-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Giuseppe Busso γνωριζεις αν η χαρτογραφηση του t-jet 120 ειναι ιδια σε Delta και Bravo?
Yπαρχει καποιο διαγραμμα απο δυναμομετρο?
ΕυχαριστωΕχουν ακριβως ιδιο κινητηρα, με ιδια τουρμπινα, με ιδια χαρτογραφηση.
Το μονο διαγραμμα που εχω ειναι το παρακατωΚατσε να στο εξηγησω λιγο βεβαια.
Με την συνεχομενη κοκκινη γραμμη ειναι η αποδοση του t-jet 150 σε KiloWatt
Με την διακεκομενη κοκκινη γραμμη η αποδοση του t-jet 120 σε KiloWattMε την συνεχομενη μπλε γραμμη η ροπη του 150αριου σε Nm
Με την διακεκομενη μπλε γραμμη η ροπη του 120αριου σε NmAυτο το διαγραμμα ειναι επισημο απο την Fiat
Υπάρχει βελτιωτής που να ασχολείται με την χαρτογράφηση του Turbo του Group . ???
Οπως η REVO , BSR για παράδειγμα με αυτά των AUDI, Volvo , VW, κλπ. -
@GB, παρόμοια περίπτωση και του Α3, όπου και εδώ χρησιμοποιείται η μέθοδος της αφηρημένης πιθανολόγησης ώστε να καλυφθούν -σχετικά- και από οποιαδήποτε νομική αξίωση αποζημίωσης: Auch ein Audi A3 kann rosten. Πρόσεξε το 'kann', μπορεί να σκουριάσει δηλαδή, δεν είναι και σίγουρο... Οπότε και το δηλητήριο έσταξε, και ο ενάγων θα πρέπει να είναι προσεχτικός κατά την σύνταξη της αγωγής, γιατί το ΑΒ είναι σαφές μέσα στην αοριστία του: 'μπορεί'.
Έχει βρει ψωμί στην υπόθεση όμως, αφού ειδικά στην κεντρική Ευρώπη, με τόσο νάτριο που πέφτει κάθε χειμώνα, οι αντιστάσεις απέναντι στην οξείδωση μειώνονται, κάτι που ισχύει για όλους. Δεν είναι σπάνιο να δεις ακόμα και αυτοκίνητο 5ετίας με επιφανειακή οξείδωση κατά σημεία. Οπότε, ειδικά όσοι εισάγουν μτχ από χώρα της κ.Ευρώπης με πολλές χιονοπτώσεις θα πρέπει να είναι ακόμα πιο προσεκτικοί.
Για να βγεις να διατυπώσεις τέτοιον ισχυρισμό, δεν αρκεί μόνο το δείγμα, θα πρέπει να διεξάγεις πείραμα, με ελεγχόμενες συνθήκες και τις ανάλογες αναλύσεις, ώστε να αποδειχτεί αν υπάρχει ελλιπής αντισκωριακή προστασία και σε ποιά σημεία. Το να δω ένα αμάξι με σκουριά -ξέρω πού έζησε; που έκανε τα χιλιόμετρά του, αν χτυπήθηκε κάπου και δεν επισκευάστηκε σωστά, αν, αν, αν;- και να βγω να μιλήσω για σκανδάλο είναι το λιγότερο αστείο, το περισσότερο επικίνδυνο.
Παρόμοια μεθοδολογία μηχανορραφίας έστησε πρόσφατα και το ελληνικό AMS, με άλλο θύμα και άλλο στόρι βέβαια... Αλλά όλα αυτά είναι γνωστά... -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Υπάρχει βελτιωτής που να ασχολείται με την χαρτογράφηση του Turbo του Group . ???
Οπως η REVO , BSR για παράδειγμα με αυτά των AUDI, Volvo , VW, κλπ.Ο Romeo Ferraris και o Mariani θεωρουνται κορυφαιοι απο οσων εχω ακουσει, χωρις να εχω εμπειρια ο ιδιος, αλλα εκτος του οτι βρισκονται στην Ιταλια, δεν με αφορα κιολας.
Υπαρχει και η G-TECHΠαρολαυτα για οποιον ενδιαφερεται
http://www.romeoferraris.com/' target='_blank
http://www.shopmarianituning.it/' target='_blank
http://www.g-techgmbh.de/' target='_blank -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Giuseppe Busso γνωριζεις αν η χαρτογραφηση του t-jet 120 ειναι ιδια σε Delta και Bravo?
Yπαρχει καποιο διαγραμμα απο δυναμομετρο?
ΕυχαριστωΕχουν ακριβως ιδιο κινητηρα, με ιδια τουρμπινα, με ιδια χαρτογραφηση.
Το μονο διαγραμμα που εχω ειναι το παρακατωΚατσε να στο εξηγησω λιγο βεβαια.
Με την συνεχομενη κοκκινη γραμμη ειναι η αποδοση του t-jet 150 σε KiloWatt
Με την διακεκομενη κοκκινη γραμμη η αποδοση του t-jet 120 σε KiloWattMε την συνεχομενη μπλε γραμμη η ροπη του 150αριου σε Nm
Με την διακεκομενη μπλε γραμμη η ροπη του 120αριου σε NmAυτο το διαγραμμα ειναι επισημο απο την Fiat
στα επίσημα specs τόσο του bravo όσο και της δ το 120αρι και το 150αρι έχουν ίδια μέγιστη ροπή:
120:
Μεγιστη ροπή -NM (kgm)/σ.α.λ. 206 (21)/1750 σαλ
150:
Μεγιστη ροπή -NM (kgm)/σ.α.λ. 206 (21)/2250 rpm SPORT: 230 Nm/3000 rpmστο διάγραμμα που έχεις παραθέσει η συνεχόμενη μπλέ γραμμή πρέπει να είναι στο sport πρόγραμμα..
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Είναι κοινο μυστικό ότι η σειρά C ( και ο λέω εκ' πείρας ) είχε του κόσμου τα προβλήματα .
Εμείς στον 1,5 χρόνο το πουλήσαμε απογοητευμένοι.Πιο συγκεκριμένα,η σειρά C προ facelift (πριν το 2004 δηλαδή).
Έκτοτε,τα προβλήματα έχουν μειωθεί κατα πολύ (εκ πείρας επίσης). -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Για την progetto 840 είχε προβλεφθεί το πάτωμα της MiTo και αναμενόταν εμφάνιση της έκπληξη (είτε ως fulvia CC 2+2 είτε ως μικρή τρίθυρη Delta)στην προσεχή Γενεύη.Προς το παρόν τηρείται σιγή ιχθύος λόγω της κρίσης.
Η εξέλιξη της νέας Ypsilon θα έχει ολοκληρωθεί στα μέσα του 2009 (έχουν επιλεγεί ήδη πατώμα και σχέδια),αλλά το λανσάρισμα θα πάει για το 2010...καθώς η αγορά αυτοκινήτου θα πιάσει πάτο μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2009.
Η Delta έπιασε ήδη (μέσα σε πέντε μήνες διάθεσης)τις 21.000 πωλήσεις.Άρα το νέο Υ θα βασίζεται σε ένα εντελώς καινούριο πάτωμα;
H fulvia θα γινότανε ανάρπαστη.Μικρό cabrio με στυλ.Εκτός και αν την ακύρωσαν λόγω της duetto.
Άρα στο έτος περίπου 50.000 πωλήσεις , αναλογικά πάντα.Αρκετά μακριά από τις 70.000 πωλήσεις που είχε θέσει ως στόχο η Lancia (προ κρίσης φυσικά).Κακό για την εταιρεία γιατί προσωπικά δεν με χαλάει να είμαστε λίγοι. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Παρολαυτα η Delta 120 υπερτερει σε 2 ρεπριζ οντας θεοβαρη εμπρος στο Golf 122.
Αλλα ειπαμε οτι ο TSI υπερτερει. Θα μου απαντησει καποιος σε τι?Εγω γιατι εμαθα οτι ο κινητηρας εξεταζεται ξεχωριστα ως οντοτητα? Δηλαδη ξεχωριστα απο το αυτοκινητο.
Ποιος φταιει τωρα ο καθηγητης που μου τα εμαθε? Ρητορικες 'σχεδον' οι ερωτησεις μουΥποτίθεται ότι οι TSi βγάζουν παραπάνω από τα ονομαστικά λόγω της φορολογίας των αυτοκινήτων στην Γερμανία με βάση την ιπποδύναμη.
Εκτός από το παραπάνω βάρος , σκέψου ότι η Δέλτα με τα 120 άλογα έχει και παραπάνω βασικό εξοπλισμό (επιπλέον βάρος) από το αντίστοιχο Golf με τα 122 (π.χ. ESP ,προβολείς.... μόνο στο 160άρι το ESP είναι στάνταρ).
Δεν νομίζω ότι κάποιος θα κάνει την επιλογή του με βάση τον κινητήρα .Και οι δύο είναι της ίδιας φιλοσοφίας και οι διαφορές τους είναι μικρές.
Αν η Δέλτα κατασκευαζόταν σε ένα Γερμανικό εργοστάσιο και όχι στο Cassino του Τορίνο , η τιμή της θα ήταν τουλάχιστον 2.000 με 3.000Ε μεγαλύτερη και οι πωλήσεις της 3πλάσιες.Λίγοι αγοραστές ψάχνουν κάτι σε βάθος και συνήθως επικρατούν κάποιες αντιλήψεις του παρελθόντος. -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Υπάρχει βελτιωτής που να ασχολείται με την χαρτογράφηση του Turbo του Group . ???
Οπως η REVO , BSR για παράδειγμα με αυτά των AUDI, Volvo , VW, κλπ.120hp - 150 hp (+30)
150hp - 180 hp (+30) Aπό http://www.overload-performance.gr/site/new-index.php?type=.&f=new-dbase_searchΤώρα περί αξιοπιστίας δε γνωρίζω γιατί τυχαία τους βρήκα με το Google.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Θα ήθελα πολύ να μου εξηγήσεις την τακτική δύο ταχυτήτων στο Forum της MB
Κοινό μπορεί να είναι αλλά στα δικά μου αυτιά δεν έχει φτάσει ακόμα!Κοίτα αυτό πρέπει να εύχεσαι να συμβαίνει όντως,γιατί δεχόμενος ότι υπάρχει ομογενοποιημένη κατασκευαστική και ποιοτική πρακτική σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων της ΜΒ (από τα αυτοκίνητα πόλης ως τα πολυτελή coupe και ναυαρχίδες της),σημαίνει σταδιακή αποδόμηση του προφίλ του κατασκευατή καθώς τα λάθη που οδήγησαν στο κατρακύλισμα στα reliability index και στα πορίσματα ανεξαρτήτων ενώσεων καταναλωτών,δεν δίδαξαν τίποτα.
Κακά τα ψέματα,αφ'ης στιγμής η ΜΒ έχει πάψει από άποψη μεγέθους να περιορίζεται στις προ τριακονταετίας διαστάσεις της(διπλασιασμός του ετησίου όγκου παραγωγής της,δραστηριοποίηση σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες επιβατικών αυτοκινήτων της αγοράς-πολλές από τις οποίες τις ήταν άγνωστες πριν λίγα χρόνια-συνακόλουθηση διεύρυνση του πελατολογείου της και προς τα χαμηλότερα οικονομικά στρώματα,διεθνοποίηση της παραγωγής της με διασπορά της σε περισσοτέρες από 15 χώρες κλπ),είναι αναπόφευκτο να εμπλακεί σε λογικές συμπίεσης του κόστους παραγωγής.
Έτσι τόσο ο γενικός ποιοτικός έλεγχος, όσο και τα κατασκευαστικά standards,αν και εξακολουθούν να παραμένουν υψηλότατα για τα δεδομένα όμως ενός γενικού κατασκευαστή,παρουσιάζουν έκπτωση σε σχέση με το παρελθόν της εταιρείας και διαφέρουν από γραμμή σε γραμμή παραγωγής και από χώρα κατασκευής σε χώρα,επιτρέποντας την ασυνήθιστη για τα δεδομένα της εταιρείας εμφάνιση κατασκευαστικών λαθών,με μεγαλύτερη συχνότητα συμπτωματολογίας στις 'λαϊκότερες' κατηγορίες οχημάτων .
Τα παραδείγματα είναι αρκετά.Μια ματιά στο net θα σε πείσει γι αυτό (προσπερνώντας τα μικροπροβλήματα τριγμών, μέτριας συναρμολόγησης κλπ. αναφέρω ενδεικτικά τα προβλήματα σκουριάς στις W210,στο πρόσφατο κατασκευατικό λάθος στο γαλβανισμό που οδηγούσε σε εμφάνιση σκουριάς στις πόρτες 450.000 αυτοκινήτων Α και Β klass κλπ,αφήνοντας κατά μέρος την πληθώρα ηλεκτρολογικών προβλημάτων και αξιοπιστίας των ηλεκτρονικών που ταλαιπώρησαν ακόμα και την S klass ).Από την άλλη τα κατασκευαστικά standards δεν είναι ίδια φερ'ειπείν ανάμεσα στις C klass export made in Brazil και στις αδελφές τους made in Germany,ούτε βέβαια κατά κοινή ομολογία είναι ικανοποιητική για τα δεδομένα της εταιρείας η ποιότητα συναρμολόγησης των Μ klass made in USA.
Τέλος -σχετικός είσαι μάλλον-ψάξτο λίγο καλύτερα και θα διαπιστώσεις ότι οι προμηθευτές των υλικών της καμπίνας μιας S klass ή μιας CLS είτε δεν είναι οι ίδιοι με αυτούς μιας C ή E klass είτε δεν προσφέρουν το ίδιο προϊόν για όλες τις κατηγορίες οχημάτων,καθότι -παρά τα περί αντιθέτου πρεσβευόμενα -υπάρχει ποιοτική διαφορά στα υλικά αυτοκινήτων που τα χωρίζουν τουλάχιστον 30.000 δολάρια στην βασική τιμή εκκίνησής τους.Όλα αυτά που λες είναι απολύτως λογικά και εφαρμόζονται από την πλειοψηφία των κατασκευαστών! Απλά δεν κατάλαβα με το 'η γκάμα της MB είναι δύο ταχυτήτων' ότι εννοούσες όλα αυτά! Άλλο το ένα και άλλο το άλλο!
Σε κάθε price tag/κατηγορία επιβάλλεται είτε να ανεβάζεις 'σχέση' είτε να κατεβάζεις! Δε μπορεί μια A Class να είναι το ίδιο πολυτελής με μία S Class! Θα ήταν παράνοια σε αυτή τη τιμή (όχι πως είναι και φθηνή) να συνδυάζει τέτοια χαρακτηριστικά!
Και για να ξεκαθαρίσουμε λίγο το τοπίο
Τα κατασκευαστικά standards είναι 100% ίδια! Ίδιο δεν είναι το Quality Control του κάθε κατασκευαστικού Lot!
Στις πρώτες νέες M-Class υπήρχαν όντως κάποια προβλήματα καθώς μιλάμε για μια εντελώς νέα γραμμή παραγωγής σε νέο εργοστάσιο, έγινε επένδυση αρκετών $$ και εξαλείφθηκαν!
Δεν υπάρχουν αδελφές C Class που η μία να κατασκευάζεται στη Βραζιλία και η άλλη στη γερμανία! Στη Βραζιλία συναρμολογούνται οι Sportcoupe/CLC και στη Γερμανία τα Sedan/Estate! Τα εξαρτήματα των αυτοκινήτων φέρουν ακριβώς τα ίδια Part Numbers! Τα πράγματα αλλάζουν λίγο, ανάλογα με την αγορά στην οποία προορίζονται! Έχω βαρεθεί να ακούω για διαφορές μεταξύ 'Ελληνικού' και 'Γερμανικού' Mercedes, να φανταστείς στο ένα η πόρτα ακούγεται πιο στιβαρή όταν κλείνει σε σχέση με το 'Ελληνικό' τέσπα!
Από αλλού ξεκινήσαμε και καλύτερα να δώσουμε έναν επίλογο! Ποιοτικά μια CLS και μία E Class δεν έχουν διαφορές, από την άλλη σε μία C Class με το που μπαίνεις μέσα ήδη το έχεις καταλάβει ότι βρίσκεσαι ένα κλικ πιο κάτω, A & B Class σε άλλη μοίρα κάτι που δικαιολογεί και η τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας! Ακριβές μεν, αλλά εξακολουθούν να είναι τα μικρά μοντέλα! Για την S Class είναι περιττό να μιλήσουμε όπως και να την συγκρίνουμε με μια CLS, θα την αδικήσουμε τα μάλαΚαι εδώ κάτι λίγα που διάβασα στους 4T
H ανάρτηση που διαθέτει το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της απόσβεσης Skyhook (το
«πρωτοφόρεσε» η Maserati Spyder) εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, χωρίς όμως να
προσδίδει στο αυτοκίνητο σπορτίφ οδικά χαρακτηριστικά. H απόσβεση στις ανωμαλίες είναι
ικανοποιητική, δεν προσφέρει όμως ποιότητα κύλισης αντίστοιχη των Γερμανών αντιπάλων της
Thesis, ενώ ο θόρυβος από το δρόμο φτάνει στην καμπίνα των επιβατών. Mιλώντας για?
ντεσιμπέλ, με το ταχύμετρο να δείχνει πάνω από 130-140 χλμ./ώρα και παρά την προσεγμένη
ηχομόνωση, οι επιβάτες εισπράττουν θορύβους κύλισης, αεροδυναμικούς αλλά και από τον
κινητήρα, πάνω από το επίπεδο που αρμόζει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Mε την παραγωγή να
ακολουθεί σε περισσότερους από έξι μήνες, ελπίζουμε ότι είναι κάτι το οποίο θα διορθωθεί -
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
Άρα το νέο Υ θα βασίζεται σε ένα εντελώς καινούριο πάτωμα;
H fulvia θα γινότανε ανάρπαστη.Μικρό cabrio με στυλ.Εκτός και αν την ακύρωσαν λόγω της duetto.
Άρα στο έτος περίπου 50.000 πωλήσεις , αναλογικά πάντα.Αρκετά μακριά από τις 70.000 πωλήσεις που είχε θέσει ως στόχο η Lancia (προ κρίσης φυσικά).Κακό για την εταιρεία γιατί προσωπικά δεν με χαλάει να είμαστε λίγοι.To Y θα βασίζεται σε μια εξέλιξη του πατώματος που χρησιμοποιούν τα Panda/500 και θα είναι αποκλειστικά πεντάθυρο και αρκετά κοντά στις διαστάσεις του σημερινού.
Για την progetto 840 δεν είχε ποτέ ξεκαθαριστεί αν πρόκειται για τρίθυρη μικρή Delta,για CC fulvia ή αν από την ίδια πλατφόρμα θα προέκυπταν και τα δύο μοντέλα.Γενικά είχαν θολώσει επίτηδες τα νερά,βάζοντας μάλιστα τον ίδιο το Francois να κάνει νύξεις περί εμφάνισης ενός πρωτοτύπου στην προσεχή Γενεύη.Η εμφάνιση της δεν σχετίζεται με την 947 (alias duetto)και σίγουρα δεν θα υπάρξει καμιά εξέλιξη μέσα στο 2009.Ήδη πολλά σχέδια πήγαν πίσω λόγω της ύφεσης (941 από 2010 στο 2011,παράταση παραγωγής της Thesis η οποία είχε προβλεφθεί να διακοπεί στις 12 Δεκεμβρίου και παρότι ο αντικαταστάτης της είχε πάρει πράσινο φως και ένα πρωτότυπο υπό κλίμακα ήδη έχει δημιουργηθεί στο Τorino).
Όσον αφορά τις πωλήσεις της Delta η Lancia βρίσκεται ήδη εντός των προβλέψεων της για 70-80.000 το χρόνο.Μέχρι το Δεκέμβριο η πρόβλεψη ήταν για 12-15.000 πωλήσεις και ήδη έχουν ξεπεράσει τις 21.000 (θυμίζω ότι έγινε αύξηση της παραγωγής με ταυτόχρονο 'φρενάρισμα' αυτής της γραμμής του Bravo στο Cassino,προκειμένου να καλυφθεί η ζήτηση).Πέραν τούτου τα 1000 κομμάτια του Δεκεμβρίου για την ιταλική αγορά είναι παραπλανητικό νούμερο... λόγω της περιορισμένης ζήτησης που παρουσιάζεται παραδοσιακά σε αυτή την αγορά στο τέλος του χρόνου.Μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά οι παραδόσεις πανευρωπαϊκά ξεκίνησαν στα τέλη Σεπτεμβρίου,οι 1,9TST είναι διαθέσιμοι όχι από το λανσάρισμα αλλά από τέλος Σεπτέμβρη,το πρώτο τετράμηνο του 2009 θα διατίθεται ο 1,8TJet και λίγο αργότερα το κιβώτιο C635 DCC..... καθώς και το γεγονός ότι όλο το Δεκέμβρη ουσιαστικά το Cassino παρέμεινε κλειστό με τους εργαζομένους σε καθεστώς cassa integrazione (μιλάμε για 21.000 παραδόσεις αυτοκινήτων όχι απλά παραγγελίες).Όλα αυτά που λες είναι απολύτως.....
Για να μην το κουράζουμε εκείνο που εννοούσα δεν είναι ο κοινός συντελεστής 'πολυτέλειας'μεταξύ όλων των μοντέλων της εταιρείας...αλλά το πολύ απλό: ο τρόπος λειτουργίας της γραμμής παραγωγής μιας C ή μιας Ε δεν επαρκεί επ'ουδενί για την κατασκευή μιας S,ενώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο με τη γραμμή παραγωγής της τελευταίας.
Για την τελευταία παράθεση αρκούμαι να πω πως γίνεται αναφορά σε αυτοκίνητο προπαραγωγής,που ούτε την ίδια εμπρόσθια ανάρτηση φορά με το μοντέλο παραγωγής (γι αυτό και κάποια μουλάρια που διατίθενται προς πώληση.... κάνουν μόνο για ανταλλακτικά καθώς δεν έχουν πιστοποιηθεί σε καμιά αγορά)ούτε εφοδιασμένο με την skyhook II ήταν.Τα περί ποιότητας κύλισης και ακουστικής άνεσης τα προσπερνώ ως μη έχοντα καμία σχέση με την πραγματικότητα (ειρήσθω εν παρόδω στο συγκριτικό που επιχείρησαν με την Ε οι τιμές ήταν σαφώς μικρότερες για τη thesis).Ενδεικτικά αναφέρω ότι η έκδοση turbo ταξιδεύει με έκτη και 170 -180 χιλίομετρα χωρίς οι στροφές να υπερβαίνουν τις 3500 και με πλήρη απουσία αεροδυναμικών θορύβων.Αυτό περί 'σπορτίφ' οδικών χαρακτηριστικών το θεωρώ ανεπίδεκτο εκτιμήσεως και λίαν υποτιμητικό για την νοημοσύνη των αναγνωστών (ένας από τους λόγους που τους 4Τ τους πήρε η κάτω βόλτα).Πέραν δηλαδή του όποιου 'σταμπουλήγματος' για το οποίο είναι ικανό ένα αυτοκίνητο.....εκείνο που τελικά μετράει είναι το πού απευθύνεται ένα μοντέλο καθώς και το πώς,πότε,πόσες φορές και γιατί ο δυνητικός αγοραστής του θα του ζητήσει να 'ξεδιπλώσει' αρετές διαφορετικές από αυτές που σχεδιάστηκε να έχει για να επιτελεί το έργο του.Αλλά από τότε που η Ελλάδα γέμισε πίστες και δημοσιογραφούντες δοκιμαστές με γρήγορα χέρια....επινοήθηκε η αυθαίρετα οριζόμενη σπορτίφ συμπεριφορά μιας μπερλίνας της μεγάλης κατηγορίας (που ενδέχεται να οδηγείται και από σωφέρ)ως αναγκαίο συστατικό των δυναμικών της χαρακτηριστικών. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Αυτό περί 'σπορτίφ' οδικών χαρακτηριστικών το θεωρώ ανεπίδεκτο εκτιμήσεως και λίαν υποτιμητικό για την νοημοσύνη των αναγνωστών (ένας από τους λόγους που τους 4Τ τους πήρε η κάτω βόλτα).Πέραν δηλαδή του όποιου 'σταμπουλήγματος' για το οποίο είναι ικανό ένα αυτοκίνητο.....εκείνο που τελικά μετράει είναι το πού απευθύνεται ένα μοντέλο καθώς και το πώς,πότε,πόσες φορές και γιατί ο δυνητικός αγοραστής του θα του ζητήσει να 'ξεδιπλώσει' αρετές διαφορετικές από αυτές που σχεδιάστηκε να έχει για να επιτελεί το έργο του.Αλλά από τότε που η Ελλάδα γέμισε πίστες και δημοσιογραφούντες δοκιμαστές με γρήγορα χέρια....επινοήθηκε η αυθαίρετα οριζόμενη σπορτίφ συμπεριφορά μιας μπερλίνας της μεγάλης κατηγορίας (που ενδέχεται να οδηγείται και από σωφέρ)ως αναγκαίο συστατικό των δυναμικών της χαρακτηριστικών.Eύστοχη παρατήρηση.
Κάθε αυτοκίνητο πρέπει να κρίνεται ανάλογα και με την φιλοσοφία του/προορισμό του. Ότι μπορεί να υπάρχουν μπερλίνες της Ε με σπορτίφ προσανατολισμό, δεν σημαίνει ότι και όλες οι υπόλοιπες θα πρέπει να κριθούν βάσει αυτού, αφού υπήρχαν διαφορετικές προτεραιότητες κατά τον σχεδιασμό τους/σύλληψή τους. -
Κοιτα πως ετυχε...σημερινο αρθρο...λογικα το ξερετε,αναφερει πως σταματαει η παραγωγη της Lancia thesis λογω της εμπορικης της αποτυχιας http://www.autoblog.com/2009/01/04/lanc ... this-year/
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Κοιτα πως ετυχε...σημερινο αρθρο...λογικα το ξερετε,αναφερει πως σταματαει η παραγωγη της Lancia thesis λογω της εμπορικης της αποτυχιας http://www.autoblog.com/2009/01/04/lanc ... this-year/' target='_blankbest post ever
( RIP Thesis )
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Κοιτα πως ετυχε...σημερινο αρθρο...λογικα το ξερετε,αναφερει πως σταματαει η παραγωγη της Lancia thesis λογω της εμπορικης της αποτυχιας http://www.autoblog.com/2009/01/04/lanc ... this-year/' target='_blank' target='_blankH παραγωγή σταμάτησε ουσιαστικά στο Mirafiori στις 12 Δεκεμβρίου (το αυτοκίνητο κλείνει την άνοιξη επταετία στην αγορά).Από τον περασμένο Σεπτέμβρη διατίθεντο μόνο οι εκδόσεις centenario σε χρώμα Grigio Palladio και Nero Donatello, και η έκδοση Emblema σε χρώμα Blu Fontana και Blu Cimabue.
Το τελευταίο σασσί που παρήχθη έφερε τον αριθμό 0018000.
Τελικά θα συνεχισθεί η παραγωγή της μόνο με τον 2,4 JTD μέχρι την άνοιξη του 2009.
Για τις αιτίες του flop έχω γράψει αλλού,αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η thesis δεν είναι η πιο ολοκληρωμένη ναυαρχίδα της μεγάλης κατηγορίας που παρουσίασε μέχρι σήμερα το gruppo. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Κοιτα πως ετυχε...σημερινο αρθρο...λογικα το ξερετε,αναφερει πως σταματαει η παραγωγη της Lancia thesis λογω της εμπορικης της αποτυχιας http://www.autoblog.com/2009/01/04/lanc ... this-year/' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Για τις αιτίες του flop έχω γράψει αλλού,αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η thesis δεν είναι η πιο ολοκληρωμένη ναυαρχίδα της μεγάλης κατηγορίας που παρουσίασε μέχρι σήμερα το gruppo.
Ναι αλλα ειναι και αντικειμενικα ασχημο αμαξι!Και αυτος ειναι ο κυριος λογος της αποτυχιας του!Και μη μου πειτε πως ειναι ομορφο...ομορφη ειναι η 159,ειδικα η Ti που εχει ενας γνωστος μου ...το thesis ''It looks stuck in two centuries'' οπως εγραψε ενας...
-
Δεν υπάρχει ''αντικειμενικά άσχημο΄' ή ''αντικειμενικά όμορφο'' .
Υπάρχει ''μου αρέσει'' και ''δεν μου αρέσει''. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δεν υπάρχει ''αντικειμενικά άσχημο΄' ή ''αντικειμενικά όμορφο'' .
Υπάρχει ''μου αρέσει'' και ''δεν μου αρέσει''.Εχεις δικιο,αλλα οταν σχεδον ολοι το λενε ασχημο?Ενταξει στο ''αντικειμενικα'' γραψε λαθος μιας και γραφτηκε για να δωθει εμφαση.Πραγματι δεν υπαρχει κατι αντικειμενικα ομορφο ή ασχημο...
ας σταματησουμε το -
H Τhesis έκλεισε τον κύκλο της και μετά από 7 χρόνια ήταν καιρός να αποσυρθεί.
Ξέρω ανθρώπους που τους αρέσει πάρα πολύ το σχέδιο,
Το οποίο ακόμα και σήμερα δεν δείχνει τα χρόνια του, ίσως λόγω της ασυνήθιστης αισθητικής του. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
H Τhesis έκλεισε τον κύκλο της και μετά από 7 χρόνια ήταν καιρός να αποσυρθεί.Ξέρω ανθρώπους που τους αρέσει πάρα πολύ το σχέδιο,
Το οποίο ακόμα και σήμερα δεν δείχνει τα χρόνια του, ίσως λόγω της ασυνήθιστης αισθητικής του.ειμαι ενας απο αυτους!!
σίγουρα αν τη δειτε στα σωστα χρωματα κ με τις σωστες ζάντες (ετσι οπως ετυχε να δω εγω) θα αλλάξατε αρδην γνωμη
δεν υπαρχει άλλο οχημα αυτη τη στιγμη με τοσο επιβλητικο κ καθαρό σχημα (ΙΜΗΟ πάντα)
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Ναι αλλα ειναι και αντικειμενικα ασχημο αμαξι!Και αυτος ειναι ο κυριος λογος της αποτυχιας του!Και μη μου πειτε πως ειναι ομορφο...ομορφη ειναι η 159,ειδικα η Ti που εχει ενας γνωστος μου ...το thesis ''It looks stuck in two centuries'' οπως εγραψε ενας...
Το σχέδιο συνηγόρησε ελάχιστα στο flop.Αν ένα πολύ καλό ή εύπεπτο σχέδιο ήταν και αναγκαία συνθήκη εμπορικής πορείας,η σειρά 5 για παράδειγμα έπρεπε να είναι στα αζήτητα.Τέλος πάντων το σχέδιο του centro stile είναι ιδιαίτερο και 'δύσκολο' και την ιδιαιτερότητά του αποδεικνύει ως ένα σημείο ότι δεν είναι επιδεκτικό κανενός είδους face lift ή διορθωτικής παρέμβασης προκειμένου να επιτευχθούν συμβατικές και εύπεπτες λύσεις σε αμφιλεγόμενα σχεδιαστικά σημεία του αυτοκινήτου,χωρίς να καταστραφεί ολόκληρο.
Lancia Delta 2008