-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Μετα φταίω εγώ που γλιστράει απο τα σάλια;Ειρωνεύεσαι;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μετα φταίω εγώ που γλιστράει απο τα σάλια;
Ειρωνεύεσαι;
Καθολου.
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Μετα φταίω εγώ που γλιστράει απο τα σάλια;
Ειρωνεύεσαι;
Καθολου.
Τότε περιμένω μια εξήγηση γι' αυτό που έγραψες:
- Ποιος/ποια/τι γλιστράει;
- Ποιανού/ης είναι τα σάλια;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μετα φταίω εγώ που γλιστράει απο τα σάλια;
Ειρωνεύεσαι;
Καθολου.
Τότε περιμένω μια εξήγηση γι' αυτό που έγραψες:
- Ποιος/ποια/τι γλιστράει;
- Ποιανού/ης είναι τα σάλια;
Εννοω οτι βλέπω μια μεροληψία εκ μέρους σου αλλα και του εντύπου (ειδικά ο κύριος Σ.Χ. την εχει σαν Θεο στα τελευταία δυο τευχη) υπέρ του εν λόγω αυτοκινήτου και της συγκεκριμενης μάρκας. Σκόπιμα ή όχι, δεν με ενδιαφέρει, μια φορά υπάρχει... Η τογιότα ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ επιδεικτικά μέσα απο τα πόστ σου αλλα και απο την ανοιχτή επίθεση που εξαπολύεις σε όσες δηκτικές αντίθετες απόψεις. Το ποστ μου αναφέρεται στην λαϊκη έκφραση 'μου τρέχουν τα σάλια' που φαντάζομαι πολύ καλά ξέρεις τί σημαίνει. Για το Insignia είδα ένα μετριοπαθές κείμενο και ένα σχόλιο του τύπου ' καλύτερο απο πασατ και C5 δεν ξέρουμε αν είναι' όπως και παλιότερες απόψεις του τυπου 'αδερφίστρα'.Εκ διαμέτρου αντίθετα λογια απο αυτά που υποστηρίζεις για το Αβενσις (και τη μάρκα),δεν νομίζεις?
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Εννοω οτι βλέπω μια μεροληψία εκ μέρους σουΆνθρωπε, με την εν γένει παρουσία σου εδώ μέσα, θεωρείς ότι δικαιούσαι να ομιλείς περί μεροληψίας; Τι ακριβώς μεροληψία είναι αυτή; Είναι... οικονομικής φύσεως ας πούμε; Τα παίρνω;
Η τογιότα ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ επιδεικτικά μέσα απο τα πόστ σου
Υποστηρίζονται ανοιχτά τα αδιαμφισβήτητα καλά των Toyota, όπως υποστηρίζω ανοιχτά τα αδιαμφισβήτητα καλά του οποιουδήποτε αυτοκινήτου. Το συγκεκριμένο ποστ ήταν μια καταγραφή των ΠΡΩΤΩΝ ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ για το αυτοκίνητο, μιας και θεώρησα ότι κάποιους μπορεί να ενδιαφέρει.
...αλλα και απο την ανοιχτή επίθεση που εξαπολύεις σε όσες δηκτικές αντίθετες απόψεις
Δεν εξαπολύω επίθεση προς τις αντίθετες απόψεις. Εξαπολύω επίθεση προς το φανατισμό, ειδικά όταν αυτός συνδυάζεται με ασχετοσύνη. Το πιασες έτσι;
Το ποστ μου αναφέρεται στην λαϊκη έκφραση 'μου τρέχουν τα σάλια' που φαντάζομαι πολύ καλά ξέρεις τί σημαίνει.
Εγώ ξέρω τι σημαίνει. Εσύ δεν φαίνεται να ξέρεις ως πού σε παίρνει
Και, για να μη σκίζουμε το θεματάκι άλλο, ό,τι έχεις να πεις με πμ.
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Εκ διαμέτρου αντίθετα λογια απο αυτά που υποστηρίζεις για το Αβενσις (και τη μάρκα),δεν νομίζεις?Και εσένα που είναι το πρόβλημά σου;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Να περιμένω και συγκριτικό με το COTY 2009?? (στην έκδοση 1.8??)
Θα δούμε. Προς το παρόν δεν έχει έρθει Insignia.
Mα το Autobild διαφημιζει συγκριτικο για την αλλη Παρασκευη - ή θα ειναι μονον στα χαρτια;
-
Μεροληψία?
Είπαμε, ντάξει, μόνο οι ανήσυχοι νέοι που το αίμα τους βράζει και το πέλμα τους τους φαγουρίζει ξέρουν να οδηγούν, όλοι εμείς που θέλουμε το αυτοκίνητο να είναι εργαλείο για τη δουλειά μας και μεταφορικό μέσο για την οικογένειά μας είμαστε παππούδες, για χαμομήλι, άσχετοι, κλπ.
Αλλά, κάπου αυτή η σαχλαμαρίτσα έχει και ένα όριο... Και όταν το παιχνιδάκι παίζεται σε θέματα για MiTo, Σιρόκο, κλπ, ποσώς που μ'ενδιαφέρει στο φινάλε. Αλλά ρε ak20, λίγο πριν μας έλεγες ότι το Αβένσις είναι ΑΧΡΗΣΤΟ, (ούτε καν άχρηστο), χαζοσπινιάρει με το παραμικρό, οι ρόδες του σηκώνονται στον αέρα, κλπ... Τώρα διαβάζω από τον Kruz ότι το αυτοκίνητο απλώς ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του κοινού του, και καπάκι την δική σου αμφισβήτηση. Άντε πες μου εσύ γιατί να σε πιστέψω...Άντε, μην χωνεύεις την Toyota, και καλά κάνεις. Μην λερώνεις άσκοπα εκεί που ούτως ή άλλως δεν πίνεις, όμως...
-
Ένας φίλος μου το οδήγησε για λίγο και έγραψε μερικά σχόλια.
Σήμερa είxα μiα μιkρή επαφή με τo νέo Aνensis. Μάλλoν πλάκa μαs κάνoυν.
Πρώτh φoρά σyναντώ τόσo κακό (ασαφέs κaι με μεγάλεs διαδρομέs τη στιγμή πoυ τo έχειs δίπλα σoυ) κιβώτιo σε ιαπωvικό αυτοκίνητo (8yμiζει γaλλικό τηs δεκαετίαs τoυ '90 ενώ έxει και τηv όπισθεv πάvω αρισtερά η οπoία απaσφαλίζεται όπωs στα Renault ) ενώ στo εσωτερικό δε 8α ήθελα να περάσω πολλέs ώρες. Μiα χaρά 8α ήταν αv παρoυσιαζόταν πρiν 8 χρόvια. ΤώρaΥ.Γ. Δε σχoλιάζω παραπάνw τηv εξwτερική εμφάvιση, aλλά πέρa του πiσw μέρουs τη βρίσκw αψυχoλόγητα βaρετή και ανoύσια aλλά κaι oύτε την oδική συμπεριφoρά κa8ώς τo oδήγησα εvτός εvός μεγάλoυ πάρκιvγκ. Περισσότερa σε λiγεs μέρεs αv κaι 8α πρoσπαθήσω να το αποφύγw.
-
το θαλασσι της θαλασσας και ολο το μπλε του χαρτη, να βρεις την χαντρας που φορας να μην σε πιανει ματι.....
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Υ.Γ. Δε σχoλιάζω παραπάνw τηv εξwτερική εμφάvιση, aλλά πέρa του πiσw μέρουs τη βρίσκw αψυχoλόγητα βaρετή και ανoύσια aλλά κaι oύτε την oδική συμπεριφoρά κa8ώς τo oδήγησα εvτός εvός μεγάλoυ πάρκιvγκ. Περισσότερa σε λiγεs μέρεs αv κaι 8α πρoσπαθήσω να το αποφύγw.
[/quote]
Είναι το 1ο Αβένσις που μου αρέσει -σε γενικές γραμμες-σχεδιαστικά, ιδιαίτερα στο πίσω μέρος!
έχω τίποτα; -
Πολύ αναποφάσιστο μοντέλο το Avensis.Είναι σε κρίση ταυτότητας,να βγεί στην αγορά ή να μη βγεί, τόσο που αναφέρεται και στα Μελλοντικά μοντέλα και στους Κατασκευαστές.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Είναι το 1ο Αβένσις που μου αρέσει -σε γενικές γραμμες-σχεδιαστικά, ιδιαίτερα στο πίσω μέρος!
έχω τίποτα;Δεν ήταν δικά μου τα σχόλια. Εγώ δύσκολα θα πω για αυτοκίνητο ότι δεν μου αρέσει...
-
Ουσιαστικά τα περισσότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας είναι ανανεωμένα μοντέλα οπότε και θα έχουμε σκληρή μάχη.Για να δούμε....
-
Περνώντας εξω απο τα κεντρικά της toyota βραδυ σταματησα να το σψ εστω και απο τα τζάμια.
Πρώτες εντυπώσεις1.οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν το αδικούσαν
2.εχει δυναμική γραμμή και σου δίνει μια αισθηση συμπαγούς κατασκευής
3.ειδικά το πισω μερος του ειναι πολυ ομορφο αλλα και το μπροστινό δεν παει πισω, σε γενικές γραμμές οι σχεδίαση για την συντηρητική μεσαία κατηγορία ειναι μια χαρά.
4.Το εσωτερικό του χαθηκε ο κοσμος να βαλουν καμιά διχρωμία.... απο μακριά που το ειδα σαν εικόνα μου φανηκε μια πο τα ιδια...Τις επόμενες μερες θα βρω χρόνο να το δω απο κοντά με περισσοτερη προσοχή.
Σε γενικέςγραμμές ειναι ενδιαφερον αυτοκινητο..... θα γινει σφαγη στην κατηγορία των μεσαιων...εχουμε avensis,c5,mondeo,6,accord,insignia, passat, suberb......διαλεχτεεεε....η χαρά του μελλοντικού αγοραστή.
-
Βλέπω καλά; Το (ηλεκτρικό) χειρόφρενο έχει διακόπτη κάτω από το μπουτόν της μίζας;
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
:hmmm: Βλέπω καλά; Το (ηλεκτρικό) χειρόφρενο έχει διακόπτη κάτω από το μπουτόν της μίζας;Nαι. Μια ώρα έκανα να το βρω
-
Εμένα δυο τρία πραγματάκια με ενδιαφέρουν:
- Κατά πόσο είναι γεμάτος ο κινητήρας από χαμηλά γιατί σε ένα συγκριτικό που είδα (με το Passat 1.4 TSI) οι διαφορές τους ήτανε μεγάλες.
- Πόσο μακρυά είναι η 6η του για το ταξίδι.
Καλούτσικη και η τιμή του 1.6.
-
Επανέρχομαι!
Δυο συγκριτικά έχω διαβάσει μέχρι στιγμής του Avensis με τα Passat και Superb από δυο εκδοτικούς οίκους που το βγάζουνε σαν δεύτερη επιλογη (όχι μόνο λόγω κινητήρα)...
Τελικά φαίνεται πως πράγματι η διαφορά στους κινητήρες είναι μεγάλη. Πάντως σε αυτό το θέμα πρέπει να είναι από τα καλύτερα ατμοσφαιρικά. Ίσως ένα συγκριτικό με τον ατμοσφαιρικό ανταγωνισμό διαφώτιζε λιγάκι το θέμα! -
Και οι 4Τ την ίδια άποψη έχουν για τους κινητήρες.Είναι πολύ καλοί ατμοσφαιρικοί,αλλά έχουν να αντιμετωπίσουν τους υπερτροφοδοτούμενους και η διαφορά στις ρεπρίζ είναι μεγάλη.
Προσωπικά το αυτοκίνητο δε μου αρέσει.Ειδικά η σχεδίαση του εμπρός μέρους καθώς και η μετατόπιση τις καμπίνας επιβατών προς τα μπροστά,κάτι που μου θυμίζει chrysler stratus.
Toyota Avensis 2009