Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    R
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 44
    • Best 0
    • Groups 0

    roadblogger

    @roadblogger

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    44
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website athenscarblog.blogspot.com/ Location Athens

    roadblogger Unfollow Follow

    Latest posts made by roadblogger

    • RE: Θόρυβος κατά το φρενάρισμα

      Το Athens Car Blog χαίρεται ιδιαιτέρως που συμβάλλει εις την βελτίωσιν της λεξικογραφικής παιδείας!!

      Επί του θέματος, θα μπορούσε να είναι μπιλιοφόρος...
      Αλλά νομίζω δεν διευκρινίζεται αν με το κρακακρούκα υπάρχει και κραδασμός μαζί. Από τον κραδασμό και από πού είναι καταλαβαίνεις, από τον θόρυβο μόνο δύσκολα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      R
      roadblogger
    • RE: Απόσυρση Ι.Χ. 2009 - 2016

      Κάποια Toyota φτιάχνονται στην Τουρκία, δεν πρέπει να τους βοηθήσουμε τους αγαπημένους μας γείτονες δηλαδή;;; Στο σεντούκι να τα αφήσουμε τα λεφτά...;;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      roadblogger
    • RE: Το blog του Κώστα Καββαθά

      Ο χρήστης Everville έγραψε:
      Καλά κάνει που έχει βάλει moderation. Αν δεν είχε βάλει τότε σύντομα η οχλοκρατία μετατρέπεται εύκολα σε αναρχία. Φαντάσου το καθε 13χρονο (και όχι μόνο) να περνάει και να βρίζει χωρίς λόγο.

      Σε όλα χρειάζεται ένα στοιχειώδες moderation (όπως και σε όλα τα forum που σέβονται τον εαυτό τους).

      Η moderation στην μπλογκόσφαιρα δεν είναι όπως στα forum. Το σχόλιο εμφανίζεται όταν το εγκρίνει ο ιδιοκτήτης του blog όταν το δεί, σε μία εβδομάδα πχ.
      Και όσοι ξεκινάνε ένα blog νομίζουν ότι θα αρχίσουν να έρχονται κατά 100άδες σχόλια άσχετα. Και δεν είναι καθόλου έτσι. Κανείς δεν σχολιάζει, κανείς δεν ασχολείται, ακόμη και σε blogs με 4ψήφια καθημερινά νούμερα και με ελεύθερα σχόλια.
      Αυτό που έγινε με το blog του Ν.Δήμου ήταν μοναδικό, δεν ξανάγινε, και ήταν επειδή τότε άρχιζε η μπλογκόσφαιρα και το Google και το Wordpress έδιναν συμβουλές να πηγαίνετε -λέει- σε διάσημα blogs να αφήνετε σχόλια γιά να ανεβάσετε το δικό σας. Ετσι την πάτησε ο άνθρωπος και τόκλεισε τελικά... Τώρα δεν γίνονται τέτοια. (αυτά τα λέω ως πάλιουρας στην μπλογκόσφαιρα...)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      roadblogger
    • RE: Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο

      Ο χρήστης elteo έγραψε:
      Πως καταλαβαίνουμε όταν ένα αυτοκίνητο έχει κοντή ή μακρυά κλιμάκωση στο κιβώτιό του;

      μπορεί κάποιος να δώσει ένα παράδειγμα και για τα δύο; (ας πούμε όταν με 5η έχω στα 100χλμ ..3000σαλ και στα 130χλμ 4000σαλ είναι κοντό; λογικά ναι)

      Οταν βλέπεις ότι χρειάζεται να κάνεις πιό γρήγορα τις αλλαγές ανεβάζοντας, αλλά αυτό συγκριτικά, και γιά συγκριτικά πρέπει να έχεις οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα.
      Με την 5η δεν βγάζεις ακριβώς συμπέρασμα, μπορεί να είναι απλώς μακρυά η 5η και οι άλλες κανονικές.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      roadblogger
    • RE: Το blog του Κώστα Καββαθά

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

      δεδομένου ότι δεν προβαίνει ο ίδιος σε διαδικτυακό διάλογο με τους αναγνώστες/συμφορουμίτες του (και καλά κάνει, όπως εξηγώ πιο κάτω)

      δεν ξερω αν εννοεις το forum ,αλλα σε μια ματια που εριξα στο blog του βλεπω οτι υπαρχουν σχολια ακομα και απο ανωνυμους χρηστες στους οποιους απανταει κανονικα!

      μαλιστα αυτο μου εκανε πολυ (και καλη!) εντυπωση

      Εμένα δεν μου έκανε εντύπωση, το φανταζόμουν ότι θα απαντάει άνετα στον καθένα, γιατί στην μπλογκόσφαιρα εκεί είναι το θέμα.
      Εχεις βέβαια τον κίνδυνο να πάθεις ότι έπαθε ο Νίκος Δήμου, που στο τέλος δεν προλάβαινε να απαντάει στα σχόλια και τόκλεισε...

      Στο blogging η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική από ένα forum, και ο Καββαθάς έχει κάνει ένα βασικό λάθος: Εχει βάλει moderation πράγμα που αποθαρρύνει τον σχολιασμό, έως τον μηδενίζει κιόλας, και δεν έχει και νόημα αφού ένα τυχόν υβριστικό σχόλιο το κάνεις delete αν θέλεις και δεν φαίνεται και πουθενά ότι υπήρξε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      roadblogger
    • RE: Το blog του Κώστα Καββαθά

      Ο χρήστης Coyot έγραψε:
      Για να 'τραβήξει' ένα θέμα σε φόρουμ χρειάζεται κίνητρο για διάλογο. Προσωπικώς, πάντα διαβάζω με μεγάλο ενδιαφέρον τα γραπτά του ΚΚ και πιστεύω πως το ίδιο ισχύει για πολλούς στο φόρουμ, αλλά, δεδομένου ότι δεν προβαίνει ο ίδιος σε διαδικτυακό διάλογο με τους αναγνώστες/συμφορουμίτες του (και καλά κάνει, όπως εξηγώ πιο κάτω) δεν βλέπω πώς θα μπορούσε technically speaking να προχωρήσει ένα τέτοιο τόπικ.

      Επί της ουσίας, τον καταλαβαίνω απολύτως για την αποχή του από τον διαδικτυακό διάλογο, αφού το διαδίκτυο είναι το οχλοκρατικότερο φαινόμενο από καταβολής κόσμου. Ποτέ άλλοτε στην Ιστορία τόσοι αγράμματοι-αστοιχείωτοι άνθρωποι δεν είπαν τόσα πολλά, όσα στην εποχή του Διαδικτύου. Σπάνια στήνονται στο διαδίκτυο ειλικρινείς συν-ζητήσεις από αλληλοσεβόμενους ανώνυμους χρήστες.
      Η οχλοκρατία επιτείνεται όταν κάποιος εκτίθεται επώνυμα, απέναντι σε χιλιάδες ανώνυμους κάθε καρυδιάς.
      Η ασσυμετρία αυτή μάλλον δεν επιτρέπει διαλόγους πραγματικούς και καλόπιστους, και εκθέτει τον επωνύμως γράφοντα, αλλά και την ουσία της όποιας συζήτησης, στην πιθανή και ανέλεγκτη καφρίλα του κάθε κομπλεξικού ή/και άσχετου.

      Συμφωνώ, χρειάζεται κίνητρο γιά διάλογο, αλλά δεν εννοούσα τόσο την συζήτηση όσο τα κλικ. Οι προβολές του θέματος που είδα πριν λίγο ήταν 519, και τα κλικ στο blog του Καββαθά ήταν περίπου 200 και κάτι. Πάνω από τον μισό κόσμο εδώ, δεν τον ενδιέφερε καν ένα κλικ σε αυτό το blog και μόνο από περιέργεια... Πώς σου φαίνεται το νούμερο...;

      Εχεις δίκιο γιά την οχλοκρατία, είναι ωραίος και ο ορισμός!
      Αλλά δεν νομίζω ότι την αποφεύγει την συζήτηση ο Καββαθάς, αντιθέτως την θέλει κιόλας, όμως εδώ στο forum είναι λίγο διαφορετική η κατάσταση, πολύ εξειδικευμένη, και θέλει και πολύ χρόνο που μπορεί να μη τον έχει κανείς.
      Το ίδιο είναι και σε ένα blog, και εκεί θέλει πολύ χρόνο, αλλά είναι πιό προσωπική η κατάσταση, πιό περιορισμένη θεματικά, πιό εύκολο να συζητήσεις.
      Εκεί άμα του αφήσεις σχόλιο, θα σου απαντήσει και σίγουρα όχι μονολεκτικά. Ακριβώς όπως λέει και ο φίλος παρακάτω.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      roadblogger
    • RE: Το blog του Κώστα Καββαθά

      Ο χρήστης Roadblogger έγραψε:
      Είμαι πολύ περίεργος να δώ πόσους από το forum (μέλη ή επισκέπτες) ενδιαφέρει το blog του Κ.Κ.

      Μάλλον καλά το είχα υποθέσει ότι δεν θα τραβήξει αυτό το θέμα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      roadblogger
    • RE: Χρησιμοποιήτε το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς;

      Ο χρήστης Neoptolemos έγραψε:
      Πιστεβω πως αν γεινει μαζικη κινιτοποιηση των Αθηναιων η Αθηνα μπορει να αλλαξει ριζικα.Το θεμα ειναι θελουμε;;; Για παραδειγμα στο κεντρο θα μπορουσαν οι δρομοι να γινου ποδιλατο δρομοι.

      Ναι, θα θέλαμε! Θα θέλαμε να μην έχει ανηφόρες και κατηφόρες η Αθήνα, θα θέλαμε να είναι φλατ σαν την Καρδίτσα, και να κυκλοφοράμε όπως όλοι (και οι 80άχρονοι) καρδιτσιώτες με ποδήλατο και έχουν βρει την υγειά τους!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      roadblogger
    • RE: Το blog του Κώστα Καββαθά

      Ο χρήστης 224.v έγραψε:
      Ομως νομιζω οτι μεγαλωνοντας ο ΚΚ και εχοντας πληρωσει και 'κερατιατικα' στην πεζη πραγματικοτητα της Ελλαδας εχει γινει πιο κυνικος και σκληρος στις συμπεριφορες του. Ολοι αλλαζουμε οσο μεγαλωνουμε ειτε γιατι οριμαζουμε ειτε γιατι οι συνθηκες γυρω μας αλλαζουν και εμεις ακολουθουμε...

      Συμφωνώ... Αυτό κανείς δεν μπορεί να το αποφύγει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      roadblogger
    • RE: Το blog του Κώστα Καββαθά

      Ο χρήστης Coyot έγραψε:
      O Καββαθάς ΔΕΝ είναι πατριάρχης, γκουρού ή πάπας (ΔΕΝ έχει δηλαδή το αλάθητο), ούτε και πελάτης σε μπακάλικο (ΔΕΝ έχει, δηλαδή, πάντα δίκηο).
      Είναι όμως ένας άνθρωπος θαρραλέος και αποδεδειγμένα δημιουργικός, οραματιστής, εμ-παθής ('ρομαντικός' που λένε οι Βλάκες) αλλά και ρεαλιστής. Ο συνδυασμός αυτός και σπανίζει και εξοργίζει, στην από καιρό πια ξεφτιλισμένη κοινωνία μας.

      Το 'Πατριάρχης' δεν είναι με την έννοια του αλάθητου, αλλά από την μεριά των δημοσιογράφων αυτοκινήτου, επειδή από εκεί περνούσαν όλοι, και μετά πήγαιναν είτε να κάνουν κάτι δικό τους, είτε 'διευθυντές' σε κάτι. Το οποίο 'κάτι' ποτέ δεν γινόταν σαν τους 4Τροχούς. Και η ιστορία αυτή συνεχίζεται...
      Αυτή είναι η έννοια του 'Πατριάρχη' και λέγεται και κάπως ειρωνικά από κάποιους γιατί έχει αντιπάθειες και στον χώρο αυτό ο Καββαθάς...
      Ομως η παραπάνω πραγματικότητα, παραμένει πραγματικότητα, και μάλιστα θλιβερή γιά τους άλλους.

      Οπως επίσης πραγματικότητα είναι ότι μόνο ο Καββαθάς πήγε το θέμα αυτοκίνητο 5-10 βήματα παραπέρα ξεκολλώντας από το στενό βαρετό (και ατάλαντο) γράψιμο τύπου στρίβει/φρενάρει με αποτέλεσμα να αποκτήσει αναγνώστες κάποιων καλύτερων μορφωτικών επιπέδων εδώ και χρόνια.

      Σημείωση: Πατριάρχη γενικώς λένε και τον συγχωρεμένο τον LJK Setright.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      roadblogger
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr