-
Ο χρήστης gordonas έγραψε:
Εγω εχω την 1.4 hatchback και ο αδελφος μου το αντιστοιχο Sedan (Corolla παντα). Εγω εχω κανει 30.000 σε 9 μηνες και ο αδερφος μου 80.000 σε 14 μηνες.Το ΒΑΣΙΚΟ προβλημα που εχει ειναι τα κρατηματα. Απλα και μονο γιατι εχει υπερβολικα μαλακες-οικογενειακες αναρτησεις.
Οταν βλεπω να γραφει καποιος οτι η Corolla εχει σκληρες αναρτησεις (ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ) και οτι ΤΡΙΖΕΙ (ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ) το μονο συμπερασμα που μπορω να βγαλω ειναι οτι μας ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ και την εχει δει μονο στον ΥΠΝΟ του.
Το βασικο προβλημα του αυτοκινητου ειναι οτι ειναι ακριβο. Το θεμα ομως ειναι οτι και τα 2 corolla (το δικο μου και του αδερφου μου) που εχω οδηγησει και τα εχουμε ξεσκισει στα ταξιδια ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια αμαξια που ηταν και την πρωτη μερα που τα πηραμε. ΚΑΝΕΝΑ προβλημα. ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ...
Εγω εχω την ιδια και εχω κανει 25000 σε 1 χρονο. Τι?? Αναρτησεις μαλακες??? Καθολου, ειναι μετριες προς σφιχτες, η χρυση τομη μεταξυ ανεσης και κρατηματος.
Το αυτοκίνητο ΕΧΕΙ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ. Οδηγοι Focus,Α3 (μεταξυ αλλων) σεβονται (αφου καταλαβαινουν οτι δεν μπορουν να ξεφυγουν ουτε 1 mm σε δρομους με κλειστες στροφες... κανουν δεξια, ακολουθουν και μετα χαιρετουν με κορνα!!!). Αυτο λεει πολλα. Απλα η Οδ.Συμπεριφορα δεν εμπνεει. Σε κλειστη στροφη κραταει καλα. Σε ανοιχτες καμπες με πολλα km φοβιζει λογω κλισης αμαξωματος. Ομως η τελευταια γενια ειναι και πολυ πιο ψηλη απο τις προηγουμενες (δειτε αποσταση απο εδαφος των 2 προηγουμενων μοντελων). Παιρνει χαμηλωμα!
Τριξιματα ουτε ενα?? Σε πιστευω εν μερει γιατι και του πατερα μου η 1.4 Sedan δεν τριζει σχεδον καθολου και πραγματικα χαιρομαι να την οδηγαω. Το δικο μου ομως ειναι κουδουνιστρα!! Εχω αλλαξει ντιζες κιβωτιου, ταμπλω, μονώσει 2 φορες ολο το αυτοκινητο και 0 στο πηλικον... μετα απο λιγο τα ιδια... ποιοτητα συναρμολογησης 0.
Απο φρενα μετριες εντυπωσεις. Δεν ειναι τοσο δυνατα απο τα 120+ οσο θα ηθελα (φυσιολογικο, δεν εχει BAS). Τιμονι αρκετα καλο, βαρυ και σταθεροτατο στα πολλα χλμ το προβλημα ειναι η τοποθετηση του (πολυ χαμηλα) και το ψηλο καθισμα του οδηγου. Ειμαι 1.92 και οδηγω καμπουριαστος για να φτανω το τιμονι και να χωρανε τα ποδια...
Το καρο το πηρα αφου ειχα ενθουσιαστει με του πατερα μου (το sedan ειναι γρηγοροτερο!! Το εχεις παρατηρησει??) αλλα ποιοτικως (μονο) με απογοητευσε.
-
Astanapan sorry, αλλά η κορόλλα -για εμένα- είναι πολύ μακρυά από τα Focus, 307, Leon κλπ κλπ...
Και τώρα που λέτε ότι οι Κορόλλες δεν τρίζουν, μιλάω για hatchback. Δεν είναι κακιά φυσικά, αλλά δεν είναι και κορόλλα προηγούμενης γενιάς.
-
corolla dagkoto
an pareis 307 kai den to poulhseis se 3 xronia tha to
metanioseis. polla problhmata aksiopistias se sxesh vevaia
me to corolla -
Γειά σας παιδιά! Επειδή οδηγώ κι εγώ Toyota (όχι την Κορόλα αλλά το Γιάρις) θα ήθελα να πώ κάποια πράγματα για τη μάρκα, σέρβις κ.τ.λ. Αυτό βέβαια να μην το λάβεται ως θέση κατά του 307. Το αμάξι κατ'αρχήν το έχω ενάμιση χρόνο (~28.000 χλμ) και μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος από:
-κινητήρα
-κιβώτιο
-φρένα
-αξιοπιστία
-κατανάλωση
-ποιότητα κατασκευής.
Όσον αφορά το τελευταίο, δεν λέω ότι δεν έχει ακουστεί ποτέ κανένας θόρυβος από το ταμπλό ή άλλα μέρη, αλλά είναι συνήθως ανεπαίσθητος και εξαφανίζεται μετά από 1-2 μέρες το πολύ. Βέβαια σε οδική συμπεριφορά δεν διεκδικεί δάφνες αλλά εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι η συμβίωση με ένα Toyota είναι αρμονική και απροβλημάτιστη. Εξαρτάται βέβαια και από το αμάξι που θα σου τύχει. Επίσης τα σέρβις του δεν είναι ακριβά(50 ευρώ πάνω κάτω).. Πιστεύω ότι μέσες-άκρες τα ίδια θα ισχύουν και για την Κορόλα. Πάντως πιστεύω ότι και το 307 αποτελεί μια 'τίμια' επιλογή γι' αυτά που προσφέρει. Βέβαια άμεση σύγκριση δεν μπορεί κατά τη γνώμη μου να γίνει, λόγω διαφοράς κυβισμού. Η επιλογή δική σου. -
Αν θέλουμε να αγοράσουμε ένα αυτοκίνητο απλά για να μετακινούμαστε με ασφάλεια και σιγουριά, να μη χαλάει και να μην τρίζει και δεν μας πολυνοιάζουν η σπορ οδική συμπεριφορά και οι επιδόσεις (αν και εδώ τα πάνε καλά οι Ιάπωνες) τότε επιβάλεταινα αγοράζουμε γιαπωνέζικα αυτοκίνητα.
Αν θέλουμε και άλλα πράγματα όπως π.χ. να στρίβουμε, να 'είμαστε όμορφοι' και δεν ξέρω τι άλλο, τότε και μόνο τότε κοιτάμε και τα άλλα μαγαζιά να δούμε τι έχουν.
Στο συγκεκριμένο δίλλημα το 307 υπερτερεί στους τομείς των επιδόσεων (φυσικό αυτό αφού είναι 1.6) και στους χώρους. Αν αυτά για σένα επισκιάζουν τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα της corolla τότε πάρε 307 και δεν θα το μετανιώσεις. Οι καιροί έχουν αλλάξει και έχουν μάθει και οι υπόλοιποι κατασκευαστές να φτιάχνουν αυτοκίνητα, χωρίς πολλά προβλήματα.
Καλή επιλογή! -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αν θέλουμε να αγοράσουμε ένα αυτοκίνητο απλά για να μετακινούμαστε με ασφάλεια και σιγουριά, να μη χαλάει και να μην τρίζει και δεν μας πολυνοιάζουν η σπορ οδική συμπεριφορά και οι επιδόσεις (αν και εδώ τα πάνε καλά οι Ιάπωνες) τότε επιβάλεταινα αγοράζουμε γιαπωνέζικα αυτοκίνητα.
Αν θέλουμε και άλλα πράγματα όπως π.χ. να στρίβουμε, να 'είμαστε όμορφοι' και δεν ξέρω τι άλλο, τότε και μόνο τότε κοιτάμε και τα άλλα μαγαζιά να δούμε τι έχουν.
Στο συγκεκριμένο δίλλημα το 307 υπερτερεί στους τομείς των επιδόσεων (φυσικό αυτό αφού είναι 1.6) και στους χώρους. Αν αυτά για σένα επισκιάζουν τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα της corolla τότε πάρε 307 και δεν θα το μετανιώσεις. Οι καιροί έχουν αλλάξει και έχουν μάθει και οι υπόλοιποι κατασκευαστές να φτιάχνουν αυτοκίνητα, χωρίς πολλά προβλήματα.
Καλή επιλογή!Το 307 υπερτερεί σαφώς σε οδική συμπεριφορά, φρένα, θόρυβο και εικόνα στο εσωτερικό -πολύ πιο ευχάριστο. Εγώ σας ξαναλέω, τα έχω οδηγήσει και τα δύο. Με κλειστά μάτια 307 1.6 έναντι Κορόλα 1.4.
-
Ανάμεσα στο 307 κ την Corrola θα έλεγα ότι κανένα από δεν μου αρέσει ιδιαίτερα κ πιθανόν ποτέ να μην αγόραζα ένα από αυτά. Στην προκείμενη περίπτωση πιστεύω ότι όποιο από τα δύο κ να πάρεις θα έχεις κάνει μια καλή επιλογή, απ' την στιγμή που εσένα σε καλύπτουν εμφανησιακά. Απο προσωπική εμπειρία αλλά κ από όσα διβάζω κ ακού κατά καιρούς το Peugeot αναμένεται να είναι πιο ευχάριστο στην οδήγηση κ με περισσότερος χώρους (κ όποιο αντίκτυπο έχει αυτό στο σχεδιασμό του), ενώ το Τoyota θα είναι πιο απροβλημάτιστο από πλευράς συντήρισης αλλά κ σίγουρα πολύ περισσότερο αδιάφορο οδηγικά. Προσωπικά θα δοκίμαζα κ τα δύο πριν επιλέξω, με ένα test drive, αλλά οποσδήποτε δεν θα ξεχνούσα κ τους υπόλοιπους τις κατηγορίας (Focus, Megane, 147, Stilo, Civic).
-
περναγα απο μια τογιοτα και ξαναειδα την κορολλα. μετα απο 2 μηνες συμβιωσης με το 307, και γνωριζοντας το καλα μεσα εξω, πηγα να δω τι παραπανω εχει το αυτοκινητο που πουλα σαν ζεστο ψωμι (1.500 ταξινομησεις τον ιanoyario, 900 το αξεντ, 850 το γκολφ, 840 το 307)
Τι να σας πω... πολυ πλαστικουρα, ελλειψεις εργονομιας, φτηνος διακοσμος στις φτηνες εκδοσεις. Η πολλη πλαστικουρα ειναι μαλλον γνωρισμα της τογιοτα, καθως και στο ραβ4 (35.000 ευρω) αισθανθηκα λες και ημουν μεσα σε ενα λιγο πιο μεγαλο τζιμνυ). Μαλλον πουλαει λογω ονοματος και εγγυησης. -
Ο χρήστης nikapos έγραψε:
περναγα απο μια τογιοτα και ξαναειδα την κορολλα. μετα απο 2 μηνες συμβιωσης με το 307, και γνωριζοντας το καλα μεσα εξω, πηγα να δω τι παραπανω εχει το αυτοκινητο που πουλα σαν ζεστο ψωμι (1.500 ταξινομησεις τον ιanoyario, 900 το αξεντ, 850 το γκολφ, 840 το 307)
Τι να σας πω... πολυ πλαστικουρα, ελλειψεις εργονομιας, φτηνος διακοσμος στις φτηνες εκδοσεις. Η πολλη πλαστικουρα ειναι μαλλον γνωρισμα της τογιοτα, καθως και στο ραβ4 (35.000 ευρω) αισθανθηκα λες και ημουν μεσα σε ενα λιγο πιο μεγαλο τζιμνυ). Μαλλον πουλαει λογω ονοματος και εγγυησης.ΕΔΩ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΑ ΕΚΘΕΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ
ΜΗΠΩΣ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΗ LADA HELLAS KAI ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ???????????
ΣΥΝΕΧΙΖΩ...
ΕΓΩ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ. ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΠΕΖΩ ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΤΟ 308 ΤΟ 309 ΤΟ 310 ΚΑΙ ΤΟ 307 ΘΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΟΛΟΙ ΕΝΩ ΤΟ COROLLA ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ GOLF ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΧΕΔΟΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ. ΚΑΙ ΤΟ 207 ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΑΡΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΔΕΝ ΠΑΣ. ΘΑ ΠΑΣ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ VW. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΖΩ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΟ COROLLA BEBAIA AΠΟ ΑΡΝΗΤΙΚΑ EXEI ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΤΡΙΞΙΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ. ΠΕΡΝΕΙ ΛΙΓΟ ΚΛΗΣΗ ΣΤΙΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΛΟΓΩ ΥΨΟΥΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ. ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ Ο ΓΑΜΠΡΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ COROLLA TOY 92 1.6 105HP 300.000ΧΛΜ (ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ) ΑΝ ΤΟ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΣΟ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΘΑ ΧΑΖΕΨΕΙΣ -
Ο χρήστης Corolla έγραψε:
ΚΑΙ ΤΟ 207 ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΑΡΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΔΕΝ ΠΑΣ.εδώ που τα λέμε, ούτε καινούργιο το παίρνεις
back to the future
και για να σοβαρευτούμε λίγο, παίδες χαλαρώστε με τις εμμονές, τα κολλήματα και τους φανατισμούς (δεν το λέω αυτό μόνο για τον φίλο corolla). όπως πολύ σοφά είπε κάποιος, κάποτε εδώ μέσα, εμείς απλώς τα αγοράσαμε τα ρημάδια, δεν τα φτιάξαμε κιόλας, ούτε παίρνουμε ποσοστά από τις πωλήσεις.
open your eyes... προς πάσα κατεύθυνση...
καλή σας μέρα
-
εχω COROLLA 1600 του 2001.
με το συγκεκριμενο αυτοκινητο εχω κανει ηδη 82000 χλμ, το 95% μες την Αθηνα!!!!!
δεν εχει παρουσιασει κ α ν ε ν α προβλημα.
δεν τριζει, δεν σκουζει, τιποτα απολυτως.συμφωνω οτι ο ιαπωνας δεν κατεχει την γεωμετρια στο βαθμο του γαλλου, ωστοσο με τις ημισκληρες αναρτησεις του ειναι μια χαρα.
για βελτιωση ασφαλειας εδωσα το ποσο των 200ευρωπουλων
εβαλα ΡRΕΜΒΟ δισκους μπροστα => ακομα καλυτερα φρενα.μετα τι να πω για το τιμονι η' για το σασμαν... FERFECT(=FuckingPERFECT)
απλως λυμαμαι που ενω εχει βγει τοσο αξιοπιστο το συγκεκριμενο μοντελο, απο αυτα που εχω ακουσει,
δεν μπορω να ειμαι σιγουρος για την εκδοση '03,'04!!!οσο για την τιμη, προτιμω να τα δωσω μια φορα,
παρα να τρεχω συνεχεια στο συνεργειο καταναλωνοντας ταυτοχρονα
χρημα,
χρονο
και ψυχικη διαθεση!!!για το 307 δεν μπορω να εκφερω γνωμη.
φιλικα
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
ΚΑΙ ΤΟ 207 ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΑΡΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΔΕΝ ΠΑΣ.
εδώ που τα λέμε, ούτε καινούργιο το παίρνεις
back to the future
και για να σοβαρευτούμε λίγο, παίδες χαλαρώστε με τις εμμονές, τα κολλήματα και τους φανατισμούς (δεν το λέω αυτό μόνο για τον φίλο corolla). όπως πολύ σοφά είπε κάποιος, κάποτε εδώ μέσα, εμείς απλώς τα αγοράσαμε τα ρημάδια, δεν τα φτιάξαμε κιόλας, ούτε παίρνουμε ποσοστά από τις πωλήσεις.
open your eyes... προς πάσα κατεύθυνση...
καλή σας μέρα
'...εμείς απλώς τα αγοράσαμε τα ρημάδια, δεν τα φτιάξαμε κιόλας, ούτε παίρνουμε ποσοστά από τις πωλήσεις...'
ΠΟΛΥ ΣΟΦΟ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ
Βοήθεια για το δίλημα PEUGEOT ή COROLLA