Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 490
    • 491
    • 45 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    101463
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης dinosech έγραψε:
      Μην τα δένουμε και κόμπο. Ο άνθρωπος είπε κάποια πράγματα που έχει ακούσει, δεν σημαίνει ότι θα επαληθευτούν όλα. Κάποια πράγματα μένουν μυστικά όσο και 'μέσα' να είσαι και κάποια άλλα ίσως να λέγονται και για εμπορικούς λόγους. Ας περιμένουμε λίγο. Εγώ πάντως είμαι αισιόδοξος και περιμένω τα καλύτερα από την Alfa.

      Κοίτα (άποψή μου) όταν έχεις ένα mule στους δρόμους το οποίο είναι ΑΚΟΜΑ με προβιά Bravo...πότε (και πως βασικά) θα προλάβεις να το έχεις έτοιμο το καλοκαίρι του 2009?

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dinosech last edited by

        Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
        Κοίτα (άποψή μου) όταν έχεις ένα mule στους δρόμους το οποίο είναι ΑΚΟΜΑ με προβιά Bravo...πότε (και πως βασικά) θα προλάβεις να το έχεις έτοιμο το καλοκαίρι του 2009?

        Απ'ότι είπε ο Alba Parietti, αυτή την στιγμή mules της 940, με αμάξωμα της 940 και όχι του Bravo, κάνει δοκιμές και τις επόμενες μέρες θα έχουμε spy photos. Οπότε δεν βλέπω το λόγο να το τρενάρουν ακόμα.

        (Χρόνια πολλά και καλή χρονιά, με υγεία και ευτυχία, από εμένα (Alfa147Cup) και τον αδερφό μου (AlfaRomeo) Nίκο!)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lapin last edited by

          Το μπλα μπλα με την '149' έχει παραγίνει χωρίς να υπάρχει ακόμα τίποτα το επίσημο. Δεν σταματάτε να σπαταλάτε φαιά ουσία με τα 'ίσως', 'θα', 'μάλλον', κτλ, και τα ξαναλέμε όταν (κι αν) το αυτοκίνητο παρουσιαστεί;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            paparoupas last edited by

            Ο χρήστης Lapin έγραψε:
            Το μπλα μπλα με την '149' έχει παραγίνει χωρίς να υπάρχει ακόμα τίποτα το επίσημο. Δεν σταματάτε να σπαταλάτε φαιά ουσία με τα 'ίσως', 'θα', 'μάλλον', κτλ, και τα ξαναλέμε όταν (κι αν) το αυτοκίνητο παρουσιαστεί;

            +1

            Οι πωλήσεις στην ελλάδα για το 2008 ήταν ναυάγιο (1378 κομμάτια ) Ότι μπορέσει να κάνει το Mi.to. μέχρι τον νέο μεσσία, που αν και όταν έρθει ειναι πολύ πιθανό να είναι πιο πίσω από τις εξελίξεις...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kouladi last edited by

              Ο χρήστης paparoupas έγραψε:

              Το μπλα μπλα με την '149' έχει παραγίνει χωρίς να υπάρχει ακόμα τίποτα το επίσημο. Δεν σταματάτε να σπαταλάτε φαιά ουσία με τα 'ίσως', 'θα', 'μάλλον', κτλ, και τα ξαναλέμε όταν (κι αν) το αυτοκίνητο παρουσιαστεί;

              ...αν και όταν έρθει ειναι πολύ πιθανό να είναι πιο πίσω από τις εξελίξεις...

              Πρώτα λες +1 και μετά καταφεύγεις και εσύ στα ίσως και μάλλον.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pik last edited by

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alba-parietti last edited by

                  Στην σημερινή συνέλευση των μετόχων του ομίλου για τον οικονομικό απολογισμό του 2008 ανακοινώθηκε ότι η 940 δεν θα παρουσιαστεί τελικά μέσα στο 2009.Παρομοίως και η progetto 846 (alias nuova Ypsilon).
                  To λανσάρισμά προγραμματίστηκε για τις αρχές του 2010 (πρώτο δίμηνο).
                  To αυτοκίνητο είναι έτοιμο,αλλά καθώς οι εργαζόμενοι στα εργοστάσια της Fiat, καθόλη τη διάρκεια του 2009 θα τελούν για παρατεταμένα χρονικά διαστήματα υπό καθεστώς cassa integrazione guadagni (CIG),προεκιμένου να εξοικονομηθούν μερικά εκατομύρια ευρώ,η έναρξη της παραγωγής είναι αδύνατη.

                  Το μοναδικό καινούριο μοντέλο Alfa που θα λανσαριστεί μέσα στο 2009 είναι η 8c spider,μαζί με τα 500 cabrio και GPunto restyling.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    j-marr last edited by

                    live may to eat clover

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                      Το μοναδικό καινούριο μοντέλο Alfa που θα λανσαριστεί μέσα στο 2009 είναι η 8c spider,μαζί με τα 500 cabrio και GPunto restyling.

                      αυτα ακριβως που χρειαζοταν ο κοσμος θα βγουν δηλαδη....

                      τον 1.8 ή καλυτερα τον: >Όχι T-jet, αλλά 1750 DI Turbo (direct injection turbo)

                      θα τον βγαλουν τουλαχιστον???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alba-parietti last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                        Το μοναδικό καινούριο μοντέλο Alfa που θα λανσαριστεί μέσα στο 2009 είναι η 8c spider,μαζί με τα 500 cabrio και GPunto restyling.

                        αυτα ακριβως που χρειαζοταν ο κοσμος θα βγουν δηλαδη....

                        τον 1.8 δηλ >Όχι T-jet, αλλά 1750 DI Turbo (direct injection turbo) turbo benzina και παει λεγοντας

                        θα τον βγαλουν τουλαχιστον???

                        Για τον 1,8DI Turbo αν λειτουργήσει κάποια στιγμή ξανά το εργοστάσιο του Pomigliano θα τον δείτε από Μάρτη στην Delta και 159.Εγώ βέβαια εύχομαι το Pomigliano να μην ξανανοίξει ποτέ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          γιατι? δε θες να δεις κι αλλα 'πετσινα' αλογα στις αλφα...?

                          οσο δε βγαζουν μικρομεσαιο παντως,μενουν ουσιαστικα μονο με τη ΜΙΤΟ να τους ξελασπωνει..
                          (και την 147 να μπαινει σιγα σιγα στη εφηβεια )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alba-parietti last edited by

                            Το Pomigliano είναι παλιά αμαρτωλή υπόθεση (πολιτική σκοποιμότητα εξυπηρετούσε η δημιουργία του) και σε αυτό οφείλεται εν πολλοίς το κακό όνομα που απέκτησε η αξιοπιστία
                            της Alfa Romeo.
                            Για την MiTo πάντως υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο που ακούει στο όνομα Junior.Μια coupe δηλ. εκδοχή της(ότι ήταν το CRX για το Civic), η οποία είναι έτοιμη εδώ και καιρό στο Centro Stile και η οποία είχε παγώσει μέχρι το Δεκέμβριο.Σε αυτήν θα βασιζόταν και η μελλοντική Fulvia.Φαίνεται να επανεξετάζεται η παραγωγή της (όχι βέβαια μέσα στο 2009).

                            Ουσιαστικά εκείνο που έχει αρνητικό αντίκτυπο είναι η αναμονή και οι διαρκείς παρατάσεις και αναβολές και όχι οι 20 με 30 χιλιάδες πωλήσεις που θα χάσει η AR από μια ακόμα τρίμηνη αναβολή(το αυτοκίνητο έτσι και αλλιώς εμφανιζόμενο τον Οκτώβρη θα έπεφτε και θύμα του αρνητικού effeto fine anno) .
                            Φυσικά δεν σημαίνει ότι τα εργοστάσια δεν δουλεύουν καθόλου...γιατί πρέπει να καλύπτουν τις παραγγελίες.Απλά υπολειτουργούν. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι όσο λιγότερες γραμμές παραγωγής απασχολείς (και άρα εργαζόμενους),τόσο μεγαλύτερη οικονομία κάνεις από τους μισθούς που γλυτώνεις.Βάσει του καθεστώτος της cassa integrazione οι εργαζόμενοι για όσο διάστημα δεν απασχολούνται, δεν πληρώνονται από τη Fiat,αλλά από ένα ειδικό επικουρικό ταμείο,το οποίο τροφοδοτείται από κρατήσεις που έχουν στους μισθούς τους για να αντιμετωπίζονται τέτοιες καταστάσεις (παίρνουν το 80% των κανονικών αποδόχών τους).

                            Η παραγωγή της 8c είναι πολύ μικρή,ενώ η παραγωγή του GPunto μπορεί απλά να φρενάρει με βάση τις παραγγελίες,αλλά δεν μπορεί επουδενί να διακοπεί εντελώς.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              αα τωρα καταλαβα!! εννοεις οτι εκει ειναι το εργοστασιο που εφτιαχναν τις προβληματικες Alfasud(αλφα του του νοτου) το οποιο δημιουργηθηκε στο συγκεκριμενο σημειο υστερα απο πολιτικη παρεμβαση μονο και μονο για να αναπτυχθει ο υποβαθμισμενος νοτος.
                              Ομως επειδη οι εκει εργατες δεν ηταν καθολου ειδικευμενοι (σε σχεση παντα με τους συναδελφους απο το βορρα),σε συνδυασμο οτι απεργουσαν με τη πρωτη ευκαιρια,η ποιοτητα των αυτοκινητων που εβγαινε απο το συγκεκριμενο εργοστασιο ηταν για τα μπαζα..

                              ενταξει το καταλαβαινω οτι αυτο το εργοστασιο ντροπιασε τη φιρμα στο παρελθον,αλλα συνεχιζει και στις μερες μας να υστερει τοσο σε ποιοτητα ή τους το κρατας απο παλια και θες να κλεισουν?

                              αυτοι δηλαδη που θα παρουν μοτερ πολλων αλογων(μιτο gta πχ) απο το συγκεκριμενο εργοστασιο θα πρεπει να κανουν τη προσευχη τους?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • giuseppe-busso
                                giuseppe-busso last edited by

                                Η Ρούλα Βροχοπούλου του automotive

                                Ποιός τους ακούει τώρα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  εμενα ειπες βροχοπουλου...?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    paparoupas last edited by

                                    Ο χρήστης techon1 έγραψε:

                                    Πρώτα λες +1 και μετά καταφεύγεις και εσύ στα ίσως και μάλλον.

                                    Ε βεβαια μετα από τόσα χρονια εξέλιξης μπορεί να παρουσιάσουν κανεναν ιπτάμενο δίσκο αντί για την 149 οπότε είπα να κρατήσω μια επιφύλαξη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alba-parietti last edited by

                                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                      αα τωρα καταλαβα!! εννοεις οτι εκει ειναι το εργοστασιο που εφτιαχναν τις προβληματικες Alfasud(αλφα του του νοτου) το οποιο δημιουργηθηκε στο συγκεκριμενο σημειο υστερα απο πολιτικη παρεμβαση μονο και μονο για να αναπτυχθει ο υποβαθμισμενος νοτος.
                                      Ομως επειδη οι εκει εργατες δεν ηταν καθολου ειδικευμενοι (σε σχεση παντα με τους συναδελφους απο το βορρα),σε συνδυασμο οτι απεργουσαν με τη πρωτη ευκαιρια,η ποιοτητα των αυτοκινητων που εβγαινε απο το συγκεκριμενο εργοστασιο ηταν για τα μπαζα..

                                      ενταξει το καταλαβαινω οτι αυτο το εργοστασιο ντροπιασε τη φιρμα στο παρελθον,αλλα συνεχιζει και στις μερες μας να υστερει τοσο σε ποιοτητα ή τους το κρατας απο παλια και θες να κλεισουν?

                                      αυτοι δηλαδη που θα παρουν μοτερ πολλων αλογων(μιτο gta πχ) απο το συγκεκριμενο εργοστασιο θα πρεπει να κανουν τη προσευχη τους?

                                      Βλέπω κάνεις προόδους στην ιστορία
                                      Λάθος πάντως κατάλαβες.Στο Pomigliano είναι οι γραμμές παραγωγής των 159,GT,147 και το τμήμα βαφής και συναρμολόγησης των Bravo που μεταφέρθηκε από το Cassino και όχι των κινητήρων,οι οποίοι κατασκευάζονται από την Fiat PT στο Torino.Αν λοιπόν είναι κλειστό το Pomigliano μικρή σημασία έχει το λανσάρισμα του 1800 DI Turbo....αφού ουσιαστικά δεν θα υπάρχουν διαθέσιμες 159 για να τοποθετηθεί.
                                      Το Pomigliano ήταν διαρκής πηγή εξόδων για τον όμιλο,εξαιτίας των μεγάλων κονδυλίων που απαιτούσε ώστε να φτάσει τα κατασκευαστικά του standards σε αυτά των υπολοίπων εργοστασίων (το τελευταίο κονδύλι ύψους 110 εκ. ευρώ επενδύθηκε στις αρχές του 2008,όταν το εργοστάσιο έμεινε κλειστό για 4 μήνες προκειμένου να γίνουν τροποποιήσεις της γραμμής παραγωγής στα πρότυπα της Toyota).
                                      Αυτό που αντικατοπτρίζει σε μεγάλο βαθμό και το πρόβλημα που έχει προκαλέσει η ύφεση είναι ότι στο Pomigliano φερ'ειπείν οι εργάτες τελούν σε καθεστώς CIG εδώ και δύο μήνες και αναμένεται να επιστρέψουν στις δουλειές τους από τις διακοπές των Χριστουγέννων στις 16 Φεβρουαρίου,προκειμένου να εργαστούν μέχρι τις 21 Φεβρουαρίου, καθώς από 22 Φεβρουαρίου και μέχρι 8 Μάρτη ξαναμπαίνουν σε καθεστώς CIG (και πάει λέγοντας).
                                      Με ανάλογη την κατάσταση στις περισσότερες μονάδες,τί νόημα θα είχε η παρουσίαση της 940 μέσα στο 2009, όταν ουσιαστικά δεν θα μπορούσε να παραδοθεί στους πελάτες;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        από paparoupas την 23/01/09 9:00
                                        Ε βεβαια μετα από τόσα χρονια εξέλιξης μπορεί να παρουσιάσουν κανεναν ιπτάμενο δίσκο αντί για την 149 οπότε είπα να κρατήσω μια επιφύλαξη

                                        Όχι. Ο ιπτάμενος δίσκος είχε παρουσιαστεί στο παρελθόν και ήταν πολύ μπροστά για την εποχή του.

                                        http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Disco_Volante

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dinosech last edited by

                                          Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
                                          ανακοινώθηκε ότι η 940 δεν θα παρουσιαστεί τελικά μέσα στο 2009.

                                          Εμ δεν θα έχει διπλά ψαλίδια, εμ θα έχει πολλαπλούς κατώτερους από την 159, εμ θα περιμένουμε άλλον ένα χρόνο; Φαντάσου για πισωκίνητη Alfa πόσο πρέπει να περιμένουμε. Αν ισχύσουν αυτά που λες, δεν νομίζω να την περιμένω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasgti last edited by

                                            Δηλαδή κάποιος υποψήφιος πελάτης της 149 από το 2005, αν την περίμενε όλο αυτό το διάστημα θα μπορούσε χαλαρά να είχε αγοράσει κάποιο άλλο μοντέλο και να το πουλούσε του χρόνου (2010) στην 5ετία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 45 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr