-
Χαίρετε! Είμαι νέος στον χώρο και σκέφτομαι να πάρω την 1η μου μηχανή καθότι απο μικρός το εχω το κόλλημα αλλά ακόμα δεν ειχα φτάσει στην προσπάθεια. Όταν λέμε 1η εννοούμε Π Ρ Ω Τ Η.. Ούτε παπί δεν έχω καβαλήσει... Το ζήτημα είναι όμως οτι 1. Μαθαίνω γρήγορα και δεν μου αρέσουν τα μικρά μηχανήματα, 2. Δεν έχω λεφτά για μια ακριβή 1η πόσο μάλλον για να μπώ στο παιχνίδι των αγοραπωλήσεων ανά λίγα χρόνια και 3. Καθ'οτι φοιτητής δεν έχω σταθερό εισόδημα επομένως τα δάνεια αποκλείονται..
Εχω προσανατολιστεί μεταξύ 400 και 650 κυβικών. Εχω φάει όλο το Internet κοιτάζοντας αγγελίες και fora για συμβουλές.. Ενω παλαιότερα είχα αποφασίσει όσον αφορά το στυλ (τσόπερ τύπου Virago 535) ανακάλυψα οτι το στύλ στα λεφτά μου πρέπει να παίζει ρόλο 2ο αφού χάνω σε ποιότητα και δεν είναι οτι εχω και κανενα τρελό κόλλημα... Καθ'ότι νέος είπα να το ψάξω και λίγο παραπάνω στο θέμα της παγαποντιάς και είδα οτι ενώ οι HONDA BROS 400 (που κοιταζα με καλό ματι και λόγω αξιοπιστίας της εταιρίας και λόγω ανάμικτου στύλ) έχουν σταματήσει να παράγονται από το '92, έμποροι αλλά ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ τις πουλάνε για 98-99!!!!
Τα λεφτά που διαθέτω είναι 1500-2000 και με προσπάθεια άααααντε 3000... Όπως προείπα δεν με ενδιαφέρει τόσο το στύλ όσο η ποιότητα, αλλά λόγω έλειψης βασικών γνώσεων δεν μπορώ να έχω πλήρη άποψη... Η βοήθεια σας θα μου ήταν πολύτιμη... -
Χαίρετε! Είμαι νέος στον χώρο και σκέφτομαι να πάρω την 1η μου μηχανή καθότι απο μικρός το εχω το κόλλημα αλλά ακόμα δεν ειχα φτάσει στην προσπάθεια. Όταν λέμε 1η εννοούμε Π Ρ Ω Τ Η.. Ούτε παπί δεν έχω καβαλήσει... Το ζήτημα είναι όμως οτι 1. Μαθαίνω γρήγορα και δεν μου αρέσουν τα μικρά μηχανήματα, 2. Δεν έχω λεφτά για μια ακριβή 1η πόσο μάλλον για να μπώ στο παιχνίδι των αγοραπωλήσεων ανά λίγα χρόνια και 3. Καθ'οτι φοιτητής δεν έχω σταθερό εισόδημα επομένως τα δάνεια αποκλείονται..
Εχω προσανατολιστεί μεταξύ 400 και 650 κυβικών. Εχω φάει όλο το Internet κοιτάζοντας αγγελίες και fora για συμβουλές.. Ενω παλαιότερα είχα αποφασίσει όσον αφορά το στυλ (τσόπερ τύπου Virago 535) ανακάλυψα οτι το στύλ στα λεφτά μου πρέπει να παίζει ρόλο 2ο αφού χάνω σε ποιότητα και δεν είναι οτι εχω και κανενα τρελό κόλλημα... Καθ'ότι νέος είπα να το ψάξω και λίγο παραπάνω στο θέμα της παγαποντιάς και είδα οτι ενώ οι HONDA BROS 400 (που κοιταζα με καλό ματι και λόγω αξιοπιστίας της εταιρίας και λόγω ανάμικτου στύλ) έχουν σταματήσει να παράγονται από το '92, έμποροι αλλά ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ τις πουλάνε για 98-99!!!!
Τα λεφτά που διαθέτω είναι 1500-2000 και με προσπάθεια άααααντε 3000... Όπως προείπα δεν με ενδιαφέρει τόσο το στύλ όσο η ποιότητα, αλλά λόγω έλειψης βασικών γνώσεων δεν μπορώ να έχω πλήρη άποψη... Η βοήθεια σας θα μου ήταν πολύτιμη... -
Χαίρετε! Είμαι νέος στον χώρο και σκέφτομαι να πάρω την 1η μου μηχανή καθότι απο μικρός το εχω το κόλλημα αλλά ακόμα δεν ειχα φτάσει στην προσπάθεια. Όταν λέμε 1η εννοούμε Π Ρ Ω Τ Η.. Ούτε παπί δεν έχω καβαλήσει... Το ζήτημα είναι όμως οτι 1. Μαθαίνω γρήγορα και δεν μου αρέσουν τα μικρά μηχανήματα, 2. Δεν έχω λεφτά για μια ακριβή 1η πόσο μάλλον για να μπώ στο παιχνίδι των αγοραπωλήσεων ανά λίγα χρόνια και 3. Καθ'οτι φοιτητής δεν έχω σταθερό εισόδημα επομένως τα δάνεια αποκλείονται..
Εχω προσανατολιστεί μεταξύ 400 και 650 κυβικών. Εχω φάει όλο το Internet κοιτάζοντας αγγελίες και fora για συμβουλές.. Ενω παλαιότερα είχα αποφασίσει όσον αφορά το στυλ (τσόπερ τύπου Virago 535) ανακάλυψα οτι το στύλ στα λεφτά μου πρέπει να παίζει ρόλο 2ο αφού χάνω σε ποιότητα και δεν είναι οτι εχω και κανενα τρελό κόλλημα... Καθ'ότι νέος είπα να το ψάξω και λίγο παραπάνω στο θέμα της παγαποντιάς και είδα οτι ενώ οι HONDA BROS 400 (που κοιταζα με καλό ματι και λόγω αξιοπιστίας της εταιρίας και λόγω ανάμικτου στύλ) έχουν σταματήσει να παράγονται από το '92, έμποροι αλλά ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ τις πουλάνε για 98-99!!!!
Τα λεφτά που διαθέτω είναι 1500-2000 και με προσπάθεια άααααντε 3000... Όπως προείπα δεν με ενδιαφέρει τόσο το στύλ όσο η ποιότητα, αλλά λόγω έλειψης βασικών γνώσεων δεν μπορώ να έχω πλήρη άποψη... Η βοήθεια σας θα μου ήταν πολύτιμη... -
Δεν τις πουλάνε ως μοντέλα '98-'99, αλλά οτι η πρώτη (ελληνική) άδειά τους είναι το '98-'99. Εκεί είναι το κόλπο. Βλέπεις, τα περισσότερα 400άρια 4κύλινδρα που κυκλοφόρησαν ήταν παραεισαγωγή από Ιαπωνία ή μεταχειρισμένα από κει.
Πάντως ένα 400άρι σαν το super four τα σπάει για πρώτο μηχανάκι. Απλά θέλει λίγη προσοχή, καθώς ξεσπάει λίγο απότομα στις ψηλές, και λόγω σχετικά μικρού κυβισμού και λίγης ροπής χαμηλα και λόγω τρελου στροφαρίσματος.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Πάντως ένα 400άρι σαν το super four τα σπάει για πρώτο μηχανάκι. Απλά θέλει λίγη προσοχή, καθώς ξεσπάει λίγο απότομα στις ψηλές, και λόγω σχετικά μικρού κυβισμού και λίγης ροπής χαμηλα και λόγω τρελου στροφαρίσματος.Προσωπικά, διαφωνώ... ένα μηχανάκι του στύλ sf παραείναι πολλή μοτοσυκλέτα για έναν νέο οδηγό (εδώ είναι αρκετή και για έμπειρους οδηγούς... ).
Η γνώμη μου πάντα είναι να μη βλέπεις το μηχανάκι όπως βλέπεις το αυτοκίνητο. Ξεκίνα πιο ταπεινά απόκτησε εμπειρία και μετά πάρε κάτι μεγαλύτερο, όσο και να μη θέλεις να μπεις σε αυτή τη λογική. Μπορεί να μαθαίνεις γρήγορα αλλά μέχρι να μάθεις ένα 400 ή 6.5 είναι πολύ ρίσκο για κάποιον που δεν έχει οδηγήσει ούτε παπί...
Υπάρχουν ωραιότατα 250ρια στα λεφτά σου (πχ cb250), φανταστικά σκούτερ με μεγάλες ρόδες για περισσότερη ασφάλεια και πληθώρα on-off μικρών που είναι άθραυστα (και αν τα συνηθίσεις δε θα θέλεις να τα αλλάξεις ούτε σε 10 χρόνια...) υπάρχουν και κάτι τσοπεράκια, αφού σ'αρέσουν, suzuki, όμορφα... έχεις επιλογές.
Αν πάλι θέλεις σώνει και καλά 400ρι θα σε συμβούλευα να αποφύγεις τα παλιότερα μοντέλα (πχ το μπρος που λες) διότι αυτά τα μηχανάκια έχουν άπειρα χλμ στην πλάτη τους και σε ένα ενδεχόμενο πρόβλημα το κόστος αποκατάστασης θα είναι μεγάλο (άσε που ό,τι φλατζο-λαστιχο-σωληνάκι θα έχει ξεραθεί.. και αντε βρες μάστορα να κάτσει να στο ανοίξει...).Προσωπική επιλογή αν ήμουν στην ηλικία σου και είχα τα λεφτά σου θα ήταν σίγουρα αυτή:
http://www.bikebros.co.jp/images/bikene ... y_zoom.jpg
Ευκολία, οικονομία, αξιοπιστία, βολικότητα και γιατί όχι... στύλ!!! -
Mα σε four-άκια μαθαίνουν και δίνουν εξετάσεις οι νέοι αναβάτες για το δίπλωμα των απεριοριστων. Ειναι πολύ πιο εύκολα απ' οτι δειχνουν.
Επειδή ξεκίνησα με 250άρι (και μάλιστα με σχετικά δυνατό 250άρι), υπάρχει και ο αντίλογος που λέει οτι ναι μεν ειναι πολύ εύκολα για ξεκίνημα, αλλά επειδή συνηθίζεται γρηγορα το γκάζι τους, μπορεί να γίνουν επικίνδυνα, λόγω του οτι θα αρχίσει ο (νέος) αναβάτης να ρισκάρει για να κινηθεί κάπως πιο γρήγορα. Κάπως έτσι κατέληξα και εγώ και έφτασα στο σημειο να πηγαίνω με τη φόρα παντού. Με ένα 400άρι δε θα μπορούσα να το κάνω.
Και εγώ ήμουν υπέρ του ορίου των 250 για νέο αναβάτη. Αλλά από τότε που ανέβηκα σε μεγαλύτερο μηχανάκι, όπου το ενστικτο της αυτοσυντηρησης ειναι πιο δυνατό, το ξανασκέφτομαι... -
Αν δεν έχεις απαιτήσεις για πολλά χλμ/έτος σε εθνικές οδούς φύγε τρέχοντας για μονοκύλινδρο on-off, έχουν κάποια ασύγκριτα πλεονεκτήματα:
- Φιλική οδική συμπεριφορά που είναι και το σημαντικότερο για την πρώτη σου μοτοσυκλέτα, σου επιτρέπουν μικρογλυστρήματα, και παιγνίδια με απόλυτη ασφάλεια και προοδευτικότητα και σου μαθαίνουν να οδηγάς, πραγματικό σχολείο.
- Σε περίπτωση πτώσης το μόνο που τσαλακώνεται είναι το ηθικό σου.Κι αυτό μόνο στην αρχή σιγά σιγά αυνηθίζεις
- Έχουν το χαμηλότερο κόστος συντήρησης σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη κατηγορία.
- Σε οποιαδήποτε κατάσταση και αν βρίσκεται το οδόστρωμα εσύ σφυρίζεις αδιάφορα.
- Έχουν ασύγκριτη ευελιξία μέσα στην πόλη.
- Δεν υπάρχει πλέον απροσπέλαστο σημείο στον χάρτη.
- Θα μπείς στον πειρασμό να πατήσεις και λίγο χώμα κάποια στιγμή και πίστεψε με τότε αρχίζουν τα πραγματικά ωραία,
Στο budget σου θα κοιτούσα κάτι σε Yamaha XT600, Suzuki DRZ 400, με σαφή προτίμηση στο 2ο.
Μειονεκτήματα είναι η περιορισμένη μωτ σε ταξίδια.
ΥΓ μακριά από 'τύπου' virago είναι ΧΑΛΙΑ σε όλα.
-
Με τα χρήματα που διαθέτεις οι επιλογές σου είναι περιορισμένες. Οχι γιατί δεν υπάρχουν μηχανάκια σε αυτά τα χρήματα στην αγορά. Κάθε άλλο. Απλά οι επιλογές σου περιορίζονται απο το θέμα αξιοπιστία και συντήρηση καθώς και το γεγονός της έλλειψης γνώσεων πάνω στο θέμα 'μηχανή'.
Μ' αυτά τα δεδομένα θεωρώ ότι ένα ον-οφ τύπου ΧΤ 600 ή ένα KLR 650 θα είναι ιδανικά για να ξεκινήσεις. Είναι εύκολα στην οδήγηση, παπί 600 κυβικών το έχουν χαρακτηρίσει το ΧΤ, μπορούν να σε πάνε παντού και χωράνε 2 άτομα και αποσκευές για ταξιδάκια με ταχύτητες 110-130, είναι εύκολα και φτηνά στη συντήρηση τους και με πληθώρα ανταλλακτικών - ειδικά το ΧΤ - και δεν θα τα βαρεθείς εύκολα. Επίσης σε μια πτώση (μακριά απο μας αλλά πάντα υπάρχει αυτός ο κίνδυνος) δεν θα χρειαστεί να πληρώσεις μια περιουσία να τα φτιάξεις.
Το DRZ που ανέφερε συμφορουμίτης θα σε μυήσει με τον καλύτερο τρόπο στην χωμάτινη οδήγηση και με ένα σετ ζάντες-ελαστικά θα μπορεί να σε βάλει και σε πίστα sm. Απλά δεν είναι τόσο allround μοτο.Βέβαια περι ορέξεως κολοκυθόπιτα. Απλά σκέψου τι θέλεις απο το κόσμο της μοτοσυκλέτας.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Η γνώμη μου πάντα είναι να μη βλέπεις το μηχανάκι όπως βλέπεις το αυτοκίνητο. Ξεκίνα πιο ταπεινά απόκτησε εμπειρία και μετά πάρε κάτι μεγαλύτερο, όσο και να μη θέλεις να μπεις σε αυτή τη λογική. Μπορεί να μαθαίνεις γρήγορα αλλά μέχρι να μάθεις ένα 400 ή 6.5 είναι πολύ ρίσκο για κάποιον που δεν έχει οδηγήσει ούτε παπί...
Υπάρχουν ωραιότατα 250ρια στα λεφτά σου (πχ cb250)+1 σε ολα και στο cbf 250 (αυτο δεν εννοουσες; ή το παλιο το cb;). Κοιτα το και δεν θα χασεις. Ετσι κι αλλιως οι επιλογες σου ειναι περιορισμενες και θα αναγκαστεις αλλιως να παρεις παλιατζουρες. Ενταξει ρε παιδι μου, δε λεω, το bros... καλο χρυσο ηταν, αλλα μπαινουμε στο 2010 ffs και εισαι νεος οδηγος.... δεν ειναι ο,τι καλυτερο για σενα... το cb 400 sf ειναι καλυτερη περιπτωση βεβαια (πιο καινουργια βρισκεις οπως και ανταλλακτικα -οχι και τοσο φθηνα ομως) αλλα οσον αφορα το cb sf με καλυψε ο D Jet.
Προτεινω να δεις cbf 250, αφου δεν εχεις καβαλησει ουτε παπι μια χαρα γρηγορο θα σου φανει -
Ο χρήστης skye έγραψε:
(αυτο δεν εννοουσες; ή το παλιο το cb;)Αυτό που λες, το καινούργιο... (αν βρείτε το παλιό σε καλή κατάσταη όχι το nighthawk... πριν από αυτό στείλτε pm! ) Μια χαρά μηχανάκι για βολτίτσες και μικροταξιδάκια, ελαφρύ και στυλάτο. Έχει βγάλει και η Yamaha ενα 250ρι τώρα αντίστοιχο, εξίσου όμορφο!
-
Και εγώ ξεκίνησα να βγάλω δίπλωμα σε μεγάλη ηλικία (25) χωρίς να έχω οδηγήσει ούτε παπί προηγουμένως. Τελικά έβγαλα απεριόριστο δίπλωμα και αγόρασα ένα CB500 το οποίο το κράτησα λιγότερο απο χρόνο γιατί μου φαινόταν αργό και το βαρέθηκα. Μετά αγόρασα ένα R6 το οποίο και αυτό το πούλησα γιατί είχε 1002 προβλήματα αλλά έτσι κι αλλιώς θα το άλλαζα γιατί και αυτό άρχισε να μου φαίνεται αργό.
Τώρα περιμένω να μαζέψω κανα φράγκο για να αγοράσω 1000άρι supersport.
-
+1 σε 250άρι endurάκι ή cbf 250. Χωρίς καθόλου εμπειρεία και αυτά πολύ είναι.
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Και εγώ ξεκίνησα να βγάλω δίπλωμα σε μεγάλη ηλικία (25) χωρίς να έχω οδηγήσει ούτε παπί προηγουμένως. Τελικά έβγαλα απεριόριστο δίπλωμα και αγόρασα ένα CB500 το οποίο το κράτησα λιγότερο απο χρόνο γιατί μου φαινόταν αργό και το βαρέθηκα. Μετά αγόρασα ένα R6 το οποίο και αυτό το πούλησα γιατί είχε 1002 προβλήματα αλλά έτσι κι αλλιώς θα το άλλαζα γιατί και αυτό άρχισε να μου φαίνεται αργό.Τώρα περιμένω να μαζέψω κανα φράγκο για να αγοράσω 1000άρι supersport.
Καλά, αλλά αυτή δεν είναι η νορμάλ εξέλιξη όπως καταλαβαίνεις. Ή είσαι οδηγικό ταλέντο ή το έχεις παρακάνει λίγο. (βέβαια δικό σου θέμα)
-
Οδηγάω μοτοσυκλέτες από τα 8 μου(είχα ένα PW 50).Μπορώ όμως να πώ ότι έμαθα να οδηγάω στο 15 μου όταν και πήρα ένα DT 125.Το μηχανάκι είναι πραγματικό σχολείο...Τώρα στα 20 μου έχω ένα DT 200 και σκέφτομαι να πάρω κάτι μεγαλύτερο.Τι θέλω να πώ?Όχι δεν κσεκίνησες απαραίτητα αργά,αλλά ένα on-off 250(κατά προτίμηση Ιαπωνικo:εγώ από τα Yamaha συγκεκριμένα είμαι υπερ ευχαριστιμένος και βρίσκεις φτηνά ανταλλακτικά ακόμα και στο ''περίπτερο'',αλλά και τα Honda επίσης πολύ αξιόπιστα.)είναι η καλύτερη επιλογή κατα την γνώμη μου.Τα πέρνεις φτηνα,τα πουλας μετα απο μερικα χρόνια χωρίς σημαντική χασούρα και είναι ΣΧΟΛΕΙΟ.Μαθαίνεις να οδηγείς σε συνθήκες ελλειψης πρόσφισης(χώμα)και όταν βγεις με κατι μεγαλύτερο στο δρόμο θα είσαι πολύ πιο ετοιμος να αντιμετωπωπίσεις οποιαδίποτε αναποδιά.Επίσης μπορέις άνετα να κάνεις οποιαδίποτε εκδρομή()αρκεί να συμβιβαστείς με την άνεση)και κανένας δρόμος δεν θα σου πεί όχι.Αν σου αρέσει και το enduro τοτε μπορείς να είσαι ένα με την φύση όποτε γουστάρεις.Στην πόλη είναι πανεύκολα και δεν παθάινουν σχεδόν τίποτα μετα από μια πτώση(δεν έχουν σημαντικά πλαστικά για να σπασουν).Αν τώρα πρέπει να κάνεις και κάποια βόλτα-ταξίδι μεγαλύτερο των 2 ωρών καλύτερα πήγαινε σε κάτι όπως το XT600-660.Μηδενικά προβλήματα και πολυ άνετα,δεν θα πας παντου(εκτός δρόμου)καθών είναι βαριά σε σχέση με ένα 250,αλλά θα έχεις άνεση και θα καλύπσει τις μοτοσυκλετιστικές σου ανησυχίες για πολλά χρόνια.
Ελπίζω να βοήθησα αρκετα.
Όπως και να έχει πάντα κρανος και μπουφάν(και όχι από τα φτινιάρικα)και πολύ ήρεμα τα πρώτα χιλιόμετρα.
ααααααααα
και LIVE DIRTY... -
Πόσο θάνατος είναι να ξεκινήσει κάποιος με μικρή εμπειρία σε δίκυκλα με κανονική μηχανή say 600 κυβικά;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Πόσο θάνατος είναι να ξεκινήσει κάποιος με μικρή εμπειρία σε δίκυκλα με κανονική μηχανή say 600 κυβικά;Τα κυβικά δέν παίζουν ρόλο όσο ο τύπος της μηχανής. Πχ ένα 600άρι supersport έχει σχεδόν τα τριπλάσια άλογα απο ένα Honda Transalp που είναι 650 κυβικά. Πάντως σε αμερικάνικα μοτοσυκλετιστικά φόρουμ πολλοί ξεκίνησαν με 600άρι η ακόμα και 1000άρι supersport για πρώτη μηχανή και δέν είχαν πρόβλημα. Εδώ στην Ελλάδα είναι λίγο πιό δύσκολες οι συνθήκες στους δρόμους και δέν θα το πρότεινα.
Ένα γυμνό στα 600, πχ Honda CB600F είναι ίσως η χρυσή τομή, αρκετά γρήγορο ωστε να μην το βαρεθείς εύκολα, νορμάλ θέση οδήγησης και μπορεί να κάτσει και κάποιος στο πίσω κάθισμα.
Πάντως αν κάποιος σφάζει κόκκινα και stop, κάνει χαροτικές σφήνες, δε φοράει κράνος, μια χαρά σκοτώνεται και με παπάκι 50 κυβικών
-
Ninja 250?
Κ αν οχι, γιατι? Επειδη βλεπω ΠΟΛΛΑ ετους ή κ 6μηνητικα να πωλουνται.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ninja 250?Κ αν οχι, γιατι? Επειδη βλεπω ΠΟΛΛΑ ετους ή κ 6μηνητικα να πωλουνται.
Πολύ αργό. Τα πουλάνε τόσο γρήγορα γιατί τα βαρεθήκανε.
EDIT: κατα τη γνώμη μου γενικά δέν λέει να πάρεις αυτής της κατηγορίας μηχανάκια. Έχουν όλα τα μειονεκτήματα των supersport (άβολη θέση οδήγησης, δέν μπορείς να μεταφέρεις κάτι, δέν κάθεται κάποιος άνετα πίσω κτλ.) και κανένα απο τα πλεονεκτήματα (γκάζι, φρένα, στήσιμο).
-
Φρενα κ στησιμο λενε (τα περιοδικα) οτι εχουν (προφανως οχι αντιστοιχα του R6 ας πουμε), κ το γκαζι λιγοτερο ακριβως γιατι αυτο ειναι το νοημα. Στησιμο+αισθηση μοτοσυκλετας αλλα οχι πολυ γκαζι.
Βεβαια τι εννοεις 'ειναι αργα'? Γιατι πιο πανω μιλαμε για mega-scooter που στα 250 κυβικα παιζουν στα 185 κιλα/22 αλογα ενω το ninja λεει 33 αλογα σε σαφως λιγοτερα κιλα.
-
Ο άπειρος αναβάτης θα ευχαριστηθεί από τη φιλικότητά της και θα μάθει σωστή οδήγηση στη σέλα της
http://www.cityauto.gr/moto/article.cit ... r?aid=1630
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Βεβαια τι εννοεις 'ειναι αργα'? Γιατι πιο πανω μιλαμε για mega-scooter που στα 250 κυβικα παιζουν στα 185 κιλα/22 αλογα ενω το ninja λεει 33 αλογα σε σαφως λιγοτερα κιλα.Τόσο αργό που με το ζόρι θα μπορείς να ακολουθείς το ρυθμό των αυτοκινήτων στην εθνική οδό. Το εργοστάσιο δίνει 0-100 γύρω στο 7 που ακούγεται καλό, αλλά μέχρι τα 100 εκεί έχει δύναμη, μετά ψοφάει.
Επιλογή μηχανής για νέο...