-
υπάρχουν οπτικές διαφορές μέσα έξω.Καταρχάς εξαρτάται ποιά έκδοση των 120 θα πάρεις.Μια μέση λύση που έχει τα περισσότερα έξτρα και δεν στερείται βασικών στοιχείων του εξοπλισμού (όπως πχ επιπλέον αερόσακοι και διάφορα άλλα) και η οποία δέχεται το sport pack είναι η dynamic.To sport pack περιλαμβάνει επιχρωμιωμένη γρίλια μπροστά,πλαινά μαρσπιέ,πίσω αεροτομή,17άρες ζάντες τις ίδιες με το sport,το εσωτερικό του sport με δερμάτινο τιμόνι,λεβιέ ταχυτήτων,χειρόφρενο,με το σαλονάκι και την ταπετσαρία τη δίχρωμη που σκοτώνει,sport πεντάλ,θήκη για αντικείμενα πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού,υποβραχιόνιο και διάφορα σχετικά με τη ρύθμιση των καθισμάτων.Δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα σε σχέση με το sport και αυτόματο κλιματισμό τα οποία τα βάζεις έξτρα αν θες.Με λίγα λόγια αν βάλεις το sport pack και κάποια έξτρα το 120άρι γίνεται ίδιο με το 150άρι αλλά δεν μπορείς να βάλεις (εργοστασιακά πάντα)τις επιχρωμιωμένες δαγκάνες στα δισκόφρενα,την διπλή απόλιξη εξάτμισης πίσω και το τουρμπόμετρο στο καντράν
Στα είπα λίγο μπακάλικα και παίζει να μου διαφεύγει κάτι αλλά κι εγώ το είχα ψάξει αρκετά τότε και έβαλα το sport pack,αξίζει και είναι λες κι έχεις άλλο αυτοκίνητο εμφανισιακά μέσα έξω
Τώρα για μεταχειρισμένο θα πρέπει να βρείς κάποιο 120άρι με το sport pack αν επιθυμείς να έχει τον παραπάνω εξοπλισμό -
τα παραπάνω ισχύουν σε σχέση με το 150άρι το sport,γιατί oι υπόλοιπες εκδόσεις των 150 ίππων είναι αν δεν κάνω λάθος ίδιες σε εξοπλισμό με τις αντίστοιχες των 120 ίππων.Αν επισκεφθείς το site της Fiat τα αναφέρει όλα εκτενώς
Τελικά τα σημαδάκια στο ταμπλώ δεν φεύγουνε οπότε κερδίσανε μια θέση στο bravaki και στο μυαλό μου Απλά θέλει λίγο προσοχή παραπάνω,πως έχουνε στα ταξί το 'σιγά τις πόρτες' ε θα βάλω κι εγώ στο ταμπλώ ένα που να γράφει 'μην αγγίζετε' -
Ο χρήστης pistons3 έγραψε:
υπάρχουν οπτικές διαφορές μέσα έξω.Καταρχάς εξαρτάται ποιά έκδοση των 120 θα πάρεις.Μια μέση λύση που έχει τα περισσότερα έξτρα και δεν στερείται βασικών στοιχείων του εξοπλισμού (όπως πχ επιπλέον αερόσακοι και διάφορα άλλα) και η οποία δέχεται το sport pack είναι η dynamic.To sport pack περιλαμβάνει επιχρωμιωμένη γρίλια μπροστά,πλαινά μαρσπιέ,πίσω αεροτομή,17άρες ζάντες τις ίδιες με το sport,το εσωτερικό του sport με δερμάτινο τιμόνι,λεβιέ ταχυτήτων,χειρόφρενο,με το σαλονάκι και την ταπετσαρία τη δίχρωμη που σκοτώνει,sport πεντάλ,θήκη για αντικείμενα πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού,υποβραχιόνιο και διάφορα σχετικά με τη ρύθμιση των καθισμάτων.Δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα σε σχέση με το sport και αυτόματο κλιματισμό τα οποία τα βάζεις έξτρα αν θες.Με λίγα λόγια αν βάλεις το sport pack και κάποια έξτρα το 120άρι γίνεται ίδιο με το 150άρι αλλά δεν μπορείς να βάλεις (εργοστασιακά πάντα)τις επιχρωμιωμένες δαγκάνες στα δισκόφρενα,την διπλή απόλιξη εξάτμισης πίσω και το τουρμπόμετρο στο καντράν
Στα είπα λίγο μπακάλικα και παίζει να μου διαφεύγει κάτι αλλά κι εγώ το είχα ψάξει αρκετά τότε και έβαλα το sport pack,αξίζει και είναι λες κι έχεις άλλο αυτοκίνητο εμφανισιακά μέσα έξω
Τώρα για μεταχειρισμένο θα πρέπει να βρείς κάποιο 120άρι με το sport pack αν επιθυμείς να έχει τον παραπάνω εξοπλισμόΜαλλον δεν με κατάλαβες. Πως μπορώ να καταλάβω π.χ. τη διαφορά του dynamic 120 με το dynamic 150 χωρίς να τα οδηγήσω. Υπάρχουν οπτικές διαφορές; Ή θα εφησυχαστώ στις διαβεβαιώσεις του πωλητή οτι αυτό είναι με τα 150 άλογα και όχι με τα 120...
-
διαφερει ο αριθμος κινητηρα. στα 150αρια ο αριθμος αυτος ειναι 198Α1000. ενω στα 120αρια ειναι καποιος αλλος που δεν τον θυμαμαι αυτην την στιγμη.
-
Το κουμπάκι sport.Αν το χει είναι 150αρι
-
Πιο έχει διπλή απόληξη εξάτμισης?
-
το 150άρι το sport έχει διπλό τελικό εξάτμισης (δεν ξέρω αν το διατυπώνω σωστά ) ενώ στα άλλα δεν φαίνεται η εξάτμιση
φίλε mariost όντως έπιασα τελείως λάθος αυτό που ρώτησες και ανέλυα εξοπλισμούς -
Δηλαδη υπαρχει 150αρι στο οποιο δε φαινεται η εξατμιση?
-
στο 120άρι δεν υπάρχει,τώρα για τα υπόλοιπα 150άρια πλήν της έκδοσης sport δεν είμαι σίγουρος τι παίζει με το τελικό εξάτμισης (και τις επιχρωμιωμένες δαγκάνες στα δισκόφρενα) οπότε καλύτερα ας μας πει κάποιος άλλος καλύτερα ενημερωμένος
-
Ο χρήστης pistons3 έγραψε:
στο 120άρι δεν υπάρχει,τώρα για τα υπόλοιπα 150άρια πλήν της έκδοσης sport δεν είμαι σίγουρος τι παίζει με το τελικό εξάτμισης (και τις επιχρωμιωμένες δαγκάνες στα δισκόφρενα) οπότε καλύτερα ας μας πει κάποιος άλλος καλύτερα ενημερωμένοςΕπιχρωμιωμενες δαγκανες???
-
πάλι λάθος το διατύπωσα ε?
όπου επιχρωμιωμένες βάλτε κόκκινες δαγκάνες φρένων
sorry παιδιά αλλά μια ασχετοσύνη στη διατύπωση των όρων υπάρχει,τι μιλάς τότε θα μου πείς...ε είπα να βοηθήσω κι εγώ λίγο σε καμιά απορία για το bravaki μας -
Ο χρήστης pistons3 έγραψε:
πάλι λάθος το διατύπωσα ε?
όπου επιχρωμιωμένες βάλτε κόκκινες δαγκάνες φρένων
sorry παιδιά αλλά μια ασχετοσύνη στη διατύπωση των όρων υπάρχει,τι μιλάς τότε θα μου πείς...ε είπα να βοηθήσω κι εγώ λίγο σε καμιά απορία για το bravaki μαςΝαι ρε συ,το καταλαβα Επιχρωμιωση ειναι οπου υπαρχει χρωμιο,απλα λεγε χρωματιστες να εισαι μεσα Καλα κανεις και μιλας,αυτος ειναι ο σκοπος εδω στο κατω κατω,να μαθαινουμε κ τπτ...
-
Μετα απο 5 μέρες συνήπαρξης με την γρατζουνιά στο ταμπλό δεν άντεξα και χθές πέρασα 4 ώρες προσπαθώντας να το φτιάξω......
Καταρχήν όποιος πάρει BRAVO SPORT, μην ακόυμπάει....αναπνέει κλπ κλπ κοντά στη φάσα με το MASERATI υλικό..... τόσα χρόνια όλοι γκάριζαν για την ποιότητα των υλικών της Φιατ και αυτοί τώρα το παραξεφτήλισαν το θέμα.... είπαμε ποιότητα αλλα όχι και έτσι....
Πρώτο βήμα βόλτα σε όλα τα πολυκαταστήματα και γέμιασμα το καρότσι με πάσης φύσεως υλικά σχετικά και άσχετα..... (Αποφασιστηκότητα)
Μέσα σε 4 'ωρες δοκίμασα τα πάντα και τα μαθήματα είναι τα εξής..... ότι γρατζουνιά πάθει το υλικό αυτό αυτή θα είναι άσπρη και θα βγάζει μάτι..... ότι και να πάθει ΔΕΝ το τρίβουμε καθόλου και με κανενα πανί (ούτε μικροίνες) γιατί θα καταλήξουμε με μια μεγάλη ασπρίλα που δεν φέυγει με τίποτα.....
Δέν βάζουμε κερί.... δεν βάζουμε ΤΙΠΟΤΑ..... έτσι και αλλιώς ότι και να βάλετε θα το πετάξει το ίδιο το υλικό.... την αντίθετη περίπτωση (του να μην το πετάξει)και το αποτελεσμά της δεν θα θέλατε να το ξέρετε ούτε να το δείτε.....
Μετα λοιπόν απο εκάδες προσπάθειες και δοκιμή παντός είδους υλικού έφθασα στην ύστατη λύση.....καλύματάκια απο χαρτί (ουτε η χαρτοταινεία δεν κάθεται πάνω) γύρω απο το σημείο και .......βαψιμο....... μάυρο σπρέι απο απόσταση με μικρές πιέσεις και πετάγματα.....7-8 φορές... (επαναλαμβάνω απο απόσταση).... μετά απο κανα 10 λεπτο και επειδή το υλικό αυτό πετάει ΚΑΙ το χρώμα (ναι καλά ακούσατε)..... επικάλυψη και σβήσιμο με πέρασμα όλου του ταμπλό με λάδι καθαρισμού δερμάτων Αμαραλ.... και το αφήνετε τουλάχιστον 1 μέρα χωρίς να το ακούμπήσετε.....σκοπός είναι το λάδι να απορροφηθεί με τον ήλιο και την θερμοκρασία και να κρατήσει το χρώμα...
Το αποτέλεσμα τελικά ήταν πάρα πολύ καλό και δεν φαίνεται τίποτα απολύτως..... έβαλα και άτομα που δεν ήξεραν και δεν κατάλαβαν τίποτα (ενώ πρίν φαινόταν απο τα 10 μέτρα...)......
Τα γράφω όλα αυτά γιατί θα έχουν και άλλοι τέτοιο πρόβλημα και εγώ είχα στεναχωρηθεί πάρα πολύ.... μετά απο τέτοιο τέστ προιόντων θα κάνω και μια λίστα με τα καλύτερα για κάθε μέρος ... τι το αποκτήσαμε τόσο know how????
Επίσης όσοι πήραν χρώμα μαρανέλο μακρυά (πολύ μακρυά) απο πλυντήρια με βούρτσα το πόσες γρατζουνιές θα αποκ΄τησετε δεν το φαντάζεστε καν ..... (την έκανα και αυτή την μαλ$%$α).... μετά απο τις εσωτερικές επισκευές πέρασα και 2 ώρες καλύπτοντας γρατσουνιές εξωτερικά..... πραγματικά καταστρέφει το χρώμα (όλα τα καταστρέφει αλλα όχι και τόσο) το περίμενα πιο ανθεκτικό....
-
Ηθικό δίδαγμα??????? δεν αγοράζω μαζεράτι..........
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
απλα λεγε χρωματιστες να εισαι μεσασωστό,αφού να φανταστείς δεν ξέρω καν τι είναι το χρώμιο
ότι και να πάθει ΔΕΝ το τρίβουμε καθόλου και με κανενα πανί (ούτε μικροίνες) γιατί θα καταλήξουμε με μια μεγάλη ασπρίλα που δεν φέυγει με τίποτα.....
εγώ έχω μείνει στο σημείο με τις ασπρίλες και ειδικά σε δύο σημεία είναι έντονες.Παιδιά όντως μην το τρίψετε καθόλου,εγώ το έτριψα λίγο με το δάχτυλο στην αρχή που δεν ήξερα και έγινε χάλια.Ή θα το αφήσω έτσι και θα συμβιβαστώ με την ύπαρξή του ή θα αφήσω τους συνοδηγούς να το αποτελειώσουν και θα αλλάξω ταμπλώ μια και καλή Πάντως να είσαι καλά που έκανες όλο αυτό τον κόπο να βρείς μια αποτελεσματική λύση και να τη μοιραστείς μαζί μας,αν και με φοβάμαι να μπώ μέσα με το σπρέυ
-
Σας ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας .
Μετά από αρκετό ψάξιμο στο site της Fiat και παρατήρηση φωτογραφιων καταλήγω στο συμπέρασμα ότι δεν πρόκειται να καταλάβω οπτική διαφορά μεταξύ 120 και 150 ίππων. Η διπλή απόληξη της εξάτμισης και οι βαμμένες δαγκάνες ειναι στον εξοπλισμό της έκδοσης sport η οποία διατίθεται και στις δύο εκδόσεις του t-jet.
Αρα μόνο από αυτό θα το καταλάβω:
Ο χρήστης nikosbeverly έγραψε:
διαφερει ο αριθμος κινητηρα. στα 150αρια ο αριθμος αυτος ειναι 198Α1000. ενω στα 120αρια ειναι καποιος αλλος που δεν τον θυμαμαι αυτην την στιγμη.Από τα έγγραφα του αυτοκινήτου μπορώ να καταλάβω κάτι; Δηλ. από τον αριθμό πλαισίου ή το εγχειρίδιο χρήσης; Συγγνώμη που επιμένω σε αυτό αλλά πρόκειται εντός εβδομάδος να κλείσω ένα μεταχειρισμένο bravo dynamic t-jet με τα 150 άλογα όπως ισχυρίζεται ο πωλητής, μοντέλο 9/2007 με 25000χλμ. και με αρκετά εξτρά επάνω όπως ο διζωνικός κλιματισμός, πίσω ηλ. παράθυρα, πίσω αισθητήρα πάρκινκ, δερμάτινα καθίσματα και 17άρες ζάντες, με τιμή 15.000 ευρώ.
-
Φίλε Gaitanako, με άγχωσες... Και εγώ ψύρας είμαι και θέλω να είναι τζιτζί το αμάξι μου ,πόσο μάλλον το Bravo που το πήρα και επειδή είναι κουκλί!
Με το ταμπλό την είδα τη δουλειά από την πρώτη στιγμή, γι'αυτό το προσέχω σαν κρύσταλλο Βοημίας. Και εδώ θέλω να πω τη μαύρη μου αλήθεια: ΔΕΝ είναι ποιοτικό υλικό που γρατζουνιέται / λεκιάζει κ.ο.κ. με την πρώτη αφορμή. Όσο και ωραίο να είναι αυτό, θα πρέπει να μείνει ωραίο και μετά από 1,2,..5,6... χρόνια χωρίς να το έχουμε μονίμως στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας.
Όσο για το χρώμα, αυτό που είπες Gaitanako με ανησύχησε πάρα πολύ, έχω και μαύρο χρώμα...
Θα πρέπει να το τσεκάρω από κοντά να δω τι γίνεται... -
Στα καλά τώρα: χθες πήγα την πρώτη μου βόλτα με το Bravo στα βουνά: Πύργος - Λαμπεία, ένα γραφικό ορεινό χωριό της Ηλείας, σαν τα -γνωστότερα- χωριά της Αρκαδίας (Δημητσάνα, Βυτίνα κλπ). Καμιά ώρα δρόμος, αρκετά στροφιλίκια με αξιοπρεπή γενικά άσφαλτο και φυσικά ανηφόρες. ΣΚΕΤΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ: τέλεια κρατήματα, άψογη στιβαρή αίσθηση από το αμάξωμα, μηδενικές κλίσεις στις στροφές, ακούραστα φρένα, δύναμη που έκανε τις ανηφόρες ίσωμα... Έχω κάνει 3000χλμ ήδη, και όμως χθες ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ! Όσοι μπράβοι δεν το έχετε κάνει ακόμα πάρτε τα βουνά και θα με θυμηθείτε!
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Αρα μόνο από αυτό θα το καταλάβω:διαφερει ο αριθμος κινητηρα. στα 150αρια ο αριθμος αυτος ειναι 198Α1000. ενω στα 120αρια ειναι καποιος αλλος που δεν τον θυμαμαι αυτην την στιγμη.
Από τα έγγραφα του αυτοκινήτου μπορώ να καταλάβω κάτι; Δηλ. από τον αριθμό πλαισίου ή το εγχειρίδιο χρήσης; Συγγνώμη που επιμένω σε αυτό αλλά πρόκειται εντός εβδομάδος να κλείσω ένα μεταχειρισμένο bravo dynamic t-jet με τα 150 άλογα όπως ισχυρίζεται ο πωλητής, μοντέλο 9/2007 με 25000χλμ. και με αρκετά εξτρά επάνω όπως ο διζωνικός κλιματισμός, πίσω ηλ. παράθυρα, πίσω αισθητήρα πάρκινκ, δερμάτινα καθίσματα και 17άρες ζάντες, με τιμή 15.000 ευρώ.
Φυσικά βρε εσείς, πως δεν το σκεφτήκαμε: στην ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΊΑΣ. Κοιτάς λοιπόν στο πεδίο Ρ.2 και εκεί γράφει την ισχύ του κινητήρα σε KW. 110 KW = 150 ίπποι, 88KW = 120 ίπποι. Το αυγό του Κολόμβου!
-
Με τον αριθμό σασί στο ePER θα τα δείς όλα... ακόμα και τι χρώμα είναι τα καθίσματα...
Fiat Bravο 2007