μαλλον θα έρθει μέχρι τον απρίλιο 1,4 170 μάλλον μόνο με dsg για να έχει 139 ρυπους.
Latest posts made by dwbh
-
RE: VW Polo GTI (2010)
-
RE: VW Polo 2009
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Κι εγώ ρώτησα χθες σε αντιπρόσωπο και μου είπε πως μαλλον θα ερθει μέσα στο Δεκέμβρη ή το αργότερο το Γενάρη. Τον ρώτησα για τιμές και δεν ήξερε, απλά υπέθετε πως θα ειναι 500ε πανω απο το 1,4, κάτι που επιβεβαιώνεται απο τον φίλο παραπάνω..Μια ερωτηση προς το φίλο που έκανε την παραγγελία.. Πότε σου ειπαν ότι παραλαμβάνεις;;;
μάλλον μέχρι με τα μέσα μαρτίου.
-
RE: VW Polo 2009
καταρχήν είπα ότι ειναι για την γυναίκα μου και δεν ήθελε μεγαλύτερο αυτοκίνητο απο αυτό(ακόμα και αυτο της φαινεται μεγάλο!!!),οπότε απο την στιγμή που ήθελε τέτοιας κατηγορίας το θεωρώ μια απο τις κορυφαιες επιλογές για πολλούς λόγους
-
RE: VW Polo 2009
τι να κάνουμε αυτο θέλει και σε κόκκινο κιόλας. .εξάλου δεν είχε και άλλα εξτρά να βάλω εκτός απο navi.
-
RE: VW Polo 2009
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
καλησπέρα σε ολους.παρήγγειλα για την γυναίκα μου polo 1.2tsi dsg με εξτρά 16'' ζαντες,climatronic,πακέτο cruise control και αισθητήρες,πακέτο φωτισμού,rcd 310,σκούρα τζάμια πίσω και θα βγεί περίπου 18.600€.
500€ περίπου πιό ακριβό θα είναι το 1.2 απο το 1.4.Μήπως γνωρίζεις να μας πείς πόσο στοιχίζει η βασική 1.2 tsi;
NEO POLO 1.4 85PS TRENDLINE 5D 13.350€ + 500€ tsi =13850€ περίπου χωρίς πινακίδες και χρώμα.
Ευχαριστώ η τιμή είναι για 2πορτο ή 4πορτο;
4πορτο για 3θύρο να υπολογίζεις περίπου 400€ φθηνότερα αν κρίνω απο την διαφορά που είχε το προηγούμενο polo.
-
RE: VW Polo 2009
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
καλησπέρα σε ολους.παρήγγειλα για την γυναίκα μου polo 1.2tsi dsg με εξτρά 16'' ζαντες,climatronic,πακέτο cruise control και αισθητήρες,πακέτο φωτισμού,rcd 310,σκούρα τζάμια πίσω και θα βγεί περίπου 18.600€.
500€ περίπου πιό ακριβό θα είναι το 1.2 απο το 1.4.Μήπως γνωρίζεις να μας πείς πόσο στοιχίζει η βασική 1.2 tsi;
NEO POLO 1.4 85PS TRENDLINE 5D 13.350€ + 500€ tsi =13850€ περίπου χωρίς πινακίδες και χρώμα.
-
RE: VW Polo 2009
Ο χρήστης shumakos έγραψε:
Αν τελικά η διαφορά τιμής με το αντίστοιχο 1.2 DSG είναι +1.400 Ευρώ λόγω καλύτερου μοτέρ, και +900 Ευρώ λόγω διαφοράς στην επιβάρυνση του DSG, θα κοστίσει 19.300 , που είναι πάρα πολλά λεφτά για Polo.
Η τιμή που αναφέρεις πιο πολύ μου κάνει για βασικό 5πορτo Golf 1,2 TSI DSG.
Στην Ελλάδα μπαίνει στην εξίσωση και η μείωση λόγω του μικρότερου κυβισμού μιας και υπάρχει το τέλος ταξινόμησης που υπολογίζεται με ποσοστό επί της εργοστασιακής αξίας βάσει κυβικών. Οπότε η διαφορά για δύο ακριβώς ίδια αυτοκίνητα 1,2 TSI και 1,4 MPI πρέπει να είναι κάτω απο 1000άρικο. Αν ρίξουμε μία ματιά στη διαφορά τιμής του μικρού 1,2 70hp με το 1,4 85hp σε Ελλάδα και εξωτερικό θα γίνει πιο εμφανές. Εδώ η διαφορά είναι γύρω στα 2000 ευρώ για 2 ιδίου εξοπλισμού αυτοκίνητα ενώ στη Γερμανία είναι μετά βίας 1000 ευρώ. Το κιβώτιο είναι ακριβώς το ίδιο σε 1,4 MPI και 1,2 ΤSI οπότε και η επιβάρυνση λογικά θα είναι είναι η ίδια.
EDIT Είχα λανθασμένη εντύπωση για τη διαφορά τιμής 1,2 70hp - 1,4 85 hp. Και εδώ στο 1000άρικο είναι. Πάντως επιμένω στην άποψή μου για 1000 ευρώ αρκιβότερο 1,2 TSI σε σχέση με 1,4 MPI. Μην βγει και ακριβότερο το 1,2 TSI DSG από Ibiza FR!!!
καλησπέρα σε ολους.παρήγγειλα για την γυναίκα μου polo 1.2tsi dsg με εξτρά 16'' ζαντες,climatronic,πακέτο cruise control και αισθητήρες,πακέτο φωτισμού,rcd 310,σκούρα τζάμια πίσω και θα βγεί περίπου 18.600€.
500€ περίπου πιό ακριβό θα είναι το 1.2 απο το 1.4. -
RE: Απόσυρση Ι.Χ. 2009 - 2016
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
το κακό είναι ... ότι λένε και για αντι κίνητρα ....
βλέπω το παλιό σταρλετάκι μου 85 (άψογο) να μας αφήνει χρόνους ...
αν οικονομικά το 'κάνουν' ασύμφοροΚαι δεν βρίσκεις τέτοια αμάξια σήμερα, να ξέρεις ότι δεν πρόκειται να καταλάβουν τίποτα όπου και να τα πας ότι και να τους κάνεις όπως και να τα οδηγήσεις. Για εργαλεία είναι ότι πρέπει, αλλά προβλέπεται να πέσει τρελή φορολογία για τα παλιά οχήματα από του χρόνου
μην αγχωνεσαι, εδω δε ξερουμε ποιος θα ειναι κυβερνηση σε 3 μηνες...
Είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρώπη που συμβαίνει αυτό...
Πολύ φοβάμαι ότι δε θα έχουμε κίνητρα απόσυρσης από την πολιτεία αλλά φορολογία ανάλογη των εκπομπών CO2....και επειδή τα παλιά θα έχουν υψηλές εκπομπές θα είναι ασύμφορο να τα διακρατά κάποιος και έτσι οι αντιπροσωπείες θα σου κάνουν μία έκπτωση για να τα αποσύρεις...το ταμείο είναι πολύ μείον, η χώρα δανείζεται με 6.13% όταν η Γερμανία δανείζεται με 3.73% και περιμένετε απόσυρση;
Η Ελλάδα δεν έχει αυτοκινητοβιομηχανία και κάθε ευρώ που αντί να πηγαίνει στη αγορά αυτοκινήτων μένει στην ελληνική οικονομία είτε ως κατανάλωση είτε ως αποταμίευση δεν το λες και αρνητικό...όταν δε, πηγαίνει προς κατανάλωση αυξάνει το τωρινό ΑΕΠ ενώ ως αποταμίευση το δυνητικό ΑΕΠ...γι'αυτό και ως χώρα δεν υπάρχει κάποιος άμεσος λόγος για απόσυρση...βέβαια στις αντιπροσωπείες πολύ κόσμος θα χάσει ή έχει ήδη χάσει τη δουλειά του αλλά δεν είναι ένα κρίσιμο μέγεθος οι εργαζόμενοι στον τομέα του αυτοκινήτου στη χώρα μας. Ο μόνος λόγος για τον οποίο το κράτος θα προέβαινε στο μέτρο της απόσυρσης με επιδότηση αγοράς αυτοκινήτου είναι η καταβαράθρωση των δημοσίων εσόδων από τους φόρους που εισπράττει το κράτος με την πώληση ενός καινούριου ή εισαγόμενου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Οι απώλειες εσόδων αυτή τη στιγμή για το κράτος είναι πολύ μεγάλες και η επιδότηση της απόσυρσης δε θα άλλαζε και πολλά για τα δημόσια οικονομικά στο βαθμό που θα αγοράζαμε οχήματα μικρού κυβισμού...(αλήθεια δεν αναρωτηθήκατε γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα τουλάχιστον όσο θα έπρεπε;Για τα φορολογικά έσοδα του κράτους και τα κέρδη 2 επιχειρήσεων....)+1000000 και τον φεβρουαριο -33% οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων.
-
RE: VW Golf VΙ
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
έχει οδηγήσει κανείς το 160άρι?
και αν ναι είναι αρκετά πιο αργό από το golf V gt?είχα οδηγήσει παλιότερα το 170άρι και το 140άρι και μου είχαν φανεί η νύχτα με τη μέρα... ειδικά τα αστραπιαία ρεπρίζ του gt που θύμιζαν καλό ατμοσφαιρικό πάνω από 2000cc...
τα αστραπιαια ρεπρίζ δεν τα έχει. τραβάει πολύ καλά βέβαια αλλά απο την άλλη έχει και χαμηλότερη κατανάλωση και χαμηλότερους ρήπους.