Γειά σας παιδιά! Επειδή οδηγώ κι εγώ Toyota (όχι την Κορόλα αλλά το Γιάρις) θα ήθελα να πώ κάποια πράγματα για τη μάρκα, σέρβις κ.τ.λ. Αυτό βέβαια να μην το λάβεται ως θέση κατά του 307. Το αμάξι κατ'αρχήν το έχω ενάμιση χρόνο (~28.000 χλμ) και μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος από:
-κινητήρα
-κιβώτιο
-φρένα
-αξιοπιστία
-κατανάλωση
-ποιότητα κατασκευής.
Όσον αφορά το τελευταίο, δεν λέω ότι δεν έχει ακουστεί ποτέ κανένας θόρυβος από το ταμπλό ή άλλα μέρη, αλλά είναι συνήθως ανεπαίσθητος και εξαφανίζεται μετά από 1-2 μέρες το πολύ. Βέβαια σε οδική συμπεριφορά δεν διεκδικεί δάφνες αλλά εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι η συμβίωση με ένα Toyota είναι αρμονική και απροβλημάτιστη. Εξαρτάται βέβαια και από το αμάξι που θα σου τύχει. Επίσης τα σέρβις του δεν είναι ακριβά(50 ευρώ πάνω κάτω).. Πιστεύω ότι μέσες-άκρες τα ίδια θα ισχύουν και για την Κορόλα. Πάντως πιστεύω ότι και το 307 αποτελεί μια 'τίμια' επιλογή γι' αυτά που προσφέρει. Βέβαια άμεση σύγκριση δεν μπορεί κατά τη γνώμη μου να γίνει, λόγω διαφοράς κυβισμού. Η επιλογή δική σου.
Latest posts made by tekno_wheels
-
RE: Βοήθεια για το δίλημα PEUGEOT ή COROLLA
-
RE: + KAI - ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΜΕ!
Toyota Yaris 1.0 vvt-i 3θ (μοντέλο 2002 πριν το facelift)
ΥΠΕΡ
Πολύ δυνατός κινητήρας
Ηχος μοτέρ
Ποιότητα συναρμογής πλαστικών
Στιβαρό αμάξωμα
Αξιοπιστία
Κατανάλωση
Εμφάνιση πλαστικών
Χρώμα πλαστικών
Απουσία τριγμών
Ευανάγνωστος πίνακας οράνων(εκτός στροφομέτρου)
Σαφές τιμόνι
Σαφέστατος επιλογέας
Εργονομία
Καλά φρένα
Μεγάλοι εσωτερικοί χώροι (για την κατηγορία του)
Πολλοί χώροι για μικροαντικείμενα+2 ντουλαπάκια
Μεταβλητός χώρος αποσκευών
Στάνταρ ραδιοκασετόφωνο ΜΕ CDKATA
Ελλειψη ABS
Μικρός χώρος αποσκευών-μη φωτιζόμενος
Αναποτελεσματικός πίσω υαλοκαθαριστήρα
Μπροστινά καθίσματα που κουράζουν σε μεγάλα ταξίδια
Αργό τιμόνι
Κράτημα στις στροφές -
RE: Τόπο στα Yaris!!
Παιδιά γειά σας και ξανά και συγχωρέστε με για την απουσία μου αυτές τις μέρες από το φόρουμ, αλλά χρώστούμενα μαθήματα βλέπετε.. Διάβασα τις μέχρι τώρα δημοσιεύσεις και η αλήθεια είναι ότι έχω χαθεί λιγάκι. Η πρόταση της ΗΚS μου φαίνεται ενδιαφέρουσα αλλά δεν ξέρω άμα η έλλειψη intercooler είναι άσχημη, είδικά εδώ στην Κρήτη όπου έχουμε ζέστες. Αλλά και απ'την άλλη 0,3-0,35 bar είναι χαμηλά. Αυτό που προέχει είναι η ανάρτηση, η οποία είναι η εργοστασιακή ακόμη...
-
RE: Τόπο στα Yaris!!
Καταρχήν 2000 ευρώ και μάλιστα από Ιαπωνία μου φαίνονται λίγα για τούρμπο. Για το συγκεκριμένο που λές νομίζω ότι το έχω δει σε ένα ελληνικό περιοδικό να διαφημίζεται αλλά δεν είναι με intercooler. Άλλωστε μιας και το αμάξι είναι μοντέλο 2002 θα χάσω την εγγύηση της αντιπροσωπίας! Δε διαφωνώ ότι η πλάκα είναι απείρως μεγαλύτερη ειδικά όταν βλέπω τα ξυνισμένα μούτρα του Rallye που έφαγε κολώνα από 1000άκι Yaris και μάλιστα με προφυλακτήρες που δεν είναι καν στο χρώμα του αυτοκινήτου!!
-
RE: Τόπο στα Yaris!!
Βασικά όταν είχα δει μηχανή από Γιάρις 1.3 μου φάνηκε αρκετά διαφορετικός αυτός ο σωλήνας και το κουτί σε σχέση με το 1.0, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος! Anyway, πολύ καλή η πρωτοβουλία σου για το τόπικ. Το δικό μου φίλτρο είναι Κ&Ν (παρέλειψα να το αναφέρω στην αρχή)!
-
RE: 15άρες ή 16άρες?
Φίλε Χρήστο καλως ήρθες! Θα σου πρότεινα να αφήσεις τις διαστάσεις των ελαστικών σου όπως είναι. Οι 16άρες με 195/45/16 ή 205/(45ή40)/16 το μόνο που θα κάνουν στο συγκεκριμένο αμάξι θα είναι να σου κόβουν επιδόσεις. Ασε που για τους εδώ καρόδρομους είναι επίφοβο Εδώ εγώ στο Γιάρις μου(1.0) έχω 175/65/R14 (εργοστασιακά) που έχει παρεμφερή ιπποδύναμη με το δικό σου και δεν του αλλάζω διαστάσεις. Βέβαια η τελική επιλογή είναι δική σου! Ότι και αν αποφασίσεις καλή τύχη!
-
RE: Τόπο στα Yaris!!
Παιδιά γεια σας και ξανά !! Η αλήθεια είναι ότι θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια εμπειρία από μια βελτίωση που έκανα σε ένα Toyota Yaris 1.0 vvt-i μοντέλο 2002! Το Πάσχα που μας πέρασε αποφάσισα να τοποθετήσω στο αυτοκίνητο ένα ελεύθερο τελικό καζανάκι (απόδοσης μεσαίου μπάσου-γνωστής ελληνικής κατασκευής-ανοξείδωτο) κυρίως γιατί μου άρεσε ο ήχος και όχι για βελτιωτικό σκοπό τόσο πολύ. Πριν τη μετατροπή το αμάξι δεν ανέβαζε πάνω από 165 χλμ/ώρα (αν και η ίδια η εταιρία ανακοινώνει μέγιστη ταχύτητα 156!). Αυτό το καλοκαίρι μου μπήκε το σκουλήκι να τοποθετήσω και ένα πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα μέσα πάντα στο εργοστασιακό κουτί. Παρατήρησα μια ελαφρά αύξηση στη ροπή από τις χαμηλές κιόλας στροφές, το αμάξι τραβούσε καλύτερα! Επειδή όμως ήθελα να δώ τι πραγματικά συνέβαινε βγήκα για μια βόλτα στην εθνική αφαιρώντας όμως προσωρινά την πίσω πινακίδα, γιατί βλέπεται εδώ στα Χανιά τα ραντάρ έχουν κάψει κόσμο και κοσμάκη...(ε όχι ρε παιδιά δεν θα τους την ξαναχαρίσω!!). Το αποτέλεσμα με άφησε άφωνο: το 1000άρι έδειχνε 172 χλμ/ώρα και ακόμα πήγαινε. Κι όλα αυτά σε ίσιο δρόμο. Δεν μπόρεσα να μετρήσω ακριβώς μέχρι πόσο πήγαινε γιατί από τα 170 και μετά, τα χιλιόμετρα ανέβαιναν σχετικά αργά και μπροστά συνάντησα κίνηση. Τώρα θα μου πείτε σιγά τα ωά, ένα 1400 cc αμάξι τα 170 τα έχει για πρωινό, αλλά πείτε μου σας παρακαλώ ποιο άλλο 1000ράκι πάει έτσι. Στο μηχανικό μου στην Toyota όταν το είπα μου είπε ότι μπορεί να φτάσει και τα 180. Εν τέλει σκοπός μου δεν είναι να πατήσω κανένα 1400άρι Golf στην ευθεία, αλλά το ότι κατάφερα από έναν ήδη δυνατό 1000άρι κινητήρα και χωρίς καν βελτίωση πρώτου σταδίου να κερδίσω κάποια πράγματα (λίγο περισσότερη ροπή που έλλειπε στο αμάξι στις χαμηλές στροφές, αφού στην ουσία ο κινητήρας ξυπνούσε μετά τις 3.500 σ.α.λ ) και μάλιστα χωρίς να μου κοστίσει ο κούκος..αηδώνι. Θα ήθελα όμως πριν κλείσω να ρωτήσω όποιους έχουν το Yaris 1.0 (ή όσους τέλος πάντων το γνωρίζουν): Ο μακρόστενος μαύρος σωλήνας που οδηγεί στο φιλτροκούτι και παίρνει αέρα πίσω από το μπροστινό αριστερό φανάρι περιέχει πνίχτες ή όχι?? Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
-
Τόπο στα Yaris!!
Παιδιά γεια σας και ξανά !! Η αλήθεια είναι ότι θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια εμπειρία από μια βελτίωση που έκανα σε ένα Toyota Yaris 1.0 vvt-i μοντέλο 2002! Το Πάσχα που μας πέρασε αποφάσισα να τοποθετήσω στο αυτοκίνητο ένα ελεύθερο τελικό καζανάκι (απόδοσης μεσαίου μπάσου-γνωστής ελληνικής κατασκευής-ανοξείδωτο) κυρίως γιατί μου άρεσε ο ήχος και όχι για βελτιωτικό σκοπό τόσο πολύ. Πριν τη μετατροπή το αμάξι δεν ανέβαζε πάνω από 165 χλμ/ώρα (αν και η ίδια η εταιρία ανακοινώνει μέγιστη ταχύτητα 156!). Αυτό το καλοκαίρι μου μπήκε το σκουλήκι να τοποθετήσω και ένα πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα μέσα πάντα στο εργοστασιακό κουτί. Παρατήρησα μια ελαφρά αύξηση στη ροπή από τις χαμηλές κιόλας στροφές, το αμάξι τραβούσε καλύτερα! Επειδή όμως ήθελα να δώ τι πραγματικά συνέβαινε βγήκα για μια βόλτα στην εθνική αφαιρώντας όμως προσωρινά την πίσω πινακίδα, γιατί βλέπεται εδώ στα Χανιά τα ραντάρ έχουν κάψει κόσμο και κοσμάκη...(ε όχι ρε παιδιά δεν θα τους την ξαναχαρίσω!!). Το αποτέλεσμα με άφησε άφωνο: το 1000άρι έδειχνε 172 χλμ/ώρα και ακόμα πήγαινε. Κι όλα αυτά σε ίσιο δρόμο. Δεν μπόρεσα να μετρήσω ακριβώς μέχρι πόσο πήγαινε γιατί από τα 170 και μετά, τα χιλιόμετρα ανέβαιναν σχετικά αργά και μπροστά συνάντησα κίνηση. Τώρα θα μου πείτε σιγά τα ωά, ένα 1400 cc αμάξι τα 170 τα έχει για πρωινό, αλλά πείτε μου σας παρακαλώ ποιο άλλο 1000ράκι πάει έτσι. Στο μηχανικό μου στην Toyota όταν το είπα μου είπε ότι μπορεί να φτάσει και τα 180. Εν τέλει σκοπός μου δεν είναι να πατήσω κανένα 1400άρι Golf στην ευθεία, αλλά το ότι κατάφερα από έναν ήδη δυνατό 1000άρι κινητήρα και χωρίς καν βελτίωση πρώτου σταδίου να κερδίσω κάποια πράγματα (λίγο περισσότερη ροπή που έλλειπε στο αμάξι στις χαμηλές στροφές, αφού στην ουσία ο κινητήρας ξυπνούσε μετά τις 3.500 σ.α.λ ) και μάλιστα χωρίς να μου κοστίσει ο κούκος..αηδώνι. Θα ήθελα όμως πριν κλείσω να ρωτήσω όποιους έχουν το Yaris 1.0 (ή όσους τέλος πάντων το γνωρίζουν): Ο μακρόστενος μαύρος σωλήνας που οδηγεί στο φιλτροκούτι και παίρνει αέρα πίσω από το μπροστινό αριστερό φανάρι περιέχει πνίχτες ή όχι?? Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
-
RE: Σκούπα σε Polo ?? φαρδυτερα λάστιχα
Εντάξει ρε παιδιά έκανα λάθος στη 2) μου ερώτηση αλλά σίγουρα δεν ήταν ΣΚΟΠΙΜΟ όπως κάποιοι βιάστηκαν να με κατηγορήσουν! Ποιά σκοπιμότητα δηλαδή να είχα? Εκεί ήταν που μου τη βίδωσε Πάντως ας τα αφήσουμε αυτά στην άκρη τώρα και ας συνεχίσουμε ήρεμα Άλλη φορά όταν κάποιος κάνει ένα λάθος (σε καμία περίπτωση σκόπιμα κατά τη γνώμη μου) απλά ας του το υποδείξουμε χωρίς παροξυσμούς και ειρωνίες. Να είστε όλοι καλα!
-
RE: Σκούπα σε Polo ?? φαρδυτερα λάστιχα
Εσύ πάλι τα πουλιά δε χρειάζεται να πηδήξεις για να τα πιάσεις. Αν δεν έχεις να προτείνεις κάτι για τη συγκεκριμένη βελτίωση που μας ρωτάει ο 'bear' καλύτερα να μην γεμίζεις το θέμα με άχρηστες δημοσιεύσεις.