-
Αν και υπάρχει σχετικό thread για το στρώσιμο, ακολούθησε ό,τι λέει το manual. Μάλλον θα σου λέει μέχρι ορισμένα χλμ μέτριες στροφές και μετά σταδιακό άνοιγμα. Δεν είναι μόνο ο κινητήρας που θέλει ένα σχετικό στρώσιμο είναι και το κιβώτιο και τα ελαστικά.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
'μείνει σφιχτό' ??? το εξηγείς λίγο ....Εδώ και μερικά χρόνια που τα μέταλλα είναι καλύτερα, και δεν χρειάζονται την 'λείανση' που χρειαζόταν παλιότερα με το προσεκτικό στρώσιμο γιά κάμποσα χλμ, άμα τα πας με 1500 έως 2500 στροφές γιά 6-7000 χλμ, μετά ανεβάζουν δύσκολα στροφές. Γκαζώνεις, και τίποτα.
Είναι κάπως σαν να παίρνεις ένα αυτοκίνητο που έχει κάνει 20.000 χλμ μέσα στην πόλη αργά, και το βγάζεις έξω. Το τσιτώνεις γιά 200-300 χλμ, και μετά γίνεται άλλο αυτοκίνητο.
Αυτά από εμπειρία και μόνο. Νομίζω ότι σε κανένα αυτοκίνητο εδώ και χρόνια δεν λένε οι οδηγίες χαμηλές στροφές γιά πάνω από τα 1500 χλμ. Στην πράξη (λένε) ούτε και αυτά τα 1500 δεν χρειάζονται. Το πας όσο πάει από την αρχή. Και δεν προκύπτει ποτέ πρόβλημα. Ετσι κι αλλιώς, στα καινούργια αυτοκίνητα ότι είναι να γίνει σαν πρόβλημα θα είναι στα ηλεκτρικά. Τα αυτοκίνητα τώρα πιά τελειώνουν από ηλεκτρικά και λογισμικό και όχι από μπιέλλες, στρόφαλους, κιβώτια, διαφορικά κλπ... -
Σας ευχαριστώ.
Ελπίζω να καίει τόσο όσο λένε, και να αποδειχθεί 'σκυλί', μιας και άκουσα για ακριβά ανταλλακτικά.
-
Καλοριζικο!
-
καλοριζικο το καινουργιο οχημα φιλε. τα παιδια πιο πανω καλα τα λενε για μεταλλα και τα σχετικα.τα αιωνια στρωσιματα των προ 20αετιας μοτερ δεν υφιστανται πια. απο το εργοστασιο ερχονται 'ετοιμα', και το λεω ετσι γιατι φυσικα δεν εχουν κανει km. γι'αυτο λοιπον απο την πλευρα σου καλο ειναι να μην το παρατραβας για περιπου 2500-3000 km. μετα απο εκει αρχιζε και ανοιγε. το πιο σημαντικο ειναι να του δινεις γκαζι με τετοιο τροπο ωστε να το'παιρνει' δηλαδη οχι χαμηλες στροφες και μεγαλη σχεση. αστο να στροφαρει οσο πιο ανετα μπορει και ας χρειαστει να ανεβεις μια μεγαλη ανωφερεια πχ μετα τα μεγαρα με 3η και 3000 στροφες. αρκει να τις εχει ανετες.
αυτο που θα παρατηρησεις σιγουρα ειναι το σασμαν το οποιο θελει 'δουλεμα' και πως μετα απο 4-5000 km θα εχει πιασει την προβλεπομενη αποδοση. υπολογισε μετα απο 60-80000 km αλλαγη βαλβολινες. απο εμπειρια βαλε μαρκα toyota. κορυφαιες.
για πρωτη αλλαγη λαδιων ακουγονται πολλα με το τελευταιο να ειναι πως απο το εργοστασιο τα πρωτα λαδια εχουν ειδικα προσθετα για να βοηθησουν στο καλυτερο στρωσιμο και πως δεν χρειαζεται η αλλαγη τους πριν απο το προκαθορισμενο σερβις. βεβαια ο καθενας μας το βλεπει περιεργο και δεν μπορει να αντισταθει στην συντομη αλλαγη τους(1000-1500km).
για τα εξουσιοδοτημενα μην κανεις τιποτα παραπανω και τιποτα λιγοτερο απο τα πλαισια της εγγυησης. βρες ενα κοντα στο σπιτι σου(απο εκει που το παρηγγειλες ισως?) και μεινε εκει. οσο πιο πολλα χρονια εγυησης τοσο πιο καλα και το κεφαλι σου ησυχο. αν και με το συγκεκριμενο αμαξι θα εισαι ησυχος ετσι κι αλλιως. ευχαριστω.. -
Εν αναμονή σε λίγες μέρες του πρώτου μου καινούριου αυτοκινήτου θα ήθελα να ανοίξω μια συζήτηση για το εάν χρειάζονται στρώσιμο τα καινούρια αυτοκίνητα ή όχι.
Οι απόψεις που έχω ακούσει από φίλους και γνωστούς είναι πολλές, κυμαίνονται από ευλαβικό στρώσιμο μέχρι και τις 5000 χλμ !!!! κατά ορισμένους, μέχρι σκίσιμο μόλις περάσεις την πόρτα της αντιπροσωπείας με την λογική ότι ότι είναι να βγάλει θα το βγάλει εντός εγγύησης και θα αντικατασταθεί, καθώς και ότι ο κινητήρας είναι ήδη δουλεμένος στο εργοστάσιο.
Πλέον δεν ξέρω ποιόν να πιστέψω...και επειδή εκτός από πρώτο καινούριο αυτοκίνητο, θα είναι και turbo έχω έναν φόβο παραπάνω..
Παρακαλώ για τις απόψεις σας αλλά και τις εμπειρίες σας.
Ευχαριστώ
-
Βρες μια ευθεία περίπου 3 χλμ και κάνε πατήματα με βαθειά το γκάζι μέχρι το 50% των στροφών του κόφτη με διάρκεια 15-20', μετά από κάθε πάτημα άσε το με ταχύτητα στο σαζμάν να ρολλάρει, όχι ελεύθερο, γιατί με κλειστό το γκάζι η υποπίεση στους κυλίνδρους θα τραβήξει κάτω όλες τις ακαθαρσίες της επεξεργασίας ( αν υπάρχουν ) γιατί τα εργοστάσια σήμερα είναι χειρουργεία και το πλύσιμο των εξαρτημάτων είναι πολύ καλό.
Με τα πατήματα που σου λέω τα ελατήρια θα ξυρίσουν τις κορυφές που υπάρχουν από την επεξεργασία των κυλίνδρων ( φαίνονται μόνο με μικροσκόπιο ) μετά από καμμιά 50αριά χλμ θα είσαι ΟΚ.
Τα κουζινέτα δεν χρειάζονται στρώσιμο γιατί αλλοίμονο, αν εύρισκαν τα κουζινέτα όπως τα ελατήρια και θέλανε στρώσιμο, ούτε 20' δεν θα δούλευε το μοτέρ και θα κολλούσε.
Βέβαια αυτά ισχύουν για καινούργιο αυτοκίνητο, αν ήταν από γενική επισκευή το μοτέρ που πάντα υπάρχουν αμφιβολίες για την σωστή συναρμογή των κρίσιμων εξαρτημάτων, εκεί ισχύει το στρώσιμο με την ψυχή στο στόμα για λίγες χιλιάδες χλμ μέχρι να δούμε τι γίνεται.
Πάντα όμως θα παρακολουθείς ευλαβικά θερμοκρασίες, πιέσεις, στάθμες στα λάδια, στις βαλβολίνες και στα νερά, τουκλάχιστον για τα πρώτα 2.000 χλμ μέχρι να αντιληφθείς την συμπεριφορά του αμαξιού σου, αν είναι τούρμπο να μην το σβύνεις αμέσως, ειδικά μετά από γρήγορη διαδρομή, να το αφήνεις 0.5 - 1' να πέσουν οι στρωφές της τουρμπίνας, να χαμηλώσουν οι θερμοκρασίες με αργό ρυθμό, το απότομα κρύωμα στα μαντέμια προκαλεί ρωγμές, και όλα αυτά στο ρελαντί για να κυκλοφορεί λάδι στην τουρμπίνα να μην μείνει ο άξονας από λάδι γιατί δημιουργούνται φθορές, αν έρχεσαι από γρήγορη βόλτα, να κόβεις ρυθμό 2-3 χλμ πριν σταματήσεις για να πέφτουν ομαλά οι θερμοκρασίες γενικά.
Στα 1000 χλμ άλλαξε λάδια και βαλβολίνες αν σου περισσεύουν χρήματα, έτσι για τον φόβο των Ιουδαίων που λέμε, αλλιώς δεν πειράζει, άλλαξε τα πρώατα λάδια όπως λέει ο κατασκευαστής, με την 1η αλλαγή όμως καλό είναι να αλλάξεις και τις βαλβολίνες, να βάζεις πάντα το ιξώδες που προτείνει η κατασκευαστής του αμαξιού σου, αυτός ξέρει καλύτερα από όλους εμάς τους μάγκες του πληκτρολόγιου.
Καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείς.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Βρες μια ευθεία περίπου 3 χλμ και κάνε πατήματα με βαθειά το γκάζι μέχρι το 50% των στροφών του κόφτη με διάρκεια 15-20', μετά από κάθε πάτημα άσε το με ταχύτητα στο σαζμάν να ρολλάρει, όχι ελεύθερο, γιατί με κλειστό το γκάζι η υποπίεση στους κυλίνδρους θα τραβήξει κάτω όλες τις ακαθαρσίες της επεξεργασίας ( υπάρχουν ) γιατί τα εργοστάσια σήμερα είναι χειρουργεία και το πλύσιμο των εξαρτημάτων είναι πολύ καλό.Με τα πατήματα που σου λέω τα ελατήρια θα ξυρίσουν τις κορυφές που υπάρχουν από την επεξεργασία των κυλίνδρων ( φαίνονται μόνο με μικροσκόπιο ) μετά από καμμιά 50αριά χλμ θα είσαι ΟΚ.
Τα κουζινέτα δεν χρειάζονται στρώσιμο γιατί αλλοίμονο, αν εύρισκαβ τα κουζινέτα όπως τα ελατήρια και θέλανε στρώσιμο, ούτε 20' δεν θα δούλευε το μοτέρ και θα κολλούσε.
Βέβαια αυτά ισχύουν για καινούργιο αυτοκίνητο, αν ήταν από γενική επισκευή το μοτέρ που πάντα υπάρχουν αμφιβολίες για την σωστή συναρμογή των κρίσιμων εξαρτημάτων, εκεί ισχύει το στρώσιμο με την ψυχή στο στόμα για λίγες χιλιάδες χλμ μέχρι να δούμε τι γίνεται.
Πάντα όμως θα παρακολουθείς ευλαβικά θερμοκρασίες, πιέσεις, στάθμες στα λάδια, στις βαλβολίνες και στα νερά, τουκλάχιστον για τα πρώτα 2.000 χλμ μέχρι να αντιληφθείς την συμπεριφορά του αμαξιού σου.
Στα 1000 χλμ άλλαξε λάδια και βαλβολίνες αν σου περισσεύουν χρήματα, έτσι για τον φόβο των Ιουδαίων που λέμε, αλλιώς δεν πειράζει, άλλαξε τα πρώατα λάδια όπως λέει ο κατασκευαστής, με την 1η αλλαγή όμως καλό είναι να αλλάξεις και τις βαλβολίνες, να βάζεις πάντα το ιξώδες που προτείνει η κατασκευαστής του αμαξιού σου, αυτός ξέρει καλύτερα από όλους εμάς τους μάγκες του πληκτρολόγιου.
Καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείς.
Σε ευχαριστώ για την απάντηση αλλά ξέχασα να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο θα έχει 7-αρι DSG, δεν ξέρω αν κάνει κάποια διαφορά αυτό στα λεγόμενα σου.
Σίγουρα πάντως δεν έχει βαλβολίνες αλλά 1.7 λίτρα από ένα ειδικό λάδι το οποίο αλλάζεις στις 60.000 χλμ σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
Σίγουρα θα τηρώ αλλαγές λαδιών στα μισά από όσα προτείνει ο κατασκευαστής (στις 15.000 δηλαδή και όχι στις 30.000 χλμ) και ευλαβικά service στην αντιπροσωπεία λόγω 4 ετών εγγύησης.
-
Θα προσθέσω ότι ένα καινούργιο αυτοκίνητο, δεν είανι μόνο το μοτέρ του, είναι και τα υπόλοιπα μηχανικά υποσυστήματα του που στην αρχή θέλουν κάποιο χρόνο απαλής χρήσης για να συνεργάζονται αρμονικά για μεγάλο χρονικό διάστημαν όλο λοιπόν το αυτοκίνητο, αμορτισέρ, ρουλεμάν τροχών, silent block, σασμάν, διαφορικό, δεν θέλουν σκίσιμο στην αρχήμ καλό είναι για 300-500 χλμ να είσαι ήρεμος, επίσης να μην το πιέζεις αν η θερμοκρασία του νερού δεν είναι η σωστή, αυτό σημαίονει ότι και το λάδι θα έχει έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας, το λάδι κάνει λιπαίνει καλά μετά τους 80οc, αν είσαι προσεκτικός στην αρχή, θα κρατήσει περισσότερο, και η καρότσα θέλει την προσοχή της, μην ανεβαίνεις πεζοδρόμια και μην την ταλαιπωρείς όσο μπορείς, γιατί μετά αρχίζει να τρίζει. Όλα με μέτρο.
Τα λάδια να μην τα κρατάς πάνω από 10.000 χλμ όσο καλά και να είναι, πάντα αλλοιώνονται από τα κατάλοιπα της καύσης, και από την βενζίνη που υπάρχει στα τοιχώματα των κυλίνδρων, όσο και να στεγανοποιούν τα ελατήρια μια ποσότητα ( απειροελάχιστη ) περνάει στο λάδι, και λειτουργεί προσθετικά με την πάροδο του χρόνου, δεν είναι καλό να είναι βενζινόλαδο αντί για λάδι έτσι δεν είναι ? Αν το κρατήσεις 30.000 χλμ που λένε για λόγους μάρκετινγκ και το μυρίσεις στην αλλαγή, θα μυρίζει έντονα βενζίνη. Εσύ αποφασίζεις βέβαια.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Βρες μια ευθεία περίπου 3 χλμ και κάνε πατήματα με βαθειά το γκάζι μέχρι το 50% των στροφών του κόφτη με διάρκεια 15-20', μετά από κάθε πάτημα άσε το με ταχύτητα στο σαζμάν να ρολλάρει, όχι ελεύθερο, γιατί με κλειστό το γκάζι η υποπίεση στους κυλίνδρους θα τραβήξει κάτω όλες τις ακαθαρσίες της επεξεργασίας ( αν υπάρχουν ) γιατί τα εργοστάσια σήμερα είναι χειρουργεία και το πλύσιμο των εξαρτημάτων είναι πολύ καλό.Με τα πατήματα που σου λέω τα ελατήρια θα ξυρίσουν τις κορυφές που υπάρχουν από την επεξεργασία των κυλίνδρων ( φαίνονται μόνο με μικροσκόπιο ) μετά από καμμιά 50αριά χλμ θα είσαι ΟΚ.
Τα κουζινέτα δεν χρειάζονται στρώσιμο γιατί αλλοίμονο, αν εύρισκαν τα κουζινέτα όπως τα ελατήρια και θέλανε στρώσιμο, ούτε 20' δεν θα δούλευε το μοτέρ και θα κολλούσε.
Βέβαια αυτά ισχύουν για καινούργιο αυτοκίνητο, αν ήταν από γενική επισκευή το μοτέρ που πάντα υπάρχουν αμφιβολίες για την σωστή συναρμογή των κρίσιμων εξαρτημάτων, εκεί ισχύει το στρώσιμο με την ψυχή στο στόμα για λίγες χιλιάδες χλμ μέχρι να δούμε τι γίνεται.
Πάντα όμως θα παρακολουθείς ευλαβικά θερμοκρασίες, πιέσεις, στάθμες στα λάδια, στις βαλβολίνες και στα νερά, τουκλάχιστον για τα πρώτα 2.000 χλμ μέχρι να αντιληφθείς την συμπεριφορά του αμαξιού σου, αν είναι τούρμπο να μην το σβύνεις αμέσως, ειδικά μετά από γρήγορη διαδρομή, να το αφήνεις 0.5 - 1' να πέσουν οι στρωφές της τουρμπίνας, να χαμηλώσουν οι θερμοκρασίες με αργό ρυθμό, το απότομα κρύωμα στα μαντέμια προκαλεί ρωγμές, και όλα αυτά στο ρελαντί για να κυκλοφορεί λάδι στην τουρμπίνα να μην μείνει ο άξονας από λάδι γιατί δημιουργούνται φθορές, αν έρχεσαι από γρήγορη βόλτα, να κόβεις ρυθμό 2-3 χλμ πριν σταματήσεις για να πέφτουν ομαλά οι θερμοκρασίες γενικά.
Στα 1000 χλμ άλλαξε λάδια και βαλβολίνες αν σου περισσεύουν χρήματα, έτσι για τον φόβο των Ιουδαίων που λέμε, αλλιώς δεν πειράζει, άλλαξε τα πρώατα λάδια όπως λέει ο κατασκευαστής, με την 1η αλλαγή όμως καλό είναι να αλλάξεις και τις βαλβολίνες, να βάζεις πάντα το ιξώδες που προτείνει η κατασκευαστής του αμαξιού σου, αυτός ξέρει καλύτερα από όλους εμάς τους μάγκες του πληκτρολόγιου.
Καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείς.
Όλα αυτά έχω την αίσθηση οτι πρέπει να γίνουν στις πρώτες 10δες χιλιομέτρων που θα γράψει το αυτοκίνητο, δλδ ουσιατικά αν κάποιος έπερνε το αυτοκίνητο στα χέρια του με το που έβγαινε από το εργοστάσιο. Τώρα όταν το παραλαμβάνεις από την αντισπροσωπεία με 20-30km δεν ξέρω αν όλα αυτά είναι σκόπιμα και έχουν το αποτέλεσμα που περιμένει κανείς. Αν είναι 'τυχερός' βέβαια ο κάτοχος θα έχουν φροντίσει για αυτό το στρώσιμο αυτοί που έκαναν αυτά τα πρώτα km του αυτοκινήτου. Από εκεί και πέρα στα πρώτα km (αφού πατήσουν σωστά τα ελατήρια) συστήνεται γενικά ήπια λειτουργία (όχι τέρμα γκάζι, όχι κόφτες) και προοδευτικά να φτάσουμε το αυτοκίνητο στο 100% της απόδωσης του για λόγους που έχουν να κάνουν με το 'στρώσιμο' των περιφεριακών του αυτοκινήτου, κιβώτιο φρένα αναρτήσεις κλπ, όπως αναφέρθηκε αλλά και για να μην προκαλέσουμε απότομες μεταβολές θερμοκρασίας στα καινούρια μέταλλα του κινητήρα. (αυτό δεν είμαι σίγουρος αν ισχύει για τα σημερινά μέταλλα καθώς η τεχνολογία προχοράει). Πάντως δεν θα πρέπει να το παρακάνουμε με το στρώσιμο, το κλειδί είναι να μεταβούμε ομαλά μέχρι να φτάσουμε να χρησιμοποιούμε το 100% της απόδωσης του αυτοκινήτου, οπότε καθώς περνάνε τα km αυξάνουμε ρυθμούς και σίγουρα δεν φτάνουμε να έχουμε 10.000km στο κοντέρ και ακόμα να στώνουμε...
-
Στο C4 ακολούθησα τη μέθοδο του σκισίματος απο το 1ο χιλιόμετρο. Τώρα 30,000 χιλιόμετρα μετά, το μόνο πράγμα που δέν έχει πρόβλημα είναι η μηχανή. Η κατανάλωση λαδιού είναι γύρω στα 200ml ανα 5000km, μάλλον φυσιολογική αν αναλογιστεί κανείς πώς το οδηγώ. Αν το οδηγούσα νορμάλ πιθανόν να μήν έκαιγε και καθόλου.
-
Εγώ το έστρωσα μέχρι τα 3.500 χλμ. Στρώσιμο = Μέχρι τις 3.500 - 4.000 στροφές , συχνές αλλαγές χωρίς σπασίματα και καρφώματα και λίγα φρεναρίσματα ή κατσικόδρομους. Δεν είναι μόνο η μηχανή που θέλει στρώσιμο. είναι και τα φρένα και οι αναρτήσεις κτλ.
-
Αγαπητε dimik λυπαμαι που θα γραψω αυτο αλλα σημερα το κουβεντιαζα με τον ιδιοκτητη του.
Αυτοκινητο γερμανικο γκολφ με 15χιλ χιλ/ρα δεν 'κουμπωνε' καλα η 2ρα στις υψηλες στροφες και ενω το εστρωνε μεχρι εκεινη την στιγμη εβλαβικα θα ελεγα το παιδι πηγε στην αντ/πεια του ειπαν οτι δεν βλεπουν τιποτα και μετα στο πρωτο ταξιδι 1,2 μερες μετα μαλλον εσπασε καποιο γραναζι στο κιβωτιο με 80 χιλ κολησε ο εσωτερικος τροχος και βγηκε εκτος μαζι με την γυναικα του και δυο αλλους μεσα.Εβλαβικο σωστο οδηγημα, αλλα!
Παρ,το και οδηγησε το κανονικα ,πατησε το αφοβα και οτι ειναι να παρουσιασει θα παρουσιασει.Μην ξεχνας οτι ολα τα καινουρια δοκιμαζονται σε πιστα μετα την συναρμολογηση τους.
Ο συναδελφος μου παει στα δικαστηρια ενω οταν το αγορασε ηταν μη μου απτου και με λιγες στροφουλες και αντε μετα λιγο παραπανω και και και! Αστα να πανε! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Μην ξεχνας οτι ολα τα καινουρια δοκιμαζονται σε πιστα μετα την συναρμολογηση τους.προφανως δε μπορει να γινεται αυτο, παρα μονο σε ελαχιστα ακριβα αυτοκινητα με περιορισμενη παραγωγη.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Μην ξεχνας οτι ολα τα καινουρια δοκιμαζονται σε πιστα μετα την συναρμολογηση τους.
προφανως δε μπορει να γινεται αυτο, παρα μονο σε ελαχιστα ακριβα αυτοκινητα με περιορισμενη παραγωγη.
Mπορει να εννοει την πιστα στο λιμανι που τα κατεβαζουν ή την πιστα στην αλανα που τα παρκαρουν.Εκει γινεται ολο το στρωσιμο απο τους ειδικους.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μην ξεχνας οτι ολα τα καινουρια δοκιμαζονται σε πιστα μετα την συναρμολογηση τους.
προφανως δε μπορει να γινεται αυτο, παρα μονο σε ελαχιστα ακριβα αυτοκινητα με περιορισμενη παραγωγη.
Mπορει να εννοει την πιστα στο λιμανι που τα κατεβαζουν ή την πιστα στην αλανα που τα παρκαρουν.Εκει γινεται ολο το στρωσιμο απο τους ειδικους.
αυτο ναι, εκει γινεται το 1ο καλο στρωσιμο...
και μετα ο ευτυχης ιδιοκτητης παλευει για 5000χλμ με 3000σαλ για να μη χαλασει το καμαρι του...
-
Υπάρχουν 2-3 θέματα για το στρώσιμο στα Τεχνικά, αλλά δεν δουλεύουν τα link.
viewtopic.php?f=6&t=6989 -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Αγαπητε dimik λυπαμαι που θα γραψω αυτο αλλα σημερα το κουβεντιαζα με τον ιδιοκτητη του.
Αυτοκινητο γερμανικο γκολφ με 15χιλ χιλ/ρα δεν 'κουμπωνε' καλα η 2ρα στις υψηλες στροφες και ενω το εστρωνε μεχρι εκεινη την στιγμη εβλαβικα θα ελεγα το παιδι πηγε στην αντ/πεια του ειπαν οτι δεν βλεπουν τιποτα και μετα στο πρωτο ταξιδι 1,2 μερες μετα μαλλον εσπασε καποιο γραναζι στο κιβωτιο με 80 χιλ κολησε ο εσωτερικος τροχος και βγηκε εκτος μαζι με την γυναικα του και δυο αλλους μεσα.Εβλαβικο σωστο οδηγημα, αλλα!
Παρ,το και οδηγησε το κανονικα ,πατησε το αφοβα και οτι ειναι να παρουσιασει θα παρουσιασει.Μην ξεχνας οτι ολα τα καινουρια δοκιμαζονται σε πιστα μετα την συναρμολογηση τους.
Ο συναδελφος μου παει στα δικαστηρια ενω οταν το αγορασε ηταν μη μου απτου και με λιγες στροφουλες και αντε μετα λιγο παραπανω και και και! Αστα να πανε!Σωστή την βρίσκω την άποψη σου αλλά έχω το πλεονέκτημα να έχω DSG το οποίο ούτως η άλλως αλλάζει πολύ χαμηλά από μόνο του και θα με βοηθήσει πολύ κατά το στρώσιμο.
Βασικά αυτό που σκέφτομαι μόλις το παραλάβω είναι να κάνω ένα ταξιδάκι σε ορεινή διαδρομή για ναέχει αρκετές αυξομειώσεις στο γκάζι και τις στροφές και αρκετή χρήση των φρένων για να στρώσει.
Πιστεύω 500 χλμ τέτοιας διαδρομής θα είναι καλά για στρώσιμο άσε που γενικά δεν πηγαίνω πάνω από 5000 στροφές κανένα αυτοκίνητο εκτός από πολύ σπάνιες περιπτώσεις (προσπέρασμα) που πιστεύω ότι με TSI κινητήρα δεν θα χρειαστεί καθόλου. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Υπάρχουν 2-3 θέματα για το στρώσιμο στα Τεχνικά, αλλά δεν δουλεύουν τα link.
viewtopic.php?f=6&t=6989Είναι 'φτιαγμένα' βάσει του παλιού site και name.
Αν αντικαταστήσεις με το www.4tforum.gr εκεί που έχει την παλιά διεύθυνση, και βάλεις και το id της γενικότερης κατηγορίας των τεχνικών θεμάτων στο (f=6) στα πρότυπα ενός 'νέου' εσωτερικού link όπως αυτό που παρέθεσες... τότε αποκαθίσταται -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αυτο ναι, εκει γινεται το 1ο καλο στρωσιμο...και μετα ο ευτυχης ιδιοκτητης παλευει για 5000χλμ με 3000σαλ για να μη χαλασει το καμαρι του...
Επειδή μεταχειρίστηκαν ευλαβικά το καινούριο αμάξι σου οι υπάλληλοι της αντιπροσωπείας δεν σημαίνει ότι πρέπει να το ξεσκίσεις τα πρώτα 500-1000 χλμ.
@dimik
Μη το στρώσεις στο βουνό.Στο στρώσιμο το πόσο ζορίζεις τον κινητήρα πρέπει να είναι το δεξί σου πόδι και όχι η διαδρομή.
500-1000 χλμ ανάλογα πόσο το ζορίζεις. Κανονικά και ΟΧΙ ΣΙΓΑ.
Μετά το στρώσιμο πήγαινε όσο σιγά θέλεις.
Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....