Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 0
    • Groups 0

    machine22

    @machine22

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    machine22 Unfollow Follow

    Latest posts made by machine22

    • RE: C2 1400 VTR

      Δυστυχώς είναι 75 μουλάρια. Ενώ επειδή είναι οχταβαλβιδος τραβάει μια χαρά από χαμηλά όταν ξητήσεις κάτι παραπάνω από γκάζι δεν στο δίνει. Κρίμα γιατί το πλαίσιο σου δίνει παραπάνω ασφάλεια σε κράτημα, φρένα κ.τ.λ αν χρειαστεί.
      Το ηλεκτρονικό γκάζι κατά την άποψη μου λειτουργεί τέλεια. Αν δεν μου το λέγανε δεν θα το καταλάβαινα ότι δεν έχει ντίζα.
      Καλοτάξιδο και με προσεχτική οδήγηση. Έτσι και αλλιώς δεν σε εμπνέει για κάτι παραπάνω. Σε φοβίζει με τις κλίσεις στις στροφές και με την αίσθηση να φεύγει το πίσω μέρος στο φρενάρισμα. Ψυχολογικό είναι όμως. Όταν χρειαστείς το κάτι παραπάνω θα στο δώσει με απόλυτο έλεγχο.
      Υ.Γ.1. Αν ο κινητήρας παίζει 100-200 στροφές πάνω κάτω στην αρχή δεν είναι τίποτα. Αυτορυθμίζεται ο ροοστάτης του γκαζιού.
      Υ.Γ.2. Έχεις δοκιμάσει να πάς την πλάτη από κάποιο από τα μπροστινά καθίσματα τέρμα πίσω? Μια φορά το έκανα εγώ και μου πήρε μια ώρα να τα ξαναβάλω κανονικά!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      machine22
    • RE: Η θέση οδήγησης του αυτοκινήτου σας

      Η διάταξη στα πεντάλ στο c2 είναι επιεικώς απαράδεκτη. Αν το είχα καταλάβει απο πριν δεν ξέρω αν θα το έπαιρνα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      machine22
    • RE: CITROËN FORUM

      Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
      Δεν βολεύεσαι;;;;
      Τι ύψος έχεις;

      1.80 είμαι.
      Βασικά δεν με βολεύει καθόλου η διάταξη γκάζι- φρένο-συμπλέκτης. Αν δεν προσέξω όταν πατάω φρένο πατάω το σίδερο που είναι πάνω από το φρένο. Έλυσα το πρόβλημα αυτό βάζοντας 3 πεταλιέρες, την μία πάνω στην άλλη στο γκάζι ώστε να έρθει πιο έξω το δεξί πόδι στο γκάζι και έτσι πάει «αυτόματα» στην σωστή θέση στο πεντάλ του φρένου αν χρειαστεί. Τώρα όμως επειδή άλλαξε η διάταση είναι αρκετά κουραστικό «ειδικά στην πόλη»

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      machine22
    • RE: CITROËN FORUM

      Ξεφύγαμε λίγο από το Citroen forum

      Να ρωτήσω όσους έχουν δοκιμάσει το C2 αν βολεύονται από την θέση οδήγησης?
      Εγώ πάντως όχι !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      machine22
    • RE: CITROËN FORUM

      Ααααααααααχχχχχχχχ
      Πόσο κάνει ένας καθρέφτης για το C2?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      machine22
    • RE: Περι Opel [Θάψτε ελεύθερα!]

      Ο χρήστης lkar έγραψε:
      Να βγάλω κι εγώ τα αντι-οπελικά αισθήματα, δεν έχω οδηγήσει κανένα που να στρίβει (καί είναι αρκετά ). Κι από αίσθηση με τέτοιο τιμόνι και κιβώτια, άστα να πάνε

      Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
      Έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα στην εθνική και σε επαρχιακούς δρόμους με το astra sport (τριθυρο) του 2002 (όχι δικό μου) και έχει άψογο κράτημα. Ίσως βέβαια να οφείλετε στο ότι η συγκεκριμένη έκδοση έχει διαφορετικές αναρτήσεις από τα άλλα astra της τότε εποχής. Εκεί που υστερεί είναι στο φρένα και στο «κλιμακωτό» τιμόνι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      machine22
    • RE: Κεραια ραδιοφώνου

      Εγώ στο παλιό μου αυτοκίνητο είχα βάλει εσωτερική κεραία και η λήψη της ήταν απλά άψογη.
      Στο corsa που έχεις έχει ενσωματωμένο ή όχι ραδιοcd ? μπορείς να δοκιμάσεις με άλλο ραδιόφωνο να δεις αν το πρόβλημα είναι της κεραίας?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      machine22
    • RE: CAR AUDIO FORUM - 4TF

      Ο πυκνωτής σε σειρά με το ηχείο κόβει το DC, δηλαδή τις χαμηλές συχνότητες. Αφήνει μόνο τις ψηλές να περάσουν, αυτές δηλαδή που εκμεταλλεύεται το tweeter.
      Φαντάσου να πέρναγε και το μπάσο στο tweeter !!!!!
      Ολοκληρωμένη λύση πάντως είναι το crossover αλλά......

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      machine22
    • RE: Citroen C2 στρίβει;;;;

      Ο χρήστης tsilis έγραψε:
      Πάσχει δηλαδή από αίσθηση?Τί φταίει,το τιμόνι,κάτι άλλο?
      Γιατί σας δίνει την αίσθηση ότι δεν θα στρίψει,ενώ έχει τη δυνατότητα?
      Για αναλύστε το λιγάκι οι κάτοχοι...

      Να το αναλύσω με τεκμηριωμένα δεν μπορώ γιατί ακόμα δεν έχω εξοικειωθεί με το αμάξι. Μπορώ να σας πω παραδείγματα όμως.

      1: Πήγαινα στον Κηφισό σε (αριστερή) στροφή με 140 + . ξαφνικά το αμάξι που ήταν δεξιά μου θεώρησε ότι πρέπει να μπει και στην δικιά μου λουρίδα …… τότε έκοψα το τιμόνι αριστερά, με τρόμαζε λίγο, έχω την εντύπωση ότι έγειρε κιόλας αλλά ακολούθησε ακριβώς την πορεία που του είπα.

      2 : Σε επαρχιακούς δρόμους (Καλύβια – Ανάβυσσος - Λαύριο) που έχει συνέχεια στροφές με κακή ποιότητα δρόμου βλέπω περίεργες αντιδράσεις . δηλαδή «χτυπάει» στις και νιώθω ότι χάνει την πρόσφυση στις λακκούβες (με στροφή ).

      3 : Φρένο σε στροφή . εκεί πάλι το βλέπω περίεργα το θέμα. Ναι μεν ακολουθεί σωστά την πορεία του τιμονιού αλλά …….

      Υ.Γ 1 .Η Citroen φαίνεται να έχει κάνει καλή δουλεία στο στήσιμο του αυτοκίνητου αλλά τα μειονεκτήματα του μικρού μεταξονίου υπάρχουν

      Υ.Γ. 2 έχω ένα πρόβλημα και δεν μπορώ να βολευτώ. Έχω την εντύπωση ότι το γκάζι είναι αρκετά βαθιά με αποτέλεσμα να πάει και το πόδι μου βαθιά. Όταν όμως πάω να πατήσω φρένο πατάω το σιδερικό που είναι πάνω από το φρένο με μειωμένη απόδοση φρεναρίσματος. Έτσι λοιπών έχω συνέχεια στο μυαλό μου αυτό το θέμα και προσπαθώ να έχω πιο έξω το πόδι στο γκάζι ώστε αν χρειαστεί φρενάρισμα πανικού να είμαι έτοιμος. Η Citroen (2 αντιπροσωπίες που ρώτησα )λέει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα για αυτό.
      Έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα ?

      Υ.Γ. 3 . τι το θέλανε αυτό το σύστημα να ανάβουν αυτόματα τα alarm σε δυνατό φρενάρισμα……

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      machine22
    • RE: Citroen C2 στρίβει;;;;

      Πριν από δυο μήνες πήρα το VRT 1.4 – 74 HP.
      Το αμάξι στρίβει περίεργα. Πολλές φορές νομίζω ότι δεν στρίβει καλά αλλά τελικά ανακαλύπτω ότι μπορεί να μπει και με τα διπλάσια. Ακόμα δηλαδή δεν το έχω μάθει, εκεί που υστερεί κατά την γνώμη μου είναι όταν έχουμε στροφές με λακκούβες και υψηλή ταχύτητα ( > 140 ) . μου δίνει την αίσθηση ότι «πετάει». Σε τέτοιες συνθήκες η βάρκα carina που έχω τα πάει καλλίτερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      machine22
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr