-
Ο χρήστης ΔΝΤΖ έγραψε:
Το μειονέκτιμα του Stilo ήταν το ελαφρυ τιμόνι χωρίς ουσιαστική ενημέρωση όχι η κατευθυντικότητα και η ανάρτηση. Αλλά τι να πούμε για το τιμόνι του Golf , ναι ναι το V και του A3 .
Καμιά σχέση η αναφορά μου με το τιμόνι. Όυτε η ανάρτηση ούτε το όλο στήσιμο του αυτοκινήτου ήταν για ιδιαίτερα πράγματα. Τυγχάνει νε έχω μπεί και στο σπόρ και στο 5-θυρο. Ακόμα και τα παιδιά που τα είχαν μόνο ευχαριστημένοι δεν ήταν.
Όσο για τα Γκόλφ και Α3 νομίζω ότι υπερβάλλεις.Έχω εμπειρία και απο αυτά και σε πληροφορώ ότι στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς δεν υπάρχει καμιά σχέση με Στίλο/Κορόλλα.
Στην κατηγορία βάρκες βάλε την corolla...
Δεν διαφωνώ αλλά υποτίθεται ότι απο τους Ιταλούς ζητάς κάτι παραπάνω.
ΕΤΣΙ.
-
Ο χρήστης ΔΝΤΖ έγραψε:
to c4 το απορριπτω .θεωρω οτι το bravo εξωτερικα δειχνει μια πολυτελεια με τα χρωμια που εχει στα παραθυρα και μια φινετσα που λειπει απο το λεον.το λεον εχει μεγαλυτερο κινητηρα και πιο δυνατο,πιο καλες επιδοσεις αλλα ειναι εξωτερικα -εσωτερικα αδιαφορο .απο κρατηματα φρενα δεν γνωριζω αλλα να ξερεις οτι ο ιταλος εχει εγγυησηση σε αυτον τον τομεα .ειναι αυτο που λεμε οτι το κατεχει το αντικειμενο.οποτε αποτι καταλαβαινεις το φιατ ειναι μονοδρομος.
Όχι, σ'αυτό υπάρχει αντίλογος. Πάει καιρός που το δυνατό σημείο των ιταλικών αυτοκινήτων ήταν τα οδικά τους χαρακτηριστικά.
Αυτοκίνητα όπως το Πούντο 2ης γενιάς, η το 'απίθανο Στίλο ' μόνο για την οδική τους συμπεριφορά κάποιος δεν μπορούσε να παινευτεί.
Ακόμα και μοντέλα όπως το Μπράβο/Μπράβα του 95 δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο στο θέμα του κρατήματος.
Το τωρινό Μπράβο φυσικά δεν έχει καμιά σχέση με την 'ψαρόβαρκα' τύπου Στίλο. Είναι πολύ καλο στην οδική του συμπεριφορά αλλά και πάλι υστερεί απέναντι σε προτάσεις όπως το Γκόλφ, Λεόν, Φόκους, Μάζντα 3, ενώ κατ'εμέ ακόμα και τα Peugeot 308/C4 με την ίδια ανάρτηση είναι πιο καλά απο το ιταλικο.
Μόνο η Άλφα-Ρομέο διατηρεί τα οδικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της σε πολύ υψηλό επίπεδο
Αν και ιταλόφιλος εδώ θα συμφωνήσω. Τα αυτοκίνητα που αναφέρεις όντως είναι έτσι. Για το Bravo όμως ως κάτοχος έχω μια κάπως ποιο διαφορετική άποψη. Έχοντας οδηγήσει το Leon δεν μου φάνηκε καλύτερο από το Bravo. Ίσα ίσα ήταν κατώτερο από τις προσδωκίες που έχεις από αυτή την αρχιτεκτονική των αναρτήσεων. Το Bravo Sport με την συγκεκριμένη σκληρή ανάρτηση, με το κουμπάκι sport πατημένο και όλα τα ηλεκτρονικά του είναι απίστευτα στημένο και καλορυθμισμένο. Απλώς δε σου προσφέρει εκείνο το χαμόγελο που έχεις όταν οδηγάς μια 147 στο όριο και είσαι τόσο ευάλωτος.. Έχεις μόνο την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα.
-
Δεν είμαι υπέρμαχος καμίας σχολής και καμίας χώρας. Μόνο άξιων μοντέλων αναλόγα με τις απαιτήσεις των υποψηφίων.
Για το bravo δεν ξέρω δεν το έχω οδηγήσει και δεν μεταφέρω απόψεις περιοδικού. ΠΟΤΕ !!!
Οι ιταλοί με την 147 και το stilo ...... έδωσαν .
Στο stilo όχι όσα μπορούσαν .......... αλλά μην ξεχνάμε ότι με τα λεφτά του κουτιού ( Golf IV 1,6 φυσάει
σε πλήρη εξοπλισμό ) έπερνες το stilo 1,8 με τα 140hp.
sorry αλλα θα διαφωνήσω σε όλες τις διαστάσεις. Κάθετα , Οριζόντια , Πλάγια ... κλπ.
Τα είχα και ξέρω . Απο το IV το stilo οδηγικά ήταν καλύτερο .
To V και το A3 είναι μέν καλύτερα αυτ/τα αλλά απο τιμόνι ...... άστο καλύτερα. -
σιγα το χαμογελο που θα μου προσφερει η 147 μπροστα στο μπραβο.να μιλουσαμε για καμια veloce να πω ενταξει αλλα για 147 δεν το βλεπω.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
σιγα το χαμογελο που θα μου προσφερει η 147 μπροστα στο μπραβο.να μιλουσαμε για καμια veloce να πω ενταξει αλλα για 147 δεν το βλεπω.Φίλε 3 χρόνια είχα το 147. Τώρα έχω το Bravo. Δεν τα λέω τυχαία όλα αυτά. Το 147 είχε μοναδική αίσθηση φρένων, απίστευτο τιμόνι και γενικά είχε πολύ παιχνιδιάρικο στήσιμο. Το Bravo είναι πιο στιβαρό και πιο σίγουρο
-
Ασε καλύτερα να μιλάνε οι μη ιδιοκτήτες απο τις εμπειρίες τους απο τα περιοδικά.
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Φίλε 3 χρόνια είχα το 147. Τώρα έχω το Bravo. Δεν τα λέω τυχαία όλα αυτά. Το 147 είχε μοναδική αίσθηση φρένων, απίστευτο τιμόνι και γενικά είχε πολύ παιχνιδιάρικο στήσιμο. Το Bravo είναι πιο στιβαρό και πιο σίγουρο
+1. Μπορεί το Bravo να είναι πιο γρήγορο, μπορεί να είναι αποτελεσματικό και σταθερό αλλά το τιμόνι, τα φρένα και την αίσθηση της 147 δεν τα έχει.
-
Το πρωί έκανα μισάωρο test drive το Leon 1.8TSI στην έκδοση Stylance (δεν υπήρχε η Sport διαθέσιμη) με βελτιωμένα ανάρτηση (λίγο σκληρότερη από του Sport κατά δήλωση του πωλητή) και φρένα.
- Για το γκάζι δεν μπορώ να πω πολλά γιατί δεν έχω εμπειρία από αυτοκίνητο παραπλήσιας ιπποδύναμης. Σε σχέση με το δικό μου προφανώς και απογειωνόταν, ιδίως στα 3-4 καλά ανοίγματα που έκανα. Πιο χρήσιμα συμπεράσματα θα μπορέσω να βγάλω μόλις οδηγήσω και κάποιον από τους 'αντιπάλους'.
- Αυτό που μου άρεσε πολύ ήταν το κιβώτιό του που κούμπωνε με ευκολία και ακρίβεια. Καμία σχέση με του Bravo. Ούτε μία φορά δε μου δόθηκε η εντύπωση ότι θα 'γρατζουνίσει' αν δεν κάνω την αλλαγή με μεγάλη προσοχή ως προς την κίνηση του λεβιέ. Επίσης, οι διαδρομές ήταν λίγο μικρότερες από του λεβιέ του Bravo.
- Η (βελτιωμένη) ανάρτηση δε μου φάνηκε λιγότερο άνετη από αυτό που έχω συνηθίσει με το δικό μου, οπότε του Sport σίγουρα δε θα μου φανεί ενοχλητική. Στο δαχτυλίδι στο ΣΕΦ (όπως κατεβαίνουμε τον Κηφισό προς Γλυφάδα-Αθήνα) νόμιζα ότι θα ένοιωθα χαλαρά στρίβοντας με περισσότερα χιλιόμετρα απ' ότι έστριψα τελικά. Σε καμία, όμως, περίπτωση δε ζόρισα το αυτοκίνητο. Υποθέτω ότι έφταιγε το γενικότερο αίσθημα αυτοσυγκράτησης/ανασφάλειας που είχα οδηγώντας ένα πιο γρήγορο αυτοκίνητο για πρώτη φορά.
- Μού άρεσαν πολύ τα σπορ καθίσματα τα οποία 'αγκάλιαζαν' το σώμα μου. Άλλο ένα πλεονέκτημα του Leon σε σχέση με το Bravo. Ως προς τη θέση οδήγησης, ένοιωθα ότι κάθομαι λίγο πιο ψηλά απ' ότι στην Corolla. Μπορεί να φταίει το ότι δεν έχω συνηθίσει να ρυθμίζω το κάθισμα καθ' ύψος. Επειδή είμαι ψηλός με μακριά πόδια, χαμήλωσα το μπροστά μέρος του καθίσματος για να μη βρίσκω στο τιμόνι, με αποτέλεσμα να ανασηκωθεί το πίσω μέρος. Τώρα που το σκέφτομαι, ίσως έπρεπε να τραβήξω όσο πιο έξω γινόταν το τιμόνι γιατί με τον τρόπο αυτό θα ψήλωνε κιόλας και δε θα χρειαζόταν να πειράξω τόσο το κάθισμα. Άρα, η αίσθηση που είχα αποκομίσει από το Bravo (δηλ. ότι κάθομαι κάπως ψηλά) μου δόθηκε και από το Leon.
- Η ορατότητα από τον κεντρικό καθρέφτη ήταν πολύ καλή (αντίστοιχη με της Corolla), σε αντίθεση με το Bravo που νόμιζα ότι τα βλέπω σε σμίκρυνση.
- Το εσωτερικό (ταμπλό, κτλ) επιβεβαίωσα ότι είναι αρκετά κατώτερο του Bravo σε ομορφιά/οπτική ποιότητα. Πάντως, αν και κατώτερο, δεν μου φαίνεται άσχημο, δηλ. δε νομίζω ότι αποτελεί λόγο για να απορρίψω το αυτοκίνητο.
Σχετικά με τον πωλητή της Seat που ήρθε μαζί μου, ήταν ευθιάδετος και σε κανένα σημείο δεν έγινε ενοχλητικός ('πήγαινε πιο αργά', 'πρόσεχε', κτλ). Βέβαια, ούτε κι εγώ κανιβάλισα το αυτοκίνητο. Οδήγησα μέχρι τα 130-140χαώ χωρίς να είναι ποτέ άδειος ο δρόμος, έκανα 2-3 γρήγορες επιταχύνσεις αλλά πάντοτε 'εντός ορίων'. Αυτός αρχικά είχε σκοπό να κατευθυνθούμε προς το ΣΕΦ (από τη Συγγρού στο ύψος της Παντείου που είναι η αντιπροσωπεία) αλλά με δεδομένα τη μειωμένη κίνηση και την 'ησυχία' στην αντιπροσωπεία λόγω της ημέρας τελικά πήγαμε Συγγρού -> παραλιακή -> Κηφισός -> Καβάλας (Αθηνών) και πίσω.
Επόμενος σταθμός την Παρασκευή που θα κάνω κατά πάσα πιθανότητα κανονικό test drive στο Bravo.
Υ.Γ.: Το αυτοκίνητο είχε περίπου 1300χλμ σε αντίθεση με τα 9800χλμ του Bravo.
-
Χθες το πρωί ήταν να κάνω test drive στο Bravo, όμως, νωρίς-νωρίς με ενημέρωσαν από την αντιπροσωπεία ότι δεν είχαν προλάβει να βγάλουν πινακίδες με τη νέα χρονιά στο αυτοκίνητο. Οπότε, αποφάσισα να επισκεφθώ 2-3 αντιπροσωπείες να ρωτήσω πληροφορίες, κτλ. Ξεκίνησα από μια Citroen όπου για καλή μου τύχη είχαν το C4 στην έκδοση που με ενδιαφέρει. Αφού το περιεργάστηκα εσωτερικά-εξωτερικά, η - εξυπηρετικότατη/φιλικότατη - πωλήτρια με ρώτησε αν είχα χρόνο να του κάνω test drive (ήταν το test drive όχημα αυτό στο οποίο είχα μπει). Άλλο που δεν ήθελα Ακολούθησα παραπλήσια διαδρομή με αυτή που είχα κάνει με το Leon (Αμφιθέας - Συγγρού - παραλιακή - Κηφισός - Καβάλας και πίσω). Οι εντυπώσεις μου έχουν ως εξής:
- Το εσωτερικό (ταμπλό, κτλ) είναι πιο όμορφο από του Leon. Μού άρεσε πολύ που όλες οι ενδείξεις (ταχύμετρο, στροφόμετρο, κτλ) είναι ψηφιακές, όμως, η θέση τους και το μέγεθός τους δε νομίζω ότι είναι τα καλύτερα. Δε θεωρώ σωστό το να πρέπει να στρίψω δεξιά το κεφάλι μου για να δω οποιαδήποτε ένδειξη. Μια-δυο φορές που θέλησα να δω στις 3000στροφές ποια η ταχύτητά μου (με 5η & 6η) είχα την εντύπωση ότι έπαιρνα για αρκετή ώρα τα μάτια μου από το δρόμο. Από την άλλη, η κεντρική κολώνα του ταμπλό του Bravo είναι ομορφότερη από του C4.
- Το κάθισμα του οδηγού είναι λιγότερο 'σφιχτό' από του Leon και στα ίδια περίπου με του Bravo.
- Σε ότι έχει να κάνει με τον κινητήρα, κατάλαβα μια μικρή διαφορά (αδυναμία) σε σχέση με του Leon αλλά για περισσότερες λεπτομέρειες μάλλον θα έπρεπε να οδηγήσω σε πιο 'δύσκολες' συνθήκες (φορτωμένα τα αυτοκίνητα με επιβάτες και πράγματα, ρεπρίζ σε υψηλότερες ταχύτητες, κτλ). Πάντως, πιστεύω ότι μια χαρά θα με ικανοποιούσε με δεδομένο το από πού έρχομαι (Corolla 1.4).
- Το κιβώτιο μου φάνηκε πολύ καλό σε αίσθηση, κούμπωμα, κτλ, αρκετά καλύτερο από του Bravo κι μισό-ένα κλικ κάτω από του Leon. Επίσης, η 5η και η 6η είναι αρκετά μακριές (περίπου 115χαώ κ' 140χαώ στις 3000στρ αντίστοιχα).
- Δεδομένων των συνθηκών που κινήθηκα, δεν μπόρεσα να βγάλω κάποια ιδιαίτερο συμπέρασμα για το σπορ προσανατολισμό της ανάρτησης. Όμως, παρατήρησα ότι σε μια λακούβα που έπεσα η αντίδραση της ήταν πολύ 'ξερή'.
- Η ορατότητα από τον κεντρικό καθρέφτη είναι όντως περίεργη με την αεροτομή να ξεπροβάλει στη μέση αλλά δεν ένοιωσα κάποια στιγμή ότι δε βλέπω καλά.
- Για κάποιο λόγο από τη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου ακουγόταν ένας έντονος αεροδυναμικός θόρυβος μετά τα 110χαώ. Μάλλον προερχόταν από τον καθρέφτη αλλά ούτε εγώ ούτε η πωλήτρια μπορέσαμε να καταλάβουμε με σιγουριά. Υποθέτω ότι αυτό ήταν πρόβλημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου γιατί και η ταχύτητα ήταν χαμηλή και ακουγόταν από τη μία πλευρά μόνο.
Γενικότερα, πρέπει να ομολογήσω ότι το C4 μου αρέσει πολύ εσωτερικά και εξωτερικά κι ας είναι παλιό μοντέλο. Όμως, η Citroen Ελλάς με έβγαλε από το δίλημμα γρήγορα-γρήγορα. Η πωλήτρια με ενημέρωσε ότι έχουν οδηγία/εντολή να ΜΗ δέχονται παραγγελίες για αυτοκίνητα με εργοστασιακά έξτρα μέχρι τις 31/03/2009. Η απουσία xenon από το βασικό εξοπλισμό σε συνδυασμό με την επιθυμία μου το νέο μου αυτοκίνητο να είναι εξοπλισμένο με αυτά βγάζει εκτός συναγωνισμού το C4!
By the way, η πωλήτρια μου ανέφερε ότι η Citroen Ελλάς προμηθεύεται το xenon kit που τοποθετείται στις ελληνικές αντιπροσωπείες (αντί του εργοστασιακού) από τη Citroen Γαλλίας και ότι δεν είναι kit του εμπορίου. Βέβαια, δεν ήξερε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για το περιεχόμενο του kit. Ποια είναι η γνώμη σας; Υπάρχει περίπτωση να ισχύει το παραπάνω; Αν ναι, το kit είναι ουσιαστικά εγκεκριμένο από τη Citroen Γαλλίας ότι κι αν σημαίνει αυτό.
Υ.Γ.: Το αυτοκίνητο είχε κάτι παραπάνω από 800χλμ στο κοντέρ.
-
παντως η αναρτηση του bravo 150 σαν συνοδηγός με αφησε ενθουσιασμένο σε σχέση με την και καλα εξελιγμένη των golf
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
παντως η αναρτηση του bravo 150 σαν συνοδηγός με αφησε ενθουσιασμένο σε σχέση με την και καλα εξελιγμένη των golfμην τα λες αυτα....
δεν αρεσουν σε πολυ κοσμο -
Εγω μπραβο εχω ψηφισει...αλλα επειδη το εχω οδηγησει και το εχει και κολλητος μου και ειμαι σχεδον καθημερινα με αυτο δεν κοπαναει λιγο?Με κλειστο το σπορ μιλαω...ο κολλητος μου εχει τις μαυρες 17'' ζαντες και ειναι και το μονο παραπονο του στο αυτοκινητο μαζι με τις μακριες διαδρομες στις ταχυτητες...
-
και σε ποιο αυτοκινητο με 17αρε δεν κοπαναει?
-
Στην Ε στην εσκασα!
-
ο τελευταιος γελαει καλυτερα
οδηγα μια Δ με 17αρα να δεις αν κοπαναει -
Επιφυλασσομαι ...αλλα σιγουρα υπαρχουν πολλα αμαξια,αναμεσα τους και η Δ, που ειναι ανετα με 17''...απλα ηταν ωραιο που το φεραμε απο εδω κ γι αυτο ειπα την Ε
-
καλη και η πλακα αλλα ηρθε η ωρα να σοβαρευτουμε !
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Εγω μπραβο εχω ψηφισει...αλλα επειδη το εχω οδηγησει και το εχει και κολλητος μου και ειμαι σχεδον καθημερινα με αυτο δεν κοπαναει λιγο?Με κλειστο το σπορ μιλαω...ο κολλητος μου εχει τις μαυρες 17'' ζαντες και ειναι και το μονο παραπονο του στο αυτοκινητο μαζι με τις μακριες διαδρομες στις ταχυτητες...και γω γιαυτην την εκδοση μιλάω πάντως.. κοπανάει, αλλά πολύ λιγότερο απο οτι θα περιμενε κανείς
-
Πως σας φενεται το ΟCTAVIA 1.8TFSI? Σήμερα που το είδα στην αντιπροσωπία μου φάνηκε αρκετά αρχοντικό.
20.700 με το κλειδί στο χέρι, έκδωση ELEGANCE! -
Και ξανά ε?
C4 1.6 THP ή BRAVO 1.4 T-JET 150HP ή LEON 1.8TSI