-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
πάντως στην Νορβηγία όταν λέω για ΟΠΕΛ γελάνε.... (χωρίς να συμφωνώ)
Αρα γελανε και οταν ακουν SAAB οι κρυοκωλοι?
Τι ακριβώς σχέση έχουν με τα SAAB? πες μου?
-
αααα ........ τι διαβάζουμε και ακόμα βλέπουμε ....
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
πάντως στην Νορβηγία όταν λέω για ΟΠΕΛ γελάνε.... (χωρίς να συμφωνώ)
Αρα γελανε και οταν ακουν SAAB οι κρυοκωλοι?
Τι ακριβώς σχέση έχουν με τα SAAB? πες μου?
http://www.gm.com/' target='_blank' target='_blank
Οι Νορβηγοί τι σχέση έχουν ρωτάω... όχι η ΟΠΕΛ. Οι νορβηγοί γελάνε.... λεμε (μπορει να γελάνε κι με αυτά, πάντως οτι ειναι ΣΟΥΗΔΙΚΟ δε μπορω να πω ότι τους τρελαίνει τώρα τελευταία)
-
Οχι μονο ,τωρα τελευταια...Απο οτι ξερω εχουν παραδοσιακα κακες σχεσεις.
-
Αν μπορώ να πω και γω την άποψή μου μετά από 20 χρόνια με Kadett, astra f & astra g τώρα (2002 - σήμερα 1.6/105, 55Κ χλμ) δεν είχα κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα. Έχω ακούσει για ηλεκτρικό σε astra h αλλά όχι σπουδαία πράγματα. Η κοπέλα μου corsa, ο κουμπάρος είχε vectra 12 χρόνια, όλα καλά, πραγματικά!
Νομίζω ότι για αυτά που δίνει το insignia με 33 χιλιάρικα το sport 2.0/220 με τρελά extra μέσα στην τιμή, αυτόματα bi-xenon, 4χ4, δυναμική ανάρτηση, 18αρες, cruise control κ.λπ. είναι η πληρέστερη πρόταση της αγοράς. Και νομίζω ότι στο Insignia η εγγύηση δεν είναι 2+4 αλλά 6 χρόνια για όλα...Soc
-
Δυστηχώς για τα ηλεκτρονικά καλύτες κλπ είναι μόνο 2
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
Αν μπορώ να πω και γω την άποψή μου μετά από 20 χρόνια με Kadett, astra f & astra g τώρα (2002 - σήμερα 1.6/105, 55Κ χλμ) δεν είχα κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα. Έχω ακούσει για ηλεκτρικό σε astra h αλλά όχι σπουδαία πράγματα. Η κοπέλα μου corsa, ο κουμπάρος είχε vectra 12 χρόνια, όλα καλά, πραγματικά!
Νομίζω ότι για αυτά που δίνει το insignia με 33 χιλιάρικα το sport 2.0/220 με τρελά extra μέσα στην τιμή, αυτόματα bi-xenon, 4χ4, δυναμική ανάρτηση, 18αρες, cruise control κ.λπ. είναι η πληρέστερη πρόταση της αγοράς. Και νομίζω ότι στο Insignia η εγγύηση δεν είναι 2+4 αλλά 6 χρόνια για όλα...Soc
Συμφωνώ και επαυξάνω. Ποιος μπορεί να το κοντράρει σε αυτά τα χρήματα και σε αυτά που προσφέρει?
'Οσο για αξιοπιστία η OPEL, έχει δείξει τα διαπιστευτήριά της όλα αυτά τα χρόνια. -
Ο χρήστης petransfhp έγραψε:
Αν μπορώ να πω και γω την άποψή μου μετά από 20 χρόνια με Kadett, astra f & astra g τώρα (2002 - σήμερα 1.6/105, 55Κ χλμ) δεν είχα κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα. Έχω ακούσει για ηλεκτρικό σε astra h αλλά όχι σπουδαία πράγματα. Η κοπέλα μου corsa, ο κουμπάρος είχε vectra 12 χρόνια, όλα καλά, πραγματικά!
Νομίζω ότι για αυτά που δίνει το insignia με 33 χιλιάρικα το sport 2.0/220 με τρελά extra μέσα στην τιμή, αυτόματα bi-xenon, 4χ4, δυναμική ανάρτηση, 18αρες, cruise control κ.λπ. είναι η πληρέστερη πρόταση της αγοράς. Και νομίζω ότι στο Insignia η εγγύηση δεν είναι 2+4 αλλά 6 χρόνια για όλα...Soc
Συμφωνώ και επαυξάνω. Ποιος μπορεί να το κοντράρει σε αυτά τα χρήματα και σε αυτά που προσφέρει?
'Οσο για αξιοπιστία η OPEL, έχει δείξει τα διαπιστευτήριά της όλα αυτά τα χρόνια.εμενα επιτρεψτε μου να διαφωνησω...
-
[/quote]
Συμφωνώ και επαυξάνω. Ποιος μπορεί να το κοντράρει σε αυτά τα χρήματα και σε αυτά που προσφέρει?
'Οσο για αξιοπιστία η OPEL, έχει δείξει τα διαπιστευτήριά της όλα αυτά τα χρόνια. [/quote]
εμενα επιτρεψτε μου να διαφωνησω...[/quote]
Τελικα λαχειο ειναι - μαλλον αναγκαστικα αφου προκειται για ειδος μαζικης παραγωγης και περιορισμενου (λογω κοστους) ποιοτικου ελεγχου. Κοιταμε το 2,0/220, που βγαινει +3000€ απο το 1,6/180, αλλα δεν ξερω εαν ειναι υπερβολικο για τα εδω δεδομενα...
Εχει οδηγησει για τεστ κανενας το insignia να μας πει εντυπωσεις; (εγω ή αυριο ή απο εβδομαδα) -
Δεν είναι τόσο λαχείο.
Παρτίδες από το προηγούμενο Astra και Vectra ( με επιφύλαξη αυτό ) που φτιάχτηκαν σε γειτονική χώρα είχαν συνεχώς προβλήματα με τα ηλεκτρονικά ή ηλεκτρικά καθώς και σημαντικά προβλήματα με την κρεμαγιέρα. Οι προηγούμενες ή επόμενες παρτίδες ήταν ΟΚ. Γι' αυτό και αποσύρθηκε από την γείτονα η Opel.
Γενικά πάντως , στα προηγούμενα μοντέλα , οι τριγμοί εάν είχες after market RCD , κρεμαγιέρα και εγκέφαλος ABS είναι αυτά που έχουν ακουστεί περισσότερο. Αντίθετα στο Astra H , Vectra B δεν έχει τέτοια. Στα τωρινά μοντέλα τα πιο συνήθη προβλήματα είναι το πρόβλημα στην CIM , να σπάσει το κλαπέτο της ανακύκλωσης αέρα και ο τριγμός που κάνει το δαχτυλίδι του καντράν όταν έχουμε απότομη εναλλαγή θερμοκρασίας. Η CIM που είναι η πιο ακριβή καλύπτεται μαζί με τα υπόλοιπα κρίσιμα ηλεκτρονικά ( κεντρικός και περιφερειακοί εγκέφαλοι πχ ) και μηχανικά ( σασμάν , μηχανή πχ ) για 6 χρόνια και η αλλαγή είναι και η τελική θεραπεία του προβλήματος. Σε μερικά GTC επίσης ακούγονταν θόρυβοι από την πίσω ανάρτηση αλλά και αυτό λυνόταν με την τοποθέτηση δύο δακτυλίων στο πίσω σύστημα ανάρτησης.
-
Επειδή με ενδιαφέρει και εμένα σοβαρά το Opel Insignia 2.0T Sport, θέτω υπόψη του κοινού τα εξής:
- Ο Stratissino (ΣΧ, ο μόνος ίσως από τους δοκιμαστές των 4Τ του οποίου την 'αίσθηση' εμπιστεύομαι ως ένα βαθμό), στο COTY αναφέρει ξεκάθαρα πως η δικίνητη έκδοση είναι καλύτερη από την τετρακίνητη (+ 2000Ε, κάπως περίεργο μου φαίνεται αυτό εκ πρώτης όψης αλλά), δείτε
http://www.caroftheyear.org/pages/judge ... m#Cavathas' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Άλλοι reviewers γράφουν πως το σύστημα διεύθυνσης είναι υπερβολικά ελαφρύ και υστερεί σε αίσθηση και πληροφορία από το δρόμο ενώ γίνεται 'νευρικό' κατά την επιτάχυνση, 220hp εμπρός είναι πολλοί...Θα ήλπιζε κανείς η τετρακίνηση να βελτιώσει τα πράγματα αλλά ο ΣΧ λέει όχι, αδιέξοδο. Αυτά έχουν σημασία διότι είναι μάλλον απίθανο η συγκεκριμένη έκδοση 2.0T 4X4 να είναι να διαθέσιμη για test drive... - Το αυτόματο κιβώτιο (+ 2000Ε) δεν είναι καθαρό εάν έχει και δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών (σειριακό), έχω λάβει αντικρουόμενες πληροφορίες. Πάντως το έγκυρο γαλλικό L'Automobile αναφέρει πως το αυτόματο κιβώτιο του Insignia δεν είναι και ότι καλύτερο (κακή διαχείριση/κλιμάκωση) ενώ καλά σχόλια υπάρχουν για το σασί Flexride και τον έξυπνο φωτισμό ATF (google μετάφραση για όσους δεν ξέρουν γαλλικά, δείτε)
http://www.automobile-magazine.fr/essai ... avec_video' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank - Το αυτοκίνητο σίγουρα έχει πολύ καλό value for money αλλά ίσως υστερεί σε refinement...
- Η εργοστασιακή εγγύηση του αυτοκινήτου είναι 2 χρόνια (μηχανικά, ηλεκτρικά) και 12 σκουριά. Η ελληνική αντιπροσωπία επεκτείνει σε 6 κάποια από τα βασικά μηχανικά.
- Υπάρχει ασάφεια στον χρόνο έναρξης παραγωγής και άρα παράδοσης.
- Ο Stratissino (ΣΧ, ο μόνος ίσως από τους δοκιμαστές των 4Τ του οποίου την 'αίσθηση' εμπιστεύομαι ως ένα βαθμό), στο COTY αναφέρει ξεκάθαρα πως η δικίνητη έκδοση είναι καλύτερη από την τετρακίνητη (+ 2000Ε, κάπως περίεργο μου φαίνεται αυτό εκ πρώτης όψης αλλά), δείτε
-
Οι τιμες σε ολες τις εκδοσεις ειναι περι τα 1500€ παραπανω (πινακιδες μεταλλικο κλπ), το επιτοκιο 7% και αγνωστο ποτε θα παραδοθουν. Για το 160αρι θα μπει στην παραγωγη τον Φεβρουαριο με παραδοσεις απο Μάιο περιπου. Μαλλον βιαστηκαν να το βγαλουν και θα χασουν αρκετο κοσμο λογω αναμονης. Γενικα φλου η κατασταση και φυσικα χαμενη αξιοπιστια (τι πουλανε; αερα; εισπρατουν προκαταβολες για μετα 4μηνο παραδοση; δε σφαξανε!). Ξεχασα να ρωτησω για τα πετρελαιου. Εχει κανεις σχετικη εμπειρια απο κινητηρες πετρελαιου Οπελ;
Α, και προσφορα NAVI ...τελος! Λεγανε οτι οι πρωτες 350 παραγγελιες θα το παρουν τζαμπα, αλλα αποψε μου ειπανε ...παπαλα! Ποτε εκλεισαν κιολας 350αυτοκινητα; μου μυριζει ψιλοκοροϊδια η δουλεια (για να μη τη χαρακτηρισω αλλιως) Οποτε ψαχνομαστε παλι - τι να παρω ; -
Αυτό που αφορά την ελληνική αγορά πάντος είναι το 1600αρι turbo. Μάλλον θα πρέπει σε αυτό να εστιάσουμε. Μια άλλη δυνατή επιλλογή είνια OCTAVIA 1.8TFSI, και περισσότερο προσιτό...
-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
Οι τιμες σε ολες τις εκδοσεις ειναι περι τα 1500€ παραπανω (πινακιδες μεταλλικο κλπ), το επιτοκιο 7% και αγνωστο ποτε θα παραδοθουν. Για το 160αρι θα μπει στην παραγωγη τον Φεβρουαριο με παραδοσεις απο Μάιο περιπου. Μαλλον βιαστηκαν να το βγαλουν και θα χασουν αρκετο κοσμο λογω αναμονης. Γενικα φλου η κατασταση και φυσικα χαμενη αξιοπιστια (τι πουλανε; αερα; εισπρατουν προκαταβολες για μετα 4μηνο παραδοση; δε σφαξανε!). Ξεχασα να ρωτησω για τα πετρελαιου. Εχει κανεις σχετικη εμπειρια απο κινητηρες πετρελαιου Οπελ;
Α, και προσφορα NAVI ...τελος! Λεγανε οτι οι πρωτες 350 παραγγελιες θα το παρουν τζαμπα, αλλα αποψε μου ειπανε ...παπαλα! Ποτε εκλεισαν κιολας 350αυτοκινητα; μου μυριζει ψιλοκοροϊδια η δουλεια (για να μη τη χαρακτηρισω αλλιως) Οποτε ψαχνομαστε παλι - τι να παρω ;Γιατί τα υπόλοιπα αυτοκίνητα , τα καινούρια μοντέλα εννοώ, έχουν λιγότερο χρόνο παράδοσης ; Η Honda έδινε έξι μήνες για το civic. Τόσο περίπου είχε η FIAT για το 500 , η VW για το Touareg και πάει λέγοντας. Το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει να παράγεται το 2009. αυτό το ξέρει όποιος το προτιμά από την αρχή. Δεν υπάρχει κάτι κρυφό. Και το αντίτιμο ή δώρο καλλίτερα για την προπαραγγελία είναι το εργοστασιακό navi και η έγχρωμη οθόνη που μόνα τους κοστίζουν ακόμη 1600 ευρώ.Στην Ελλάδα έχουν παραγγελθεί κοντά στα 600 αυτοκίνητα άρα και να επέκτειναν την προσφορά μέχρι πχ τα 500 αυτοκίνητα τότε λογικά κάποτε θα την έπαυαν.
Τα πετρέλαια της Opel είχαν ορισμένα προβλήματα με την αντλία εάν το πετρέλαιο δεν ήταν καλό. Η πληροφορία αυτή ισχύει για Vectra C / Astra H αλλά στο corsa που μπαίνουν ελαφρώς νεώτεροι κινητήρες πετρελαίου δεν έχουν αναφερθεί παρόμοια θέματα.
Μου αρέσει πάντως που γκρινιάζουμε για την γκρίνια και μόνο.
Το navi ίσχυε για τα πρώτα 350 οχήματα. Δεν προλάβαμε , φταίει η Opel και μας κοροϊδεύει. Θέλουν 4 μήνες παράδοση άρα μας κοροϊδεύουν. Το δικό μου το περίμενα 3 μήνες και ήταν ένα χρόνο στην παραγωγή. Αυτοκίνητο που παραδίδεται σε μία εβδομάδα δεν υπάρχει εκτός εάν είναι ήδη στην αντιπροσωπεία. Αλλά αυτό δεν παίζει με το Insignia γιατί είναι νέο μοντέλο.Άρα μας κοροϊδεύει η Opel... -
Ο χρήστης petransfhp έγραψε:
Αυτό που αφορά την ελληνική αγορά πάντος είναι το 1600αρι turbo. Μάλλον θα πρέπει σε αυτό να εστιάσουμε. Μια άλλη δυνατή επιλλογή είνια OCTAVIA 1.8TFSI, και περισσότερο προσιτό...Άλλο αυτοκίνητο το ένα και άλλο το άλλο. Άλλη κατηγορία ( segment ) , άλλη φιλοσοφία , άλλο πάτωμα ( πάτωμα golf το ένα , νέο πάτωμα το Insignia ) , άλλη φιλοδοξία της κάθε εταιρείας με την παραγωγή του κάθε ενός οχήματος.
-
Ο χρήστης IOANNIS ZOIS έγραψε:
Επειδή με ενδιαφέρει και εμένα σοβαρά το Opel Insignia 2.0T Sport, θέτω υπόψη του κοινού τα εξής:- Ο Stratissino (ΣΧ, ο μόνος ίσως από τους δοκιμαστές των 4Τ του οποίου την 'αίσθηση' εμπιστεύομαι ως ένα βαθμό), στο COTY αναφέρει ξεκάθαρα πως η δικίνητη έκδοση είναι καλύτερη από την τετρακίνητη (+ 2000Ε, κάπως περίεργο μου φαίνεται αυτό εκ πρώτης όψης αλλά), δείτε
http://www.caroftheyear.org/pages/judge ... m#Cavathas' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Άλλοι reviewers γράφουν πως το σύστημα διεύθυνσης είναι υπερβολικά ελαφρύ και υστερεί σε αίσθηση και πληροφορία από το δρόμο ενώ γίνεται 'νευρικό' κατά την επιτάχυνση, 220hp εμπρός είναι πολλοί...Θα ήλπιζε κανείς η τετρακίνηση να βελτιώσει τα πράγματα αλλά ο ΣΧ λέει όχι, αδιέξοδο. Αυτά έχουν σημασία διότι είναι μάλλον απίθανο η συγκεκριμένη έκδοση 2.0T 4X4 να είναι να διαθέσιμη για test drive... - Το αυτόματο κιβώτιο (+ 2000Ε) δεν είναι καθαρό εάν έχει και δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών (σειριακό), έχω λάβει αντικρουόμενες πληροφορίες. Πάντως το έγκυρο γαλλικό L'Automobile αναφέρει πως το αυτόματο κιβώτιο του Insignia δεν είναι και ότι καλύτερο (κακή διαχείριση/κλιμάκωση) ενώ καλά σχόλια υπάρχουν για το σασί Flexride και τον έξυπνο φωτισμό ATF (google μετάφραση για όσους δεν ξέρουν γαλλικά, δείτε)
http://www.automobile-magazine.fr/essai ... avec_video' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank - Το αυτοκίνητο σίγουρα έχει πολύ καλό value for money αλλά ίσως υστερεί σε refinement...
- Η εργοστασιακή εγγύηση του αυτοκινήτου είναι 2 χρόνια (μηχανικά, ηλεκτρικά) και 12 σκουριά. Η ελληνική αντιπροσωπία επεκτείνει σε 6 κάποια από τα βασικά μηχανικά.
- Υπάρχει ασάφεια στον χρόνο έναρξης παραγωγής και άρα παράδοσης.
Σε γερμανικές δοκιμές ( μεταφρασμένες ) που διάβασα επιβεβαίωναν ότι :
Το τιμόνι δεν είναι sport με την έννοια ότι είναι στοχεύει η ρύθμισή του περισσότερο στο να μην απασχολείται ο οδηγός με το τι είναι από κάτω του αφού το αναλαμβάνει το όχημα. Αυτό βέβαια σε πιο ανήσυχα πνεύματα είναι κακό. Επιπλέον είναι κακό γιατί είναι Οpel και όχι πχ Citroen , Lancia ή VW. Ακόμη και για το Mercedes ( C200 ) είπαν μερικοί ότι προτιμούν το τιμόνι του Golf. Γούστα είναι αυτά.
Η τετρακίνηση δίνει την αίσθηση στον οδηγό ότι το όχημα ό,τι και να γίνει , θα ακολουθήσει τη γραμμή που του όρισε ο οδηγός. Η αίσθηση αυτή επιβεβαιώνεται στο δρόμο. Δεν καταλαβαίνω τι εννοεί ο ΣΧ.
Υστερεί , σύμφωνα με το Bild , σε σχέση με τα Audi και BMW που δοκιμάστηκε ταυτόχρονα και καταλήγει η δοκιμή ότι οι ανταγωνιστές του insignia παραμένουν τα Passat , Mondeo και όχι τα πιο πάνω.
- Ο Stratissino (ΣΧ, ο μόνος ίσως από τους δοκιμαστές των 4Τ του οποίου την 'αίσθηση' εμπιστεύομαι ως ένα βαθμό), στο COTY αναφέρει ξεκάθαρα πως η δικίνητη έκδοση είναι καλύτερη από την τετρακίνητη (+ 2000Ε, κάπως περίεργο μου φαίνεται αυτό εκ πρώτης όψης αλλά), δείτε
-
Το γεγονος ειναι πως το Insignia ειναι ενα εντελως συγχρονο αυτ/το απο ολες τις αποψεις, του οποιου ο κατοχος δεν θα ζηλεψει τιποτα σε κανενα ανταγωνιστικο μοντελο (αν υπαρχει στα χρηματα αυτα, κυριως του 2,0Τ) για πολλα χρονια. Κριμα που δεν μπορουμε να το αποκτησουμε αμεσως...
-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
Το γεγονος ειναι πως το Insignia ειναι ενα εντελως συγχρονο αυτ/το απο ολες τις αποψεις, του οποιου ο κατοχος δεν θα ζηλεψει τιποτα σε κανενα ανταγωνιστικο μοντελο (αν υπαρχει στα χρηματα αυτα, κυριως του 2,0Τ) για πολλα χρονια. Κριμα που δεν μπορουμε να το αποκτησουμε αμεσως...Όντως. Και σύμφωνα με το Bild η υστέρησή του σε σχέση με το Audi Α4 είναι ότι το A4 είναι πιο ψαγμένο ( μέ ό,τι σημαίνει αυτό ) σε σχέση με το insignia. Η BMW θεωρώ πως εξαρχής παίζει σε μία κλάση διαφορετική με ό,τι άλλο κυκλοφορεί με μόνο άλλο μέλος της κλάσης αυτής τη Mercedes.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Όντως. Και σύμφωνα με το Bild η υστέρησή του σε σχέση με το Audi Α4 είναι ότι το A4 είναι πιο ψαγμένο ( μέ ό,τι σημαίνει αυτό ) σε σχέση με το insignia. Η BMW θεωρώ πως εξαρχής παίζει σε μία κλάση διαφορετική με ό,τι άλλο κυκλοφορεί με μόνο άλλο μέλος της κλάσης αυτής τη Mercedes.
Ε, πως να το κανουμε - αλλο πρεστιζ εχουν οι Audi - BMW κι αλλο τα οπελακια και τα φιατακια...
-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
Ε, πως να το κανουμε - αλλο πρεστιζ εχουν οι Audi - BMW κι αλλο τα οπελακια και τα φιατακια...Κανείς δεν αντιλέγει πως ένα Opel, ένα Fiat ή οποιασδήποτε άλλης εταιρείας αυτοκίνητο μπορεί να είναι καλύτερο σε αρκετούς τομείς από τα αντίστοιχα BMW ή Audi. Το πρεστίζ όμως που αναφέρεις δε το έχουν κερδίσει τυχαία οι δύο αυτές γερμανικές εταιρείες. Κάτι θα έκαναν καλύτερα ή συνεχίζουν να κάνουν. Εκτός και αν θεωρείς οτι το τραγικό τελευταίο Vectra ήταν κάτι το ξεχωριστό.
Opel Insignia