Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C2 στρίβει;;;;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C2 στρίβει;;;;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    76
    279
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sado last edited by

      Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

      Παρασυρθήκαμε 'λίγο' έτσι?

      Δεν πειράζει.

      Ο φίλος μου με ρώτησε αν στρίβει σαν τα σαξόραλα.

      Εγώ έτυχε να οδηγήσω στο Σαββατοκύριακο στην Αγγλία το GT (1.6 VTR manual) και μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.
      Το sensodrive τι λέει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickpaip last edited by

        Να στρίβει σαν τα σαξόραλλα δεν το νομίζω, τουλάχιστον στην έκδοση VTR, εκτός αν περιμένει το VTS που αναμένεται.
        Δεν έχω δοκιμάσει το sensodrive αλλά απ'ότι διαβάζω αξίζει μόνο για χρήση στην πόλη...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilios last edited by

          Ο χρήστης sado έγραψε:

          Ο φίλος μου με ρώτησε αν στρίβει σαν τα σαξόραλα.

          Εγώ έτυχε να οδηγήσω στο Σαββατοκύριακο στην Αγγλία το GT (1.6 VTR manual) και μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.
          Το sensodrive τι λέει;

          To GT είναι μόνο δεξιοτίμονο. Βγήκε σε περιορισμένο αριθμό για να ομολογκαριστεί πιο γρήγορα το JWRC.

          Μελλοντικά μάλλον θα βγει με χειροκίνητο και το VTR όπως και το καινούργιο VTS.

          Απ'όσα έχω ακούσει (δεν το οδήγησα, δυστυχώς), έχει ελάχιστη σχέση με το Saxo σαν αίσθηση. Το Sensodrive σπάει νεύρα αν έχεις συνηθίσει σε χειροκίνητο. Επίσης μην ξεχνάμε το βάρος και το ηλεκτρικό τιμόνι.

          Άρα δε νομίζω ότι του κάνει, αν αυτές είναι οι προδιαγραφές που θέτει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης sado έγραψε:

            Παρασυρθήκαμε 'λίγο' έτσι?

            Δεν πειράζει.

            Ο φίλος μου με ρώτησε αν στρίβει σαν τα σαξόραλα.

            Εγώ έτυχε να οδηγήσω στο Σαββατοκύριακο στην Αγγλία το GT (1.6 VTR manual) και μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.
            Το sensodrive τι λέει;

            Στην αυτόματη λειτουργία δεν είναι ότι καλύτερο, μπερδεύεται, δεν ξέρει τι ταχύτητα να επιλέξει και έχει αργό kickdown. Στη χειροκίνητη βελτιώνονται τα πράγματα, αλλά τα ανεβάσματα είναι αργά και κάπως πιο γρήγορα τα κατεβάσματα.

            Στα C3 και Pluriel ταιριάζει, στο C2 που υποτίθεται ότι είναι πιο σπορτίφ, το αδικεί

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              artech last edited by

              Ξέρουμε τίποτα για το C2 με τον 1.4 16V; Δεν μπορώ να βρω πουθενά πληροφορίες!

              -sorry για το double post-

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kpsig moderator last edited by

                H ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ TOPGEAR

                The winner: Citroen C2 GT

                Fighting for space between Britney and Christina, one car has earned a place on every boy's bedroom wall. It's not a supercar, not a sports car, it's an affordable, insurable, hot-ish hatch.

                The clue's in the paintwork: WRC red with bright white alloys. The C2 GT is one of few cars that looks exactly right.There's no extraneous weight. The mirrors are manually adjusted and the spare wheel's gone.

                The 1.6-litre, 110bhp engine is the same as the C2 VTR's, but the GT's better and quicker. Thanks to cleaner shifts from a sharp, accurate manual gearbox,1.4 seconds has been chipped off the 0-62mph time. Up a tight, tortuous country lane, it feels livelier still - grippy, edgy, raucous, fun. The GT is even cheaper than the VTR. The campaign to persuade Citroen to build more than the limited run of 2,250 starts here.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Σας θυμίζει κάτι?
                  Εμένα μου θυμίζει τα πρώτα rallye ( τα καλύτερα από όλα για μένα ) απλά αυτό είναι κόκκινο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    machine22 last edited by

                    Πριν από δυο μήνες πήρα το VRT 1.4 – 74 HP.
                    Το αμάξι στρίβει περίεργα. Πολλές φορές νομίζω ότι δεν στρίβει καλά αλλά τελικά ανακαλύπτω ότι μπορεί να μπει και με τα διπλάσια. Ακόμα δηλαδή δεν το έχω μάθει, εκεί που υστερεί κατά την γνώμη μου είναι όταν έχουμε στροφές με λακκούβες και υψηλή ταχύτητα ( > 140 ) . μου δίνει την αίσθηση ότι «πετάει». Σε τέτοιες συνθήκες η βάρκα carina που έχω τα πάει καλλίτερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      to carina με καλα λαστιχακια και με γραμμες παει αερα.........

                      ΜΑΡΚΟ ΑΚΟΥΣ????

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Υπάρχει αυτοκίνητο που με καλά λάστιχα και γραμμές (και αρκετά άλογα για το βάρος του) που να μην πηγαίνει αέρα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pie13 last edited by

                          Στρίβει και παραστρίβει... Και εγώ παθαίνω το ίδιο πράγμα με τον machine...ενώ φοβάμαι ότι δεν θα στρίψει ορισμένες φορές, μετά καταλαβαίνω ότι μπορούσα να μπώ και με παραπάνω. Είναι και τα λάστιχα πολύ καλά,,,μη το παραβλέπουμε κ αυτό.

                          Και εγώ περιμένω το 90άρι αλλά δεν μπορεί να μου απαντήσει κανείς πότε και αν θα βγεί και με τι στανταρτς...!

                          Χειροκίνητες οι αλλαγές στο sensodrive αν και αργές, πολύ καλύτερες από τις αυτόματες τις δικές του. Όποιος θέλει άνεση πέρνει sensodrive, όποιος θέλει οδηγική απόλαυση πέρνει χειροκίνητο.it's simple

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tsilis last edited by

                            Πάσχει δηλαδή από αίσθηση?Τί φταίει,το τιμόνι,κάτι άλλο?
                            Γιατί σας δίνει την αίσθηση ότι δεν θα στρίψει,ενώ έχει τη δυνατότητα?
                            Για αναλύστε το λιγάκι οι κάτοχοι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              popol-ros last edited by

                              Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                              Υπάρχει αυτοκίνητο που με καλά λάστιχα και γραμμές (και αρκετά άλογα για το βάρος του) που να μην πηγαίνει αέρα;

                              μην αρπαζεσαι......δεν το ειπα για αυτο το λογο.......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kf last edited by

                                Καλημέρα,
                                σχετικά με το πότε θα δούμε το 90άρι μοτέρ των 1.400 κ.εκ. στο C2 η Citroen προς το παρόν τηρεί σιγή ιχθύος.
                                Μόλις έχουμε κάτι νεότερο θα το ανακοινώσουμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pie13 last edited by

                                  Κοίταξε φίλε tsilis...εγώ θεωρώ ότι το τιμόνι είναι πολύ ελαφρύ και στρίβει πανεύκολα ακόμα και με το μικρό το δαχτυλάκι. Ϊσως έιναι αυτό που μου δίνει την εντύπωση ότι δε θα στρίψει ενώ στρίβει απίστευτα καλά, και σίγουρα καλύτερα από το αντίστοιχο Polo.
                                  KF, thanx για την ενημέρωση άντε γιατι τα 75 δεν αντέχονται ! Ξέρουμε αν θα λέγετε VTS στα 1400 ή απλά θα σταματήσει να βγαίνει ο 75άρης?(γιατι το έχω ακούσει και αυτό)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                                    Υπάρχει αυτοκίνητο που με καλά λάστιχα και γραμμές (και αρκετά άλογα για το βάρος του) που να μην πηγαίνει αέρα;

                                    μην αρπαζεσαι......δεν το ειπα για αυτο το λογο.......

                                    Ούτε λόγος, popol@re! Πλάκα έκανα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      machine22 last edited by

                                      Ο χρήστης tsilis έγραψε:
                                      Πάσχει δηλαδή από αίσθηση?Τί φταίει,το τιμόνι,κάτι άλλο?
                                      Γιατί σας δίνει την αίσθηση ότι δεν θα στρίψει,ενώ έχει τη δυνατότητα?
                                      Για αναλύστε το λιγάκι οι κάτοχοι...

                                      Να το αναλύσω με τεκμηριωμένα δεν μπορώ γιατί ακόμα δεν έχω εξοικειωθεί με το αμάξι. Μπορώ να σας πω παραδείγματα όμως.

                                      1: Πήγαινα στον Κηφισό σε (αριστερή) στροφή με 140 + . ξαφνικά το αμάξι που ήταν δεξιά μου θεώρησε ότι πρέπει να μπει και στην δικιά μου λουρίδα …… τότε έκοψα το τιμόνι αριστερά, με τρόμαζε λίγο, έχω την εντύπωση ότι έγειρε κιόλας αλλά ακολούθησε ακριβώς την πορεία που του είπα.

                                      2 : Σε επαρχιακούς δρόμους (Καλύβια – Ανάβυσσος - Λαύριο) που έχει συνέχεια στροφές με κακή ποιότητα δρόμου βλέπω περίεργες αντιδράσεις . δηλαδή «χτυπάει» στις και νιώθω ότι χάνει την πρόσφυση στις λακκούβες (με στροφή ).

                                      3 : Φρένο σε στροφή . εκεί πάλι το βλέπω περίεργα το θέμα. Ναι μεν ακολουθεί σωστά την πορεία του τιμονιού αλλά …….

                                      Υ.Γ 1 .Η Citroen φαίνεται να έχει κάνει καλή δουλεία στο στήσιμο του αυτοκίνητου αλλά τα μειονεκτήματα του μικρού μεταξονίου υπάρχουν

                                      Υ.Γ. 2 έχω ένα πρόβλημα και δεν μπορώ να βολευτώ. Έχω την εντύπωση ότι το γκάζι είναι αρκετά βαθιά με αποτέλεσμα να πάει και το πόδι μου βαθιά. Όταν όμως πάω να πατήσω φρένο πατάω το σιδερικό που είναι πάνω από το φρένο με μειωμένη απόδοση φρεναρίσματος. Έτσι λοιπών έχω συνέχεια στο μυαλό μου αυτό το θέμα και προσπαθώ να έχω πιο έξω το πόδι στο γκάζι ώστε αν χρειαστεί φρενάρισμα πανικού να είμαι έτοιμος. Η Citroen (2 αντιπροσωπίες που ρώτησα )λέει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα για αυτό.
                                      Έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα ?

                                      Υ.Γ. 3 . τι το θέλανε αυτό το σύστημα να ανάβουν αυτόματα τα alarm σε δυνατό φρενάρισμα……

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 3
                                      • 4
                                      • 4 / 4
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr