Feb 21, 2004, 5:28 PM

Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:

Επανέρχομαι με τις εντυπώσεις μου απο το Test Drive του X-Trail...

Το αυτοκίνητο όπως είπα έχει πολύ ποιοτικό εσωτερικό. Οι τριγμοί απουσιάζουν εντελώς (ακόμα και στο χώμα).

Στην άσφαλτο πιστεύω ότι πάει καλύτερα απο το RAV και χειρότερα απο το Forester. Παρατήρησα και αρχετούς θορύβους στην εθνική λόγω αεροδυναμικής πιθανότατα.

Είναι αξιοπρεπές αυτοκίνητο, μπορείς να κάνεις προσπέραση με σχετική άνεση. Το τιμόνι σου δίνει πληροφορίες για το δρόμο (σε σχέση με το RAV).

Εκτός δρόμου σε χωράφι οργωμένο - ψιλόβρεχε κι όλας - πέρασε με σχετική άνεση απο ψιλα νεροφαγώματα χωρίς να δείχνει να κολλάει πουθενά. Με άλλα λάστιχα πιθανότατα τα πράγματα θα ήταν αρκετά καλύτερα.
Το πρόβλημα είναι ότι στην πίσω πλευρά το καζανάκι της εξάτμισης είναι πολύ χαμηλά και πονάει η ψυχή σου με αυτά που ακούς να χτυπάνε απο κάτω... Στο subaru δεν φαινόταν να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

Οσο για το ταμπλό το οποίο βρίσκεται στη μέση, θα έλεγα ότι τελικά μου άρεσε κι όλας. Είναι πρακτικό.

Επόμενη κίνηση να δοκιμάσω το Jerokee με κάποιον τρόπο. (Ισως να το νοικιάσω) Η αντιπροσωπεία πάντως δεν κάνει test drive.

Ετσι μέχρι στιγμής φάινεται να παίζουν τα Subaru Forester & Nissan X-Trail με κύριο ανταγωνιστή το Cherokee.

Λόγω της διαφοράς τιμής μεταξύ των τριών τα πράγματα αρχίζουν και δυσκολεύουν λόγω του ότι το Subaru με τα extras βγαίνει στα 32.500, to Nissan στα 35.000 και το Jeep στα 38.000

Αρα τώρα βγάζουμε τα μολυβια και αρχίζουμε και μετράμε τα λεφτά μας...

Θα επανέλθω.

Το μεγάλο μειονέκτημα του X-Trail είναι τα 1500+ κιλά βάρος.
Όπως και να το κάνεις φαίνονται παντού.
Εντός δρόμου γιατί ψοφάνε τα 140 άλογα και φαίνονται λιγότερα από τα 125 και εκτός, διότι σε συνδιασμό με την έλλειψη αργού, όταν πας να ανέβεις μεγάλη κλίση (>30) θα κρεμάσει. Θυμίζω το αντίστοιχο τεστ σε περιοδικό, που είχε βγει τελευταίο το Nissan και 1ο το Subaru Forester X. Το turbo δεν έπαιζε....

Δηλαδή ανάμεσα σε X-TRAIL και Maverick τι θα επέλεγες ? Maverick (1400 κιλά και 124 άλογα )