-
Οι τράπεζες είχαν κέρδη και πάνω από 150% και φέτος έχουν κέρδη, αλλά επειδή δεν είχαν τα αναμενόμενα κέρδη δηλώσανε κρίση!!!! και πλήρωνε τώρα Μ@λ@κ@ φορολογούμενε τα bonus των τραπεζικών..... Ρε Αϊ σιχτίρρρρ λέω 'γώ που παλεύω να τα βγάλω πέρα και μένω στων γονιών μου ακόμα, και άλλοι σκέφτονται πόσα εκατομμύρια bonus θα πάρουν. Ούστ ρεεεεεεεεεεεεε
-
Ο χρήστης Dimikonomou έγραψε:
Δηλ. τα 1.6 THP των Peugot, Citroen [ναι είναι μοτέρ BMW, αλλά το χρησιμοποιούν οι εταιρίες αυτές και πολύ καλά κάνανε για μένα][...]
πωω ρε φούστη μου πόσες φορές πρέπει να πούμε ότι εξελίχθηκαν από κοινού 50-50 ...; Πόσες ;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δηλ. τα 1.6 THP των Peugot, Citroen [ναι είναι μοτέρ BMW, αλλά το χρησιμοποιούν οι εταιρίες αυτές και πολύ καλά κάνανε για μένα][...]
πωω ρε φούστη μου πόσες φορές πρέπει να πούμε ότι εξελίχθηκαν από κοινού 50-50 ...; Πόσες ;
ντάξ' ρε σύ........... με ξέφυγε
-
Ο χρήστης Dimikonomou έγραψε:
Δηλ. τα 1.6 THP των Peugot, Citroen [ναι είναι μοτέρ BMW, αλλά το χρησιμοποιούν οι εταιρίες αυτές και πολύ καλά κάνανε για μένα][...]
πωω ρε φούστη μου πόσες φορές πρέπει να πούμε ότι εξελίχθηκαν από κοινού 50-50 ...; Πόσες ;
ντάξ' ρε σύ........... με ξέφυγε
απλά ρε συ έχω βαρεθεί να διαβάζω το ίδιο πράγμα.
-
Μιλάμε μόνο για την αυτοκινητοβιομηχανία SAAB που είναι κάτω από την GM ή και για τους υπόλοιπους κλάδους που έχουν να κάνουν με ηλεκτρονικά, αεροπλάνα κλπ κλπ?
-
Moνο τα αυτοκίνητα. Τα άλλα δεν ανήκουν στην GM.
-
Όπως έχει γίνει γνωστό από την πρώτη σελίδα μιλάμε για τη Saab Αutomobiles η οποία ανήκει στην GM και εξ'ου το πρόβλημα. Δε μιλάμε για τη Saab που κατασκευάζει αεροπλάνα και είναι μία τελείως ξεχωριστή και σουηδική εταιρεία. Έγινε γνωστό ότι η εταιρεία Saab αυτοκινήτων κατέθεσε αίτηση προστασίας από τους πιστωτές από τα Σουηδικά δικαστήρια και μέχρι το τέλος της ημέρας θα ξέρουμε αν θα γίνει δεκτή. Εφόσον γίνει δεκτή, η Saab θα προχωρήσει σε αναδιοργάνωση με χρηματοδότηση από την ίδια τη GM($400εκ.) αλλά και από πιθανούς ιδιώτες επενδυτές. Συνεπώς αν γίνει δεκτή η Saab προς το παρόν δεν κλείνει αλλά αναδιοργανώνεται.
-
Μια περίληψη της ιστορίας της SAAB
- 1958: The GT 750 is the first car fitted with headrests as standard.
- 1963: Saab becomes the first volume maker to offer diagonally-split dual brake circuits.
- 1969: Saab creates an ignition system near the gearbox, instead of behind the steering wheel like most cars.
- 1970: Saab introduces a 'world-first' - headlamp wipers and washers.
- 1971: Heated front seats are introduced, the first time in the world they are fitted as standard.
- 1971: Saab develops the impact-absorbing, self-repairing bumper.
- 1976: Saab was the first manufacturer to produce a turbo engine with wastegate to control boost.
- 1978: Saab introduces another 'world-first,' the passenger compartment air filter (pollen filter).
- 1980: Saab introduces Automatic Performance Control (APC), and an anti-knock sensor that allowed higher fuel economy and the use of lower grade fuel without engine damage.
- 1981: Saab introduces the split-field side mirror. This eliminates the drivers blind spot.
- 1982: Saab introduces asbestos-free brake pads.
- 1983: Saab introduces the 16-valve turbocharged engine
- 1985: Saab pioneers direct ignition, eliminating the distributor and spark plug wires.
- 1991: Saab introduces a 'light-pressure' turbo.
- 1991: Saab is the first manufacturer to offer CFC-free air-conditioning.
- 1991: Saab develops its 'Trionic' engine management system, equipped with a 32-bit micro-processor.
- 1993: Saab introduces the 'Sensonic clutch' and the 'Black Panel', later to be called the 'Night Panel'.
- 1993: Saab develops the 'Safeseat' rear passenger protection system.
- 1994: Saab introduces the 'Trionic T5.5' engine management system, its processor is a Motorola 68332.
- 1995: Saab presents an asymmetrically turbocharged V6 at the Motor Show in Frankfurt, Germany.
- 1996: Saab introduces active head restraints (SAHR), which help minimize the risk of whiplash.
- 1997: Saab introduces Electronic Brake-force Distribution
- 1997: Saab fits ventilated front seats to their new 9-5.
- 1997: Saab introduces ComSense; an alert delay feature that reduces the risk of distraction by briefly postponing lower priority alerts when the brakes or indicators are activated
- 2000: Saab introduces Saab Variable Compression, an engine in which the compression ratio is varied by tilting the cylinder head in relation to the pistons.
- 2002: Saab developed ReAxs System provides crisp steering feedback and contributes to enhanced driving stability in curves
- 2003: Saab introduces CargoSET; automatic storage well retraction for the convertible, a two-step tonneau action for quicker soft-top deployment
- 2008: Saab introduces Cross-wheel drive, an advanced all-wheel drive system with eLSD.
-
να τολμήσω να ρωτήσω πόσο σχέση μπορεί να έχει αυτό με την έτερη ευρωπαία της GM, την Opel?
Πολλά σενάρια έχουν ακουστεί και μου φαίνεται σαν οι Αμερικανοί να δοκίμαζαν το κλίμα. πάντως στην Σουηδία την είχαν σχεδόν ξεγραμμένη τη Saab, όπως μου μεταφέρουν οι εκεί πηγές μου. -
To θέμα είναι ότι το party τελείωσε και θα μπούμε όλοι σε μιά νέα λογική , ότι πρώτα αποκτούμε έσοδα και μετά κάνουμε έξοδα για κατανάλωση , ενώ προσπαθούμε και να αποταμιεύουμε λιγάκι . Το φτηνό δανεικό χρήμα τελείωσε οπότε όλοι θα πληρώσουμε το κόστος . Πολλοί βέβαια είμαστε και άξιοι της μοίρας μας , αλλά όλα εδώ πληρώνονται . Αυτό βέβαια το θέμα με τα δάνεια και γενικά τις τράπεζες , θα οδηγήσει τον κόσμο σε χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης . Αυτό σημαίνει ότι όσοι θα αγόραζαν μεγάλο αμάξι , θα πάνε σε μικρότερο , ενώ όσοι αγόραζαν μικρό δεν θα πάρουν καθόλου . Ορισμένοι απο τους δεύτερους , θα διαπιστώσουν με έκπληξη , ότι είναι φτηνότερο να κινήσαι με ΜΜΜ κυρίως , με ταξί όταν χρειάζεσαι και καμμιά φορά να νοικιάζεις αμάξι γιά τις εκδρομές σου από τό να πληρώνεις 400-600 € το μήνα γιά το πιό φτηνό αμάξι . (Αγορά , ασφάλεια , συντήρηση , τέλη και σε πολλές περιπτώσεις πάρκινγκ αφού αυτοί που έχουν αυτά τα αμάξια δεν μένουν και στο Ψυχικό) . ΄Αλλωστε οι πιό μεγάλοι σιγά σιγά , ξεπερνάμε την στέρηση που είχαμε τόσα χρόνια . Πιστεύω λοιπόν ότι θα δούμε μεγάλες αλλαγές στην ζωή μας και καλό είναι να προετοιμαζόμαστε όλοι γιά αυτές .
-
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... rt_id=9957
Μήπως τελικά θα επιβιώσει;Ο χρήστης criuser έγραψε:
To θέμα είναι ότι το party τελείωσε και θα μπούμε όλοι σε μιά νέα λογική , ότι πρώτα αποκτούμε έσοδα και μετά κάνουμε έξοδα για κατανάλωση , ενώ προσπαθούμε και να αποταμιεύουμε λιγάκι . ... Πιστεύω λοιπόν ότι θα δούμε μεγάλες αλλαγές στην ζωή μας και καλό είναι να προετοιμαζόμαστε όλοι γιά αυτές .Μακάρι να συμβούν αυτά που λες. Ίσως τότε να ξαναδώσουμε σημασία σε αξίες που παραμελήσαμε τελευταία,
τον πολιτισμό, την (πραγματική) παιδεία και μόρφωση, τη φιλία, την οικογένεια... -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Με εξαίρεση την Hyundai για όλες τις υπόλοιπες έχει ακουστεί ακόμα και από τις ειδήσεις ότι τα οικονομικά τους αποτελέσματα φέτος είναι τα χειρότερα της ιστορίας τους (ειδικά για την Toyota). Κοινώς χάνουν λεφτά. Για πόσο αντέχουν να χάνουν κανείς δεν ξέρει.
Τεχνολογικά έχουν μείνει πίσω και επιμένουν σε αναχρονιστικές λύσεις (πουσσαρισμένα ατμοσφαιρικά μοτέρ) που δεν οδηγούν πουθενά. Δεν έχουν κανένα αξιόλογο μοντέλο με σημαντική εμπορική επιτυχία ούτε κάποιο φρέσκο που να έχει τη δυναμική για κάτι τέτοιο (κάτι μόνο πάει να κάνει η Toyota με το iq).
Ούτε έχουν κάποιο φανατισμένο κοινό που να τους ακολουθεί στις επιλογές τους.Αίσθησή μου είναι ότι το μέλλον τους είναι αβέβαιο...προσωπικά δε θα επέλεγα να αγοράσω κάποιο προϊόν τους.
Ο ισχυρισμός αυτός είναι τουλάχιστον αστείος! Ειδικά το 'ειδικά για τη Toyota'. Δηλαδή πιστεύεις ότι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στο κόσμο, που για πρώτη φορά (μετά το '38?) παρουσιάσε ζημιές αλλά έχει περισσότερα cash reserves απ'όσα ζητάει ελεημοσύνη ολόκληρο το Detroit κινδυνεύει με αφανισμό;
Καλά να πάθουν οι ρουφιάνοι που σκότωσαν Celica και MR2 και δεν έχουν 'φανατισμένο κοινό' και που σταμάτησε τη Supra, όποιος δεν turbo θα πεθάνει λέμε!
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
To θέμα είναι ότι το party τελείωσε και θα μπούμε όλοι σε μιά νέα λογική , ότι πρώτα αποκτούμε έσοδα και μετά κάνουμε έξοδα για κατανάλωση , ενώ προσπαθούμε και να αποταμιεύουμε λιγάκι . Το φτηνό δανεικό χρήμα τελείωσε οπότε όλοι θα πληρώσουμε το κόστος .Το προβλημα ομως ειναι οτι εν πολλοις στην κριση οδηγηθηκαμε απο λανθασμενες πολιτικες και οχι τοσο απο δικες μας ενεργειες (ο μεσος πολιτης). Τωρα πολλοι (εργοδοτες-εταιριες) ορμουν/κινδυνολογουν/'φουσκωνουν' την κριση για να εκμεταλευτουν την κατασταση προς οφελος τους...Οποιος παντως εχει λογικη διαχειρηση δεν νομιζω να αλλαξει σημαντικα τις συνηθειες του, αντε να κανει καποιες μικρουποχωρησεις αλλα οχι τιποτα το τραγικο. Και (προσωπικα) στα ΜΜΜ θελω να παω γιατι θα με εξυπηρετουν πραγματικα, και οχι γιατι θα με εξαναγκασουν οι συνθηκες ή η πολιτικη της εξουσιας. Ολη αυτη την μιζερια δεν την προκαλεσα εγω, καποιοι αλλοι μου τη φορτωνουν στο κεφαλι μου...
Παντως, στο αυτοκινητιστικο κομματι, ανεξαρτητα απο τις προτιμησεις και τις αντιπαθειες μας (ολοι εχουμε), καθε αυτοκινητοβιομηχανια που κλεινει σημαινει μειωση των επιλογων μας. Και αυτο δεν ειναι καθολου καλο...
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=9957
Μήπως τελικά θα επιβιώσει;Kαι η συνεχεια:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... rt_id=9960
Παντως τα πραγματα ειναι εξαιρετικα δυσκολα.
Ειδικα αν συνεχιστει η παρουσα τιμολογιακη πολιτικη και τα νεα μοντελα δεν εχουν κατι πραγματικα νεο να προσφερουν.
Ιδωμεν... -
Sorry που θα γίνω λίγο μακάβριος αλλά σήμερα είσαι, αύριο δεν είσαι. Γι'αυτό καλό είναι να αγοράζεις αυτό που σου αρέσει και να μην το σκέφτεσαι τόσο πολύ.
-
[Το προβλημα ομως ειναι οτι εν πολλοις στην κριση οδηγηθηκαμε απο λανθασμενες πολιτικες και οχι τοσο απο δικες μας ενεργειες (ο μεσος πολιτης). Τωρα πολλοι (εργοδοτες-εταιριες) ορμουν/κινδυνολογουν/'φουσκωνουν' την κριση για να εκμεταλευτουν την κατασταση προς οφελος τους...]
Το θέμα είναι ότι την κρίση ΔΕΝ την δημιούργησαν οι Επιχειρηματίες αλλά κάποιοι υπάλληλοι που έπαιζαν τους επιχειρηματίες και οι οποίοι ρισκάριζαν ασύστολα γιατί δεν είχαν να χάσουν τίποτα αλλά μόνο το μισθουλάκο τους , ενώ αν κέρδιζαν τους περίμεναν τα bonus . Γι' αυτό θα επιβιώσουν όσες εταιρείες έχουν ανοικτά μυαλά και οι εργοδότες και οι εργαζόμενοι , γιατί ο ένας δεν υπάρχει χωρίς τον άλλο , όσο γιά τα ΜΜΜ καλό είναι να πάψουμε τα ψευτοκυριλίκια και να γυρίσουμε στην πραγματικότητα , όπως κάνουν και στην υπόλοιπη Ευρώπη . Η βλαχογκλαμουριά είναι καιρός να τελειώσει .
-
Το θέμα είναι ότι την κρίση ΔΕΝ την δημιούργησαν οι Επιχειρηματίες αλλά κάποιοι υπάλληλοι που έπαιζαν τους επιχειρηματίες και οι οποίοι ρισκάριζαν ασύστολα γιατί δεν είχαν να χάσουν τίποτα αλλά μόνο το μισθουλάκο τους , ενώ αν κέρδιζαν τους περίμεναν τα bonus . Γι' αυτό θα επιβιώσουν όσες εταιρείες έχουν ανοικτά μυαλά και οι εργοδότες και οι εργαζόμενοι , γιατί ο ένας δεν υπάρχει χωρίς τον άλλο , όσο γιά τα ΜΜΜ καλό είναι να πάψουμε τα ψευτοκυριλίκια και να γυρίσουμε στην πραγματικότητα , όπως κάνουν και στην υπόλοιπη Ευρώπη . Η βλαχογκλαμουριά είναι καιρός να τελειώσει .[/quote]
-
Ώρα ήταν να διαβάσουμε ότι την κρίση την δημιούργησαν οι ταμίες στις τράπεζες
έναν Γκρίσπαν τον έχεις ακουστά?
-
Σχέδιο Ανεξαρτησίας για τη Saab! H Saab έχει 6 εβδομάδες για να έλθει σε συμφωνία με τους πιστωτές και τους προμηθευτές της και να λειτουργήσει ανεξάρτητα από την General Motors. Στα πλαίσια της ανεξαρτητοποίησης ο σχεδιασμός, η μηχανολογική εξέλιξη και η κατασκευή όλων των αυτοκινήτων θα μεταφερθεί στη Σουηδία.Αν το υποβληθέν σχέδιο αναδιοργάνωσης γίνει δεκτό, τότε η εταιρεία θα έχει στη διάθεσή της 3 μήνες για να βρει την απαραίτητη για την αναδιοργάνωση χρηματοδότηση από τους επενδυτές. Μήπως γι'αυτό το σουηδικό κράτος αρνήθηκε να σώσει τη Saab...αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν η Saab από σήμερα είναι ανεξάρτητη (;) από τη GM και αν η GM δεν έχει κανένα δικαίωμα πλέον στη Saab...
-
Δεν υπάρχει καμία ΜΑ καμία περίπτωση το 2009 να επιβιώσει αυτοκινητοβιομηχανία σαν την SAAB μόνη της. (υπενθυμίζω 64Κ πωλήσεις στην Ευρώπη + 21Κ στην Αμερική).
Αυτο που ουσιαστικά γίνεται είναι ένα σταδιακό κλείσιμο με την ελπίδα να βρεθεί κάποιος επενδυτής που θέλει να χάσει τα χρήματα του, κατά προτίμηση το Σουηδικό κράτος ή κάποιος ελαφρόμυαλος άραβας.
Αλλα οι Σουηδοί δεν βλέπουν την SAAB όπως βλέπουμε εμείς την Ολυμπιακή και αναποφευκτά θα οδηγηθεί σε οριστική διάλυση.Είναι κρίμα τέτοια ιστορικά ονόματα να κλείσουν, αλλά δυστυχώς οι νόμοι της αγοράς ειναι αμίλεικτοι...
Για πολλούς βέβαια η SAAB έχει κλείσει εδώ και χρόνια... αφού τα σημερινά μοντέλα είναι απλά αμαξώματα σχεδιασμού Opel με κινητήρες FIAT... αφού το μόνο μοντέλο με κάποιες πωλήσεις ειναι το 9-3 1.9TiD ...
Τίτλοι τέλους για τη Saab;