι κτλ., όταν έκλεισαν οι δρόμοι, βαφτίστηκε σαν αποζημίωσης για 'ζημιές' της παραγωγής. -
Ψωμι δεν εχουμε τυρι γυρευουμε...
Ρε δε πα να καιγεται ο κοσμος ολακερος, δε πα να μας εχουμε πηδησει οι οποιοι κυβερνωντες, δε πα να μην εχουμε ψωμι να φαμε, το ονειρο μας ειναι να αγορασουμε Πενβε με αποσυρση.
Αντι να ζητησουμε οι 'επιδοτησεις' που θα κατευθυνθουν προς τις αυτοκινητοπαραγωγες χωρες να μεινουν Ελλαδα εμεις εκει:Το νου μας στην αποσυρση κι ολα τα αλλα σταχτη να γινουν.Εμεις θα εχουμε Πενβε Μερσεντε και Τζιτιαϊ.Και λυσαμε ολα μας τα προβληματα. -
τα είπαν και οι άλλοι
απόσυρση=τρέλα αυτή την ώρα.
ταμεία παραπέουν η οικονομία περιμένει με κομμένη την ανάσα το καλοκαίρι και τι θα φέρει και ορισμένοι νομίζουν οτι έχουμε τη πολυτέλεια για χρηματοδότηση της απόσυρσης.
τα δανεικά στερέψανε πρέπει να τη βγάλουμε με όσα έχουμε μέχρι να ξαναπάρουμε ανάσα απο το εισαγώμενο χρήμα. -
τσάμπα στεναχωριόμαστε, θα έλεγα. Πολύ απλά η κατάσταση της οικονομίας δεν επιτρέπει το κόστος της επιδότησης που προυποθέτει η απόσυρση. Εξάλλου και αυτό που γράφουν στο 4Τ-site είναι το αόριστο '... απαιτείται συμφωνία των υπουργείων Οικονομικών, ΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών για τη λήψη της σχετικής απόφασης. Εδώ και λίγους μήνες έχει συσταθεί σχετική διυπουργική επιτροπή, στην οποία έχουν υποβληθεί προς ανάλυση όλα τα πιθανά σενάρια ... ' δηλαδή τρέχα γύρευε.
Κάθε 2-3 χρόνια κάποιος θυμάται την απόσυρση και τη βγάζει από το συρτάρι για να ξεχαστεί σε μερικές εβδομάδες ... -
Παντως δε ειναι απιθανο σεναριο αν δωθει τετοια κατευθηνση απο τη Ε.Ε. για να σωθει η αγορα αυτοκ. απο την καταρευση. Σε χωρες με αυτοκινητοβιομηχανιες και τις στηριζουν οικονομικα και αποσυρση κανουν οποτε μπορει να μας ζητηθει να βοηθεισουμε και εμεις.
Χρηματα για τις τραπεζες πως βρισκουνε οταν πρεπει ετσι θα βρεθουν και για αποσυρση.
Τη κριση πανε να τη ριξουν στις πλατες του λαου.Ας εποφελιθουμε και εμεις απο κατι -
Ο χρήστης Ασπρουλης έγραψε:
Παντως δε ειναι απιθανο σεναριο αν δωθει τετοια κατευθηνση απο τη Ε.Ε. για να σωθει η αγορα αυτοκ. απο την καταρευση. Σε χωρες με αυτοκινητοβιομηχανιες και τις στηριζουν οικονομικα και αποσυρση κανουν οποτε μπορει να μας ζητηθει να βοηθεισουμε και εμεις.
Χρηματα για τις τραπεζες πως βρισκουνε οταν πρεπει ετσι θα βρεθουν και για αποσυρση.
Τη κριση πανε να τη ριξουν στις πλατες του λαου.Ας εποφελιθουμε και εμεις απο κατιNα επωφεληθεις εσυ πως??
Καθε ευρω που φευγει απο τη χωρα σε τετοιες περιοδους μονο ωφελεια δεν ειναι για ΚΑΝΕΝΑΝ εστω κι αν παρει τη Πενβε με 5 χιλιαρικα κατω.
Αυτοι που δε μπορουν να παρουν το ακριβωτερο ας βολευτουν με το φτηνοτερο ή με αυτο που εχουν.
Και αν για καθε αποσυρση επιβαρυνεται το κρατος με 1000 εστω ευρω ας τα δωσει με μορφη επεκτασης του κοινωνικου τουρισμου λ.χ. απο 7 σε 12 μερες ή αυξανοντας τους δικαιουχους του προγραμματος.
Ετσι καποιοι δε θα μεινουν ανεργοι, καποιοι αλλοι που δε μπορουν θα πανε διακοπες και καποια χρηματα θα κανουν κυκλο (τζιρο ελληνιστι). -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Παντως δε ειναι απιθανο σεναριο αν δωθει τετοια κατευθηνση απο τη Ε.Ε. για να σωθει η αγορα αυτοκ. απο την καταρευση. Σε χωρες με αυτοκινητοβιομηχανιες και τις στηριζουν οικονομικα και αποσυρση κανουν οποτε μπορει να μας ζητηθει να βοηθεισουμε και εμεις.
Χρηματα για τις τραπεζες πως βρισκουνε οταν πρεπει ετσι θα βρεθουν και για αποσυρση.
Τη κριση πανε να τη ριξουν στις πλατες του λαου.Ας εποφελιθουμε και εμεις απο κατιNα επωφεληθεις εσυ πως??
Καθε ευρω που φευγει απο τη χωρα σε τετοιες περιοδους μονο ωφελεια δεν ειναι για ΚΑΝΕΝΑΝ εστω κι αν παρει τη Πενβε με 5 χιλιαρικα κατω.
Αυτοι που δε μπορουν να παρουν το ακριβωτερο ας βολευτουν με το φτηνοτερο ή με αυτο που εχουν.
Και αν για καθε αποσυρση επιβαρυνεται το κρατος με 1000 εστω ευρω ας τα δωσει με μορφη επεκτασης του κοινωνικου τουρισμου λ.χ. απο 7 σε 12 μερες ή αυξανοντας τους δικαιουχους του προγραμματος.
Ετσι καποιοι δε θα μεινουν ανεργοι, καποιοι αλλοι που δε μπορουν θα πανε διακοπες και καποια χρηματα θα κανουν κυκλο (τζιρο ελληνιστι).Εμ δε θα τα δωσουν στο κοινωνικο τουρισμο... Τοσο καιρο που η οικονομια πηγεναι καλα μηραστηκε το κερδος στο λαο? Σιγουρα στο συνολο δεν θα οφελιθουμε αλλα ο ανθρωπος που εχει ενα χρεπι θα μπορει να παρει καινουργιο και να κανει και ενα καλο στο περιβαλλον.Δεν ονειρευονται ολοι BMW.Εσυ μην παρεις, σωσε το κρατος.
-
Εγώ πάντως εντελώς απλοϊκά σκέφτομαι τα παρακάτω. Αποτελεί την δική μου πλήρη οικονομική άποψη της Ελλάδας! (για την απόσυρση, την ύφεση, την οικονομία, από όλα έχει μέσα).
Στην Ελλάδα, σαν γεωγραφικό χώρο υπάρχουν συγκεκριμένα λεφτά.
Από αυτά κάποια έχει το κράτος. Το κράτος στηρίζει τις υποδομές (υγεία, παιδεία, συντάξεις, δρόμους κλπ) και πληρώνει τους δημόσιους υπάλληλους και συνταξιούχους.
Οι δημόσιοι υπάλληλοι αγοράζουν αντικείμενα και υπηρεσίες.
Έτσι πληρώνονται οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι ιδιωτικοί υπάλληλοι και βγάζουν κέρδος οι επιχειρήσεις (που πληρώνουν τους ιδιώτες που αγοράζουν κλπ).
Όλοι πληρώνουν φόρο στο κράτος για να πληρώσει πάλι του δημ. υπάλληλους και συνταξιούχους κοκ.
Η πορεία του χρήματος θα ήταν ο παραπάνω απλός κύκλος αλλά δεν είναι κλειστός...- τα περισσότερα αντικείμενα που αγοράζονται από όλους (φτηνά ή ακριβά) είναι εισαγόμενα οπότε φεύγουν λεφτά εκτός χώρας και
- πολλά από τα λεφτά χάνονται χωρίς αντίκρυσμα (με μίζες, μοιρασιές, κουμπαριλίκια κλπ που δεν παράγουν θέσεις εργασίας) ή απλά χωρίς να φορολογηθούν (παραοικονομία, μαύρα λεφτά).
Έτσι λοιπόν φεύγουν λεφτά από την χώρα και λιγοστεύουν και τα λεφτά του κράτους (που πρέπει να πληρώσει τους ΔΥ για να πληρώσουν τους ιδιώτες κλπ) που στην Ελλάδα είναι -δυστυχώς- ο βασικός κινητήρας του κύκλου.
'Αρα πρέπει να μπουν λεφτά στο σύστημα. Λεφτά μπαίνουν από την **φορολογία **αντικειμένων και προσώπων και από τις εξαγωγές.
Μπορείς λοιπόν να αυξήσεις την φορολογία αλλά αυτό μπορείς μέχρι ένα σημείο γιατί 'ουκ αν λάβεις παρά του μή έχοντος'. Και η γραμμή πέρα από την οποία καραδοκεί η εξέγερση ή η νέκρωση είναι λεπτή και μάλλον είμαστε κοντά... Οπότε τί γίνεται; Το κράτος αναγκάζεται εδώ και πολλά χρόνια να **δανείζεται **για να βάλει στον κύκλο το χρήμα που χάνεται αλλά δεν αντικαθόσταται αλλιώς. Και όσο περισσότερα χρήματα φεύγουν εκτός ή κρύβονται-βγαίνουν από τον νόμιμο κύκλο που χρησιμοποιούνται και φορολογούνται τόσο περισσότερα πρέπει να δανειστεί το κράτος για να πληρώσει τους ΔΥ κλπ και μετά έχει χρέη που δυσκολεύεται να ξεχρεώσει εκτός του ότι πρέπει να δανειστεί ξανά....
Άρα πρέπει να γίνουν προσπάθειες **αύξησης των εισροών **και μείωσης των εκροών.
Ποιοι στην Ελλάδα φέρνουν λεφτά από έξω? Πόσες βιομηχανίες κλπ καταφέρνουν να έχουν προϊόν που να αγοράζεται στο εξωτερικό. Ελάχιστες, βασικά ο τουρισμός μας είναι η κύρια πηγή εισροής χρημάτων. Δυστυχώς κάθε προσπάθεια παραγωγής και εξαγωγής σκοντάφτει στο ότι είναι πιο αποδοτικό να εισάγουν ξένα (δεν χρειάζεται επένδυση κεφαλαίου για τους σχετικούς ενδιάμεσους και θα κονομήσουν και όσοι λαδώνονται για να προτιμηθούν διευκολυνθούν οι προηγούμενοι).
Τότε να μειώσουμε τις εκροές. Να μην αγοράζουμε ξένα προϊόντα (μια κουβέντα είναι αφού εισάγουμε ακόμα και το γάλα των ελληνικών εταιρειών) και γενικά αποφυγή εισαγωγών (να μην φύγει το υπάρχον χρήμα έξω, άσχετο το ότι το κράτος θα πάρει φόρο, εδώ κολλάει το μείον της απόσυρσης). Βέβαια δεν μπορείς να αναγκάσεις τους εισαγωγείς να κλείσουν.... ζόρικο....
Ψιλοαδιέξοδο λοιπόν η κατάσταση. Απαραίτητα λοιπόν προσοχή στα δημόσια έξοδα (αλλά όχι τόσο που να σου κοστίζει το ίδιο σε ταμείο ανεργίας), υποστήριξη των λίγων πραγματικά εξαγωγικών εταιρειών και του τουρισμού, και τέλος αυτό που ανέκαθεν έπρεπε να είχε γίνει.... σταθερό θετικό κλίμα με εξασφάλιση και διευκόλυνση για την ίδρυση σοβαρών εταιρειών που δεν επιβιώνουν λαδώνοντας αλλά φτιάχνοντας και εξάγοντας και βέβαια έλεγχος της διαφθοράς... από ποιον όμως, ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέττω....
Μέχρι τότε λοιπόν τα κεφάλια μέσα και αποφυγή αγοράς ξένων προϊόντων. Ίσως να βγει και σε καλό γιατί όσες ελληνικές επιχειρήσεις μπορέσουν να επιβιώσουν θα είναι δυνατότερες και μάλλον πιο υγιείς. -
Νομιμοποίηση του μαύρου χρήματος ΑΥΡΙΟ το πρωί, καθιέρωση ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ηλεκτρονικων συναλλαγών, και θα τρίβουμε τα μάτια μας. Όποιος έχει αντίρρηση να σηκώσει το χέρι του.
-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Νομιμοποίηση του μαύρου χρήματος ΑΥΡΙΟ το πρωί, καθιέρωση ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ηλεκτρονικων συναλλαγών, και θα τρίβουμε τα μάτια μας. Όποιος έχει αντίρρηση να σηκώσει το χέρι του.Αυτό με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, ηλεκτρονικές ταυτότητες, ηλεκτρονικά ίχνη γενικά δε θα μας βγει σε καλό και σου το υπογράφω μιας και είναι το επάγγελμά μου οι εκτεταμένες βάσεις δεδομένων. Αν πάει έτσι το πράγμα, με ένα search δευτερολέπτων σε λίγα χρόνια θα μπορούν να βρουν τι μάρκα ρολόι φοράς, πότε το αγόρασες, πόσα χλμ έχεις διανύσει με το αυτοκίνητό σου την τελευταία εβδομάδα, με ποιους έκανες συναλλαγές, τα πάντα. Αν γίνουν ηλεκτρονικές οι συναλλαγές θα είναι το πιο αποφασιστικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση και λίγα χρόνια μετά θα σκεφτόμαστε τι ωραία που ζούσαν οι πρωτόγονοι σε σχέση με εμάς που θα έχουμε τον ηλεκτρονικό ρουφιάνο.
-
Βρε πού τον βάζεις μη εντοπίζουν και όλα τ'αλλα δεν ενοχλούν
-
Υποτίθεται ότι ο κάθε υπάλληλος δεν μαζεύει τα στοιχεία για τους γείτονές του ή δεν πουλάει στοιχεία σε εταιρείες για να βγάλει το bonus του.... υποτίθεται λέμε...
Πολύ λίγοι θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να συνδυάσουν στοιχεία. Αυτό θα μπορεί να γίνεται με εντολή επίσημων αρχών και μόνο για πάταξη σοβαρών εγκλημάτων. (και όχι των δικηγόρων της συζύγου σου που θέλει να σε χωρίσει επειδή τα τρώς στα σκυλάδικα...)
Απόσυρση (merged)