-
Ο χρήστης rayback έγραψε:
Συμφωνώ σε αυτά που λες, απλα ρωτάω γιατί πέρασα απο αντιπροσωπία να τσεκάρω ξανά κάποια πράγματα και μου είπαν πως το cruise control δεν υπάρχει πια ως επιλογή (!) και πως έχει ρεζέρβα std αν και πριν λίγο καιρό δεν είχε (δηθεν). Ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι έχει std.Oταν παμε συνηθως σε αντιπροσωπειες συνηθως προσπαθουν να σπρωξουν ετοιμοπαραδοτα...κατι τετοιο πιστευω οτι παιζει με το cruise στο bravo,χλωμο να μην υπαρχει πια.
-
στο δικό μου η ρεζέρβα είναι ασφαλειας, οχι κανονική.. τώρα για το cruise μπορούσα να το παραγγείλω με αυτό κανονικά.
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
στο δικό μου η ρεζέρβα είναι ασφαλειας, οχι κανονική.. τώρα για το cruise μπορούσα να το παραγγείλω με αυτό κανονικά.Μηπως εννοει κιτ επισκευης αντι για ρεζερβα αναγκης.
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
φίλτρο λαδιου σε καθε αλλαγη είναι υπερβολή..δηλαδη θεωρεις λογικο να ανακατευεις το λαδι που μενει μεσα στο φιλτρο και εχει κανει 7-10000 χλμ με το φρεσκο?
και με τι σκοπο? να γλυτωσεις 10€?
-
αν ο κατασκευαστης λεει καθε δυο αλλαγες δεν υπαρχει θεμα.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αν ο κατασκευαστης λεει καθε δυο αλλαγες δεν υπαρχει θεμα.φυσικα δεν απαντησες στην ερωτηση...
επισης, ο κατασκευαστης λεει αλλαγη λαδιων καθε 30000. Αυτο κανουμε αραγε?
-
Σημερα το πρωί ημουν στην αντιπροσωπεια για να κανονισω κάποιες τελευταίες λεπτομέρειες πριν την παραγγελία μου... θα παραγείλλω το σπορ 150... το cruise ήταν κανονικα στις επιλογές μου και η ρεζέρβα ήταν ανάγκης..... μία ερώτηση έχω γιατι τα έχω μπερδέψει λίγο ... το cruise είναι απλα κλείδωμα γκαζιού σε κάποια χιλιόμετρα ή συνολικα ο υπολογιστής ταξιδιού;;;;;
Η ρεζέρβα για κανονική κοστιζει 100 και εγώ θα την βάλω γιατί κάνω συνέχεια ταξίδια...
-
Πολύ καλό το cruise κατά την άποψη μου, ειδικά για μεγάλα ταξίδια! Τα κάνει πολύ άνετα. Μόλις το μάθεις κιόλας να το χειρίζεσαι δεν ξαναπατάς γκάζι! Θέλει όμως προσοχή, ιδιαίτερα στην αρχή μέχρι να συνηθίσεις να το χειρίζεσαι.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
φίλτρο λαδιου σε καθε αλλαγη είναι υπερβολή..
δηλαδη θεωρεις λογικο να ανακατευεις το λαδι που μενει μεσα στο φιλτρο και εχει κανει 7-10000 χλμ με το φρεσκο?
και με τι σκοπο? να γλυτωσεις 10€?
+1000000000000000000000000000000000000000000
Πάρτε το λογικά...μισό λιτρο λάδι...το 1/4 του φίλτρου τουλάχιστον, βουλωμένο, ρινίσματα...βρώμες (ότι καθάρισε το προηγούμενο λάδι τα ξανασκορπάς...)
Προτιμώ οι αλλαγές να γίνονται εκει που λέει ο κατασκευαστής (χλμ) παρά να αλλάζεις λάδια συχνά, χωρίς να ανανεώνεις το φίλτρο, όλο αυτό γιατί? για 8-10 €??? -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
φίλτρο λαδιου σε καθε αλλαγη είναι υπερβολή..
δηλαδη θεωρεις λογικο να ανακατευεις το λαδι που μενει μεσα στο φιλτρο και εχει κανει 7-10000 χλμ με το φρεσκο?
και με τι σκοπο? να γλυτωσεις 10€?
κοίτα 20 χρόνια τώρα φίλτρο γενικά αλλάζουμε κάθε 2-3 αλλαγές λαδιών(ανάλογα τα χιλιόμετρα).. είπα να το προσέχω επειδή είναι καινούργιο αλλά δε θέλω να το παρα-καλομάθω καθώς είναι ιταλικό και συνεπώς..ιδιότροπο
μπορεί να σου ακούγομαι παράξενος αλλά επειδή το έχω παραχαιδέψει μέχρι τώρα (ασφάλεια μικτή πρώτη φορά στη ζωή μου - παρκαρίσμα μόνο σε παρκινγκ - προσεχτικό ζέσταμα κτλ κτλ) προσπαθώ να μου περάσει ο..έρωτας
δικές μου παραξενιέςμία ερώτηση έχω γιατι τα έχω μπερδέψει λίγο ... το cruise είναι απλα κλείδωμα γκαζιού σε κάποια χιλιόμετρα ή συνολικα ο υπολογιστής ταξιδιού;;;;;
υπολογιστή ταξιδιού έχει στάνταρ (μέση-στιγμιαία κατανάλωση, ώρες ταξιδιού, μέση ωριαία ταχύτητα).. το cruise control είναι το κλείδωμα γκαζιού..
-
αλλες ανοχες ειχαν τα μοτερ πριν 20 χρονια και αλλες τωρα.
δε λυπηθηκες να δωσεις τα λεφτα για μικτη ασφαλεια και δε θες να καλομαθαινεις το μοτερ προσθετοντας ενα 10ευρω σε καθε αλλαγη (πρακτικα 10€ το χρονο) λαδιων???
και οκ, δικο σου ειναι οτι θελεις το κανεις, αλλα μη λες οτι... 'φίλτρο λαδιου σε καθε αλλαγη είναι υπερβολή..'
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αλλες ανοχες ειχαν τα μοτερ πριν 20 χρονια και αλλες τωρα.δε λυπηθηκες να δωσεις τα λεφτα για μικτη ασφαλεια και δε θες να καλομαθαινεις το μοτερ προσθετοντας ενα 10ευρω σε καθε αλλαγη (πρακτικα 10€ το χρονο) λαδιων???
και οκ, δικο σου ειναι οτι θελεις το κανεις, αλλα μη λες οτι... 'φίλτρο λαδιου σε καθε αλλαγη είναι υπερβολή..'
αυτό με τις ανοχές γιατί το λες? ίσα ίσα ενα μοτέρ που έχει εχει μπει τουρμπο πάνω λογικά δε πρέπει να έχει καλύτερα μέταλλα? να μου έλεγες καταπόνηση να το καταλάβω..
οσο για τα λάδια ναι επιμένω οτι είναι υπερβολή.. δλδ αν αλλάζω κάθε 5.000 λάδια όπως καλή ώρα σκοπευω τώρα πόση βρώμα να έχει προλάβει να μαζέψει? (φυσικά εξαιρουμένης της πρώτης πρώτης αλλαγης).. και επειδή στο 106 μου έτσι έκανα (αλλαγή κάθε 5.000 και φιλτρό στα 15.000 και συνολικά έκανα 210.000χλμ χωρίς ποτέ πρόβλημα) δε βλέπω το λόγο να κάνω εδω διαφορετικά.. οπως και να'χει ο καθένας κρίνει και κάνει τα δικά του..
-
ριξε μια ματια στο ειδικο θεμα που εχουμε για τα λιπαντικα και θα καταλαβεις για ποιους λογους κανεις λαθος.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ριξε μια ματια στο ειδικο θεμα που εχουμε για τα λιπαντικα και θα καταλαβεις για ποιους λογους κανεις λαθος.οκ, θα το κάνω εν ελθέτω χρόνο. ευχαριστώ.
-
Στο forum Golf VI είδα να γίνεται κουβέντα για κινητήρες TSI με σπασμένες τουρμπίνες
ήδη από τις 20000χλμ. Έχει ακουστεί κάτι παρόμοιο για τους T-JET?
Πόσο εύκολο είναι τελικά να σπάσει μια τουρμπίνα?
Στις περιπτώσεις αυτές μήπως μιλάμε για ''βιασμό'' του αυτοκινήτου? Με άσχημη χρήση τα πάντα σπάνε... -
Ο χρήστης akrovatis1979 έγραψε:
Πολύ καλό το cruise κατά την άποψη μου, ειδικά για μεγάλα ταξίδια! Τα κάνει πολύ άνετα. Μόλις το μάθεις κιόλας να το χειρίζεσαι δεν ξαναπατάς γκάζι! Θέλει όμως προσοχή, ιδιαίτερα στην αρχή μέχρι να συνηθίσεις να το χειρίζεσαι.Συμφωνώ. Στα μεγάλα ταξίδια βγάζει τα λεφτά του. Στα θετικά το ότι δεν απενεργοποιείται όταν πατάς γκάζι.
-
από galeone την 22/01/09 9:40
akrovatis1979 έγραψε:
Πολύ καλό το cruise κατά την άποψη μου,
...Στα θετικά το ότι δεν απενεργοποιείται όταν πατάς γκάζι.Υπάρχει cruise control που απενεργοποιείται όταν πατάς γκάζι?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Υπάρχει cruise control που απενεργοποιείται όταν πατάς γκάζι?Με το φρένο δεν γίνεται αυτό; Η εγώ κάνω λάθος;;;
Πείτε και εμάς που είμαστε ψιλοάσχετοι... -
Τι το θέλετε το ριμάδι το cruise control; Ξέρετε πολλούς αυτοκινητόδρομους στην Ελλάδα με μήκος>200χλμ για να αξίζει τον κόπο; Εκτός και αν κινείστε όλη την ώρα στην Εγνατία! Εμείς οι καταυλακιώτες θα κάνουμε κάτι χρόνια ακόμα να δούμε τέτοιους δρόμους...
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
στο δικό μου η ρεζέρβα είναι ασφαλειας, οχι κανονική.. τώρα για το cruise μπορούσα να το παραγγείλω με αυτό κανονικά.Τι εννοειται ασφαλειας ρε παιδια?
Το δικο ηρθε με μια ρεζερβα 205/55(ή 50 δεν θυμαμαι)/16 ΝΑααααααα με το συμπαθειο....
αυτη θεωρηται ασφαλειας και οχι κανονικη?
Εγω ασφαλειας ξερω κατι λαστιχακια λεπτά με μεγιστο οριο τα 70χλμ/ωρα.
Δεν την ζητησα εξτρα...ήταν στανταρ στην σπορ εκδοση.Οσο για το λαδι...ενας μηχανικος που εμπιστευομαι με κλειστα ματια παντα μου ελεγε:Αν θες να αντεξει ο κινητηρας σου οσο πιο πολυ μπορει θα αλλαζεις λαδια καθε 7000χλμ και παντα και φιλτρο μαζι!
Και δεν μου το ελεγε να μου φαει λεφτα γιατι ηξερε οτι μεχρι να τελειωσει η εγγυηση καθε καινουργιου μου αυτοκινητου θα το πηγαινα στην αντιπροσωπεια.
Βεβαια αυτα τα ελεγε οταν η Φιατ ελεγε αλλαγη καθε 10.000χλμ κ οχι καθε 30.000χλμ!
Παντως το φιλτρο ειναι πραγματικα κατι ανεξοδο και ειναι καλο φιλε μου να το αλλαζεις σε καθε αλλαγη λαδιων.
Για να στο λεμε τοσα ατομα δεν ειμαστε ολοι λαθος...
Fiat Bravο 2007