-
Ο χρήστης dinosech έγραψε:
Μην τα δένουμε και κόμπο. Ο άνθρωπος είπε κάποια πράγματα που έχει ακούσει, δεν σημαίνει ότι θα επαληθευτούν όλα. Κάποια πράγματα μένουν μυστικά όσο και 'μέσα' να είσαι και κάποια άλλα ίσως να λέγονται και για εμπορικούς λόγους. Ας περιμένουμε λίγο. Εγώ πάντως είμαι αισιόδοξος και περιμένω τα καλύτερα από την Alfa.Κοίτα (άποψή μου) όταν έχεις ένα mule στους δρόμους το οποίο είναι ΑΚΟΜΑ με προβιά Bravo...πότε (και πως βασικά) θα προλάβεις να το έχεις έτοιμο το καλοκαίρι του 2009?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Κοίτα (άποψή μου) όταν έχεις ένα mule στους δρόμους το οποίο είναι ΑΚΟΜΑ με προβιά Bravo...πότε (και πως βασικά) θα προλάβεις να το έχεις έτοιμο το καλοκαίρι του 2009?Απ'ότι είπε ο Alba Parietti, αυτή την στιγμή mules της 940, με αμάξωμα της 940 και όχι του Bravo, κάνει δοκιμές και τις επόμενες μέρες θα έχουμε spy photos. Οπότε δεν βλέπω το λόγο να το τρενάρουν ακόμα.
(Χρόνια πολλά και καλή χρονιά, με υγεία και ευτυχία, από εμένα (Alfa147Cup) και τον αδερφό μου (AlfaRomeo) Nίκο!)
-
Το μπλα μπλα με την '149' έχει παραγίνει χωρίς να υπάρχει ακόμα τίποτα το επίσημο. Δεν σταματάτε να σπαταλάτε φαιά ουσία με τα 'ίσως', 'θα', 'μάλλον', κτλ, και τα ξαναλέμε όταν (κι αν) το αυτοκίνητο παρουσιαστεί;
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Το μπλα μπλα με την '149' έχει παραγίνει χωρίς να υπάρχει ακόμα τίποτα το επίσημο. Δεν σταματάτε να σπαταλάτε φαιά ουσία με τα 'ίσως', 'θα', 'μάλλον', κτλ, και τα ξαναλέμε όταν (κι αν) το αυτοκίνητο παρουσιαστεί;+1
Οι πωλήσεις στην ελλάδα για το 2008 ήταν ναυάγιο (1378 κομμάτια ) Ότι μπορέσει να κάνει το Mi.to. μέχρι τον νέο μεσσία, που αν και όταν έρθει ειναι πολύ πιθανό να είναι πιο πίσω από τις εξελίξεις...
-
Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
Το μπλα μπλα με την '149' έχει παραγίνει χωρίς να υπάρχει ακόμα τίποτα το επίσημο. Δεν σταματάτε να σπαταλάτε φαιά ουσία με τα 'ίσως', 'θα', 'μάλλον', κτλ, και τα ξαναλέμε όταν (κι αν) το αυτοκίνητο παρουσιαστεί;
...αν και όταν έρθει ειναι πολύ πιθανό να είναι πιο πίσω από τις εξελίξεις...
Πρώτα λες +1 και μετά καταφεύγεις και εσύ στα ίσως και μάλλον.
-
-
Στην σημερινή συνέλευση των μετόχων του ομίλου για τον οικονομικό απολογισμό του 2008 ανακοινώθηκε ότι η 940 δεν θα παρουσιαστεί τελικά μέσα στο 2009.Παρομοίως και η progetto 846 (alias nuova Ypsilon).
To λανσάρισμά προγραμματίστηκε για τις αρχές του 2010 (πρώτο δίμηνο).
To αυτοκίνητο είναι έτοιμο,αλλά καθώς οι εργαζόμενοι στα εργοστάσια της Fiat, καθόλη τη διάρκεια του 2009 θα τελούν για παρατεταμένα χρονικά διαστήματα υπό καθεστώς cassa integrazione guadagni (CIG),προεκιμένου να εξοικονομηθούν μερικά εκατομύρια ευρώ,η έναρξη της παραγωγής είναι αδύνατη.Το μοναδικό καινούριο μοντέλο Alfa που θα λανσαριστεί μέσα στο 2009 είναι η 8c spider,μαζί με τα 500 cabrio και GPunto restyling.
-
live may to eat clover
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Το μοναδικό καινούριο μοντέλο Alfa που θα λανσαριστεί μέσα στο 2009 είναι η 8c spider,μαζί με τα 500 cabrio και GPunto restyling.
αυτα ακριβως που χρειαζοταν ο κοσμος θα βγουν δηλαδη....
τον 1.8 ή καλυτερα τον: >Όχι T-jet, αλλά 1750 DI Turbo (direct injection turbo)
θα τον βγαλουν τουλαχιστον???
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Το μοναδικό καινούριο μοντέλο Alfa που θα λανσαριστεί μέσα στο 2009 είναι η 8c spider,μαζί με τα 500 cabrio και GPunto restyling.
αυτα ακριβως που χρειαζοταν ο κοσμος θα βγουν δηλαδη....
τον 1.8 δηλ >Όχι T-jet, αλλά 1750 DI Turbo (direct injection turbo) turbo benzina και παει λεγοντας
θα τον βγαλουν τουλαχιστον???
Για τον 1,8DI Turbo αν λειτουργήσει κάποια στιγμή ξανά το εργοστάσιο του Pomigliano θα τον δείτε από Μάρτη στην Delta και 159.Εγώ βέβαια εύχομαι το Pomigliano να μην ξανανοίξει ποτέ
-
γιατι? δε θες να δεις κι αλλα 'πετσινα' αλογα στις αλφα...?
οσο δε βγαζουν μικρομεσαιο παντως,μενουν ουσιαστικα μονο με τη ΜΙΤΟ να τους ξελασπωνει..
(και την 147 να μπαινει σιγα σιγα στη εφηβεια ) -
Το Pomigliano είναι παλιά αμαρτωλή υπόθεση (πολιτική σκοποιμότητα εξυπηρετούσε η δημιουργία του) και σε αυτό οφείλεται εν πολλοίς το κακό όνομα που απέκτησε η αξιοπιστία
της Alfa Romeo.
Για την MiTo πάντως υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο που ακούει στο όνομα Junior.Μια coupe δηλ. εκδοχή της(ότι ήταν το CRX για το Civic), η οποία είναι έτοιμη εδώ και καιρό στο Centro Stile και η οποία είχε παγώσει μέχρι το Δεκέμβριο.Σε αυτήν θα βασιζόταν και η μελλοντική Fulvia.Φαίνεται να επανεξετάζεται η παραγωγή της (όχι βέβαια μέσα στο 2009).Ουσιαστικά εκείνο που έχει αρνητικό αντίκτυπο είναι η αναμονή και οι διαρκείς παρατάσεις και αναβολές και όχι οι 20 με 30 χιλιάδες πωλήσεις που θα χάσει η AR από μια ακόμα τρίμηνη αναβολή(το αυτοκίνητο έτσι και αλλιώς εμφανιζόμενο τον Οκτώβρη θα έπεφτε και θύμα του αρνητικού effeto fine anno) .
Φυσικά δεν σημαίνει ότι τα εργοστάσια δεν δουλεύουν καθόλου...γιατί πρέπει να καλύπτουν τις παραγγελίες.Απλά υπολειτουργούν. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι όσο λιγότερες γραμμές παραγωγής απασχολείς (και άρα εργαζόμενους),τόσο μεγαλύτερη οικονομία κάνεις από τους μισθούς που γλυτώνεις.Βάσει του καθεστώτος της cassa integrazione οι εργαζόμενοι για όσο διάστημα δεν απασχολούνται, δεν πληρώνονται από τη Fiat,αλλά από ένα ειδικό επικουρικό ταμείο,το οποίο τροφοδοτείται από κρατήσεις που έχουν στους μισθούς τους για να αντιμετωπίζονται τέτοιες καταστάσεις (παίρνουν το 80% των κανονικών αποδόχών τους).Η παραγωγή της 8c είναι πολύ μικρή,ενώ η παραγωγή του GPunto μπορεί απλά να φρενάρει με βάση τις παραγγελίες,αλλά δεν μπορεί επουδενί να διακοπεί εντελώς.
-
αα τωρα καταλαβα!! εννοεις οτι εκει ειναι το εργοστασιο που εφτιαχναν τις προβληματικες Alfasud(αλφα του του νοτου) το οποιο δημιουργηθηκε στο συγκεκριμενο σημειο υστερα απο πολιτικη παρεμβαση μονο και μονο για να αναπτυχθει ο υποβαθμισμενος νοτος.
Ομως επειδη οι εκει εργατες δεν ηταν καθολου ειδικευμενοι (σε σχεση παντα με τους συναδελφους απο το βορρα),σε συνδυασμο οτι απεργουσαν με τη πρωτη ευκαιρια,η ποιοτητα των αυτοκινητων που εβγαινε απο το συγκεκριμενο εργοστασιο ηταν για τα μπαζα..ενταξει το καταλαβαινω οτι αυτο το εργοστασιο ντροπιασε τη φιρμα στο παρελθον,αλλα συνεχιζει και στις μερες μας να υστερει τοσο σε ποιοτητα ή τους το κρατας απο παλια και θες να κλεισουν?
αυτοι δηλαδη που θα παρουν μοτερ πολλων αλογων(μιτο gta πχ) απο το συγκεκριμενο εργοστασιο θα πρεπει να κανουν τη προσευχη τους?
-
Η Ρούλα Βροχοπούλου του automotive
Ποιός τους ακούει τώρα
-
εμενα ειπες βροχοπουλου...?
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Πρώτα λες +1 και μετά καταφεύγεις και εσύ στα ίσως και μάλλον.
Ε βεβαια μετα από τόσα χρονια εξέλιξης μπορεί να παρουσιάσουν κανεναν ιπτάμενο δίσκο αντί για την 149 οπότε είπα να κρατήσω μια επιφύλαξη
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αα τωρα καταλαβα!! εννοεις οτι εκει ειναι το εργοστασιο που εφτιαχναν τις προβληματικες Alfasud(αλφα του του νοτου) το οποιο δημιουργηθηκε στο συγκεκριμενο σημειο υστερα απο πολιτικη παρεμβαση μονο και μονο για να αναπτυχθει ο υποβαθμισμενος νοτος.
Ομως επειδη οι εκει εργατες δεν ηταν καθολου ειδικευμενοι (σε σχεση παντα με τους συναδελφους απο το βορρα),σε συνδυασμο οτι απεργουσαν με τη πρωτη ευκαιρια,η ποιοτητα των αυτοκινητων που εβγαινε απο το συγκεκριμενο εργοστασιο ηταν για τα μπαζα..ενταξει το καταλαβαινω οτι αυτο το εργοστασιο ντροπιασε τη φιρμα στο παρελθον,αλλα συνεχιζει και στις μερες μας να υστερει τοσο σε ποιοτητα ή τους το κρατας απο παλια και θες να κλεισουν?
αυτοι δηλαδη που θα παρουν μοτερ πολλων αλογων(μιτο gta πχ) απο το συγκεκριμενο εργοστασιο θα πρεπει να κανουν τη προσευχη τους?
Βλέπω κάνεις προόδους στην ιστορία
Λάθος πάντως κατάλαβες.Στο Pomigliano είναι οι γραμμές παραγωγής των 159,GT,147 και το τμήμα βαφής και συναρμολόγησης των Bravo που μεταφέρθηκε από το Cassino και όχι των κινητήρων,οι οποίοι κατασκευάζονται από την Fiat PT στο Torino.Αν λοιπόν είναι κλειστό το Pomigliano μικρή σημασία έχει το λανσάρισμα του 1800 DI Turbo....αφού ουσιαστικά δεν θα υπάρχουν διαθέσιμες 159 για να τοποθετηθεί.
Το Pomigliano ήταν διαρκής πηγή εξόδων για τον όμιλο,εξαιτίας των μεγάλων κονδυλίων που απαιτούσε ώστε να φτάσει τα κατασκευαστικά του standards σε αυτά των υπολοίπων εργοστασίων (το τελευταίο κονδύλι ύψους 110 εκ. ευρώ επενδύθηκε στις αρχές του 2008,όταν το εργοστάσιο έμεινε κλειστό για 4 μήνες προκειμένου να γίνουν τροποποιήσεις της γραμμής παραγωγής στα πρότυπα της Toyota).
Αυτό που αντικατοπτρίζει σε μεγάλο βαθμό και το πρόβλημα που έχει προκαλέσει η ύφεση είναι ότι στο Pomigliano φερ'ειπείν οι εργάτες τελούν σε καθεστώς CIG εδώ και δύο μήνες και αναμένεται να επιστρέψουν στις δουλειές τους από τις διακοπές των Χριστουγέννων στις 16 Φεβρουαρίου,προκειμένου να εργαστούν μέχρι τις 21 Φεβρουαρίου, καθώς από 22 Φεβρουαρίου και μέχρι 8 Μάρτη ξαναμπαίνουν σε καθεστώς CIG (και πάει λέγοντας).
Με ανάλογη την κατάσταση στις περισσότερες μονάδες,τί νόημα θα είχε η παρουσίαση της 940 μέσα στο 2009, όταν ουσιαστικά δεν θα μπορούσε να παραδοθεί στους πελάτες; -
από paparoupas την 23/01/09 9:00
Ε βεβαια μετα από τόσα χρονια εξέλιξης μπορεί να παρουσιάσουν κανεναν ιπτάμενο δίσκο αντί για την 149 οπότε είπα να κρατήσω μια επιφύλαξηΌχι. Ο ιπτάμενος δίσκος είχε παρουσιαστεί στο παρελθόν και ήταν πολύ μπροστά για την εποχή του.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
ανακοινώθηκε ότι η 940 δεν θα παρουσιαστεί τελικά μέσα στο 2009.Εμ δεν θα έχει διπλά ψαλίδια, εμ θα έχει πολλαπλούς κατώτερους από την 159, εμ θα περιμένουμε άλλον ένα χρόνο; Φαντάσου για πισωκίνητη Alfa πόσο πρέπει να περιμένουμε. Αν ισχύσουν αυτά που λες, δεν νομίζω να την περιμένω.
-
Δηλαδή κάποιος υποψήφιος πελάτης της 149 από το 2005, αν την περίμενε όλο αυτό το διάστημα θα μπορούσε χαλαρά να είχε αγοράσει κάποιο άλλο μοντέλο και να το πουλούσε του χρόνου (2010) στην 5ετία.
Alfa Romeo Giulietta