-
Πάρτο, αφού σου κάνει σιγά τα λεφτά που θέλει.
-
Φιλε asmar στο αρχικο σου post αναφερεις οτι θα κανεις περιπου 2000km το μηνα δηλαδη 24000km το χρονο. Σε μια 3ετια δηλαδη το συγκεκριμενο megane το οποιο μαλιστα οπως το περιγραφεις δεν μοιαζει και με υποδειγμα καλοσυντηρημενου θα εχει γραψει συνολο γυρω στα 185000km.Μεχρι τοτε η λογικη λεει οτι κατι θα σου εχει βγαλει τα οποια οσο και καλο να του κανει η χρηση σε εθνικη οδο και οχι μεσα στην πολη δυσκολα θα τα αποφυγεις. Επισης μετα την 3ετια παλι αλλο αμαξι?? Να παρατηρησω επισης οτι μετα το terios τα περισσοτερα ανετα θα σου φαινονται. Λαμβανοντας λοιπον υποψην οτι ακομα και τα αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας ,δηλαδη της αμεσως μικροτερης των mondeo,passat σου κανει απο χωρους δεν εχω παρα να σου προτεινω focus 1.6, xsara 16v, και αν σε νοιζει αποκλειστικα η αξιοπιστια corolles και με χιλιομετρα το πολυ μεχρι τις 100000km και μετα το 2002.
Η μονη λογικη που μπορω να καταλαβω και να σε σπρωξει να παρεις το συγκεκριμενο megane ειναι να δωσεις τα 3,5χιλιαρικα που ζηταει και μετα να εχεις στην τζεπη αλλα 5χιλιαρικα να αντιμετωπισεις οτι βγαλει αν βγαλει το megane ή να παρεις αλλο αυτοκινητο με αυτα τα χρηματα σε καποια χρονια. ελπιζω να βοηθησα.
-
Στα ιδια λεφτα βρισκεις αντιστοιχης (αν οχι μικροτερης) ηλικιας xsara, με πιθανον λιγοτερα χλμ αλλα και λιγοτερα αλογα.
-
Εγώ θα ξαναπώ την πρόταση μου για μάζντα 323* όντας πολύ αξιόπιστο και περισσότερο απαξιωμένο από χόντα και τογίοτα. Το ίδιο περί απαξίωσης ισχύει και για το φόκους το οποίο έχει εξαιρετικό πάτημα και έχει αριστεύσει σε έρευνες αξιοπιστίας αλλά και πάλι δεν πιστεύω πως θα είναι τόσο αξιόπιστο όσο ένα γιαπωνέζικο φτιαγμένο στην ιαπωνία...
Τα ρενώ έχουν τραγική απαξίωση και απορώ το γιατί...
*κάτι σαν αυτό α http://www.car.gr/classifieds/cars/view/134661
-
μια χαρα ειναι το megane και πρόβληματα αξιοπιστίας εχούν τα megane II αλλα και γενικά όλα τα αυτοκίνητα, όχι μονο τα renault, και ειναι όντως πολύ ανετο το megane Ι.. κατι σε xsara picasso θα ηταν καλη φάση αλλά από αξιοπιστία που λέτε συνέχεια δεν ξερω
-
τα λεφτα του 323 ειναι τραγικα πολλα...ας παει σε καμια κορολλα...
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
μια χαρα ειναι το megane και πρόβληματα αξιοπιστίας εχούν τα megane II αλλα και γενικά όλα τα αυτοκίνητα, όχι μονο τα renault, και ειναι όντως πολύ ανετο το megane Ι.. κατι σε xsara picasso θα ηταν καλη φάση αλλά από αξιοπιστία που λέτε συνέχεια δεν ξερωO πατέρας μου έχει το Picasso με το 1.6 8V μοτέρ. Ψόφιο και ζορίζεται, αλλά είναι ευχάριστο, άνετο, καλοτάξιδο και απόλυτα αξιόπιστο. Μου αρέσει με λίγα λόγια (προσωπικό αυτοκίνητο έχω μια Άλφα 166) και δεν είναι με τίποτε βαρετό (όπως το αντίστοιχο Μεγκάν σενίκ). Με το 16V 1.600 Μοτέρ πρέπει να είναι πολύ καλό. Απέφυγε τα 1.8 μιας και πάσχουν λίγο από αξιοπιστία.
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
τα λεφτα του 323 ειναι τραγικα πολλα...ας παει σε καμια κορολλα...Μία γρήγορη αναζητηση εδώ λέει μάλλον το αντίθετο...
κορόλες
http://www.car.gr/classifieds/cars/?ca= ... o=&do=&nu=
323
http://www.car.gr/classifieds/cars/?ca= ... o=&do=&nu=Κοιτάζοντας τις κορόλες μόνο αυτή είναι φτηνή και οπτικά σε καλή κατάσταση (και G6) ωστόσο αξίζει να δείτε όλες τις φώτο τις αγγελίας
-
Για αυτό:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/200499
έχετε κάποιο σχόλιο από πιθανή εμπειρία;Το παραπάνω μπορώ να το πάρω στα 10000 ευρώ το οποίο έχει πολύ λίγα χλμ και είναι σε άριστη κατάσταση (τουλάχιστον έτσι φαίνεται).
-
Ο χρήστης asmar έγραψε:
Για αυτό:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/200499
έχετε κάποιο σχόλιο από πιθανή εμπειρία;Το παραπάνω μπορώ να το πάρω στα 10000 ευρώ το οποίο έχει πολύ λίγα χλμ και είναι σε άριστη κατάσταση (τουλάχιστον έτσι φαίνεται).
δες τι φθορα εχει το τιμονι. Μαλλον εχει 'γυρισμενα' χιλιομετρα το αυτοκινητο...
-
Υπάρχει βέβαια και η πιθανότητα τα υλικά στο τιμόνι να μην είναι και τα καλύτερα.
-
Έχω την εντύπωση ότι είναι με τον παλιό κινητήρα με τα 100 αλογάκια. Όσους κινητήρες Φόκους με 115 ίππους έχω δει έχουν διαφορετική διάταξη στην πολαπλή εισαγωγής...
-
Το πόσα άλογα βγάζει πως μπορώ να το δω όταν πάω από κοντά;
Σχετικά με τη φθορά στο τιμόνι, το μοντέλο είναι 2,5 ετών, και κατεβασμένα να έχει πόσα να έχουν κάνει;
Κάτι που μπορώ να κοιτάξω όταν πάω για να το δω από κοντά; Λέτε να το πάω σε κανένα εξουσιοδοτημενο συνεργείο ford να το κοιτάξουν;
Ευχαριστώ
-
Μόλις είδα ότι υπάρχει και το παρακάτω μοντέλο απλά δεν είναι η πιο πλήρης έκδοση:
http://www.car.gr/autosmart/cars/view/190887Και τα 2 φαίνεται να έχουν τον ίδιο κινητήρα, ξερει τελικά αν είναι κανείς 100 ή 115hp?
-
Ο χρήστης asmar έγραψε:
Σχετικά με τη φθορά στο τιμόνι, το μοντέλο είναι 2,5 ετών, και κατεβασμένα να έχει πόσα να έχουν κάνει;
Ευχαριστώσε 2,5 χρονια?
απο 20000 - 80000kmκαι το θεμα δεν ειναι αυτο, το θεμα ειναι γιατι να πληρωσεις ενα αμαξι με 80000km σα να εχει 11000?
-
Δεν είναι εξωφρενικές οι τιμές, τά φόκους απαξιώνονται ταχύτατα και για αυτό είναι φτηνά. Άν πάντως πάρεις το φόκους το 1.6 με Ti-VCT μιλάμε για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο το οποίο μπορείς να βρεις πολύ φτηνά. Πρόσεξε μόνο επειδή είναι τεράστιο μήπως δεν σε βολεύει στην πόλη...
Πάντως μην ψάχνεις για αυτοκίνητο στο Car.gr. Έχει πιο λίγα μοντέλα σε σχέση με τη χρυσή ευκαιρία και μάλλον πιο πολλούς μαντράδες.
-
@spiros, δεν διαφωνώ με αυτά που γράφεις απλά στην τιμή των 10k δεν έχω βρεί άλλο με αυτά τα χαρακτηριστικά. Ούτως ή άλλος δεν μπορούμε να είμαστε 100% σίγουροι ότι έχει κατεβασμένα από την φωτογραφία, τουλάχιστον έτσι φαντάζομαι.
Έχεις καμία πρόταση για το πως μπορώ να βγάλω άκρη αν όντως έχει πολλά κατεβασμένα χλμ;@travelman, θα πάω να πάρω και την Χρησή Ευκαιρία να δω και εκεί τι παίζει. Το θέμα μεγέθους δεν με απασχολεί καθόλου. Στο σπίτι μου έχω χώρο και για 3 φορτηγά να παρκάρουν (δεν έχω ψάξει ποτέ για θέση parking στα 3 χρόνια που μένω Άνω Γλυφάδα) και δεν κάνω σχεδόν καθόλου χλμ στην πόλη, κυκλοφορώ μόνο με τη μοτοσικλέτα ή το ποδήλατο.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.
-
Ο χρήστης asmar έγραψε:
@spiros, δεν διαφωνώ με αυτά που γράφεις απλά στην τιμή των 10k δεν έχω βρεί άλλο με αυτά τα χαρακτηριστικά. Ούτως ή άλλος δεν μπορούμε να είμαστε 100% σίγουροι ότι έχει κατεβασμένα από την φωτογραφία, τουλάχιστον έτσι φαντάζομαι.
Έχεις καμία πρόταση για το πως μπορώ να βγάλω άκρη αν όντως έχει πολλά κατεβασμένα χλμ;δε μπορω να σου πω τι παιζει με το συγκεκριμενο μοντελο, παντως εγω θα του ελεγα οτι 'θα το παω σε εναν δικο μου μαστορα για να δει και αν τα χλμ ειναι οκ'...
γενικα με τοσα λιγα χλμ που εχει δε θα πρεπει να εχει καμια φθορα στο εσωτερικο του.
επισης αν ειναι απο μαντρα, στο 80% των περιπτωσεων εχουν γυρισει κοντερ.
-
@asmar
έχεις ΠΜ -
Ο χρήστης asmar έγραψε:
Μόλις είδα ότι υπάρχει και το παρακάτω μοντέλο απλά δεν είναι η πιο πλήρης έκδοση:
http://www.car.gr/autosmart/cars/view/190887Και τα 2 φαίνεται να έχουν τον ίδιο κινητήρα, ξερει τελικά αν είναι κανείς 100 ή 115hp?
Το διασταύρωσα με τους συμφορουμίτες από το ford club. Και τα δύο αυτοκίνητα έχουν τον Zetec S, ο οποίος δεν έχει μεταβλητό χρονισμό και αποδίδει 100 άλογα. Μπορείς να παρεις το VIN Number που φαίνεται κα ιέξω από το αμάξι και να το τσεκάρεις στο Ford Etis, όπου θα σου βγάλει όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά + το επίπεδο εξοπλισμού.
Πρόταση για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για ταξίδια