-
Καλησπερα σε ολους και Χρονια Πολλα!
Γνωριζει κανεις συγκεκριμενες πληροφοριες
σχετικα με ενδεχομενη τοποθετηση των
1.6 Turbo κινητηρων της Bmw/Psa στην
σειρα 1 αν και ποτε μπορει αυτο να γινει εφικτο? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Καλησπερα σε ολους και Χρονια Πολλα!
Γνωριζει κανεις συγκεκριμενες πληροφοριες
σχετικα με ενδεχομενη τοποθετηση των
1.6 Turbo κινητηρων της Bmw/Psa στην
σειρα 1 αν και ποτε μπορει αυτο να γινει εφικτο?1.6Τ δε θα τοποθετηθεί και δε θα βγει για τη BMW.
Ετοιμάζεται (λένε) 2λτ turbo μοτέρ για τη Ζ2 και για την επόμενη γενιά της Σειράς 1, γύρω στο 2010-2011 και επίσης λένε ότι ετοιμάζουν 1.4Τ.
Το μοτέρ 1.6Τ αν και έχει εξελιχθεί με τη βοήθεια της BMW, δεν προοριζόταν ΠΟΤΕ για τη Σειρά 1 γιατί πολύ απλά τοποθετείται μόνο εγκάρσια και όχι κατά τον διαμήκη άξονα που τοποθετείται στις BMW.
-
Καλώς τα πρώτα σαλιγκάρια...
Αρκετά ενδιαφέρον πάντως το approach με τη τοποθέτηση των turbo. Έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο???
Last summer BMW began the process of trademarking for the name “555i”. This began with a bunch of rumors earlier this year that a new 5.5l engine was in the works, we know that is just not in the plans for the 5 at this time. The N63 engine being released in the new X6 ‘50′ will be the engine of choice. The N63 is an aluminum 4.4L, twin-turbocharged, direct-injected V8 engine from BMW that will be released officially to dealersrs this May.
The N63 produces 400 hp and over 450 ft/lbs of torque according to BMW. It utilizes a newly developed concept in the location of the turbos. The turbochargers are mounted in the “V” of the engine and the intake manifolds are located on the sides of the block. This allows for a more compact engine and reduces the overall width of the assembled engine.
This engine features an air-to-water system for the inter-coolers. This is a great deal more efficient and provides a shorter air path to the engine (reducing weight) than using a standard air-to-air inter-cooler. Like its’ sibling the N54 inline six twin turbo this engine does not utilize the usual BMW Valvetronic systems found in naturally aspirated motors.
Expect to see this motor utilized in the 555 much the way the current V8 is. Overall it will be the sportier model in the line up and offer the standard options and features the current model has. The availability of the sport package with aerodynamic body kit option will remain with some slight changes, including limited edition color choices. Choices of transmissions have not been officially confirmed but we have received several hints that point to a milder DCT will be available when combined with the sport package.
With the 5 getting a little long in the tooth we expect to see some interesting marketing strategies in the form of packages, colors and limited edition items, this just being the first; stay tuned!
We also have indications that this engine will be utilized in all the current V8 models and in future models. BMW invested a lot of time and resources into the development of this engine and will be utilizing it across most model lines. Much as in the past certain models will be picked from the get go and the rest it will trickle down to.
Λογικά εδώ πάνω θα 'χτιστεί' το νέο μοτέρ της Μ5
-
Αν τους ραγίζει συνέχεια η εξαγωγή θα τον παρατήσουν τον κινητήρα.
-
θα χει πλακα με τα τουρμπο η bmw...βασικα οι νεοι ιδιοκτητες με τις πισωκουνες..
-
Δεν ψάρωσα και πολύ με το νέο (προφανώς ΘΕΟΒΑΡΟ) επίτευγμα.
Όταν από 4 λίτρα ατμόσφαιρα στη Μ3 βγάζουν στην πρώτη έκδοση 420 άλογα (λογικά θα υπάρχει και πιο δυνατή στο μέλλον όπως της προηγούμενης) ή όταν από 5 λίτρα βγάζουν 507 άλογα τότε τα υπάρχοντα νούμερα δεν είναι ιδιαιτέρως εντυπωσιακά για τούρμπο. Σίγουρα είναι detuned έκδοση αυτή η πρώτη αλλά και πάλι και 500+ να πάει και 550 έχοντας στο νου ότι ο υπάρχον ατμοσφαιρικός είναι στα 507 λίγη σκόνη σηκώνεται. Καλά θα κάνουν να κοιτάξουν να μειώσουν το βάρος (αν δεν το μελετάνε ήδη) και να συνεχίσουν τον 'καλό' δρόμο που ακολουθούσαν εδώ και χρόνια. Φαίνεται ότι οι τόννοι και το σήμερα τους έκανε να ξεχάσουν την παλιά αγαπημένη τους ατάκα 'η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται'.
Η νέα λότους και το νέο αγριόσκυλο της Νισαν που ξαμόλυσε για να φάει την Καιμαν (το 370Ζ) είναι με ατμόσφαιρα V6. Το επερχόμενο NSX είναι μάλλον με ατμόσφαιρα. Η Πόρσε έγινε ο πλουσιότερος κατασκευαστής στηριζόμενη κατά κύριο λόγο σε εξακύλινδρο, ατμοσφαιρικό μπόξερ. Μαλάκες είναι όλοι αυτοί αλλά και άλλοι ?
Προσωπική εκτίμηση (και προσμονή) είναι ότι θα 'παίξει' με τα τούρμπο χάριν της εποχής αλλά θα έχει και υψηλόστροφη ατμόσφαιρα στη γκάμα της σε μεγάλο μερίδιο...
-
Καπως ετσι οπως τα λες η Audi απο ενα σκατο που ηταν εγινε αμεσος ανταγωνιστης της BMW...
Με τον καλο δρομο της ατμοσφαιρας...
Το ιδιο και η Πορσε. Με τον καλο δρομο της κινησης πισω !Και νομιζα οτι μονο εγω κανω πλακα με τα Χ6 Μ κλπ...
Οτι και να πιστευει η BMW σημασια εχει τι πιστευει η αγορα ! Και αν η αγορα θελει οσα αντιπροσωπευει φιρμα + αλογα, αυτο θα τους δωσει ! Οχι στα χαρτια οπως τα 420 της Μ3 αλλα στην πραξη.. και η πραξη ειναι μια ... σαλιγκαρε σαλιγκαρε βγαλ τα κερατα σου..
-
Τα 420 αλόγατα της Μ3 είναι στα χαρτιά μόνο?
Πάντως ξαναλέμε για άλλη μια φορά ότι ο διευθυντής εξέλιξης του τελευταίου πρότζεκτ Μ3 στην συνέντευξή του στους 4Τ ήταν παραπάνω από σαφής.
Το τούρμπο δεν μπορεί να συναγωνιστεί την ατμόσφαιρα στην αμεσότητα παροχής ισχύος σε ένα κινητήρα τέτοιας (αγωνιστικής σχεδόν) φιλοσοφίας. -
Χμμμ, mango κατάλαβα τι παιχνίδι παίζεις ! Προσπαθείς να σπρώξεις τον κόσμο προς τα κτήνη των 2+ τόννων και τα σαλιγκάρια τους για να κυκλοφορείς μετά πιο 'σπάνιος' με την επόμενη αγορά σου! Μια λευκή Μ3 φυσικά !
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
...Οτι και να πιστευει η BMW σημασια εχει τι πιστευει η αγορα ! Και αν η αγορα θελει οσα αντιπροσωπευει φιρμα + αλογα, αυτο θα τους δωσει ! Οχι στα χαρτια οπως τα 420 της Μ3 αλλα στην πραξη.. και η πραξη ειναι μια ... σαλιγκαρε σαλιγκαρε βγαλ τα κερατα σου..Συμφωνώ απόλυτα στην πρώτη φράση. Ότι ρομαντισμό ή ανάμνηση σκληροπυρηνικής προσέγγισης ή πιο 'αγωνιστικής' αύρας και να επικαλούμαι 'σωστό' είναι για την κάθε εταιρία τι γεμίζει τα ταμεία και όχι τι γεμίζει τη καρδιά ενός ρομαντικού. Κάποιες εταιρίες χάθηκαν από το κυνήγι του κέρδους, άλλες γιγαντώθηκαν και άλλες τα συνδύασαν όλα. Φυσικά ο αμείλικτος κριτής είναι ο χρόνος και το μέλλον.
Για το δεύτερο μέρος όμως διαφωνώ! Η Μ3 κάνει μια 'πράξη' με τα 420 άλογα της σε όποιον την αμφισβητήσει είτε σε ευθεία είτε σε στροφές. Και αν ήταν (δεν είναι φυσικά αλλά λέμε ΑΝ) 100-150 κιλά ελαφρύτερη θα έκανε την ίδια 'πράξη' και σε μερικά σουπερκαρ διπλάσιας ή και ακόμη τριπλάσιας αξίας. Όλα αυτά φυσικά με την προϋπόθεση ότι στο τιμόνι δεν είναι καμιά 'κουλομαρία' που βαριέται (ή δεν ξέρει τι είναι καμπύλη ροπής και ποια τέτοια έχει το αυτοκίνητο του) να αλλάζει ταχύτητες ή αν είναι τέτοια τουλάχιστον να έχει σκάσει τα 5 χιλιάρικα για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και να το έχει βάλει στο πιο σπορ πρόγραμμα από τα 5 που έχει για την αυτόματη λειτουργία. Ούτως η άλλως εκκλησίες θα κλέβει όμως ...
Άσκηση εργασίας: μια Μ3 Ε184(η επόμενη δηλαδή!) με 1500 κιλά βάρος, τον ίδιο ατμοσφαιρικό τετράλιτρο στα 450-460 άλογα θα την πούμε αργή επειδή δεν θα έχει τούρμπο?? Ίδια αναλογία με την 911 τούρμπο θα είχε ένα τέτοιο. Τώρα αν με 4η στο 80-120 σερνότανε σε αυτό δεν φταίει το αυτοκίνητο ούτε η ατμόσφαιρα αλλά το ότι σε πραγματικές συνθήκες ο οδηγός θα έπρεπε για το 80-120 να είχε 3η στο κιβώτιο.
Η μεγάλη παρεξήγηση που έχει παίξει με τους υψηλόστροφους vs τούρμπο πρόερχεται από τις τυποποιημένες ρεπρίζ στα περιοδικά. Π.χ. 80-120 το χ τούρμπο με 4η σε 7.5 δεύτερα και το y υψηλόστροφο σε 11 δεύτερα. Οοοο λέμε όλοι, ξεβράκωμα! Ξεβράκωμα ναι αλλά ΟΧΙ στην πραγματική ζωή γιατί εκεί ο οδηγός του δεύτερου θα έχει σκασμένη 2α-3η και το 80-120 θα είναι σε ανάλογο των 7.5 χρόνο(στα ίδια περίπου άλογα). Αλλά εντάξει καλό είναι που υπάρχουν τυποποιημένες μετρήσεις για να παίρνουμε μια γενικότερη εικόνα.
@dstou, η συνέντευξη που λες είναι κάπου ονλαιν? Δεν θυμάμαι να την έχω διαβάσει.
-
Εγω το εχω ξαναπει και θα το ξαναπω..
Ταξιδευα πριν μερικα χρονια Λονδινο Αθηνα.. Μου καθεται λοιπον διπλα ενας Αγγλος ψιλοντιρλα και κοιμαται αμεσως... Με το που ξυπναει πιανουμε την κουβεντα.. Μου λεει πως εργαζεται στην cosworth.
Με τα πολλα μου ειπε πως οι Γκαγιαρντο που φορανε καποια τμηματα της cosworth εχει αποδοση 400 αλογων και οχι 500 που ειναι η ονομαστικη της ιπποδυναμη.. Κι αυτο γιατι δεν μπορουσαν να την κανουν εκεινη την εποχη να αποδιδει τοσο με ασφαλεια.. Τωρα δεν ξερω τι εχουν κανει.Μετα φιλος ελληνας στο γκρουπ audi μου ειπε οτι το μοτερ του RS4 και του S5 ειναι ακριβως τα ιδια και ας ανακοινωνεται οτι εχει το ενα 70 αλογα παραπανω..
Μετα απο ολα αυτα, τι να πιστεψω ? Την καθε εταιρεια με τους φανατικους που λεει οτι θελει και το καταπινουν αμασητο ?
Και μετα το 99.9% ειμαστε κουλομαριες, ας μην τρεφουμε αυταπατες !Εγω ειμαι απο τις πρωτες κουλομαριες ! Και ποτε μου δεν εχω δει καποιον να κανει κατι καλυτερο απο μενα στο δρομο με υποδεεστερο οχημα..
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Η μεγάλη παρεξήγηση που έχει παίξει με τους υψηλόστροφους vs τούρμπο πρόερχεται από τις τυποποιημένες ρεπρίζ στα περιοδικά. Π.χ. 80-120 το χ τούρμπο με 4η σε 7.5 δεύτερα και το y υψηλόστροφο σε 11 δεύτερα. Οοοο λέμε όλοι, ξεβράκωμα! Ξεβράκωμα ναι αλλά ΟΧΙ στην πραγματική ζωή γιατί εκεί ο οδηγός του δεύτερου θα έχει σκασμένη 2α-3η και το 80-120 θα είναι σε ανάλογο των 7.5 χρόνο(στα ίδια περίπου άλογα). Αλλά εντάξει καλό είναι που υπάρχουν τυποποιημένες μετρήσεις για να παίρνουμε μια γενικότερη εικόνα.@dstou, η συνέντευξη που λες είναι κάπου ονλαιν? Δεν θυμάμαι να την έχω διαβάσει.
Οι ρεπρίζ είναι θέμα ροπής και όχι ιπποδύναμης, οπότε δύο αυτοκίνητα ίδιας περίπου ιπποδύναμης λογικά θα έχουν σημαντική διαφορά ακόμα και σε πραγματικές συνθήκες λόγω διαφοράς στη ροπή.
Π.χ. Ο κινητήρας του Honda S2000 βγάζει 240 άλογα, όσα και του Seat Leon Cupra. Το μεν Honda όμως έχει 21,2 κιλά ροπής, το δε Seat 30,6. Αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι το ποιό θα είναι γρηγορότερο σε ρεπρίζ... -
το honda .....
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Καλησπερα σε ολους και Χρονια Πολλα!
Γνωριζει κανεις συγκεκριμενες πληροφοριες
σχετικα με ενδεχομενη τοποθετηση των
1.6 Turbo κινητηρων της Bmw/Psa στην
σειρα 1 αν και ποτε μπορει αυτο να γινει εφικτο?1.6Τ δε θα τοποθετηθεί και δε θα βγει για τη BMW.
Ετοιμάζεται (λένε) 2λτ turbo μοτέρ για τη Ζ2 και για την επόμενη γενιά της Σειράς 1, γύρω στο 2010-2011 και επίσης λένε ότι ετοιμάζουν 1.4Τ.
Το μοτέρ 1.6Τ αν και έχει εξελιχθεί με τη βοήθεια της BMW, δεν προοριζόταν ΠΟΤΕ για τη Σειρά 1 γιατί πολύ απλά τοποθετείται μόνο εγκάρσια και όχι κατά τον διαμήκη άξονα που τοποθετείται στις BMW.
Απλα το ανεφερα γιατι πριν λιγους μηνες ειχα διαβασει αυτο:
http://wot.motortrend.com/6246143/auto- ... index.html
-
1.4t??????????? σε bmw??????? παει χαλασε και η bmw.............κριμα..........
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Δεν ψάρωσα και πολύ με το νέο (προφανώς ΘΕΟΒΑΡΟ) επίτευγμα.Όταν από 4 λίτρα ατμόσφαιρα στη Μ3 βγάζουν στην πρώτη έκδοση 420 άλογα (λογικά θα υπάρχει και πιο δυνατή στο μέλλον όπως της προηγούμενης) ή όταν από 5 λίτρα βγάζουν 507 άλογα τότε τα υπάρχοντα νούμερα δεν είναι ιδιαιτέρως εντυπωσιακά για τούρμπο. Σίγουρα είναι detuned έκδοση αυτή η πρώτη αλλά και πάλι και 500+ να πάει και 550 έχοντας στο νου ότι ο υπάρχον ατμοσφαιρικός είναι στα 507 λίγη σκόνη σηκώνεται. Καλά θα κάνουν να κοιτάξουν να μειώσουν το βάρος (αν δεν το μελετάνε ήδη) και να συνεχίσουν τον 'καλό' δρόμο που ακολουθούσαν εδώ και χρόνια. Φαίνεται ότι οι τόννοι και το σήμερα τους έκανε να ξεχάσουν την παλιά αγαπημένη τους ατάκα 'η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται'.
Η νέα λότους και το νέο αγριόσκυλο της Νισαν που ξαμόλυσε για να φάει την Καιμαν (το 370Ζ) είναι με ατμόσφαιρα V6. Το επερχόμενο NSX είναι μάλλον με ατμόσφαιρα. Η Πόρσε έγινε ο πλουσιότερος κατασκευαστής στηριζόμενη κατά κύριο λόγο σε εξακύλινδρο, ατμοσφαιρικό μπόξερ. Μαλάκες είναι όλοι αυτοί αλλά και άλλοι ?
Προσωπική εκτίμηση (και προσμονή) είναι ότι θα 'παίξει' με τα τούρμπο χάριν της εποχής αλλά θα έχει και υψηλόστροφη ατμόσφαιρα στη γκάμα της σε μεγάλο μερίδιο...
Φανταζομαι δεν εννοεις την νεα Μ3 E92 Vs M3 E46, γιατι το νεο μοτερ ειναι λιγο ελαφρυτερο!
Συμφωνω με την εκτιμηση σου για την μοδα της εποχης, αλλα μην ξεχναμε κιολας οτι
η Bmw ηταν απο τους πρωτους κατασκευαστες που χρησιμοποιησαν Turbo στα αυτοκινητα τους, (εστω σαν αναλαμπη, χωρις συνεχεια) με την 2002turbo του 1971... -
Ο χρήστης spartalord έγραψε:
1.4t??????????? σε bmw??????? παει χαλασε και η bmw.............κριμα..........Γιατί χάλασε; Αν ο κινητήρας αυτός αποδειχτεί ότι είναι ισχυρότερος από τον τωρινό 1600άρι όντας παράλληλα και οικονομικότερος πού είναι το κακό; Είναι θέμα πρεστίζ; Ανώριμο ακούγεται αυτό...
Και η Audi έβαλε 1400άρι, και η Mercedes κατέβασε τον κυβισμό της E-Class από τα 2000 κ.ε. στα 1800 κ.ε. και γενικά απ' τη στιγμή που αποδεικνύεται ότι με μικρότερο κυβισμό προκύπτουν κυρίως οφέλη το βρίσκω απόλυτα λογικό η BMW να τοποθετήσει και αυτή ένα 1400άρι turbo στη σειρά 1 και πιθανόν και ως entry κινητήρα στη σειρά 3. -
E ρε φίλε να 'ουμ, να πάρουμε μπεβεδικό και ο γείτονας να χει 2 χιλλλλλλιαδες ολλλλοκληρα κυβικα και εμείς 1400 μόνο; Πάει;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
E ρε φίλε να 'ουμ, να πάρουμε μπεβεδικό και ο γείτονας να χει 2 χιλλλλλλιαδες ολλλλοκληρα κυβικα και εμείς 1400 μόνο; Πάει;αυτο να το πεις σε οσους δαπανουν περι τα 28000 με 30000 για να παρουν 116 3αρα!!!!!!!!!!! οχι δεν το κανουν για το σημα και καλα οτι ειναι bmw ...αλλα επειδη τους αρεσει .........η σπορ οδηγηση........χαχαχαχαχαχαχ( προσωπικα δεν εχω τιποτα με την 3αρα και με αυτο που ειπα 8α πεσουν πολλοι να με φανε το ξερω............... αλλα ειναι η αληθεια!!!!!!!!!)
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
1.4t??????????? σε bmw??????? παει χαλασε και η bmw.............κριμα..........
Γιατί χάλασε; Αν ο κινητήρας αυτός αποδειχτεί ότι είναι ισχυρότερος από τον τωρινό 1600άρι όντας παράλληλα και οικονομικότερος πού είναι το κακό; Είναι θέμα πρεστίζ; Ανώριμο ακούγεται αυτό...
Και η Audi έβαλε 1400άρι, και η Mercedes κατέβασε τον κυβισμό της E-Class από τα 2000 κ.ε. στα 1800 κ.ε. και γενικά απ' τη στιγμή που αποδεικνύεται ότι με μικρότερο κυβισμό προκύπτουν κυρίως οφέλη το βρίσκω απόλυτα λογικό η BMW να τοποθετήσει και αυτή ένα 1400άρι turbo στη σειρά 1 και πιθανόν και ως entry κινητήρα στη σειρά 3.ενταξει παραδεχομαι οτι δεν τοποθετιθηκα σωστα επι του θεματος γιαυτο και παρεξηγηθικα αλλα αυτο που εννοουσα ειναι οτι στο μυαλο μου οπως και στην καρδια μου την bmw την εχω μαθει ολα αυτα τα χρονια με τα τρελα τις ατμοσφερικα μοτερ πολλων cc αυτα που στο περασμα τους σου σηκωνοταν η τριχα... πιο πολλη δηλ. απογοητευτικα συναισθηματικα.....πως αλλαζουν οι εποχες......
-
Σε αυτό και εγώ μαζί σου... Αλλά δεν γίνεται σε όλα τα μοντέλα να μπαίνουν πολύστροφα ατμοσφαιρικά μοτέρ... Άντε πες στην μάνα μου με την 3XX να στροφάρει στις 7k.
BMW FORUM