Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 62
    • 63
    • 2 / 63
    Περί αυτοκίνησης
    214
    1248
    1353
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntolord last edited by

      Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
      Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στην Ιταλία. Η κρίση έχει επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις, σε βαθμό που οι αντιπρόσωποι πουλάνε αυτοκίνητα με km0 (αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο έχει βγάλει άδεια και πινακίδες αλλά δεν έχει φύγει ποτέ από την αντιπροσωπεία, πρακτικά είναι καινούριο) με τιμές έως και 45% κάτω!

      Αυτό γίνεται στη Γερμανία εδώ και 2 έτη φίλε.....ειδικά τώρα η BMW εδώ στα μέρη μου κάνει τρελή προσφορά στην 5άρα (δες τι έγραψα σε αυτό το τόπικ)

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • W
        wantone last edited by

        12% εκπτωση στην τιμη καταλογου στην Αγγλια στα περισσοτερα Μπιμερ και ΦΠΑ 15%. Για παραγγελιες παντα και σε αριστεροτιμονο.

        Μερσεντες 7% εκπτωση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • I
          ioannina27 last edited by

          Εγω παντως σε αντιπροσωπεια για καινουριο αμαξι που ρωτησα αξιας 20000 και μαλιστα μετρητα μου ειπαν οτι δεν κανουν καμια προσφορα ουτε κατι δωρο.Και μιλαμε για αμαξι που ειναι μοντελο 2 ετων

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skye last edited by

            παιδια χαρακτηριστικο της καταστασης ειναι οτι η κριση εχει λειτουργησει ως ντομινο...
            και σ'αυτο πιστευω μεριδιο 'ευθυνης' εχουν και τα ΜΜΕ.
            ο κοσμος προβληματιζεται δυο φορες πριν προχωρησει σε αγορα αυτοκινητου ακομα και αν δεν εχει κανενα οικονομικο προβλημα, γιατι ειναι η γενικοτερη 'ατμοσφαιρα' τετοια...
            εχω φιλο που σχεδιαζε αγορα αυτοκινητου, δεν εχει κανενα προβλημα να ανταπεξελθει οικονομικα, αλλα τελικα θα μεινει με το αμαξι του πατερα του καθως 'ε μωρε, υπαρχει κριση στην αγορα, δεν ειναι καλη εποχη να αγορασω αυτοκινητο' κλπ
            πιστευω δηλαδη οτι περαν της πραγματικης κρισης (που φυσικα και ειναι υπαρκτη στην οικονομια μας) υπαρχει και μια καποια 'υστερια' που επηρεαζει και αυτους που θα μπορουσαν να αγορασουν ενα αυτοκινητο με καποια σχετικη ανεση....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kid last edited by

              Συμφωνώ με skye. Δηλαδή ότι τα ΜΜΕ έχουν τρομάξει τον κόσμο. Συνεπώς, περιμένουμε λίαν συντόμως μία ανάκαμψη της αγοράς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Μετά τις γιορτές (που το πιθανότερο είναι να μη δουλέψουν καθόλου τα μαγαζιά) να δεις τι πείνα θα πέσει στην αγορά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kid last edited by

                  Προσωπικά περιμένω μια κανονικοποίηση της πτώσης. Ειδικά στην χώρα μας που υπάρχει η πτώση για προληπτικούς λόγους και όχι για ουσιαστικούς. (Δηλαδή πιστεύω ότι οι Έλληνες δεν έχουμε ζήσει την τωρινή παγκόσμια κρίση στο πετσί μας αλλά ζούμε την οικονομική κρίση που υπάρχει γενικότερα στην Ελλάδα τον τελευταίο καιρό.)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Έτσι νομίζω, η παγκόσμια κρίση δεν έχει επηρεάσει (ακόμα) τη δική μας αγορά. Τα δικά μας οικονομικά προβλήματα οφείλονται στους ανίκανους να κυβερνήσουν πολιτικούς αλλά ικανότατους στο να δημιουργούν οφσόρ και να πλουτίζουν νόμιμα και παράνομα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sprsk
                      sprsk last edited by

                      Για να υπάρξει αλλαγή και θετικό κλίμα στην αγορά θα πρέπει να σταθεροποιηθεί η κατάσταση στο εξωτερικό και να ολοκληρωθούν όλες οι μεταβιβάσεις και εξελίξεις έστω και σε επίπεδο σεναρίου που ξεκίνησε υλοποίηση του.
                      Εδώ για να δούμε επανάκαμψη θα πρέπει πρώτα να έχει πρώτα ομαλοποιηθεί ο κλάδος των τραπεζών.
                      Χωρίς 'φθηνό' χρήμα η αγορά αυτ/του θα βλέπει μόνο πτώση. Ιδιαίτερα στα καταστήματα που είχαν υποχρεώσεις η κάμψη θα είναι μεγαλύτερη. Ο αγοραστής την περίοδο αυτή θα πρέπει να μεγιστοποιήσει την έρευνα αγοράς έχοντας στα χέρια του το λεγόμενο 'καυτό' την περίοδο αυτή μετρητό.
                      Η ελλήνική αγορά δεν είναι εξαίρεση του κανόνα αυτού απλώς ο μέσος έλληνας αγοραστής είναι αυτό που λέμε ¨κολλημένος' και δεν την 'ψάχνει'. Αντι για θύτης ...θύμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        στη τιβι έλεγαν ότι 7 στα 10 δάνεια δεν εγκρίνονται για αγορά αυτοκινήτου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kid last edited by

                          Μισή αλήθεια.

                          Δηλαδή, αν πριν εγκρίνονταν 4 στα 10, δεν βλέπω και μεγάλη διαφορά..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • sprsk
                            sprsk last edited by

                            Δεν Βλέπεις 43% Μείωση ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Ευτυχώς η διαφορά είναι σημαντική.
                              Με αυτό τον τρόπο θα μειωθούν και οι κατασχέσεις αυτοκινήτων αφού κάποιοι κακοπληρωτές θα αποθαρρυνθούν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zorz last edited by

                                Toyota Expects Its First Loss in 70 Years

                                'On Monday, Toyota said it expected an operating loss in its auto operations of 150 billion yen, or $1.7 billion, for the fiscal year ending March 31. That would be the company’s first annual operating loss since 1938, a year after the company was founded, and a huge reversal from the 2.3 trillion yen, or $28 billion, in operating profit earned last year.'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kon5 last edited by

                                  Κάτσε να σε περιλάβει ο G60 τώρα να σου πω εγώ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Ο χρήστης zorz έγραψε:
                                    Toyota Expects Its First Loss in 70 Years

                                    'On Monday, Toyota said it expected an operating loss in its auto operations of 150 billion yen, or $1.7 billion, for the fiscal year ending March 31. That would be the company’s first annual operating loss since 1938, a year after the company was founded, and a huge reversal from the 2.3 trillion yen, or $28 billion, in operating profit earned last year.'

                                    Μήπως εδώ δέν φταίει η κρίση αλλά οι επιλογές της Toyota τα τελευταία χρόνια?

                                    1. Τώρα που έπεσε κατακόρυφα η τιμή της βενζίνης τα υβριδικά στα οποία η Toyota έχει επενδύσει τόσο πολύ δέν είναι ιδιαίτερα ελκυστικά.
                                    2. Δέν υπάρχει ούτε ένα σπόρ μοντέλο στην γκάμα (τα Λέξους λόγω τιμής παίζουν σε άλλη κατηγορία)
                                    3. Οι ανταγωνιστές με τα μικρά τούρμπο συνδυαζουν καλή κατανάλωση και επιδόσεις, ενώ η Toyota επιμένει ακόμα στην ατμόσφαιρα.
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                      Toyota Expects Its First Loss in 70 Years

                                      'On Monday, Toyota said it expected an operating loss in its auto operations of 150 billion yen, or $1.7 billion, for the fiscal year ending March 31. That would be the company’s first annual operating loss since 1938, a year after the company was founded, and a huge reversal from the 2.3 trillion yen, or $28 billion, in operating profit earned last year.'

                                      Μήπως εδώ δέν φταίει η κρίση αλλά οι επιλογές της Toyota τα τελευταία χρόνια?

                                      1. Τώρα που έπεσε κατακόρυφα η τιμή της βενζίνης τα υβριδικά στα οποία η Toyota έχει επενδύσει τόσο πολύ δέν είναι ιδιαίτερα ελκυστικά.
                                      2. Δέν υπάρχει ούτε ένα σπόρ μοντέλο στην γκάμα (τα Λέξους λόγω τιμής παίζουν σε άλλη κατηγορία)
                                      3. Οι ανταγωνιστές με τα μικρά τούρμπο συνδυαζουν καλή κατανάλωση και επιδόσεις, ενώ η Toyota επιμένει ακόμα στην ατμόσφαιρα.

                                      με εξαιρεση τη βενζινη τα ιδια ισχυαν και περυσι, αρα δεν ειναι θεμα επιλογων νομιζω. Μη ξεχναμε που απευθυνεται η Τογιοτα. Ενα σπορ μοντελο δε θα αλλαζε την εικονα, οπως δεν την αλλαξε και για αλλους κατασκευαστες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Να προσθέσω και εγώ κάτι στον προλαλήσαντα.
                                        H μεγάλη εξάρτηση της Toyota από την αμερικάνικη αγορά, η οποία καταγράφει τεράστια πτώση, είναι ο κύριος λόγος των ζημιών της. Εκεί πουλάει πολλά φορτηγάκια, βαν, τζιποειδή και μεγάλα οικογενειακά (Camry, Lexus). Επίσης, αν και δευτερευόντως, το ίδιο και για την ιαπωνική.

                                        Τα υβριδικά πουλάνε σαν τρελλά ακόμη και τώρα παγκοσμίως, όπως και πριν και πέντε χρόνια όπου η βενζίνη ήταν φθηνότερη. Το Prius έχει τόσες προπαραγγελίες που πωλείται χωρίς έκπτωση στην Αμερική, στο sticker price δηλαδή, μέχρι και τον Οκτώβριο τουλάχιστον. Αντίστοιχη η εικόνα για τα υβριδικά Lexus.

                                        Τώρα με την κρίση δηλαδή θα πούλαγε σπορ μοντέλα άμα είχε, ή θα πήγαιναν καλύτερα τα τούρμπο από τα ατμοσφαιρικά στα κοινά αυτοκίνητα τα οποία τούρμπο είναι και πιο ακριβά σαν τιμή CIF ?
                                        Άμα πλήττεσαι από την κρίση, ή συνήθως μένεις στο ίδιο ΙΧ και αναβάλλεις την αγορά σου για αργότερα ή βολεύεσαι με κάτι φθηνό (κατά προτίμηση ούτε σπορ, ούτε τούρμπο).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alba-parietti last edited by

                                          Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                          Να προσθέσω και εγώ κάτι στον προλαλήσαντα.
                                          H μεγάλη εξάρτηση της Toyota από την αμερικάνικη αγορά, η οποία καταγράφει τεράστια πτώση, είναι ο κύριος λόγος των ζημιών της. Εκεί πουλάει πολλά φορτηγάκια, βαν, τζιποειδή και μεγάλα οικογενειακά (Camry, Lexus). Επίσης, αν και δευτερευόντως, το ίδιο και για την ιαπωνική.

                                          Για τα 'χάλια' της Toyota σημαντικό μερίδιο έχει και η κατρακύλα της στην Ευρωπαϊκή αγορά.Σημειώνει τη μεγαλύτερη πτώση μέσα στο 2008 από όλους τους κατασκευαστές (από κοντά της και η GM)....κινούμενη πάνω από το διπλάσιο του ομολογουμένως μικρού μέσου όρου του 7,7%
                                          http://www.acea.be/images/uploads/files ... L-0811.pdf

                                          Για την αμερικάνικη αγορά.... τα νούμερα του Νοεμβρίου (εντός παρενθέσεως οι αντίστοιχες πωλήσεις του Νοεμβρίου 2007) μιλούν από μόνα τους.
                                          Acura -38.9% 7,888 12,910
                                          Audi -25.4% 6,788 9,104
                                          BMW -36% 15,217 23,808
                                          Buick -43.3% 7,516 13,245
                                          Cadillac -48.3% 8,815 17,041
                                          Chevrolet -36.9% 95,756 151,642
                                          Chrysler -56% 20,017 45,510
                                          Dodge -44.3% 44,941 80,670
                                          Ford -30% 103,055 147,310
                                          GMC -41.5% 20,214 34,549
                                          Honda -30.6% 68,345 98,521
                                          HUMMER -63.9% 1,454 4,029
                                          Hyundai -39.7% 19,241 31,883
                                          Infiniti -28% 7,631 10,604
                                          Jeep -41.8% 20,302 34,908
                                          Kia -37.2% 15,182 24,177
                                          Lexus -34.7% 16,223 24,848
                                          Lincoln -8.3% 8,019 8,744
                                          Mazda -31.3% 14,134 20,580
                                          Mercedes -38.2% 14,102 22,819
                                          Mercury -41.4% 7,744 13,204
                                          MINI +43% 4,545 3,177
                                          Mitsubishi -35.4% 5,096 7,893
                                          Nissan -44.4% 38,974 70,079
                                          Pontiac -53.4% 12,140 20,040
                                          Porsche -48.2% 1,378 2,662
                                          Saab -57.5% 852 2,003
                                          Saturn -46.2% 8,130 15,105
                                          Smart N/A 1.899 -
                                          Subaru -7.8% 13,706 14,868
                                          Suzuki -46.3% 3,216 5,987
                                          Toyota -33.8% 114,084 172,341
                                          Volkswagen -19.2% 14,295 17,689
                                          Volvo -46.5% 4,404 8,227

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tiger last edited by

                                            Οταν συγκρινεις με την απολυτη κορυφη, λογικη ειναι η μειωση να φαινεται μεγαλη.
                                            Καιρος ειναι να μαζευτει ο κλαδος παντως,πολλες εταιρειες και μηδαμινες διαφορες στα μοντελα τους

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 2 / 63
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr