H σύγκριση των δύο μεθόδων έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα για την κάθε πλευρά, άλλο αν μερικά από τα μείον μπορεί να αφήνουν αδιάφορους κάποιους.
Δεν είδα τίποτα π.χ. στην εισήγηση του ΒόλβοΖέους, αλλά και σε άλλους, για τα μειονεκτήματα της υπερτροφοδότησης. Δεν υπάρχουν ? Οι λέξεις κόστος, πολυπλοκότητα, μειωμένη αξιοπιστία και μακροζωία, υστέρηση, ακριβότερα life cycle cost, ανάγκη πολλές φορές για βενζίνη υψηλών οκτανίων πάντα σε σύγκριση με αντίστοιχες βενζινοκίνητες ατμόσφαιρες, αλλού λιγότερο αλλού περισσότερο, τι είναι δηλαδή?
Η γνώμη μου
Κάθε πράγμα στον τομέα του
Θες μικρότερο αρχικό κόστος (CIF), απλότητα, αξιοπιστία, μακροζωία, χαμηλότερο life cycle cost, αμεσότητα και γραμμικότητα χωρίς υστέρηση, μικρότερη κατανάλωση σε καθημερινή χρήση σε πολλές περιπτώσεις ? Ατμόσφαιρα.
Θες επιδόσεις και να ''κλείσεις'' το μάτι στο υπουργείο με τα έξοδα ταξινόμησης? Υπερτροφοδότηση κάποιας μορφής.
Θες οικολογία? Υβριδικό ή και ηλεκτρικό, προσεχώς το δεύτερο.
Θες όνειρα βαθιά μέχρι νεωτέρας? Υδρογόνο.
Ερώτηση για όλους
Οι εταιρείες που φτιάχνουν συστήματα υπερτροφοδότησης και τα πουλάνε μετά στις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι κυρίως οι :
Αμερικάνικες Honeywell (Garret) που είναι και market leader με 40% της παγκοσμίου αγοράς περίπου και η Hayward (KKK) και οι ιαπωνικές IHI, MHI (Mitsubishi Heavy Industries), Hitachi και Toyota .
Δεν σας κάνει εντύπωση που αυτές πουλάνε κυρίως σε ευρωπαικά εργοστάσια και πολύ λιγότερο στους συμπατριώτες τους αμερικανούς και ιάπωνες και μόνο για αυτοκίνητα επιδόσεων ? (μιλάμε πάντα για βενζίνες).