-
Το ιδιο ισχυε και για την Brera 3.2 vs Golf R32...
-
Γρηγόρη συγκρίνεις τη θεά με τον Χέρμπι;
Nτροπή. -
Ο χρήστης vagelis25 έγραψε:
240 ιπποι σε ενα αμαξι 1200 κιλων κ τοσο μικρων διαστασεων θα το κανουν πυραυλακι! εδω και με τους 155 ιππους πεταει! λογικα θα εχει επιταχυνση κατω απο 6 δευτερολεπτα...Δεν είναι τόσο εύκολο να πέσεις κάτω απο τα 6 sec στα 100...
ΥΓ: Για 230hp στην τελική της μορφή πήρε το μάτι μου... μια χαρά...
-
Ο χρήστης vagelis25 έγραψε:
240 ιπποι σε ενα αμαξι 1200 κιλων κ τοσο μικρων διαστασεων θα το κανουν πυραυλακι! εδω και με τους 155 ιππους πεταει! λογικα θα εχει επιταχυνση κατω απο 6 δευτερολεπτα, τελικη γυρω στα 250 και τα ρεπριζ θα ειναι καλυτερα και απο evo!!! ειμαι περιεργος να δω το στησιμο του και την εμφανιση του...παντως πιστευω οτι θα το λανσαρουν στην αγορα πολυ γρηγορα. εδω καλα καλα ουτε 5 μηνες δεν εχει στην αγορα, πριν λιγο καιρο εβγαλαν κ τον 120hp και τωρα ακουμε για τον 240.
για την 159 ειναι πολυ σωστη η κινηση για τοποθετηση του 1.8 200hp! επρεπε να ειχε γινει εδω κ καιρο πιστευω. ο 1.9 και 2.2 ηταν απλα καλος. στην brera θα βαλουν κανα μοτορι σαν τον 1.8 της mito gta?Λογικά θα είναι το καλύτερο mini...Πολύ δύσκολο να πέσει κάτω από 6s στα 0-100 , αμ και στα alfa romeo εμένα προσωπικά αυτό θα ήταν το τελευταίο που θα με ενδιέφεραι...
Το evo είναι evo και είναι σε τελείως δικια τοτ κατηγορία , μιλάω μέχρι και το VIII -
Γιατί το ΙΧ τι είχε;
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Γιατί το ΙΧ τι είχε;όντως και το ΙΧ μια χαρά είναι , το Χ λένε είναι πολύ πιο soft( δεν έχω προσωπιkή εμπειρία) και στα μάτια μου τουλάχιστον έχει άσχημο σουλούπι
-
6.800 χλμ συμπληρωμένα και όλα πάνε ρολόι. Δεν ξέρω αν εγώ μαθαίνω το αυτοκίνητο ή αν αυτό συμβαίνει λόγο στρωσίματος, πάντως τις τελευταίες 2 βδομάδες η μέση κατανάλωση έχει πέσει στα 9,2lt/100km, χωρίς να κάνω κάποια εκδρομή. Απλά σπίτι-γραφείο και λίγες μικρές βόλτες.
-
μπραβο μπραβο που πανε ολα καλα,εμενα παιδια ακομα μεσα στο συνεργειο ειναι φανταζεστε ολοι πως νοιωθω...........
-
Ο χρήστης new mito έγραψε:
μπραβο μπραβο που πανε ολα καλα,εμενα παιδια ακομα μεσα στο συνεργειο ειναι φανταζεστε ολοι πως νοιωθω...........Ενταξει φιλε παλιολαμαρινες ειναι,την υγεια μας να εχουμε
-
Ο χρήστης new mito έγραψε:
μπραβο μπραβο που πανε ολα καλα,εμενα παιδια ακομα μεσα στο συνεργειο ειναι φανταζεστε ολοι πως νοιωθω...........Φίλε New mito ελπίζω να έχεις απαιτήσει και να έχεις πάρει αυτοκίνητο αντικατάστασης.
-
εχω παρει αντικαταστασης μια απλη brera μου δωσανε χαχαχαχα ασφαλως αστειεομαι ενα πουντο του 98 εχω αλλα δεν με νοιαζει αυτο, ουτε το προβλημα σε3 ημερων αμαξι με πειραζει, με πειραζει που δεν εχω συνηδητοποιησει ακομα οτι εχω καινουργιο αμαξι και δεν μπορω να το χαρω,,οχι μονο αυτο δεν ξερουν και τι να κανουν στο αμαξι εκει κατω στην spicar και περνουν εντολες απο Ιταλια για τισ κινησεις τους,φεξε μου και γλυστρησα καταλαβαινετε...........τυχη που χω.
-
Σπικαρ ε???
αυτούς τους έχω δει...και δεν θα τους ξαναδω...(καλο για μένα)...και δεν θα με ξαναδούνε...(κακό γιαυτούς)... -
Εγω παλι που εχω δει τους περισσοτερους,αυτους εμπιστευομαι εδω και καποια χρονια.
-
Και γω....Απο το 2002 που πηρα απο αυτους ενα πουντο εχω μεινει ευχαριστημενος.Οχι ενθουσιασμενος αλλα ποτε δεν μου δημιουργησαν προβλημα οταν χρειαστηκα την εγγυηση και παντα ολα τα τα ανταλακτικα τα ειχαν εκει!
Με το Μπραβο που το πηρα και αυτο απο εκει, ακομα (ΕΥΤΥΧΩΣ!!!!)δεν τους εχω χρειαστει για κατι.
Και οι τιμες ειναι Οκ για αντιπροσωπεια. -
Πριν λίγο καιρό ( τεύχος 751 ) το γαλλικό Automobile είχε ένα τέστ διαρκείας της MITO. Το αυοκίνητο οδηγήθηκε για αρκετό καιρό από συντάκτες του περιοδικού σε διάφορα είδη δρόμων ( πόλη, επαρχιακό και εθνικό δίκτυο καθώς και autoroute ), οι συντάκτες τότε παραπονέθηκαν για την κακή απόσβεση των ανωμαλιών από την ανάρτηση που οδηγούσε σε προβλήματα σε στροφές με κακό οδόστρωμα και την ιδιαίτερη ευαισθησία του συστήματος διεύθυνσης γύρω από την θέση της ευθείας που έκανε την οδήγηση στην εθνική και την οτορούτ δύσκολη αφού το αμάξι είχε την τάση να αποκλείνει έντονα όταν υπήρχαν ανωμαλίες στο οδόστρωμα. Επίσης το σύστημα μεταβλητής υποβοήθησης είχε περίεργη συμπεριφορά κατά τους δοκιμαστές.
Τεύχος 753 και έχουμε εξέλιξη στο εν λόγω θέμα.
Οι συντάκτες επικοινώνησαν με τον κύριο Philippe Krief υπεύθυνο εξέλιξης των σασσί για το Fiat group ο οποίος τους εξήγησε τους λόγους των προβλημάτων που είχαν διαπιστώσει.
Σύμφωνα λοιπόν με τον κύριο Krief ο μικρός χρόνος εξέλιξης ( κάτι λιγότερο από 18 μήνες ) είχε ως αποτέλεσμα να χρησιμοποιηθούν 2 μουλάρια ( αντί για 6 με 8 που είναι το σύνηθες ) για το στήσιμο του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να αξιολογηθεί επαρκώς το σύστημα ανάρτησης και η απόδοση του και να μην αξιολογηθούν επαρκώς οι όποιες μικρομεταβολές στην κατασκευή των επιμέρους τμημάτων του σε μια γραμμή μαζικής παραγωγής.
Όλα αυτά οδήγησαν σε κάποιες αλλαγές αφού η Αλφα έλαβε υπόψη της τις κριτικές δημοσιογράφων και δοκιμαστών. Έτσι το σύστημα διεύθυνσης άλλαξε ρυθμίσεις στις αρχές Νοεμβρίου για να βελτιωθεί η απόκριση του στην θέση της ευθείας ενώ άλλαξε και ο προμηθευτής ελαστικών ( αποκλειστικά Michelin αντί για Bridgestone και Pirelli ) με σκοπό την καλύτερη ποιότητα απόσβεσης κραδασμών. Αρχές Δεκέμβρη έγιναν περαιτέρω αλλαγές στην γραμμή παραγωγής με ποιο σκληρά αμορτισέρ μπροστά και για να μπορούν να ελέγχουν καλύτερα το αργό πέρασμα πέρασμα από μεγάλες λακούβες και πιο μαλακά πίσω στις μικρές ανωμαλίες για να προσφέρουν καλύτερη άνεση στις μικρές και μέσες ταχύτητες.
Σε ο,τι αφορά το σύστημα διεύθυνσης αυτό θα αλλαχτεί στην διάρκεια της Άνοιξης. Η Mito θα αποκτήσει νέα κρεμαγιέρα με σταθερή σχέση υποπολλαπλασιασμού και νέο ηλεκτρικό μοτέρ μεγαλύτερης ισχύος. Ήδη τα πρώτα βελτιωμένα οχήματα έχουν βγει από την γραμμή παραγωγής ( αρχές Γενάρη )
Δεν θα γίνει ανάκληση αλλά η Alfa θα καλύψει δωρεάν το σύνολο των αλλαγών στους κατόχους Mito εφόσον το επιθυμούν.
Θα βάλω και φωτό του άρθρου μόλις μπορέσω. -
οταν λεω εγω πως θα παρουν ενα Punto και θα το κανουν απλα πουτ@να... μετα ειμαι κακος, εγκαθετος, antialfisti κλπ κλπ...
Κλασσικη Alfa... μια ζωη κατωτερο προιον για περισσοτερα φραγκα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
οταν λεω εγω πως θα παρουν ενα Punto και θα το κανουν απλα πουτ@να... μετα ειμαι κακος, εγκαθετος, antialfisti κλπ κλπ...Κλασσικη Alfa... μια ζωη κατωτερο προιον για περισσοτερα φραγκα...
Γιατι, επειδή πήραν ένα σασί από άλλο αυτοκίνητο του Γκρούπ? Πόυ το κακό ? Το κάνουν (σχεδόν) όλες οι εταιρείες... Τα προβλήματα που αναφέρονται δεν είναι θέματα σασί ...Είναι θέματα αλληλοεπιδράσεων περιφερειακών συστημάτων...βλέπε (λάστιχα-αναρτήσεις)...
Εδω ανακαλούνται μοντέλα που υπάρχουν χρόνια στην αγορά και απλά αλλάζουν μερικά βασικά μέρη... Η Μιτο που είναι ένα εξολοκλήρου νέο μοντέλο θα αποτελέσει εξαίρεση....?
Εταιρείες όπως η BMW, η Honda, η Toyota και άλλες που φημίζονται για την αξιοπιστία τους ανακαλούν καθε τόσο μοντέλα για πιό σοβαρα θέματα κυρίως ασφάλειας ... Αν άκουσες η Toyota ανακάλεσε εκατοντάδες χιλιάδες μοντέλα επειδή πήρε φωτιά ενα αμάξι στην Ιαπωνία από κακή -προφανως επιλογή- εξαρτήματος...Η Toyota = Η αρτιότερη γραμμή παραγωγής στον κόσμο με τον πιο άρτιο έλεγχο ποιότητας δεκαετίες τώρα.(δεν το λέω εγω αυτό, η παγκόσμια σχετική βιβλιογραφία το λέει...)
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Όλα αυτά οδήγησαν σε κάποιες αλλαγές αφού η Αλφα έλαβε υπόψη της τις κριτικές δημοσιογράφων και δοκιμαστών. Έτσι το σύστημα διεύθυνσης άλλαξε ρυθμίσεις στις αρχές Νοεμβρίου για να βελτιωθεί η απόκριση του στην θέση της ευθείας ενώ άλλαξε και ο προμηθευτής ελαστικών ( αποκλειστικά Michelin αντί για Bridgestone και Pirelli ) με σκοπό την καλύτερη ποιότητα απόσβεσης κραδασμών. Αρχές Δεκέμβρη έγιναν περαιτέρω αλλαγές στην γραμμή παραγωγής με ποιο σκληρά αμορτισέρ μπροστά και για να μπορούν να ελέγχουν καλύτερα το αργό πέρασμα πέρασμα από μεγάλες λακούβες και πιο μαλακά πίσω στις μικρές ανωμαλίες για να προσφέρουν καλύτερη άνεση στις μικρές και μέσες ταχύτητες.
Σε ο,τι αφορά το σύστημα διεύθυνσης αυτό θα αλλαχτεί στην διάρκεια της Άνοιξης. Η Mito θα αποκτήσει νέα κρεμαγιέρα με σταθερή σχέση υποπολλαπλασιασμού και νέο ηλεκτρικό μοτέρ μεγαλύτερης ισχύος. Ήδη τα πρώτα βελτιωμένα οχήματα έχουν βγει από την γραμμή παραγωγής ( αρχές Γενάρη )
Δεν θα γίνει ανάκληση αλλά η Alfa θα καλύψει δωρεάν το σύνολο των αλλαγών στους κατόχους Mito εφόσον το επιθυμούν.
Θα βάλω και φωτό του άρθρου μόλις μπορέσω.mirage , είσαι σίγουρος; Aυτό είναι σοβαρό .Η ΜΙΤΟ δεν έχει coilover αναρτήσεις.
Δεν έχει και το DNA;Aυτό δεν ρυθμίζει και τις αναρτήσεις ;
Αν μπορείς δημοσίευσε και link.
Aν είναι αλήθεια είναι σοβαρό πλήγμα για την αξιοπιστία. -
Αν αληθεύει,πρέπει να γίνει ανάκληση!Δεν είναι ντροπή!Το αντίθετο.Ας μην ξεχνάμε τις περιπτώσεις τις Α Klas και του ΤΤ.
Ή τουλάχιστον να ενημερωθούν όσοι έχουν ήδη αγοράσει το αυτοκίνητο.
Καλά ,τα ελληνικά περιοδικά δε κατάλαβαν τίποτα? -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Αν αληθεύει,πρέπει να γίνει ανάκληση!Δεν είναι ντροπή!Το αντίθετο.Ας μην ξεχνάμε τις περιπτώσεις τις Α Klas και του ΤΤ.
Ή τουλάχιστον να ενημερωθούν όσοι έχουν ήδη αγοράσει το αυτοκίνητο.
Καλά ,τα ελληνικά περιοδικά δε κατάλαβαν τίποτα?μα δεν εχει προβλημα για να γινει ανακληση! Απλα αλλαξανε τα settings μετα απο το feedback που πηρανε απο τους beta drivers...
Χιλιες φορες κανεις να παρει το original abarth και να αφησει το rebadge για αυτους που τους αρεσει το σηματακι...
Alfa Romeo Mi.Τo 2008