-
Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
κατω απο 11000 fsi 1.4 δεν βρισκεις...
μη κοιτας ποσα ζητανε, μαθε ποσο πωλουνται τελικα...
Σωστο αλλα αυτο συμβαινει σε ολα τα αμαξια αυτη την εποχη ειδικα,τελικα φιλος μου πηρε 1.4 fsi 12000€.
12000? τι χρονολογία και πόσα χλμ?
Απο Γερμανια το εφερε,δεν θυμαμαι χιλιομετρα ή χρονολογια,παντως φαινοταν πενα και δεν εκανε κιχ,τωρα θα δουμε...
-
Αυτό που κάνει το VAG, να αλλάζει συνεχώς κινητήρες (έστω και εάν οι νέοι κινητήρες είναι εξαιρετικοί), δείχνει μια αδιαφορία για τους αγοραστές των οχημάτων της (εννοώ για την μεταπωλητική αξία των αυτοκινήτων της). Πως νιώθει κάποιος που αγόρασε το GOLF 1.6FSI ή το PASSAT 1.6 και τώρα τα 1400TSI έχουν πλήρως απαξιώσει το μοντέλο του?
Για κάποιους δε είναι και ψυχολογικό το θέμα όταν έχουν πληρώσει μια περιουσία και μετά από κάποιο χρονικό διάστημα προκύπτει ότι θα μπορούσαν να έχουν αγοράσει με τα ίδια ή λιγότερα χρήματα κάτι καλύτερο - το οποιο το βλέπουν στο δρόμο να το οδηγούν άλλοι.....
-
Ειδικά όταν έχεις αγοράσει φσι **ένα μήνα **πριν την έλευση των τσι
Εδώ δεν μπαίνω στη διαδικασία να σχολιάσω τον πωλητή (γιατί θα λογοκριθώ) ο οποίος είχε την υποχρέωση να ενημερώσει τον πελάτη και δεν το εκανε βεβαίως. -
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Αυτό που κάνει το VAG, να αλλάζει συνεχώς κινητήρες (έστω και εάν οι νέοι κινητήρες είναι εξαιρετικοί), δείχνει μια αδιαφορία για τους αγοραστές των οχημάτων της (εννοώ για την μεταπωλητική αξία των αυτοκινήτων της). Πως νιώθει κάποιος που αγόρασε το GOLF 1.6FSI ή το PASSAT 1.6 και τώρα τα 1400TSI έχουν πλήρως απαξιώσει το μοντέλο του?Για κάποιους δε είναι και ψυχολογικό το θέμα όταν έχουν πληρώσει μια περιουσία και μετά από κάποιο χρονικό διάστημα προκύπτει ότι θα μπορούσαν να έχουν αγοράσει με τα ίδια ή λιγότερα χρήματα κάτι καλύτερο - το οποιο το βλέπουν στο δρόμο να το οδηγούν άλλοι.....
καμια εταιρια δε μπορει (και δε τη συμφερει) να καθυστερησει τη τεχνολογια για να μην δυσαρεστηθουν οι υπαρχοντες πελατες.
το ιδιο συμβανει οχι μονο στους κινητηρες αλλα και στα ηλεκτρονικα και λοιπα μερη του καθε αυτοκινητου.
αλλωστε τη λυση της ακολουθουν σιγα σιγα παρα πολλοι Ευρωπαιοι κατασκευαστες απαξιωνοντας και αυτοι τα δικα τους παλαιωτερα μοντελα...
εαν ηταν διαφορετικα δε θα υπηρχε προοδος ειναι απλο.
επισης στις πολιτισμενες χωρες που το αυτοκινητο ειναι απλο καταναλωτικο αγαθο και οχι 'επενδυση' ή 'κομπλεξ' οπως ειναι για τον Ελληνα, οι εξελιξεις αυτες ουτε καν σχολιαζονται σε επιπεδο απαξιωσης. Ακριβως οπως και ο Ελληνας δε σχολιαζει το γεγονος οτι το laptop που πηρε πριν 1 χρονο 2000€ τωρα κανει 600€.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
καμια εταιρια δε μπορει (και δε τη συμφερει) να καθυστερησει τη τεχνολογια για να μην δυσαρεστηθουν οι υπαρχοντες πελατες.το ιδιο συμβανει οχι μονο στους κινητηρες αλλα και στα ηλεκτρονικα και λοιπα μερη του καθε αυτοκινητου.
αλλωστε τη λυση της ακολουθουν σιγα σιγα παρα πολλοι Ευρωπαιοι κατασκευαστες απαξιωνοντας και αυτοι τα δικα τους παλαιωτερα μοντελα...
εαν ηταν διαφορετικα δε θα υπηρχε προοδος ειναι απλο.
επισης στις πολιτισμενες χωρες που το αυτοκινητο ειναι απλο καταναλωτικο αγαθο και οχι 'επενδυση' ή 'κομπλεξ' οπως ειναι για τον Ελληνα, οι εξελιξεις αυτες ουτε καν σχολιαζονται σε επιπεδο απαξιωσης. Ακριβως οπως και ο Ελληνας δε σχολιαζει το γεγονος οτι το laptop που πηρε πριν 1 χρονο 2000€ τωρα κανει 600€.
Δεν είναι ακριβώς έτσι.
Κάθε εταιρεία πρέπει να σέβεται τους πελάτες της ώστε αυτοί να ξαναγοράσουν το αυτοκίνητό της. Ίσως για κάποιους αυτό είναι σημαντικό κριτήριο. Αν αντικαθίστατο κάθε χρόνο ένα μοντέλο, θα το αγοράζε το ίδιο το καταναλωτικό κοινό?Επίσης, άλλο τα ηλεκτρονικά, που άλλωστε δεν ανανεώνονται στον κύκλο ζωής ενός μοντέλου (δεν το έχουμε δει τουλάχιστον αυτό ακόμα), πολύ περισσότερο άλλο τα laptop, άλλο ο κινητήρας που είναι αυτό που ουσιαστικα κατηγοριοποιεί ένα μοντέλο.
Σύμφωνοι, να μην καθυστερεί η τεχνολογία. Όμως εδώ δεν πρόκειται για πρόοδο, αλλά περισσότερο για marketing και ίσως για ξεφόρτωμα στοκ παλαιών κινητήρων - πιθανολογώ ότι η τεχνολογία υπήρχε αλλά επέλεξαν να την λανσάρουν κανα δυο χρόνια αργότερα για να οδηγήσουν τους καταναλωτές στην αγορά των απλών 1600cc.
Τέλος, σε όλες τις χώρες η μεταπωλητική αξία παίζει ρόλο (ακόμα και στις 'πολιτισμένες') - αρκεί να δείτε σε (αγγλικά) sites, όπου γίνεται review νέων μοντέλων, το banner 'πόσο θα αξίζει μετά από 3 χρόνια?').
-
Για μένα απαξίωση δεν είναι να βγάζει μια εταιρία έναν καινούριο κινητήρα... Απαξίωση είναι να αλλάζει την τιμολογιακή της πολιτική (βλέπε σουμπαρού ιμπρέζα, το δίλιτρο κόστιζε 25000+ και σε μια νύχτα πέρυσι επανατιμολογήθηκε στα 19990!!!!!!).
Θα τους έκανα μήνυση αν το είχα πάρει με την πρώτη τιμη!
Εμείς μάλλον τα απαξιώνουμε τα αυτοκίνητα μας γιατί έχουμε βολευτεί (που να το πουλάω τώρα, δώστο στην αντιπροσωπεία ανταλλαγή να φύγει!) και μας τα παίρνουνε κοψοχρονιάς (άκουσον άκουσον 2,5 χρονών αυτοκίνητο να τιμολογείται μισοτιμής!!!! )
Προσπάθησε να το δώσεις μόνος σου και θα δεις πως θα πιάσεις πολύ καλύτερη τιμή!Σόρυ που σας κουράζω αλλά τώρα θυμήθηκα πέρυσι σκηνικό σε αντιπροσωπεία που ρωτούσα για το Μάζντα 3 και μου το αφήνανε 18500. Οπότε φιλαράκι που έχει το ίδιο αυτοκίνητο 3 ετών λέει του πωλητή, πόσο το παίρνεις για να πάραγγείλω το 6 και του λέει 9000. Πετάγομαι και του λέω, όπα φίλε, άμα είναι να πάρουμε αυτοκίνητο που σε 3 χρόνια θα έχει χάσει το μισό της αξίας του τι κάνουμε? Στα 6 χρόνια το χαρίζω? Άλλαξε δεκαπέντε χρώματα! Και δεν είναι έτσι, το δικό σου θα είναι καλύτερο και άλλες σαχλαμάρες!
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Αυτό που κάνει το VAG, να αλλάζει συνεχώς κινητήρες (έστω και εάν οι νέοι κινητήρες είναι εξαιρετικοί), δείχνει μια αδιαφορία για τους αγοραστές των οχημάτων της (εννοώ για την μεταπωλητική αξία των αυτοκινήτων της). Πως νιώθει κάποιος που αγόρασε το GOLF 1.6FSI ή το PASSAT 1.6 και τώρα τα 1400TSI έχουν πλήρως απαξιώσει το μοντέλο του?Για κάποιους δε είναι και ψυχολογικό το θέμα όταν έχουν πληρώσει μια περιουσία και μετά από κάποιο χρονικό διάστημα προκύπτει ότι θα μπορούσαν να έχουν αγοράσει με τα ίδια ή λιγότερα χρήματα κάτι καλύτερο - το οποιο το βλέπουν στο δρόμο να το οδηγούν άλλοι.....
για όλους τους παραπάνω ..... να μην αγοράσουν ποτέ αυτοκίνητο, πάντα σε λίγο καιρό θα υπάρχει ένα καλύτερο σε όλους τους τομείς. ΟΤΑΝ αποφασίσουμε ότι και το αυτοκίνητο είναι ένα διαρκές καταναλωτικό προϊόν, ΙΣΩΣ κάνουμε και διαφορετικές αλλαγές ... ΙΣΩΣ, αγοράζουμε όλοι μας μτχ σε πολύ χαμηλή τιμή ή leasing, για να κάνουμε την δουλεία μας και όχι για να πουλάμε, μούρη στο γείτονα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
επισης στις πολιτισμενες χωρες που το αυτοκινητο ειναι απλο καταναλωτικο αγαθο και οχι 'επενδυση' ή 'κομπλεξ' οπως ειναι για τον Ελληνα, οι εξελιξεις αυτες ουτε καν σχολιαζονται σε επιπεδο απαξιωσης. Ακριβως οπως και ο Ελληνας δε σχολιαζει το γεγονος οτι το laptop που πηρε πριν 1 χρονο 2000€ τωρα κανει 600€.Tι επιχειρήματα είναι αυτά. Τα αυτοκίνητα στη Γερμανία έχουν περίπου την ίδια τιμή με την Ελλάδα. Ο βασικός μισθός στην Ελλάδα είναι κάτω από 700Ε.Άρα για να πάρεις ένα αυτοκίνητο χρειάζεσαι 30 μηνιάτικα.Στη Γερμανία ο βασικός μισθός είναι τουλάχιστον 1.400Ε.Άρα χρειάζεσαι 15 μηνιάτικα.Αναλογικά αν κόστιζε ένα Golfaki καινούριο στην Ελλάδα 10.000Ε θα τα αλλάζαμε και εμείς σαν τα πουκάμισα. Δεύτερον οι Έλληνες πτυχιούχοι αμοίβονται ελάχιστα.Οι περισσότεροι κοντά στο βασικό μισθό.Στη Γερμανία παίρνουν τουλάχιστον 2.500Ε.Άρα χρειάζεσαι 8 μηνιάτικα για να αλλάξεις αυτοκίνητο. Τρίτον και τελευταίο οι ταχύτητες των επεξεργαστών των υπολογιστών διπλασιάζονται κάθε 18 μήνες σύμφωνα με το γνωστό νόμο που ισχύει και επαληθεύεται από τη δεκαετία του 1960.Σου φέρνω ένα άλλο παράδειγμα.Αν αγοράσεις ένα καινούριο σπίτι σε δύο χρόνια θα έχεις χάσει το 50% της αρχικής του αξίας; Φυσικά ΟΧΙ , αλλά όλα αυτά δεν είναι συγκρίσιμα μεταξύ τους γιατί είναι διαφορετικά αγαθά. Άρα δεν είναι θέμα ''πολιτισμού'' αλλά διαφορά μισθών-αγαθών.Στην Αμερική αλλάζουν εύκολα τα αυτοκίνητα για άλλο λόγο , γιατί είναι πάμφθηνα. Παλιά κοροιδεύατε τους Ιάπωνες και τους Κορεάτες γιατί ανά δύο χρόνια βγάζαν καινούριο μοντέλο και απαξίωναν το προηγούμενο.Αυτό ισχύει και τώρα , εκεί που υπήρχαν οι 1.6 FSi , βγήκαν οι ΤSi με τα 140 και τώρα με τα 160.Αυτό είναι καλό για τους νέους αγοραστές και όχι για αυτούς με τα FSi και τα 115.Εγώ που είμαι νέος αγοραστής και ψάχνω για μεταχειρισμένο τι θα προτιμήσω;Φυσικά αυτό με τα 140 ή τα 122.
Για να με δελεάσει ο πωλητής που δίνει το FSi με τα 115 θα πρέπει να ρίξει τη τιμή για να είναι ελκυστικό και να μπω σε δίλημμα αν αξίζουν τα παραπάνω λεφτά.
Αυτή είναι η αλήθεια και ας μην αρέσει σε μερικούς. -
ναι ομως πώς θα πουλουσε το vag χωρις τους tsi??τι παραπανω θα ειχε να παρουσιασει σε σχεση με τον ανταγωνισμο..
(οι 1.6 fsi συγκεκριμενα ηταν για τα μπαζα)
μη κοροιδευομαστε, οσες εταιρειες εχουν λεφτα ανανεωνονται οσο πιο συχνα μπορουν αλλιως τις τρωει η μαρμαγκα..ακομα και η AR τωρα που ετοιμαζεται να βαλει τους 1.8Τ στις 159 ,το κανει για να πουλησει..
οσοι πηραν τους 2.2, κριμα τι να κανουμε??ας τους παντρευτουν..να μη πουλησει δηλαδη οσο περισσοτερο μπορει,για να μην νιωθουν ασχημα οσοι αγορασαν ατμοσφαιρικα??
δε γινονται αυτα και κανεις δε δουλευει για τη ψυχη της μανας του.. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι ομως πώς θα πουλουσε το vag χωρις τους tsi??τι παραπανω θα ειχε να παρουσιασει σε σχεση με τον ανταγωνισμο..
(οι 1.6 fsi συγκεκριμενα ηταν για τα μπαζα)
ακομα και η AR τωρα που ετοιμαζεται να βαλει τους 1.8Τ στις 159 ,το κανει για να πουλησει..οσοι πηραν τους 2.2, κριμα τι να κανουμε??ας τους παντρευτουν..
να μη πουλησει δηλαδη οσο περισσοτερο μπορει,για να μην νιωθουν ασχημα οσοι αγορασαν ατμοσφαιρικα?? δε γινονται αυτα και κανεις δε δουλευει για τη ψυχη της μανας του..Μα αυτό λέμε , είναι καλό για τους νέους αγοραστές , επιπλέον κίνητρο , άρα περισσότερες πωλήσεις και καλό για την εταιρεία.
Για τους παλιούς αγοραστές είναι κακό.Θα μπορούσε το Vag , να παρουσιάσει τους ΤSi στο Golf VI ή Αlfa Romeo τον 1.8ΤΒ στην αντικαταστάτρια της 159.
Άλλο είναι να κοιτάς για μεταχειρισμένο Golf V και να πρέπει να διαλέξεις χρονολογία (2003 , 2004 κτλ.) και άλλο να υπάρχει π.χ Golf V του 2006 με FSi και ΤSi.
Tι δεν καταλαβαίνεις;Ή χαίρεσαι αν το κάνουν και οι Ιταλοί (ΑR).Η ΑR έφτασε στο άλλο άκρο να έχει 10 χρόνια στην αγορά το ίδιο μοντέλο.Η BMW και η ΑUDI γιατί δεν αλλάζουν τα μοντέλα τους συχνά;Η ΒΜW δεν έβγαλε σε συνεργασία με τη PSA τον 1.6Τ με 150 άλογα.Γιατί δεν το έβαλε στην 116; -
Και η Mito πχ σε λίγους μήνες θα έχει τους ίδιους κινητήρες...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Και η Mito πχ σε λίγους μήνες θα έχει τους ίδιους κινητήρες...1ον Τον 1.8ΤΒ θα τον έχει η ΜΙΤΟ GTA με 230 άλογα
2ον Δεν υπάρχει κινητήρας 1.8 αυτή τη στιγμή στη ΜΙΤΟ.
3ον Στην περίπτωση της ΜΙΤΟ έχουμε συμπλήρωση της γκάμας και όχι αντικατάσταση κινητήρα.
Ξεκολλήστε με το κόμπλεξ σας για την Αlfa Romeo , τα αυτοκίνητα της και η ιστορία της δε συγκρίνονται με Volkswagen.To μόνο αγωνιστικό της VW που πήρε πρωτάθλημα είναι ο ΧΕΡΜΠΙ. -
πραγματικα γελασα με κατι περα ως περα αληθινο!
-
ΩΧΧΧ!!!
Θα ξεφύγουμε πάλι!!! -
ενώ η alfa τα τελευταία χρόνια αγωνίζεται στη f1, στο wrc, στο dtm, στο btcc.... τα έχει σαρώσει όλα
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
ενώ η alfa τα τελευταία χρόνια αγωνίζεται στη f1, στο wrc, στο dtm, στο btcc.... τα έχει σαρώσει όλααστο φιλε μην πιασουμε κουβεντα γιαυτο το θεμα.θα στεναχωρεθεις.
-
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
ναι ομως πώς θα πουλουσε το vag χωρις τους tsi??τι παραπανω θα ειχε να παρουσιασει σε σχεση με τον ανταγωνισμο..
(οι 1.6 fsi συγκεκριμενα ηταν για τα μπαζα)
ακομα και η AR τωρα που ετοιμαζεται να βαλει τους 1.8Τ στις 159 ,το κανει για να πουλησει..οσοι πηραν τους 2.2, κριμα τι να κανουμε??ας τους παντρευτουν..
να μη πουλησει δηλαδη οσο περισσοτερο μπορει,για να μην νιωθουν ασχημα οσοι αγορασαν ατμοσφαιρικα?? δε γινονται αυτα και κανεις δε δουλευει για τη ψυχη της μανας του..Μα αυτό λέμε , είναι καλό για τους νέους αγοραστές , επιπλέον κίνητρο , άρα περισσότερες πωλήσεις και καλό για την εταιρεία.
Για τους παλιούς αγοραστές είναι κακό.Θα μπορούσε το Vag , να παρουσιάσει τους ΤSi στο Golf VI ή Αlfa Romeo τον 1.8ΤΒ στην αντικαταστάτρια της 159.
Άλλο είναι να κοιτάς για μεταχειρισμένο Golf V και να πρέπει να διαλέξεις χρονολογία (2003 , 2004 κτλ.) και άλλο να υπάρχει π.χ Golf V του 2006 με FSi και ΤSi.
Tι δεν καταλαβαίνεις;Ή χαίρεσαι αν το κάνουν και οι Ιταλοί (ΑR).Η ΑR έφτασε στο άλλο άκρο να έχει 10 χρόνια στην αγορά το ίδιο μοντέλο.Η BMW και η ΑUDI γιατί δεν αλλάζουν τα μοντέλα τους συχνά;Η ΒΜW δεν έβγαλε σε συνεργασία με τη PSA τον 1.6Τ με 150 άλογα.Γιατί δεν το έβαλε στην 116;στη bmw ειναι κομπλεξες και δεν ηθελαν να βαλουν κινητηρα που εβγαλαν με το psa,θα προτιμησουν να βαλουν κινητηρα που θα βγαλουν με τη fiat(ισως)
η αudi συγκεκριμενα αλλαζει τα μοντελα της αρκετα συχνα και οποιος αλλαζει τα μοντελα του συχνα κανει πολυ καλα για μενα για τους εξης λογους:
1)γιατι εμενα δε με νοιαζει ποσο θα κανει το αυτοκινητο μου μεταχειρισμενο,θα το κρατησω τοσο πολυ που οταν ειναι να το πουλησω θα ειναι ετσι κι αλλοως παλιατζουρα(τα s3 ετσι κι αλλιως εχουν παραδοσιακα καλη μεταπωλητικη αξια στη χωρα μας )
2)θελω οι εταιρειες να εχουν λεφτα για να πηγαινει μπροστα η τεχνολογια..δε θα σε χαλαγε να ειχες εναν πιο συγχρονο κινητηρα στα ιδια λεφτα??δεν εχεις ομως γιατι η fiat ακομα δεν εχει ανακαλυψει τον αμεσο ψεκασμο στα turbo!!!
3)εγω ετσι κι αλλιως και αυριο να βγει καλυτερο s3 ή ενα πολυ καλυτερο R20 δε θα τσιμπησω,θα κρατησω αυτο που εχω γιατι δεν πεταω ποτε τιποτα,δεν πουλαω ποτε τιποτα και μεχρι και το τελευταιο και πιο ασημαντο πραγμα που μου ανηκει, το κραταω μεχρι να βγαλει οσο δε γινεται τα λεφτα του.
(κινητο πηρα οταν το παλιο σταματησε να ανοιγει ,οχι μολις μου εβγαλε το πρωτο προβληματακι και σιγουρα οχι οταν βγηκε το νεο μοντελο)
4)οταν λοιπον σε πολλα χρονια θα παω να ξαναπαρω αυτοκινητο,αν η συγκεκριμενη εταιρεια συνεχισει να τα πηγαινει καλα θα παρω 20 φορε καλυτερο αυτοκινητο απο το σημερινο μου
ο κατοχος της 147 τι μπορει να παρει....???
α ναι ΤΙΠΟΤΑ!!!ο κατοχος της λαντσια τι μπορουσε να παρει τοσα χρονια....????
παλι ΤΙΠΟΤΑ!!!και οταν βγηκε τελικα βγηκε στα βιαστηκα(οπως εχουν πει κι αλλοι εδω μεσα) ηταν ενα premium μοντελο με ωραια υλικα μεσα μεν,αλλα με ημιακαμπτο και κινητηρες πολυ πιο πισω απο τον ανταγωνισμο.
ενα rebadged bravo με ομορφο εσωτερικο με λιγα λογια...εσυ προφανως εισαι ικανοποιημενος σαν πελατης,εγω δε θα ημουν στη θεση σου...
-
Κρατάω τα ποστ σας. Όταν θα βγουν οι Multiair τα ξαναλέμε...
-
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
Και η Mito πχ σε λίγους μήνες θα έχει τους ίδιους κινητήρες...
1ον Τον 1.8ΤΒ θα τον έχει η ΜΙΤΟ GTA με 230 άλογα
2ον Δεν υπάρχει κινητήρας 1.8 αυτή τη στιγμή στη ΜΙΤΟ.
3ον Στην περίπτωση της ΜΙΤΟ έχουμε συμπλήρωση της γκάμας και όχι αντικατάσταση κινητήρα.
Ξεκολλήστε με το κόμπλεξ σας για την Αlfa Romeo , τα αυτοκίνητα της και η ιστορία της δε συγκρίνονται με Volkswagen.To μόνο αγωνιστικό της VW που πήρε πρωτάθλημα είναι ο ΧΕΡΜΠΙ.το R8 δεν ειναι VW???εεε??
οπως και η lancia+AR ΔΕΝ ειναι FIAT -
Αυτή η προγονοπληξία δεν έχει όρια τελικά.
Αγορά σβέλτου μικρομεσαίου έως 22Κ