Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί Ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 15
    • 16
    • 5 / 16
    Περί αυτοκίνησης
    34
    308
    6513
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rx8_drifter last edited by

      Ο χρήστης mjacob έγραψε:

      Όπου δεν υπάρχει καλώδιο ρεύματος υπάρχει μπαταρία άρα σαφώς όλοι θέλουν καλύτερες μπαταρίες αφού δεν υπάρχει ασύρματος τρόπος μεταφορά ρεύματος.

      Υπάρχει, αλλά είναι για μικρές αποστάσεις και λίγα watt. Νομίζω μέχρι φόρτιση laptop ή κινητού είχαν βγάλει.

      Δοκιμαστικά είναι εφικτά και τερατώδη συστήματα ασύρματης μεταφοράς ενέργειας, αλλά εκεί έχουν το πρόβημα μην τύχει και αστοχήσει η ακτίνα ή παρεμβληθεί κανείς [και είναι τερατώδες και το κόστος].

      ΤΟ θέμα απασχολεί ερευνητικά το γκρούπ μας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Εδώ και χρόνια φορτίζω την οδοντόβουρτσα χωρίς να ακουμπάνε ηλεκτρικές επαφές. Μου είχε κάνει εντύπωση όταν την πρωτοπήρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Ο χρήστης leonp έγραψε:
          Εδώ και χρόνια φορτίζω την οδοντόβουρτσα χωρίς να ακουμπάνε ηλεκτρικές επαφές. Μου είχε κάνει εντύπωση όταν την πρωτοπήρα.

          και εγώ το ίδιο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mjacob last edited by

            Εγώ πάντως για λίγα watt είχα δει κανονικό ασύρματο σύστημα. Στο in.gr και σε περιοδικά.

            Μια τυπωμενη κεραία σε ένα patchάκι που κολλάει στην πρίζα στον τοίχο, και άλλο ένα που κολλάει στη συσκευή.
            Έπιανε μέχρι 3-5 μέτρα αν δεν κάνω λάθος.

            Για MW έχουν δοκιμάσει απ' όσο ξέρω (μπορεί να είναι και σε simulation και να κάνω λάθος) δορυφορική ζεύξη laser( ; ).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsekgr last edited by

              αυτο που θελω να πω εγω ειναι οτι η αυτοκινητοβιομηχανια εαν ειχε προσανατολιστει απο την αρχη στην
              ηλεκτροκινηση τα πραγματα θα ηταν εντελως διαφορετικα τωρα.
              φανταστητε ολη η ερευνα που εχει γινει εως τωρα για Μ.Ε.Κ. (βενζινα, diesel κλπ) εαν ειχε γινει για ηλεκτρικα μοτερ θα ηταν τωρα 100 χρονια μπροστα απο οτι ειναι τωρα τα ηλεκτρικα κλαρκ.
              το 1910 ενα αυτοκινητο ειχε 4000 κυβικα για να βγαλει 12hp. ζυγιζε 2,5 τοννους και επιανε την ιλλιγγιωδη
              ταχυτητα των 50χλμ.!! οποτε μονο με την φαντασια μας μπορουμε να υποθεσουμε πως μπορουν να εξελιχθουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα στα επομενα χρονια αν στραφουν σε αυτα οι αυτοκινητοβιομηχανιες.
              κατι ομως που δεν μπορει να γινει απο την μια μερα στην αλλη. τα τμηματα των εργοστασιων που φτιαχνουν βενζινομηχανες ειναι καινουργια σχετικα και δυσκολα θα τα κλεισουν και να παει χαμενος
              ολος αυτος ο εξοπλισμος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                αυτο που θελω να πω εγω ειναι οτι η αυτοκινητοβιομηχανια εαν ειχε προσανατολιστει απο την αρχη στην
                ηλεκτροκινηση τα πραγματα θα ηταν εντελως διαφορετικα τωρα.

                Και πως θα βγάζανε μερικοί μερικοί αν είχαν γίνει όλα σωστά από την αρχή? Πέραν όμως αυτού, να λέμε και του στραβού το δίκιο δεν μπορείς να κάνεις μακρόχρονες προβλέψεις και κα πέφτεις μέσα διαρκώς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Z
                  zorz last edited by

                  Ο χρήστης tsekgr έγραψε:

                  φανταστητε ολη η ερευνα που εχει γινει εως τωρα για Μ.Ε.Κ. (βενζινα, diesel κλπ) εαν ειχε γινει για ηλεκτρικα μοτερ θα ηταν τωρα 100 χρονια μπροστα απο οτι ειναι τωρα τα ηλεκτρικα κλαρκ.

                  Άντε πάλι. Ο περιοριστικός παράγοντας ΔΕΝ είναι ο κινητήρας αλλά οι μπαταρίες. Οι ηλεκτροκινητήρες δεν είναι καμιά ξεχασμένη τεχνολογία που επιβιώνει μόνο στα κλαρκ. Φανταστείτε μόνο τη τεχνογνωσία που υπάρχει από τη χρήση τους σε τρένα και υποβρύχια τουλάχιστον.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tsekgr last edited by

                    στις μπαταριες αναφερομαι zorz .!!!!
                    τα ηλεκτρικα μοτερ εχουν εξελιχθει αρκετα.
                    (inverter plc βηματικα κλπ)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      markvag last edited by

                      Ο χρήστης tsekgr έγραψε:
                      αυτο που θελω να πω εγω ειναι οτι η αυτοκινητοβιομηχανια εαν ειχε προσανατολιστει απο την αρχη στην
                      ηλεκτροκινηση τα πραγματα θα ηταν εντελως διαφορετικα τωρα.
                      φανταστητε ολη η ερευνα που εχει γινει εως τωρα για Μ.Ε.Κ. (βενζινα, diesel κλπ) εαν ειχε γινει για ηλεκτρικα μοτερ θα ηταν τωρα 100 χρονια μπροστα απο οτι ειναι τωρα τα ηλεκτρικα κλαρκ.
                      το 1910 ενα αυτοκινητο ειχε 4000 κυβικα για να βγαλει 12hp. ζυγιζε 2,5 τοννους και επιανε την ιλλιγγιωδη
                      ταχυτητα των 50χλμ.!! οποτε μονο με την φαντασια μας μπορουμε να υποθεσουμε πως μπορουν να εξελιχθουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα στα επομενα χρονια αν στραφουν σε αυτα οι αυτοκινητοβιομηχανιες.
                      κατι ομως που δεν μπορει να γινει απο την μια μερα στην αλλη. τα τμηματα των εργοστασιων που φτιαχνουν βενζινομηχανες ειναι καινουργια σχετικα και δυσκολα θα τα κλεισουν και να παει χαμενος
                      ολος αυτος ο εξοπλισμος.

                      Μα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν κατευθύνθηκαν προς τα βενζινοκίνητα για κανέναν άλλο λόγο παρά το ότι κάλυπταν τις απαιτήσεις της αγοράς... πράγμα που δεν συνέβαινε με τα ηλεκτροκίνητα και δεν συμβαίνει ακόμα και τώρα! Δεν είναι θέμα συνομωσίας, αλλά απλής, καθημερινής οικονομικής πρακτικής!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tsekgr last edited by

                        δεν μιλαω για συνωμοσιες. Αλλα αυτο που θελω να πω ειναι οτι εγω εαν ημουν καποιος απο τους
                        μεγαλοπετραιλεαδες και μαθαινα οτι καποιος εφτιαξε μια μπαταρια που ζυγιζει 10 κιλα και κινει ενα ι.χ.
                        για 6 ωρες και μετα φορτιζει απο τον ηλιο σε 10 λεπτα τι θα εκανα??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dstou last edited by

                          Θα τον αγόραζα όσο όσο και θα έβαζα την εφεύρεση στο ''συρτάρι'' όσο καιρό μπορούσα. Μετά θα την έβγαζα και θα την αξιοποιούσα δεόντως.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tsekgr last edited by

                            αυτο θελω να πω .
                            πριν καμια 10αρια χρονια ακουσα για μια παρομοια περιπτωση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              catalyst last edited by

                              Ο χρήστης tsekgr έγραψε:
                              δεν μιλαω για συνωμοσιες. Αλλα αυτο που θελω να πω ειναι οτι εγω εαν ημουν καποιος απο τους μεγαλοπετραιλεαδες και μαθαινα οτι καποιος εφτιαξε μια μπαταρια που ζυγιζει 10 κιλα και κινει ενα ι.χ. για 6 ωρες και μετα φορτιζει απο τον ηλιο σε 10 λεπτα τι θα εκανα??

                              Πάλι καλά που δε μιλάς για συνομωσίες δηλαδή

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                ddl449 last edited by

                                Ο χρήστης tsekgr έγραψε:
                                :yesiibb: αυτο θελω να πω .
                                πριν καμια 10αρια χρονια ακουσα για μια παρομοια περιπτωση.

                                Καλά μην αμφιβάλεις... Όλα παίζουν, αλλά πάλι 10 κιλά και 6ώρες δεν.. Θα ήταν απίστευτα ανατρεπτικό ομολογώ που ούτε και εμείς δεν το παραδεχόμαστε εύκολα. Αν όντως ισχύει δεν θέλω να σκέφτομαι πόσα ψηφία πλήρωσαν οι πετρελεάδες στον εφευρέτη. $ $

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Πιστεύω ότι η άλλη πλευρά θα πλήρωνε περισσότερα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Ξεθάβοντας το παρεμφερές topic μετά από την πρόταση του j.marr

                                    Η θέση της ACEA στο σχετικό θέμα:

                                    http://www.acea.be/index.php/news/news_detail/the_electrification_of_the_automobile/

                                    Ένα ενδιαφέρον περιοδικό της SAE

                                    http://ev.sae.org/

                                    και μία Παρουσιάση σχετική με τις συνέπειες της ηλεκτροκίνησης στο ηλεκτρικό δίκτυο (περίπτωση Καναδά)

                                    http://www.emc-mec.ca/ev2011ve/proceedings/EV2011VE26-T3s2_3_Yves Grincourt.pdf

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      j-marr last edited by

                                      Κάτι που μπορεί να κάνει τη ζωή σε μια πόλη πολύ καλύτερη. Όποιος έχει εισπνεύσει τον καρκίνο που βγάζουν τα προδιαγραφών Africa -5 του ΟΑΣΘ θα καταλάβει πιστεύω.

                                      http://www.abb.com/cawp/seitp202/f32c9d ... 4972b.aspx

                                      Youtube Video

                                      Μήπως να αλλάζαμε και τον τίτλο μοδσσ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        Έχω μία αναφυλαξία σε τέτοια συστήματα ταχείας φόρτισης ειδικά όταν υπό συνθήκες η φόρτιση θα μπορεί να είναι αδύνατη. Και δεν ξέρω με ποιον τρόπο θα πετύχεις τη σωστή γείωση.

                                        Φυσικά και είναι καλοδεχούμενο πάντως.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          http://www.autoblog.com/2013/08/09/akerson-looking-for-20-percent-more-range-from-next-gen-chevy-vo/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nickolas last edited by

                                            Επιστρέφω σε αυτό το θέμα γιατί νομίζω πως αρχίζουμε να ζούμε εποχές Iphone στην αυτοκίνηση. Οι κλασσικοί κατασκευαστές είναι σχεδόν σε σοκ που μια μικρή εταιρεία όπως η Tesla έφερε τα πάνω κάτω σε μόλις λίγα χρόνια και είναι έτοιμη σε μια 2ετία να δώσει και το τελευταίο χτύπημα με το Model 3.

                                            Έχουμε να κάνουμε ουσιαστικά με 2 τεχνολογίες 1) ηλεκτροκίνηση και 2) αυτόνομη οδήγηση.
                                            Η 1η θα οδηγήσει σε μαρασμό όλο το κύκλωμα συντήρησης/καυσίμων όπως το ξέραμε. Θα επιβιώσουν βουλκανιζατέρ και όσοι ασχολούνται με αναρτήσεις. Από τη στιμή ειδικά που βάλουν τα μοτέρ στον τροχό και εξαφανίσουν κάθε σύστημα μετάδοσης (μάλλον σύντομα) και καταφέρουν να καταργήσουν τα κλασσικά συστήματα φρένων τριβής (ίσως όχι τόσο σύντομα) δε θα έχει μείνει σχεδόν τίποτα που να θέλει συντήρηση.
                                            Η 2η θα οδηγήσει σε σταδιακή κατάργηση όλου του κλάδου οδηγού μεταφορών. Ταξί/λεωφορεία/νταλίκες δε θα χρειάζονται οδηγό. Μάλιστα θα φέρει νομίζω και την σταδιακή υποχώρηση της ιδιοκτησίας οχήματος μιας και με την εκμηδένιση του κόστους χρήσης το κόστος αγοράς θα αρχίσει να φαίνεται δυσανάλογα μεγάλο. Αν θες να πας κάπου θα το καλείς και θα σε πηγαίνει και το ίδιο 'αυτοκίνητο' θα μπορεί να καλύψει την ανάγκη μετακίνησης 10 για παράδειγμα ατόμων που ανάλογα με τη χρήση θα μοιράζονται και τα έξοδά του (που βασικά θα είναι το κεφάλαιο αρχικής αγοράς).
                                            Αν τα βάλεις όλα μέσα, θα επηρρεαστούν χοντρά χοντρά 250.000 άτομα στην Ελλάδα οι δουλειές των οποίων θα πάψουν να υπάρχουν σε λιγότερο από μια γενιά από σήμερα.

                                            Βασικά δε ζούμε εποχές Iphone... ζούμε εποχές βιομηχανικής επανάστασης!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 5 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr